www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 482247 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #195 -: Април 14, 2013, 05:18:01 pm »


Бътън: Трябва да сме доволни от петото място
"Всички в челото бяха толкова по-бързи от мен"

Дженсън Бътън призна, че в Макларън трябва да са доволни от петото място, до което успя да стигне в днешната Гран при на Китай. Според британеца стратегията с две спирания в бокса е била правилната и единственият избор за атака на места в топ пет.

Още вчера си личеше, че Макларън не разполагат с нужната скорост, и днес в Шанхай Дженсън стартира едва осми с алтернативна стратегия, подобно на Себастиан Фетел от Ред Бул. Трикратният световен шампион обаче успя да финишира пред Бътън, но и той се размина с качване на подиума.

"Състезанието беше много тежко. Всички останали в челото бяха толкова по-бързи от мен. Нямаше никакъв смисъл да се състезавам с тях, защото щях да унищожа гумите си и по този начин стратегията си също. Едно блокиране, едно минаване през каучуковите отломки и сликовете се съсипват", обясни Дженсън. „Не беше много приятно. Първо по радиото ми потвърдиха: "да, можеш да се състезаваш с конкурентите", но след малко отново чух: "трябва да пазиш гумите си, върни се към предварително разчетеното темпо". При тази ситуация смятам, че всички в Макларън трябва да сме доволни от петото място. Тези десет точки са важни за шампионата. Трябва ни спешно подобрение на формата за предстоящата Гран при на Бахрейн", завърши британецът.
                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #196 -: Април 14, 2013, 05:19:55 pm »


Хамилтън: Мерцедес имат нужда от още скорост
"Доста съм доволен от третата позиция"

Люис Хамилтън стартира от полпозишън в днешното Гран при на Китай, но изгуби позицията си и бързо изпадна до трети. Според пилота, причината за това е липсата на скорост и отборът трябва да продължи да работи в тази посока. Хамилтън изгуби лидерството си от Фернандо Алонсо в петата обиколка, а останалата част от състезанието прекара в битка с Кими Райконен, която също не спечели. "Не съм сигурен къде точно губим. Днес темпото ни като цяло липсваше. Има някои области, върху които трябва да съсредоточим работата по колата. Направили сме подобрения, но имаме нужда от още. Трябва да видим къде губим време, да се фокусираме върху това и да се подобрим", обяснява Хамилтън.

Въпреки всичко, Люис е доволен, че е на подиума във второ поредно състезание. "Доста съм доволен от третата позиция, въпреки че ми се искаше да победя. Райконен и Алонсо бяха много бързи в състезанието. Успях малко да притисна Кими, но не и да го изпреваря".

Състезанието за съотборника на Хамилтън Нико Розберг, който спечели на "Шанхай" миналата година, приключи по-рано заради проблеми с окачването. "Страдах от недозавиване. След питстопа нещата се влошиха и предното ми колело започна да подскача в завоите. Върнах се за проверка, но нещата не се оправиха и напуснах състезанието".
                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #197 -: Април 14, 2013, 05:22:03 pm »


Уебър: Реших, че Верн ме пуска
"Момчетата мислеха, че колелото ми е готово, но…"

Марк Уебър бил сигурен, че пилотът на Торо Росо Жан-Ерик Верн ще го пусне да го изпревари в 16-ата обиколка от Гран при на Китай. Ред Булът настигна болида на Верн в завой номер 6, докато Уебър се опитваше да се възстанови от наказанието след вчерашната квалификация възможно най-бързо. Австралиецът направи късна маневра от вътрешната страна и докосна Верн. Болидът на Торо Росо се завъртя, а Марк счупи предното си крило.

"Прегрупирах се, пробивах си път през колоната и стигнах до Жан-Ерик. Идвах от прилично разстояние, но той знаеше, че съм там. Излезе много, много широко и изглеждаше сякаш отваряше завоя и ми отстъпваше линията. Стигнахме до ейпекса и той го взе. Беше разочароващо. Верн беше в правото си да го направи, но ако беше излязъл от външната страна, и двамата щяхме да оцелеем", обяснява Уебър.

Според пилота на Ред Бул, инцидентът нямаше да съсипе състезанието му. Всъщност причината за нефиниширането му беше падналото колело лошия питстоп. "Катастрофата нямаше да е края на света, защото после така или иначе щях да спирам за гуми. Момчетата мислеха, че колелото ми е готово, но след това падна", обяснява Уебър.
                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #198 -: Април 14, 2013, 05:24:04 pm »


Розберг не финишира заради проблем с окачването
"Все пак Мерцедес се качиха на подиума"

Нико Розберг стартира от четвърта позиция в състезанието на "Шанхай", но не финишира заради проблеми с окачването. След отпадането си в 21-вата обиколка, пилотът на Мерцедес потвърди, че причината е била стабилизиращата щанга.

"Днешното състезание беше тежко за мен. С тези настройки имах неочаквано високи нива на недозавиване и това допълнително усложни карането. След втория питстоп, нещата се влошиха и в завоите предното ми колело беше във въздуха. Задната стабилизираща щанга, която влияе на баланса, се счупии и трябваше да приберем колата в гаража. Жалко е. Началото на сезона ми и без това беше трудно, а това е второто ми нефиниширане. Следващото състезание е само след седем дни, оставяме лошия резултат зад гърба ни и се надяваме уикендът в Бахрейн да е силен", обяснява Розберг.

Въпреки трудностите днес, пилотът на Мерцедес се радва за постижението на отбора. Люис Хамилтън финишира трети и донесе на екипа ценни точки. "Страхотно е за отбора, че днес все пак се качихме на подиума", споделя Нико.
                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #199 -: Април 14, 2013, 05:27:59 pm »
Алонсо мачка в Шанхай в безоблачно състезание



Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо постигна безапелационен успех в Гран при на Шанхай. Асът на Ферари завърши състезанието с време от 1,36:26.945 часа.

Зад него на повече от 10 секунди остана Кими Райконен с Лотус. На почетната стълбичка се качи още и Люис Хамилтън с Мерцедес.

Британецът, който тръгна от полпозишън, успя да неутрализира атаките на световния първенец Себастиан Фетел и да се пребори за позицията си с няколко хилядни преднина и на повече от 12 секунди от победителя.

Пореден удар трябваше да изтърпи съотборникът на германеца Марк Уебър. В Ред Бул допуснаха поредна грешка и австралиецът отпадна, след като задното му дясно колело се откачи.

Уебър стартира последен, защото след квалификацията за място в събота нямаше достатъчно гориво в резервоара си на проверката.

Челната петица беше допълнена от пети световен шампион. Това е Дженсън Бътън с Макларън, останал обаче далеч назад от битката за по-предно класиране.

Съотборникът на Алонсо - Фелипе Маса - пък завърши шести, веднага след световните шампиони, и затвърди доброто представяне на Ферари в Китай.

Състезанието започна перфектно за победителя. Той тръгна от трета позиция и още в началото изпревари Кими Райконен. В петия тур задмина и Хамилтън и излезе начело.

От този момент до края на състезанието Алонсо държеше всичко в ръцете си и не допусна да се стигне до някаква изненада, която да му отнеме добре подкования успех.

Със стратегията си за влизанията в бокса испанецът си извоюва категорично предимство пред опонентите. Той позволи само за кратко Фетел да излезе начело в 42-ата обиколка, но на германеца му предстоеше влизане за смяна на гумите.

Това предопредели включването на действащия световен шампион в битката за по-долните позиции. След последното си посещение в бокса той излезе зад Райконен и Хамилтън.

Фетел стопяваше бързо преднината им, но обиколките до края бяха твърде малко. Райконен се откъсна на добра дистанция напред и така битката остана с Хамилтън за третата позиция.

Британецът обаче успя да удържи атаките на Фетел до самия край и с малка преднина пред него да се качи на подиума.

Единственият по-сериозен инцидент беше вече споменатият с Марк Уебър, като австралиецът не успя да завърши и да донесе точки на Ред Бул в класирането при конструкторите.

Така след това състезание Себастиан Фетел остава лидер в подреждането, но вече само с три точки преднина. Той има 52 в актива си.

Втори излезе Кими Райконен с 49. Алонсо е трети с 43, а Люис Хамилтън е пети с 40. Челната петица се допълва от Фелипе Маса с 30 точки.

При конструкторите лидер продължава да е Ред Бул със 78 точки. Ферари обаче все по-усилено диша във врата и вече има 73.

На третата позиция е Лотус с 60, а Мерцедес е четвърти с 52. Далеч назад е Форс Индия с 14 точки. 
                                                                                              sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #200 -: Април 14, 2013, 05:37:49 pm »
 :)
« Последна редакция: Май 03, 2013, 09:05:49 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #201 -: Април 17, 2013, 06:42:12 pm »
Марк Уебър преминава в Порше?

Марк Уебър може да напусне екипа на Ред Бул и да се присъедини към новосформиращия се проект на Порше за "24-те часа на Льо Ман". Това твърди авторитетното немско издание "Билд".

Както е известно, австралийският пилот е в обтегнати отношения с настоящия си отбор и най-вече със съотборника си Себастиан Фетел. Затова и спекулациите около бъдещето на Уебър не са малко.

Самият пилот отказва да коментира следващата стъпка в кариерата си. "Както винаги, ще реша през лятото какво ще правя през следващата година", лаконичен е 36-годишният автомобилист.

Около 170 души се занимават с проекта, а австралиецът трябва да стане топпилот на Порше. Преговорите води лично президентът на бранда  Волфганг Хатц, а Уебър е представляван от приятелката си Ан Нийл, която е и негов мениджър. Все още нищо не е подписано, но приближени до Уебър признават, че той се е съгласил да напусне Формула 1.

От Ред Бул никой не коментира, какво ще се случи, но вече се заговори за двама евентуални наследници на Уебър. Пилотът на Лотус Кими Райконен призна, че има интерес към мястото, а от Ред Бул също харесват финландеца.

Другият вариант пък е младата надежда Даниел Рикиардо. Младият австралиец кара, както и Фетел преди, във втория отбор на Ред Бул – Торо Росо.
                                               
                                                                                                   sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #202 -: Април 17, 2013, 06:46:18 pm »
Взривове в Бахрейн преди Формула 1



Серия взривове разтърси Бахрейн преди кервана на Формула 1 да пристигне в страната. Островното кралство отново е арена на протести и сблъсъци, а атентатите са извършени в близост до пистата "Сахир", която този уикенд трябва да приеме четвъртия кръг от шампионата.

Властите в страната са взели извънредни мерки, за да не се повтори случаят от 2011 година, когато състезанието беше отменено. Миналата година гонката все пак се състоя, въпреки че за пилотите и екипите беше по-голямо предизвикателство да стигнат от хотелите до пистата и обратно, отколкото да мислят за победата.

Миналата седмица местната полиция разгони със звукови бомби и сълзотворен газ улични демонстрации срещу гонката на "Сахир". Шефът на Формула 1 Бърни Екълстоун не смята, че нещо заплашва провеждането на Гран при на Бахрейн.

                                                                                                   sportni.bg       
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #203 -: Април 17, 2013, 06:48:42 pm »
Хамилтън: Продължава да ни липсва скорост



Люис Хамилтън заяви, че Мерцедес трябва да подобрява състезателното си темпо, ако иска да печели победи. Британецът направи това изявление след третото си място на ГП на Китай.

Люис тръгна от пол-позишън, но не успя да запази предимството си в крайното подреждане, след като бе задминат от Фернандо Алонсо и Кими Райконен. Отделно Хамилтън бе застигнат и от стартиралия от девета позиция Себастиан Фетел.

"Разбира се, не обичам да изоставам, но ние просто не можем да поддържаме темпото на Ферари и Лотус по време на състезание. В отбора се върши чудесна работа, но има и забележки, за да сме на топ ниво през целия уикенд", коментира пилотът на Мерцедес.

"Не забравяме, че докато ние прогресираме, нашите конкуренти също не спят. Затова трябва да удвоим усилия спрямо другите. Кой знае следващото състезание може и ние да спечелим", добави Люис Хамилтън.
                                                                                               sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #204 -: Април 17, 2013, 06:52:17 pm »


Глобиха Ред Бул след ГП на Китай
За опасно пускане на Марк Уебър

Ред Бул бяха глобени с 5000 евро за небезопасно пускане на Марк Уебър по време на Гран при на Китай. Австралийският пилот не финишира, защото задната му лява гума падна на пистата "Шанхай" след лош питстоп. Уебър получи предупреждение по радиото да кара бавно обратно до пита, но задното му колело се откачи преди да успее да стигне. В резултат от инцидента стюардите наложиха глоба на отбора за това, че не са закрепили правилно колелото по време на питстопа.

Шефът на отбора Кристиан Хорнер заяви, че не е сигурен каква е причината за проблема. "Преди да върнем колата, е трудно да правим предположения. Очевидно малко преди това имаше инцидент с Жан-Ерик и повредено предно крило, както и спукана предна лява гума. Затова бяха сменени четирите гуми и носът".
                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #205 -: Април 17, 2013, 06:54:07 pm »


Хорнер насърчава съперничеството в Ред Бул
"Притискат се един друг, за да извадят най-доброто от себе си"

Шефът на Ред Бул Рейсинг Кристиан Хорнер настоява, че съперничеството между Себастиан Фетел и Марк Уебър е здравословно за отбора и постът му на шеф не е застрашен. Решението на Фетел да пренебрегне отборната заповед в Гран при на Малайзия и да изпревари Уебър за победата остана основна тема и по време на надпреварата в Китай този уикенд.

Шефът на Ред Бул смята, че съперничеството между Фетел и Уебър носи повече ползи, отколкото вреди. Шефовете в Милтън Кийнс настояват, че няма отборни заповеди.

"Всички пилоти се нуждаят от сплотен отбор. Те са много важна част от цялата картина, както и всеки от останалите 500-600 души. Заплашен ли е моят авторитет? В Малайзия Фетел не направи това, което исках. Доволен ли съм от това? Разбира се, че не. Обсъдихме ли го? Да. Той извини ли се? Да. Научи ли нещо от това? Сигурен съм ,че да. Ще го направи ли отново? Мисля, че ще се замисли доста. Дали позицията ми в отбора е застрашена? Не мисля. Аз водя отбора, откакто Ред Бул се включи в спорта и постигнахме тези 35 победи и 3 шампионски титли", обясни Хорнер. Разбира се, имаше много премеждия по пътя и инциденти между тези двама пилоти. Нека не забравяме, че те са едни от най-успешните съотборници, които спортът е виждал. Те спечелиха трите световни титли при конструкторите за отбора, а и Себастиан е най-младият трикратен световен шампион. Ние ги задържахме, защото и двамата са състезателни натури, те се притискат един друг, за да извадят най-доброто от себе си. Това е здравословно съперничество, дори когато вземат нещата в свои ръце.

Себастиан има дългосрочен договор с нас, той е отдаден на тима. Марк обновява своя договор всяка година в последните три или четири и това е нещо, което смятаме да продължим. Емоциите все още са силни след случилото се в Малайзия и няма да взимаме решение преди лятото, когато ще се разберем с Марк, но сега е рано да говорим кои ще са пилотите ни за стартовата решетка през 2014", завърши шефът на Ред Бул. 
                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #206 -: Април 17, 2013, 06:58:39 pm »


Първи китаец във Формула 1
"Катерам доволни от комерсиалната полза от Ма Кинг Хуа"

Ма Кинг Хуа е първият китаец във Формула 1. Той взе участие в петъчната тренировка за Гран при на Китай като резервен пилот в тима на Катерам. Въпреки най-слабото време, което даде Ма, все пак е първи сред китайският народ.

Времената на пистата нямаха никакво значение за популярност му сред китайските фенове и медии. С подкрепата на властите в Шанхай Ма взе участие в няколко теста за отбора на ХРТ през миналия сезон и се е състезавал в ГП2 (GP2) сериите. Според Ма популярността на Формула 1 в Китай става все по-голяма. Както и неговата, вече му е трудно да се разхожда по улиците, защото феновете го разпознават по-лесно. От отбора на Катерам признаха,че имат големи комерсиални ползи от наемането на Ма Кинг Хуа.

"Надявам се да бъда от голяма полза за развитието на моторните спортове в Китай. Това е нов спорт за нас и става много популярен. В последните няколко години виждаме как все повече и повече хора гледат състезанията и ходят на пистата.Те имат своя нов идол и са дошли да ме подкрепят", доволен е Ма Кинг Хуа. "В последните пет години има много млади състезатели, които започват кариера в моторните спортове, а също така вече имаме много повече местни шампионата по картинг, туристически автомобили и много инвеститори се интересуват от моторните спортове. Има голяма промяна в последните години. Става ми много трудно да се разхождам по улиците свободно. Започвам да виждам много китайци, които вземат участие в международни състезания във Великобритания, Европа, Азия и по целия свят", завърши китаецът.
                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #207 -: Април 17, 2013, 07:01:11 pm »


Алонсо: Няма изявен фаворит за титлата
"Лотус, Ред Бул и Мерцедес са в същата позиция като нас"

Фернандо Алонсо вярва, че все още е твърде рано и няма изявен фаворит в битката за спечелване на световната титла през 2013 година. В третия кръг от сезона пилотът на Ферари стигна до победата в Гран при на Китай и се изкачи до трето място във временното класиране при пилотите, изоставайки от лидера Себастиан Фетел от Ред Бул на девет точки и на шест от втория Кими Райконен от Лотус.

Интересното в подреждането в класирането при пилотите е, че първите трима са спечелили по едно от трите състезания от началото на сезона.

"Трябва да изчакаме, може би поне до лятната пауза или някъде около този период, за да обявим кандидатите за титлата. В момента няма изявен фаворит, все още са минали само три надпревари от дългия сезон и ситуацията на върха може да се промени напълно след края на следващия уикенд", заяви Нандо. "Надявам се и Фелипе Маса да се включи в групата от претенденти. Това ще означава, че развиваме новия си болид в правилната посока. Според мен до момента Лотус, Ред Бул и Мерцедес са в абсолютно същата позиция като нас. Видяхме как за секунди една повреда или катастрофа може да те извади от точките. Случи се на Розберг в Австралия, на мен в Малайзия, на Уебър в Китай и както чувам, Кими също е имал сериозни проблеми, но се е отървал за малко. Никога не може да си сигурен, че ще стартираш и ще успееш да финишираш успешно. Късметът е част от спорта и без него дори и перфектно състезание може да бъде провалено. Надявам се в Бахрейн отново да сме толкова бързи и да се борим за победата", завърши испанецът.
                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #208 -: Април 17, 2013, 07:03:29 pm »


Стърлинг Мос: Жените нямат психика за победи във Ф1
"Ако не бях прав, отдавна щеше да има жени шампиони"

Политиката в последната година за засилване на женското присъствие във Формула 1 бе подложена на съмнение от легендата сър Стърлинг Мос. В интервю пред британските медии той изяви мнение, че на жените пилоти им липсва нужната психика за големи успехи във Формула 1.

От сезон 2013 тимът на Уилямс подписа със Сузи Волф, а малко след това Клеър, дъщерята на собственика сър Франк Уилямс, бе обявена за директор на славния британски тим. 30-годишната шотландка Волф работи по развитието на болида в симулатора, направи първия предсезонен тест в Испания и се надява, след като изкара суперлиценз, да получи шанс като първи пилот.

"Имали сме няколко много силни и смели дами. Когато животът ти е в опасност, ти трябва желязна психика да преодолееш подсъзнателно страха и да продължиш да се бориш за победата", обясни Мос. "Точно при психически стрес за мен дамите нямат нужния талант за постигане на успехи и победи във Формула 1. Ако не бях прав, отдавна щеше да има жени шампиони", завърши британецът.

Последната жена, участвала във Формула 1, е Джована Амати за тима на Брабам. Тя обаче не успява да се състезава в официално състезание, защото през сезон 1992 при три опита в квалификациите не успява да покрие минимума за участие. На стартовата решетка не е заставала жена от 1976 г. Тогава за тима на за тима на Лаваца Марч в Гран при на Австралия участва Лела Ломбарди. 

                                                                                                  formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #209 -: Април 17, 2013, 07:05:29 pm »
Лотус не очакват напускане на Кими по посока Ред Бул
"Докато му даваме това, което иска, няма да си тръгне"




В тима на Лотус не са притеснени от възможно напускане на звездата на отбора Кими Райконен в края на годината. Това потвърди собственикът на тима Жерар Лопес. Той е убеден, че световният шампион за 2007 година, който спечели един от първите три старта за сезона, не е човек, който би подписал предварителен договор с когото и да било и за момента остава.

След скандалите от Малайзия между съотборниците Себастиан Фетел и Марк Уебър се появиха спекулации, че Кими е основен фаворит за мястото на австралиеца през сезон 2014. От Ред Бул не отрекоха тази възможност.

"Оставането на Кими в Лотус ще бъде определено от различни причини, но в никакъв случай на базата на това, което казват от Ред Бул. До този момент взаимоотношенията ми с Райконен са перфектни", обясни собственикът на тима Лопес. "Постигаме това, което сме си поставили като цел, стъпка по стъпка и мога да ви гарантирам, че Кими не е от тези хора, които биха подписали предварителен договор с когото и да било. Докато продължаваме да му даваме това, което иска, а то е конкурентоспособен болид, с който да се бори за победи, не виждам причина да си тръгва", завърши той.
                           
                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен