www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 477134 пъти)

0 Членове и 6 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #255 -: Април 21, 2013, 10:01:18 pm »


Бътън: Перес беше прекалено агресивен

"Страхотно състезание, но не и Чеко"

След състезанието в Бахрейн Дженсън Бътън заяви, че съотборникът му Серхио Перес е бил прекалено агресивен в днешната надпревара на "Сахир". Двамата пилоти на Макларън направиха зрелищно състезание и на няколко пъти се бориха за позиция. Между двата болида имаше контакти, в един от които Перес повреди предното си крило, докосвайки задницата на Бътън на излизането от завой номер 4. Бътън настояваше по радиото отборът да "успокои" младия му съотборник, но това не промени нещата и Перес продължи да се състезава невнимателно.

"Бях много гласовит по радиото, емоциите взеха връх, но сега бих казал същото. Състезанието беше страхотно. Единственият човек, който не беше страхотен, бе Чеко. Беше прекалено агресивен. Когато се движиш с 300 км/ч, не очакваш съотборникът ти да дойде да се удряте по гумите. Беше малко изненадващо и сигурно не съм единственият на това мнение", заявява Бътън.

Перес от своя страна смята, че Бътън е бил безкомпромисен с него. "Аз бях толкова агресивен с него, колкото беше и той с мен. Може би беше малко прекалено. Имаше шанс състезанието да приключи и за двама ни", коментира Перес. В крайна сметка мексиканецът финишира шести, а Бътън трябваше да влезе четвърти път за гуми и остана десети.
                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #256 -: Април 21, 2013, 10:28:56 pm »
Дамата, която днес получи наградата при конструкторите от името на Ред Бул е Джил Джоунс (Gill  Jones).

                                 

                                                                                            снимка - redbull.com
« Последна редакция: Април 21, 2013, 10:31:51 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #257 -: Април 22, 2013, 05:49:21 pm »


Ред Бул продължават да се оплакват от гумите

Въпреки победата в Бахрейн

Ред Бул все още искат доставчикът на гуми за Формула 1 - Пирели, да промени смесите за оставащата част от сезона. Отборът спечели Гран при на Бахрейн, но това не означава, че ще оттегли искането си, заявява шефът на екипа Кристиан Хорнер.

Себастиан Фетел увеличи преднината си в класирането при пилотите с 10 точки пред Кими Райконен след триумфа на "Сахир". Хорнер обаче настоява, че меките гуми за 2013 са прекалено меки и трябва да бъдат променени. На въпроса дали Ред Бул вече са доволни от гумите, Хорнер обяснява: "Не, все още мисля, че гумите са прекалено на ръба. Да се налага да спираш четири пъти в едно състезание, е прекалено. Другите отбори изглежда имат по-големи проблеми от Ред Бул с гумите, но трябва да ги питате за тяхното мнение. Според мен, Пирели са стигнали прекалено далече и трябва да се върнат малко назад".

Фетел и Ред Бул изглеждат, сякаш са овладели ситуацията с гумите, но според Хорнер, представянето им е зависело от правилния и балансиран работен прозорец. "Тези гуми са много сложни и тук успяхме да ги използваме правилно. Стратегията проработи, тактиката от квалификацията запази гумите за състезанието и Себ имаше достатъчно на разположение. Когато си в прозорец с балансирани гуми, можеш да доминираш. Но линията между различните прозорци е много тънка, и ако излезеш от нея, може да ти се наложи да спираш по четири или пет пъти".

Утре Пирели организират среща във фабриката си в Милано, за да оценят как се представят гумите им в първите четири състезания от сезона и да решат дали има нужда от промени до края на кампанията. Моторспорт директорът на италианската марка заяви по-рано, че ако се наложи да се правят модификации, те ще са малки. "В крайности сме, както беше и миналата година. Тогава всички коментираха "О боже, прекалено далече сте отишли". Ако сме направили продукт, който работи само тук, щяхме да имаме огромен проблем в останалата част от сезона. Затова всичко е до баланса", заявява Хембри.
                                                                                     formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #258 -: Април 22, 2013, 05:52:05 pm »


Отново наказаха Уебър

Австралиецът виновен за инцидент с Розберг

Пилотът на Ред Бул Марк Уебър отново получи наказание. Този път обаче на австралиеца му се размина и няма да бъде местен назад по стартовата решетка, както се случи в Бахрейн. На пистата "Сахир" съдиите, които този път бяха оглавявани от бившия пилот Мика Сало, наказаха Марк само с парична глоба.
Тя бе наложена за удара на пилота на Ред Бул при връщането му на пистата от третия бокс в 38-ата обиколка. Тогава той не остави място на Нико Розберг от Мерцедес и се стигна до контакт помежду им. Сало и колегите му обаче са решили, че не е нужно наказание с отнемане на стартови позиции за Гран при на Испания, пети кръг от сезон 2013, и наложиха на Уебър само парична глоба.
                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #259 -: Април 22, 2013, 05:54:02 pm »


Макларън не се притесняват от съревнованието Перес-Бътън

"Едната част от гаража иска да победи другата"

Макларън не се притесняват от съревнованието, което се оформи в Гран при на Бахрейн, защото не вярват, че то може да доведе до вражда междъ съотборници. Бътън не скри гнева си след състезанието на "Сахир", в което Перес се бореше агресивно с него за позиция не веднъж и дори се стигна до контакт.

Макларън признаха, че Перес е прекалил, когато предното му крило докосна задната гума на болида на Бътън, но въпреки това не наредиха състезанието между съотборниците да спре. И двамата пилоти се критикуваха взаимно след надпреварата, но шефът на отбора Мартин Уитмарш заяви, че за следващото състезание - в Испания, ще бъдат очертани ясни граници. "Говорих с Дженсън. Той е много зрял в отношението си, което е хубава негова черта. Умее да се отдръпва и да разсъждава в момент, когато всички са разгорещени, излизайки от кокпита. Понеже е интелигентен, бързо осъзнава, че Серхио не е лошият".

Според Уитмарш, поведението на Перес в състезанието, е реакция от напрежението, под което се намира мексиканецът в ранните се състезания за отбора. "Дженсън знае, че съотборникът му е под напрежение - млад е, има на какво още да се учи, а трябва и да се доказва. Перес просто действаше като човек под напрежението и малко прекали, но това е човешко. И двамата са момчета, лесни за ръководене, защото са много добри като хора, а и в отбора ни има добър дух. Всички сме състезатели и едната част от гаража иска да победи другата, но това е хубава динамика".
                                                                                       formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #260 -: Април 22, 2013, 05:56:35 pm »


Алергия за малко не извадила Райконен от Гран при на Бахрейн

Кими на подиума въпреки проблемите

Днес стана ясно, че Кими Райконен е получил алергичен пристъп точно преди вчерашната Гран при на Бахрейт. Имало е реална вероятност световният шампион за 2007 годна да пропусне надпреварата от четвъртия кръг на Формула 1 на пистата "Сахир".

Пилотът на Лотус закъсня за парада на пилотите преди състезанието, защото е трябвало да приеме антихистамин за облекчаване на алергията. Според Марк Арнал, физиотерапевта на Кими, той получил обилен обрив по кожата и дразнене в очите.

"Райконен получава подобни алергични пристъпи три-четири пъти годишно", заяви Арнал. "Изразява се в обриви по кожата, сърбеж и дразнене в очите. Нямаме представа откъде се появи този път точно преди състезанието в Бахрейн", завърши той.
                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #261 -: Април 22, 2013, 05:58:36 pm »


Ферари: Алонсо можеше да спечели с работещ DRS

"Той направо летеше и изпреварваше със затворено крило"

Фернандо Алонсо е можел да спечели надпреварата за Гран при на Бахрейн, ако системата за подвижно задно крило DRS не бе получила повреда. Това твърди отборният шеф на Ферари Стефано Доменикали. Испанската звезда на Скудерия трябваше да направи две непредвидени спирания в бокса, след като подвижният аеродинамичен елемент на задното му крило блокираше в отворено положение.

"Повредата беше малшанс. С темпото, с което се движеше Алонсо, имаше реален шанс да спечели, ако DRS не беше блокирал. Дори и така Фернандо направо летеше и изпреварваше със затворено крило, няма как да искаме повече от него. Няма как да кажа, че щеше със сигурност да спечели, защото сега е много лесно да се говори така, но щеше да се бори за победата", завърши Доменикали.
                                                                                       formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #262 -: Април 22, 2013, 06:11:29 pm »
Екълстоун иска Гран При на Бахрейн още 5 години



Президентът на Формула 1, Бърни Екълстоун, заяви, че е започнал разговори за нов петгодишен договор с организаторите на Голямата награда на Бахрейн.
Идеята на Екълстоун е новият договор да  стартира от следващия сезон. "Чувствам, че те са щастливи от работата, която свършихме заедно. Мисля, че състезанието в Бахрейн се харесва от много хора. Вярвам, че организаторите тук в Персийския залив ще бъдат още по-доволни, ако получат възможността да го правят още пет години. Не виждам никакви проблеми това да се случи", заяви 82-годишният милиардер около пистата в Сакир пред репортери.

От друга страна се знае, че Бахрейн е състезанието с  най-съмнителни достойнства, особено след сблъсъците миналата година, когато беше пролята и кръв.
Както е известно, малката петролна монархия в Персийския залив е разтърсвана от бунтове на шиитското мнозинство, което е в опозиция.
                                                                                          sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #263 -: Април 22, 2013, 06:15:27 pm »


Остри реплики, изненади и смирение след Ф1

Остри реплики, приятни изненади, философско разбиране и смирение, похвали и оплаквания съпътстваха коментарите на пилотите от Формула 1 след края на Голямата награда на Бахрейн. Ето какво казаха главните действащи лица на пистата:

Себастиан Фетел (победител в състезанието): "Голямо, голямо благодаря на екипа. Ред Бул проведе ювелирно състезание. Скоростта на автомобила беше феноменална. Колата ставаше все по-добра с напредването на състезанието. Гумите също оправдаха очакванията, успяхме и да ги съхраним, така че като цяло съм много доволен.
Беше трудно и тясно с Алонсо на първия завой, трябваше да му отстъпя, защото бях в по-неизгодната позиция отвън. Исках да атакувам Нико отрано, но Фернандо ме натисна. После обаче аз го изпреварих, което беше решаващо. Спестих КЕРС и успях да ускоря по-добре от него на шести завой. След това Нико беше трудна задача и трябваше първо да помисля, защото той беше много бърз на правите. Насрещният вятър днес помагаше на преследващите болиди, но не беше решаващ фактор. Когато трасето пред мен е чисто, е лесно да изцедя максимума от техниката".

Кими Райконен прие философски второто си място в състезанието: "Мисля, че тази седмица нямахме необходимата скорост за борба с Ред Бул. Можехме да сме по-добре на квалификацията, но като цяло бяхме далеч от съперника. Второто място бе най-доброто, което можехме да постигнем днес. Питах по радиото защо сменихме рано гумите, след като те имаха още ресурс. Тактиката обаче се оказа успешна и успяхме да удържим Форс Индия зад нас. Планирахме състезание с два стопа, защото се справяме с износването на гумите. Трябваха ми две обиколки, за да вкарам болида в оптимален режим, след което започнах да се движа по-добре".

Ромен Грожан не спести похвали за отбора си, след като три-стоповата стратегия му отреди третото място: "Стана добро състезание и се наслаждавах на множеството изпреварвания. Моите инженери постоянно следяха представянето и темпото ни бе добро. Болидът е такъв, какъвто го желая и всички видяха, че вече съм по-бърз. Не ми беше лесно с новото шаси в първите три състезания, но видяхте, че печелех точки неизменно. А ето, че вече съм и на по-високо ниво по отношение на представянето".

Пол ди Реста (4-и в състезанието) също подходи философски и бе доволен от позицията си: "Получи се най-силното Гран при в кариерата ми. Подиумът беше много близо, но с нашата стратегия бяхме уязвими в края, особено за Грожан, който имаше запазени два чисто нови комплекта Медиум гуми. Стартирах добре, получи се добър първи стинт и днес показахме истинската си бързина. Доволен съм. Надявам се скоро да се видя и на подиума, но засега можем да бъдем много доволни от точките, които печелим."

Люис Хамилтън (5-и в състезанието) бе приятно изненадан от представянето на неговия Мерцедес: "Борих се като луд в началото, бях в нищото. Потъвах в колоната и не можех никого да спра. И просто така, изведнъж, колата се засили. В тренировката бяхме ОК, но в квалификацията бяхме зле, а в състезанието - пак добре. Битката с Уебър стана интересна, но аз бях твърдо решен да мина пред него".

Серхио Перес (6-и) призна, че е бил доста агресивен в борбата си с Уебър: "Днес беше твърде тежко, особено битката ми с Дженсън. Допряхме се няколко пъти. Когато си на пистата, се бориш и преливаш от адреналин. Искаш да вземеш позицията дори от съотборник, но днес наистина малко попрекалихме. Да се надяваме, че в следващото състезание ще можем да си помогнем".

Дженсън Бътън (10-и) отвърна с остри реплики на Чеко Перес: "Състезавам се със съотборници с години, дори с агресивни типове като Люис Хамилтън например, но избягвам да си чукам колелата при 300 км/ч с когото и да било. Имал съм тежки битки във Формула 1, но не чак толкова мръсни. Това е нещо, което се прави в картинга, но би трябвало да се надраства във Формула 1. Явно с Чеко случаят не е такъв. Скоро може нещо лошо да се случи, затова той трябва да се успокои".

                                                                                          sportni.bg
« Последна редакция: Април 22, 2013, 08:06:26 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #264 -: Април 22, 2013, 06:23:42 pm »

Моменти от Гран При на Бахрейн


















                                                                                 снимки - sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #265 -: Април 23, 2013, 06:20:55 pm »


Световният шампион видя руската писта

Първият Ф1 пилот на новото трасе в Сочи

Световният шампион във Формула 1 Себастиан Фетел е впечатлен от видяното след посещението си на пистата за бъдещото Гран при на Русия. Фетел заедно с бившия пилот Дейвид Култард са посетили строежа на пита и са карали шосеен автомобил на Infiniti по някои от вече готовите отсечки и завои от 5.9-километровото трасе.

"Много голяма привилегия е да бъда първият Ф1 пилот, посетил новата писта в Сочи. Отсега си личи, че ще трасето ще е много забавно за каране. За първи път съм в Русия и вече нямам търпение да дойда догодина. Съоръженията изглеждат невероятно. Не видях много от пистата, но на скиците изглежда интересна. Някои завои са много бързи, особено 180-градусовият. Може да е много предизвикателно за пилотите. Все още трябва да си използваш въображението, за да видиш цялата писта, но мястото изглежда забележително - с града, морето и планините отстрани", разказва Фетел.

Местните власти настояват, че пистата ще е готова до края на юли следващата година. Очаква се събитието да привлече не по-малко от 1000 000 посетители. Договорът на Русия с Формула 1 е за седем години.
                                                                                            formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Април 25, 2013, 06:46:54 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #266 -: Април 25, 2013, 07:42:33 am »


Две спукани гуми в едно състезание е прекалено – Маса

"Не знам дали това се отразява на сигурността"

В Гран при на Бахрейн пилотът на Ферари Фелипе Маса два пъти по ред спука задна дясна гума и това провокира още дискусии около продукта на Пирели за този сезон. Този път обаче, под въпрос е сигурността на пилотите. "Никога не съм имал два проблема с гуми в едно състезание. Не знам какъв е, но е прекалено. Може би на пистата е имало отломки, но не съм усетил да минавам през тях", обяснява Маса.

Шефът на Пирели Пол Хембри заяви, че инженерите са идентифицирали "нарязвания" по гумите и "сега се опитваме да разберем какво ги е причинило". Според Маса, причината за първия проблем "най-вероятно от деламинация, както беше при Люис в тренировката".
Говори се, че крайният подход на Пирели в името на шоуто с деградацията през 2013 може да се отрази на сигурността. "Трудно е да се каже. Досега не ми се случвало, а вече направихме няколко състезания тази година, така че не. Но трябва да разберем какво се случи и да сме сигурни, че насочваме оплакванията си в правилната посока", коментира Фелипе.
                                                                                       formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #267 -: Април 25, 2013, 07:44:24 am »



Фетел изпревари Джеки Стюарт

Шести по Гран при победи в класирането за всички времена

Трикратният световен шампион Себастиан Фетел, който този сезон се бори за четвърта поредна титла, увеличи преднината си в класирането при пилотите след като спечели Гран при на Бахрейн. Състезанието мина необезпокоявано, но със засилени мерки за сигурност заради по-ранните сблъсъци между полицията и протестиращите в Бахрейн.

25-годишният пилот отбеляза втората си победа от началото на кампанията и 28-ата в кариерата си. Така германецът се изкачи до шестото място в класирането по Гран при победи на всички времена, изпреварвайки Джеки Стюарт.

В състезанието на "Сахир" Фетел стартира втори и до третата обиколка вече водеше колоната. В следващите 54 не отстъпи лидерството и финишира с 9.1 секунди пред Кими Райконен.

"Страхотно състезание. Дължа едно много голяма благодаря на отбора, защото бяха безгрешни от старта до финиша. Темпото беше феноменално, колата страхотна", заяви Фетел след победата си в неделя.

Класиране на пилотите с най-много Гран при победи:

1.Михаел Шумахер: 91

2.Ален Прост: 51

3.Аертон Сена: 41

4.Найджъл Менсъл: 31

5.Фернандо Алоносо: 31

6.Себастиан Фетел: 28

7.Джеки Стюарт: 27

                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #268 -: Април 25, 2013, 07:46:05 am »


Бътън и Перес се помириха

Уитмарш: Перес демонстрира очакваното

Макларън заявиха, че отношенията между двамата им пилоти - Дженсън Бътън и Серхио Перес, не са обтегнати след Гран при на Бахрейн. След състезанието на "Сахир" миналата седмица, където Перес се състезаваше агресивно, Бътън беше "ядосан" на мексиканеца и настояваше съотборникът му "да се успокои". В надпреварата младият пилот Серхио повреди предното си крило, докосвайки задната гума на болида на Дженсън. Това разгневи британеца, защото според него, Перес е карал опасно и е можело да стане "нещо сериозно". Перес от своя страна заяви, че е бил също толкова агресивен, колкото е бил и Бътън.

Макларън бързо овладяха ситуацията и разрешиха въпроса между двамата си пилоти на затворени врати. "Събрахме се и обсъдихме станалото. Надяваме се да сме се поучили от състезанието, защото можеше да завърши много различно за всички ни. Страхотно е, че нямаме отбори заповеди и ни е позволено да се борим. Мисля, че Перес ще се научи. Хубаво е да започнеш в отбор като този, които си казва всичко на пилотите, лице в лице. Всички говорихме, а това беше важно", заявява Бътън.

Шефът на отбора Мартин Уитмарш вярва, че е нормално пилотите му да се състезават помежду си на и извън пистата. "Отбор Бътън иска да бие отбор Перес. Ще се говори, че това е "вредно", но всъщност е нормално. Механиците искат тяхната колата да победи другата. Така работим - като състезателен отбор и това създава известно напрежение в системата, но според мен, това е правилният начин. Хубавото е, че на Дженсън ще му мине, защото е такава звезда. Чеко също ще го преодолее и накрая самочувствието му ще е по-високо. Той демонстрира на пистата точно тази страст и искра, която хората очакват да видят у него", обяснява Уитмарш.

Спортният директор на Макларън Сам Майкъл също потвърди: "Дженсън и Чеко имаха възможността да представят гледните си точки, а ние им обяснихме каква е позицията на отбора. Тя е много проста: Макларън позволява на двамата си пилоти да се състезават усилено и справедливо, и в замяна те трябва да уважават това доверие и да не разочароват отбора. Дискусията мина добре, и двамата обсъдиха всичко и се разделиха в приятелски отношения. Чеко беше доволен от представянето си, но призна, че на моменти е прекалил. Дженсън също разбра, че в състезанието е реагирал прекалено остро. Заедно разгледахме всички детайли, точното съдържание на които не е подходящо за външна дискусия".
                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #269 -: Април 25, 2013, 07:48:30 am »


Лотус се надяват Фетел да сгреши под натиска на Кими

"Ще му дадем всичко, за да го направи"

Отборният шеф на Лотус Ерик Булие иска от звездата си Кими Райконен да увеличи натиска върху световния шампион Себастиан Фетел. Според французина така пилотът на Ред Бул ще се пропука и ще допусне грешка, от която трябва да се възползва добрият му приятел Кими.

Световният шампион от 2007 година записа изключително силно начало на сезон 2013. В момента Кими се намира на второто място и на десет точки изоставане от Себастиан във временното класиране, оставяйки зад себе си конкуренти от отбори с бюджет и ресурс, в пъти по-голям от този на Лотус.

"Сега Райконен трябва да подложи под по-голямо напрежение Фетел, това е много важно! Ще му дадем всичко, каквото можем, за да го направи и да принуди Себастиан да се пречупи и сгреши", надява се Булие. "Искам да благодаря на всички в отбора за страхотната работа, която свършиха по създаването и развитието на новия ни болид Е21. Продължаваме да се борим във всяко следващо състезание по същия начин", завърши французинът.
                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен