www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495600 пъти)

0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1200 -: Септември 24, 2013, 06:58:24 pm »

Мерцедес могат да се гордеят със сезона си досега, смята Тото Волф



Спортният директор на Мерцедес Тото Волф смята, че отборът на концерна във Формула 1 може да се гордее с представянето си през сезон 2013 г. до настоящия момент от първенството.

През лятото някои наблюдатели предполагаха, че Люис Хамилтън ще е основният съперник на Себастиан Фетел (Ред Бул) за титлата, но надеждите в Бракли намаляват. Трикратният шампион спечели трите старта след почивката (в Белгия, Италия и Сингапур), докато Мерцедес имат известни грижи да поддържат темпото.

Всъщност в отбора почти са приели, че вече нямат възможност да се борят за короната. Въпреки това обаче Волф мисли, че 2013-та трябва да бъде определена като междинен сезон и няма защо тимът да е разочарован от случилото се досега.

- На моменти сме разочаровани от това, че финишираме трети и или четвърти, като на Спа например. Но след това се връщаш в хотела си и се питаш дали всъщност си нормален. Този сезон направихме огромна стъпка и това е нещо, с което можем да се гордеем. Ясно е, че всички участваме, за да спечелим световната титла и е прекрасно, че толкова подобрихме представянето си – обясни Волф.

Той отбеляза също така, че с напредъка в скоростта идват и по-високите очаквания, а това е сложният момент в развитието на тима през един сезон.

Според австриеца формата на Ред Бул и Фетел няма защо да предизвиква депресия и разочарование у останалите отбори:

- В крайна сметка ние се стремим да постигнем същото нещо през следващите години. Беше изключително доминиращо представяне с едната кола. Въпросът е защо? Този отговор търсим. Но няма причина да се чувстваме депресирани. При толкова голяма стъпка напред в сравнение с 2012 г. – вече сме втора сила (в шампионата) – трябва да се гордеем с работата си.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1201 -: Септември 24, 2013, 06:59:44 pm »

Ферари отварят отново аеротунела си в края на октомври



Ферари ще отворят отново аеродинамичния си тунел в края на октомври тази година. Скудерията провежда рекалибриране и осъвременяване на съоръжението, след като стана преди време ясно, че данните от тръбата и информацията от писта не съвпадат и има проблем със симулациите. В Маранело смятат, че връщането на дейността им в техния тунел ще е сериозно предимство в борбата с Ред Бул в първенството.

От момента на затварянето на тръбата Ферари ползваха съоръжението в завода на Тойота в Кьолн (където преди време се помещаваше отборът на японския концерн за Формула 1). Подновяването на работата в тази в Маранело ще има значение за проекта за 2014 г., когато техническите правила ще претърпят сериозни изменения.

Шефът на Скудерията Стефано Доменикали използва спортна метафора, за да обясни колко полезно ще е връщането на дейността в базата на отбора:

- Все едно играеш баскетбол с едната ръка зад гърба. Може да го правиш за тренировка, но са ти необходими и двете ръце, за да се справиш както трябва. Би трябвало ние вече да ги използваме (когато тунелът заработи отново). Това е жизненоважно за нас. В продължение на две години страдаме, тъй като имахме проблеми с корелацията на данни – добави Доменикали.

Той каза още, че тимът няма търпение да работя в своя аеротунел, след като не бе в състояние да го прави цели 18 месеца.

Заместник-главният конструктор на Ферари Симоне Реста, който отговаря за тазгодишния болид F138, вярва, че решението тръбата да се затвори, е било правилно.

- Отборът инвестира сериозно в подобрения на тунела и дейността му. В нашия свят всичко се движи толкова бързо и без каквито и да било паузи, че е необходимо по-дълго време за едно подобно преработване на съоръжението. В противен случай не вършиш нещо кой знае колко полезно – сподели още той.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1202 -: Септември 24, 2013, 07:01:47 pm »

Хамилтън: Освиркванията не трябва да са насочени към Фетел, а към спорта



Както след Гран при на Италия, така и в Сингапур голяма част от феновете посрещнаха на подиума Себастиян Фетел с освирквания. Така след поредната му убедителна победа той трябваше да изтърпи неприятна реакция. Според Люис Хамилтън, тези освирквания не са били насочени директно към световния шампион, а много повече към актуалната ситуация в спорта.

„Феновете искат да виждат състезания в нашия спорт, а в момента ситуацията не предлага истински състезания”, обяснява британецът. Хамилтън имаше сериозни проблеми през целия уикенд, докато за Фетел уикендът бе безпроблемен. „Чух, че след рестарта за четири обиколки е натрупал преднина от 12 секунди. Това определено не е състезание.”

Излизането на колата за сигурност на пистата съкрати преднината, която Фетел натрупа в началото. В противен случай в края на състезанието разликата спрямо втория вероятно щеше да е двойно по-голяма от 33 секунди. Според Хамилтън, не Фетел заслужава уважение за това постижение, а RB9.
„Той не е три секунди на обиколка по-бърз от Нико или от мен или от когото и да е било.”

Хамилтън явно забравя, че гумите на Фетел бяха по-нови от неговите и тези на останалите в челото, но въпреки това призовава, да не бъде освиркван Фетел.
„Никой не би трябвало да бъде освиркван или триуфа му омаловажаван, независимо от това, колко лесно или трудно го е постигнал. Може би най-сериозно впечатление му е направило на Силвърстоун. Но това е нормално, аз бях освиркан в Барселона, а после може би и при победата ми на Монца през 2012 г. Но никога не съм обръщал внимание на това.”

Неговият бивш съотборник Дженсън Бътън също не разбира подобни реакции извън Европа.
„Нормално е за Италия, аз също съм бил освиркван там. Но в Сингапур? Това определено бе изненада”, заяви Бътън. „Михаел Шумахер бе често освиркван, защото хората не харесваха много от нещата, направени от него. Но не мисля, че Себ е направил нещо, с което да го заслужи. Странно е, когато чуваш подобни реакции.”

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1203 -: Септември 24, 2013, 07:03:11 pm »

Тримата герои за Герхард Бергер от Гран при на Сингапур



На пръв поглед Гран при на Сингапур бе решено без особени проблеми в полза на Себастиян Фетел и Ред Бул. Световният шампион доминира в квалификацията, направи невероятен спринт в началото и след рестарта, като накрая записа най-бърза обиколка и отбеляза поредната крачка към спечелването на четвъртата си световна титла.

Бившият пилот във Формула 1 и бивш съсобственик в отбора на Торо Росо, Герхард Бергер, въпреки всичко е очарован от показаното от своя бивш пилот, както и от преследвачите му Фернандо Алонсо и Кими Райконен.

„През този уикенд три неща ми направиха много силно впечатление”, направи своя анализ Бергер пред австрийската ServusTV. „Първото бе увереността на Себастиян Фетел. Още с първата си обиколка в третата част на квалификацията той отбеляза толкова сериозен резултат, че реши да не използва въобще още един комплект супер меки гуми, като по този начин ги запази за състезанието. И въпреки че в края Розберг бе близо, от тактическа гледна точка това бе изключително постижение. Човек може да си позволи подобна стъпка само когато има пълно увереност и високо самочувствие, както е в момента при Фетел и Ред Бул.”

На старта Фетел запази самообладание и успя да си върне позицията, която бе спечелил срещу Розберг в квалификацията. Нещо друго обаче също е направило впечатление на Бергер и то разбира се е добрият старт на Фернандо Алонсо. Пилотът на Ферари стартира от седма позиция, остана от външната страна, докато съперниците му се бореха във вътрешната част на първи завой, спря късно и използва оптимално отворилата се възможност да заеме третото място след третия завой.

„Типично за Алонсо”, продължава Бергер. „Той се опитва да избягва контактите и винаги намира пролуката да се промъкне напред. Изпълнението му в Сингапур определено бе много добро.”

Може би най-голямо впечатление на австриеца обаче е направило карането на Райконен. Стартирайки 13-и с болки в гърба, финландецът успя да се класира трети след като направи няколко красиви изпреварвания (особено това срещу Бътън от външната страна).

„Да изпревариш някого на градско трасе от външната страна – това е нещо, което се вижда много, много рядко. Това бе невероятна маневра, типична за Кими. Но за подобна красива маневра винаги са необходими двама. Дженсън се държа изключително спортсменски, сякаш каза: Кими, добре изиграно, това е твоята линия и ти си победителя в този дуел.”

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1204 -: Септември 24, 2013, 07:04:44 pm »

Доменикали: 99% от енергията ни ще бъде концентрирана върху проекта за 2014 г.



Ферари спечелиха подиум в Гран при на Сингапур благодарение на Фернандо Алонсо, а Фелипе Маса финишира шести. Скудерията взе най-много точки като екип, но това не бе достатъчно удовлетворяващо, заяви шефът на отбора Стефано Доменикали.

- Във Ферари второ място не бива да бъде възприемано като реализиране на цел, но в същото време трябва да сме в състояние да оценим постигнатото от общата ни работа. През миналия уикенд нямахме техническите ресурси да се борим за победа и дори може би за подиум. И въпреки това си тръгнахме от Сингапур с повече точки от останалите. А това се получи, тъй като всички – от пилотите до хората в питовете – дадоха максимума от себе си и не допуснаха грешки. Трябва да отбелязваме чудесно свършената работа. Налага се да признаем, че съперниците ни се справиха по-добре и да ги поздравим, защото в спорта е необходимо да приемаш, когато опонентът ти е надвил – обясни италианецът пред официалния сайт на тима.

Доменикали заяви, че не е бил щастлив да чуе как феновете освиркват Себастиан Фетел на подиума:

- Немският пилот бе перфектен и представянето му бе подпомогнато от автомобила, който бе колкото бърз, толкова и издръжлив. Това трябва да се отбележи. Подобна реакция показва от друга страна, че подкрепата за Ферари е уникална и невероятна, че любовта към „кончетата” вдъхновява хората в глобален мащаб. Битката за титлата е още по-трудна, но не бива да се отказваме, дори и с милиметър. Със сигурност нещата не зависят единствено от нашата работа, но е задължително да се опитваме и да сме готови да се възползваме от всяка възможност до края на шампионата. Никога не казвай никога: в спорта винаги може да се случи нещо неочаквано.

Шефът на Скудерията повтори, че е необходимо отборът да подобри качеството на работа на всички нива, методите и оборудването си. Отборът работи в тази посока и подсилва техническата си структура в нужните аспекти.

- Това бе демонстрирано от новодошлите хора през последните седмици. Но нека е ясно едно нещо: и за минута не си помислям, че служителите ни са по-малко способни от работещите в други отбори – всъщност съм убеден в противното. Но е факт, че противниците се справяха по-добре от нас и това трябва да ни послужи като мотивация. Сега е ясно, че 99% от енергията ни ще бъде концентрирана върху проекта за 2014 г. Преди лятната пауза се борехме да направим сериозен напредък в представянето си в Сингапур – на писта, чийто характеристики са особено неподходящи за колата ни. Вместо това загубихме още повече почва под краката си въпреки известното подобрение на F138 в определени области – иначе Фернандо никога нямаше да направи стореното през втората част на надпреварата по отношение управлението на гумите. Все още имаме някои нови компоненти за болида, които ще излизат постепенно за предстоящите стартове, но сега ще се постараем да извлечем максимума от наличното оборудване – добави Доменикали.

Подробности за представянето на Ферари през сезон 2013 г. във Формула 1, както и анализ на случващото се в Скудерията през последните няколко години може да намерите в последния брой на списание ClubS1 (164).

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1205 -: Септември 24, 2013, 07:06:47 pm »
Наказанието за прибирането в пита е комично, категоричен е Уебър



Като комично определи наказанието, което получи за нетрадиционното си прибиране в бокса Марк Уебър.

Австралийският пилот на Ред Бул и прибралият го Фернандо Алонсо (Ферари) бяха официално предупредени от стюардите на надпреварата. Санкцията има по-тежки последствия за Марк, тъй като бе трета от този тип за него и означава, че ще отиде с 10 места назад на грида за състезанието в Корея.
- Най-малкото, което мога да кажа за полученото от мен и Алонсо предупреждение е, че е комично. Страхотен момент и феновете го харесаха. И докато съм на въпроса – въпреки някои информации, не съм имал никакво взаимодействие с каквито и да било официални лица на трасето, след като изгасихме пожара – написа Уебър в Туитър акаунта си.

Австралиецът публикува след това колаж на други подобни придвижвания от историята на Формула 1, придружен от репликата:
- Да, мислех си, че е било правено и преди.

Малко по-късно Алонсо отговори с друг колаж – за филм на име „Такси” с него и Уебър в главните роли и с въпроса готов ли е за Холивуд. Австралиецът заяви, че е готов и дори прати въпрос на Рон Хауард (чийто филм „С пълна газ” вече имаше премиери в няколко държави, включително и у нас) дали не би се заел с проекта!



                                                                                                                           clubs1.bg
« Последна редакция: Септември 24, 2013, 07:07:56 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1206 -: Септември 24, 2013, 09:41:14 pm »



Екълстоун: Ще направя всичко възможно Маса да остане във Ф1

"Трябва да имаме бразилски пилот на стартовата решетка догодина"

Босът на Формула 1 Бърни Екълстоун призна, че прави всичко възможно за оставането на Фелипе Маса през 2014 година. Бразилецът бе официално освободен от тима на Ферари и в края на годината ще трябва да си намери отбор, ако иска да продължи кариерата си на най-високото ниво на моторните спортове.

"Опитвам се да помогна и ще направи всичко по силите си Фелипе да остане. Трябва да има бразилски пилот на стартовата решетка във Формула 1 през 2014 година", твърд е Бърни. "Не вярвам да е проблем за икономиката на Бразилия да го подкрепи и дори да го направи изключително атрактивен за няколко отбора. Лотус е най-добрата опция за Маса и ако всичко премине по план, ще се радвам да го видя като достоен заместник на Кими Райконен", завърши британецът.

Може да се окаже, че дори не е нужна помощ от страна на Бърни, след като зад Фелипе се очаква да застанат няколко компании от Бразилия, където в момента икономиката е в подем. Според запознати подписът на договора между Маса и тима на Лотус вече е сложен и пълната смяна с Кими Райконен, който от своя страна отива във Ферари, ще бъде обявена до дни.

                                                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1207 -: Септември 24, 2013, 09:47:18 pm »



Алонсо се предаде: Хвърляме всички усилия и енергия в сезон 2014

Нандо се надява новата "турбо ера" да сложи край на "ерата Фетел"

Напълно новата формула, по която ще се проведе сезон 2014 във Формула 1, е единствената надежда на Фернандо Алонсо да спечели дълго мечтаната трета световна титла в кариерата си. Догодина по пистите ще видим отново турбо болиди за първи път от 25 години.

Звездата на Ферари пробва да го направи всяка годинаот напускането на отбора на Рено в края на 2007 година, но през тези седем години все се намира пилот, който го побеждава. Последните четири години "злосторникът" се казва Себастиан Фетел. В оставащите шест състезания от сезона пилотът на Ред Бул трябва да удържи преднината си от 60 точки, за да вдигне четвъртата си поредна титла и да остане завинаги в историята на Формула 1.

"Следващата година всички започваме от нулата. С новата турбо ера трябва да направим всичко възможно да спрем Себастиан Фетел и Ред Бул. Това е нашата възможност да намалим преднината им, защото това сега е невъзможно", хвърли кърпата Нандо. "Вече хвърляме всичките си усилия и енергия на целия отбор на Ферари в работата по болида за 2014 година. Сега просто ще довършим сезона, но това не означава, че няма да натискаме до края", завърши испанецът.

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1208 -: Септември 24, 2013, 09:53:18 pm »



Ред Бул: Никой не харесва да го мачкат

"Чудех се дали не минава напряко през някой завой"

Босът на Ред Бул Кристиан Хорнер призна, че разбира феновете на Ферари, които освиркват крачещия към четвъртата си поредна световна титла Фетел. Хорнер допълни, че никой не обича да го мачкат така, както Себастиан побеждава Фернандо Алонсо в последните четири години.

Босът на Ред Бул говори и за това как всички в отбора са останали шокирани от феноменалното темпо на Себ в моментите, когато отваряше преднината си, което бе със секунди по-добро от това на съотборника му Марк Уебър и конкурентите му.

"Фетел се представи феноменално в Сингапур. Никой в отбора не вярваше, че може да записва дори близки до времената, когато искаше да отвори нужната преднината пред конкурентите си. В определени периоди слизаше под две секунди в сравнение с времената на Уебър. Може би имаше предимството на чистия въздух, но болидите все пак са еднакви. Наложи му се да го направи още веднъж заради колата за сигурността и го повтори по-добре, отколкото искахме от него. По едно време се чудих дали не е намерил начин да минава напряко през някой завой, без никой да го види, темпото му беше убийствено", обясни с британски хумор Хорнер. "Никой не харесва да го мачкат така. Разбирам феновете на Ферари и те са в пълното си право да освиркват този, който от години побеждава техния пилот. Себ е един от най-силните пилоти в историята и който не го вярва, значи не разбира нищо не само от Формула 1, а от спорта като цяло. Досега пистите с максимум даунфорс бяха ахилесовата ни пета, сега ги превърнахме в основното ни оръжие", завърши британецът.

                                                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1209 -: Септември 25, 2013, 07:31:23 pm »

Булие: Трябва да намерим спонсори, за да направим крачка напред



Отборът на Лотус се нуждае от спонсори, за да направи следващата крачка в развитието си, коментира шефът на тима Ерик Булие. Той обясни, че напускането на Кими Райконен от екипа влияе на настоящия имидж на тима, но в дългосрочен план това ще има по-малко значение.

Инвестиционният фонд Гении, собственост на Жерар Лопес, притежава по-големия дял акции в отбора – 75%. Гении закупи 100% от тима на Лотус през 2009 г., но през юни тази година продаде 35% от акциите си на инвестиционния консорциум Инфинити Рейсинг.

- Стратегията ни бе да изградим отбора и да го върнем обратно в челото. Гении ни дава средствата, с които до постигнем това, но очевидно, за да стигнем следващото ниво, ни трябват повече ресурси. Не е тайна, че от известно време Гении търси партньори, за да се увери, че ще можем да донесем повече пари в отбора и че ще имаме достъп до повече спонсори. Трябва да намерим партньори, тъй като това е единственият начин, по който да направим крачка напред. Формула 1 зависи изключително много от хората, а за да привлечем най-добрите хора в екипа, ни трябват повече пари, за да можем да изградим нещо в дългосрочен план. Идеята на Гении бе отборът да напредне за пет години, което се опитваме да сторим, но за да направим следващата стъпка, ни трябва още един петгодишен план. В момента работим върху това – каза Булие в интервю за formula1.com.

Шефът на Лотус повтори, че всъщност реалните дълговете на Лотус в момента не са по-големи от тези на останалите отбори, като 75% от тях са към Гении. Инвестиционният фонд заема пари на отбора с идеята, че ще си възвърне инвестициите, когато към екипа се присъединят нови партньори. Булие призна, че в момента разговарят с възможни спонсори и че привличането на инвеститори в отбора ще е важно и с оглед на следващата година и допълнителните разходи, идващи от промените в правилата.

- Може да има промени в подредбата на решетката (през 2014 г., б.а.). Начинът, по който управляваш силата на двигателя, може да окаже голямо влияние в състезанието. Може да имаш двигател, който да ти позволи да си сред първите в квалификацията, но в състезанието това да се промени. Количеството енергия ще бъде ограничено, както и това на горивото, а начинът, по който се справяш с тези фактори в състезанието, ще повлияе на конкурентоспособността – допълни той.

Освен спонсори обаче тимът от Енстън търси и съотборник на Ромейн Грожан за 2014 г., като Фелипе Маса и Нико Хюлкенберг са считани за фаворити за мястото. Булие подчерта, че не търсят пилот с финансова подкрепа, а такъв който има талант и заслуги.

- И двамата са много бързи. Фелипе е по-скоро в края на кариерата си, отколкото в началото. Маса бе почти световен шампион – той бе шампион за половин обиколка! Той има много опит, което е много ценно. Хюлкенберг е високо оценен от падока. Въпросът е дали искаме да сме по-консервативни и да работим с по-опитен пилот, особено с новите двигатели догодина, или да рискуваме с младеж. Но и в двата случая ще бъде риск. Да, трябва ни име, но ако не можем да намерим такъв пилот за догодина, тогава ще трябва да работим според дългосрочния ни план и ние да изградим името (на състезателя). Не бързаме. Можем да си позволим да изчакаме, тъй като имаме най-желаното място – каза още Булие.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1210 -: Септември 25, 2013, 07:33:01 pm »

Ред Бул и Фетел ще имат предимство и през 2014 г., заяви Алан Перман



Ред Бул и Фетел ще имат предимство и през 2014 г., заяви директорът операции на пистата на Лотус Алан Перман. Според него предимството на „биковете” във Формула 1 е толкова голямо, че трикратните шампиони определено ще са с аванс в началото и на следващия сезон, когато техническите правила ще претърпят най-сериозните промени от десетилетия насам.

- Ще има някакво рестартиране, но не изцяло. Себастиан [Фетел] има 2 секунди аванс на обиколка в момента и определено част от това предимство ще се пренесе за следващия сезон. А и нека си го кажем: понастоящем Ред Бул са по-добри (от съперниците си) в конструирането на бърз автомобил. Защо тогава положението да не се запази догодина? Предполагам, че двигателите ще имат някакво влияние, но не съществува причина, поради която Рено да не свършат достатъчно добре работата си. Те би трябвало да са си наред. Можете да сте сигурни, че ще имат достатъчно мощност и моторът ще си е добре от гледна точка разхода на гориво – заяви Перман пред Аутоспорт.

Инженерът от Лотус е категоричен, че Ред Бул и Фетел отново ще са отборът и пилотът, които всички ще се опитват да победят и през 2014 г. Той признава освен това, че представянето на екипа от Милтън Кийнс в Сингапур е било истински шок – заради предимството от 2,5 сек на тур.

- Това вероятно се дължи най-вече на Фетел, тъй като Марк Уебър не бе дори близо до подобно представяне. Според мен Себастиан дори не кара на пълна газ – освен в квалификацията и в отделни други моменти. Честно казано, направо е разбиващо за всички останали. Ако бях Фернандо [Алонсо] и говорех за спечелване на титлата? Забравете, те дори не са близо (до целта). И няма да са по-близо догодина, ако Ред Бул поддържат аванс като настоящия – допълни Перман.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1211 -: Септември 25, 2013, 07:34:17 pm »

Ален Прост: Комбинацията Алонсо/Райконен може да проработи добре



Комбинацията Фернандо Алонсо/Кими Райконен може да проработи добре – няма причина това да не се случи, смята четирикратният световен шампион във Формула 1 Ален Прост.

Французинът бе част от два от най-интересните тандеми в историята на спорта. През 1988 и 1989 г. бе с Аертон Сена в Макларън, а през 1990-та – с Найджъл Менсъл във Ферари. При такъв опит – да имаш друга звезда за съотборник – Прост е наясно каква динамика предизвиква това в един тим и според него подобна комбинация би помогнала на отбора.

- Само времето ще покаже (какво ще стане), но няма съмнение, че комбинацията може да проработи. В миналото е ставало. Всички се сещат за мен и Аертон, но това също се получи, при това проработи добре за екипа, тъй като го изведохме на върха. Ясно е, че ако се появи проблем, то ще се наложи мениджмънтът да се справи с него. Затова е малко по-трудно, но може да стане. Не знам дали (подобно решение) е правилният избор – ще видим догодина – обясни Прост през миналия уикенд в Сингапур.

Според французина различните характери на двамата пилоти могат да са от полза за отношенията им и да помогнат за овладяването им. В същото време той е наясно, че днешните състезатели са значително по-различни от него и колегите му отпреди десетилетия.

- Момчетата са различни, но това е нормално. Цялото общество е променено. Вижте Себастиан [Фетел] – той ще стане четирикратен световен шампион този сезон, а е само на 26 години. Аз спечелих първото си състезание на 26, така че не могат да се правят сравнения. Става дума за различни поколения. Тези момчета никога не са преживявали инцидентите, риска, така че настройката им е друга. Както и начинът, по който работят с автомобилите и отборите си. Има далеч повече електроника, всичко е много по-организирано, просто не могат да се правят паралели. Но способностите, уменията, талантът – те са си там. И настоящото поколение пилоти е много добро – допълни Прост.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1212 -: Септември 25, 2013, 07:36:18 pm »

Лотус се отказва от използването на пасивен DRS през тази година



Главният инженер на Лотус, Ален Перман обяви, че екипът му се отказва от използването и изпробването на пасивен DRS в състезанията до края на сезона.

„До края на сезона няма да ни видите да работим по тази система”, обясни той по време на уикенда в Сингапур. „Не се предаваме, просто системата в момента не работи перфетно на нашия болид и ние не искаме в момента да продължаваме да губим време с работата си по нея. Техническият ни отдел малко или много вече работи по колата за следващия сезон.”

След третото място на Кими Райконен в Сингапур и отпадането поради технически причини на Грожан, в Южна Корея и до края на сезона пилотите на Лотус ще стартират с варианта на болида с по-дълга база, която обаче не бе използвана в последното състезание заради специфичните характеристики на трасето. Други промени и експерименти едва ли ще бъдат правени в оставащите шест състезания до края на сезона.

„Ще имаме минимални промени по актуалния ни модел, като част от тях са свързани с отстраняването на някои технически проблеми, които имахме до момента”, продължава Перман.

Борбата в класирането при пилотите и конструкторите изглежда също е отписана. Райконен изостава с 98 точки от Себастиян Фетел, докато Лотус е на четвърто място с изоставане от 171 точки спрямо екипа на Ред Бул. Третото място пък в момента е за Мерцедес, като разликата до екипа от Бракли е 61 точки. Въпреки това Перман е убеден, че представянето на колата в последните състезания за годината ще бъде на ниво - „Видяхме по време на Гран при на Сингапур, че темпото ни е добро. Ще продължим да се борим без да се разсейваме с работа по системи, които няма да използваме."

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1213 -: Септември 25, 2013, 07:37:58 pm »

Хамилтън смята да се бори за второто място в шампионата



Люис Хамилтън изостава на 36 точки от второто място в шампионата при пилотите, което е притежание на Фернандо Алонсо. Пилотът на Мерцедес обаче да направи всичко до края на сезона, за да стопи тази преднина и да се пребори за вицешампионската титла. Това обаче не му се отдава в последно време.

„Ако нещата продължават да се развиват така, както в Сингапур, тогава няма да се получи”, размишлява на глас върху своя план Хамилтън. „Въпреки това не губя увереност. В Сингапур карах с нагласа за победа. Тази нагласа ще остане у мен и за останалите състезания от сезона. Имам чувството, че сме в състояние да спечелим победи до края.

Себастиян направи няколко перфектни уикенда. Трябва да анализираме ситуацията и да видим, какво в представянето си можем да подобрим, за да имаме и ние подобни добри уикенди. Не мисля за титлата, защото тя вече е далече.”

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1214 -: Септември 25, 2013, 07:42:27 pm »



Райконен: Надявам се да се оправя и да участвам в Корея

"Проблемите с кръста са от много време"

Кими Райконен се надява да успее да преодолее проблемите с контузията в кръста и да вземе участие в следващата Гран при на Корея. Пилотът на Лотус изпитваше сериозни болки по време на квалификацията за ГП на Сингапур, но след няколко инжекции с обезболяващи успя да стигне до третото място на подиума на пистата "Марина Бей".

"Трябва да видим как ще е гърбът ми преди Корея. Надявам се всичко да отшуми и да успея да участвам. Болките започнаха още в събота и въобще не успях да постигна целите си в квалификацията. След няколко инжекции с обезболяващи обаче в неделя успях да се кача на подиума в състезанието. От доста дълго време имам проблеми с болки в кръста и съм наясно, че след края на сезона ще трябва да ги реша", завърши финландецът.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен