www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509326 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1830 -: Януари 10, 2014, 02:33:00 pm »

И Катерам ще покажат новия си болид директно на Херес



Екипът на Катерам обяви, че също като Мерцедес ще покаже новия си болид за сезон 2014 г. директно на пистата Херес преди първия предсезонен тест във Формула 1. Отборът от Лийфийлд ще извади на бял свят автомобила сутринта на 28 януари, когато същото ще сторят и колегите им от Бракли. Макларън пък ще демонстрират МР4-29 няколко дни по-рано – на 24 януари, онлайн.

Катерам, които загубиха миналата година десетото място при конструкторите, ще продължат да се състезават с двигатели на Рено. Те обаче не са обявили нито един пилот, като за двата кокпита се спрягат куп имена – тези на титулярите от 2013-та Гийдо ван дер Гарде и Шарл Пик, Хейки Ковалайнен, Маркус Ериксон от GP2 и дори Камуи Кобаяши.

Шефът на тима Сирил Абитебул пък смята, че отборът едва ли е можел да стане по-конкурентоспособен чрез различен метод на работа.

- Трудно е да се каже дали щеше да има разлика. Може би единственият пропуск досега е този, че не сме свързани с някой от големите екипи. Но да започнеш от нула и да достигнеш етапа, в който се намираме понастоящем, изисква време. Всичко трябва да се изгражда постепенно, докато се превърне в силен бизнес, способен да се съревновава с компании, инвестирали в продължение на 35 години като Уилямс. И на Ред Бул им отне време, за да напаснат нещата, когато започнаха след купуването на Ягуар. Лотус са фантастичен отбор, но те пък стартираха от Толеман и Бенетон – сподели Абитебул.

                                                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1831 -: Януари 10, 2014, 02:34:18 pm »

Лотус са убедени, че и други отбори ще пропуснат тестове



В отбора на Лотус са убедени, че и други отбори ще пропуснат някои от предсезонните тестове във Формула 1. От Енстън обявиха, че няма да са на Херес в края на януари. Болидът Е22 няма да е готов за тези изпитания.

Шефът на тима Ерик Булие твърди, че поне още един отбор няма да успее да се подготви навреме за първите тренировки.

- Няма да сме единственият липсващ от Херес тим, ще видите. Това вече го знам със сигурност – заяви Булие пред ВВС.

През последните седмици имаше идея първият предсезонен тест за годината да бъде евентуално отложен със седмица. Тя бе обсъдена на среща на стратегическата група за F1, но време на практика няма – предишният сезон приключи в края на ноември и останаха по-малко от два месеца за подготовка преди новите болиди да стъпят на писта.

- Още преди месец обяснихме, че ще е трудно. Всъщност повечето отбори са на това мнение. Но всички взехме това решение. Вярно е, че колата ни няма да е готова навреме, но ще сме на линия скоро след това. В определен аспект ситуацията не е толкова лоша, тъй като ще имаме възможност да видим какво правят другите, а никой няма да е наясно относно нашата работа – допълни той.

Макларън, Мерцедес и Катерам са единствените отбори досега, посочили кога ще покажат новите си болиди. От Уокинг ще извадят МР4-29 на бял свят онлайн на 24 януари. Другите два екипа ще имат презентации директно на пистата Херес сутринта на 28 януари точно преди първия тест.

- Взехме решението да пропуснем тренировката с ясното съзнание, че това е една трета от предсезонните изпитания. Ще се фокусираме върху това да си свършим работата по малко по-различен начин, за да не загубим прекалено много – уточни Булие.

                                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1832 -: Януари 10, 2014, 02:43:25 pm »

Колко дълго ще държат още Шумахер в кома?



От почти две седмици Михаел Шумахер се намира в университетската болница в Гренобъл. Състоянието на 7-кратния световен шампион продължава да е критично, но е стабилизирано. До откритата общественост трудно се допуска каквато и да е информация. Сабине Кем продължава да подчертава, че ще даде данни тогава, когато действително има такива.

След инцидента във френските Алпи лекарите поставиха германеца в изкуствена кома, за да дадат възможност на мозъка да се възстанови от удара. Докато вътрешно-черепното налягане остава високо и отоците не са спаднали, докторите ще продължават да вливат медикаменти, които да държат Шумахер в кома. Колко дълго обаче може да продължи това?

„Всичко зависи от преценката на лекуващите лекари за състоянието на мозъка“, обяснява професор Бернхард Майер, директор на неврохирургията в Мюнхен, пред онлайн портала Focus. „Когато те смятат, че могат да си позволят да го извадят от кома без да се повиши вътрешно-черепното налягане, тогава ще го направят. За целта това налягане непрекъснато се измерва, за да се види дали взетите мерки дават някакви резултати.

Когато налягането спадне, упойващите вещества ще бъдат намалени, за да се види дали то ще остане ниско. Ако това се случи, тогава те ще бъдат спрени и той ще излезе от кома. Ако налягането се повиши, тогава те отново ще увеличат медикаментите.

Подобни случаи са строго индивидуални. Спектърът е много широк - варират от възможността да го видим в края на годината по телевизията да изглежда така, все едно нищо не се е случило до сериозни, трайни увреждания. Каква ще е тенденцията ще може да се каже най-рано след шест седмици.“

„Досегашните тренировки на Шумахер би трябвало да му помогнат да възстанови напълно движението, говора и храненето си“, обяснява от своя страна Андреас Цайгер, ръководител на отдела за ранна рехабилитация в евангелистката болница в Олденбург. „Възможно е той бързо да се възстанови след изваждането от кома и след една интензивна рехабилитация да възвърне напълно силите си. Дори и след най-тежките наранявания на мозъка надеждата е напълно оправдана.“

                                                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1833 -: Януари 10, 2014, 02:45:24 pm »

Форс Индия винаги са били първата ми опция, настоя Перес



Серхио Перес настоя, че Форс Индия винаги са били първия му избор, след като бе освободен от Макларън. Мексиканският пилот изкара по-малко от година в Уокинг, където предпочетоха да привлекат Кевин Магнусен за новия сезон.

След доста бързи преговори Перес подписа с Форс Индия, като бе категоричен, че отборът е стабилен и с чудесен опит.

- Форс Индия винаги са били първата ми опция. Тимът е чудесен и точно като мен иска да постигне успехи. За мен бе важно не просто да остана в F1, а да съм част от достатъчно силен и амбициозен екип. Форс Индия са точно такъв отбор. Наскоро станаха шести в шампионата при конструкторите и смятам, че са страхотна възможност за мен – обясни мексиканецът в интервю за formula1.com.

Той допълни, че дискусиите с тима от Силвърстоун са започнали около Гран при на САЩ през ноември миналата година:

- Отидох на няколко срещи, проведох няколко телефонни разговора преди всичко да приключи с положително споразумение. Официалната новина, че ще се състезавам с Форс Индия бе обявена на 10 декември в мексиканското посолство в Лондон, където бях заедно с Виджай Маля. Моментът бе доста емоционален.

23-годишният пилот не съжалява, че бе освободен от Макларън и повтори, че винаги ще ги уважава.

- Смятам, че съм по-добър състезател след година с Макларън, по-силен във всеки един аспект. За съжаление сезонът не се получи според очакванията ни и не взехме никакъв подиум. Сега съм в различна ситуация, но пак е вълнуващо. Тя е част от пътуването ми през Формула 1. Силно вярвам, че успехът тепърва ми предстои – допълни Перес.

                                                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1834 -: Януари 10, 2014, 02:47:02 pm »

Хонда могат да се окажат с по-развит двигател догодина, смятат в Рено



Хонда ще се върнат във Формула 1 чак през 2015 г., но това може да има предимства за японския производител, смятат съперниците от Рено.

През 2014-та предстоят най-големите промени в техническите правила от десетилетия насам и подготовката за новия сезон е особено напрегната. Никой не се наема да прави каквито и да са прогнози, като досега единствените предположения са, че може би Ред Бул ще продължат да са фаворити въпреки новите коли, двигатели и системи за задвижване.

Хонда ще разполагат с допълнителна година за развитие на своя проект. Съперниците им в същото време обаче ще изчистват своите системи на писта.

- Подобна ситуация имам както предимства, така и недостатъци – заяви шефът операции на пистата на Рено F1 Реми Тафен. – Те няма да се състезават през 2014-на, но според мен това няма да е решаващо (за бъдещото им представяне). Не им се налага да се съсредоточават върху настоящия момент, а директно върху следващата година. Това на практика са още 12 месеца за изучаване на агрегата и през 2015-та може да се окажат с мотор, който е значително по-развит. Ние обаче няма да стоим на едно място и също ще работим по агрегатите си. Всъщност вече работим с поглед към 2015-та, така че проектите при всички положения имат доста сходства. Въпрос на ресурси е. Те могат да съсредоточат всичко, с което разполагат – пари и хора – върху следващия сезон, докато ние трябва да ги делим с настоящата година.

Тафен обаче настоя, че предпочита ситуацията на Рено, отколкото тази на Хонда въпреки напрежението и малкото налично време за довършване.

- Дори да разполагаш с най-добрите хора и съоръжения, се вижда как работи всичко чак на колата. Тогава става ясен резултатът от труда ти през последните три-четири години – посочи той.

Двигателите и допълнителните системи за задвижване са сред най-обсъжданите теми в навечерието на предсезонните тестове на отборите от Формула 1. Според мнозина – сред тях трикратният световен шампион Ники Лауда и шефа на Ред Бул Кристиан Хорнер – издръжливостта ще е решаващ фактор в битката за короната тази година. Всички са единодушни пък, че пилотите ще трябва да адаптират стила си и да научат много нови неща, за да управляват успешно новите болиди. Началникът на Макларън Мартин Уитмарш дори стигна дотам да посочи, че дебютантът Кевин Магнусен например има толкова опит с новите коли, колкото двама от най-опитните пилоти в падока – Фернандо Алонсо и Дженсън. Новият съотборник на Себастиан Фетел Даниел Рикиардо пък заяви, че 2014 г. е най-добрият шанс да се бори с четирикратния носител на F1 короната, тъй като всички започват да работят кажи-речи от нула този сезон.

                                                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1835 -: Януари 10, 2014, 03:18:31 pm »



Уилямс: Промените в правилата са в наша полза

"Без тях няма как да се надяваме да се върнем в челото"

Отборът на Уилямс може само да спечели от огромните промени в правилата във Формула 1 за предстоящия сезон 2014. Това е мнението на Клер Уилямс, президент на великия британски тим, създаден от баща й. Последните години са много трудни за отбора, но миналата година те стигнаха дъното. Новата турбо ера може да се окаже магическата промяна, която да върне Уилямс по пътя към победите.

"Ако нямахме тези огромни промени в правилата, трябва да призная, че нямаше как да се надяваме още през 2014 година да се върнем в челото - там, където без никакво съмнение е мястото на Уилямс", сподели очакванията си за новия сезон Клер.

"Това дали отново ще започнем да печелим победи зависи само от нас, но сега нашите конкуренти поне не могат да разчитат на постигнатото до 2013 година. Така силите до някаква степен ще бъдат изравнени в първата част от сезон 2014", завърши тя.

                                                                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1836 -: Януари 10, 2014, 03:20:08 pm »



Фитипалди: Маса ще върне Уилямс в челото

"Това нямаше как да се случи, ако не бяха промените"

Фелипе Маса е основната сила, която ще повлияе положително на отбора на Уилямс и ще помогне за връщането на славния британски тим там, където им е мястото. Това е мнението на легендата на спорта и двукратен световен шампион Емерсон Фитипалди.

Бразилецът вярва във възможностите на своя сънародник, който тази година за първи път ще има възможност да се докаже извън сянката на Фернандо Алонсо от съвместната им работа във Ферари.

"Фелипе ще се представи много силно през този година. Очаквам да поведе отбора на Уилямс към победи и да ги върне там, където им е мястото - в челото на Формула 1", подкрепи своя сънародник Фитипалди.

"Истината е, че това нямаше как да се случи, ако не бяха кардиналните промени с въвеждането на турбо двигателите и останалите неща. Уилямс са много опитен отбор, бяха попаднали в безтегловност и безизходица, но сега имат шанс за напълно ново начало и разполагат с пълния потенциал да се възползват от това", завърши легендарният бразилец.

                                                                                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1837 -: Януари 10, 2014, 03:21:29 pm »



Ферари: Адаптирането на пилотите към турбо двигателите ще е решаващо

"Алонсо направи тестове в симулатора и много ни помогна"

Техническият директор на Ферари Джеймс Алисън коментира промените за предстоящия сезон 2014. Според него завръщането на турбо двигателите ще изиграе основна роля и по-точно за адаптирането на пилотите към тях и промяната в стила на пилотиране.

Ограничението от 100 кг бензин на състезание отвори много работа на инженерите, които продължават да работят по настройките на двигателите. Според Алисън пилотите ще имат основна роля в подобряването на разхода и ефикасното използване на горивото.

"Фернандо Алонсо направи първи тестове в симулатора и това беше много полезно за инженерния екип, разработващ новия двигател. Той ни даде много ценна обратна връзка, която ще ни помогне в борбата за сваляне на разхода", обясни Алисън.

"През 2014 година пилотите, които се адаптират бързо към новите турбо двигатели, ще имат решаващо значение за отборите си. Те ще играят основна роля в борбата с най-ефикасното използване на ограничените 100 кг бензин от правилника", завърши той.

                                                                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1838 -: Януари 11, 2014, 10:10:42 am »

Ферари променя геометрията на предното окачване в новата кола?





Ферари изненада всички преди две години на представянето на своята кола за 2012 г. F2012 разчиташе на система пулрод на предното окачване, нещото което за последен път бе използвано от екипа на Минарди през 2001 г. Годината започна мъчително, но в крайна сметка само три точки не достигнаха на Фернандо Алонсо да спечели световната титла.

Затова не бе чудно, че през миналия сезон инженерите решиха отново да използват същата конфигурация. Конкурентите също анализираха ползите и загубите от подобно решение и скоро се чуха оценки, че пулрод системата на Скудерията има определени предимства срещу конвенционалното пушрод окачване. Въпреки че развитието и адаптацията към него изискваше прекалено много време.

Повечето отбори решиха, че подобен риск не си струва. Все пак Макларън рискуваха и копираха решението, но рискът се оказа неоправдан. Отборът за първи път от повече от 20 години не успя да спечели място на подиума. Аеродинамиката в предната част на колата се оказа сериозна главоблъсканица за инженерите. Отвеждането на въздушния поток от предното крило през окачването към кутиите за радиаторите се оказа една от причините за проваления сезон. Ферари също се оплака от проблеми с аеродинамиката и през 2013 г., но те бяха свързани като цяло по-скоро със задната част на колата.

Сега изглежда Ферари са решили да се върнат отново към пушрод системата за новата кола, както гласи поверителна информация достигнала до техническият експерт Джорджо Пиола и журналисти от auto, motor und sport.

Това не означава, че в Скудерията не са били доволни от решението в последните две години. Според информацията промяната е наложена най-вече от промяната в правилата. Предната част на шасито ще бъде с 10 см по-ниско и варианта с пушрод окачването оставя повече място за изчистването на въздушния поток във важната долна зона и отвеждането му към задната част.

                                                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1839 -: Януари 11, 2014, 10:12:05 am »

Кобаяши пред договор с Катерам?



Завръщането на Камуи Кобаяши във Формула 1 изглежда все по-реалистично. Според последните слухове японецът е близо до договор с екипа на Катерам. След като отбора до момента не е потвърдил нито един от двамата си пилоти е възможно и Шарл Пик, и Гийдо ван дер Гарде да бъдат заменени.

„Съвсем скоро ще обявим пилотите си“, обясни говорител на отбора пред Sky. Смята се, че ще се разчита на поне един значително по-опитен пилот от досегашните. „Имаме няколко пилоти в полезрението си, Камуи разполага с доста опит. С новите правила и новата конфигурация на колите опитът ще е много важен.“

Кобаяши разполага с 60 старта зад гърба си и дори успя да се качи на подиума в родината си през 2012 г. с кола на Заубер.

Въпреки това швейцарците решиха да не заложат на него и 27-годишният пилот кара в сериите Льо Ман и бе тест пилот на Ферари през изминалата година. Смята се, че Хейки Ковалайнен също е възможен вариант за отбора, където прекара два сезона. При наличието на един опитен пилот се смята, че другият ще бъде новобранец, като се спряга името на Маркус Ериксон. Кои ще са избраниците на Катерам обаче предстои да разберем, както обещават от отбора, „съвсем скоро“.

                                                                                                                                                 clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1840 -: Януари 11, 2014, 10:15:29 am »



Номерата на пилотите за сезон 2014 (обновена)

Официалният списък от ФИА

През новия сезон във Формула 1 пилотите ще трябва да се състезават с номер, който ще бъде техен до края на кариерите им. Това реши ФИА на официалната среща на моторспорт съвета през декември миналата година.

Състезателите ще могат да сами да си изберат с кой номер да участват в шампионата - от 2 до 99 (1 ще е за носителя на титлата). Днес ФИА публикува финалния списък с номерата на всички пилоти, които ще се подредят на стартовата решетка в Мелбърн на 16 март.

Пилотът на Макларън Дженсън Бътън днес сподели снимка в социалните мрежи, с която обяви, че неговият номер ще е 22.

Четирикратният световен шампион Себастиан Фетел е избрал номер 5, но през сезон 2014 ще се състезава с 1.

Ред Бул

Себастиан Фетел: 1
Даниел Рикиардо: 3

Ферари

Фернандо Алонсо: 14
Кими Райконен: 7

Мерцедес

Люис Хамилтън: 44
Нико Розберг: 6

Лотус

Ромен Грожан: 8
Пастор Малдонадо: 13

Макларън

Дженсън Бътън: 22
Кевин Магнусен: 20

Форс Индия

Серхио Перес: 11
Нико Хюлкенберг: 27

Заубер

Адриан Сутил: 99
Естебан Гутиерес: 21

Торо Росо

Жан-Ерик Верн: 25
Даниил Квят: 26

Уилямс

Фелипе Маса: 19
Валтери Ботас: 77

Марусия

Жул Бианки: 17


                                                                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1841 -: Януари 11, 2014, 04:44:47 pm »



ФИА затяга измерването на използваното гориво от турбо двигателите

Отборите ще ползват нови, по-точни сензори

ФИА хомологира нов сензор, който ще измерва количеството използвано гориво от отборите през предстоящата 2014 година. С новата турбо ера и внедряването на V6 турбо двигателите бе наложено и ограничение от 100 кг бензин на пилот за едно състезание.

Досегашният сензор, използван при атмосферните V8 двигатели, се оказа не толкова прецизен, колкото изискват правилата. Той е измервал с грешка до 1.5%, което би означавало разлика при измерването до 1.5 кг гориво. Техническата комисия на ФИА обяви, че новите измервателни сензори на компанията Gill Sensors вече отговарят на изискванията на Формула 1.

Ефективното използване на горивото от новите двигатели ще е не по-малко важен фактор в състезанията през 2014 година, колкото мощността и издръжливостта на агрегатите.

                                                                                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1842 -: Януари 12, 2014, 08:35:39 am »

Маруся потвърди Макс Чилтън официално



След като ФИА публикува номерата на пилотите за новия сезон и там Макс Чилтън присъстваше като пилот на Маруся, след обяд екипът официално потвърди оставането му и през тази година. На международното автомобилно изложение в Бирмингам спортният директор на Маруся Греъм Лоудън потвърди тайната.

„Много съм щастлив, че ще имам възможност да остана за втора година в екипа на Маруся“, заяви Чилтън след обявяването. „Постоянството за мен и за отбора са много важни. В дебютния сезон се учи много, но във втората година можеш да покажеш наученото и да разкриеш целия си потенциал.

Искам да благодаря на отбора за възможността и за вярата, която имат в мен. Това е чудесен екип и нямам търпение да започне новия сезон.“

Чилтън отново ще има за съотборник Жул Бианки. Най-доброто класиране за британеца е 14-ото място в Гран при на Монако.

„С поглед към промените в регламента е много важно да има приемственост. Затова решихме да запазим и двамата си пилоти“, обясни тим шефът Джон Бут. „Макс имаше впечатляващ дебютен сезон, в който успя да завърши във всички състезания. Той може да е горд с напредъка, който направи през 2013 г.“

                                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1843 -: Януари 18, 2014, 05:34:21 pm »

Магнусен може да притисне и предизвика Бътън, смята Пафет



Тест пилотът на Макларън Гари Пафет смята, че Кевин Магнусен ще притисне Дженсън Бътън. Според него дебютантът притежава достатъчно скорост, за да се справи със задачите в новия си отбор във Формула 1.

Шампионът от Формула Рено 3.5 бе предпочетен от отбора от Уокинг и зае мястото на Серхио Перес – мексиканецът не изкара и година в тима. Въпросът дали е готов за Гран при обаче е сред най-обсъжданите от месеци насам редом с привличането на Данил Квят в Торо Росо.

- Това, което искаме в Макларън, е Дженсън бъде предизвикан по-сериозно. Нужен му е някой по-бърз, за да се случи това. Видяхме го преди, когато Люис Хамилтън бе в екипа. Люис е един от най-добрите пилоти в квалификации и той винаги караше Дженсън да се представя на лимита, да се труди здраво, за да върви с него. Миналия сезон двамата пилоти на екипа бяха с доста подобно представяне и като че ли не се предизвикваха един друг. Мисля, че Кевин наистина може да допринесе с това за отбора, той е невероятно бърз – сподели Пафет по време на шоуто на Аутоспорт в Бирмингам.

Гари, който е част от екипа на Макларън като резервен пилот от 2006 г. насам, смята също така, че Магнусен се е адаптирал прекрасно и пораснал неимоверно много през двете си години във Формула Рено 3.5.

- Кевин не се е състезавал в F1, липсва му такъв опит, но през миналите два сезона в световните серии се видя колко много се промени той като състезател. И преди беше бърз, но малко неразумен и имаше доста инциденти през 2012 г. През 2013-та обаче се показа като завършен пилот – пак бърз, но значително по-мъдъл, много по-технично настроен, отколкото преди това. Все още има много за учене, но притежава достатъчно скорост, а и напредва добре. Определено се променя, за да стане по-добър пилот – допълни Пафет.

                                                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1844 -: Януари 18, 2014, 05:40:33 pm »

Новото Ферари все пак остава с предно окачване пулрод



Информацията достигнала до Джорджо Пиола относно промяната на геометрията и на системата на предното окачване на новото Ферари все пак се оказа невярна. В колата си за новия сезон от Скудерията ще продължат да разчитат на предно окачване, конструирано по системата пулрод. Италианският журналист, който има над 600 записани състезания във Формула 1, е институция в спорта и е известен с добрите си контакти най-вече във Ферари. Очевидно обаче, че и той не е застрахован от получаването на невярна информация.

Така след уточнение, последвало новината, че от Скудерията са решили да променят окачването си и да се върнат отново към пушрод система, сега стана ясно, че дори след промяната в правилата, новото Ферари ще остане със стъкмяване пулрод.

В Маранело се върнаха към тази философия през 2012 г., като бяха първият отбор от 2001 г. насам, който използва подобно решение. То бе копирано без особен успех от Макларън през 2013 г. и ще бъде интересно, дали други отбори ще се насочат към него през новия сезон.

                                                                                                                                          clubs1.bg
Активен