www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509347 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1815 -: Януари 06, 2014, 10:38:40 am »



Състоянието на Шумахер остава критично, но стабилно

"Всички информации са чиста спекулация"

Състоянието на Михаел Шумахер остава критично, но стабилно, съобщи агентът му Сабине Кем. Това се случи седмица, след като германецът претърпя инцидент и се нарани сериозно докато караше ски. От неделя бившият световен шампион във Формула 1 е в изкуствена кома.

"Състоянието на Михаел остава критично, но стабилно. Всички информации за него, които не са от лекуващите го лекари и от представителите му, са невалидни и са чиста спекулация", коментира Кем.

Седемкратният шампион във Формула 1 вече претърпя две операции на мозъка, след като удари главата си в камък миналата неделя. В периода 1991-2012 година Шумахер има рекордните 91 победи. На 03 януари фенове на Шумахер отбелязаха 45-ия му рожден ден пред болницата във френските Алпи, където е настанен великият германски пилот.

                                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1816 -: Януари 07, 2014, 08:15:29 am »

Гран при на Австрия получи официално одобрение от местните власти



Провеждането на състезанието за голямата награда на Австрия на пистата Ред Бул Ринг получи одобрение от местните власти в провинция Щирия, потвърди Харалд Шнедл, който е в областната управа.

Гран при на Австрия бе включена в официалния календар на Формула 1 за сезон 2014, одобрен от Световния съвет на ФИА през декември миналата година. Надпреварата е насрочена за 20-22 юни, като Шнедл обясни пред австрийския вестник Клайне Цайтунг, че броят на посетителите ще е ограничен до 225 000 души и за трите дни на надпреварата.

Първото състезание от Формула 1 на австрийското трасе (тогава носещо името Остерайхринг) се провежда през 1970 г. и е спечелено от Джаки Икс с Ферари. На пистата се провеждат състезания от Формула 1 до 1987 г., когато поради опасения за сигурността трасето е премахнато от календара за следващия сезон. След като пистата е закупена от австрийската телекомуникационна компания А1 и по-късно осъвременена (Херман Тилке променя конфигурацията й) и преименувана на А1 ринг, тя се завръща в календара на Гран при през 1997 г. Последната надпревара там е през 2003-та. През следващата година собственикът на Ред Бул Дитрих Матешиц става и собственик на А1 ринг, която след нови реконструкции и подобрения на съоръженията бе официално открита през 2011 г. с името Ред Бул Ринг. От тогава насам трасето е било домакин на кръгове от шампионатите DTM, Формула 2, Формула Рено и др.

                                                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1817 -: Януари 07, 2014, 08:21:31 am »

Мерцедес са под напрежение да се борят за титла в F1 през 2014 г., призна Волф



Мерцедес трябва да се борят за световната титла във Формула 1 през 2014 г. – екипът се намира под натиск за силни резултати, призна спортният директор на щутгартския концерн Тото Волф.

В борда на немския автомобилен производител от години има недоволни от разходите по отбора в Гран при и оправдаването на ресурсите бе особено сложно до 2013 г. Миналия сезон тимът все пак подобри значително представянето си след три трудни години, като Нико Розберг и Люис Хамилтън взеха три победи, а екипът се нареди втори при конструкторите. Това обаче логично качва очакванията до особено високи нива и по-лошо класиране е недопустимо.

- Не можем да си позволим такова нещо. Ако бяхме завършили трети или четвърти, хората можеше да приемат, че има още път за еволюция преди титлата. Сега обаче очакванията са много високи и се налага да се справим с тях, тъй като спечелването на първенството не е лека задача. Да вземеш корона е различно от това да печелиш надпревари, тъй като трябва да напаснеш всичко. Но можем ли честно да кажем, че сме претенденти за първото място в шампионата? Не – заяви Волф пред Аутоспорт. – Оптимизмът винаги е опасен. Трябва да си песимистичен оптимист. Общата тенденция е очакванията да се занижават. Не бива нищо да се приема за даденост, но не трябва да се залита прекалено и в тази посока, тъй като е лошо да си прекалено черноглед.

Волф управлява от началото на годината отбора на Мерцедес във Формула 1 заедно с Пади Лоу. Той отговаря за бизнес аспектите в работата на екипа от Бракли, докато Лоу се занимава с техническите задачи.

- Сигурен съм, че имаме интелигентни хора, вършещи чудесна работа. Не знаем чий мотор ще е най-добър. Всичко засега е слухове и клюки, а не може да се разчита на това какво е казал А на В, след като вероятно и двамата идея си нямат за що иде реч! От видяното във Вири и Маранело знам, че момчетата там не са глупаци. Те са безкрайно умни хора, трудещи се изключително упорито. Всъщност се съмнявам, че някой от производителите на двигатели ще има кой знае какво предимство – допълни австриецът.

Той бе категоричен освен това, че през 2013 г. спечелването на шампионата в нито един момент не е било реалистична цел за Мерцедес, въпреки темпото на Хамилтън и Розберг през първата половина на сезона.

                                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1818 -: Януари 07, 2014, 08:27:38 am »

Заводските екипи в F1 ще имат предимство през новия сезон според Алисън



Заводските екипи във Формула 1 ще имат предимство през новия сезон, смята техническият директор на Ферари Джеймс Алисън.

Според него големите отбори – Ферари, Мерцедес, Ред Бул, Макларън – ще получат преднина от факта, че могат да се справят с трудностите около интегрирането на новите системи за задвижване.

- Едно от огромните предимства на Скудерията е, че прави колата и мотора под един покрив. Той е аванс през всеки един сезон. Но преди състезателна година като тази, която ни предстои, е още по-важно, тъй като ще се монтират значително по-сложни и различни системи за задвижване. Това прави аванса наистина сериозен – коментира Алисън.

Шефът на департамента за двигателите в Маранело Лука Марморини пък смята, че твърде много внимание се отделя на агрегатите. Според него успехът ще зависи от цялостния пакет:

- Задвижващата система е голяма промяна, но ще е особено сложно не само да се вкара в колата, а и да се създаде силен цялостен пакет. Във Ферари работихме по двете страни на проекта (болид и мотор) едновременно. Специално при нас търсехме максимална издръжливост. Всяко решение за двигателя пък бе взимано след дискусии с хората от отделите за автомобила, защото в крайна сметка моторът не може да печели сам.

                                                                                                                                                 clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1819 -: Януари 07, 2014, 08:30:37 am »

Трябва да се внимава с отразяването на състоянието на Шумахер, заяви Кубица



Роберт Кубица заяви, че трябва да се внимава с отразяването на инцидента и състоянието на Михаел Шумахер.

Седемкратният световен шампион във Формула 1 падна при ски спускане преди Нова година и е в болница в Гренобъл, където претърпя две мозъчни операции. Той все още е в стабилно, но критично състояние.

Кубица пък катастрофира тежко на рали в началото на 2011 г., при което пострада най-лошо дясната му ръка. Той все още провежда рехабилитация, но има възможност крайникът да не се възстанови никога на 100%.

- Аз бях в подобна ситуация и знам какви могат да са медиите в един толкова труден момент за него, семейството и близките му приятели – сподели Роберт по време на уикенда в Австрия, където участва и спечели първия кръг от европейския рали шампионат. – Със сигурност не бе най-лекият край на старата и начало на новата година за всички в автомобилния спорт. Новините бяха лоши, но показаха, че нещо може да се случи всеки ден. Когато аз катастрофирах на рали, хората започнаха да питат защо изобщо съм бил там, да говорят, че не е трябвало да карам. Но е нормално да вършиш нещо, което ти доставя удоволствие. Възможно е да караш ски съвсем леко и да се получи някакво неприятно стечение на обстоятелствата. Желая на Шумахер всичко най-добро и стискам палци да се възстанови, нещата да са наред.

Междувременно и мениджърът на Михаел Сабине Кем отправи призив да не се публикува спекулативна информация. Повод за това бе появата на изявление от страна на бившия пилот от F1 Филип Щрайф, според когото Шумахер вече бил извън опасност. Това съобщение бе опровергано от Кем и семейството на германеца.

- Бихме искали ясно да подчертае, че всяка касаеща Михаел информация, която идва не от лекуващите го лекари или мениджмънта му, трябва да бъде смятана за невалидна и чиста спекулация – се казва в изявлението на Кем.

Тя допълни, че камерата от каската на Шумахер е била предадена доброволно на разследващите инцидента органи от семейството му.

- Твърденията, че това се е случило против волята им, са неверни – категорична е тя. – Молим ви за уважение към семейството.

Двукратният световен шампион Мика Хакинен е на съвършено същото мнение – той посочи, че в момента семейството на Шумахер е най-важно. Финландецът, който взе титлата във Формула 1 през 1998 и 1999 г., бе един от най-големите съперници на германеца и двамата направиха някои от най-запомнящите се битки по пистите в края на XX век.

- Бях шокиран (от новината) и написах имейл на Корина Шумахер, за да кажа колко много им съчувствам в тази ужасна ситуация. Единственото важно нещо е семейството на Михаел. На тях им е нужно спокойствие и сила, за да се справят с тази трудна битка – заяви Мика пред немския вестник Билд.

Самият финландец преживя през 1995 г. катастрофа, последиците от която бяха животозастрашаващи контузии.

- Подобно нещо е най-лошото, което може да ти се случи. Внезапно осъзнаваш колко крехък е животът. Най-важно е да можеш да държиш ръката на любимия човек и да се довериш на лекарите. Иначе просто седиш и се надяваш всичко да се оправи, но не знаеш какво те чака на следващата сутрин. Нищо не можеш да направиш – и това е ужасът на ситуацията. Но Михаел е боец и няма да се откажи, докато не спечели битката – допълни 45-годишният финландец.

                                                                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1820 -: Януари 07, 2014, 02:54:53 pm »

Лотус отмени тестовете на новия болид



Лотус отмени тестовете на новия си болид Е22 преди старта на новия сезон във Формула 1, въпреки че направи значителни промени по състезателната кола. "Ще държим колата на трупчета малко по-дълго в сравнение с някои други тимове", заяви Ник Честър, технически директор на Лотус. Отборът няма да вземе участие в първите тестове в Херес в края на януари.

"Ще представим болида преди тестовете в Бахрейн през февруари", каза още Честър. Решението тестовете да бъдат отменени е изненадващо с оглед на множеството подобрения, направени по болида през паузата между шампионатите.

Ромен Грожан и Пастор Малдонадо ще карат за тима на Лотус през 2014 година.

                                                                                                                                              sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1821 -: Януари 09, 2014, 08:15:02 am »

Екълстоун: Алонсо-Райконен е класическа комбинация, която щеше да допадне на Енцо Ферари



Пилотският тандем Фернандо Алонсо – Кими Райконен е класическа комбинация, която щеше да допадне на Енцо Ферари, смята Бърни Екълстоун. Според управляващия търговските права на Формула 1 ще е истинско забавление да се наблюдава представянето на двамата състезатели във Ферари.

Райконен се върна в Скудерията след две години в Лотус и вече работи в базата в Маранело на симулатора там. Събирането му с Алонсо се обсъжда вече няколко месеца, като дори президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло призна, че е рисковано. Маркизът обаче допълни, че той работи в F1 от 70-те години и в този спорт абсолютно всичко носи известен риск.

- Мислех, че Ферари ще спечелят титлата през 2013 г. и нямам обяснение защо не бяха конкурентоспособни. Алонсо при всички случаи караше добре. Дали имаше право да критикува отбора? Да. Сега прахът се слегна и ще видим един различен отбор на Ферари през 2014 г. Алонсо-Райконен е класическа комбинация, която щеше да допадне на Енцо Ферари. Ще е интересно с тези двамата. Ако Кими кара така, както го правеше много пъти през 2013-та, то Алонсо ще бъде още по-мотивиран. Но на Ферари всъщност им е необходим наистина добър автомобил. Иначе няма за какво да говорим – заяви 83-годишният англичанин пред Гадзета дело Спорт.

Според Бърни двигателите ще са решаващи в битката за титлата през предстоящия сезон, но и късметът ще има роля в борбата.

- Няма гаранция, че най-добрият пилот ще вземе короната. Първото място ще е за най-големия късметлия. В момента нямам фаворит – допълни Екълстоун.

Англичанинът чака в началото на новата година да разбере дали в Германия ще има процес срещу него. Същевременно във Великобритания се очаква присъда до два месеца по делото, заведено от Constantin Medien за измама и пропуснати финансови ползи.

                                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1822 -: Януари 09, 2014, 08:21:24 am »

Мерцедес ще покажат новата си кола на 28 януари, Ферари – малко по-рано



Мерцедес ще покажат новата си кола за сезон 2104 г. във Формула 1 на 28 януари – първия ден от предсезонните тестове. F1 W05 ще се появи сутринта, съобщиха от екипа в Туитър акаунта си.

Първият тест преди сезона в Гран при започва на 28 януари и ще продължи до 31 януари на пистата Херес в Испания. Другите два ще се проведат в Бахрейн, съответно на 19-22 февруари и 27 февруари – 2 март. Първият старт – Гран при на Австралия – е на 16 март.

Ферари пък планират представяне на 23, 24 или 25 януари според италиански и испански медии. Датите са посочени в Марка и Аутоспринт. Новият болид на Скудерията щял да премине всички необходими краштестове тази седмица. Името му пък ще бъде избрано от феновете на екипа чрез интернет допитване.

Ферари освен това тествали новите системи за предстоящия сезон с болид от 2011 г., а новият турбомотор V6 щях да излезе реално на писта чак на първия тест след малко повече от две седмици, се твърди в испанския вестник. Италианското издание пък посочва, че болидът за новия сезон щял да е на трасе още преди официалните тренировки за провеждане на така наречените „филмови” дни – заснемане на колата за промоционални и спонсорски нужди.


                                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1823 -: Януари 09, 2014, 08:27:37 am »

Приемствеността е ключът за успеха на Ред Бул, смята Уебър



Приемствеността е ключът за успеха на Ред Бул във Формула 1, смята Марк Уебър. Австралийският пилот напусна отбора от Милтън Кийнс, който спечели титлите и при пилотите (със Себастиан Фетел), и при конструкторите през последните четири сезона и се присъедини към програмата на Порше за състезания за издръжливост. Той обаче е сред хората, които най-добре познават екипа, тъй като изкара там седем години (от 2007 до 2013 г.).

Известни съмнения относно стабилността на тима бяха породени, след като стана ясно, че в края на 2014 г. от Милтън Кийнс ще си тръгне шефът на аеродинамичния отдел Питър Продрому. Той бе привлечен от Макларън. Междувременно Мерцедес пък взеха други двама инженери от Ред Бул – Марк Елис и Жил Ууд.

- Лесно би било да се заключи, че един автомобилен състезател не зависи кой знае колко от странични неща, но случаят не винаги е такъв. Във Формула 1 има отбори с 500 служители, така че доброто управление и делегиране на задължения е много важно. Според мен Ред Бул доказаха, че приемствеността е най-сериозния показател. Политиката в отбора е почти да няма текучество на хора и пилоти. Непрекъснатото разместване на служители в F1 е може би дори по-лошо, отколкото във футбола, защото е неефективно и скъпо – обясни Уебър.

Той допълни, че на хартия най-голямото име в Ред Бул от стартирането на проекта във Формула 1 бе Ейдриан Нюи:

- Нямаше други. Философията не бе да се отмъкват хора от съперниците, а да изградят екип. Сега много от служителите на Ред Бул получават предложения отвън. Голяма част от успехите се дължи на тези невъзпети герои, за които публиката никога няма да чуе. Някои собственици на футболни отбори могат да си вземат поука от дългосрочното планиране, приложено в Ред Бул. Триумфите не идват за една нощ.

                                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1824 -: Януари 09, 2014, 08:33:39 am »

Корина Шумахер помоли медиите да напуснат болницата в Гренобъл



Корина Шумахер помоли медиите да напуснат болницата в Гренобъл, където лежи съпругът й Михаел. Седемкратният световен шампион падна на ски на 29 декември и удари главата си на камък. След това претърпя две мозъчни операции и все още е в медицинска кома.

- Моля, подкрепете ни в общата битка с Михаел. За мен е важно да оставите лекарите и болницата да си вършат работата на спокойствие. Моля ви да се доверявате на изявленията им и да напуснете клиниката. Моля, оставете семейството ни на спокойствие – се казва в изявлението на Корина, което тя разпространи чрез мениджъра на съпруга си Сабине Кем.

Шумахер е в стабилно, но критично състояние. Лекарите дадоха същите сведения и вчера, когато обявиха, че повече няма да има бюлетини или пресконференции в близко бъдеще.

Информацията за състоянието на 45-годишния германец е на практика една и съща от втората хирургическа интервенция насам. В медиите обаче се появиха спекулации – някои без източник или с цитиран анонимен такъв – за възможни последици от контузиите на Шумахер. Сабине Кем няколко пъти вече опровергава или изяснява „новини” за подобрение на Михаел. Тя подчерта многократно, че всякакви данни, неидващи от лекарите, трябва да се приемат за спекулация.

Роберт Кубица също предупреди за това, че е необходимо да се внимава в такива случаи. Самият той бе потърпевш след катастрофата на рали, която претърпя в началото на 2011 г. и сподели, че е наясно в какво може да се превърне медийното отразяване на такъв случай. Полският пилот ще се състезава тази година във WRC, след като миналата година направи първи сезон след инцидента и взе титлата във WRC2.

                                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1825 -: Януари 09, 2014, 08:39:34 am »

Макларън ще представят MP4-29 онлайн на 24 януари



Макларън ще представят болида си за 2014 г. – MP4-29 – онлайн на 24 януари. Броени дни по-късно – на 28 януари започва първият предсезонен тест във Формула 1.

Новият автомобил на тима от Уокинг ще види бял свят по обяд (12 часа британско време). Отборът обяви представянето в Туитър, добавяйки и хаштаг #McLaren2014. Тимът е под сериозно напрежение, след като през 2013 г. записа един от най-трудните сезони в историята си. През миналата състезателна година Макларън не взеха нито един подиум.

С интерес се очаква и информация кой ще е главен спонсор на отбора след оттеглянето на Водафон. Екипът бе заявил в началото на 2013-та, че ще го обяви на 2 декември, но това не се случи. Предполага се, че новият спонсор може да е Сони, макар от компанията да опровергаха тези твърдения наскоро.

                                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1826 -: Януари 09, 2014, 08:45:58 am »

Работата в Мерцедес за новия сезон върви по план, заяви Лауда



Работата в Мерцедес по новия болид за Формула 1 върви по план, заяви Ники Лауда. Предизвикателството с промяната на правилата и въвеждането на нови двигатели през новия сезон е огромно, но според трикратния световен шампион и настоящ председател на борда на Мерцедес F1 то няма да предизвика закъснение в плановете на екипа от Бракли.

- Нищо не се променя и не се мести. Плановете вървят нормално – бе категоричен Лауда след изразена от шефа на Ред Бул Кристиан Хорнер идея началото на зимните тестове евентуално да бъде преместено със седмица по-късно. – Задачата е огромна за всички ни.

Мерцедес тестват новия си двигател V6, както и допълнителните системи за задвижване, скоростната кутия и охладителната система на стендове в завода си. Лауда призна, че охлаждането ще е едно от най-големите предизвикателства за 2014 г.

- Непрекъснато учим. (През новия сезон) ще трябва да се управляват неща като налягане на водата, вътрешно охлаждане. Маслото и водата трябва да са в точно определен температурен прозорец. Прескачането на определена граница води до това, че всичко спира да работи – допълни австриецът.

Той каза също така, че съчувства на отборите, които не заводски като Ферари и Мерцедес, тъй като работят въз основа на подадена им от производителите на мотори информация и нямат реална база за сравнение. Според него освен това Мерцедес и Рено имат известно предимство спрямо Ферари, тъй като ще доставят агрегати на по три екипа. От Маранело дават двигатели само на два (Заубер и Маруся).

- Четири екипа означава четири източника на информация. Всеки си има индивидуални проблеми, така че ще можем да учим по-бързо и това съответно ще ускори отговора (на грижите) – добави Лауда.

                                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1827 -: Януари 09, 2014, 08:47:35 am »

Сутил ще гони подиум през първия си сезон със Заубер



Адриан Сутил ще преследва първи подиум в кариерата си през новия сезон във Формула 1, заяви самият пилот. Германецът, който се присъедини към Заубер, призна, че за него най-важното нещо през 2014 г. е да стигне топ 3 и се надява да го постигне с новия си отбор.

- Всяка година голямата цел за мен е да се представя по-добре в сравнение с предходния сезон, както и спрямо най-силното ми класиране в шампионата – девети през 2011 г. Това искам да подобря, така че е ясно към какво се стремя: девето или по-предно място. Ще опитам да взема подиум, ако имам такава възможност, тъй като досега не съм бил на почетната стълбичка в F1 и страшно ми се ще да се кача там. Не мога обаче да знам дали ще се случи или не, тъй като много зависи от колата и от нашата работа. Най-важното е всички да са фокусирани и отдадени на задачите – заяви Сутил пред Скай Спортс.

Той допълни, че е бил в контакт с шефа на Заубер Мониша Калтенборн още от 2012 г., когато не се състезава след процеса срещу него за тежка телесна повреда.

- Продължихме разговорите в началото на миналия сезон, като поддържах контакт още от февруари 2012-та, когато дори не карах. Така че просто трябваше да намерим общо решение. През 2013 г. трябваше да реша дали искам да изкарам още един сезон във Форс Индия или да отида в Заубер. Предпочетох швейцарския отбор и съм доволен, че сега ми предстои ново предизвикателство. Щастлив съм, че около мен има свежа енергия. Имаме чудесни цели, отборът е стабилен, има прекрасна история и ми харесва да работя с тях – добави Адриан.

Той повтори, че все пак никой не е наясно в настоящия момент колко силна ще е новата кола. Болидите през 2014-та ще са напълно нови заради промените в правилата, новите двигатели и т.н. и според Сутил първите няколко състезания ще са доста сложни заради това:

- Никой не е наясно колко ще може да натиска. Пилотите трябва да намерят границата, като същевременно пестят гориво. Началните надпревари ще са много трудни.

                                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1828 -: Януари 09, 2014, 08:48:49 am »

Удар на едната ска в камък е причина за инцидента на Шумахер



Записът от камерата на каската на Михаел Шумахер е потвърдил вече известната информация по случая със седемкратния световен шампион във Формула 1, съобщи френският прокурор Патрик Куинси. Той отговаря за разследване падането на германеца, по което работят два екипа.

Бившият пилот от F1 падна на 29 декември миналата година и удари главата си в камък. След това претърпя две мозъчни операции и до момента е в медицинска кома в болница в Гренобъл. Състоянието му е критично, но стабилно.

Куинси обясни, че освен преглед на видеозаписа са били проведени редица разпити на множество свидетели и са снети показания от експерти.

- Проучихме филма от камерата, която е била закрепена за шлема на господин Шумахер. Все още не сме го разделили кадър по кадър. Ще го сторим, ако е необходимо, но конкретно скоростта не е толкова важен аспект за нас, нито ще има решаващо значение за заключенията в края на разследването – заяви Куинси.

Шумахер е излязъл в 10 сутринта (местно време) от хижата си заедно с 14-годишния си син Мик. Носел е протектор за гърба и е бил със ски под наем, върху които са открити следи в съответствие с последвалите по-късно удари. След около 45 минути каране двамата са се присъединили към група приятели. Михаел е излязъл между две писти – червена (Ле Шамоа) и синя (Ла Биш) – на път обратно към курорта Мерибел. Инцидентът е станал на 2700 метра надморска височина в 11:07 часа в коридора между трасетата. Едната ска на германеца е ударила скала (на около 8 метра от пистата), скрита под 20 см сняг, навалял предходната нощ. Той е политнал напред, ските паднали и при падането е ударил главата си в друг скрит под снежната настилка камък. Позицията му след това е на 9 метра от трасето. Последователността на събитията е потвърдена от видеозаписа.

- Доказателствата сочат, че е много добър скиор. Наистина е излязъл от пистата, като не изглежда да намалява скоростта. Не можем да кажем с колко точно се е движел. Но скоростта е на добър скиор върху сравнително труден терен и след това завива, за да намали малко. Ските му са били в перфектно състояние. Те не са причина за инцидента. Одраскванията от долната страна доказват удара в камък. Пистата пък е била много добре маркирана и всеки скиор е можел да види къде реално свършва склонът – допълни следователят Стефан Бозон.

Куинси отрече информацията, че е получен втори запис на инцидента, направен случайно от друг човек на трасето. Той заяви още, че се съмнява такъв да съществува. Не бе потвърдена и историята за това, че излизането на Шумахер от пистата е било, за да помогне на друг човек от групата.

                                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1829 -: Януари 10, 2014, 02:31:08 pm »

Сър Бен Ейнсли иска да работи с Нюи в британски проект за Americas Cup



Сър Бен Ейнсли има огромно желание да работи с Ейдриан Нюи в британски проект за участие в Americas Cup.

Възможността гениалният конструктор да напусне Гран при, за да създава съвсем различни неща, бе обсъждана по време на миналия сезон 2013 г. Той няколко пъти отхвърля слуховете и заявява, че остава в Ред Бул. Екипът от Милтън Кийнс спечели и двете титли в шампионата на Формула 1 през последните четири години с болидите на Нюи.

- Ейдриан е голям фен на спорта ни. Има потенциал да участва, да погледне конструкторския ни екип, както и какво точно правим. Беше страхотно да се видим и да говорим, макар че той е отдаден на Формула 1 в обозримо бъдеще – коментира Ейнсли пред ВВС Радио.

Появата на Ейнсли по време на Гран при на Абу Даби през ноември 2013-та наля вода в мелницата на слуховете.

Четирикратният олимпийски шампион бе водещата фигура в Oracle Team America в последното издание на прочутата надпревара и изведе тима до победа. Той обаче има огромно желание на събере средства за чисто британски проект и дори събитието да се проведе в британски води. Засега Ейнсли е „сравнително уверен”, че ще се справи със задачата по намирането на необходимия бюджет, като според него присъствието на Нюи би било не просто ценно, а на практика незаменимо за едно такова начинание:

- Да имаме на разположение Ейдриан или някои от изключително умните хора от тази индустрия би било невероятна помощ за отбора. Нюи очевидно е гений по отношение на всичко, свързано с подобни конструкции. Има невероятна биография, но не би ми допаднало някой да си помисли, че се опитвам да го отмъкна от Ред Бул.


                                                                                                                                                         clubs1.bg
Активен