www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Моля за помощ!  (Прочетена 287467 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

p2pbgTeam

  • Administrator
  • *****
  • Карма: +78/-20
  • Неактивен Неактивен
  • :Април 04, 2007, 08:57:08 am
  • Публикации: 479
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #180 -: Септември 01, 2012, 09:08:09 am »
Активен

kaloqn_0998

  • SuperUser
  • Карма: +3/-2
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Януари 15, 2012, 11:28:28 pm
  • Публикации: 83
  • Торент Клиент: BitTorrent
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 30.0.1599.101 Chrome 30.0.1599.101
Re:Моля за помощ!
« Отговор #181 -: Ноември 03, 2013, 02:45:00 pm »
Искам да попитам имам проблем интернета ми е с кабел.И и бях с LAN но се наложи да го сменя сега съм с PPPOE и адски често връзката сама прекъсва и сама се свързва когато си поиска дали е от кабела това прекъсване.Когато включа компютъра и изпише Dial-Up Connections и се свързва сама как мога да го премахна да не е автоматично.Също когато пусна някой филм с програмата Gom Player и той прекъсне и веднага пак се свърже.Искам да го направя ръчно свързване когато аз си поискам да го прекъсна и да го свържа без сам да прекъсва.Ако някой знае как да го оправя да пише.
Активен

jodecicall

  • Агресивен Дипломат
  • SuperUploader
  • Карма: +286/-169
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Февруари 20, 2008, 11:13:07 am
  • Публикации: 740
  • Обичай враговете си! Това ги кара да полудяват...
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 6.0 MS Internet Explorer 6.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #182 -: Ноември 03, 2013, 04:43:13 pm »
Може би проблемът е този:


 
Има логика, ако ГОМ-а ти е заразен (а те имаха проблеми със сървърите по едно време), когато го включиш, стената да стопира непозволена връзка и нета да ти се ресва.
Нямам опит точно с такава свинщина, но по пътя на логиката това все пак е вариант за твоя проблем.
Успех!
« Последна редакция: Ноември 03, 2013, 04:44:37 pm от jodecicall »
Активен

vokla

  • SuperUser
  • Карма: +8/-5
  • Неактивен Неактивен
  • :Май 13, 2007, 07:24:26 pm
  • Публикации: 92
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 24.0 Firefox 24.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #183 -: Ноември 03, 2013, 05:40:26 pm »
Пробвай да изтриеш гома, и виж с друг плеър, дали ти става така.
Активен

kaloqn_0998

  • SuperUser
  • Карма: +3/-2
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Януари 15, 2012, 11:28:28 pm
  • Публикации: 83
  • Торент Клиент: BitTorrent
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 30.0.1599.101 Chrome 30.0.1599.101
Re:Моля за помощ!
« Отговор #184 -: Ноември 03, 2013, 05:49:29 pm »
Пробвай да изтриеш гома, и виж с друг плеър, дали ти става така.

Ами имам също Windows Media Player чрез който слушам музика и когато не се срива интернета.
Активен

jodecicall

  • Агресивен Дипломат
  • SuperUploader
  • Карма: +286/-169
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Февруари 20, 2008, 11:13:07 am
  • Публикации: 740
  • Обичай враговете си! Това ги кара да полудяват...
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 6.0 MS Internet Explorer 6.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #185 -: Ноември 03, 2013, 06:51:05 pm »
Както ти писах по-долу, явно ГОМ-а ти е заразен. Няма гаранция че не е заразил и други екзе-та. Не знам каква антивир ползваш, но явно нещо не е наред. Смени я, разкарай ГОМ-а, почисти с новата антивир компа и си сложи читав плейър. Препоръчвам ти КМП след 3.1 или Медиа Плейър Хоум Синема.
Ако след тези действия все още имаш проблем, търси го в караниците м/у връзката и файъруола (по-долу съм ти постнал по темата). Успех!
Активен

kaloqn_0998

  • SuperUser
  • Карма: +3/-2
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Януари 15, 2012, 11:28:28 pm
  • Публикации: 83
  • Торент Клиент: BitTorrent
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 30.0.1599.101 Chrome 30.0.1599.101
Re:Моля за помощ!
« Отговор #186 -: Ноември 03, 2013, 07:47:02 pm »
Както ти писах по-долу, явно ГОМ-а ти е заразен. Няма гаранция че не е заразил и други екзе-та. Не знам каква антивир ползваш, но явно нещо не е наред. Смени я, разкарай ГОМ-а, почисти с новата антивир компа и си сложи читав плейър. Препоръчвам ти КМП след 3.1 или Медиа Плейър Хоум Синема.
Ако след тези действия все още имаш проблем, търси го в караниците м/у връзката и файъруола (по-долу съм ти постнал по темата). Успех!


Мерси много махам Гома кажи някоя хубава антивирусна аз съм с avast! Free Antivirus 7.0.1466 Final.
Активен

jodecicall

  • Агресивен Дипломат
  • SuperUploader
  • Карма: +286/-169
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Февруари 20, 2008, 11:13:07 am
  • Публикации: 740
  • Обичай враговете си! Това ги кара да полудяват...
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 6.0 MS Internet Explorer 6.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #187 -: Ноември 03, 2013, 09:26:32 pm »
Всеки си има предпочитания за антивирусна, но явно твоята не те е предпазила. Пробвай друга по твое осмотрение.
Аз лично ползвам тази:

http://p2pbg.com/index.php?page=torrent-details&id=3fd286e7f18a906e412c16537f20e72ab915eb73#comments

Не я краквам по никакъв начин! Просто ползвам промо кодове, валидни за месец. Така няма опасност крака да ти направи мечешка услуга. Успех с комп-а!
Активен

snowqueen

  • V.I.P.
  • Карма: +76/-29
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Декември 13, 2009, 01:42:31 pm
  • Публикации: 1651
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #188 -: Ноември 13, 2013, 10:21:58 am »
Здравейте.
Преди няколко дни си купих USB Flash Drive 16GB, но се оказа доста бъгаво. когато кача даден файл, не може да се отвори или липсва. Форматирах я няколко пъти във формати FAT32 и NTFS и с различен размер единица за заделяне, но нищо не се получава. Флашката сама си избира кой файл да качи и кой- не, кой да отвори нормално и кой да не отвори. Ако някой знае как да го поправя каже.
Благодаря предварително!
Активен

raddiz

  • V.I.P.
  • Карма: +745/-759
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 04, 2008, 05:17:48 pm
  • Публикации: 4953
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 24.0 Firefox 24.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #189 -: Ноември 13, 2013, 10:38:14 am »
Отвори я с OOPartitionManager.Сигурно има още един дял.Създай един единствен и форматирай във FAT32.
Успех!
Активен

luka1

  • SuperUser
  • Карма: +0/-5
  • Неактивен Неактивен
  • :Декември 01, 2007, 02:23:32 pm
  • Публикации: 4
  • OS:
  • Linux (Ubuntu) Linux (Ubuntu)
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #190 -: Декември 09, 2013, 07:49:30 pm »
Всеки си има предпочитания за антивирусна, но явно твоята не те е предпазила. Пробвай друга по твое осмотрение.
Аз лично ползвам тази:

http://p2pbg.com/index.php?page=torrent-details&id=3fd286e7f18a906e412c16537f20e72ab915eb73#comments

Не я краквам по никакъв начин! Просто ползвам промо кодове, валидни за месец. Така няма опасност крака да ти направи мечешка услуга. Успех с комп-а!


Момчета,защо се заблуждавате?Защо си мислите,че сме по-умни от програмистите които създават антивирусните програми?Те също имат семейства и деца които трябва да хранят и си искат парите за това което създават.По принцип вирусите ги създават точно тези хора за да си пласират продуктите и пускат Free - свободни версии с рекламна цел,които да покажат принципа на работа на антивирусния им продукт и нищо повече,максимум да работи на 80 процента.Ами другите 20 процента?Така,че ако искате защита на вашите данни си купете лицензен софтуер и тогава фирмата производител ще носи отговорност за вашия компютър.Ако продължавате да сваляте от нета кракнати и Free антивирусни,то отговорноста си е ваша и няма да се отървете от проблеми.

P.S. Не оставайте с убеждение,че съм програмист на такъв софтуер.Аз също съм потребител като всички вас и горе писаното е от опит.Помислете за Linux.Там нещата са други.
Активен

sheytanov585_stz

  • User
  • Карма: +1/-16
  • Неактивен Неактивен
  • :Януари 02, 2009, 03:19:17 pm
  • Публикации: 41
  • OS:
  • Windows NT 6.3 Windows NT 6.3
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #191 -: Февруари 22, 2015, 05:20:48 pm »
имам нужда от помощ!откраднаха ми лаптопа на 13(петък).сега съм с нов,но колкото пъти се опитам да се логна в сайта през хрома ми изписва"Your account password has been changed!Logout"
опитах всичко,което е в моите възможности,но....
искам помощ
Активен

sheytanov585_stz

  • User
  • Карма: +1/-16
  • Неактивен Неактивен
  • :Януари 02, 2009, 03:19:17 pm
  • Публикации: 41
  • OS:
  • Windows NT 6.3 Windows NT 6.3
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #192 -: Февруари 22, 2015, 05:23:09 pm »
забравих-с windows8 съм вече-бях със 7
Активен

ogi_nenchev

  • SuperUploader
  • Карма: +480/-3
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Август 23, 2008, 06:14:16 pm
  • Публикации: 678
  • Торент Клиент:
  • Профил в bpoke.com: oginenchev
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #193 -: Февруари 22, 2015, 10:48:20 pm »
Изчисти бисквитките и историята на браузъра!

ludiqMaxSs

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 28, 2010, 10:01:18 am
  • Публикации: 9
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 35.0 Firefox 35.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #194 -: Февруари 23, 2015, 09:45:47 pm »
имам проблем със сийда на http://p2pbg.com/index.php?page=torrent-details&id=47768b67f947b7a188efb2f2c69e141bbe905ede,клиента засича пиъри но само до там,без никакъв ъплоуд,ако някой знае къде е проблема да помага
Активен