www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Моля за помощ!  (Прочетена 287970 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

atanas16

  • SuperUser
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Юли 29, 2010, 01:33:40 pm
  • Публикации: 1
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 8.0 MS Internet Explorer 8.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #150 -: Август 04, 2010, 04:02:02 pm »
здравей те приятели, имам проблем който никога не ми се е случвал.
пробвах да инсталирам win 7 на лап топ HP който имаше виста,проблема е,стартир зарждането до някой време всичко беше добремина проверките и.т.н,изключи  тоест се рестартира, сам компа и когато трябваше да тръгне се появи черен екран на който има изписано само долу  в дясно ESC goo to menu нешо от отзи род беше, натискам и нищо .опитах да сложа друг win да продалжа,няма промянанемога да влезна в бюис. изопщо не  мърда, ако някои може да ми каже нещо по тоиз вапрос??? благодаря предварително
Активен

gluhiqvojd

  • SuperUser
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Август 02, 2009, 10:18:37 pm
  • Публикации: 1
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 3.6.8 Firefox 3.6.8
Re:Моля за помощ!
« Отговор #151 -: Август 04, 2010, 06:46:02 pm »

Лошо братле ! Аз съм със  HP Compaq 6730s i sym s Win7, и ми върви , и Xp i VISTA  също .
 Защо не се пробваш да си сложиш пак VIsta и да видиш какво ще стане... ::)


Писането на кирилица е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО !!!
« Последна редакция: Август 04, 2010, 08:07:24 pm от Deizi_Rock »
Активен

freecitybg

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 09, 2010, 08:27:07 pm
  • Публикации: 3
  • OS:
  • Windows Vista/Server 2008 Windows Vista/Server 2008
  • Browser:
  • Firefox 3.6.9 Firefox 3.6.9
Re:Моля за помощ!
« Отговор #152 -: Септември 11, 2010, 05:32:41 am »
Свали си  мозила  тя  ще те пита  с  какво искаш  да сваляш торентите  :)    щом толкова искаш опера  и не можеш да я настроиш  :)
хвани си линка с мишката и го пусни в торент клиента   така ще избегнеш досадата някой да ти казва какво да правиш  . Някаква си програмка в случая
Активен

terlica

  • SuperUploader
  • Карма: +130/-334
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Декември 30, 2008, 10:44:25 pm
  • Публикации: 367
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 7.0.517.44 Chrome 7.0.517.44
Re:Моля за помощ!
« Отговор #153 -: Ноември 24, 2010, 10:32:46 pm »
Здравейте!

Проблемът ми е, че резултатите с изображения от google ми излизат като правоъгълници:



     Констатирал съм, че това не зависи от браузъра, ОС, антивирусна, жичен или безжичен достъп и т.н.
     Интернета ми е на Виваком - основен доставчик. С мобилен интернет на Мтел и Глобул нямам проблем - пробвал съм. С разни местни доставчици също всичко е добре.  Съмненията ми са:
     1.Виваком прави шашми или по-скоро не знае какво прави - много ме съмнява, но познавайки ситуацията в компанията не ми звучи толкова невероятно.
     2.Настройка на АДСЛ модема който Виваком са ми предоставили - Pirelli /Made in China/.
     Няколко пъти съм говорил със съпорта на Виваком без резултат. Отговорите им са:
     - сега ще ви ъпгрейднем фърмуеъра.
     - ще свалим файърлоу на модема
     - сега ще рестартираме и всичко ще е наред.
     Резултат за около денонощие имаше само след сваляне на защитната стена на АДСЛ модема, след това отново същото. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще му бъда благодарен за помощта.
Активен

galenavt

  • SuperUser
  • Карма: +149/-92
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Ноември 30, 2010, 06:51:18 pm
  • Публикации: 310
  • Live Free Or Die Trying To Be Free!
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 8.0.552.215 Chrome 8.0.552.215
Re:Моля за помощ!
« Отговор #154 -: Декември 13, 2010, 06:53:16 pm »
 Не знам дали мога да помогна, но поне няма да навредя.
В Internet Explorer, пробвай това  -  Tools/ Internet Options/ Advansed/ Multimedia(сложи отметка на Show pictures), рефрешни и виж резултата  ;)
 Ако няма отметка на Show pictures се получава това, което си снимал.
Едва ли виваком прави шашми точно с твоя интернет  ;D
Активен
A listening of rock music makes me feel alive!

kriss1972

  • SuperUser
  • Карма: +1/-1
  • Неактивен Неактивен
  • :Октомври 14, 2010, 02:25:16 pm
  • Публикации: 41
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 8.0.552.237 Chrome 8.0.552.237
Re:Моля за помощ!
« Отговор #155 -: Януари 23, 2011, 02:30:56 pm »
здравейте имам два проблема първият е: наскоро изтеглих плеар за музика и го инстслирах за музика и клипове няма проблеми но после се оказа че компютара преработи всичко в avi-формат и всчко върви през плеара дори когато тегля филм пак го  изтегля по този начин за да го гледам с kmplayer или divx трябва да прехвърля файла с мишката в съответния плеар опитах с преинсталиране,рестартиране,изключване но не помага та затова моля за помощ версията на плеара е winamp5.601build3091 :-\ :-\ другия ми проблем е с торента по-точно с качването на торенти значи открих в сайта настройки и начин за създаване и качване на торент но при мен нещо не се получава стага до там че запаметява торента в папка и нищо повече нито каде да го качи нито нещо друго просто до там стига и край аз съм с utorrent2.2.0  :-\ :-\
Активен

raddiz

  • V.I.P.
  • Карма: +745/-759
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 04, 2008, 05:17:48 pm
  • Публикации: 4953
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 3.6.13 Firefox 3.6.13
Re:Моля за помощ!
« Отговор #156 -: Януари 23, 2011, 04:21:44 pm »
Привет!
1. десен бутон-свойства-общи-промяна-избор на плеър-приложи-ОК или десен бутон-отвори с:-избор.Компютъра не е променил формата,а си задал плеър по подразбиране.
2. Би трябвало да имаш активиран бутон КАЧВАНЕ в тракера.
Успех!
« Последна редакция: Януари 23, 2011, 04:33:25 pm от raddiz »
Активен

kriss1972

  • SuperUser
  • Карма: +1/-1
  • Неактивен Неактивен
  • :Октомври 14, 2010, 02:25:16 pm
  • Публикации: 41
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 8.0.552.237 Chrome 8.0.552.237
Re:Моля за помощ!
« Отговор #157 -: Януари 23, 2011, 05:40:13 pm »
здравей raddiz нищо не става торента въобще не показва бутон КАЧВАНЕ а плеара  като го отворя на своиства не показва промяна а само общи,защита и съвместимост ни с десен или ляв бутон тръгва да прави нещо или аз съм сбъркан или копютара се е скапал  но видях че програмите са за windows xp аз съм с windows7 ultimate не знам дали това има значение
« Последна редакция: Януари 23, 2011, 05:52:04 pm от kriss1972 »
Активен

raddiz

  • V.I.P.
  • Карма: +745/-759
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 04, 2008, 05:17:48 pm
  • Публикации: 4953
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 3.6.13 Firefox 3.6.13
Re:Моля за помощ!
« Отговор #158 -: Януари 24, 2011, 12:28:49 am »
Отвори отново p2pbg.com и много внимателно разгледай!
Активен

jodecicall

  • Агресивен Дипломат
  • SuperUploader
  • Карма: +286/-169
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Февруари 20, 2008, 11:13:07 am
  • Публикации: 740
  • Обичай враговете си! Това ги кара да полудяват...
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 7.0 MS Internet Explorer 7.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #159 -: Януари 24, 2011, 12:31:27 am »
Здравейте, kriss1972 .

Торенти се качват тук, в сайта, и няма как да намерите бутон в торент клиента си за това. Той само ви прави торент файла, а после свързва вашите файлове от торента с хората, искащи да го изтеглят. За да го качите, трябва да отидете в секция "качване" на сайта (горе в менюто) и да следвате наръчника, приложен там.

Същото се отнася и до втория въпрос : Не търсете в свойства на плейъра, а намерете дадения видео файл, който искате да гледате. Върху него кликнете с десен клавиш на мишката и изберете "отвори със" или "open with" в зависимост от езика на Уиндоуса ви. След това изберете от списъка с кой плейър искате да отворите видео файла. Ако желаете винаги този плейър да отваря този тип видео файлове, то отдолу ще видите отметка за това.

Поздрави!!!
Активен

kriss1972

  • SuperUser
  • Карма: +1/-1
  • Неактивен Неактивен
  • :Октомври 14, 2010, 02:25:16 pm
  • Публикации: 41
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 8.0.552.237 Chrome 8.0.552.237
Re:Моля за помощ!
« Отговор #160 -: Януари 24, 2011, 03:44:52 am »
благодаря много плеара вече го оправих дано успея и с качването на торенти поздрави :-* :-* :-*
Активен

veselinka82

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Октомври 09, 2010, 01:47:31 pm
  • Публикации: 24
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 7.0.1 Firefox 7.0.1
Re:Моля за помощ!
« Отговор #161 -: Октомври 24, 2011, 01:21:39 pm »
Имам проблем със Subtitles Workshop(системата ми е WINDOWS 7).В момента в който пусна филма и екранът ми замръзва и ми изписва да търся он-лайн решение или да затворя програмата.Вече съм превела два филма с тази програма и не съм имала никъкви проблеми с нея.Сега изведнъж просто ми отказва.Четах по форумите,но не откривам решение на проблема.Някъде се споменава за някъкви кодеци(даже не знам дали е това)но моля ако някой може да ми пише стъпка по стъпка като на малоумна :-[ какво да направя,че обещах да превеждам Bingo.Имам между другото и Subtitle Workshop 4 и там става същото.Благодаря предварително.
« Последна редакция: Октомври 24, 2011, 01:22:55 pm от veselinka82 »
Активен

vokla

  • SuperUser
  • Карма: +8/-5
  • Неактивен Неактивен
  • :Май 13, 2007, 07:24:26 pm
  • Публикации: 92
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.23 Firefox 3.6.23
Re:Моля за помощ!
« Отговор #162 -: Октомври 24, 2011, 01:48:39 pm »
Здр. Ще се опитам да ти помогна.
Обади ми се на skype veko_2004
Активен

ff0sir0bb

  • SuperUploader
  • Карма: +8/-1
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Ноември 05, 2009, 09:48:48 pm
  • Публикации: 28
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 7.0.1 Firefox 7.0.1
Re:Моля за помощ!
« Отговор #163 -: Октомври 24, 2011, 02:16:59 pm »
Имаш ли инсталирани Microsoft DirectX 9 (за версия  Subtitle Workshop 4 BETA)
Активен

bisyto

  • SuperUser
  • Карма: +2/-6
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Декември 02, 2009, 03:10:32 pm
  • Публикации: 9
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6 Firefox 3.6
Re:Моля за помощ!
« Отговор #164 -: Октомври 28, 2011, 12:00:59 am »
Здравейте и от мен!
Аз имам друг вид проблем, който най вероятно с свързан с компа ми  :(
 Вече близо 3 месеца не мога да вляза в www.p2pbg.com - Index  :'( :'( :'(
Всеки път като се опитам ми изписва "Your account password has been changed!Logout" и до там. А преди да ми го изпише за първи път, ми изписа грешна парола, което си беше невъзможно, не съм си я сменяла от доста време. Но все пак като не ме пусна, кликнах на забравена парола, зададох нова, различна от старата и като кликнах на потвърди, ме изхвърли и ми изписа този любим за мене текст. >:(
Реших да не ми се е скапала Мозилата, но и на Експлорера и на Хрома все това си пише.
Дори не ми отваря началната страница, а веднага това...... :'( :'( :'( :'( :'(
Моля помагайте, че аз не мога да се справя
Активен