www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495592 пъти)

0 Членове и 7 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1125 -: Септември 17, 2013, 09:18:40 pm »

Булие е убеден, че Райконен ще продължи да гони силни резултати до края на сезона



Шефът на Лотус във Формула 1 Ерик Булие е категоричен, че Кими Райконен ще продължи да работи с тима както досега, въпреки обявеното му напускане в края на сезона. Световният шампион за 2007 г. ще се върне във Ферари, с които подписа двегодишен договор. Въпреки това Булие е убеден, че финландецът ще продължи да натиска до финала на настоящия сезон.

Лотус искаха да задържат Райконен и се постараха да отговорят на условията му, но сега вече му търсят заместник.

- Не е тайна колко искахме Кими да остане с нас и затова логично сме разочаровани, че няма да кара за тима ни през 2014 г. Въпреки всичко знаем, че той ще продължи да се старае и през останалата част от сезона да постигнем възможно най-добри резултати заедно. Карането му на Монца демонстрира колко добре се справя с това. В същото време ще отбележа, че Енстън отново доказа качествата си, давайки на Кими два страхотни автомобила – така превърнахме завръщането му във Формула 1 в успех. Естествено, че се подготвихме за варианта той да не остане с нас. Сигурен съм, че ще имаме силен пилотски тандем догодина. В този тим са карали [Михаел] Шумахер, [Фернандо] Алонсо, Райконен. Скоро и други шампиони ще попълнят този списък, убеден съм в това – коментира Булие.

Шефът на отбора се надява екипът да се възстанови от представянията в Белгия и Италия, след като за двата старта тимът взе само осем точки.

- Трябва да си конкурентоспособен във всеки един уикенд, ако искаш да се бориш и в двата шампионата. Това важи също така както за съботите (квалификациите), така и за неделите (надпреварите). Положителното от Монца е, че показахме фантастично състезателно темпо и двамата ни пилоти караха изключително. Негативното е, че не се класирахме на грида там, където искахме. Резултатите от последните два старта не са справедлива награда за усилията на отбора. Няма причина да смятаме, че в Сингапур подиумът е непостижим. Досега бяхме доста бързи на трасета с подобни характеристики – Сингапур прилича много на Монако. Ромейн [Грожан] обожава този тип конфигурации, а Кими винаги е бил бърз в предстоящото улично състезание. Може да стане интересен уикенд – допълни Булие.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1126 -: Септември 17, 2013, 09:20:25 pm »

Малдонадо: Предпочитам да остана в Уилямс и през 2014 г.



Благодарение на своите спонсори и не на последно място заради пилотските си качества Пастор Малдонадо е сред най-ухажваните пилоти в падока. Венецуелецът се радва на подкрепата на държавната петролна компания и благодарение на нея постъпват сериозни приходи в екипа на Уилямс. Въпреки че се заговори за интерес от страна на Малдонадо и неговия мениджмънт към свободното място в Лотус, самият пилот признава, че би предпочел да остане в Уилямс и през следващата година.

Екипът на сър Франк е само с една точка от тази година и е едва девети в класирането при конструкторите. Малдонадо обаче се надява благодарение на двигателите на Мерцедес и промените в правилата колата на Уилямс да е значително по-конкурентоспособна от тазгодишната.

„Разбира се с удоволствие бих карал за Ред Бул, защото те разполагат с най-добрата кола“, обяснява венецуелецът пред ESPN. „Местата в отбора обаче са само две. През следващата година ще имаме напълно нови коли, нови двигатели, нови правила. Нашият екип работи усилено по подготовката на колата за следващата година. Освен това направихме и персонални промени, дойдоха нови хора, предстои да дойдат още други. Според мен преструктурирането на тима върви добре и аз искам да остана. Може би това е сигурното решение, но човек никога не знае. Пазарът още е в движение.

Ясно е, че резултатите трябва да са добри, иначе е възможно спонсорите на Малдонадо да преценят, че няма смисъл да субсидират екипа на Уилямс.

„Разбира се, че в момента не се чувствам особено добре в колата. През миналата година редовно се борехме за влизане в третата част на квалификацията, сега сме на светлинни години от това. Въпреки това продължавам да се чувствам отлично в отбора.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1127 -: Септември 17, 2013, 09:24:47 pm »

Перес: Рикиардо бързо ще настигне Фетел



Серхио Перес направи крачката от малък отбор към голям тим с традиции. Подобна крачка предстои да направи и Даниел Рикиардо. Подобен трансфер може да помогне на един пилот да разкрие напълно своя потенциал, но от друга страна може да увеличи и напрежението върху него. Перес разбра това през този сезон, след като интересът към него е значително по-голям, отколкото бе в Заубер. Въпреки това мексиканецът смята, че Рикиардо бързо ще свикне с обстановката в екипа си и ще започне да показва качествата си, постигайки резултати подобни на Себастиян Фетел.

„Смятам, че той ще свърши много добре своята работа и бързо ще може да се бори за победи“, предрича Перес пред Аутоспот. „Той ще се нуждае от няколко състезания със сигурност, но ако Ред Бул разполага с добра кола и през новия сезон, той бързо ще достигне нивото на Себастиян. Познавам добре Даниел, с когото сме добри приятели. Смятам, че с правилната настройка, той бързо ще се справи с адаптацията.“

За Перес е ясно, че неговият приятел ще трябва да се справи със сериозна промяна.

„Със сигурност напрежението върху него ще е по-голямо, отколкото е в Торо Росо. Така бе и при мен, но в отбори като Макларън и Ред Бул е нормално да си под изключително голямо напрежение.“

Перес е наясно, че който не може да се справи с подобно напрежение, скоро бива заменен. За всеки пилот обаче било задължително да е концентриран на 100% и да дава всеки уикенд оптимални резултати. Затова той съветва Рикиардо да се подготви сериозно и да дава винаги най-доброто от себе си.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1128 -: Септември 17, 2013, 09:27:01 pm »

Ди Монтедземоло се е свързал с Кими 10 дни преди Гран при на Италия



Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло е установили контакт с Кими Райконен 10 дни преди състезанието в Италия, където слуховете за завръщането на финландеца в Скудерията се засилиха, каза италианецът.

Изборът да привлекат Райконен за съотборник на Фернандо Алонсо през 2014 г., изграждайки силен пилотски тандем, отговаря на стремежа на екипа за промяна и развитие. Преди подписването на двугодишен договор с финландеца Скудерията привлече бившия технически директор на Лотус Джеймс Алисън, а миналата седмица се появи информация, че главният аеродинамик на Лотус Дирк де Беер също ще отиде в Маранело.

Ди Монтедземоло разкри, че всъщност шефът на екипа Стефано Доменикали е човекът, повлиял най-сериозно за наемането на Райконен през 2014 г. На въпрос в интервю за италианския вестник La Gazzetta dello Sport в кой момент от сезона е установил контакт с финландеца президентът на Ферари отговори:
- 10 дни преди Гран при на Италия.

Той сравни кариерата на Кими, който прекара две години в рали спорта, с тази на трикратния шампион във Формула 1 Ники Лауда. След като австриецът спечели двете си титли с Ферари през 1975 г. и 1977 г., той се оттегли от Формула 1 през 1979 г., но през 1982-ра се завърна с отбора на Макларън и през 1984 г. спечели шампионата за трети път.

- Ситуацията с Райконен е почти идентична с тази на Лауда – коментира Ди Монтедземоло. – Ники също каза, че му е достатъчно в определен момент. Говоря за брата близнак на Кими, защото пилотът, който се състезаваше за нас, не е този, който наехме. Почивката му се отрази добре. Той се завърна към величието, спечели състезания, завърши много надпревари. Исках пилот, който да ме накара да не поглеждам към (Фелипе) Маса със съжаление, и получих такъв. Изисквам победи, постоянство и подиуми от Райконен. Алонсо ще е този, който ще има най-голяма полза (от наемането на Кими, б.а.). Да се върнем към Лауда, когато той се завърна, спомнете си, че победи (Ален) Прост (съотборника му в Макларън, б.а.) и спечели титлата.

Президентът на Ферари разясни, че Фернандо Алонсо е бил държан в течение през цялото време със ситуацията около напускането на Фелипе Маса и привличането на Кими Райконен. Той обясни, че Ферари са искали да подпишат с опитен пилот, който да помогне на отбора да се развива през 2014 г., когато ще се използват 1,6-литрови V6 турбомотори.

- Алтернативата да подпишем с млад пилот за толкова сложен шампионат като 2014 г. не ни носеше сигурност. Днес Райконен е най-силен от всички, заедно с Алонсо, (Себастиан) Фетел и (Люис) Хамилтън – каза още той.

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1129 -: Септември 17, 2013, 09:29:24 pm »

Пирели обявиха смесите за Корея, Япония и Индия



Пирели обявиха какви смеси са избрали за трите надпревари след Сингапур – на пистите Йонгам, Сузука и Буд Интернешънъл.

Смесите за Корея ще са същите като тези за Сингапур – суперсофт и медиум. В Япония пък отборите ще използват гумите медиум и хард, а в Индия – софт и медиум.

Този избор се различава от миналогодишния. В Корея бяха използвани суперсофт и софт, а в Япония и Индия колите бяха със софт и хард.

- Опитваме се да направим някои от състезанията, както в Австралия и Китай, където топ отборите трябваше да използват по-агресивните смеси за квалификацията, за да спечелят позиции на пистата. Тогава, надявам се, отборите от Q2 ще се възползват от възможността да сложат по-твърдите гуми, за да спечелят места след първите спирания в бокса – каза спортният директор на Пирели Пол Хембри.

Той също така отхвърли коментарите, че причината за доминацията на Ред Бул и Себастиан Фетел в последните две състезания е промяната в конструкцията на гумите след Гран при на Великобритания:

- Мислех, че състезанията в Германия и Унгария бяха две от най-добрите надпревари, които са се състояли на тези писти, така че според мен това са глупости. Ред Бул водеха в шампионата преди (промяната в гумите) и продължават да са първи, така че нищо не се е променило в това отношение. Опитваме се да свършим работата си, само това можем да направим. В края на краищата Ред Бул свършиха страхотна работа, а Себастиан се представи чудесно. Той кара в Италия с известни проблеми, като в първия стинт имаше петно на гумата си от първия завой, нещо, с което вероятно по-млад и неопитен пилот не би могъл да се справи. Така че това също трябва да бъде оценено. Той печели, защото е много добър пилот. От останалите зависи да направят своите коли по-бързи. Ред Бул са в добра серия, но следващата година нещата може да се променят и някой друг да е пред останалите.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1130 -: Септември 17, 2013, 09:31:39 pm »

Марк Жене радостен от завръщането на Райконен



Марк Жене, който е в екипа на Ферари от 2004 г., не пропусна да изрази радостта си от завръщането на Кими Райконен в екипа. В същото време обаче испанецът не пропуска да подчертае и добрата работа, която тръгващият си в края на сезона Фелипе Маса е свършил.

„Искам да подчертая, че Фелипе бе важна част от успехите на нашия отбор през последните години“, обяснява Жене пред Crash.net. „Въпреки това завръщането на Кими Райконен в екипа е много добра новина. Заедно с Алонсо те ще направят един много силен и опитен тандем. Единственият съставен от двама световни шампиони. Отборът познава добре Кими и той също познава всички в екипа. Сигурен съм, че идната година той ще свърши много добра работа за тима.

Знаем, че ситуацията в класиранията не е такава, каквато бихме искали да бъде. Всички сме наясно обаче, че нещата много бързо могат да се променят.“

В момента екипът на Ферари е на второ място в класирането при конструкторите с изоставане от 104 точки от Ред Бул и с преднина от едва три пред Мерцедес. При пилотите пък Алонсо също е на второ място, но с изоставане от 53 точки от Себастиян Фетел. Маса пък е седми с едва 79 точки.

„Изоставаме и в двете класирания, но не смятаме да се предаваме. Имахме добър старт на сезона, но в последствие съперниците ни изпревариха в развитието на колата. Все пак в последните две състезания ситуацията се подобри. Ако този напредък се потвърди и в Сингапур, където трасето е коренно различно от Спа и Монца, тогава мисля, че ще останем в борбата до края.“

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1131 -: Септември 17, 2013, 09:35:42 pm »



Промени по пистата за Гран при на Сингапур

ФИА и пилотите предупреждават, че времената ще са по-бързи

Организаторите на състезанието в Сингапур са направили промени по пистата "Марина Бей" за тазгодишното Гран при. Шиканът на завой номер 10, познат като "Singapore Sling", е бил премахнат и заменен с ляв завой с един ейпекс.

ФИА е направила симулации на новото трасе и е установила, че скоростта на колите на влизане в завоя ще е с 40 км/ч по-висока в сравнение с миналата година.

Пилотът на Ферари Фернандо Алонсо потвърди, че тази година времената би трябвало да са по-бързи. "Работим в симулатора. Нов завой номер 10 в Сингапур тази година, без шикана от миналата. Обиколката е с около едно секунда по-бърза".

За да компенсират увеличението на скоростта, организаторите ще добавят още един слой TecPro бариери по края на завой 10 като мерки за сигурност.

Гран при на Сингапур е от 20 до 22 септември.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1132 -: Септември 17, 2013, 09:37:59 pm »



Уебър: Следващият пилот на Ферари ще бъде Фетел

"Взеха Кими само за да стреснат Алонсо"

Следващият пилот, който ще подпише договор с Ферари, е трикратният световен шампион Себастиан Фетел, който се бори за четвъртата си поредна титла този сезон. Това твърди австралийският му съотборник Марк Уебър, който в края на тази година напуска света на Формула 1 и ще бъде заменен от друг австралиец - Даниел Рикардо от младежкия тим Торо Росо.

Според Марк от Ферари са подписали с Кими Райконен с идеята само да стреснат Алонсо и с помощта на опитния финландец испанецът най-накрая да спечели световната титла в четвъртия си опит със Скудерия през 2014 година.

"Ферари взеха Райконен с идеята само да постреснат Алонсо. Трябва да се представя по-добре в квалификацията в събота и може би Кими ще успее да помогне с настройките на колата преди това в третата тренировка. Давам им още две години и след това съм убеден, че ще измъкнат Фетел от Ред Бул. Себ ще е постигнал всичко възможно с отбора и ще поиска да остане в историята като шампион и с Ферари", завърши австралиецът.

                                                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1133 -: Септември 17, 2013, 09:39:46 pm »



Хамилтън: Боря се за победа във всеки от оставащите седем кръга

"Всички в отбора са мотивирани да отвърнем на удара"

Пилотът на Мерцедес Люис Хамилтън е силно амбициран да покаже на какво е способен до края на сезон 2013.  Световният шампион от 2008 година обяви, че ще се бори за победата във всеки старт до финала в Бразилия.

Веднага след финала на Гран при на Италия, когато британецът се появи пред медиите, бе силно разочарован от представянето си и заяви, че се отказа от борбата за титлата. Няколко часа по късно, след среща с шефовете на новия си германски отбор, Люис премисли и обяви, че не се предава, защото никога не го е правил. Седем кръга до финала Хамилтън изостава с 81 точки от лидера Себастиан Фетел от Ред Бул.

"Преживяхме няколко много тежки уикенда. Белгия и Италия се превърнаха в пълен кошмар за мен", призна Хамилтън. "Видях обаче, че всички в отбора са напълно мотивирани да отвърнем на удара. Това ме кара да дам всичко от себе си и да атакувам победата във всеки от останалите седем кръга до финала на сезона", завърши британецът.

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1134 -: Септември 17, 2013, 09:42:04 pm »



Маса: Преговорите с Лотус вървят добре

"Отборът е боготворен в Бразилия заради Сена"

Фелипе Маса за първи път повдигна завесата над преговорите за преминаването му в отбора на Лотус през следващият сезон. Бразилецът бе официално освободен от Ферари, където на негово място идва последният шампион на Скудерия Кими Райконен. По този начин финландецът ще освободи място в Лотус, което най-вероятно ще бъде заето от опитния бразилец.

Самият Маса се надява да финализира успешно преговорите с Лотус и определи отбора като боготворен в Бразилия заради успехите, които постигна с тях легендата Аертон Сена. Това би направило Фелипе още по-атрактивен за бразилските спонсори, които биха увеличили бюджета на Лотус.

"Водим преговори и дотук мисля, че всичко върви много добре", призна Фелипе, който в кариерата си има 11 победи във Формула 1. "Лотус е точният отбор за мен, имат конкурентоспособна кола, с която мога отново да започна да побеждавам. Това е отбор, който има много важна история за феновете в Бразилия. Всички тук подкрепят Лотус заради великите победи на най-големия - Аертон Сена", завърши бразилецът.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1135 -: Септември 17, 2013, 09:44:19 pm »



Фетел: Кой каквото иска да си говори, но Уебър ще ми липсва

"Помагаме си не с подарени позиции, а борейки се навсякъде"

Себастиан Фетел призна, че борбата с дългогодишния му съотборник Марк Уебър ще му липсва. Австралийският ветеран излиза в пенсия от Формула 1 в края на годината и ще остави борещия се за четвърта поредна световна титла Фетел да си партнира с друг австралиец - Даниел Рикардо от младежкия тим Торо Росо.

"Кой каквото и да си говори за отношенията ни, но двамата взаимно много си помагаме. Правим го не като си подаряваме позиции, а по най-добрия начин, борейки се постоянно и навсякъде. Уебър ще ми липсва и това е истината", искрено призна Себ. "Има завои, в които единият вижда, че другият е по-бърз, и това го кара да подобри минаването си и от това печели цялостното представяне на отбора", завърши германецът.

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1136 -: Септември 17, 2013, 09:46:37 pm »



Алонсо е по-добър от Шумахер - определи Маса

"Фернандо е още по-перфектен и завършен пилот"

Фернандо Алонсо може да има само две титли в сравнение с рекордните седем на легендата Михаел Шумахер, но според Фелипе Маса испанецът е по-добър и завършен пилот от двамата. По време на осемте си години, прекарани в Скудерия, бразилецът е бил съотборник и с двамата шампиони, но в края на сезона напуска Маранело. Там на бял кон пристига последният шампион на италианците Кими Райконен, на когото Фелипе също е партнирал в дългата си кариера в червените болиди.

"Винаги съм имал много силни съотборници. В годините, прекарани във Ферари, научих, че трябва да си перфектен всяка секунда на пистата, иначе докато усетиш, вече си изостанал", сподели Фелипе. "Имал съм доста тежки моменти в борбата със съотборниците си в Скудерия. Може би най-трудно ми е било срещу Алонсо. Михаел Шумахер също беше много, много бърз и завършен. Фернандо обаче е още по-перфектен и завършен пилот", завърши бразилецът.

                                                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1137 -: Септември 18, 2013, 10:00:31 pm »

Заубер подкрепя споразумението за ограничаване на ресурсите в F1



Отборът на Заубер подкрепя изготвянето на споразумение за ограничаване на ресурсите на отборите във Формула 1, каза шефът на тима Мониша Калтенборн.

За такъв тип споразумение се говори от доста време, но досега не се е стигало до консенсус от страна на всички екипи. Миналата година Ферари и Ред Бул отхвърлиха предложението. На последната среща между представители на четирите най-големи отбора във Формула 1 – Ферари, Макларън, Мерцедес и Ред Бул – Жан Тод и Бърни Екълстоун то отново не бе прието.

По-малките отбори, които разполагат с доста по-ограничен бюджет, като Заубер обаче подкрепят това предложение за решаване на проблема с големите разходи във Формула 1:

- Очевидно трябваше да бъде направено по-рано, но по-добре късно отколкото никога – коментира Мониша Калтенборн пред Аустоспорт. – Ние просто се нуждаем, както винаги сме казвали, от федерация, която активно участва в това (контрола на ресурсите, б.а.), защото по този начин цялата система получава доверие. Същото е и с техническите правила. Доверието се получава, защото федерацията ги контролира. По-големият проблем е да премахнем финансовите грижи и да се уверим, че отборите са на конкурентоспособно ниво. Не трябва винаги да има истории за екипи, които се оттеглят от спорта.

Според новия договор Конкорд не е необходимо съгласието на всички екипи, за да се приеме споразумението за ограничаване на ресурсите. Решението за въвеждането на споразумението ще бъде взето от работна група на ФИА, представена от три страни, като 6 гласа имат 6 отбора от Формула 1 (Ферари, Макларън, Мерцедес, Ред Бул, Лотус и Уилямс), 6 са от ФИА, а останалите 6 от представителя на търговските права на спорта.

Президентът на ФИА Жан Тод обяви миналата седмица, че на предстоящата среща на работната група обсъждането на споразумение за ограничаване на ресурсите ще бъде поставено на дневен ред:

- Четох много неща за намаляването на разходите и това е нещо, за което не може да се споразумееш с отборите. Имало е много дискусии с екипите относно това и в края на краищата те казаха, че ние никога не сме имали силен и ясен подход към предложението за намаляване на разходите. Накрая се срещнахме с няколко отбора в Маранело и консенсуса беше срещу това предложение. В новия договор Конкорд приложихме нов модел на управление, в който ще има работна група. ФИА има 6 гласа, притежателят на търговските права е с шест гласа и всеки от шестте отбора има по 1 глас. На първата среща (на работната група, б.а.) ще поставим на дневен ред въвеждането на ограничение на ресурсите. Мога да ви уверя, че ФИА ще гласува в полза на ограничението. След това ще видим какво ще стане.

Новият договор Конкорд все още не е подписан.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1138 -: Септември 18, 2013, 10:06:22 pm »

Уебър: Даниел заслужава работата



Пилотът на Торо Росо Даниел Рикиардо напълно заслужава мястото в Ред Бул през 2014 г., защото е талантлив състезател, мисли сънародникът му Марк Уебър.

Рикиардо ще замени именно Уебър през следващия сезон, след като 37-годишният австралиец реши да прекрати кариерата си във Формула 1 и да участва в програмата на Порше за състезания по издръжливост през следващата година. Марк коментира по-рано през сезона, че качеството на пилотите във Формула 1 се влошава, защото по-малките отбори привличат състезатели със спонсори, а някои талантливи пилоти без финансов гръб не успяват да стигнат до Формула 1.

- Даниел заслужава работата, което е най-важното нещо – каза Уебър пред Totalrace. – Хубаво е да видиш, че се появяват таланти, а не само платени пилоти. Стана нормално да карат пилоти, които получават място не заради таланта си, а заради това, че могат да си плащат. Това не е добре за Формула 1.

Според австралиеца на стартовата решетка в момента двама от новобранците през сезона Жул Бианки и Валтери Ботас са пилоти с потенциал за развитие:

- Бианки се справя добре и заслужава да му бъде предоставена възможност да е в топ 10 в бъдеще. Не е лесно да се състезаваш с бавна кола. Аз самият бях в такова положение с Минарди (отборът, с който Уебър дебютира в Гран при през 2002 г.). Също бих подчертал (уменията на) Ботас, на когото не му е лесно в Уилямс. Той свърши страхотна работа в Канада, но е почти сам в отбора, защото въпреки че (Пастор) Малдонадо има опит, не мисля, че Ботас може да научи много от него.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1139 -: Септември 18, 2013, 10:12:57 pm »

Фетел с неочакван съперник в Гран при на Сингапур



Най-сериозният противник на Себастиян Фетел в момента не носи нито каска, нито оверал. Докато германецът успя без особени проблеми да задържи зад себе си Фернандо Алонсо в Белгия и Италия, то за Гран при на Сингапур Фетел очаква сериозни проблеми с умората.

„Звучи малко необичайно, но защото състезанието започва 20:00 ч. местно време, ние се опитваме да продължим да живеем по европейско време, за да сме в кондиция до късно вечерта“, обяснява Фетел. „Ставам едва по обяд и закусвам в 14:00 ч.“

Това отговаря на 08:00 ч. средно европейско време. За момента надпреварата в Сингапур е единствената, която се провежда след залез слънце. За осветлението се грижат над 1500 осветителни тела и заради този начин на провеждане пилотите трябва да свикнат на различен ритъм от този, на които са свикнали.

„Малко е странно, да обядваш едва вечерта и да си лягаш в ранните часове на деня. През миналата година се постарах да спусна щорите възможно най-ниско, за да не ме събуди слънцето прекалено рано. Половината нощ прекарвам пред телевизора, гледам DVD-а и си лягам към 5 часа.

Правим това от няколко години и се чувстваме значително по-добре, отколкото се чувствахме през първите години.“

Преднината на Фетел пред втория Фернандо Алонсо е 53 точки при оставащи още 7 състезания.

„Важното е да продължим да гледаме само собственото си представяне“, продължава Фетел. Германецът не се интересува, кога ще стане шампион. Целта отново е защитата на титлата. Той спечели надпреварите в Сингапур през последните две години. През тази година отново се надява да стори същото.

„Това е едно от най-трудните състезания в календара. Да спечелиш там е нещо изключително и на подиума чувстваш, че наистина си заслужил шампанското си. Трасето е доста неравно и почти няма място за грешки. Освен това състезанието продължава близо 2 часа и имаш чувството, че ще продължи вечно. Температурите са над 30 градуса и високата влажност е всичко друго, но не и приятна за нас. Все пак Сингапур е единствено по рода си състезание-спектакъл.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен