www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495654 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1650 -: Ноември 25, 2013, 09:58:09 pm »

Сериозен интерес към Гран при на Австрия свали сървър на организаторите



Между 20 и 22 юни 2014 г. в Шпилберг на пистата Ред Бул Ринг (бившата А1, на която до 2003 г. се провеждаше Гран при на Австрия) трябва да се проведе състезание от Формула 1. За първи път от 2003 г. алпийската страна отново ще има свое Гран при. Позволение за това състезание обаче все още не е издадено, заради което Projekt Spielberg GmbH, дъщерна фирма на организаторите от Ред Бул, са подали молба за разрешение към областната управа на Муртал.

Според ORF молбата е подкрепена с повече от 100 страници аргументи. В идеалния случай разрешението ще бъде дадено още преди Коледа. Ред Бул са поискали разрешение до пистата да бъдат допуснати 190 хил. зрители, по 80 хил. в събота и неделя, и 30 000 в петък.

В същото време стана ясно, че към завръщането на Формула 1 в страната има огромен интерес. След пускането на билетите в продажба по интернет в неделя вечерта, сървърът на компанията е блокирал заради множеството желаещи да си осигурят билети. Междувременно всичко отново е наред и билети отново могат да бъдат закупувани от страницата на пистата.

Освен състезанието, което трябва да се проведе на 22 юни, в околността организаторите от Ред Бул са изградили различни атракциони, които да забавляват посетителите по време на престоя им на пистата.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1651 -: Ноември 25, 2013, 10:00:43 pm »

Хюлкенберг се завръща във Форс Индия, Перес фаворит за второто място там



Нико Хюлкенберг се завръща в екипа на Форс Индия след година в Заубер, според германското специализирано издание Шпорт билд. Според статията публикувана там, германецът вече е взел своето решение. Активирана е клауза в договора между него и бившия му тим, според която той можел да реши дали да се завърне след година при швейцарците, изтичаща в неделя вечерта след последното състезание.

„Човек трябва да се довери на интуицията си и да реагира спонтанно, да затвори очи и просто да направи каквото трябва“, заяви Хюлкенберг след последното състезание, изявление, което звучеше като решение.

„Договорът все още не е подписан, но в следващите 2-3 дни трябва да имаме решение“, заяви мениджърът на пилота Вернер Хайнц. Очаква се договорът да е само за една година, защото за сезон 2015 е възможно да се отворят множество привлекателни възможности.

Така например Макларън може да остане недоволен от представянето на неопитния млад датчанин Кевин Магнусен през следващия сезон. Във Ферари пък зрее потенциален сблъсък между силните характери Кими Райконен и Фернандо Алонсо.

„Сърцето казва да останем при Заубер“, заяви Хайнц пред Sky Sport News HD. „Все още обаче не знаем, каква ще е финансовата ситуация там през следващата година. Затова вероятно ще предпочетем за по-голяма сигурност Форс Индия. Не знаем, дали Заубер са намерили или дали ще намерят достатъчно силни спонсори и това за нас е опасно.“

Лотус изглеждаха като сериозен фаворит за наемането на Хюлкенберг, но въпреки добрите резултати на отбора през изминалите две години, той се намира във финансови затруднения. Дългоочакваната и дискутирана сделка с Куантум така и не се е състояла все още и явно търпението на германеца се е изчерпало. А без вливането на свежи пари в отбора, Хюлкенберг би бил прекалено скъп за Лотус.

„Не знаем, как е в другите отбори, но Виджай е богат човек, който винаги може да инвестира известна сума в отбора“, завърши Хайнц.

Подобно развитие на нещата може отново да внесе скорост в развитието на трансферите във Формула 1. Малко вероятно е Форс Индия да заложи на двама германски пилоти. Адриян Сутил от няколко месеца обяснява, че разполага с договор за 2014 г., но все още не е ясно с кого.

След напускането на Макларън, Серхио Перес е спряган едва ли не за сигурно ново попълнение във Форс Индия. 23-годишният пилот вероятно ще донесе € 15 млн. от мексиканския си благодетел и неговия телекомуникационен гигант.

Сутил пък може да се озове в Заубер, където руските спонсори, натискащи за Сергей Сироткин изглежда отстъпиха. С отиването на Хюлкенберг при индийците пък вероятно в Лотус ще привлекат Пастор Малдонадо, който напуска Уилямс, но носи със себе си около € 35 млн. годишно от националната петролна компания на Венецуела PSDVA.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1652 -: Ноември 25, 2013, 10:01:59 pm »

Обявяват до дни напускането на Рос Браун?



Рос Браун е силният човек в отбора на Мерцедес, след като фирмата изкупи отбора му в края на 2009 г. Именно през същата година Браун преживя и един от най-големите си успехи. Въпреки че до последно не се знаеше, дали екипа ще се състезава след оттеглянето на Хонда, Браун Гран при, както се казваше по онова време, успя да спечели титлите. Последваха три години без особени успехи, в които въпреки завръщането на Михаел Шумахер в спорта, нищо не се получаваше според желанията на компанията и самия Браун.

След направените структурни промени обаче през тази година екипът стигна до второто място в класирането при конструкторите. Въпреки това се очаква, че Пади Лоу ще заеме мястото на тим шеф в Мерцедес, като ще раздели задълженията произтичащи от това със спортния директор на марката, Тото Волф.

Според последните слухове Браун напуска отбора, защото не е съгласен с новото разпределение на задълженията в тима.

„Всеки тим има нужда от човек, който да го насочва в определена посока“, каза директно Браун след Гран при на Япония. В Мерцедес обаче сега лицата, взимащи решения изглеждат прекалено много. Освен Браун, във взимането на решенията се намесват Лоу, Волф и Лауда. От Щутгарт изчаквали с известяването на промените, за да не внасят напрежение в екипа. В щаб квартирата на тима в Бракли, Рос Браун е икона, с която всички се идентифицират.

Появиха се какви ли не слухове: че Браун ще напусне отбора, за да се присъедини към Уилямс, след като получи дяла на Тото Волф в екипа на сър Франк. В последствие се заговори, че може да се върне във Ферари, където да замени Стефано Доменикали, човекът който бе предпочетен за заместник на Жан Тод, въпреки сериозните заслуги на Браун. Последните слухове пък гласят, че Браун ще си почива една година, след което ще замени Мартин Уитмарш заради тесните си връзки с хората от Хонда, които му продадоха своя екип на практика без пари.

Кой от всички тези слухове ще се окаже верен предстои да разберем. Последната титла на Браун е от преди пет години. Преди това той има седем с Михаел Шумахер.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1653 -: Ноември 25, 2013, 10:05:02 pm »



Ангела Меркел поздрави Фетел за успехите през 2013 г.

Германският канцлер впечатлена от сънародника си

Германският канцлер Ангела Меркел поздрави шампиона във Формула 1 Себастиан Фетел, след като германският пилот спечели общо 13-а победа във финала на сезона в Гран При на Бразилия. Пилотът на Ред Бул изравни рекорда за най-много победи в един сезон, поставен от Михаел Шумахер през 2004 година. Фетел се поздрави с четвърта поредна титла при пилотите още преди месец след Гран При на Индия.

"Четири поредни шампионски титли - това е наистина изключително представяне. Щастлива съм заради него и отбора му, заедно с милионите запалянковци. Пожелавам му много успехи в предстоящите първенства", заяви Меркел в Берлин.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1654 -: Ноември 25, 2013, 10:07:42 pm »



Инженерът на Маса : Фелипе ми е като по-малък брат

Очаква се Роб Смедли да последва бразилеца в Уилямс

Връзката между пилот и състезателен инженер във Формула 1 е един от най-важните компоненти. Тази между пилота на Ферари Фелипе Маса и Роб Смедли е може би една от най-силните. Бразилският пилот участва в последното си състезание в болид на Скудерия снощи пред родна публика в Гран при на Бразилия.

След трогателната раздяла на Фелипе с Ферари неговият състезателен инженер от 2006 година насам разказа за работата помежду им. Все още не е потвърдено, но се очаква Смедли да последва Маса в новия му отбор Уилямс през 2014 година.

"Най-тежкият момент в съвместната ни работа беше, когато онази пружина се заби в каската на Маса. Всъщност това бе най-тежкият момент в моя живот", призна 39-годишния Смедли. "Фелипе е страхотен приятел и го чувствам като по-малкия си брат. Понякога по тази причина, като малко братче, ми е идвало да му ударя три-четири шамара в лицето, но веднага ми минава и отново продължаваме да работим прекрасно заедно", завърши британецът.

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1655 -: Ноември 25, 2013, 10:09:20 pm »



Алонсо: Няма почивка за нас чак до Коледа

Скудерия има да наваксва за следващия сезон

Сезонът във Формула 1 стигна до своя край снощи след финала на Гран при на Бразилия, но Фернандо Алонсо призна, че във Ферари никой няма да почива до Коледа. Италианците имат много работа по новия болид, ако искат да спрат тоталната доминация на Ред Бул в последните четири години.

През 2013 година Скудерия преживя пълно фиаско, след като в края дори не успя да се пребори с Мерцедес AMG за второто място  в шампионата при конструкторите. Въпреки това невижданите в последното десетилетие промени в правилата с внедряването на новите турбо 1.6-литрови V6 двигатели могат през следващата година тотално да променят разпределението на силите в шампионата.

"До Коледа имаме страшно много работа и никой във Ферари няма да почива. Имаме няколко събития с нашите спонсори и след това се връщаме обратно в Маранело", разказа Фернандо. "Ще прекараме времето в Италия в работа в симулатора по новия болид, а инженерите ще вършат тяхната работа. Коледа ще е първият момент, в който ще си починем напълно от дългия сезон. До 21 декември всички са на линия", завърши испанецът.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1656 -: Ноември 25, 2013, 10:15:21 pm »

Сезон 2013 приключи с тоталната доминация на Фетел (отново)

1   Себастиан Фетел   Ред Бул - Рено   397
2   Фернандо Алонсо   Ферари   242
3   Марк Уебър   Ред Бул - Рено   199
4   Люис Хамилтън   Мерцедес AMG   189
5   Кими Райконен   Лотус - Рено   183
6   Нико Розберг   Мерцедес AMG   171
7   Ромен Грожан   Лотус - Рено   132
8   Фелипе Маса   Ферари   112
9   Дженсън Бътън   Макларън - Мерцедес   73
10   Нико Хюлкенберг   Заубер - Ферари   51
11   Серхио Перес   Макларън - Мерцедес   49
12   Пол ди Реста   Форс Индия - Мерцедес   48
13   Адриан Сутил   Форс Индия - Мерцедес   29
14   Даниел Рикардо   Торо Росо - Ферари   20
15   Жан-Ерик Верн   Торо Росо - Ферари   13
16   Естебан Гутиерес   Заубер - Ферари   6
17   Валтери Ботас   Уилямс - Рено   4
18   Пастор Малдонадо   Уилямс - Рено   1
19   Макс Чилтън   Марусия - Косуърт   0
20   Гиедо ван дер Гарде   Катерам - Рено   0
21   Жул Бианки   Марусия - Косуърт   0
22   Хейки Ковалайнен   Лотус - Рено   0
23   Шарл Пик   Катерам - Рено   0

                                                                                     по данни от formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1657 -: Ноември 25, 2013, 10:17:31 pm »

При конструкторите Ред Бул отново бяха над всички

1   Ред Бул - Рено   596
2   Мерцедес AMG   360
3   Ферари   354
4   Лотус - Рено   315
5   Макларън - Мерцедес   122
6   Форс Индия - Мерцедес   77
7   Заубер - Ферари   57
8   Торо Росо - Ферари   33
9   Уилямс - Рено   5
10   Катерам - Рено   0
11   Марусия - Косуърт   0

                                                                                                                по данни от formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1658 -: Ноември 26, 2013, 08:14:43 pm »

Може ли някой да спре Ред Бул и Фетел и как ще се отразят новите правила според Култард



Сезон 2013 г. във Формула 1 приключи, Себастиан Фетел и Ред Бул, както и подгласниците им – Фернандо Алонсо и Марк Уебър при пилотите и Мерцедес и Ферари при екипите – скоро ще получат трофеите за постиженията си от тази година. Вниманието обаче вече е обърнато към следващата година.

Паузата между току-що завършилия и предстоящия сезон ще е изключително малка – тестовете започват в края на януари 2014 г. Промените в техническите правила означават много неизвестни за отборите, а бившият пилот в F1 Дейвид Култард поставя основните според него въпроси относно следващото първенство. Шотландецът ги публикува в колонката си британския вестник Телеграф.

    Може ли някой да спре Ред Бул/Себастиан Фетел?

Ред Бул ще започнат следващия сезон като фаворити. Няма съмнение. Те са във върхова форма. Имат стабилен мениджмънт, най-добрия конструктор, купища пари и четирикратен световен шампион за пилот.

И все пак биха могли да бъдат свалени от върха. Ферари, Макларън и Мерцедес не са в шампионата заради едното участие. Те също са с дълбоки джобове и най-големите промени в правилата от цяло поколение насам дават възможност на някого да се вмъкне пред Ред Бул.

    Ще бъдат ли състезанията вълнуващи вследствие на новите правила?

Това е много сериозен въпрос, чийто отговор не е известен. Преживявал съм промени в правилата за двигателите преди, но нищо не е било толкова драматично, колкото прехвърлянето догодина към 1,6-литрови турбоагрегати и значително по-мощните системи за възстановяване на енергия.

Някои фенове се притесняват дали Формула 1 няма да се превърне в състезание, в което ефективността ще е по-важна от чистата надпревара, но нека почакаме и ще видим. Според мен може да има известни проблеми с издръжливостта в началото, но постепенно нещата ще се стабилизират, когато екипите свикнат с новите системи.

    Гумите ще бъдат ли сериозен фактор в представянето и трябва ли да са такъв фактор?

Гумите на Пирели бяха най-големият фактор, донесъл разлика в представянето на отделните тимове тази година. Ред Бул и в частност Фетел извлякоха максимума от тях. Догодина системите за задвижване ще имат значително по-голяма роля, но няма причина да смятаме, че тазгодишните проблеми ще бъдат напълно елиминирани. При по-висок въртящ момент задните гуми ще са подложени на значително по-голямо натоварване. Но и тук има доста неизвестни. Заради политиката в F1 Пирели дори нямаха възможност да тестват спецификациите за 2014 г. Но като цяло предвиждам още полемики.

    Може ли Люис Хамилтън да се адаптира към новите правила, да победи Нико Розберг и да спечели втора титла?

Да, да и да. Люис Хамилтън е пилот от световна класа и нищо не ме кара да вярвам, че не може да се адаптира. Победата му в Унгария доказа, че е в състояние да работи с гумите, да кара бързо и разумно, постигайки успех.

Розберг се оказа по-сложна задача за него – вероятно в по-голяма степен, отколкото мнозина очакваха, а на немския състезател му допада умственото предизвикателство в този нов стил на надпреварите. Но съм сигурен, че ако Мерцедес дадат на Люис кола, в която се чувства удобно, той е в състояние да спечели втора титла.

    Дженсън Бътън премина ли зенита си и може ли Макларън да се възстанови от ужасния си сезон?

За мен няма съмнение, че Дженсън Бътън все още притежава нужните качества. Той е на 33 години, един от най-добре подготвените физически пилоти на грида и в момента, в който видя шанс за добър резултат – като в Бразилия в неделя, бе на най-високо ниво. Мотивацията му сигурно е пострадала от сериозните грешките на Макларън. Но те са мощен отбор, имат страхотни съоръжение и много пали. И тимът, и Бътън могат да се възстановят. Ще е много интересно да се наблюдава как ще се справи Дженсън срещу новака Кевин Магнусен. Кой може да каже дали новите правила за 2014-та няма да паснат повече на младите като Магнусен и 19-годишния Дани Квят от Торо Росо?

    Каква ще е динамиката на тандема Фернандо Алонсо – Кими Райконен във Ферари?

Всички в падока очакват с нетърпение този двубой. Моето предчувствие е, че Фернандо ще се справи по-добре през сезона. Той вече е част от тима на Ферари, говори италиански и няма слабости като пилот.

Все пак Алонсо завърши с равни точки с Люис, когато двамата бяха съотборници в Макларън и си изтърва нервите през онази година. Кими не се интересува от политика, така че според мен отношенията им едва ли ще са толкова взривоопасни. Очаквам Фернандо надделее.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1659 -: Ноември 26, 2013, 08:16:01 pm »

Хейки: Предполагах, че ще е по-лесно да се върна към състезанията, но допуснах грешки



Хейки Ковалайнен пое вината за това, че не успя да изпълни задачата си в Лотус, за които се състезава през последните два старта от тазгодишния шампионат на Формула 1. Финландецът замести сънародника си Кими Райконен, след като световният шампион за 2007 г. приключи предсрочно 2013-та, за да претърпи операция.

Хейки финишира 14-ти и в Гран при на САЩ, и във финалната надпревара в Бразилия. Но докато на пистата до Остин имаше проблем със спирачната система и KERS, то на Интерлагос не можа да се възстанови от недобрия си старт.

- За мен бе невероятна възможност да карам за тима на Лотус и съм разочарован, че не успях да взема точки за тях. Смятам, че колата е страхотна, но не успях да използвам темпото й. Допуснах грешки – вероятно заради липсата на рутина, но предполагах, че ще е по-лесно да се върна към състезанията и да съм на ниво – призна Ковалайнен. – Стартовете ми и в Бразилия, и в Остин бяха наистина лоши. И в двата случая имах процедурни проблеми и изобщо не потеглях навреме, заедно с всички останали. Това бе наистина разочароващо, тъй като е много трудно да си върнеш позиции. Бих искал да благодаря на всички в Лотус за подкрепата по време на тези две надпревари.

Финландецът допълни, че в тренировките и квалификациите се е чувствал съвсем нормално и затова е имал усещането преди състезанията, че ще се класира в топ 10:

- Въпреки всичко съм окуражен от факта, че поддържах едно определено темпо в тези състезания. Просто грешките в неделя ми костваха скъпо и в двата случая. Не ми харесва, когато не се справя както трябва, но от друга страна това показва колко трудна е Формула 1. Представянето ми не бе най-доброто възможно – не се справих особено силно, ако се подходи от гледната точка на опит да докажа нещо. Това обаче не бе централна тема за мен и нямах поставени конкретни цели с идеята да съм в по-добра позиция при по-нататъшни преговори. Съмнявам се последните събития да имат някакво влияние. Доста съм уверен, но когато не си подписал нищо, всъщност не си наясно със ситуацията.

Ковалайнен преговаря с Катерам за титулярно място за 2014 г. Той бе в екипа до края на миналия сезон и бе повикан спешно този сезон, за да помага в работата по болида. Хейки направи шест тренировки за тима преди да се присъедини към Лотус за последните две състезания от календара.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1660 -: Ноември 26, 2013, 08:17:24 pm »

Хонда взимат хора от Мерцедес, жалва се Волф



Хонда са започнали да взимат хора от Мерцедес, заяви се спортният директор на щутгартския концерн Тото Волф.

Японската компания ще се завърне във Формула 1 през 2015 г., като ще доставя двигатели на Макларън. Европейската й база за Гран при проекта бе установена в Милтън Кийнс, където в момента се строи.

Според Волф търсенето от страна на Хонда на специалисти в момента е „доста цивилизовано” и макар да не е приятно, той не критикува японския производител за действията му.

- Работим в конкурентна среда и според мен всеки търси най-добрите инженери. Затова подобни действия не са неочаквани. Знаем кои договори изтичат и ако искаме да запазим хората, ще работим по нови контракти, когато му дойде времето. В момента усещането е за доста цивилизовано поведение. Нямаме впечатлението за сериозна тревожност у инженерите ни. Те обаче трябва да сглобят програмата си парче по парче. В някакъв момент усилията им може да станат по-агресивни – коментира Волф.

Работата по 1,6 л турбодвигател на Хонда напредва, като засега тя се извършва в развойния център на компанията в Точиги. Моторът бе запален за първи път през втората половина на октомври тази година. Плановете пък са европейската база да заработи през юни 2014 г.

Макларън ще продължат да се състезават с двигатели Мерцедес догодина преди връщането на Хонда във Формула 1.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1661 -: Ноември 26, 2013, 08:19:47 pm »



Хамилтън: Ще работя като новобранец, за да подготвим болида

"Промяната в стила на пилотиране ще е решаваща"

Люис Хамилтън е готов да даде всичко от себе си и да работи все едно отново е новобранец във Формула 1. Пилотът на Мерцедес AMG е амбициран да помогне с всички сили на отбора в разработката на новия болид за 2014 година. Работата през зимата е по-важна от всякога при връщането на турбо ерата и големите промени в правилата.

Всички специалисти вече отбелязаха, че който отбор се ориентира най-добре в новата обстановка, почти сигурно ще спечели световната титла, защото ще е изключително трудно за догонване в напълно нови условия.

"Готов съм да работа във фабриката с инженерите и в симулатора все едно отново съм новобранец и предстои първият ми старт във Формула 1. Ще прекарам зимата си както през 2006 година, когато се подготвях за сезон 2007", сподели плановете си Хамилтън. "Следващата година ще е коренно различна. Трябва да разберем как работят спирачките, новият КЕРС, новият турбо двигател и гумите. Всичко ще зависи как тези неща ще се отразят в промяната на стила на пилотиране. Въпреки че започнахме тестове в симулатора на новата кола, все още нямаме модел на поведение на новите сликове. Така трудно можеш да усетиш промените в поведението от пилотска гледна точка", завърши британецът.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1662 -: Ноември 26, 2013, 08:21:04 pm »



Ферари силно разочаровани от изпуснатото второ място

"Наказанието на Маса беше много пресилено"

Отборният шеф на Ферари призна, че е силно разочарован от изпуснатата втора позиция в шампионата при конструкторите. Тази неделя в Гран при на Бразилия Фернандо Алонсо успя да се качи на третото стъпало от подиума, но пресиленото наказание на Фелипе Маса от преминаване през бокса върна назад бразилеца и така Мерцедес успяха да грабнат второто място с шест точки преднина.

"Силно сме разочаровани от начинаq по който загубихме шанс за второто място при конструкторите. Още повече, че това се случи след едно доста пресилено наказание на Маса. При преминаването на бялата линия той не спечели абсолютно нищо и не застраши никого. Всички вярваме, че той щеше да финишира поне на четвъртото място, на което се намираше и преди наказанието. Във всяко състезание виждаме как ограниченията на маркировката по пистите не се спазват и това се подминава от стюардите. И аз съм на мнение, че ако така причиняваш опасност за другите пилоти, трябва да бъдеш наказан, но в случая Фелипе не направи нищо подобно. Сега продължаваме работа и докато не сме готови с новия болид, няма да спрем", завърши италианецът.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1663 -: Ноември 26, 2013, 08:22:46 pm »



Алонсо: Ако не бяха наказали Маса, щях да му отстъпя мястото на подиума

"За съжаление съдиите провалиха всичко"

Фернандо Алонсо твърди, че ако съдиите в Гран при на Бразилия не бяха наказали Фелипе Маса, е щял да го пусне да го изпревари. Така Маса можеше да се качи на подиума пред родна публика в последното си състезание за Ферари, което щеше да е най-големият подарък за бразилеца. Това обаче не се случи, стюардите го наказаха с минаване през бокса и до финала Фелипе успя да стигне едва до седмото място.

"Ако не бяха наказали Маса, можех да му отстъпя мястото си на подиума", сподели Фернандо. "Когато го видях на четвъртото място зад мен, реших, че той заслужава да поздрави родните фенове в Бразилия от подиума в последното си състезание за Ферари. За съжаление съдиите провалиха всичко", завърши испанецът.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Формула 1
« Отговор #1664 -: Ноември 28, 2013, 06:12:48 am »

"Ферари" поиска големи промени във ФИА



Президентът на "Ферари" Лука ди Монтедземоло призова за сериозни промени в ръководството на ФИА, заради някои решения около изминалия шампионат във Формула 1.

Италианецът критикува наказанията на неговия вече бивш пилот Фелипе Маса и Люис Хамилтън от "Мерцедес" във финалната Гран при на Бразилия, както и липсата на по-сериозни санкции за германския екип заради участието му в нелегалните тестове с "Пирели" през май.

"Очаквам сериозни промени. Вече твърде много години ФИА е една и съща и промените са задължителни", заяви Монтедземоло пред италианската телевизия RAI. В Бразилия Маса беше наказан с минаване през питлейна заради често пресичане на линията, очертаваща подхода към боксовете, въпреки че далеч не беше единственият виновник.

Забавянето коства на пилота четвъртата позиция в състезанието и второто място на "Ферари" в крайното класиране при конструкторите, което стана притежание на "Мерцедес". Разликата във финансирането на двете позиции се изразява в поне 10 млн. щатски долара.

Монтедземоло призова за избирането на постоянни стюарди, вместо настоящата схема със смяна за всяка Гран при, с което да се осигури постоянство в начина на взимане на решения. "Все по-често стюардите взимат нелепи решения. Трябва да се внимава и да се поддържа доверието на отборите, които инвестират милиони, и на пилотите, които рискуват живота си", смята шефът на "Ферари".

Той определи като странна липсата на по-сериозна санкция за изпитанията на "Мерцедес" с "Пирели" и чрез използването на библейско сравнение намекна, че по този начин ФИА си е измила ръцете и е размила отговорността около случая.

Монтедземоло не пропусна да коментира и изказването на промотъра Бърни Екълстоун, че вижда като свой идеален наследник изпълнителния директор на "Ред бул" Кристиан Хорнер. "С напредването на годинките Бърни все повече и повече се забавлява да пуска шегите си и се радвам, че още има желание да го прави", каза италианецът.

Той определи изминалия сезон, в който Фернандо Алонсо за трети път в последните четири години завърши зад шампиона Себастиан Фетел, като "разочароващ". "Дадох на Фернандо оценка 8 от 10, но тя е равна на десетка, защото я давам като поощрение. Дано догодина мога да му дам максимума и поне осмица на отбора. Надявам се догодина да имаме по-добър болид от този на "Ред бул", допълни Монтедземоло.

С присъщите си реплики за отборен дух той отново отхвърли очакванията, че събирането на Алонсо и Кими Райконен през следващия сезон ще доведе до проблеми. "Който има честта и отговорността да кара за "Ферари", трябва да мисли първо и преди всичко за екипа и след това за себе си. Сигурен съм, че пилотите ни ще си помагат един на друг", заяви президентът на компанията.

Той също така отхвърли и продължаващите слухове, че Фетел някой ден ще кара за "Ферари". "Несъмнено той е голям пилот, но кой знае какво ни крои бъдещето? Засега пилотската линия определено не стои на дневен ред за нас", завърши Монтедземоло. Договорът на Райконен изтича в края на 2015 г., а този на Алонсо е до края на 2016 г. Испанецът и екипът вече са започнали неформални разговори за неговото удължаване.

                                                                                                                                 dnevnik.bg
« Последна редакция: Ноември 28, 2013, 06:25:56 am от kriskokoto »
Активен