www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Страници: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 223   Надолу

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508666 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #135 -: Април 05, 2013, 06:04:33 pm »
Вижте рекорда за най-бърз бокс на Ред Бул (Видео)

Да изчезнеш за 2.05 секунди



Вчера момчетата от екипа по смяна на гуми в бокса на Ред Бул бяха официално обявени за най-бързите във Формула 1. В Гран при на Малайзия, втори кръг от сезон 2013, екипът на Марк Уебър спря хронометрите по процедура смяна на гуми в бокса за едва 2.05 секунди!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N6j8JWZeMqU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=N6j8JWZeMqU</a>
                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #136 -: Април 05, 2013, 06:07:08 pm »
Мерцедес са твърдо стъпили на земята
"Не трябва да се главозамайваме"



Според моторспорт директора на Мерцедес Тото Волф, отборът се нуждае от още много работа въпреки стабилното начало на сезона. В Гран при на Малайзия Хамилтън и Розберг финишираха трети и четвърти. W04 показа добра скорост в състезателно и квалификационно темпо, но все още изостава от лидерите Ред Бул. Волф е предпазлив в изказванията си относно целите на обора, но заявява, че Мерцедес вече са целят по-високо от плануваното преди сезона.
"Очакванията ни са високи, но не трябва да се главозамайваме. Точно на такъв резултат се надявахме и там трябва да бъдем. За да бъдеш сред топ отборите и да спечелиш шампионата, трябва здраво да се стегнеш. Радвам се, че във второ поредно състезание затвърждаваме позицията си. Това е защото продължаваме да работим, да развиваме колата и да гледаме напред. Състезанието вече е зад гърба ни", обяснява Волф.
Шефът на отбора Рос Браун също е доволен от представянето на Мерцедес и признава, че очакванията му са били малко по-ниски. "Сезонът започна добре за нас, може би по-добре, отколкото очаквахме. Напълно наясно сме, че все още имаме празнини за запълнване и трябва да продължаваме да разработваме и да се развиваме със същото темпо. През последните седмици се правят много неща във фабриката и нямам търпение да видя как това ще си проличи на пистата".
През 2012 единствената победа за отбора беше в Гран при на Китай, където Нико Розберг донесе 25 точки на екипа. "Една година след победата на Нико много хора ще питат дали отборът ни може да я повтори и през 2013. Но вчерашните голове не печелят днешните мачове, така че ще видим. Тази година започваме от нула и ще работим, за да може колата да пасне на пистата", допълва Волф.

                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #137 -: Април 05, 2013, 06:09:22 pm »
Всички искат още тестове през 2014
"Очаква ни много натоварена подготовка преди старта"



Отборите и доставчиците на двигатели във Формула 1 настояват за повече предсезонни тестове през 2014. Догодина в сила влизат новите правила за 1.6-литровите V6 и всички искат да тестват повече, за да се подготвят за сериозната промяна. Отборите отдавна заявяват, че имат нужда от още време на писта, но първият тест преди старта на кампанията не може да бъде преместен много по-рано и сега предложението е за четвърта допълнителна серия предсезонни тестове.
"Предложението за допълнителна сесия предсезонни тестове изглежда добре обмислено и ще е доста полезно. Не знам нито в какъв формат ще са, нито къде могат да се проведат, но ще е още една сесия за всички отбори, която няма да е избираема, защото всички ще я искат и ще имат нужда от нея", обяснява заместник директорът на Рено Спорт Ф1 Роб Уайт. Имаше идея да има тест на новите V6 още тази година, но според Уайт, вече е твърде късно за съществени промени в графика и по-ранен дебют.
"Няма време за подобен дебат, защото новите коли ще излязат за първи път догодина. Да кажем, че направим тест през октомври - за целта двигателите трябва да се направят през септември; за да се направят през септември, частите трябва да започнат да се произвеждат три месеца по-рано; за да правим части, трябва да знаем точно какви ще са спецификациите до май месец, а след това самите части трябва да бъдат тествани - значи трябваше вече да са готови. Ние все още ги проектираме. Така че не е възможно да сложим представителен двигател в кола през октомври", според Рено.
Уайт признава, че има елемент на риск двигателите да не са готови навреме, но Рено ще имат поне четири клиентски отбора, така че ще имат шанс за максимално тестване на писта. В този период отборите ще работят, ще свикват с новите двигатели и ще се опитват да правят промени. "Дори да предложим, че нямаме значителна работа по двигателя, което най-вероятно няма да е така, тогава всички отбори ще са заети с характеризиране и потвърждаване на проектантските предложения или събиране на информация за предлагане на промени. Очаква ни много натоварена подготовка преди 2014".
                                                                                       formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #138 -: Април 05, 2013, 06:11:48 pm »
Стюарт: Явно Хамилтън е пилот номер едно в Мерцедес
"Нико не е лош пилот, но си научи урока"




Сър Джеки Стюарт продължава с изказванията по адрес на Люис Хамилтън. От момента на напускането на Макларън и преминаването на британския пилот в Мерцедес, легендата на Формула 1 все намира повод за коментар. Този път трикратният световен шампион във Формула 1 от миналото не критикува Люис, а по свое мнение го определи като безспорен пилот номер едно в новия му германски отбор.
"Няма съмнение по този въпрос, Хамилтън е пилот номер едно в отбора на Мерцедес. Той е световен шампион, има повече успехи в кариерата си и е нормално да бъде привилегирован в някои тънки моменти от сезона. В Мерцедес платиха много скъпо, за да го имат в редиците си и това, което се случи в Малайзия бе най-нормалното поведение от страна на шеф като Рос Браун", на мнение е Сър Джеки Стюарт. "Човек като Пади Лоу нямаше да дойде в Мерцедес, ако там вече не беше Люис. Нико не е лош пилот, но вече си научи урока. Ако иска да победи съотборника си трябва да го атакува още от старта и да не чака до края, когато стратегията вече е избрана", завърши британецът.
                                                                                      formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #139 -: Април 05, 2013, 06:16:15 pm »
По-бърз бокс е приоритетът на Лотус


По-бърза работа в бокса е приоритетът на Лотус за следващите два старта, а и до края на сезона. Целта е да се осигурят още конкурентни преимущества на пилотите Кими Райконен и Ромен Грожан.
На Гран При на Малайзия Ред Бул закова нов световен рекорд с бокс от 2,051 секунди при спирането на Марк Уебър. Старото върхово постижение се държеше от МакЛарън и беше 2,31 секунди.
Рейс-мениджърът на Лотус - Пол Сийби декларира, че екипът в бокса на тима трябва да работи по примера на най-добрите и да продължи да намалява необходимото време за обслужване на болида.
"И за мен, и за екипа основният приоритет е да направим нашите спирания по-конкурентни и, най-важното, стабилно бързи. Искаме да помогнем на нашите пилоти да останат пред преследвачите, а защо не и да напреднат още", добави шефът на Лотус.
"Тествахме нов заден крик, който вдига колата по-бързо от сегашния. Оптимизираме с важни десети от секундата и всеки подобен детайл може да е от значение.
Най-добрите ни изпълнения в наши тренировки са за 2,4 секунди, а в състезанията се целим в 2,5 - 2,7 секунди, което не е лошо в условия на реално напрежение", завърши Пол Сийби.
                                                                                         sportni.bg
« Последна редакция: Април 05, 2013, 06:21:31 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #140 -: Април 05, 2013, 06:19:34 pm »
Мир насила в Ред Бул



Насилствено помирение е настъпило в Ред Бул, ако се съди по думите на тим-боса Кристиан Хорнер. Както е известно Фетел и Уебър вече са в открита вражда заради последното състезание, в което немецът не спази указания от бокса и изпревари съотборника си за победата.
"Всичко е уточнено, те поговориха помежду си и заедно отново си припомнихме целите на отбора", коментира Хорнер.
"И двамата знаят какво стана в Малайзия. Вече обсъдихме обстоятелствата, но по-важното е да разберем, че съперникът не е сред нас, а е извън нас.
Да, ще има състезание и между двамата ни пилоти. Не очаквам да изкарат Коледа заедно, но те са професионалисти. Двамата ще се притискат един друг, за да извлекат максимални резултати", каза още Кристиан Хорнер.
                                                                                                sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #141 -: Април 06, 2013, 07:15:35 am »
Уитмарш защити Перес за старта на сезона
Бившият пилот на McLaren Джон Уотсън обаче смята привличането на Перес за грешка

Ръководителят на McLaren Мартин Уитмарш застана твърдо до новия пилот на отбора Серхио Перес, въпреки че първите две състезания за мексиканеца не донесоха особен оптимизъм в McLaren.

23-годишният пилот замести Люис Хамилтън и след първите два кръга има две точки – колкото и съотборника си Дженсън Бътън. Но за разлика от него, Перес не е имал проблеми в бокса. Това доведе до критики към Уитмарш, според когото Серхио не е бил правилен избор.

„Върши солидна работа, разказва шефът на отбора за Перес. Лесно е да мърмориш, че колата ти не е силна, но Серхио е интелигентно момче, много младо, но според мен идването му при нас не е грешка. Отборен играч е. В момента съм благословен с пилотите, които имам, с отношението, подхода им, с начина им на държане като отбор. Пилотите вършат чудесна работа, напредваме, но не сме там, където трябва да бъдем. Затова ни предстои много работа.“

За разлика от Уитмарш, бившият пилот на McLaren Джон Уотсън смята, че отборът е сбъркал, като е изпуснал Хамилтън. „Red Bull има двама пилоти на високо ниво, същото е при Ferrari и Mercedes, обяснява Уотсън. McLaren има пилот и половина. Замяната на Хамилтън с Перес изуми доста хора в падока. Сигурно повечето ще се сетят, че има една-две най-бързи обиколки, но представянето му в състезанията е неизвестна величина. Миналата година наистина направи няколко силни старта, но не съм наясно доколко е полезен на отбора при работата по колата. Дайте му наистина бърза кола и може да блесне, но според мен силният пилот е този, който може да извади скорост от проблемна кола. Продължаваме да го следим под лупа. Големите отбори имат полза от двамата си опитни пилоти. Мисля, че точно в това отношение в краткосрочен план McLaren ще губи.“
                                                                                           autobild.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #142 -: Април 07, 2013, 07:24:38 am »
Лотус: Беше рано за заповеди
"Мерцедес и Ред Бул сгрешиха"


Според шефа на Лотус Ерик Булие, Ред Бул и Мерцедес не са били прави да налагат отборни заповеди още във втория кръг от шампионата. В Гран при на Малайзия Себастиан Фетел и Марк Уебър, както и Люис Хамилтън и Нико Розберг получиха нареждане от боксовете си да не се състезават взаимно, но само пилотите на Мерцедес послушаха шефа си. Фетел предпочете да спечели. Булие смята, че на този етап е твърде рано за отборни заповеди, но и не подкрепи неспазването им.

"Да, случва се заради адреналина и вълнението от печелене на състезание, но във Формула 1 не трябва да е така. Преди всичко не трябва да имаме отборни заповеди толкова рано през сезона, в толкова начален етап от шампионата. Когато се случи, трябва да се оправи, при това бързо", заявява Булие. Отбор, който не се отнася преференциално към единия си пилот - за каквото претендират Ред Бул - би трябвало най-важен да е работодателят, смята Булие. "Отборните заповеди са част от спорта. Имаш две основни стратегии, с които да управляваш един отбор. Можеш да фаворизираш единия пилот, който да е номер едно и целта му да е да спечели шампионата при пилотите. Другият вариант е да имаш двама равни пилоти и тогава отборът е важен. Отборът дава на двамата си пилоти еднакви коли, еднакви условия, еднакво представяне и има задължение между отбора и пилотите. В такъв случай мога да разбера отборните заповеди, защото тогава се работи за отбора, не за пилотите; те работят за теб. Понякога емоциите взимат връх, но не трябва да се забравя, че на пилотите им се плаща, за да работят за теб, както и за компанията. Не виждам как може служител да не се подчини на компанията си и да не бъде наказан за това или поне да не му се иска обяснение защо го е направил".
                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #143 -: Април 07, 2013, 07:37:32 am »
Розберг: Отивам в Китай с хубави спомени
"Надявам се на добри резултати"



Миналата година пилотът на Мерцедес Нико Розберг записа първата и единствена победа за отбора си в Гран при на Китай. Нико стартира от полпозишън и финишира първи, а неговият бивш съотборник Михаел Шумахер отпадна 44 обиколки преди края. Сега пилотът се чувства добре подготвен за предстоящото състезание и смята, че има шансове той и отборът му отново да се представят добре.
"Заминавам за Китай с много добри спомени от миналата година. На "Шанхай" спечелих първото си Формула 1 състезание, а през последните три години водех. Страшно много харесвам тази писта и отивам там позитивно настроен с колата, която имаме в момента. Отборът работеше много усърдно по разработването й откакто се върнахме от Малайзия. От понеделник ще съм във фабриката, за да мога да завърша подготовката си в симулатора за следващите две състезания от календара. Имахме силен старт на сезона и съм уверен, че можем да продължим да напредваме. Надяваме се в Китай и Бахрейн да запишем добри резултати", споделя Розберг.
                                                                                                  formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #144 -: Април 07, 2013, 07:49:11 am »
Райконен: В сравнение с 2012, всичко е подобрение
"Да се надяваме тази година да имаме малко повече късмет"



Кими Райконен се надява Лотус да могат да влязат във форма и да поведат в Гран при на Китай следващата седмица. След победата в Мелбърн в първото състезание от календара, Кими изкара малко по-труден уикенд във втория кръг от шампионата на пистата "Сепанг". В Малайзия финландският пилот финишира седми и в класирането при пилотите отстъпи първото място на Себастиан Фетел.

За Гран при на Китай Лотус са подготвили серия подобрения за Е21 и Райконен се надява да помогнат за представянето му на "Шанхай". "Трудно е да предположим какво ще се случи в едно състезание, защото все още не сме били на там с тази кола. Всяка кола реагира различно на всяка писта. За съжаление миналата година не взех никакви точки от това състезание, така че всеки резултат ще е подобрение в сравнение с 2012. В предишни години съм бил първи, втори и трети на "Шанхай" и няма причина състезанието да не мине добре. Имаме някои нови части за Е21 и последните подобрения, които направихме, помогнаха. Ще видим какво ще стане, ако не вали", обяснява Райконен.

Състезанието в Китай беше единственото, от което Кими не успя да вземе точки през изминалия сезон. "Миналата година направихме добро състезание и силният резултат изглеждаше възможен, но в последния стинт гумите свършиха и не успяхме да запишем никакви. Да се надяваме тази година да имаме малко повече късмет с гумите и да се подготвим с подходяща стратегия. През 2012 имахме добро темпо на "Шанхай", но карахме с едни гуми прекалено дълго. От друга страна, ако тактиката ни не беше такава, изобщо нямаше да можем да се целим в топ позициите. Колата ни не беше лоша и ако успеем да я направим да работи както в петък на "Сепанг", би трябвало да се справим и на "Шанхай", според Кими.
                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #145 -: Април 07, 2013, 08:00:03 am »
Бергер: Фетел е голям егоист
"Като Сена и Шумахер"



Докато цялата общност на Формула 1 напада Себастиан Фетел за изпреварването на Марк Уебър в Малайзия, Бергер защити германеца. Трикратният световен шампион наруши заповедта на Хорнер да запази позицията си зад Уебър в последните обиколки на "Сепанг" и  така доказа своя шапионски егоизъм, според Бергер.

Австрийският пилот, който е бил съотборник на Аертон Сена, смята, че младият германец е последвал шампионския си инстинкт. Според Бергер, Себастиан е направил точно това, което всеки велик шампион би направил в подобна ситуация - пренебрегва отборна заповед, ако няма полза от нея.

"Пилоти като Сена, Шумахер или Фетел развиват допълнителен егоизъм на пистата. Ситуация като тази в Малайзия събужда инстинкта им на убийци. Те започват да мислят само за победа и нищо не може да ги спре. В крайна сметка това те прави три, пет или седемкратен световен шампион", заявява Герхард Бергер.
                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #146 -: Април 07, 2013, 04:32:14 pm »
Правилата във Формула 1 през 2013 г

Какво ни очаква през новия сезон?


Употреба на системата DRS

От съображения за безопасност през 2013 пилотите ще могат да използват Drag Reduction System (DRS) при изпреварване само в специално създадените DRS зони по време на тренировки и квалификации. Преди пилотите са можели да прилагат системата когато поискат по време на сесиите.

Активната система двоен-DRS е забранена

През 2012 Мерцедес разработиха хитра концепция, чрез която въздухът беше пренасочван през допълнителни отвори в страничните елементи на задното крило при активиране на DRS към предното крило, чрез което се намалява въздушното съпротивление. През 2013 подобна система е забранена.

Стъпаловиден нос

Отборите могат да подобрят естетически колите си за 2013. По новия правилник, "грозните" стъпаловидни носове, които се появиха през 2012, могат да бъдат скривани с цел по-добър външен вид. Малко парче ламинат, наречено "суетен" панел, сега може да бъде употребявано в секцията на носа.

Краш тестове


За да бъдат Ф1 колите още по-сигурни, ще трябва да минават през по-трудни нови тестове за сигурността на пилота в кокпита при преобръщане. Освен това, всяко шаси, направено от отбора, а не само едно тях, ще трябва да преминава през теста за статично натоварване.

Вечерен час

Вечерният час за членовете на отбора, който не позволява присъствието на екипа в падока в определен период, е увеличен от 6 до 8 часа в четвъртък вечер през 2013. През сезона за позволените изключения от това правило са намалени от 4 на 2.

Тестове на предното крило



За 2013 тестовете за еластичност на предното крило ще са по-строги, за да се намали възможността от употреба на гъвкави елементи в името на по-добрата аеродинамика.

Минимално тегло



Минималното тегло на колата и пилота е увеличено от 640 кг на 642 кг, за да се компенсира лекото увеличение в теглото на гумите Pirelli за 2013. Задължителното разпределение на теглото също е приспособено според новите изисквания.

Форс мажорни обстоятелства



Взимането под внимание на "форс мажорните" обстоятелства, свързани със спирането на колата на пистата по време на квалификация, вече не присъстват в правилника. През 2013 всяка кола, която спира на пистата, трябва да има достатъчно гориво за задължителната 1-литрова проба плюс допълнително количество, пропорционално на количеството гориво, което би трябвало да се изгори за прибирането на колата в бита (определено от ФИА).

Квалификация



Не е реална промяна в правилника, но тъй като официалният списък за 2013 включва само 22 коли, с две по-малко от 2012, шест, а не седем коли, трябва да бъдат елиминирани в края на Q1 и Q2.

Такси за участие в шампионата


Таксите за участие в шампионата са променени. Ред бул, като шампиони при конструкторите, трябваше да платят $500,000 плюс $6000 за всяка точка, спечелена през 2012 в шампионата при конструкторите, за да могат да се състезават в 2013. Всички останали отбори е трябвало да платят базовата такса от $500,000 плюс $5000 за всяка точка, отбелязана през 2012.
                                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #147 -: Април 08, 2013, 08:39:25 pm »
Кими се връща в Китай за подиум
През 2012 финландецът не завърши в топ 10 единствено в Китай

Кими Райконен е оптимист преди третия кръг. Гран при на Китай бе единственото състезание от сезон 2012, в което финландецът не спечели точки. За разлика от 2012, този път Кими е сред фаворитите в Шанхай, особено ако пистата е суха. Райконен спечели първия кръг от сезон 2013, а в Малайзия завърши седми. Това му осигурява второ място в генералното класиране след водача Себастиан Фетел.

„Трудно е да предвидим какво ще стане в следващото състезание преди още да сме карали колата там. Всеки болид реагира различно на различните писти, обясни Кими. За съжаление не спечелих точки тук миналата година. Поне това значи, че в неделя няма как да спечелим по-малко. В Шанхай съм завършвал първи, втори и трети, ще бъде чудесно да дублирам някой от тези резултати. Ще се представим добре. Болидът Е21 разполага с нови части. Изглежда, че последните подобрения проработиха, така че нямаме търпение да видим какво ще стане в Китай, стига да не завали“.

Миналата седмица от Lotus разкриха, че дори в Малайзия са имали много бърза кола, но мократа писта в първите обиколки им е попречила да разкрият потенциала си.
                                                                                                 autobild.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #148 -: Април 09, 2013, 07:58:20 pm »
Маса сигурен, че ще печели през 2013
Бразилецът заговори за битка за титлата



Фелипе Маса е убеден, че има сили да печели състезания през сезон 2013. Пилотът на Ferrari успя да победи съотборника си Фернандо Алонсо в 4 поредни квалификации. „Много съм уверен. Мисля, че мога да се върна към победната форма. В „Сепанг” нямахме автомобил за първото място, но със сигурност способен на подиум. На края темпото ни бе чудесно. Със сигурност без проблемите с грейнинга на старта можеше да се получи различно състезание”, коментира Маса пред La Gazzetta dello Sport.
Бразилецът дори вече говори за битка за титлата - „Трябва да останем реалисти. Свършихме добра работа с колата, но е нужно да продължим развитието в правилната посока и да бъдем по-конкурентни. Тогава ще можем да печелим и да се борим за титлата”.
                                                                                                   autobild.bg

Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #149 -: Април 09, 2013, 08:00:02 pm »
Да Коща е резервен пилот на Red Bull за Китай
Португалският пилот замества Буеми, който има състезание на „Силвърстоун”

Антонио Феликс да Коща ще бъде в ролята на резервен пилот на Red Bull за ГП на Китай, защото Себастиен Буеми има състезание с Toyota в „Силвърстоун”. 21-годишният португалец е в програмата за развитие на млади пилоти на Red Bull и в момента кара в световните серии на Renault. Да Коща е фаворит за титлата в шампионата и стартира с победа във второто състезание в „Монца”.
Естествено веднага се заговори за евентуална смяна на Марк Уебър с Да Коща следващата година. Двамата пилоти на Toro Rosso Жан-Ерик Верн и Даниел Рикиардо, които отдавна искат мястото на австралиеца, за момента са спокойни – „Не виждам някакъв проблем. По този начин функционират нещата в Red Bull. Самият аз съм бил в подобна позиция. Антонио е добър пилот”, коментира Верн. Французинът сподели миналата седмица, че този сезон е последният му шанс да се докаже и да получи място в Red Bull, в противен случай ще бъде сменен.
                                                                                            autobild.bg
« Последна редакция: Април 09, 2013, 08:13:57 pm от kriskokoto »
Активен
Страници: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 223   Нагоре
« назад напред »