www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Моля за помощ!  (Прочетена 287966 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

jodecicall

  • Агресивен Дипломат
  • SuperUploader
  • Карма: +286/-169
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Февруари 20, 2008, 11:13:07 am
  • Публикации: 740
  • Обичай враговете си! Това ги кара да полудяват...
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 8.0 MS Internet Explorer 8.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #165 -: Октомври 28, 2011, 12:16:19 am »
bisyto , трябвало е просто да потърсите тук, във форума:
 
http://p2pbg.com/smf/index.php?topic=3108.0
« Последна редакция: Октомври 28, 2011, 12:17:08 am от jodecicall »
Активен

bisyto

  • SuperUser
  • Карма: +2/-6
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Декември 02, 2009, 03:10:32 pm
  • Публикации: 9
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6 Firefox 3.6
Re:Моля за помощ!
« Отговор #166 -: Октомври 31, 2011, 10:23:07 pm »
Ами, аз вече я трих няколко пъти, но ефект няма. Единствено запаметените пароли не съм, но тази за p2pbg я премахнах......Ако ги изтрия всички дали ще има ефект????!!! Хм...не мисля, ама Вие разбирате повече, кажете какво и как да направя.....

Благодаря!  :)

П.П: Пробвах и на Explorer-а, който не съм ползвала след последното преинсталиране, и там ми изписа същото.....:(
« Последна редакция: Октомври 31, 2011, 10:28:18 pm от bisyto »
Активен

ivooom

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Май 03, 2010, 12:53:37 am
  • Публикации: 1
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 10.0.2 Firefox 10.0.2
Re:Моля за помощ!
« Отговор #167 -: Февруари 25, 2012, 09:28:27 pm »
Здравейте, живея и работя в Англия, от доста време не мога да тегля нищо от сайта, всъщност дори не мога да видя препоръчаните торенти, да не би и този сайт вече да не може да се ползва от чужбина:( Моля някой да поясни ако знае нещо! Благодаря ви предварително!
Активен

raitchevg09

  • V.I.P.
  • Карма: +10/-2
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Януари 22, 2010, 07:51:10 pm
  • Публикации: 67
  • Торент Клиент: uTorrent 2.2
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 17.0.963.56 Chrome 17.0.963.56
Re:Моля за помощ!
« Отговор #168 -: Февруари 25, 2012, 09:31:25 pm »
Отговор има в тази тема.
Активен

frenska

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Юни 10, 2011, 12:18:55 pm
  • Публикации: 2
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 18.0.1025.168 Chrome 18.0.1025.168
Re:Моля за помощ!
« Отговор #169 -: Май 04, 2012, 07:35:14 pm »
защо на категориите ми отваря само -ТV BG - и немога да сваля нищо друго освен някои БГ серияли и предавания?????

Отговора е в същата тема.
« Последна редакция: Май 04, 2012, 08:09:00 pm от p2pbgTeam »
Активен

cc_cc

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Октомври 20, 2007, 09:24:00 pm
  • Публикации: 1
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 12.0 Firefox 12.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #170 -: Май 04, 2012, 10:17:12 pm »
колеги и при мен е същото само БГ торенти нищо друго не отваря. :o
Активен

Super Moderator

  • SuperModerator
  • *****
  • Карма: +18/-10
  • Неактивен Неактивен
  • :Февруари 11, 2012, 10:09:55 pm
  • Публикации: 185
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 10.0.648.133 Chrome 10.0.648.133
Re:Моля за помощ!
« Отговор #171 -: Май 05, 2012, 12:07:26 am »
Активен

Compare

  • Карма: +6/-7
  • Неактивен Неактивен
  • :Януари 21, 2008, 08:49:15 pm
  • Публикации: 93
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 3.6.28 Firefox 3.6.28
Re:Моля за помощ!
« Отговор #172 -: Юни 19, 2012, 09:38:56 pm »
При мен се получава голям проблем ако има някой специялист да удари едно рамо няма да е лошо.
Касперски ми дава следната грешка .
Microsoft Internet Explorer: Zwischenspeicherung von über geschützten Kanal empfangenen Daten ist aktiviert

Autostart von Festplatten ist aktiviert

Microsoft Internet Explorer: Automatisches Leeren des Zwischenspeichers beim Beenden der Arbeit des Browsers wurde deaktiviert

Autostart von Wechseldatenträgern ist aktiviert

Microsoft Internet Explorer: Zwischenspeicherung von über geschützten Kanal empfangenen Daten ist aktiviert

Autostart von Netzlaufwerken ist aktiviert

Autostart von Festplatten ist aktiviert

Autostart von CD-ROM ist aktiviert

Internet Explorer: Startseite wurde geändert

Microsoft Internet Explorer: Senden von Fehlerberichten ist aktiviert

Ето и на англииски .

Microsoft Internet Explorer caching of data received via protected channel is activated

Startup of hard drives is enabled

Microsoft Internet Explorer: Automatically empty the cache when exiting the work of the browser has been disabled

Startup of removable media is checked

Microsoft Internet Explorer caching of data received via protected channel is activated

Autostart of network drives is enabled

Startup of hard drives is enabled

Startup from a CD-ROM is enabled

Internet Explorer home page was changed

Microsoft Internet Explorer: send error reports is enabled

Проблема е следният нито бекъп нито бавно форматиране на диска помага както ново инсталирване на виндовс от къде може да е тоя проблем !?

Имам 2 компютъра в къщи и на двата същите проблеми има я същатта конфигурация инсталирана на няколко компютъра такива проблеми няма .
Активен

raddiz

  • V.I.P.
  • Карма: +745/-759
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 04, 2008, 05:17:48 pm
  • Публикации: 4953
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
Re:Моля за помощ!
« Отговор #173 -: Юни 19, 2012, 11:29:48 pm »
Това не са грешки ,а съобщения за активността на Касперски спрямо системата  при старта му.
Активен

jodecicall

  • Агресивен Дипломат
  • SuperUploader
  • Карма: +286/-169
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Февруари 20, 2008, 11:13:07 am
  • Публикации: 740
  • Обичай враговете си! Това ги кара да полудяват...
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 6.0 MS Internet Explorer 6.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #174 -: Юни 20, 2012, 12:10:39 am »
При мен се получава голям проблем ако има някой специялист да удари едно рамо няма да е лошо.
Касперски ми дава следната грешка .
Microsoft Internet Explorer: Zwischenspeicherung von über geschützten Kanal empfangenen Daten ist aktiviert

Autostart von Festplatten ist aktiviert

Microsoft Internet Explorer: Automatisches Leeren des Zwischenspeichers beim Beenden der Arbeit des Browsers wurde deaktiviert

Autostart von Wechseldatenträgern ist aktiviert

Microsoft Internet Explorer: Zwischenspeicherung von über geschützten Kanal empfangenen Daten ist aktiviert

Autostart von Netzlaufwerken ist aktiviert

Autostart von Festplatten ist aktiviert

Autostart von CD-ROM ist aktiviert

Internet Explorer: Startseite wurde geändert

Microsoft Internet Explorer: Senden von Fehlerberichten ist aktiviert

Ето и на англииски .

Microsoft Internet Explorer caching of data received via protected channel is activated

Startup of hard drives is enabled

Microsoft Internet Explorer: Automatically empty the cache when exiting the work of the browser has been disabled

Startup of removable media is checked

Microsoft Internet Explorer caching of data received via protected channel is activated

Autostart of network drives is enabled

Startup of hard drives is enabled

Startup from a CD-ROM is enabled

Internet Explorer home page was changed

Microsoft Internet Explorer: send error reports is enabled

Проблема е следният нито бекъп нито бавно форматиране на диска помага както ново инсталирване на виндовс от къде може да е тоя проблем !?

Имам 2 компютъра в къщи и на двата същите проблеми има я същатта конфигурация инсталирана на няколко компютъра такива проблеми няма .


>>> Мдам, от Касперски ти се обясняват като на американец за всичко, което е проверено. Аджеба - умря циганката, че да се похвалим ние.
Свиквай,научи се да настройваш Каспар или го смени. Аз нямах нерви да се занимавам с него навремето, а сега и не искам. ;)
« Последна редакция: Юни 20, 2012, 12:14:30 am от jodecicall »
Активен

nousername

  • User
  • Карма: +1/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Февруари 12, 2012, 02:20:46 am
  • Публикации: 12
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 12.0 Firefox 12.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #175 -: Юни 20, 2012, 12:31:33 am »
@Compare

1.Какъв Windows ползваш, стартира ли ти опер. система нормално?
2.Нова инсталация ли правиш на Kasperky коя версия ползваш, тези грешки ти ги изписва при старт на kaspersky или след сканиране...?>?
3.дай една снимка на kaspersky  да ни стане по ясно
При сканиране за уязвимости Kaspersky открива подобни и препоръчва да ги fix-не на всяка една нова и работеща система с цел подобряване на сигурността това не ти прави ОС-та  проблемна.



« Последна редакция: Юни 20, 2012, 12:55:29 am от p2pbgTeam »
Активен


Compare

  • Карма: +6/-7
  • Неактивен Неактивен
  • :Януари 21, 2008, 08:49:15 pm
  • Публикации: 93
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 3.6.28 Firefox 3.6.28
Re:Моля за помощ!
« Отговор #176 -: Юни 20, 2012, 11:28:28 am »
1.Ultimate -стартира операционата система нормално и я угасва нормално като изключим че не запаметява някой файлове който съм свалил или копирал на диска по някой път.
Както и не запазва фаворитените на ФФ 3.6.28 до 13.0.1 друго не съм забелязал.
2.Последната версия на касперски ползвам .


И аз така ще направя май жалко че си го купих и остават още 320 дни явно проблема е дошъл след смяната на ключа или .......
Активен

stancho803

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Март 05, 2011, 08:27:11 am
  • Публикации: 1
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Re:Моля за помощ!
« Отговор #177 -: Юни 23, 2012, 06:16:00 pm »
може ли да попитам? защо от чужбина ми се отваря само раздел бг-тв? и какво може да се направи за да се отварят и другите раздели?
Активен

nousername

  • User
  • Карма: +1/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Февруари 12, 2012, 02:20:46 am
  • Публикации: 12
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
Re:Моля за помощ!
« Отговор #178 -: Юни 23, 2012, 06:32:20 pm »
Активен


liakata

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Август 27, 2009, 12:34:58 am
  • Публикации: 1
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 21.0.1180.89 Chrome 21.0.1180.89
Re:Моля за помощ!
« Отговор #179 -: Септември 01, 2012, 08:57:44 am »
реших да си сменям паролата за вашия сайт и браузъра блокира достъпът ми до сайта ........какво да правя
Активен