www.p2pbg.com

Разни => Формула 1 => Темата е започната от: reni999 в Февруари 04, 2009, 09:54:36 am



Титла: Сезон 2009-новини
Публикувано от: reni999 в Февруари 04, 2009, 09:54:36 am
Рено опитват да решат проблемите на R29 на летище
(http://img2.sportal.bg/new/uploads/news/2009_06/images/00155802.jpg)

Потвърждавайки проблемите около развитието на новата си кола, отборът на Рено ще проведе изпитания на самолетното летище "Кембъл" във Великобритания. Французите бяха най-бавни при дебюта на R29 в Португалия на пистата "Алгарве" и ще опитат да разберат причината за това на летището, което се намира на един час от базата им в Енстоун.

Обикновено на подобни изпитания отборите отиват само с един камион и екип, който работи по аеродинамиката, но този път за "Кембъл" са отпътували пет камиона с техника.

Според испанското издание "AS", Рено ще пуснат ревизирана версия на носа и предното крило на R29 по време на тестовете в Барселона в средата на март. Преди това Фернандо Алонсо ще седне в болида на французите на испанската писта "Херес".


sportal.bg (http://sportal.bg)


Титла: Потвърдиха промените за пистата в Сингапур
Публикувано от: reni999 в Февруари 04, 2009, 09:56:43 am
Потвърдиха промените за пистата в Сингапур

(http://img2.sportal.bg/new/uploads/news/2009_06/images/00155827.jpg)
Организаторите на Гран при на Сингапур потвърдиха, че пистата „Марина Бей" ще бъде реконструирана за сезон 2009. Завои номер 1, 13 и 14 ще бъдат променени, за да се улеснят изпреварванията, с което първата нощна надпревара в историята на Формула 1 трябва да стане по-атрактивна за зрителите. Неравностите между 5-и и 7-и завой ще бъдат отстранени. Подходът към питлейна и изходът от него също ще претърпят промени. Това се налага, след като миналата година много от пилотите се оплакваха от голямата разлика в скоростта на влизащите в боксовете и тези, оставащи на трасето.

"Миналата година се получи много добро състезание", сподели техническият директор на съоръжението Майкъл Макдоноу. "Въпреки това сме наясно къде можем да подобрим пистата, която ще стане по-интересна за феновете", завърши той.


sportal.bg (http://sportal.bg)


Титла: Мерцедес-Бенц продължава във Формула 1
Публикувано от: reni999 в Февруари 04, 2009, 09:58:18 am
Мерцедес-Бенц продължава във Формула 1

(http://img2.sportal.bg/new/uploads/news/2009_06/images/00155845.jpg)
С близка разлика в гласовете, бордът на директорите на Мерцедес-Бенц одобри продължаването на спортната им програма във Формула 1. Според немски издания изпълнителният директор на Даймлер Дийтер Цетче е инициатора на този вот. Той наскоро помолил мениджърския борд да гласува относно продължението на 13 годишното партньорство с Макларън. От 1991 година, Мерцедес задвижва болидите на Макларън, а освен това немците държат и голяма част от акциите на отбора.

Според източници резултатите са били три на два гласа за продължаване на кампанията във Формула 1. Другият представител на немското автомобилостроене БМВ, пък сериозно се замисля дали да не промени бренда си БМВ-Заубер ако спечели титлата тази година.


sportal.bg (http://sportal.bg)


Титла: Алонсо трябва да е във Ферари, казват Бърни и Надал
Публикувано от: reni999 в Февруари 04, 2009, 09:59:32 am
Алонсо трябва да е във Ферари, казват Бърни и Надал

(http://img2.sportal.bg/new/uploads/news/2009_06/images/00155852.jpg)
Фернандо Алонсо (Рено) завърши на почти 40 точки от Люис Хамилтън и Фелипе Маса през 2008 година, но испанецът е най-добрият пилот за изминалия сезон. В това поне вярва Дейвид Култард, който бе в Сарагоса за местно автомобилно шоу. Болидът на Рено не бе достатъчно бърз и стабилен като колата на Макларън на Люис и тази на Фелипе и Ферари. Но според шотландеца "Той работи сериозно и постигна две победи в края на сезона".

Шефът на Формула 1 Бърни Екълстоун заяви, че е абсолютно сигурен за бъдещето на испанеца с Ферари: "Той е един от най-добрите пилоти на планетата, който някой ден трябва да демонстрира качествата си с Ферари."

Сънародникът на Фернандо и номер 1 в световната ранглиста по тенис Рафаел Надал също сподели своите виждания: "Ферари трябва да разполагат с най-добрият пилот, а това е Фернандо", сподели Надал, който в неделя победи Роджър Федерер на финала на Откритото първенство на Австралия. 


sportal.bg (http://sportal.bg)


Титла: Състезанието в Италия остава на Монца
Публикувано от: reni999 в Февруари 04, 2009, 10:02:01 am
Състезанието в Италия остава на "Монца


Идеята състезанието за Гран при на Италия във Формула 1 да се провежда по улиците на Рим не трябва да е заплаха за сегашният домакин "Монца". Поне това смята Джанкарло Минарди, бившият шеф и собственик на базираният във Фаенца отбор известен днес като Торо Росо.

"Състезанието на "Монца" е недосегаемо тъй като е част от историята на спорта."

Кметът на Монца Марко Мариани реагира гневно на слуховете, че състезанието ще се премести в Рим като обвини столичани в кражба. Президентът на една от местните федерации Енрико Джелпи отрече слуховете: "Италианското състезание си остава на "Монца". Дори Фламини знае, че не трябва идеята за състезание в Рим да измества Монца."


Титла: Ако във Ф1 имаше медали... (супер интересен анализ на ФИА)
Публикувано от: reni999 в Февруари 04, 2009, 10:06:06 am
Ако във Ф1 имаше медали... (супер интересен анализ на ФИА)



Как се променя историята на спорта!

(http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2009/moss-xbla.jpg)

ФИА оповести анализа за медалите във Формула 1, който бе направен, за да се проучат възможностите за въвеждане на такава система в Гран при. Олимпийският модел бе предложен от Бърни Екълстоун. Идеята е да се дават златен, сребърен и бронзов медал на първите трима финиширали в състезанието. Накрая на сезона пилотът с най-много златни медали е шампион. Системата има за цел да направи пилота с най-много първи места световен шампион. Бърни не харесва сегашната система с точки (10,8,6,5,4,3,2,1). Според него, много от пилотите не рискуват на пистата, защото разликата между първия и втория например е само 2 точки. 

Анализът на ФИА показва, че ако системата беше въведена още в началото на Формула 1 през 1950 година, щеше да промени подреждането в първата тройка 37 пъти от общо 59. Световните шампиони щяха да са различни в цели 13 случая!

Освен това трима пилоти които никога не са били световни шампиони щяха да спечелят титлата - Стърлинг Мос (на снимката вдясно), Дидие Пирони и Фелипе Маса.

По този начин и четирикратният световен шампион Ален Прост щеше да има и пета титла с една повече от Аертон Сена и Джим Кларк, които щяха да са с по 4. Найджъл Менсъл щеше да запише още две титли към актива си (общо 4).

От ФИА също така отбелязаха, че бишият отбор на Екълстоун - Брабам нямаше да спечели нито една пилотска титла.

 Резултати от анализа на ФИА:

При медална система световните шампиони щяха да се променят така:

1958  Стърлинг Мос     вместо Майк Хауторн

1964  Джим Кларк       вместо Джон Съртийс

1967  Джим Кларк       вместо Дени Хълм

1977  Марио Андрети    вместо Ники Лауда

1979  Алан Джоунс      вместо Джоди Шектер

1981  Ален Прост       вместо Нелсън Пикет

1982  Дидие Пирони     вместо Кеке Розберг

1983  Ален Прост       вместо Нелсън Пикет

1984  Ален Прост       вместо Ники Лауда

1986  Найджъл Менсъл   вместо Ален Прост

1987  Найджъл Менсъл   вместо Нелсън Пикет

1989  Аертон Сена      вместо Ален Прост

2008  Фелипе Маса      вместо Люис Хамилтън

Подреждането по титли щеше да изглежда така:

Михаел Шумахер  общо 7 -  1994 1995 2000 2001 2002 2003 2004

Хуан Мануел Фанджо    5 - 1951 1954 1955 1956 1957

Ален Прост            5 -  1981 1983 1984 1985 1993

Джим Кларк            4 -  1963 1964 1965 1967

Аертон Сена           4 - 1988 1989 1990 1991

Джак Брабам           3 - 1959 1960 1966

Джаки Стюарт          3 - 1969 1971 1973

Найджъл Менсъл (снимката долу)       3 - 1986 1987 1992

(http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2009/Manse85.jpg)


Вместо сегашните реални:

Михаел Шумахер        7 - 1994 1995 2000 2001 2002 2003 2004

Хуан Мануел Фанджо    5 -  1951 1954 1955 1956

Ален Прост            4 - 1985 1986 1989 1993

Джак Брабам           3 - 1959 1960 1966

Джаки Стюарт          3 - 1969 1971 1973

Ники Лауда            3 - 1975 1977 1984

Нелсън Пикет          3 - 1981 1983 1987

Аертон Сена           3 - 1988 1990 1991

Ключови моменти:

Брабам под ръководството на Бърни Екълстоун нямаше да спечелят нито една титла. Стърлинг Мос щеше да е първият британски шампион.

Джим Кларк щеше да спечели 4 титли, а не 2. Освен това три от титлите му щяха да са поредни през 1963-64-65 г.

Марио Андрети и Алан Джоунс щяха да имат по 2 титли вместо по 1.

Ники Лауда (снимката вдясно) щеше да загуби 2 от 3-те си титли.(http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2009/llimg_8.jpg)

Трябва да се отбележи, че резултата от 1977 година не е точен, заради оттеглянето на Лауда от Ферари когато си осигурява титлата. Тогава той не участва в последните състезания. Ако системата беше различна, резултатът едва ли щеше да е в полза на Андрети, защото австриецът щеше да кара до края на сезона. 

Нелсън Пикет шеще да загуби и трите си титли и никога нямаше да е шампион.

Всичките 4 титли между 1981 - 1984 щяха да са при различни хора.

Ален Прост щеше да спечели 5 титли, но щяха да са различни от четирите, които всъщност е спечелил. Прост е шампион през 1985, 1986, 1989 и 1993 г. С медалната система той щеше да е шампион през 1981, 1983, 1984, 1985, 1993.

Найджъл Менсъл щеше да има три титли вместо една през 1986, 1987 и през 1992 г.

Аертон Сена щеше да има четири поредни титли в периода 1988 - 1991 г. 

Продължителност на битките за световната титла:

Продължителността на битките за шампионата щеше да е променена в 22 от 59 случая, а в 37 нещата си остават както и сега. 

Борбите за титлата в годините 1955, 1970, 1978, 1987, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 2000, 2001, 2003 и 2004 година, щяха да са по-кратки от реалното.

Борбите в годините 1973, 1977, 1979, 1980, 1990, 1991, 2001, 2005 щяха да са по-дълги.

При борбата за титлата в последното състезание през 1955, 1994, 1996, 1997, 2000 година, щеше да има 5 загубени, но шест спечелени през 1977, 1979, 1980, 1990, 1991 и 2005 година.   

Пълните резултати от анализа на ФИА могат да се изтеглят от
http://www.fia.com/public/medal_analysis_results.pdf

formula1 (http://formula1)


Титла: Re: Сезон 2009-новини
Публикувано от: uppy6 в Февруари 06, 2009, 04:56:27 pm
ебах ти тъпотията. Важното е едно. Че това не променя нищо за Михаел Шумахер. Каквато и да бе системата той щеше да е първи. Поклон пред таланта му


Титла: Re: Сезон 2009-новини
Публикувано от: DM|em4o в Март 26, 2009, 07:06:22 pm
винаги съм бил за Шумахер и ще си остана за Шумахер но има един проблем тази година е много брутална защо.Защото всичи отбори имат равен шанс като Новите Сликове върнати от 1998г.,Двигатели се сменят на 3 писти,Махат се повечето помощни крила,Колите вече имат системата KERS която бе удобрена и всичко др.Но голяма криза и Хонда пропадна но собственика Рос Браун спаси тима като вече той е BrawnGP и са поставили най-добри времена на тренировките ....


Титла: Re: Сезон 2009-новини
Публикувано от: uppy6 в Май 05, 2009, 12:35:44 pm
Браун са номер едно в момента. Много им се кефя. Също и на новата надежда Фетел :)


Титла: ФИА започва дело срещу отборите заради "новата" Ф1, скандалът се разраства
Публикувано от: reni999 в Юни 20, 2009, 08:50:03 am
ФИА обяви днес, че започва дела срещу отборите от Формула 1, които се опитват да установят нов шампионат. ФОТА заяви късно снощи, че след като опитите за постигане на споразумение с федерацията са пропаднали, ще стартира своя собствена серия през следващата година. ФИА обаче няма да позволи това да се случи, тъй като според нея, екипите имат обвързващи договори, които нямат право да прекъсват. Федерацията също така ще публикува списъка с отборите за 2010 година, който се очакваше тази събота със закъснение:

"Адвокатите ни разглеждат заплахите на ФОТА за напускане. Действията на асоциацията като цяло и особено на Ферари, са част от сериозни нарушения на спортния закон и пряка намеса в подписани договори. ФИА ще търси решение на проблема в съда. Подготовката за шампионата през 2010 година ще продължи, но финалният списък няма да бъде оповестяван, преди да си потърсим правата в съда.", обясниха от ФИА.


Титла: Re:Сезон 2009-новини
Публикувано от: 2pac в Юли 29, 2009, 08:38:22 pm
Michael Schumacher ще бъде заместникат на Massa в GP на Европа.

В следващите дни ще започне с подготвителна програма след която ще може да се потшърди участието му в Шампионата.
Скудериата реши да даде колата която кара маса на Michael докато бразилеца се завърне.


Извинявам се ако има грешки но не мога да превеждам добре от испански.
Ето и линк към новината ако някой разбира испански. ТУК (http://www.marca.com/2009/07/29/motor/formula1/1248886383.html)


Титла: Re:Михаел Шумахер се завръща във Формула 1, заменя Маса в тима на Ферари
Публикувано от: pepe® в Юли 30, 2009, 01:07:44 am
Официално: Михаел Шумахер се завръща във Формула 1, заменя Маса в тима на Ферари

Специално за Феновете на Шумахер.


(http://store.picbg.net/pubpic/ED/72/7e6bae496007ed72.jpg)

(http://store.picbg.net/pubpic/EC/7C/789408884074ec7c.jpg)

(http://store.picbg.net/pubpic/93/6C/f17c8935192f936c.jpg)


Седемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер не изключва възможността да се завърне във Формула 1.


Това заяви говорителят на германеца Сабине Кем. За качване на Шуми в болида на Ферари се заговори още по-усилено след катастрофата на Фелипе Маса в Унгария през уикенда.
„Ако Ферари се свържат с Михаел, той ще обмисли предложението им, обясни Кем. - В нормалния случай бих казала, че той не е заинтересован да се върне във Формула 1. Шумахер е доволен от начина си на живот в момента и се наслаждава на много свободно време със семейството си. Но сега ситуацията е различна."
За завръщането на великия шампион във Ферари може да попречи и здравословен проблем. Германецът все още спазва специална фитнес-програма за възстановяване след падането му от мотор през февруари.


40-годишният германец, планираше да се състезава в кръга от немските серии Супербайк на пистата Нюрбургринг в края на месеца, но на базата на теста си от вторник реши да отложи завръщането си към състезанията.

„Все още не се чувствам 100 % подготвен за състезания. Има голяма разлика между тестовите обиколки и 20 тура на пълно темпо в борба с други пилоти" - каза Шумахер.

На пистата е била и съпругата му Корина, като във връзка с това Шуми каза: „Тя би предпочела да се откажа и вместо това да яздя коне."

Близо 100 дни след инцидента си по време на тестове Михаел Шумахер се завърна във вторник към седалката на състезателния мотоциклет.



Легендата на Формула 1 Михаел Шумахер отново ще седне зад волана. На официалния си интернет сайт германецът заяви, че се завръща в най-комерсиалното автомобилно състезание в света.
Шумахер ще замени във Ферари катастрофиралия тежко Фелипе Маса, като феновете на Пилето ще го видят още в Гран при на Европа във Валенсия на 23-и август.
 
В последните няколко дни постоянно се спекулира, че 7-кратният световен шампион Шумахер ще замени бразилеца Маса след инцидента на пистата „Хунгароринг”.

Дори личният мениджър на Шумахер Вили Вебер заяви: Който и да кара във Валенсия в края на август, няма да се казва Михаел Шумахер. Сигурен съм, не 100, а на 200%. Напрежението върху него ще е огромно. Всички ще очакват да спечели, но той изобщо не е карал тази кола на Ферари. Не в стила на Шумахер да прави такива неща, защото няма да е напълно готов”.

Явно обаче думите му не са били чути от Шумахер и той е решил да възобнови кариерата си в тежкия момент за Скудерията.


clubf1


С Уважение : pepe®


Титла: Re:Сезон 2009-новини
Публикувано от: monstabloker в Октомври 07, 2009, 08:00:32 pm
Оффффф не знам друго искам Шумахер да се върне,че от малък съм свикнал със него  :'( :'( :'( :'( :'(


Титла: Re:Сезон 2009-новини
Публикувано от: Desert Rose в Ноември 19, 2009, 10:04:31 am
Дженсън Бътън се присъедини към Макларън

(http://images.ibox.bg/2009/04/05/button/460x329.jpg)

Световният шампион във Формула 1 Дженсън Бътън вече официално е пилот на Макларън-Мерцедес за следващите три години, съобщават медиите на Острова.

Бътън подписа тригодишен договор с тима от Уокинг и ще си партнира с шампиона от 2008 година Люис Хамилтън. Бътън ще получава сумата от 6,7 милиона паунда на година. Разговорите за оставането на Бътън в БраунGP (сега вече Мерцедес-Бенц) са се провалили, защото световният шампион не е доволен от финансовите условия. От отбора не могат да предложат повече от 4 милиона паунда на Бътън, а той искал около 2 пъти повече.

Преместването на Дженсън също така означава, че Макларън отново ще може за втора поредна година да носи номер 1 на болида си.

Очакваше се напусналият Ферари Кими Райконен да стане пилот на английския тим, но преговорите с него пропаднаха и Кими сега е решен да си даде почивка от Формула 1.


източник: www.sport1.bg (http://www.sport1.bg)