www.p2pbg.com

Всичко за ... => Игри => Темата е започната от: svenxxx в Май 16, 2008, 09:52:16 pm



Титла: Games-Новини
Публикувано от: svenxxx в Май 16, 2008, 09:52:16 pm
Новини за 16.05.2008

Първи слухове за Halo 4 (http://img261.imageshack.us/img261/5514/newhalomr3.jpg)

В интернет пространството вече от доста време има слухове и спекулации дали ще има нова игра от Halo франчайза или след разделянето на Microsoft с Bungee, надеждите за продължение са минимални. Но колегите ни от The Space Oddity имат малко по-различна информация. Според тях създателите на Brothers in Arms от Gearbox Software, са се похвалили, че от доста време работят тайно по Halo 4.

Ако слуховете се окажат вярно, то новото предложение от Halo франчайза ще носи името Halo: Forerunner, а официалният му анонс се очаква да бъде съвсем скоро.
======================================================================

Анонс на The Sims 2: IKEA Home Stuff Pack (http://img180.imageshack.us/img180/5249/simsnb3.jpg)

Следващото допълнение към една от най-успешните игри на всички времена е на път. Това стана ясно от съобщение на ЕА, което съобщава, че съвсем скоро ще излезе The Sims 2: IKEA Home Stuff. Новото допълнение към култовата игра ще предостави на феновете й възможността да си купуват най-търсените и желани мебели на IKEA, като моделите са предоставени директно от каталозите на една от най-големите вериги за обзавеждане в света.

The Sims 2: IKEA Home Stuff Pack се очаква да се появи в търговската мрежа в Северна Америка на 23 юни, а седмица по-късно ще излезе и на пазара в Европа с цена от €14.99 ($19.99).
======================================================================

Над 1 млн. регистрирани потребители за тестовете на Age of Conan (http://img505.imageshack.us/img505/3032/ageofconanlogotr4.jpg)

Планираното за малко по-късно този месец MMORPG на Funcom, Age of Conan: Hyborian Adventures е достигнало рекорден интерес от страна на РС геймърите. Според съобщение на Funcom, играта е достигнала над 1 милион регистрирани потребители, които искат да участват в бета тестовете й.

“Funcom до момента нямат информация за по очаквано ММО от това” споделя Morten Larssen, вицепрезидент на отдела за маркетинг и продажби на компанията. Morten продължава с думите „ние смятаме, че това е най-голямото записване за бета тестове на игра в историята на жанра.”

От друга страна въпреки големият интерес около бета тестовете, никой не може да гарантира, че играта ще пожъне очакваните успехи. Напомняме си, че Age of Conan: Hyborian Adventures се очаква да се появи в търговската мрежа на Северна Америка на 20 май, а в Европа на 23 май.
========================================================================

Lost Planet: Extreme Condition е златна, излиза на 27 май

Capcom разпространиха информацията, че тяхната Lost Planet: Extreme Condition Colonies Edition е достигнала златен статус. Напомняме ви, че играта ще бъде достъпна за Xbox 360 конзолите и РС, като ще поддържа Games for Windows – LIVE.

Lost Planet Colonies Edition ще поддържа сингъл кампанията, която имаше и в оригиналната версия на играта, като допълнение ще бъдат три нови режима, които са: Score Attack, Trial Battle и Off Limit. От друга страна феновете на мултиплеъра ще могат да изпробват четири нови карти, 5 нови персонажа, 10 нови вида оръжие и 7 различни мултиплеър режима.

Играта се очаква да се появи в търговската мрежа на 27 май тази година с цена от $29.99.
========================================================================


Титла: Games-Новини
Публикувано от: 3x7azy в Май 17, 2008, 01:38:22 am
TOMB RAIDER : UNDERWORLD

(http://www.tombraiderchronicles.com/i/go_splash_tr8_left.jpg)

Предполагам всички сме запознати с героинята на играта, нали така? Този път обаче, тя ще е още по-красива, по-прелестна, по-главозамайваща и при всичко това – по-атлетична.

Има ли повърхност, която ви се струва мокра и хлъзгава? Тя вече е! Внимавайте с равновесието, че последното нещо, което искате да видите, е Лара, тупнала по дупе в някоя разгорещена битка. Хмм, може и да искате да го видите, всъщност. Всички водни ефекти в играта вече се възпроизвеждат от Cell процесора, като ефектите са невероятни. Представете си струйки, излизащи от напуканата скала, които се стичат съвсем реалистично и адекватно надолу, правещи поредното тупване още по-хубаво. Говорейки за такива геймплей ефектиращи елементи се сещам, че бяха и споменати много интересни промени, като например ще можете да правите странични колела и скачания от стена на стена (както в Prince of Persia). Също така вече голяма част от невъзможните неща преди ще са просто нещо обикновено, което ще ви се налага да правите в голяма част от играта. Примерно, ако решите да вземете някое копие и да убиете няколко лошковци с него, или пък да го забиете в стената, за да скочите на някое по-високо място. Дали това няма да е една революционна игра? Ще видим. Споменавайки всички тези неща обаче, пропуснах да кажа, че вече управляването на кола или каквото и да е превозно средство ще става по което си искате време, тоест няма тригъри точно за това, както в Legend. Все още обаче, са неясни локациите, в които ще се развива играта. Знае се единствено, че ще се разпростира на няколко континента.


Титла: Games-Новини
Публикувано от: svenxxx в Май 17, 2008, 01:14:26 pm
Новини за 17.05.2008

LucasArts също се отказаха от ЕSA, ще присъстват на Е3

След като преди известно време Activision обявиха, че няма да подновяват членството си в ESA и няма да показват вече продуктите си на Е3, редица компании също се отказаха от изложението (NCSoft, Foundation 9, Her Interactive). Други компании пък решиха да потвърдят официално участието си, като част от тях са D3P, Warner Bros., Majesco, Bethesda, EA и т.н.

Единствената по-сериозна компания която не беше взела страна по случая беше LucasArts, но късно снощи Margaret Grohne, който е директор на отдела за връзки с обществеността официално съобщи, че компанията се оттегля от членството си в ESA, но ще присъства на Е3.
==============================================================

Възможен е сериозен графичен ъпдейт на World of Warcraft

Според информацията наистина е възможен огромен графичен ъпгрейд по някое време в бъдещето. „Трябва ли ни съвсем нова промяна? Да, вероятно.” – казва Брак. „Това е нещо, за което говорихме по настоящето разширение и със сигурност ще говорим и за следващото.”

„Много хора продължават да играят с оригиналният клиент, защото е по бърз, свикнали са с него, предпочитат го или каквото и да е. И за мен, като гейм девелопър, идеята да изразходваме толкова много време и енергия за нещо, за което хората ще кажа „не мерси, това не е за мен” , не е особено привлекателна. А точно това се случи с игри като Ultima Online и EverQuest.”

Всъщност големи графични промени вече са обявени в настоящото продължение – Wrath of the Lich King. Тъй като действието ще се развива на ледения континент Northrend, от Blizzard обещават нова shader система, за могат ледовете да изглеждат възможно най-реалистично. А дали това ще е така, ще разберем до края на годината.
==============================================================


Титла: Games-Новини
Публикувано от: svenxxx в Май 19, 2008, 02:22:20 pm
Новини за 19.05.2008

Blizzard обмислят подобряване на графиката на WoW

В интервю засягащо основно новият експанжън на WoW, наречен Wrath of the Lich King, създателят на играта J. Allen Brack сподели информацията, че играта най-вероятно ще премине през пълно преобразяване и подобряване на графиката. „Дали имаме нужда от подобряване на графиките? Да това е така,” споделя Brack. „Това всъщност е нещо, което обсъждаме при пускането на всеки експанжън”, продължава Brack и завършва с думите, че най-вероятно подобренията ще се появят с излизането на следващия експанжън след Wrath of the Lich.
========================================================================

Анонс на FIFA Manager 09

(http://img101.imageshack.us/img101/2003/logofm09wl8.jpg)

Поредният FIFA Manager бе анонсиран късно снощи, като играта по традиция разширява броя на лицензираните лиги. Играта ще ви предостави пълен контрол над управлението на вашият футболен клуб. Вие ще бъдете отговорен за тактиката, подреждането и тренировките на отбора си, както и за подписването на договори с играчите, подобряване материалната база на стадиона и клубните съоръжения.

Друга важна черта в новата FIFA Manager 09 е възможността да бъдете мениджър и на един единствен играч, като в този вариант ще имате пълен контрол над играча. А ето и най-голямото предизвикателство, ще имате възможността да създадете свой собствен клуб и да се опитате да покорите всички желани купи.

Новата игра поддържа над 1 500 клуба и повече от 25 000 футболисти, като над 7 000 от тези играчи са с истинските си снимки.
========================================================================

Gears of War 2 ще има со-ор режим с до 4 играча

(http://img211.imageshack.us/img211/3870/gearsofwarlogoxx2.jpg)

Създателят на Gears of War, Cliff "CliffyB" Bleszinski потвърди разпространилата се в интернет пространството информация, че очакваната втора част на играта ще поддържа со-ор режим за игра с до четирима участници. Напомняме ви, че оригиналната игра, която излезе за Xbox 360 конзолите през 2006 година и за РС през 2007 г. поддържаше со-ор режим само от двама играчи, а мултиплеър режима беше за 8 души.

Bleszinski сподели, че вече е имал възможност да изпробва режима, но отказа да разкрие повече информация. Gears of War 2 се очаква да се появи в търговската мрежа за Xbox 360 конзолите през месец ноември тази година.
========================================================================


Титла: Анонс на Directx 11 този месец?
Публикувано от: pvdenkova в Юли 23, 2008, 10:05:00 pm
Анонс на Directx 11 този месец?

(http://bp3.blogger.com/_9aGp-mMsepM/R7dPhdE1TiI/AAAAAAAAAAg/YiRFTusRRD8/s320/DirectX_11_Microsoft_Logo.png)

Тази седмица /22 и 23 юли/ в Сиатъл се провежда форума на разработчиците Gamefest 2008. Използвайки повода, софтуерния гигант Microsoft анонсира новото поколение на програмния интерфейс (Application Programming Interface - API) DirectX 11. Софтуера ще може да се използва единствено под Windows Vista и бъдещите версии на операционната система, подобно на DirectX 10. В изявлението си Microsoft казват, че DirectX 11 ще позволи вграждането на технология, с която графичните процесори „ще могат да се използват не само за рендерирането на триизмерна графика” – разработчиците ще могат да ги използват и като паралелни процесори с общо предназначение GPGPU.
Голямата новост в DirectX 11 е Tessellation/Displacement технологията, която вероятно включва Multithreaded Rendering и Compute Shaders. DirectX 11 също ще ни предложи новия Shader model 5.0. Теселацията е техника, която позволява на гейм разработчиците да създават по-реалистични модели; този ефект е особено забележим с приближаване на позицията на наблюдателя до обекта. Подобрено е и управлението на множество нишки (multi-threading) – благодарение, на което дизайнерите ще могат да се възползват в по-голяма степен от производителността на многоярдените процесори. Програмният интерфейс DirectX 11 ще добави нова функционалност към вече съществуващия хардуер, поддръжащ DirectX 10.

За момента няма посочена дата за пускането на пакета, но се очаква това да е в най-близко бъдеще.


Титла: EA сключва договор с UTA
Публикувано от: pvdenkova в Юли 25, 2008, 11:18:48 pm
EA сключва договор с UTA
Издателят подписа договор с холувудската агенция за таланти, за да разшири влиянието си във филмовото и телевизионно пространство.

(http://www.gamewithabrain.com/wp-content/gallery/companies/ea_games.jpg)

Индустрията на видео игрите и филмовата индустрия са в близко сътрудничество от доста време, но в последните години линията, която ги отделя все повече и повече изчезва. Малко преди гейм шоуто E3 Media & Business Summit, Ubisoft - френски разработчик и издател на видео игри, закупи Hybride Technologies - цифровото студио за киноефекти, което е правило някои от сцените във филма 300. Целта на този ход бе да се подсилят амбициите на издателя в киното, както и да помогне на създаването на кино филми по военните игри с марката Tom Clancy.

Сега още един от играчите в гейм индустрията се опитва да се сдобие със свой, буквално казано агент. От Electronic Arts официално съобщиха, че са подписали договор с Обединена Агенция за Таланти (UTA), които да ги представляват във филмовото и телевизионно пространство. EA не споменават конкретни заглавия, които очакват да преминат от игри на големия екран, но все пак казаха някои от собствените им игри, включително Army of Two, Need for Speed, Dead Space и Mirror's Edge.

"UTA е идеален партньор за нас, който да ни помогне да пресъздадем великолепните и интересните истории на нашите популярни игри в други медийни форми, което ще даде на потребителите повече възможности да се насладят на творческите ни идеи", каза Patrick O'Brien - вицепрезидент на EA Entertainment. "Някои от нашите екипи вече направиха нужните стъпки за се представят нашите игри в други медии като Интернет, социалните мрежи, както и при печатните издания. Тези партньорства ще ни помогнат да продължим напред и да намерим подходящите актьори, продуценти и инвеститори за филмите по всяка от нашите игри."

EA не са новобранци във филмовата индустрия. През 2007 г. студиото 20th Century Fox закупи правата да направи филм по супер популярната марка на издателя - Sims. Макар че няма много новини за филма The Sims, все пак се очаква той да бъде с истинска актьори, продуциран от John Davis (Predator, Garfield: A Tail of Two Kitties) и със сценарий на Brian Lynch (който също така работи и по един Shrek филм - Puss in Boots). По-рано тази година от EA също така бяха разкрили, че ще си партнират с Film Roman - вътрешно студио на Starz, за да създадат анимационна, директно издадена на DVD адаптация на скоро излизащата екшън игра на ужасите Dead Space.

Tom Magrino, GameSpot


Титла: Microsoft правят Games for Windows Live игрите безплатни
Публикувано от: pvdenkova в Юли 26, 2008, 12:26:19 am
(http://www.microsoft.com/uk/games/images/promoLive.jpg)

Microsoft правят Games for Windows Live игрите безплатни

(http://www.playingoneasy.com/photos/blogpix/images/186/300x278.aspx)

Microsoft, които от край време се опитват да наложат PC еквивалента на Xbox Live, Games for Windows Live услугата, може би най-накрая се пребориха с една от най-големите критики към нея – цената. MS днес обявиха, че спират да искат по $50 долара за едногодишен абонамент и вече ще я предлагат безплатно.

Промяната влиза в сила веднага, като всички излезли до момента игри (като например Halo 2 и Shadowrun), както и бъдещите такива, ще бъдат засегнати от решението. Освен това от MS смятат да разширят услугата с GFW Live Marketplace, който ще бъде пуснат тази есен. Подобно на XBL Marketplace-а PC вариантът ще предлага както платено, така и безплатно съдържание като демота, трейлъри и т.н.

Освен това MS обявиха, че ще променят GFW Live интерфейса, правейки го много по-лесен за употреба. Така ще се справят с една от основните критики към него - нуждата да се прилага към всяко заглавие, вместо да бъде отделен като Steam.


Титла: Ню Йорк прие закон за игрите
Публикувано от: pvdenkova в Юли 26, 2008, 02:06:13 pm
Ню Йорк прие закон за игрите
Всички игри по магазините трябва да имат рейтинг, новите конзоли трябва да включват родителски локаут до 2010 г.

(http://images.ibox.bg/2006/09/12/9060/430x298.jpg)

Миналата година законодателите от Ню Йорк измислиха законопроект, който да направи нелегална продажбата или отдаването под наем на някои игри с насилие на малолетни. Редовната законодателна сесия приключи преди той да може да бъде приет, но тази година законопроектът се завърна и бе приет като закон от губернатор Дейвид Патерсън, само че в доста по-изчистена форма.

Приетата версия на Законопроект 6401 не се отнася до забраняване достъпа на малолетни до игри с насилие, а подкрепя някои от оригиналните закони. Главното в закона е изискването след 1 септември 2010г. всички продавани конзоли в Ню Йорк да имат опция за родителски контрол. РС-та са освободени от този закон, както и джобните системи. (Nintendo DS е единствената система от сегашното поколение на пазара, която няма опция за родителски контрол).

Освен това всички игри, които се продават или дават под наем, трябва да имат поставен рейтинг до края на годината. Законът не задължава рейтинга да бъде поставян само от Entertainment Software Rating Board.

Законът обуславя създаването на съвет, който да проучва "връзката между интерактивната медия и насилието от реалния живот при малолетните, изложени на този вид медия." 16 членният съвет ще включва представители от гейм индустрията и от търговските среди. Членовете на борда не само ще получават компенсации за работата си, но и ще могат да избират дали щатът да поема разходите им.

Представител на Entertainment Software Association каза пред медиите, че в момента групата обмисля дали да обори закона в съда (както беше успешно направено със законите, свързани с игрите в Калифорния, Илинойс, Луизиана и други щати). Старшият вицепрезидент по комуникациите и проучванията на ESA, Тичърд Тейлър, направи изявление, обобщаващо негативното отношение на организацията към новината.

"Чрез приемането на този ненужен закон щатът пренебрегна легален прецедент, благоразумието и желанията на много нюйоркчани", каза Тейлър. "Това вмешателство на правителството ще коства пари на данъкоплатците и ще наложи противоконституционни укази за дейностите и технологиите, които вече доброволно действат. Освен това е несправедливо отделни единици от видео гейм индустрията да представляват всички други медиини форми. Човек се чуди кога разпростирането на правителството на Ню Йорк ще престане. Ако законодателите на Ню Йорк смятат, че е работа на правителството да свиква правителствена комисия, която да оценява гейм съдържанието, след това може да дойде ред на книгите, театъра и киното."

Entertainment Merchants Association прецени закона и каза пред медиите, че той е "напълно ненужен".

"Вички компютърни и конзолни видео игри, които се продават, вече са оценени от Entertainment Software Ratings Board и техните рейтинги са изложени на предната обложка", каза представител на организацията. "Всяка от най-новото поколение видео гейм конзоли - Nintendo Wii, PlayStation 3 и Xbox 360 - има контрол, позволяващ на родителите да цензурират гейм съдържанието. И накрая, работата на съветващата комисия ще се дублира с докладите, които редовно се правят от Federal Trade Commission, U.S. Surgeon General и други."

Въпреки това представителят отбеляза, че проектозаконът, приет като действащ закон, е значително подобрена версия на онзи от миналата година. След това той нарече пропускането на ограничението за продаване и даване под наем на игри с насилие на малолетни, "победа за търговците на видео игри и потребителите."

Брендън Синклер, Геймспот


Титла: Игрите от поредицата GTA
Публикувано от: pvdenkova в Август 24, 2008, 04:57:06 pm
Игрите от поредицата GTA ще бъдат изтеглени от магазините в Тайланд

(http://kokostoyanov.files.wordpress.com/2008/05/grand-teft-auto.jpg)

Тайландският дистрибутор на компютърни и видео игри Era Interactive реши да изтегли от магазините в страната заглавията от поредицата "Grand Theft Auto", след като местен младеж претвори сцена от последната игра, ограбвайки и убивайки таксиметров шофьор, предаде агенция Ройтерс.
Започнахме да разпращаме молба до всички магазини да премахнат игрите от щандовете и да ги заменят с други, потвърди Сакчай Чотикачинда, един от шефовете на Era Interactive, добавяйки, че от компанията ще настояват Grand Theft Auto да бъде изтеглена и от популярните улични видео аркади.
Вносителят на играта се принуди на крайната мярка, след като 18-годишен ученик призна, че е обрал и намушкал с нож шофьор на такси, претворявайки част от геймплеа на GTA поредицата. Пред полицейските следователи младежът, който не показвал признаци на психическо разстройство, признал, че е извършил престъплението, за да изпита тръпката от видяното в компютърните игри.
Това не е първият път, когато Grand Theft Auto е обвинявана за антисоциалн прояви. През 2005 г. в американския щат Алабама бе заведено съдебно дело срещу компанията разпространител на GTA Take-Two, след като фен на поредицата уби двама служители на реда и диспечер в полицейско управление.


Титла: Пакет 160GB PS3 с Uncharted
Публикувано от: pvdenkova в Август 25, 2008, 03:31:11 pm
Пакет 160GB PS3 с Uncharted през ноември

SCEA обяви новия пакет, който включва конзола с повече място, екшън приключенската игра на Naughty Dog, DualShock 3, както и ваучер за PAIN; вече ще се предлага и 80GB модел.

(http://www.ps3attitude.com/uploaded_images/ps3_movie_bundle-730366.jpg)

По време на Games Convention в Лайпциг Sony Computer Entertainment Europe обяви, че ще пусне в продажба В Европа нов 160GB модел PlayStation 3 на цена от €449. Само след няколко минути Sony Computer Entertainment America също обяви този модел, който предлага два пъти повече място на твърдия диск от настоящия стандартен 80GB модел, новата конзола ще се появи в Северна Америка, но под различна форма.

Макар европейският модел да идва с бонус €70 под формата на съдържание за изтегляне, преведено специално на езика на съответната територия, моделът за САЩ и Канада ще се появи през ноември под формата на пакет, който ще се предлага за ограничен период. На цена от $499 и в двете държави, пакетът ще включва 160GB PS3, управление DualShock 3, хвалената от критиците приключенска игра Uncharted: Drake's Fortune на Naughty Dog, както и ваучер за играта за изтегляне Pain.

В специално изявление президентът на SCEA и главен изпълнителен директор Джак Третън обясни решението да се пусне този нов PS3 модел. "Тъй като PlayStation Network продължава да расте и да се променя и с новата ни услуга за закупуване на видео и повече ексклузивни игри, собствениците на PS3 вече искат повече място на конзолите си", каза той. "Потребителите освен това използват PS3 като център за забавления, слагайки на твърдия диск на конзолата ни неща като целите си музикални колекции. Модел PS3 със 160GB твърд диск има за цел да задоволи нуждите точно на такъв тип потребители."

Освен това онези, които не искат да си купят новия 160GB PS3 пакет или искат по-малко място, няма да има нужда да чакат до ноември. Компанията каза, че тази седмица новия 80GB модел PS3 на цена от $399 е започнал да се доставя по магазините. Обявеният на E3 Media & Business Summit миналия месец модел на конзолата е със $100 по-евтин от предишната 80GB PS3, но вече не предлага софтуерна обратна съвместимост с игрите за PlayStation 2. Представители на SCEA потвърдиха, че 160GB модел освен това ще има поддръжка на PS2 игри.

Тор Торсен, GameSpot


Титла: Microsoft казва „сбогом“ на лазера
Публикувано от: pvdenkova в Август 28, 2008, 08:29:05 pm
Microsoft казва „сбогом“ на лазера

Корпорацията пуска компютърна мишка със син светодиод на 9 септември

Корпорацията Microsoft обяви недвусмислено, че е готова да направи поредния технологичен скок в областта на компютърните мишки. Тя пусна днес /28.08.2008/ тийзър със слогана „Say Goodbay to Laser“ (Кажи „сбогом“ на лазера) и датата 9 септември 2008 година.

Новият продукт ще се казва Explorer Mini Mouse, а технологията в него е под наименованието Blue Track, твърди електронното издание 3DNews. В основата на новия продукт е син светодиод и широкоъгълна леща, която позволява мишката да се ползва практически върху всякаква повърхност – дори такива проблемни като дърво и гранит. Устройството е с ергономична форма и четири клавиша, като има и безжичен адаптер, който се закрепва на дъното на мишката при пренасяне.

Според италиански сайтове Explorer Mini Mouse ще се появи на пазара не по-рано от октомври на цена от 90 евро.

Информация: hicomm.bg (http://www.hicomm.bg/index.php)


Титла: Ubisoft вече започна работа по Far Cry 3
Публикувано от: pvdenkova в Август 30, 2008, 05:28:09 pm
Ubisoft вече започна работа по Far Cry 3
За разлика от оригинала, действието ще се развива в Африка

(http://www.tvscoop.tv/ubisoft.gif)

Още не се е появила видеогирата Far Cry 2, но от компанията Ubisoft вече съобщиха, че нейното студио в Монреал вече се намират в подготвителен етап на разработка на трета част.
За разлика от оригинала, действието на втората и третата серия на играта ще се развива в Африка. „Черният континент може още много да ни даде. Има още какво да реализираме в африканския антураж и затова ще продължим изследванията си“, разкри Патрик Редлинг от Ubisoft.
От думите му става ясно, че разработката на третата част на видеоиграта няма да продължи толкова дълго, колкото продължението на оригинала. Far Cry 2 ще се появи през есента за компютър, Xbox 360 и PlayStation 3. Очаква се играта да няма особено високи системни изисквания.

Информация: hicomm.bg (http://www.hicomm.bg/index.php)


Титла: Re: Games-Новини
Публикувано от: pvdenkova в Август 30, 2008, 05:46:43 pm
Игри: Indiana Jones за DS и PSP?

(http://home.btconnect.com/hgi/ps3/indiana-jones-2007.jpg)

В интернет пространството плъзна слух, че е комисията за оценяване на насилието в игрите е поставила рейтинг 16+ на играта Indiana Jones and the Staff of Kings.
Играта е ще бъде издавана от Activision.Няма никаква друга информация - нито официална, нито неофициална. Предполага се , че това е заглавието, което беше демонстрирано на Е3 преди няколко години. От тогава ни вест, ни кост! Интересното е, че то беше гласено за "батковците" Х360 и PS3.

Информация: games.bg (http://www.games.bg/index.php)


Титла: Sony пуска PSP-3000 на 16 октомври
Публикувано от: pvdenkova в Септември 02, 2008, 02:54:25 pm
(http://www.dnevnik.bg/shimg/zx500_544998.jpg)

Sony Corp. ще пусне в продажба нова актуализирана версия на портативната си видео конзола PSP, с която да се пребори с конкуренцията на Nintendo DS, предаде в. "Вашингтон пост". Японската премиера на новия модел ще бъде на 16 октомври тази година. PSP-3000 ще поддържа досегашните функционалности на "джобното" устройство, а сред новостите изпъкват вграденият микрофон и значително усъвършенстваният LCD дисплей, който ще предлага по-добро опресняване и повишена видимост при излагане на слънчева светлина.

Новата PSP-3000 ще може да бъде закупена на досегашната цена от 19800 йени (182 долара), с 3000 йени по-скъпо от Nintendo DS. През последните няколко месеца портативната електронна игра на Sony изпреварва DS по продажби в Япония, най-вече благодарение на популярната екшън игра "Monster Hunter Freedom 2G". В световен мащаб обаче статистиката е в полза на Nintendo, като в периода април-юни DS води с 6,94 млн. продадени броя срещу 3,72 млн. за PSP.

Информация: dnevnik.bg (http://www.dnevnik.bg/)


Титла: Doom 4
Публикувано от: pvdenkova в Септември 03, 2008, 03:21:55 pm
QuakeCon 2008: Doom 4 няма да се казва Doom 4

(http://gameplay.bg/wp-content/uploads/2008/08/doom.jpg)

Първите детайли около предстоящото продължение на популярната поредица вече са ясни.
По всичко личи, че новият Doom ще бъде „три пъти по-красив“ от Rage и ще изстиска до максимум възможностите на id Tech 5 енджина.
Тим Уилитс подхвърли, че новия Doom ще разполага по-скоро с истинско подзаглавие, отколкото с четворка зад името. Освен това дизайнерът допълни, че той няма да бъде директно продължение на Doom 3, но за съжаление отказа всякакъв друг коментар по темата.
По думите на авторите в новия Doom щяло има оръжия, много кръв и демони—или с други думи играта щяла да бъде „разкъртваща“.

Информация: gameplay.bg (http://gameplay.bg/)



Титла: GTA IV
Публикувано от: pvdenkova в Септември 03, 2008, 03:27:02 pm
Подробности за PC версията на GTA IV

(http://aipanic.com/wp/articleimages/gta_iv.jpg)

На тазгодишния Games Convention в Лайпциг изтече първата информация за дългоочакваната PC версия. На първо време това, за което всички тръбят е подобрената графика и максималната резолюция от впечатляващите 2560×1600 точки.
Факт—GTA IV изглежда по-добре. Гладки текстури, значително увеличен draw distance (възможността да виждаш по-напред в далечината), реалистична околна среда, феноменални експлозии—всичко това бе демонстрирано при изненадващо стабилен фреймрейт.
Какви ще бъдат системните изисквания?
Все още няма отговор на този въпрос, но при положение, че се интересуваш, едва ли ще успееш да ги покриеш.
Встрани от техническата част, GTA IV за PC ще предложи replay editor, с чиято помощ ще можеш да записваш видео и впоследствие да го коригираш, посредством удобен редактор. По-късно можеш буквално с няколко клика да качваш тези филмчета в интернет.
Толкова засега. PC версията излиза в края на ноември.

Информация: gameplay.bg (http://gameplay.bg/)


Титла: Star Wars: The Force Unleashed
Публикувано от: pvdenkova в Септември 16, 2008, 12:28:53 am
Демо-версията на играта Star Wars: The Force Unleashed отбеляза нов рекорд за мрежовата услуга Xbox LIve Marketplace.

(http://xbox360media.gamespy.com/xbox360/image/article/771/771334/star-wars-the-force-unleashed-20070307063825788-000.jpg)

Представители на компанията LucasArts съобщиха, че тя е изтеглена над милион пъти само за 8 дни. Предишният рекордьор постигна този резултат едва за 9 дни, отбелязва електронното издание ЛентаРу.
Разработчиците допълват, че демо-версията, която излезе на 21 август, се търси и от притежателите на PlayStation 3. Чрез мрежовата услуга PlayStation Network тя е изтеглена 1.3 милиона пъти.
Star Wars: The Force Unleashed е екшън от трето лице, в която геймърът управлява таен ученик на Дарт Вейдър.
Той е въоръжен с червен светлинен меч и владее Силата, която му помага да се отърве от враговете по пътя си.
Авторите на играта отбелязват, че играчът може да бъде и самият Дарт Вейдър, но през повечето време той само дава наставления на своя ученик.
Играта излиза на 16 септември в Северна Америка и на 19 септември в Европа. Проектът е създаден за PlayStation 3, PlayStation 2, Xbox 360, Wii, PSP и DS.


Титла: Max Payne - Филмът
Публикувано от: pvdenkova в Септември 27, 2008, 12:33:19 am
Филмът по Max Payne с рейтинг PG 13

(http://www.filmwad.com/fw_images/max_payne.jpg)

Филмът по Max Payne се сдоби с рейтинг PG 13, съобщи режисьорът на филмовата адаптация на известната игра, Джон Мур. Това означава, че когато филмът се появи на 17-ти октомври, всички над 13-годишна възраст ще могат да го гледат. Мур признава, че е имал проблеми с рейтинговата комисия, която смятала да категоризира филма като "R" и му се наложило да "пипне", по неговите думи, някои кадри. Фрапиращото в случая е, че оригиналната игра има рейтинг "М", което значи, че не може да бъде играна от лица под 18 години.

Въпросът, който си задават всички фенове на Max Payne е дали филмът ще бъде достойна екранизация на играта предвид факта, че изпълняващият ролята на Макс Пейн Марк Уолбърг дори не се е докосвал до нея, а самият филм има по-нисък рейтинг, отколкото шедьовъра на Remedy.

Информация: gamerzhut.com (http://gamerzhut.com/)


Титла: Компютърните игри като средство за обучение
Публикувано от: pvdenkova в Септември 27, 2008, 01:33:21 pm
Учени установиха, че от тях могат да се извличат и стратегии за учене

(http://i.actualno.com/club.bg/files/2007/10/11/ef20b53961.jpg)

Психолози и педагози постоянно предупреждават за това, колко вредни са компютърните игри. Който играе много, може да си навлече сериозни психични смущения. Но в последно време специалистите откриха и позитивните ефекти, които имат компютърните игри.

„ В зависимост от играта и честотата на играене има и различни измерения на влияниe върху играещия” – казва професор Дъглас Джентайл от Университета в Айова на годишното събрание на психолозите в Бостън.

Компютърните игри не могат да бъдат просто „добри” или „лоши”, а преди всичко могат да бъдат използвани като средство за обучение. В проучването си Джентайл споделя още, че например хирурзите могат да подобрят чувствителността на пръстите си, като играят редовно. Той наблюдавал 33-ма специалиста на лапароскопичната хирургия, които правят миниатюрни разрези в коремната област. Тези, които играели редовно на компютърни игри, са по-бързи до 27 процента и правят до 37 процента по-малко грешки.

Игрите, които третират социални сюжети, оказват влияние на учениците и ги възпитават как да не влизат в училищни конфликти. Тези, които играят повече игри с насилие обаче, рискуват да пренесат това поведение и в действителността.

Информация: www.hicomm.bg (http://www.hicomm.bg/)


Титла: Загадъчна игра държи в напрежение интернет
Публикувано от: pvdenkova в Октомври 02, 2008, 07:19:58 pm
Mистериозни картини, кодове и числа са упътвания в енигмата

(http://www.prikachi.com/users/pvdenkova/100O.jpg)

Aladygma.com (http://www.aladygma.com/) е модерна интернет загадка, която държи блогъри и форумни потребители от месеци, в напрежение. В началната страница с бял шрифт на черен фон може да се прочете: "00 | 11 | 22 | 88" – код, дата, рождения ден на някого, телефонен номер или парола.. никой не знае.

Когато някой се опита да разгадае това предизвикателство с помощта на клавиатурата и натисне Ctrl+А, всичко в страницата се маркира. При кликване върху бялата маркировка се отварят нови страници, на които могат да се видят мистериозни картини, кодове и криптирани думи. Понякога дни, понякога дори седмици след последното посещение, се появяват нови маркировки – като указания, които объркват още повече, вместо да помогнат.

Така наречените Alternate Reality Games като Aladygma функционират с цел привличане на повече „играчи”. При необичайни обстоятелства се появяват виртуални парчета от фиктивен сюжет, които трябва да помогнат на играещите в тяхното търсене. Който въведе име или термин за търсене в търсачка или видеопортал, се натъква на следващи указания. Така в YouTube се появяват нови кодове, които отвеждат в Google на повече имена и изображения. Освен това изобретателите на загадката изпращат имейли с криптирана „помощ”, но кои са те и защо объркват така интернет общността е въпрос, който все още е забулен в мъгла.

За игри като тази вече се събират и фен групи, които обсъждат заедно своите резултати и находки и интерпретират значението на изображенията. Така, един от играещите открива, че „Aladygma” с леко променен правопис, може да бъде “Amygdala”, което според Уикипедия е област централната част на мозъка.

В заключение може да се обобщи, че игри като Aladygma са мистериозни и неясни. Няма да се сторят интересни на любителите на лесните кръстословици. Но който обича да мисли и не се предава лесно, определено е на правилния адрес в aladygma.com.

Информация: hicomm.bg (http://www.hicomm.bg/)


Титла: Брет Ратнър ще режисира филма по God Of War
Публикувано от: pvdenkova в Октомври 02, 2008, 07:27:58 pm
Филмовата адаптация на известната игра ще бъде поверена на режисьора на X-Men: The Last Stand

(http://www.prikachi.com/users/pvdenkova/101A.jpg)

Вече се знае кой ще режисира филмовата адаптация на God of War - Брет Ратнър, стоящ зад трите "Час пик" филма и последната част на X-men поредицата - X-men: The Last Stand. По негови думи филмът е все още далече от премиерната си дата и "чака сценарий и зелена светлина." Засега нищо друго около този проект не се знае, освен че Ратнър ще се опита да получи рейтинг PG 13 (филмът е подходящ за лица над 13 години), въпреки че оригиналната игра е с рейтинг "М" (подходяща за лица над 17 години) (Бел. ред. Ейй, заминаха старогръцките силиконови цици...).

Слуховете за екранизация на известния екшън-адвенчър се носят из интернет от 2005-та година насам, когато се появи първата част, но за първи път получаваме конкретна информация относно филма. По този начин се слага край на всякакви надежди на феновете Зак Шнайдер (римейка на "Зората на Мъртвите", "300") да оглави проекта.

Информация: gamerzhut.com (http://gamerzhut.com/)


Титла: Нов Сценарий за филма по Halo
Публикувано от: pvdenkova в Октомври 04, 2008, 12:28:52 am
Надеждите, че филмова адаптация на Halo все пак ще има, се възродиха, след като Bungie са одобрили сценарий.

(http://static.flickr.com/43/254393487_f02a573706.jpg)

Когато през 2005-та година бе обявено, че ще се снима филм по Halo, много играчи и критици решиха, че за първи път ще станем свидетели на наистина качествена филмова адаптация на игра. Проектът звучеше повече от обещаващо - съфинансиран от Universal Studios и 20th Century Fox, продуцент беше Питър Джаксън (трилогията "Властелинът на Пръстените", последният филм за Кинг Конг), на режисьорското столче трябваше да се настани гениалният Гийермо дел Торо ("Лабиринтът на Фавна", Хелбой 1&2"), а на известния английски писател Алекс Гарланд беше поверен сценария. Всички затаихме дъх, очаквайки ако не шедьовър, то поне един добър филм. За жалост вместо дел Торо, режисьор на проекта стана дебютантът Нийл Бломкамп (добил известност с поредица иновативни рекламни клипове), а сценарият на Гарланд беше отхвърлен и пренаписан от никому известния Д. Б. Уайс. В резултат Universal и 20th Century Fox се отеглиха от проекта и той беше замразен. Въпреки това Питър Джаксън с фенски пламък в очите заяви, че филмът ще бъде сниман, просто щял да отнеме много повече време.
След двугодишно мълчание най-накрая надеждите, че действително ще видим филма по Halo, се възродиха, след като холивудският сценарист Стюарт Бийти (един от сценаристите на трите филма "Карибски пирати") обяви, че е написал сценарий, който е вече одобрен от Bungie и в момента се очаква да бъде приет и от Microsoft.
"Филмът по Halo в първоначалната си инкарнация е мъртъв. Никой не се опитва да го реализира," казал Бийти пред GameDaily. "Аз съм просто фен и наистина искам да видя филм по Halo," допълнил той. Бийти, който е и запален геймър, смята, че за добра филмова адаптация човек трябва да разбира играта. "Трябва да обичаш играта" твърди той. "Не може да направиш филмова адаптация на игра без да си я изиграл и харесал."
Слава на такива люде! За жалост не всички са на това мнение. Марк Уолбърг, който изпълнява главната роля в филма по Max Payne, все още дори не е играл известния ноар екшън въпреки че ролята му е именно на легендарния детектив.
Сценарият на Бийти е базиран на новелата Halo: The Far Reach, като действието се развива 500 години в бъдещето.

Информация: gamerzhut.com (http://gamerzhut.com/)


Титла: PlayStation 4
Публикувано от: pvdenkova в Октомври 05, 2008, 01:09:24 am
PlayStation 4 ще използва Cell процесор
Sony се стреми към намаляване на производствената цена


(http://i86.photobucket.com/albums/k114/jeomaxxters/playstation4.jpg)

Sony сериозно обмисля използване на Cell архитектура за PlayStation 4, съобщава японският сайт Impress Watch. Използването на Cell ще доведе до намаляване на разходите на PS4. Това е изключително необходима стъпка за Sony, които губят пари от всяка бройка от своята последна конзола.
Пазарната цена на PS3 е под производствената, както е известно, а Sony разчитат на печалба от ексклузивните игри за своята конзола.
Също така използването на Cell ще позволи на разработчиците на игри за PS3 бързо да преминат към работа с PS4. Сегашната конзола PS3 е известна сред разработчиците със своята нестандартна вътрешна архитектура, която прави по-предизвикателно създаването на игри за нея.
Sony планира да пусне подобрена версия на чипа по 45nm технология, което ще намали консумацията на енергия и ще позволи използване на стандартна DDR RAM памет, вместо XDR RAM.
Използването на по-общоприет хардуер също ще позволи на Sony да се конкурира с Microsoft и Nintendo като изведе PS4 на пазара по-бързо. Същевременно Sony, ще може да бъде конкурентна и в изчислителната мощ, чрез добавяне на повече ядра на PS4 процесора. Изпълнителният директор на Sony, Хауърд Стрингър, вече отбеляза, че разработката на PS3 е струвала 3 милиарда долара и не смята да допусне PS4 да изразходи хазната на Sony, толкова много.

Информация: hicomm.bg (http://www.hicomm.bg/)


Титла: Microsoft стартира институт за игри
Публикувано от: pvdenkova в Октомври 11, 2008, 09:14:26 pm
G4LI стимулира интерес сред момичетата и малцинствата

(http://i.actualno.com/club.bg/files/2006/12/12/4f98f530e1.jpg)

Microsoft и Нюйоркският университет се обединяват за основаването на институт за обучение с игри (Games for Learning Institute) - или G4LI. Инициативата цели да достави "фундаментално научно доказателство", че игрите могат да помогнат на децата да се учат.

Финансираният с 3 милиона долара институт ще установи как компютърните игри увличат учениците и след това ще развие приложими персонални обучаващи стратегии.

G4LI иска да стимулира интерес в малките деца - и особено момичетата и малцинствата - към технологията, инженерството и математиката. Крейг Мънди, главен изследовател в Microsoft, казва: "Институтът за обучение с игри е страхотен пример как технологията може да промени начина, по който учениците се обучават, правейки процеса по-естествен и интуитивен".

G4LI ще преценява игрални прототипи и ще ги представя, заедно с планове за обучение в мрежа от 19 училища в Ню Йорк и резултатите в класните стаи ще бъдат следени и изследвани.

Кен Перлин, професор по компютърни науки в Нюйоркския университет, отбелязва, че "много ученици се обезкуражават или губят интерес в училище и прекарват своето време в къщи, играйки игри. Иронията е, че ние смятаме именно игрите за нашата отправна точка да върнем интереса към науката, математиката и технологичните програми."

Информация: hicomm.bg (http://www.hicomm.bg/)


Титла: Нова видеоигра ще се управлява с мисъл
Публикувано от: pvdenkova в Октомври 11, 2008, 09:19:14 pm
NeuroSky е готова с първия проект, базиран на Brain Computer Interface

(http://www.ubergizmo.com/photos/2007/4/neurosky.jpg)

По всичко личи, че технологиите за комуникация между човешкия мозък и компютъра (BCI - Brain Computer Interface) ще бъдат една от ключовите тенденции в развитието на цифровите интерфейси. А гейм индустрията явно първа ще се възползва от иновативния тренд (като изключим военните, за чиито проекти обикновено малко се знае).

Поредният пример за това стана компанията NeuroSky, която представи на стартиралото на 09.10.2008 г. в Япония изложение Tokyo Game Show нова игра, позволяваща управлението на героите с помощта на мозъчни вълни. Концепцията е разработена в сътрудничество с друг пионер в тази област - Square Enix.

Демонстрационната версия е създадена за PC и работи под Windows. За управление на героите от играта се използва специално устройство, наречено MindSet, създадено от NeuroSky. То представлява своеобразни наушници с вградени електроди, които четат мозъчните вълни на потребителя. Този иновативен конторлер позволява на геймърите, ако са концентрирани в играта, да извършват определени действия.

Следващата задача пред NeuroSky е тестване на резултатите, които могат да бъдат постигнати от геймърите в управлението на новия интерфейс. Със сигурност обаче всички в екипа, работил по проекта, са убедени, че трудът им открива нови перспективи пред гейм индустрията.

Ще напомним все пак, че това не е първия успешен пример за BCI - технология, интегрирана в игрова среда. През юни тази година японски учени обявиха, че са създали метод, позволяващ управлението на аватари от виртуалния свят Second Life с помощта на мисълта.

Информация: hicomm.bg (http://www.hicomm.bg/)


Титла: Doom 1 и в браузър
Публикувано от: reni999 в Ноември 27, 2008, 09:13:40 am
Doom 1 и в браузър

(http://images.ibox.bg/2008/11/26/doom/519x517.jpg)
След като популярната серия игри Doom излезе за всички възможни платформи за игри, неочаквано тя стана достъпна и в интернет пространството чрез своя онлайн версия.

Това означава, че вече може да играете легендарната игра просто през браузъра си.

За да си припомните добрите стари времена, а и да изпуснете малко пара докато сте в офиса, отидете на този адрес. Играта е флаш, зарежда се доста бързо и изисква инсталиран флаш плейър версия 10 или по-горна.

Шутърът Doom 1 е пуснат през далечната 1993 г. и оттогава остава един от най-добрите проекти за ценителите на жанра. В тази FPS са реализирани няколко идеи, които погнаха на индустрията за електронни развлечения да се развие доста по-бързо, както и на самата id Software.


Lifestyle.bg (http://Lifestyle.bg)


Титла: Ubisoft работи по Assassin's Creed 2
Публикувано от: pvdenkova в Ноември 29, 2008, 12:34:41 am
Все още не е известна дата за пускане на втората част на заглавието

(http://ui03.gamespot.com/1570/assassinscreed27_2.jpg)

Представители на компанията Ubisoft потвърдиха информацията, че продължението на играта Assassin's Creed вече е в етап на разработка. Президентът на гейм издателството Ив Гиймо обаче се отказа да посочи приблизителната дата за пускането на втората част на пазара. Той само подчерта, че работта над продължението е в пълен ход.
Припомняме, че първата част от Assassin's Creed се появи през ноември 2007 г. за игровите приставки от ново поколение PlayStation 3 и Xbox 360. През април тази година беше пусната и PC - версия на заглавието.
Играта, която разказва за приключенията на война Алтаир, получи много високи оценки от пресата и за кратко стана любима на много геймъри.
Освен анонса на Assassin's Creed 2, от Ubisoft съобщиха и финансовите данни на компанията за първите шест месеца на текущата счетоводна година. Приходите на компанията за периода са 24.7 млн. евро, което е почти два пъти повече от същия показател една година по-рано (12.5 млн. евро).

Информация: hicomm (http://www.hicomm.bg/)


Титла: Първият адд-он за Fallout 3
Публикувано от: reni999 в Ноември 29, 2008, 09:41:03 am
Първият адд-он за Fallout 3

(http://images.ibox.bg/2008/05/09/fallout3/519x389.jpg)

Компанията Bethesda Softworks обеща да пусне първия адд-он за играта си Fallout 3 още през януари 2009 година, предаде Лента.ру. В новия епизод на пост-апокалиптичната ролева игра, наречен „Operation: Anchorage", ще се разказва за освобождението на град от Аляска от китайските комунисти.

Адд-онът ще бъде достъпен само за притежателите на версиите за Xbox 360 и PC. Следващият адд-он е планиран още за февруари. Действието в „The Pitt" ще се развива в района на Питсбърг. През март ще излезе и „Broken Steel", която разрешава на играча да встъпи в „Братството на стоманата" (Brotherhood of Steel) и разширява сюжетната линия на играта. Стойността на адд-оните все още не е известна.

Освен това, през декември притежателите на играта за PC ще получат възможност безплатно да изтеглят официалния редактор G.E.C.K. (Garden of Eden Creation Kit), с който ще получат възможността да внасят изменения в играта и да създават собствени допълнения.

Част от адд-оните ще създаде самата Bethesda, но основната част ще създадат самите геймъри. По данни на разработчиците, след излизането на играта на 28 октомври, доходите от Fallout 3 надхвърлят 300 милиона долара, предаде БГНЕС.


Lifestyle.bg (http://Lifestyle.bg)


Титла: Гейм индустрията изглежда остава встрани от икономическата криза
Публикувано от: pvdenkova в Ноември 29, 2008, 06:18:53 pm
(http://www.crovortex.com/images/gameshop1.jpg)

Въпреки световната икономическа криза и рецесията в редица от водещите икономики прогнозите за бъдещето на производителите на компютърни игри остава положителна и оптимизмът в тази посока определено се подхранва от стабилните продажби на видео конзоли, стана ясно на проведената в Ню Йорк конференция за интерактивни забавления.
На конференцията бяха оповестени някои от плановете на големите три компании на този пазар – Nintendo, Sony и Microsoft.
Японският производител на свръхуспешната Wii потвърди, че продажбите на конзолата остават на високо ниво, заради което няма планове в скоро време цената й да бъде намалена от сегашните 250 щатски долара. За разлика – базовият модел на Xbox 360 на Microsoft, който също се продава добре, ще поевтинее до 200 долара. Към това се добавят и по-рано обявените планове на Sony да намали до 400 долара цената на модел на Playstation 3 с 80-гигабайтов твърд диск и Blu-ray устройство.
За мнозина от шефовете в бранша неговото бъдеще е розово, независимо от проблемите на голяма част от компаниите-дистрибутори. Миналата седмица американската верига за електроника "Best Buy" чувствително намали прогнозите си за последното тримесечие, а друга голяма компания - "Circuit City Stores Inc." обяви фалит. Проблемите на веригите магазини обаче се по-скоро от намалялото потребление на други видове стоки, а конзолите и игрите за тях се харчат с нормалните темпове.
"Като цяло, има силна конкуренция, но се вижда, че софтуерът се продава добре, най-вече заради многото собственици на машини, които се нуждаят от него," коментира Ив Жулемо, изпълнителен директор на френската компания "Ubisoft", разпространяваща игрите от серията "Splinter Cell". Неговите очаквания са обобщените данни за годината да покажат 20-процентно увеличение на гейм индустрията в Северна Америка и Европа. Подобна е и прогнозата му за 2009 г.
По данни на BMO Capital Markets през 2008 г. броят на видео конзолите се е увеличил с 50 процента в сравнение с миналата година, което би трябвало да означава и допълнително увеличение на продажбите на игри, особено с оглед на наближаващите коледно-новогодишни празници.
Предизвикателството пред растежа на бранша остава привличането на тази част от потребителите, които досега не са притежавали видео конзола и с оглед на кризата се притесняват за финансовото си положение.
Рисковете пък са предимно за малките компании, които не разполагат с големи хитове, сочат анализатори. THQ Inc, известна в България с "Age Of Empires: Mythologies", миналата седмица обяви минимални печалби и започна вътрешно преструктуриране, включително съкращения на служители и отменяне на някои вече започнати проекти.
На другия полюс е настроението в гиганта "Electronic Arts", като по време на конференцията шефът на "спортната" дивизия "EA Sports" (отговорна за хитовите серии NHL и Madden NFL) Питър Мур изрази предпазлив оптимизъм за бъдещето.


Информация: dnevnik.bg (http://www.dnevnik.bg/)


Титла: MSI създаде нов сайт в Европа само за геймъри
Публикувано от: pvdenkova в Ноември 29, 2008, 06:29:09 pm
www.msi.eu/gaming (http://www.msi.eu/gaming/)

(http://prikachi.com/users/pvdenkova/116J.jpg)

От 26 Ноември 2008г. геймърите и хората, проявяващи интерес към геймърството могат да открият на www.msi.eu/gaming най-новата информация за продуктово портфолио, геймърските отбори, които MSI поддържа като FNATIC.MSI и TBH.MSI, състезания и турнири, в които взимат участие те и представянето им в тях.

MSI отделя огромно внимание на отзиви за компанията и продуктите й, за да подобри качеството спрямо търсенията. Ето защо всеки месец ще се организира гласуване, където посетителите ще имат шанса да спечелят приятни награди. Нещо повече те ще могат да се докоснат до професионалния геймърски опит, за да подобрят своите резултати в игрите.

Геймърската индустрия е по-могъща от музикалната или филмовата такава, а геймърските турнири стават все по-професионални. MSI създава този сайт www.msi.eu/gaming с цел да публикува информация за предстоящи турнири и други интересни теми за геймърите.


Информация: sagabg.net (http://news.sagabg.net/)


Титла: Топ 10 на игрите 2008 публикува Time
Публикувано от: pvdenkova в Януари 08, 2009, 07:28:56 pm
Авторитетното американско издание Time публикува списък на най-добрите игри за 2008 година, според мнението на редакцията. Може да се каже, че с изключение на предпоследните три продукта, той в общи линии е предсказуем. Редакционната класация има следния вид:

1. Grand Theft Auto 4;

2. Braid;

3. LittleBigPlanet;

4. Rock Band 2;

5. Gears of War 2;

6. Dead Space;

7. Star Wars: The Force Unleashed;

8. Hunted Forever;

9. Fieldrunners;

10. Spore.

Както се вижда от топ 10 на Time отсъстват много знатни имена, като MGS4, Fallout 3, Call of Duty 5, Mirror’s Edge и др. Анализатори смятат, че нито една игра, посочена на първите места не може да претендира за явно лидерство.



Титла: Games-Новини Три нови NFS игри през 2009 г.
Публикувано от: beckataBG в Февруари 06, 2009, 03:26:52 pm
(http://prikachi.com/users/beckata/1090l.jpg)

Electronic Arts се готвят да обогатят своя Need For Speed франчайз с 3 заглавия през тази година. Това бе съобщено от пресофиса на компанията, която разкри част от плановете си за 2009 г.

Първото продължение на рейсинг симулатора ще се появи през есента под името Need For Speed: Shift. Студиото-разработчик на играта Slightly Mad Studios включва дизайнери и разработчици на GT Legends и GTR 2. Shift ще е за всички гейм платформи и ще пресъздава съвременните мотоспортове. Играчите попадат в сърцето на екшъна с помощта на допълнения от рода на реалистичен изглед от кокпита, нова краш система и реално усещане за скоростта на автомобила.

Need For Speed: Nitro ще е само за Nintendo Wii и джобната конзола DS. Заглавието е предназначено за феновете на аркадния рейсинг и ще предлага голям набор от автомобили, които да подлежат на персонализация. Любопитна е възможността да се използва въздушния тунел, създаден от някой от опонентите в дадено състезание.

Need for Speed: World Online трябва да е безплатна и ще излезе чак през зимата – първо в Северна Америка, а в последствие и в Азия. Играта е ексклузивно за PC, като играчите ще могат да изпробват възможностите си срещу други потребители онлайн.


Титла: Games-Новини Tekken 6 – трейлър
Публикувано от: beckataBG в Февруари 07, 2009, 12:12:31 pm
Tekken 6 пристига, за да промени изцяло представите ви за бойни игри. Със своя динамичен геймплей и оригинални герои с разнообразни способности, тя ще ви забавлява часове наред. Шестата част на поредицата, дебютирала преди 14 години, идва и с подобрена графика и още повече предизвикателни режими. Tekken 6 е разработена във версии за Xbox 360 и PS3. Играта ще излезе до края на есента тази година. В нея ще се завърнат много стари, познати ви от предишните части, персонажи. Предлага ви се и онлайн режим. Вижте един от трейлърите към Tekken 6.

http://www.youtube.com/watch?v=rpAYyuptTlU


Титла: Games-Новини Batman: Arkham Asylum – трейлър
Публикувано от: beckataBG в Февруари 10, 2009, 09:42:08 am
(http://prikachi.com/users/beckata/1113Y.jpg)

Batman: Arkham Asylum е проект на съвместната работа на Eidos и Warner Bros. Interactive Entertainment. Тя е разработена във версии за конзоли и РС. Екшън играта по едноименния филм е от трето лице и е подсилена с мощта на Unreal Engine 3, което заедно с характеристиките силно напомня на Bioshock. Разработена от Rocksteady Studios, Batman: Arkham Asylum е предвидена да излезе до края на 2009 година. Засега можете да видите един от трейлърите към видеоиграта.

http://www.youtube.com/watch?v=OMvsqSAd-D8


Титла: Games-Новини Запознайте се с World of Cars Online
Публикувано от: beckataBG в Февруари 11, 2009, 09:31:01 am
World of Cars Online е онлайн 3D игра от Disney Online. Играта идва с десетки мини игри, които ще за допълнят общата сюжетна линия на заглавията. То е създадено за всички РС и Mac потребители. Геймплеят е пълен с много скрити бонуси и заключени нива. В World of Cars Online ще можете да си създадете своя собствен модел на автомобил, като сами прецените колко мощен да е двигателят и как да изглежда на външен вид. Играта се очаква да излезе през лятото тази година. Ето и един от трейлърите към играта.

http://www.youtube.com/watch?v=gfWVMfjknmY


Титла: Games-Новини Запознайте се с Street Racer Europe
Публикувано от: beckataBG в Февруари 12, 2009, 10:23:47 am
Street Racer Europe е нова динамична аркадна състезателна игра, разработена във версия за РС. Действието в нея се развива в най-красивите градове на стария континент Европа – Москва, Санкт Петербург, Прага, Амстердам, Барселона и други. Пистите общо са 23, като са разделени на трудни и лесни. Автомобилите са общо 14, а моторите – 3. Като всички от тях подлежат на пълна персонализация – от двигателите и характеристиките им до външния вид. За да заемете челните позиции, ще трябва да надвишите познатата ви позволена скорост и да се подложите на невероятни на пръв поглед за изпълнение маневри.

(http://www.kaldata.com/img/image-E008_4992FC30.jpg)


Титла: Games-Новини Wanted: Weapons of Fate – трейлър
Публикувано от: beckataBG в Февруари 17, 2009, 10:10:29 am
Wanted: Weapons of Fate е разработена във версии за PS3, X360 и PC. Играта ще излезе на пазара до края на първото тримесечие на 2009 година. Нейни създатели са гейм разработчиците GRIN, познати вече на аудиторията с хит заглавията Tom Clancy: Ghost Recon Advanced и Bionic Commando.

Wanted: Weapons of Fate продължава сюжетната линия на едноименния филм. Тук главният герой е обикновен мъж, който в последствие осъзнава, че придобива необикновени способности (като извиване на куршум например).

Вижте един от трейлърите към играта.

http://www.youtube.com/watch?v=Ot5M4SAZePE


Титла: Games-Новини Guild Wars 2 ще се забави
Публикувано от: beckataBG в Февруари 17, 2009, 10:14:03 am
(http://www.kaldata.com/img/image-2375_4999934C.jpg)

Втората част на Guild Wars отново се разработва във версия за РС от ArenaNet. Издателите й от Ncsoft обаче съобщиха, че поради финансови затруднения ще проточат нейния дебют чак до 2010, а даже и до 2011 година. Както се случи и с предшественицата й, Guild Wars 2 няма да бъде безплатна. От нея може да очаквате подобрени характеристики за героите, които вече ще имат много повече възможности и умения. Разработчиците на играта твърдят, че във втората й част с най-съществено изменение ще се сдобие системата за способности на персонажите. Сюжетната линия ще проследи събития, случили се 100 години след тези в първия епизод. Освен това са добавени и няколко нови раси, които ще можете да управлявате.


Титла: Games-Новини Takeda 3 с дата за излизане
Публикувано от: beckataBG в Февруари 17, 2009, 10:15:57 am
(http://www.kaldata.com/img/image-1208_499995A6.jpg)

Takeda 3 е епична игра, вдъхновена от самурайската сага на 16 век, когато феодална Япония е била в разцвета си. Тук вие ще трябва да направите всичко по силите си, за да заемете почетното място на титлата шогун – върховен военен началник. Той има за задача управлението и командването на 25 японски клана, исторически утвърдили се по време на тази епоха.

Takeda 3 е разработена във версия за РС. Тя предлага и мултиплеър, както и дълъг списък от политически, военни и дипломатически тактики и стратегии, необходими ви за постигането на вашата заветна цел. Играта условно е разделена на две основни части, които взаимно се преплитат и допълват. Първо, вие ще трябва да се превърнете в отличен политик – добре да прецените враговете и съюзниците си, да се научите да водите преговори и да привличате привърженици на своя страна. И второ, ще участвате и в мащабни битки, където победата не просто ще прибави нови територии към земите ви, но и ще ви прави по-влиятелен и авторитетен пред вашите конкуренти.

Стана ясно и кога точно да очакваме Takeda 3 да се появи. Издателите й обеща да я пуснат на 27 февруари тази година.


Титла: Games-Новини Запознайте се с Galactik Football
Публикувано от: beckataBG в Февруари 18, 2009, 09:55:13 am
Galactik Football е създадена и продуцирана от френското анимационно студио Alphanim. Тя е базирана на популярната телевизионна поредица Alphanims. Това не е обикновена футболна игра за РС. Спортът тук е малко изменен, а играчите не са обикновени футболисти, а жители на планетата Akillian. Те са изключително амбицирани да спечелят галактическата купа по футбол и ще дадат всичко от себе си, за да постигнат целта си.

Galactik Football е онлайн ММО, издавана от компанията Virtual Fairground. Играта ще бъде достъпна не само във Франция, а по цял свят. Тя ще дебютира през пролетта тази година, като през 2010 година ще бъде разпространено и допълнение към нея.

(http://www.kaldata.com/img/image-7FFC_499AA6D2.jpg)


Титла: Re:Games-Новини
Публикувано от: batkotii в Октомври 30, 2012, 08:37:03 am
Вчера влязох във един саит а пък ме пренасочи към замунда и почна да сваля Need For Speed Most Wanted 2012 много е реална но този саит P2P е по хубав дизаин Need for Speed™ Most Wanted Gameplay Video -- E3 2012 Official (http://www.youtube.com/watch?v=m24BQwYLcng#ws) GAMEPLAY


Титла: Re:Games-Новини
Публикувано от: lord_milev в Май 02, 2014, 08:19:03 pm
http://www.youtube.com/watch?v=sFu5qXMuaJU