www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508721 пъти)

0 Членове и 5 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #120 -: Април 02, 2013, 05:56:58 pm »
Макларън очакват прогрес в Китай
"Добрата кола е силна на всякаква писта"


Шефът на Макларън Мартин Уитмарш призна, че ще е "много разочарован", ако отборът му не покаже напредък в Гран при на Китай следващата седмица. След слабия старт на сезона за отбора от Уокинг в Мелбърн, в Малайзия Дженсън Бътън доказа, че има надежда. На пистата "Сепанг" обаче, заради питстоп грешка, британският пилот не можа да се качи на подиума, дори не финишира. Уитмарш заяви, че в последното състезание отборът е събрал много информация, която ще бъде обработена, и в Китай би трябвало да има прогрес.
"Научихме доста от последното Гран при и сега, стъпвайки на събраната информация, можем да градим и да правим крачки напред. Наясно сме, че това, което имахме в Малайзия, не е оптималното по много причини. Направихме някои експерименти, които дадоха отражение и ще сме много разочаровани, ако Китай не е крачка напред", обяснява Уитмарш.
Според шефа на Макларън, МР4-28 просто трябва да се подобри във всички области. "Да, имам какво да оправяме. Добрата състезателна кола трябва да се справя на всякаква писта. Затова просто трябва да подобрим болида. Можем да напреднем от където бяхме в Австралия. Нещата, които донесохме за Малайзия, не бяха свързани с пистата. Направихме някои малки крачки напред. Не толкова големи, колкото би ми се искало, но все пак крачки".
                                                                                                     formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #121 -: Април 02, 2013, 05:59:27 pm »
Пирели: Гумите до Бахрейн ще са същите

"Все още е прекалено рано"

Пирели заявиха, че ще изчакат до Гран при Бахрейн преди да се замислят дали наистина се налага да променят гумите си за 2013. След първите две състезания от календара, много от пилотите се оплакаха от висока деградация на гумите и заявиха, че ситуацията ги принуждава да са по-консервативни в състезанията.
Доставчикът на гуми за Ф1 още след като наследи Bridgestone през 2011, обещаваше вълнуващи състезания и стратегически интриги. Тази година наблюдаваме точно това, но отборите не са доволни. Ред Бул и Мерцедес обвиниха Пирели, че смесите им се износват прекалено бързо и това се оказа фактор в решенията на екипите по време на състезания, като в Гран при на Малайзия. Според някои, деградацията на гумите по-скоро разваля шоуто, отколкото да го прави интересно. Шефът на Пирели Пол Хембри заяви, че отборите са изопачили нещата, но и обеща, че ще има промени, ако гумите наистина започнат да развалят състезанията. "Мисля, че трябва да сме доволни. Двата водещи отбора очевидно имаха проблеми между пилотите, които малко помрачиха иначе интересния финал. Колкото до надпреварата гума до гума...това е нещо, което ще трябва да преразгледаме след четири състезания. Все още е прекалено рано", заявява Хембри. Според шефа на Пирели, по-голямата част от падока все още е доволна от гумите, въпреки критиката на Ред Бул.
"Ако целият падок се оплакваше, тогава щеше да е различно. Но нещата трябва да се променят, когато проблемът е общ, а не когато е изолиран. Защото проблемът не е на повърхността, а е много по-дълбоко. Ние знаем какъв беше и какъв е, но ако предприемеш нещо само заради един отбор, целият падок ще вдигне олелия".
                                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #122 -: Април 02, 2013, 06:01:59 pm »
Ферари: Не можем да изгубим точки и в Китай

"Трябва да обърнем страницата и да забравим Малайзия"



Фернандо Алонсо не може да си позволи да не отбележи точки в Гран при на Китай, ако иска отново да се бори за титлата този сезона. Това заяви шефът на Ферари Стефано Доменикали.
Сезонът започна силно за Алонсо след като в Австралия неговото F138 финишира на втора позиция. В Гран при на Малайзия обаче, нещата не се развиха особено положително за испанеца, защото катастрофира още във втората обиколка и така си тръгна без точки от състезанието. Надеждите на отбора са за следващия кръг от шампионата, където Доменикали се надява екипът да навакса загубите при пилотите и конструкторите.
""Шанхай" е различна писта, за която трябва да сме с подобрения по колата. Трябва да извадим максималното от това, с което вече разполагаме. Искаме да се върнем на пистата и да си оправим лошото настроение от Малайзия. За съжаление първо има почивка, в която трябва да си подредим нещата и да се концентрираме, за да не изгубим точки и в Китай. Най-важното е да разберем истинското ниво на представяне на колата и да продължим да правим крачки напред. Трябва и да разберем гумите, защото те ще са водещата тема тази година. Има още много състезания, в които, както в Малайзия, няма да е ясно кой ще вземе точките. Не искам да говоря много за другите, а да се фокусирам върху нашия отбор. Ключово ще е, ако другите имат проблеми, ние да извличаме полза от това", заявява Доменикали.
Според шефа на Скудерията, Алосо е бил истинският претендент на "Сепанг", но заради инцидента в началото на състезанието, нещата са се провалили. "Можехме да се справим много добре и със сигурност можехме да постигнем целите си. Очаква ни маратон. Важното е да обърнем страницата и да забравим Малайзия. Шампионатът е дълъг и не трябва да се предаваме".
                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #123 -: Април 02, 2013, 06:04:29 pm »
Малдонадо се учи от грешките си

"Преди не осъзнавах, че колата не е печеливша"



Пилотът на Уилямс Пастор Малдонадо обеща да не повтаря грешките си от 2012 и заяви, че тази година не иска да влиза в офиса на стюардите. Миналия сезон Пастор записа единствената победа на отбора в Гран при на Испания, а в класирането при пилотите се подреди на 15-а позиция пред бившия си съотборник Бруно Сена, но често се оказваше и при стюардите заради грешки. Сега пилотът е решен да продължи напред и да се възползва от наученото през изминалата година.
"Вече имам повече опит. Показах, че съм готов, и че мога да печеля, когато се появи възможност. Всеки минава през трудни моменти. На мен не ми беше лесно със стюардите, защото след няколкото инцидента, които имах, гледаха повече към мен, отколкото към другите. Но човек се учи от грешките си. Сега съм по-опитен и по-спокоен, нямам търпение да се отърва от стюардите...", обяснява Малдонадо. 28-годишният пилот вярва, че понякога трябва да се примирява, че няма да се състезава с лидерите, а просто ще финишира за точки. "Може би пресилвах нещата. Не осъзнавах, че колата не е способна да печели всички състезания. Преди винаги се борех за победи и Формула 1 беше напълно различна. Понякога трябва да си доволен и от 10-ото място".
                                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #124 -: Април 02, 2013, 06:07:10 pm »
Ред Бул, Лотус и Мерцедес с промени преди Китай
ФИА предупредила да сменят сплитърите



Ръководството на ФИА е предупредило три топ отбора да направят промени по болидите си преди Гран при на Китай. Според италиански медии, ФИА е реагирала след като проверяващи маркирали спорни зони по шаситата на Ред Бул, Лотус и Мерцедес в Малайзия. В докладите на проверяващите се твърдяло, че сплитърите на колите били прекалено гъвкави и сега отборите трябва да направят промени по тях преди състезанието в Китай, за да избегнат наказания.
                                                                                                     formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #125 -: Април 02, 2013, 06:14:20 pm »
Райконен "кандидат" за място в Ред Бул

Матешиц: Марк сам ще реши дали ще се оттегли



Собственикът на Ред Бул Дитрих Матешиц призна, че пилотът на Лотус Кими Райконен е "кандидат" за мястото на Марк Уебър. След скандала около заповедта "Мулти-21" в Гран при на Малайзия, веднага плъзнаха предположения, че Марк ще напусне отбора си, но Ред Бул отрекоха да има подобна възможност. Собственикът на базирания в Милтън Кийс отбор обаче, за когото знаем, че е силен поддръжник на австралиеца, призна, че Марк може да напусне след края на 2013, защото тогава изтича договора му. Матешиц увери, че решението ще е изцяло на Уебър.
"Дали ще се оттегли или не, Марк сам ще реши, но определено е кандидат за 2014. Той винаги е добре дошъл при нас. Добре дошъл би бил и някой младеж като Верн или Рикардо от Торо Росо. Съжалявам, знам, че отговорът е дипломатичен и така всичко остава отворено, но положението е такова. Всичко друго е чиста спекулация", заявява Матешиц.
Сред пилотите, които биха могли да заемат мястото на Марк в отбора, е и Кими Райконен, който е близък приятел на Фетел. Матешиц често споменава Кими в интервюта с нескрито възхищение. "Кими е готин, бърз и винаги кандидат".
                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #126 -: Април 02, 2013, 09:07:18 pm »
Renault: бием Ferrari и Mercedes, а никой не разбира
Производителят не е доволен от липсата на признание



Френската компания Renault обяви, че е разтревожена от липсата на признание за победите във Формула 1. Renault е доставчик на Red Bull, с когото имат три поредни титли. Също така двигателите се използват от Lotus, Williams и Caterham. Lotus и Williams записаха по една победа миналия сезон.
„Не сме доволни от липсата на признание, че побеждаваме Ferrari и Mercedes. Вярваме, че заслужаваме повече. Трябва да създадем по-голям шум около нас”, коментира Карлос Таварес, шеф на операциите в Renault Group.
Renault продаде своя екип във Формула 1 през 2009 на Genii Capital, който върна името Lotus. Преди това заводският отбор имаше две титли – през 2005 и 2006 с Фернандо Алонсо. Компанията се върна със собствен тим във Формула 1 през 2000, купувайки Benetton.
                                                                                                        autobild.bg
« Последна редакция: Април 03, 2013, 06:35:48 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #127 -: Април 02, 2013, 09:29:57 pm »
Екълстоун подкрепи Фетел
Шефът на Формула 1 Бърни Екълстоун подкрепи решението на Себастиан Фетел да игнорира заповедите от Ред Бул в Гран При на Малайзия.



"Ако аз бях Себастиан Фетел и съм спечелил три световни титли за отбора, и някой започне да ми дава инструкции по радиостанцията, вероятно ще направя нещо подобно на Кими Райконен, когато се върна - когато му дадоха инструкции той каза "Знам какво правя".
"Винаги съм казвал, покажете ми един добър загубеняк и аз ще ви покажа загубеняк. Себастиан не е това. Себастиан е шампион", каза Екълстоун, който коментира и реакцията на шефа на Ред Бул Кристиан Хорнер.
"Кристиан много добре знае, че каквото трябва да се случи се случва. Поставете се обаче в позицията на Кристиан, какво ще направите? Той ли дава заповедите? Ако той ги дава, как след това дава още заповеди?
Ако бях на мястото на Кристиан едва ли щях да накажа Фетел. Щях да му кажа "Гледай в бъдеще да не ме правиш на идиот"", каза още Екълстоун.
                                                                                                           sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #128 -: Април 03, 2013, 06:06:57 pm »
Уитмарш защити и похвали Перес
Мексиканецът с две точки от два старта



Мартин Уитмарш опроверга критиците и определи като задоволително представянето на новобранеца в отбора на Макларън Серхио Перес. Отборният шеф на британците е щастлив от спокойствието, което показва мексиканецът, въпреки трудностите и напрежението, които го преследват в първите два кръга от сезон 2013.

При откриването на шампионата в Австралия Серхио не успя да влезе в топ десет, оставайки 11-и. Във втория си старт за Макларън той спечели първите си две точки с 9-то място в Гран при на Малайзия.
"Много съм доволен от представянето на Перес до сега. Особено на фона на това, което му се случи и неособено лекия старт на кариерата в Макларън, за който и ние също имаме вина", защити мексиканеца Уитмарш. "Най-много се впечатлих от това колко спокоен остана. Проблемите не му повлияха психически, беше страхотен отборен играч и не направи нито една пилотска грешка при това огромното напрежение и очаквания към него", завърши британецът.
                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #129 -: Април 03, 2013, 06:09:12 pm »
Потвърдиха рекорда за най-бърз бокс на Ред Бул
Биковете подобрили постижението на Макларън пет пъти в Малайзия



Момчетата от екипа по смяна на гуми в бокса на Ред Бул вече официално са най-бързите във Формула 1. Досегашните шампиони в дисциплината бяха съперниците им от Макларън с постижение за смяна на четири гуми и спускане до асфалта на болида за 2.31 секунди. Резултатът бе записан през 2012 г. в Гран при на Германия.
В Гран при на Малайзия, втори кръг от сезон 2013, екипът на Марк Уебър спря хронометрите при същата процедура в бокса за едва 2.05 секунди! Записана е по-бърза смяна на гуми от най-доброто постижение на Макларън и при обслужването на Себастиан Фетел. Общо от Ред Бул са успели да подобрят рекорда на британците на пистата "Сепанг" пет пъти.
                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #130 -: Април 03, 2013, 06:12:06 pm »
Тойота се връща във Формула 1 като Lexus
Японците отговарят на Нисан и луксозната им марка Infiniti



Отборите във Формула 1 стартираха подготовката за пълната трансформация на спорта, която предстои през следващата година. От сезон 2014 формата на V8 атмосферните двигатели ще бъде променен към V6 конфигурация, 1.6-литра работен обем и принудително пълнене от турбокомпресор.
В тази връзка днес се появи информация, според която японският автомобилен гигант Тойота ще се завърне във Формула 1, след като се оттегли в края на 2009 година. Като основна причина тогава бе определена световната финансова криза, но също така натежа и провала в осемгодишната борбата в 140 старта за първа победа.
Идеята на японците е да продължат историята си във Ф1 под името на компанията си за луксозни автомобили Lexus. По този начин ще отговорят на мощния рекламен удар от страна на Нисан и тяхната луксозна марка Infiniti. Те са основен рекламодател на шампионите и пълни хегемони в последните три години от Ред Бул.
                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #131 -: Април 03, 2013, 06:15:18 pm »
Ферари: Сега трябва да се възползваме от скандалите в Ред Бул
"Очакваме напрежение и при останалите конкуренти"

Отборният шеф на Ферари Стефано Доменикали призна, че се надява неговите пилоти да се възползват по най-добрия начин от избухналия скандал в лагера на световните шампиони от Ред Бул. В Скудерията всички трябва да останат спокойни и да очакват грешки от Себастиан Фетел и Марк Уебър - това е стратегията на Доменикали.
Двамата съотборници в Ред Бул ще се състезават при много обтегнати отношения до края на сезона, след като трикратният световен шампион пренебрегна решението на отбора, според което Уебър трябваше да спечели Гран при на Малайзия. Германецът взе нещата в свои ръце, атакува Марк в края на надпреварата на пистата "Сепанг", грабна победата и излезе начело в класирането при пилотите.
"Не искам да говоря за другите отбори. От нашите пилоти искам само да останат концентрирани и да очакват грешки на преките ни конкуренти. Очаквам да има още напрежение като това в Малайзия в тима на Ред Бул. Трябва да се възползваме от тези ситуации по най-добрия начин, защото подобни скандали може да има и при други от нашите конкуренти", начерта стратегията за предстоящите състезания Доменикали. "Има още много състезания от сезон 2013, все още сме на старта и нищо не е решено. Продължаваме да разбираме как работи новия F138 и да подобряваме формата си", завърши италианецът.
                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #132 -: Април 05, 2013, 05:56:40 pm »
Тост: Безполезно е да забраняваме отборните заповеди
"Дисциплината е едно от най-важните изисквания за успеха"



След като "Мулти-21" възобнови дебата около отборните заповеди във Формула 1, Франц Тост заяви, че би било "безполезно" забраната върху тях да бъде върната в правилника. В Гран при на Малайзия Фетел игнорира нарежданията от отбора си. Марк Уебър не сдържа гнева си, финиширайки втори зад съотборника си и последва скандал. От друга страна на трето и четвърто място се подредиха Люис Хамилтън и Нико Розберг. Нико се вслуша в заповедите на Мерцедес и не изпревари Люис.
Преди няколко години президентът на ФИА легализира отборните заповеди, но случилото се на "Сепанг" породи въпроса дали не трябва отново да бъдат забранени. Шефът на Торо Росо Франц Тост заяви: "Като цяло не съм голям фен на отборните заповеди, защото всички искаме да виждаме битки и изпреварвания. Затова в Торо Росо се опитваме почти да не ги налагаме". На въпроса дали в младежкия отбор на Ред Бул понякога има заповеди в интерес на екипа, Тост отговаря "да" и колкото до поведението на Фетел, допълва: "Дисциплината е едно от най-важните изисквания за успеха. Във Ф1 винаги е имало отборни заповеди в някаква форма, така че е безполезно да ги забраняваме".
Разбира се, във всеки спор има две страни и някои в падока, като новобранеца на Катерам Гиедо ван дер Гарде заявиха: "На "Сепанг" видяхме типичния Фетел, но това е и причината той да печели състезания и световни шампионати". Според Жак Вилньов, Себастиан е показал "пълна липса на уважение към Марк и отбора. При тези обстоятелства, когато двигатели работят на по-нисък режим, не е състезание. Да, във Формула 1 трябва да печелиш на всяка цена, но и да уважаваш някои неща. Фетел е страшно бърз, но е човек без чест и уважение. Затова за мен той не е велик шампион и човек".
                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #133 -: Април 05, 2013, 05:58:40 pm »
Заслужаваше ли Уебър наказание?
"Други са били наказвани за много по-малко"



Марк Уебър не победи в Гран при на Малайзия, а остана втори. Първото място си спечели неговият съотборник Себастиан Фетел. Трикратният световен шампион предпочете да се качи на най-високото стъпало на подиума, вместо да спази отборната заповед "Мулти-21" и това предизвика скандал. Почти всички определиха постъпката на Фетел като неправилна спрямо отбора и съотборника му. В падока обаче, е имало възмущение и от поведението на Уебър в Малайзия.
След като Себастиан реши да не се вслушва в казаното по радиото и да изпревари съотборника си, Марк притисна другия болид на Ред Бул към стената с 300 км/ч. За късмет маневрата приключи успешно, но после Марк показа среден пръст на германеца и след като прекосиха финиша, Уебър мина с висока скорост покрай Фетел от яд.
ФИА си замълча по въпроса и нямаше нито едно разследване от страна на стюардите. Неназован шеф на отбор коментира: "Други пилоти са били наказвани за много по-малко".
                                                                                            formula1.sportal
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #134 -: Април 05, 2013, 06:00:37 pm »
Уилямс: Ф1 ще разбие патриархалните си възгледи

"Има място за жени"



Според новия вицедиректор на отбора Уилямс - Клеър Уилямс, назначението й е доказателство, че Формула 1 вече не е толкова патриархален спорт. Клеър влезе в новата си длъжност наскоро и ще управлява екипа заедно с баща си. Тя не е единствената жена на ръководен пост в падока - Мониша Калтенборн е официален шеф на Заубер от средата на миналия сезон.
"Формула 1 може и да се възприема като мъжки спорт, но сега тези възгледи ще бъдат разбити. Заубер имат директор жена, а сега и аз съм в тази позиция. Така постепенно традиционните предразсъдъци за Ф1 ще бъдат променени", обяснява Клеър Уилямс. Тя е в отбора през последните 10 години и отрече предположението, че е получила работата си просто по наследство. "Ще изчакаме и ще видим как се справям в новата роля, но мисля, че ще свърша добра работа за отбора. Уилямс е известен с това, че е семеен екип и важно да запазим фамилния елемент. Затова според мен, назначението ми е добро за отбора и за спорта".
Клеър не е единствената жена в отбора. Не трябва да забравяме и Сузи Волф, която се качи първа да тества новия болид на Уилямс преди старта на сезон 2013. Ролята на Сузи в момента е предимно в симулатора, но Волф се надява един ден да получи суперлиценз и да може да се подреди на стартовата решетка.
Все някога във Формула 1 трябва да се състезава жена-пилот и това може да стане в Торо Росо, по пътя към Ред Бул. Преди няколко дни отборът обяви, че вече има в редиците си и момиче. 18-годишната Беитске Висер е влязла в програмата за млади пилоти на Ред Бул след силно представяне в картинг сериите. Нищо чудно един ден да я видим и във Формула 1.
                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен