www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495656 пъти)

0 Членове и 7 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1620 -: Ноември 23, 2013, 04:28:23 pm »

Задоволство в Ред Бул от свършената работа в петъчния ден



Себастиян Фетел и Марк Уебър направиха общо 28 обиколки в петъчния следобед като завършиха на втора и трета позиция в днешния ден. Световният шампион направи 10 обиколки, най-добрата от които бе по-слаба с 0,225 сек от най-доброто време на Нико Розберг. Уебър пък изостана с 0,061 сек от своя съотборник.

„Знаехме, че днес ще бъде мокро и ще бъде трудно за работа“, обясни Фетел. „Най-големият проблем бе, че не успяхме да изпробваме гумите за 2014 г. Следобед много малко пилоти излязоха на пистата, за да пестят гуми за уикенда. Жалко е за хората по трибуните, но условията днес бяха такива.

За съботния и неделния ден със сигурност тези гуми ще ни бъдат от полза. Хубаво е, да имаме добра база за тези условия. Трябва да се постараем за да вземем правилните решения до края на уикенда.“

„Помъчихме се да разберем гумите при всички условия“, обясни Уебър. „Изпробвахме гумите за мокро и интермедия, и успяхме да направим доста обиколки, като се има предвид че повечето хора използваха само по един комплект интермедия. Бе доста продуктивен ден в перспектива за утрешния ден. Трябваше да разберем държанието на гумите интермедия в къса и дълга серия от обиколки, като в същото време спестим комплектите. Като цяло обаче смятам, че извадихме максимума от днешния ден.“

                                                                                                                              clubs1.bg
« Последна редакция: Ноември 23, 2013, 04:37:37 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1621 -: Ноември 23, 2013, 04:30:36 pm »

Хейки Ковалайнен отново с впечатляващо представяне след първия ден



Гледайки представянето на Хейки Ковалайнен в днешния ден, човек може да си помисли, че вече е наблюдавал подобна картина и преди седмица. Защото след края на петъчния ден финландецът отново направи страхотно впечатление. Без всякаква подготовка и без опит с колата на Лотус в Остин, Ковалайнен успя да запише петото място след първия ден. Днес, при особено тежките условия на пистата Интерлагос, Хейки успя дори да запише още по-добро класиране с четвъртото си място.

В първата тренировка, когато условията на пистата бяха по-добре, финландецът бе „едва“ девети. Въпреки това като цяло той бе много доволен след първия ден.

„Хубаво е, че успях при тези условия да усетя колата“, заяви Ковалайнен след финала. „Затова сутринта направихме доста обиколки, а следобед карахме толкова, колкото позволиха условията. Мога да кажа, че колата е лесна за управление, дори при тези условия. Още от началото усетих, че въпреки мократа настилка мога да давам газ.“

Ковалайнен обаче много добре знае, че днешните резултати не означават нищо, ако в течение на уикенда нещата се объркат. Както бе в САЩ преди седмица.

„Ако условията останат непроменени, ще бъде много трудно в квалификацията, защото трябва да успееш да изтръгнеш всяка хилядна от колата. А само един господ знае пък какво ще е положението в неделя. Нещата изглеждаха добре за нас и през миналия уикенд преди всичко да отиде по дяволите. Както казах и в Остин: никога не знаеш, какво ще се случи в неделния ден. Положението тук е същото. Не знам, дали ще успея да сглобя успешен уикенд тук. Ще разберем след състезанието, дали съм успял.“

През миналата седмица отломки запушиха предния десен отвор за охлаждане на спирачките.

„Това доведе до загуба на притискане на предната ос. Това че сменихме предното крило не реши проблемите ни. В последствие имахме и проблеми със системата KERS, но не искам да си търся извинения и оправдания. В крайна сметка важен е крайният резултат и ще се опитаме този път да избегнем проблемите. Годините прекарани в Катерам показват, че съм отбелязал напредък спрямо времето в Макларън. Сигурен съм, че мога да върша добре работата си.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1622 -: Ноември 23, 2013, 04:32:51 pm »

Розберг и Мерцедес с чудесно представяне в петъчния ден



Докато Нико Розберг записа първо време и в двете свободни тренировки в петъчния ден, неговият съотборник в екипа на Мерцедес, Люис Хамилтън успя да се завърти по веднъж и в двете сесии. За негова радост без особени последствия. В крайна сметка англичанинът завърши на пета позиция с изоставане от 0,814 сек от своя колега.

„Отбелязахме добър старт на уикенда в днешния ден“, заяви Розберг след края на втората тренировка. „В дъжда бях доста бърз, дори като се има предвид че е трудно да се определи какво количество гориво имаха останалите пилоти. Ще трябва все пак много внимателно да анализираме получените днес времена.

Като цяло се надявам, че ще успеем при по-тежки условия да окажем по-сериозна съпротива на Ред Бул през този уикенд. Всички знаем много добре, каква важна роля играе времето тук на Интерлагос. Не бяхме в състояние да направим много обиколки, но въпреки това карането при подобни условия тук доставя сериозно удоволствие. Бе голям кеф да се опитаме да установим границите на възможното на мокро тук.“

„Условията днес бяха доста сложни“, обясни от своя страна Хамилтън, който изненадващо вече изглежда не се чувства толкова уверен на мокро. „Жалко е за феновете, че не успяха да видят достатъчно действие на пистата днес. За нас пилотите също е разочароващо, да стоим толкова дълго в гаражите.

Успяхме да направим достатъчно обиколки и в двете сесии, и това ще е много полезно, защото по всичко изглежда, че условията тук няма да се променят особено през уикенда. Имах известни проблеми, да усетя колата на мокро. За съжаление нещата стоят по подобен начин през целия сезон. Ще трябва да поработим усърдно през нощта, за да постигнем желаните подобрения. Предпочитам сухо време до края на уикенда, но това не зависи от нас.“

„Денят бе много интересен и вероятно ще има голямо значение за останалата част от уикенда“, обясни важността на днешния ден и Рос Браун. „Балансът на колата ни с гумите за мокро и с интермедия бе доста добър. Както и нашите съперници, така и ние не разполагаме с данни, какво би било разпределението на силите на сухо. Като цяло един безпроблемен ден за нас, който ще бъде полезен, ако квалификацията и състезанието се проведат при подобни условия.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1623 -: Ноември 23, 2013, 04:34:26 pm »

Предпазлив оптимизъм в Макларън след петъчния ден



Макларън започна солидно последния уикенд от сезон 2013. Дженсън Бътън записа четвърто време в първата свободна тренировка, понеже дъждът се засили през втората, времената от първата така и не бяха достигнати.

„Днес бе доста хлъзгаво, като дори на правите имаше аквапланинг, което не е обичайно“, заяви Дженсън Бътън след края на първия ден, но добави доволно: „За наша радост сутринта успяхме да направим достатъчно обиколки и имахме чувството, че условията бяха достатъчно постоянни, за да направим дълга серия от обиколки с гуми интермедия. Успяхме да направим дълга серия с много гориво и освен това къса с малко. И в двата случая колата се държеше достатъчно постоянно.

След обед изчакахме, за да видим, как ще се развие времето. Направихме няколко обиколки с интермедия, за да направим сравнение с данните от сутринта. Мисля, че вече имаме достатъчно полезен опит. Щеше да е хубаво, да направим още обиколки, но нямахме достатъчно гуми на разположение. Трябва да изчакаме, за да видим дали сме свършили достатъчно добра работа. Прогнозата е, че времето няма да се промени особено, така че трябва да сме готови и да очакваме всичко.“

Колегата на Бътън, Серхио Перес, който ще запише последното си състезание за Макларън през този уикенд се класира на седма позиция, но не е особено въодушевен от видяното в петъчния ден.

„Трудно е да оценим представянето на колата днес“, заяви Перес. „Не успях да направя много обиколки нито сутринта, нито следобед. Когато бях на пистата пък условията бяха различни от моментите, в които нашите съперници постигнаха своите най-добри резултати.

Все още не съм съвсем доволен от настройките на колата, но все пак е хубаво, че имаме някаква идея, какво трябва да променим по колата. Ако условията останат непроменени смятаме, че ще успеем да си пробием място напред и ще се представим силно на мокро. Ако обаче е сухо, тогава вероятно позициите ни няма да са много по-различни от последните състезания.“

„На Интерлагос никога не можеш да си сигурен за нищо“, обясни от своя страна Мартин Уитмарш. „Очаквахме, че тук може и да вали, и нещата действително се развиха според очакванията.

Успяхме да направим приличен брой обиколки, особено сутринта, когато дъждът не бе толкова силен. Въпреки очакваното запазване на времето все още не можем да кажем, че имаме ясна картина за неделния ден. Според нашите предвиждания, в квалификацията ще вали, но за състезанието вероятността е 50:50. В Сао Пауло никога не можеш да знаеш, какво ще е времето.“

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1624 -: Ноември 23, 2013, 04:39:31 pm »



Уебър най-бърз преди квалификацията в Бразилия

Двата Лотуса плътно зад него

Пилотът на Ред Бул Марк Уебър направи най-добрата обиколка на мократа писта "Интерлагос" и победи съотборника си и Мерцедес. Австралиецът записа време от 1:27.891 минути, което остана неподобрено от съперниците му до края на сесията. В последните минути за второто място се пребори Ромен Грожан и изпревари Хейки Ковалайнен, който остана трети.

Двата Мерцедеса, които водеха в първата и втората тренировка, днес не успяха да направят достатъчно бързи обиколки. Люис Хамилтън финишира 11-и, а Нико Розберг завъртя само четири обиколки и остана 19-и без да е записал най-добро време.

Четвъртото място зае пилотът на Уилямс Валтери Ботас, а пети се подреди Нико Хюлкенберг със Заубер, следван от Жан-Ерик Верн. Двамата пилоти на Ферари Фернандо Алонсо и Фелипе Маса завъртяха общо три обиколки и нито една от тях не беше за време. Себастиан Фетел също направи само четири излизания и времето му от 1:31.857 минути го постави на 17-а позиция.

Пилотът на Заубер Естебан Гутиерес единствен направи пълна обиколка в първите 35 минути от сесията докато останалите се връщаха към питовете след инсталационните си обиколки. Дъждът се усили и в продължение на няколко минути на трасето не се случваше нищо. До края на сесията оставаха само 25 минути и няколко коли се престрашиха да излязат.

Фетел записа най-добро време с първата си бърза обиколка 40 минути преди края. Малко след това Перес си върна лидерството, но Люис Хамилтън излезе и записа 1:29 минути благодарение на подобряващите се условия на пистата.

Уебър първи премина на гумите интермедия 12 минути преди финала, а съотборникът му се прибра в гаража и излезе от болида си. Австралиецът веднага даде най-добро време, изпреварвайки Хамилтън с 1.5 секунди. Останалите пилоти последваха примера на Марк и също сложиха смесите интермедия на Пирели за последните си излизания, но никой не успя да подобри времето на ветерана.

Условията по време на тренировката бяха тежки, но не доведоха до инциденти и няколкото излизания от очертанията на трасето не се превърнаха в нищо по-сериозно. Квалификацията за Гран при на Бразилия започва в 18:00 часа българско време.


                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1625 -: Ноември 23, 2013, 04:41:57 pm »



Алонсо и Маса: Новият турбо болид е изключително труден за каране

"Нямо никакво сцепление, все едно си на дъжд"

Пилотите на Ферари в един глас се оплакаха от поведението на бъдещия болид за 2014 година на Скудерия. Фернандо Алонсо и Фелипе Маса са имали възможността да направят първи тестове в симулатора на Ферари, където италианският тим вече развива претендента си за титлата през следващата година.

Двамата пилоти признаха, че невижданите за последните няколко десетилетия промени във Формула 1 се отразяват пряко в поведението и управлението на колата. Внедряването на новите 1.6-литрови турбо двигатели се оказва най-голямата трудност за инженерите и тепърва всичко ще бъде изчиствано.

"Когато за първи път пробвах новия турбо болид ми беше изключително трудно да го карам", призна Фернандо. "Радващото е, че с всяка следваща симулация поведението му се подобряваше и работата на инженерите по него се чувства. Убеден съм, че поведението му ще бъде съвсем различно за старта на сезон 2014 в Мелбърн и ще започнем новия шампионат по най-добрия начин", завърши испанецът.

Фелипе Маса напуска Ферари в края на сезона и преминава в Уилямс, но въпреки това получи шанс да седне в симулатора и да пробва новата кола с турбо двигателя на Скудерия.

"Разликата между стария и новия болид е като от земята до небето. Нямо почти никакво сцепление, все едно караме на дъжд", разкри какво е усетил при работата в симулатора.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1626 -: Ноември 23, 2013, 05:01:24 pm »

Пастор Малдонадо е близо до договор със "Заубер"



Пастор Малдонадо е в напреднали преговори за място в "Заубер" през следващия сезон на Формула 1. Той има оферти още от "Форс Индия" и "Лотус".

След раздялата с "Уилямс" венецуелският пилот беше свързван най-силно с "Лотус". Отборът се надяваше да привлече неговите спонсори при пропадане на сделката с Quantum Motorsports. Тя все още не е приключила, затова Малдонадо обмисля други варианти е и най-близо до подписване на договор със "Заубер", твърди "Аустоспорт".

В навечерието на Гран при на Бразилия Малдонадо каза само, че единственото сигурно е, че ще остане във Формула 1. Той даде да се разбере, че "Лотус" не е изборът му.

"Наистина се надявам да имам потвърждение скоро, но не бързам. Работим върху това. Може да е след часове, дни или дори повече", заяви той. "Понякога преговорите отнемат време. Вече отне известно време, е съвсем ясно, че ще остана във Формула 1, ясно е къде и останалото. Ще видим", добави венецуелецът.

Въпреки че "Лотус" в момента е с най-бързия болид от трите кандидатстващи тима, Малдонадо спомена, че "Заубер" и "Форс Индия" имат същия добър потенциал за 2014 г.. ""Лотус" е добра възможност, но дори "Заубер" е добра опция, дори "Форс Индия" е добра възможност. Те показаха, че са много конкурентни", каза той.

                                                                                                                               dnevnik.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1627 -: Ноември 23, 2013, 10:54:36 pm »

Дъжд и в последната свободна тренировка в Бразилия



Времето в Бразилия остана непроменено и в началото на втория ден. Заради проливните дъждове пилотите бяха ограничили до максимум излизанията си на пистата. Близо една четвърт от тях дори не записаха времена, а други като пилотите на Ред Бул записаха само по една къса серия от обиколки. В Заубер и Уилямс пък явно имаха достатъчно задачи за вършене и уточняване на настройките. Това бяха и състезателите записали най-много обиколки.

В крайна сметка Марк Уебър успя с едно излизане да запише най-добро време. Пилотът на Ред Бул изпревари пилотите на Лотус, Ромен Грожан и Хейки Ковалайнен. Четвърти се нареди Валтери Ботас с Уилямс, следван от състезателите на Заубер, Хюлкенберг и Гутиерес, с вклинен между тях Жан-Ерик Верн с Торо Росо. Напускащият отборът на Уилямс, Пастор Малдонадо зае осма позиция, а десетката се допълни от Пол ди Реста и Адриян Сутил.

Розберг (Мерцедес), Бътън (Макларън), Алонсо и Маса от екипа на Ферари не записаха времена, а Фетел (Ред Бул) и Перес (Макларън) бяха на дъното на таблицата с времената.

Очакванията са, че и по време на квалификацията, започваща в 18:00 ч. българско време ще вали дъжд, което обещава да я направи изключително интересна.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1628 -: Ноември 23, 2013, 11:00:25 pm »

Фетел с победа в мократа квалификация на Интерлагос



Себастиян Фетел спечели дъждовната квалификацията в Бразилия  на пистата Интерлагос. Пилотът на Ред Бул успя да изпревари Нико Розберг с болид на Мерцедес и Фернандо Алонсо с Ферари. На четвърта позиция завърши съотборникът на Фетел, Марк Уебър, а пети бе вторият Мерцедес, пилотиран от Люис Хамилтън. Топ десет се допълни от Ромен Грожан (Лотус), Даниел Рикиардо и Жан-Ерик Верн от екипа на Торо Росо, следвани от Фелипе Маса (Ферари) и Нико Хюлкенберг (Заубер).

Квалификацията започна с леки превалявания, предимно в противоположната част на старт-финалната права. Невъзможността да се предвидят условията в Бразилия, кога ще се влошат и кога ще се подобрят накара голяма пилотите да излязат на пистата веднага след светването на зелената светлина. Хамилтън, който бе начело на колоната, образувала се на изхода на питлейна, успя да запише и най-добро време в началото на първата част от квалификацията. Зад него се наредиха Себастиян Фетел и Нико Розберг.

Всички пилоти използваха гуми интермедия, а в колите имаше достатъчно бензин за няколко обиколки, защото пистата поне в началото изглежда се подобряваше непрекъснато. След първите десет минути обаче рейс инженерите започнаха да съобщават на пилотите си за повишаване интензивността на дъжда. Това накара скоро голямата част състезатели да се прибере в бокса. Картината в дъното на класирането бе позната, с наличието на болидите на Маруся и Катерам. Компания им правеха Естебан Гутиерес от екипа на Заубер и Жан-Ерик Верн от Торо Росо, от когото се очакваше по-добро представяне при смесени условия.

Засилилите се превалявания означаваха, че картината едва ли ще се промени спрямо тази в началото на първата част. Все пак голяма част от заплашените пилоти освен последните шестима също се появиха на пистата в очакване на подобряване на условията. А те изглежда действително ставаха по-добри, след като Хейки Ковалайнен успя да постигне сериозно подобрение. Жан-Ерик Верн също успя да подобри времето си и това означаваше отпадане за Пастор Малдонадо (Уилямс) и Естебан Гутиерес.

Картината от първата част се повтори и в началото на втората. Пилотите на Мерцедес оглавиха колоната на изхода на питлейна, а зад тях се наредиха тези на Лотус. Нико Розберг успя да поведе пред Люис Хамилтън и пилотите на Торо Росо, Даниел Рикиардо и Жан-Ерик Верн. Класирането обаче бързо се промени с минаването на Себастиян Фетел през старт-финалната права. Германецът поведе, а Алонсо се нареди четвърти. Битката изглежда щеше да продължи без прекъсване, защото условията се променяха постоянно.

Пет минути преди края на втората част пилотите минаха през пит лейна за да сложат нов комплект интермедия. Това бе най-необходимо за състезателите на Макларън и Форс Индия, както и за Нико Хюлкенберг, които в този момент се намираха под чертата. Дъждът явно бе спрял, защото в края времената започнаха бързо да се подобряват. Грожан поведе, а Алонсо се нареди трети зад Фетел. Нико Хюлкенберг успя да прати Ковалайнен извън топ 10, а катастрофата на Перес в края на втората част означаваше, че финландецът няма да има възможност да подобри времето си. Пилотът на Лотус остана 11-и, а зад него се наредиха Пол ди Реста и Валтери Ботас, следвани от Серхио Перес, Дженсън Бътън и Адриян Сутил.

Така за победата в квалификацията останаха да се борят пилотите на Ред Бул, Мерцедес, Ферари и Торо Росо, допълнени от Ромен Грожан и Нико Хюлкенберг. Последната част обаче бе забавена с десет минути, както заради катастрофата на Перес, така и заради усилилия се дъжд. Поради причини за сигурност бе взето решение от рейс контрола за ново отлагане на последната част с нови десет минути. В крайна сметка бяха необходими 40 минути, за да започне последната част.

Пилотите на Ред Бул бързаха да излязат на пистата в началото, следвани от Даниел Рикиардо и Нико Хюлкенберг. С малко забавяне и останалите в последната част състезатели също появиха на трасето. Всички състезатели използваха мокри гуми, тъй като трасето бе прекалено мокро за интермедия. Фетел поведе, следван от Розберг, Хамилтън и Уебър. Алонсо бе пети, а постигналият рекорден първи сектор Грожан се прибра в бокса, за да сложи интермедия. Същото направиха малко по-късно и пилотите на Мерцедес и Себастиян Фетел.

Решението се оказа правилно, като Грожан поведе със секунда пред световния шампион. Фетел и Уебър подобриха времето на французина, излизайки на първа и втора позиция. Розберг и Хамилтън бяха следващите, който успяха да изместят французина. Германецът се нареди втори, а англичанинът четвърти зад Уебър. Фернандо Алонсо също се намеси в борбата, класирайки се трети. Грожан пък остана едва шести, следван само от пилотите на Торо Росо, Маса и Хюлкенберг.

Така утре от първа редица утре ще стартират двамата германци, Себастиян Фетел и Нико Розберг. Зад тях са добрите приятели Фернандо Алонсо и Марк Уебър, следвани от Хамилтън и Грожан. Това бе и деветата победа в квалификацията за сезона за 4-кратния световен шампион.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1629 -: Ноември 23, 2013, 11:04:46 pm »

Розберг доволен: Себастиян бе прекалено бърз



Нико Розберг бе смятан за най-големият съперник на Себастиян Фетел за спечелването на квалификацията в Бразилия преди началото й. Германският пилот на Мерцедес оправда очакванията и на мокрото трасе край Сао Пауло успя да запише втора позиция, позволявайки единствено на световния шампион да го изпревари.

„Със сигурност щях да съм най-доволен, ако утре стартирах от първа позиция“, обясни Розберг след края на съботния ден. „Надявах се, че все пак ще успея, защото нещата вчера протекоха перфектно.

Все пак обаче денят бе добър за нас. При тези условия винаги е много трудно, винаги можеш лесно да направиш грешка. Целият отбор свърши чудесно работата си. Стратегията накрая за две бързи обиколки една след друга бе перфектна. Успях да направя добра обиколка.“

В крайна сметка обаче Фетел бе с повече от половин секунда по-бърз.

„През целия уикенд до сега нещата изглеждаха добре за нас. За съжаление Себастиян бе прекалено бърз, много по-бърз от нас. Дори може да се каже, че съм изненадан от сериозната разлика. Дори всичко да бе минало перфектно, пак се съмнявам, че можех да го хвана. Така че второто място е ОК.

Второто място с поглед към състезанието е добра позиция. Днес обаче нещата бяха доста хаотични, а за утре прогнозите са 50:50. Във всички случаи смятам, че ще се получи интересно състезание.“

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1630 -: Ноември 23, 2013, 11:08:19 pm »

Алонсо: Нямаше да е трудно да сме дори и на второ място



През тази година е доста рядко срещано явление, Фернандо Алонсо да е сред първите трима след квалификацията. От Гран при на Бахрейн испанският пилот на Ферари не е успявал да се класира на първите две редици. Мокрото време в Бразилия обаче му даде шанс, от който Алонсо успя да се възползва.

„Винаги сме знаели, как да подобрим представянето си при подобни условия“, заяви Алонсо след края на продължилата по-дълго от предвиденото квалификация. „Ако трябва да съм честен, в момента в мен царят смесени чувства. От една страна съм доволен, че отново ще съм толкова напред на решетката. От друга си мисля, че не постигнахме максимума. Не съм особено доволен от своята обиколка. Загубих 0,7-0,8 сек след преминаването си през боядисаните ограничителни зони. Разбира се, едва ли щяхме да достигнем Себ, той бе прекалено бърз. Но мисля, че нямаше да ни е трудно, да стигнем до второто място.

Второто място бе достижимо, но съм доволен и от третото. Утре ще имаме възможност да постигнем по-добър резултат.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1631 -: Ноември 23, 2013, 11:10:30 pm »

Разочарование в Лотус след квалификацията



Ромен Грожан вярваше преди края на квалификацията, че може да се бори за нейното спечелване. В крайна сметка обаче той се появи прекалено рано с гумите интермедия и остана едва на шеста позиция на повече от 1,2 сек от победителя. Хейки Ковалайнен пък за малко не успя да прескочи в последната част на квалификацията във второто си състезание за Лотус.

„Нещата бяха доста трудни в последната част“, обясни Грожан. „Бе много трудно да се прецени, какви гуми и в точно кой момент от последната част на квалификацията. Искахме да се опитаме да спечелим квалификацията и това бе причината да сложим толкова рано гумите интермедия. В крайна сметка имаше прекалено много вода на пистата, което направи нещата доста интересни.

В крайна сметка просто моята обиколка не бе достатъчно добра. Колата ни обаче през цялата седмица бе доста силна, което ни прави сигурни за състезанието, независимо от това, какво ще е времето. Със сигурност обиколката ми във втората част бе много добра и знаехме, че при по-сухо време имаме много добър баланс.“

„Разбира се е доста разочароващо, че не успях да вляза в топ 10“, заяви от своя страна Хейки Ковалайнен, който се класира 11-и. „Просто и в двете сесии не разполагах с достатъчно скорост. Условията не бяха идеални, но те са еднакви за всички. Колата бе наред и затова не мога да се оплаквам.

Със сигурност не е идеалната позиция за стартиране тук. Колата ни обаче показа добро представяне, което ни дава надежди, защото в моторните спортове може да се случи всичко. По тази причина ще се помъчим да дадем всичко от себе си. Надяваме се да успеем да свършим по-добра работа в състезанието.“

„Ако трябва да сме честни, бяхме разочаровани от днешната квалификация“, заяви и шеф инженерът Алан Перман. „През целия уикенд до сега колата се представяше много добре. Затова и се надявахме на повече.
Хейки бе преследван от малшанс, заради което изпусна с малко влизането в последната част на квалификацията. Направи някои дребни грешки в своята обиколка. При Ромен пък проблемът бе времето избрано за смяната на гумите. Сложихме прекалено рано интермедия, която бе правилната гума, но трябваше да изчакаме преди да я сложим.
Все пак смятаме, че имаме добър шанс за постигането на силен резултат утре. И двамата пилоти се чувстваха добре в мокрите условия. Дори в състезанието да е сухо, то условията ще са еднакви за всички, защото никой няма данни, какви ще са оптималните настройки. В същото време успяваме да се справим изключително добре с гумите, което ни дава надежди.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1632 -: Ноември 23, 2013, 11:12:53 pm »

Перес с тежка катастрофа и мисъл за следващата година



Двамата пилоти на Макларън завършиха едва на 14-а и 15-а позиция последната квалификация за сезона в Бразилия. Както за Серхио Перес, така и за Дженсън Бътън втората част на квалификацията бе финалната спирка. И въпреки че мексиканецът успя да изпревари значително по-опитния си съотборник, Перес катастрофира в последните секунди на Q2 и по този начин създаде работа на своите механици за цялата нощ. Въпреки че успя да победи с 10:9 англичанина в съботните квалификации, Чеко ще запише последно участие в утрешното състезание за Макларън.

„Нещата изглеждаха по-лошо, отколкото бяха в действителност“, заяви Перес след катастрофата си във втората част. „Всичко е ОК, ударих се съвсем леко в стената. Мисля, че бяхме избрали правилната стратегия, но колата просто не реагираше така, както очаквахме.

Може би не успяхме да уцелим точното налягане в гумите. При всички положения нямахме достатъчно сцепление и след лекото докосване на бордюра просто загубих контрол върху колата.

Беше повече от просто грешка. Рискувах всичко, дадох всичко от себе си. Знаех, че това ще е моята последна обиколка. Просто преминах границата още от самото начало. Дадох всичко от себе си, но колата просто не реагираше. Краят на последната ми квалификация този сезон определено бе разочароващ.

За щастие колата не е особено повредена. От това, което видях, само предното крили и окачването отзад е повредено. Ако условията са подобни и утре, вероятно ще успея да спечеля няколко позиции. Ще е добре да спечеля няколко точки да се сбогувам с отбора с добро постижение.

Вече гледам напред в бъдещето. Нещата изглеждат по-добре, отколкото преди няколко дни. Надявам се на положително развитие, но човек никога не знае, как ще се развият нещата във Формула 1.

Само времето ще покаже, дали от Макларън са взели правилното решение. Аз разбира се смятам да се концентрирам върху своето бъдеще и се надявам след година тук в Сао Пауло да мога да кажа, че раздялата с Макларън е било най-доброто нещо, което е можело да ми се случи.“

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1633 -: Ноември 23, 2013, 11:23:44 pm »



Хамилтън: Когато бях в Макларън познавах колата

"Радвам се да съм пети, писна ми да стартирам четвърти"

След тежката квалификация за Гран при на Бразилия на стартовата решетка утре пилотът на Мерцедес Люис Хамилтън ще се подреди далече от съотборника си Нико Розберг. Хамилтън призна, че е трябвало да "се постарае повече", за да адаптира своя болид към мокрите характеристики на пистата "Интерлагос" - Нико ще е втори след лидера Себастиан Фетел, а Люис ще заеме петото място.

Докато беше в Макларън Хамилтън се пребори за някои от победите си именно на мокри писти, но откакто премина в Мерцедес тази година има проблеми при дъжд. Люис заяви, че не е изненадан от петата си позиция.

"Точно на тази позиция си мислех, че ще бъда. Направих най-доброто, на което съм способен. Нямам много какво повече да кажа", заяви Хамилтън и добави, че най-вероятно недостига на километри с болида на Мерцедес в дъжд е причината за по-слабото му представяне.
"Докато бях в Макларън познавах болида си. Прекарах там много, много години колата ми пасваше по-лесно от тази, която карам сега. В Макларън прекарвах страшно много време в симулатора и колата се правеше за мен и съотборника ми. Сегашният ми Мерцедес е разработван от Нико и Михаел Шумахер, а те карат различно от мен. Просто трябва да свърша малко повече работа. Колата ми е малко рязка и се върти лесно както Серхио днес - лесно е да се завъртиш. Явно имам какво да уча. Въпреки това можем да се борим и от това място. Всъщност се радвам, че не съм четвърти, защото все стартирам от тази позиция. Надявам се от тази страна да имам повече късмет".

                                                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1634 -: Ноември 23, 2013, 11:25:10 pm »



Фетел доволен от летящата обиколка на наводнената "Интерлагос"

"За мен няма значение дали ще вали, или ще е сухо"

Себастиан Фетел бе много доволен от страхотната обиколка, с която отказа конкурентите си и спечели полпозишън за утрешния последен кръг от сезон 2013 за Гран при на Бразилия. Пилотът на Ред Бул направо прелетя през наводнената писта "Интерлагос", оставяйки зад гърба си на 0.6 секунди пилота на Мерцедес AMG Нико Розберг и третия Фернандо Алонсо от Ферари на секунда изоставане.

"Толкова съм щастлив след квалификацията и трябва да призная, че съм много изненадан. Особено след като отлагането на третата част отне толкова много време и това разби ритъма ни. Когато отново ни пуснаха останахме изненадани колко много от водата беше изчезнала и веднага се върнах в бокса за гуми интермедия", разказа Себастиан. "Още първата ми бърза обиколка беше много, много силна и без никакви грешки. Опитах да я подобря, бях близо, но просто нямаше как. За мен утре няма значение дали ще вали, или ще е сухо. Бързи сме и при двете условия и много зависи как пазиш гумите си", завърши германецът.

                                                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен