www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Мода  (Прочетена 123844 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

biguto

  • Гост
Re: Мода
« Отговор #105 -: Април 02, 2009, 12:37:14 pm »
 Валентин Михов стана рекламно лице на "Агресия"



"Фирма „Агресия" е свързана и със спорта. Тя прави костюмите на националите и олимпийците ни. Започваме съвместно благотворителни инициативи, като първата е подарък - абитуриентски костюми, на 12 деца-сираци от Свищов. Поводът е 5-годишнината от трагичната гибел на 12-те деца в Лим.", обясни на пресконференцията, водена от Мис България 2003 Елена Тихомирова, Валентин Михов. Преди време "Агресия" уши облеклата на официалната ни делегация за игрите в Пекин, съобщава Lifestyle.bg. 

Линията "Направено на ръка" е високо ценена в световната мода и в България, единствено модна къща „Агресия" предлага този лукс. Михов пък е първият бос от сферата на футбола, който се включва в реклама на модна фирма. Официалната вечеря пред журналисти и гости бе придружена и от ревю, на което модели представиха изисканите костюми от линята Hand made.

Активен

biguto

  • Гост
Re: Мода
« Отговор #106 -: Април 03, 2009, 09:40:16 am »
От 3-ти до 5-ти април 2009 в изложбения център “LEMBERG” в Лвив, Украйна ще се проведе Седмица на модата в Лвив

Събитието се провежда два пъти годишно - през пролетта и есента. През трите дни на седмицатa на модата Украински и Европейски дизайнери ще представят своите нови колекции „есен/зима 2009-2010“. Сред участниците ще присъстват известни дизайнери от Естония, Франция, Латвия, Полша, Русия, Украйна. Специален гост е френският haute couture дизайнер Кристоф Ле Бо, както и купувачи, бизнес представители, редактори на модни списания и медии. Форматът е базиран на колекции prêt-à-porter и prêt-à-porter de luxe. Седмицата на модата в Лвив има посещаемост над 3500 души на ден.



Активен

biguto

  • Гост
Слънчевата жена на Евгения Живкова
« Отговор #107 -: Април 10, 2009, 09:37:49 am »


Модна къща “Жени Стил”с дизайнер Евгения Живкова, представи новата си колекция за сезон пролет- лято 2009, на пищно ревю в зала София в „Кемпински Хотел Зографски", на 10.03.2009 год.
ЕВГЕНИЯ ЖИВКОВА описа новата си колекция с няколко думи: "Пролетно-лятната ми колекция е адресирана към активните и модерни жени, които умело комбинират цветове и платове, и са склонни да импровизират и експериментират. Духът и естетиката на Ренесанса - макар и частично, са повлияли на най-новите ми произведения, адаптирани към ценностите на нашето съвремие. Реших да нарека тази колекция "Слънчева жена", защото искам моите облекла да носят настроение и радост. Моето послание е, че не трябва да бъдем унили дори и в трудни моменти. Пролетно-лятната дамска мода, издържана в естетиката на "Жени стил", е заредена с положителни емоции и е много жизнена и слънчева!"
Новата колекция, носеща името “Слънчева жена” е съставена от 60 облекла, разпределени в 12 взаимно свързани теми. Колекцията включва както красиви вечерни рокли, така и тоалети за работещата жена - сака и панталони.
Роклите са както прави, с чупки и плохи, така и разкроени. Материите от които са направени са с намачкана структура и вградени пайети. Дължината на роклите варира от дълги до земята до малко под коляното.
В представянето на тоалетите освен моделите на "Визаж модел груп", участва и 13 годишната дъщеря на дизайнерката, Андреа Стефанова. За перфектната визия на моделите се погрижиха стилистите Тодор Тошев, Весела Тошева, Силвия Тошева, а за гримът - Кирил Чалъков


 



Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Миранда Кер представя Dream Angel Pushup Bra
« Отговор #108 -: Април 12, 2009, 09:44:57 am »
Новият модел бельо на Victoria’s Secret

Австралийският модел Миранда Кер представи новата линия бельо на модния гигант Victoria's Secret - Dream Angel Pushup Bra. Това не е първата зашеметяваща фотосесия, която манекенката заснема за елитната марка.

Днес тя е известна като един от ангелите на Victoria's Secret. Първото попълнение на модния гигант от Австралия и е рекламно лице на местната модна верига Portmans.

Топ манекенката е работила с най-известните световни модни марки, някои от които са Roberto Cavalli, Levi's, Betsey Johnson, Rock and Republic, Blumarine Swimwear и др. Красивата австралийка се появява в списанията "Elle", австрийското издание на "Vogue", "Harpers Bazar" и в телевизионните реклами на марки като Portmans, Bonds и Veet.





Lifestyle.bg
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Хенкел организира благотворително ревю
« Отговор #109 -: Април 27, 2009, 09:32:08 am »
Хенкел организира благотворително ревю



Днес, 27 април, във Военния клуб ще се проведе моден спектакъл, вдъхновен от новия аромат на Silan – Silan Feel Fashion. Защото всеки иска да изглежда и да се чувства добре, а всичко това започва от дрехите.

За да се усети наистина магията на абитуриентския празник и при децата от домовете, Хенкел организира благотворително ревю за тях, като ученици от професионални гимназии по текстил и дизайн в страната ще вземат участие в предизвикателството да създадат свои официални облекла, вдъхновени от серията омекотители Silan Arоmatherapy. Отличените модели ще са част от специална колекция, която Хенкел България ще има удоволствието да представи по време на модното дефиле.

Тези уникатети ще бъдат дарени на децата от домовете. Създаването на облеклата е вдъхновено от новия аромат от Silan - Silan Feel Fashion, който използва най-изтънчените съставки и аромати, за да може дрехите да изглеждат и ухаят фантастично. Черна бутилка и златна капачка - Silan Feel Fashion.


www.viewsofia.com
Активен

biguto

  • Гост
Модни тенденции при грима – абитуриентски балове 2009
« Отговор #110 -: Април 28, 2009, 08:38:59 am »



Всички абитуриенти очакват с нетърпение своя бал. Най-важното, разбира се, е в този ден да сте в крак с модните тенденции. Ето какви са те при грима:

Лице
Актуалното в официалния грим за пролет – лято 2009 са острите линии на лицето. Скулите са силно подчертани, а при очите стилът е строг, а цветовете силни. За основата за лице пък можете да изберете по-светъл тон с отблясъци. При ружът тенденциите са да е кафяв или ярко розов, все пак сте на бал.

Очи
По отношение на очите трябва да знаете, че модните специалисти съветват те да са силно подчертани. За целта може да използвате актуалният за сезона опушен грим. Разбира се можете да съчетаете взависимост от цвета на тоалета ви черни сенки с комбинация с кафяви тонове с блестящи частици. Златистото и бронзовото също са подходящи за празничната вечер. Задължително прибавете и молив за очи към грима за още по-силно подчертаване. А спиралата нека бъде такава за обем.

Устни
Еднакво модерни ще бъдете ако заложите на естествените цветове или пък изберете ярките и дръзки тонове. Важното е всичко да е в синхрон с цялостното ви излъчване. Ако се спрете на естествено изглеждащите устни ви трябват само балсам и съвсем лек блясък. При вториант варианат е разрешено всичко, което ярко, но то трябва да си пасва с цвета на тоалета ви.


Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Наталия Вербова наказва мъжете в секси фотосесия
« Отговор #111 -: Май 02, 2009, 08:52:14 am »
Канадката с украински корени Наталия Вербова е лице на корицата на майския брой на френския Vogue.

В новото издание на списанието е включена и специална фотосесия с топманекенката, под название "Game Girl". Проектът е дело на модните фотографи Инес Вам Лансверде и Винуд Матадин.

На снимките Вербова демонстрира уменията си в бойните изкуства, като се упражнява върху противоположния пол.

Двадесет и пет годишната канадка е позната и като рекламното лице на Lancom. Тя участва в многобройни ревюта на известни марки като Louis Vuitton, Roberto Cavalli, Chanel, Valentino, H&M, Missoni, David Yurman и др.


















Lifestyle.bg
Активен

biguto

  • Гост
Високите токове срещу пантофките
« Отговор #112 -: Май 07, 2009, 09:35:49 am »


Вечният спор между елегантните високи токове и обувките с равни подметки ще се развихри със страшна сила това лято, показва справка с актуалните колекции на световните дизайнери.

В новите им линии балетните пантофки съжителстват с грубите платформи тип "танк" и класическите токчета, символ на ултимативната женственост, пише в. "Монитор".

Тенденцията не подминава и материала, от който са изработени обувките. Крещящи десени като леопардово и змийско и натрапчиви златисти и лачени материи се конкурират с изящни тъкани, имитиращи дантела.

Един от ключовите трендове е изрязаният връх на пръстите при затворените сандали, който стои като закачливо намигване на фона на строгата елегантност.
slava.bg
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
5 съвета за очарователни абитуриентки
« Отговор #113 -: Май 11, 2009, 10:21:05 am »
5 съвета за очарователни абитуриентки


Снимка: dreamstime


Бъдете секси, красиви и свежи.
Във въздуха се носи едно типично майско напрежение, което действа доста възбуждащо на нервната система на всички ни и особено на птичките, пчеличките и абитуриентките.


За стройно лице

Ако искате да изострите чертите си и да прикриете бузките, си изберете дълги, висящи и не много обемни обеци.

Ниски обувки

Ако не можете да си се представите на токчета за повече от половин час, знаете златното правило – носете си по-удобни обувки или такива на равна подметка.
Нека направим едно уточнение – ако сте с къса рокля и краката ви са постоянно на показ, резервните обувки трябва да са максимално елегантни и, подчертаваме, вталяващи.
Такива са балетните пантофки, но с леко заострен връх. Гарантираме, че са супер удобни и стоят много стилно и секси.

Срам от голямо дупе

Прикриването на недостатъците по тялото по принцип е приоритет на роклята, но къде повече, къде по-малко, тя не винаги успява да превърне дефектите в ефекти.
Ако имате широк ханш  и пищните ви извивки могат да ви докарат до нервна криза, се доверете на добрата стара брошка.
Сложете я някъде в горната част на тоалета, така че непрекъснато да приковава вниманието към бюста, а не към дупето.
Големината и яркостта й съобразете перфектно с роклята и ако не намерите подходяща, заложете на богат аксесоар в косата.

Свежа праскова, а не сушена слива

Имаме предвид фруктиерата на празничния ви грим. Не се увличайте по тежкия и драматичен грим, защото той се постига с помощта на тонове фон дьо тен, пудра, сенки за очи и т.н.
Освен, че ще сварите лицето си през слънчевия майски ден, ще изглеждате като мумифицирана восъчна кукла от музея на Мадам Тюсо, а и поддръжката на толкова мазила по лицето си е истинско предизвикателство.
Един професионален гримьор винаги може да ви преобрази с нежни и блестящи цветове, без да злоупотребява с черните сенки и внушителните изкуствени мигли.

Бъдете секси, красиви и свежи.

На баба ти хвърчилото

Това е възклицание, което тук дружно издаваме, стане ли въпрос за гелосан, брокатен кок на букли и един кичур, паднал от едната страна на лицето.

Момичета, не се излагайте с тези бабешки прически, а се доверете на по-естествени и екзотични фризури.

Най-голям хит в момента са крайностите като къса и предизвикателна прическа в стил Риана или дива и непокорна коса като на Бийонсе.

.tialoto.bg
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Кратка история на дънките.
« Отговор #114 -: Май 13, 2009, 09:19:10 am »
Кратка история на дънките.




В средата на 19 век златната треска привлича половината свят в САЩ. През 1853 година баварецът Леви Страус напуска родния си дом и също заминава за Америка. Но не за да търси скъпоценности, а за да открие работилници за шиене на панталони за златотърсачите. Неговата фабрика започва да произвежда гащеризони от кафяв плат за палатки, който е бил доставян от Генуа. Върху денковете е имало щампа Genes, която американците са прочели като “джинс”. Сините дънки са се появили поради недостига на брезентов плат. Новият син плат е бил докаран от френския град Ним. Маркировката De Nimes дава названието “деним”.

Понякога платът не е издържал тежестта на инструментите и за да не се късат джобовете, към тях са били прикрепени специални капси. През 1873 година светът за първи път е видял оригиналните дънки Levi`s. Много скоро и дамите са си извоювали правото да носят дънки. През 1953 година е произведен първият женски модел. След това без всякакъв бой дънките са завладели целия свят, в това число и непристъпната крепост – Съветския съюз.

През 50-те години на миналия век дънките са се настанили трайно в гардероба на хората.

Секссимволите на епохата Елвис Пресли и Марлон Брандо също са носили дънки. Първите дънки са били възприемани като секси облекло. През 1952 година върху женските дънки за първи път се появява цип – истински шамар за консервативния морал.
През същия период особено модерни са били дънките с 5 джоба: два отпред, два отзад и един малък (за часовник) в десния преден джоб.

През 60-70 годни дънките стават униформа на хипитата като символ на свободата, сексуалността и новото мислене. На мода излизат разкроените модели тип “камбана” - силно изтъркани и декорирани те буквално са се държали само на бедрата.

В началото на 70 години “горещите панталони” са предизвикали истинска истерия: по-къси от женски шорти те едва са скривали женското “целомъдрие”. Този стил са възвърна и през началото на 90 години.
А за работещите момичета стана подходящ “чувалестият” модел “Дженни”, който към края на 70 години завладя и мъжките сърца.

През 80 години производителите на дънки започват да ги избелват с помощта на пемза, намокрена в хлорна киселина и младежта изпада в силен възторг. Но да се сварят дънките е нищо работа! Моделиерите през тези години започват да ги късат и нарязват. А за по-солидните клиенти се произвеждат модели със скъпоценни камъни.

През 90 години на мода са дънките с висока талия, тънките “пури” или “макарони”, а межди двата века се появява стилът “деца на цветята” и
дънките вече се украсяват с мъниста, перли, ярки панделки, пайети и т.н.

Днес дизайнерите продължават да експериментират с цвета, модела и украсата. Втори живот живеят и мръсните и разкъсани панкарски дънки, и варените, и тесните “пури”. Така че практически е невъзможно да сгрешите и да си купите модел, който не е модерен.

При купуването трябва да помните, че денимът, както и естествената кожа се разтяга и затова по-добре си купете стегнати дънки. Първата цифра на етикета е ширината (тя е обозначена с W), втората е дължината (L).

За своята страст към дънките си признават много холивудски звезди. Една от тях е Бритни Спиърс, която наскоро купи за 75 хиляди долара дънките на Мерилин Монро, с които актрисата се е снимала във филма “Реката, от която няма връщане” (1954). Не е равнодушна към този вид спортно облекло и Марайя Кери, която преди една година стана рекламно лице на Pinko.

tia.bg
Активен

jolyp

  • Гост
Цветни и забележителни - чантите за лятото
« Отговор #115 -: Май 20, 2009, 12:06:02 pm »


Няма понятие като "обикновен" аксесоар или такъв, с който тоалетът може да мине, а може и да не мине.
Това си е моден закон, без който личният стил и свойството му да ни отличава един от друг нямаше да съществуват, а дрехите щяха да си останат просто метър и половина плат върху тялото.

Освен съдържанието, така и външния вид на дамската чанта може да говори много за притежателката й.

Тази година целият речник на чантите ще бъде пълен с епитети и метафори за слънчево, цветно, свежо, дори ексцентрично лято.
Актуалните големи чанти, както и тези с размер колкото длан, се изпъстрят в най-различни цветове и мотиви.

В случая няма особено значение дали ще предпочетете чанта с преобладаващи флорални украси или ще заложите на цветен дюс.
Вдъхновяващи предложения, идващи директно то пролетно-летните колекции на Ralph Lauren, Lanvin, Louis Vuitton, Tory Burck, Oscar de le Renta и др.

 
Активен

biguto

  • Гост
Мъжко бельо 2009
« Отговор #116 -: Юни 06, 2009, 10:14:43 am »


Новото в колекция 2009 е бельото от бамбук, който е новост като материя на пазара. Този плат не само е изключително мек и нежен за кожата, но притежава и редица качествар които тепърва ще впечатляват любителите на екологично чисти тъкани. В колекцията има включени и модели, с уникален дизайн на щампата, разработен специално за нас. Голямо разнообразие се наблюдава и при плувните шорти, където ще Ви изненадаме със съвсем нова визия в кройките и цветовете.

Колекция 2009 е подходяща за млади и свободни хора, които искат да се отличават с техен собствен стил. Цветовете са подбрани в различни тоналности, актуални за сезона, по начин, който провокира чувствителните мъже и ги прави по - атрактивни и секси. Моделите са съобразени с основните тенденциите за 2009.Можете да бъдете сигурни, че колекция 2009 е по-различна от досегашните колекции и вече печели симпатии сред почитателите ни.

modabg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Opera 9.63 Opera 9.63
Облекла в ярки цветове бяха представени в рамките на дефилетата в Милано, като с това дизайнерите сякаш искаха да се присмеят на икономическата криза, съобщиха Асошиейтед прес и Франс прес.

Това обаче не се отнася за модна къща "Прада". "Цветовете нямат място тук", заяви дизайнерката Миуча Прада.

Колекцията включва облекла на дупки, наметки и шапки, както и мрежести чорапи. Преобладаващите цветове са черно, сиво, антрацитено. Показани бяха пуловери и жилетки с три четвърти ръкави, а панталоните са почти прозрачни.

Представени бяха също къси шорти и украсени с щампи ризи без ръкави. Вниманието привлякоха вталени якета, вълнени сака, носени в комбинация с тесни панталони.

Колекцията на "Москино" сякаш е вдъхновена от платната на Джаксън Полък.

Представените модели като че ли са изцапани с пръски боя - шапка е "украсена" с големи червени и кафяви капки, джинси сякаш са "изкаляни", бели капчици оформят нещо като странни розетки върху ревера на тъмно сако. Щампи на цветя са поставени върху талията на джинси и върху вратовръзки.

Интересно е, че колекцията на Роберто Кавали също има агресивен имидж във време, когато повечето дизайнери се стремят да внесат успокоение, вместо да провокират.

Показани бяха тесни кожени панталони в комбинация с прозрачни тениски. Преобладаващите цветове са черно, тъмнокафяво, пастелносиньо, пурпурночервено, розово.

В колекцията на модна къща "Етро" пък вероятно не е забравен нито един цвят от цветната дъга. Луксозните облекла са с украса от малки цветни перли върху ръкавите и коланите.

Червено, жълто, тютюнево са преобладаващите цветове в колекцията на "Салваторе Ферагамо". Представени са традиционни костюми, шалчета, носени под шлифери, сламени шапки, съобщава БТА.



                                         
                                                                                   
                                         

                                         
                                                                                   
                                         
Активен

biguto

  • Гост
Моден хит - джапанки с чорапче
« Отговор #118 -: Юни 25, 2009, 09:10:42 am »

В Италия истински бум станаха джапанките, които припомнят на онези от древен Рим. Модните за това лято джапанки са свързани с къси или по-дълги чорапи и дават вид на "технологични" сандали.

Предлагат се шарени и в ярки цветове, а подметката им е гумена. Истински хит са цикламените, светлосините и жълтите. Те са удобни не само като всекидневна обувка но и за практикуване на спорт. Този вид джапанки може да се носят както с пола така и с дънки.
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Opera 9.63 Opera 9.63
Поредната нестандартна кампания на модния гуру Армани (Armani) се появи на пазара.



Главни действащи лица в нея и този път са футболната звезда Дейвид Бекъм (David Beckham) и съпругата му Виктория.

Фотосите са дело на световноизвестните модни фотографи Маркус Пиго и Мерт Алас.



Рекламата е за новата колеция есен-зима на марката за бельо Емпорио Армани на италианския дизайнер.

Кадри от сесията ще се появят в Милано, Лондон, Ню Йорк, Лос Анджелис, Рим, Париж и Токио.


avtora.com
Активен