www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509225 пъти)

0 Членове и 6 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2055 -: Февруари 19, 2014, 02:37:17 pm »

Магнусен начело до обяд на първия ден тестове в Бахрейн



Кевин Магнусен оглави подреждането до обяд на първия ден тестове в Бахрейн. Втората сесия изпитания на екипите от Формула 1 започна тази сутрин при хубаво време и значително по-добри условия, отколкото в началните тренировки на Херес.

Пилотът на Макларън даде време 1:39.224 мин, изпреварвайки с 0,240 сек Люис Хамилтън (Мерцедес) и с 0,699 сек Нико Хюлкенберг (Форс Индия). До обяд времена записаха още четирима пилоти: Фернандо Алонсо (Ферари), Адриан Сутил (Заубер), Робин Фрийнс (Катерам) и Ромейн Грожан (Лотус). Фелипе Маса (Уилямс) и Жул Бианки (Маруся) записаха по няколко опознаващи тура.

Очаква се на тези тренировки отборите да започнат подготовка за първия старт от сезона – Гран при на Австралия, която е в средата на март. Началото на тестовете обаче отново не върви гладко за Ред Бул и Торо Росо. Нито Себастиан Фетел, нито Данил Квят се появиха на пистата през първите няколко часа на изпитанията. Екипът от Милтън Кийнс работеше при затворени врати, докато в тима от Фаенца се бореха с теч на масло в болида STR9 и проблеми с батерията на задвижващата система.

В падока междувременно бяха забелязани шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер, съветникът на тима Хелмут Марко и директорът операции на пистата на Рено Спорт F1 Реми Тафен. Тримата водеха напрегнат разговор, докато Фетел чакаше възможност да излезе на трасето. Марко сподели пред немското издание Ауто Мотор унд Шпорт, че екипът от Милтън Кийнс има два различни варианта на решение за проблемите с прегряване на болида RB10, които тормозеха тима на Херес. На въпрос как вървят нещата пък Фетел прояви чувство за хумор с отговора: „Поне съм си облякъл екипа”. В крайна сметка той се появи на пистата четири часа и половина след началото на тренировката.

Изпитанията бяха спирани на два пъти през първата половина на срядата. Сесията се забави с половин час заради допълнителни проверки на маршалите – имаше объркване колко души са по трасето. Минути след стартирането й Алонсо спря заради теч на масло, който бързо бе поправен. По-късно Сутил се завъртя на първи завой.

                                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2056 -: Февруари 20, 2014, 06:31:26 am »

Хюлкенберг начело след първия ден тестове в Бахрейн



Нико Хюлкенберг (Форс Индия) бе най-бърз в първия ден тестове в Бахрейн. По-голямо внимание обаче бе отделено отново на Ред Бул и останалите екипи, използващи задвижваща система на Рено. Проблемите им продължиха и днес, като Себастиан Фетел все пак успя да направи 14 обиколки.

На почти секунда зад Хюлкенберг остана Фернандо Алонсо (Ферари), следван от Люис Хамилтън с Мерцедес (+1,028 сек спрямо пилота на Форс Индия) и Кевин Магнусен с Макларън (+1,415). Състезателят на Форс Индия направи 78 тура и единствен слезе под 1:37 мин (1:36.880). Най-бързата обиколка в миналогодишната Гран при на Бахрейн бе 1:36.961 мин на Фетел.

Сесията бе прекъсвана няколко пъти през деня. Минути след началото й Алонсо спря заради теч на масло, който бе поправен бързо. След това Адриан Сутил се завъртя. Следобед първо Данил Квят (Торо Росо), а по-късно и Фетел спряха на трасето, което доведе до червени флагове.

Ред Бул изкараха цялата сутрин в работа по своя RB10. Шефът на тима Кристиан Хорнер, съветникът Хелмут Марко и директорът операции на пистата Реми Тафен се събраха на спешна среща, към която след това се присъединиха още инженери. Фетел успя да излезе на писта близо пет часа след светването на зеления семафор на трасето до Манама. При прибирането на колата му в бокса, след като спря следобед, от RB10 се носела миризма на изгоряло, но причината за инцидента засега не е ясна. Самият Себастиан се прибра в питлейна с камиона с автомобила си вместо с допълнителния транспорт, докато съотборникът му Даниел Рикиардо чакаше заедно с останалите хора от тима в бокса.

Отборът от Милтън Кийнс е с две различни обновени конфигурации на колата в опит да разреши проблемите си с прегряването от Херес.

Робин Фрийнс (Катерам) направи най-много обиколки от пилотите, работещи с Рено – 68. В тима логично бяха обнадеждени – Фрийнс отбеляза, че прогресът спрямо Херес е видим, както и че като цяло поведението е било стабилно. Квят остана само с 5 тура за целия ден. В Торо Росо имаха проблеми с теч на масло и с батерията в задвижващата система. Ромейн Грожан бе зад волана на Лотус Е22 при първата официална поява на колата на писта, като той записа 8 тура.

Само с опознавателни обиколки останаха Фелипе Маса и Жул Бианки. В Уилямс имаха грижи с горивната система на FW36, докато Маруся се мъчеха да поправят „IT конфигурационен проблем”.

                                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2057 -: Февруари 20, 2014, 06:33:28 am »

Форс Индия вече изпробват настройки; Мерцедес продължават работа по издръжливостта



Форс Индия вече работят по настройки на болида си VJM07, заяви Нико Хюлкенберг след първия ден тестове в Бахрейн.

Немският пилот бе най-бърз днес на пистата до Манама, а от тима му отбелязаха, че началото на втория предсезонен тест е много позитивно за тях.

- Положителен и удовлетворяващ ден. Програмата ни бе натоварена, научихме много неща. Времето в колата е безкрайно ценно в момента и е чудесно, че бяхме в състояние да натрупаме толкова много обиколки и дори да направим две дълги серии в края на деня. Това ми даде шанс да разбера по-добре поведението на болида, да започна да го усещам – нещо, което не успях да сторя на Херес. Чудесно е, че вече работим по някои настройки и подобряваме управляемостта на автомобила. Все още сме на наистина ранен етап, учим с всеки изминат тур – обясни Нико.

Главният оперативен директор на екипа Отмар Шафнауер допълни, че сутринта работата по аеродинамиката е преминала гладко и са събрани достатъчно данни и продължи:
- Следобед започнахме сравнение на гуми софт и медиум, както и да изпитваме различни опции за настройки – променяхме височината, изпробвахме варианти за балансиране. В края на деня направихме по-дълги серии с гуми софт.

Хюлкенберг продължава теста утре, а Серхио Перес ще провежда сесиите в петък и събота.

В Мерцедес пък Люис Хамилтън е убеден, че неговият F1 W05 има сериозен потенциал, който още не е отключен. Той се забави малко днес заради проблем със спирачките, но отново направи доста обиколки – 74 – и завърши на трета позиция в класирането.

- Ясно е, че в първия тест само се стараехме да натрупаме достатъчно километри с колата и не се фокусирахме върху представянето й като скорост. Сега ще започнем да работим и по това. Днес отново проведохме подобни изпитания на издръжливостта, което е добре, за да не те сполетят грижи в началото на сезона. Не е приятно, когато нещо те спре, но всъщност по-добре да стане сега, за да го поправят момчетата – коментира Хамилтън.

Той потвърди, че Мерцедес са работили с по-ниски режими на двигателя:
- Можем да сме по-бързи, но в момента няма нужда. Нямам представа колко, има толкова различни карти за управление на мотора. На мен просто ми съобщават да включа на едно. Но ми казаха, че има още... Много е трудно да се каже понастоящем къде се намираме като представяне, но по отношение на измината дистанция сме в челото... Аз съм много доволен от това, тъй като то се дължи на упоритата работа на всички.

                                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2058 -: Февруари 20, 2014, 06:34:53 am »

Ред Бул с различни проблеми спрямо тези от Херес



Проблемите на Ред Бул от първия ден тестове в Бахрейн са различни спрямо тези от първата предсезонна сесия на пистата Херес според Себастиан Фетел.

Четирикратният световен шампион направи 14 обиколки днес. Следобед спря на пистата заради проблем със задните спирачки, който се смята, че може да е свързан с прегряване.

- Проблемите от Херес ги оправихме. Там имахме грижи с температурите, което изглежда вече не е така – ако се съди по обиколките, които успяхме да направим. Много често, когато поправиш един проблем, се появява друг. Смятам, че няма какво повече да направим – от страна на Ред Бул – по отношение на издръжливостта, температурите, като цяло по колата, а има работа от страна на Рено. Не е честно обаче да се делят тези неща – ние сме отбор и сме постигнали много успехи заедно – заяви Фетел.

Немският пилот допълни, че стартът на тренировките не е бил такъв, на какъвто са се надявали в екипа. Освен това е уверен, че проблемите ще бъдат разрешени.

- Имаме още малко време, както и много умни хора в тима. В момента е трудно да се прецени към се намираме, още не съм видял кой знае какво от колата. Първоначалното усещане е добро, но ни трябва време на писта, за да преценим, да разберем каква е издръжливостта, представянето. Не може да имаш такава оценка след само няколко тура и далеч не толкова гладка програма. Не очаквахме да имаме толкова много проблеми в началото. Но положението е такова, каквото е и знам, че всички се трудят на 100%, за да намерят колкото се може по-бързо решения – допълни той.

                                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2059 -: Февруари 20, 2014, 02:23:57 pm »

Лотус и Рено потвърдиха официално продължението на договора си



Лотус и Рено обявиха днес официално продължението на договора си за доставка на двигатели от френския производител на отбора от Енстън. Партньорството е дългогодишно, но конкретният срок не бе уточнен.

От Лотус отбелязаха, че това е продължение на едно дълго и успешно сътрудничество, започнало още през 1995 г., когато Рено предоставят легендарния си V10 агрегат на Бенетон, като още през този първи сезон е спечелена конструкторската титла. Отборът Рено F1 е създаден през 2002 г. – с него Фернандо Алонсо триумфира във Формула 1 през 2005 и 2006 г. Впоследствие компанията реши да преразгледа дейността си в Гран при и през 2009 г. продаде екипа на Гении Кепитъл на Жерар Лопес. След това Рено продължиха да работят като доставчик на агрегати. С техни мотори Ред Бул спечелиха четири поредни дубъла (титлите при пилотите и при конструкторите) в шампионата от 2010 до 2013 г. (включително).

- Доволни сме, че това партньорство бе официално потвърдено, точно когато Е22 е на писта в първия си публичен тест – коментира президентът на Рено Спорт F1 Жан-Мишел Жалиние. – Връзките между Вири и Енстън ставаха все по-силни през изминалите години. Заедно работихме по болида за 2014 г. и се надяваме духът на сътрудничество да проличи на пистата в началото на тази нова техническа ера в F1.

Екипите със задвижваща система на Рено обаче имат проблеми в предсезонните тестове досега. Лотус пропуснаха началната сесия, проведена на пистата Херес в Испания, като не загубиха кой знае какво от това, каквито опасения съществуваха. В Бахрейн все още има грижи, но Рено са убедени, че отборите, с които работят, няма да имат проблеми да покрият нужните им за подготовка обиколки.

                                                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2060 -: Февруари 20, 2014, 02:30:13 pm »

Алонсо: С всяка обиколка научаваме нещо ново



Всяка обиколка е ценна по време на предсезонните тестове, за да могат екипите да съберат повече информация за автомобилите си за 2014 г., обясни пилотът на Ферари Фернандо Алонсо.

Испанецът навъртя общо 64 обиколки във вчерашния първи ден от вторите изпитания преди началото на сезона. Единственият му проблем бе теч на масло, заради който спря на пистата в началото на тренировката, но всичко бе поправено бързо.

Скудерията продължи програмата си от Херес с проверка на всички елементи от задвижващата система. След това екипът от Маранело събираше информация за аеродинамиката на колата. Ферари изпробваха и различни настройки на системата brake-by-wire с цел да подобрят баланса на автомобила.

- Приятно е да караш отново, особено когато имаш повече отправни точки в сравнение с предишния път, което означава, че имаш по-добър усет към колата. Също така сме на писта с нормални температури, където е по-лесно да се разбере поведението на гумите. Намираме се във фаза, в която откриваме неща и с всяка обиколка научаваме нещо ново. За всеки (отбор) все още има много работа за вършене, за да се подготви както трябва за Мелбърн, така че е важно да извлечем максималното от всеки ден, който имаме на разположение – коментира Алонсо.

Вчера испанецът записа второ най-добро време – 1:37.879. Днес той отново е на пистата зад волана на F14 T.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2061 -: Февруари 20, 2014, 02:40:50 pm »

Днес се очаква присъда по делото на Constantin Medien срещу Екълстоун



Днес Бърни Екълстоун ще разбере присъдата на лондонски съд по делото, заведено от Constantin Medien срещу него и още три страни, относно продажбата акциите на Формула 1 от период 2005-2006 г.

Компанията претендираше първоначално за над 170 млн. долара обезщетение, като впоследствие искът бе намален на $141 млн. Тяхното твърдение бе, че са претърпели финансови загуби заради манипулация на продажбата. Става дума за дела на БайернLB. Constantin Medien продадоха своите акции на немската банка при условия, че ще получат 10%, ако на по-късен етап за тях бъдат платени над $1 млрд. Цената, получена за дела на БайернLB при продажбата от 2005-2006 г., е над $800 млн., а това означава, че Constantin Medien не получиха нищо след приключване на сделката.

Придобиването на акциите от CVC Кепитъл Партнърс вече доведе до процес срещу бившия немски банкер Герхард Грибковски. Той бе обвинен в корупция, приемане на подкуп ($44 млн., преведени му от Екълстоун), укриване на данъци и т.н. и осъден на 8 и половина години затвор. В Ню Йорк искът на друга компания с оферта от 2005-та за F1 акциите – Bluewaters Communications – бе отхвърлен с основанието, че разглежданата ситуация е от юрисдикцията на английското правораздаване. В Мюнхен в края на април започва процес срещу Бърни – по обвинение в даване на подкуп (преведените на Грибковски пари), а в Женева (Швейцария) върви отделно разследване на продажбата. БайернLB изпратиха преди време писмо до адвокатите на 83-годишния управляващ търговските права на F1 с искане за възстановяване на $400 млн. (преценени като финансова загуба от продажбата). Екълстоун не плати нищо и сега немската банка наблюдава случващото се, като може да реши да заведе свое дело срещу него.

Изслушването по делото на Constantin Medien продължи седем седмици и приключи в средата на декември 2013 г. Съдия Нюи трябва да прецени дали въпросните акции са били наистина със занижена стойност в резултат действията на Екълстоун.

                                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2062 -: Февруари 20, 2014, 02:42:19 pm »

Целта на Катерам е да подобрят нивото на представяне



Целта на отбора на Катерам е да подобри нивото на представяне, за да изпълни предвидения план за този етап от сезона, коментира Седрик Стодоар, ръководител екип поддръжка на пистата в Рено.

Катерам бе отборът със задвижваща система на Рено, покрил най-много обиколки по време на първия ден от изпитанията в Бахрейн – 68, като зад волана на CT05 бе тест пилотът на тима Робин Фрийнс.

- Все още трябва да поработим, за да увеличим нивото на представяне, за да изпълним целите, които си поставихме за този етап от сезона. Много работа бе свършена от първия тест насам, голяма част от която ни помогна да постигнем километража от първия ден (в Бахрейн). След като се движехме без сериозни проблеми със задвижващата система през целия ден, е ясно, че сме направили значителен напредък – коментира Стодоар.

Вчера холандският пилот на отбора постави седмо най-добро време (1:42.534), с 5.654 сек изоставане от най-бързата обиколка за деня, записана от Нико Хюлкенберг. Фрийнс също отбеляза, че екипът от Лийфийлд е направил стъпка напред след първите изпитания на пистата Херес.

- Според мен все още е много рано да кажем колко бърза е колата, защото не бяхме близо до най-доброто ниво на представяне на автомобила, но като цяло е добре. Като за начало нямах много сцепление в задната част, но направихме няколко промени по аеро баланса и към края на сесията имаше подобрение, особено със смесите медиум, с които бяхме следобед. Сцеплението с тях бе много по-добро и можех да започна да натискам с този комплект - обобщи Фрийнс.

Днес Камуи Кобаяши е в колата на Катерам. Японецът ще кара болида и в събота, като утре е ред на Маркус Ериксон. Кобаяши направи няколко обиколки преди да се прибере в бокса с проблеми с телеметрията, като скоро след това отново излезе на трасето.

                                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2063 -: Февруари 20, 2014, 02:44:34 pm »

Ботас пръв до обяд през втория ден тестове в Бахрейн







Валтери Ботас (Уилямс) бе най-бърз до обяд на втория ден предсезонни тестове в Бахрейн. Пилотът на тима от Гроув изпревари с 0,065 сек Фернандо Алонсо (Ферари), а Нико Хюлкенберг (Форс Индия) е трети, на 0,759 сек.

Уилямс се опитват да наваксат пропуснатото време на писта от вчера, когато Фелипе Маса успя да направи само няколко опознавателни обиколки. Отборът се бори с проблем в горивната система на FW36. Главният инженер на тест екипа Род Нелсън обясни, че след подмяната на отделни компоненти се е наложило да бъде свалена цялата задвижваща система, за да се провери резервоарът.

Алонсо продължи програмата на тима си от вчера. Неговият коментар, че непрекъснато учи нещо ново за болида си F14 T бе подкрепен и от заместник-главния конструктор на екипа Симоне Реста:

- Нямам никаква реална информация, която да ми помогне да преценя къде се намираме спрямо останалите. Инвестирали сме много време в колата в сравнение с миналогодишната, знаейки, че предизвикателството е значително по-сериозно. Твърде рано е да се каже, че сме доволни, тъй като още учим какво е поведението на F14 T в различни ситуации и се опитваме да съберем колкото се може повече данни. Съсредоточени сме и върху новата си задвижваща система – как работи, как се получават нещата с пилота. Едва следващата стъпка е търсене на скорост. Сега е нужно просто да трупаме километри. Последните новости за Гран при на Австралия ще пристигнат за следващия тест в Бахрейн и едва тогава може да се говори за представяне. Всички пък говорят за двигатели, а има и два други елементи, които трябва да се имат предвид: намаленото аеропритискане и увеличеното тегло на колата.

Всички 11 екипа имаха времена през първата половина от деня. Сесията бе спирана три пъти, причината за първите два от които бе Нико Розберг. Немският пилот спря буквално пет минути след началото на тренировката. Той изключи всичко, след като екипът регистрира предупредителен сигнал от сензор. Преди второто му спиране на трасето пък Нико бе задържан в пита, за да се симулира покачването на температурите, което се получава при стоенето на грида преди старта на състезание. Третият червен флаг бе показан заради Жан-Ерик Верн, чието Торо Росо също спря на пистата.

Отборите, работещи с Рено, обаче работиха значително по-спокойно до обяд. Ред Бул отново бяха наблюдавани сериозно. Те получиха нови части за RB10 както снощи, така и рано сутринта и Себастиан Фетел не се появи на Сахир през първия час от сесията. При първото му прибиране пък го чакаха механици с пожарогасители – като предпазна мярка. Четирикратният световен шампион продължи да прави обиколки, докато екипът му демонстрира чувство за хумор.

- 35 тура направени в тестовете досега. Остават само 348! Настигаме Мерцедес, Ферари, Макларън – написаха от Ред Бул в Туитър акаунта си.

Верн имаше над 50 обиколки до обяд, Ромейн Грожан – 15 с новия Е22, а Камуи Кобаяши (Катерам) – 8.

                                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2064 -: Февруари 20, 2014, 07:57:39 pm »

Екълстоун спечели заведеното от Constantin Medien дело, но бе наречен „ненадежден свидетел”



Бърни Екълстоун спечели делото, заведено срещу него от Constantin Medien. Компанията претендираше за $140 млн. обезщетение с твърдението, че продажбата на акциите на Формула 1 от 2005-2006 г. е била манипулирана и оценката е била занижена.

Съдия Нюи отхвърли иска за финансово обезщетение, но постанови, че сделката е била „корумпирана”, както и че 83-годишният управляващ търговските права на F1 е платил подкуп във връзка с нея. Според него Constantin Medien не са претърпели финансови загуби. Екълстоун обаче не може да се смята за надежден свидетел, допълни съдията, който нарече и преведените на бившия банкер Герхард Грибковски $44 млн. подкуп.

- Плащанията са били подкуп. Те са направени, защото господин Екълстоун е сключил корумпирано споразумение с доктор Грибковски през май 2005 г., вследствие на което доктор Грибковски е получил сумата, за да улесни продажбата на акциите на БайернLB от Формула Уан Груп на приемлив за господин Екълстоун купувач. Целта на господин Екълстоун е била да се отърве от банките. Той се е противопоставял сериозно на тяхното участие в F1 Груп и е желаел техните акции да бъдат прехвърлени към някой по-благоразположен към него – заяви съдията. – Дори да се имат предвид изминалото време и възрастта на господин Екълстоун пък, се страхувам, че е невъзможно той да бъде приеман като надежден или честен свидетел.

Constantin Medien бяха сключили споразумение с БайернLB (при продажбата на техния дял от акциите) да получат 10% от стойността, ако се осъществи сделка за над 1 млрд. долара. Адвокатите им заявиха, че споразумението със CVC Кепитъл Партнърс е било постигнато без нормалния и подходящ процес, както и при занижена оценка. Съдията постанови, че целта на Екълстоун не е била да продаде акциите на по-ниска стойност:

- Не бе доказана каквато и да е загуба за Constantin, която да е следствие от корумпираната уговорка. Този факт е фатален за иска.

Присъдата не влияе по никакъв начин на предстоящия процес, който ще започне в края на април в Мюнхен. Немското правосъдие ще установи при изслушванията дали е бил платен подкуп на официално лице от Екълстоун или от семейния му тръст Бамбино.

                                                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2065 -: Февруари 20, 2014, 08:01:57 pm »

Магнусен най-бърз през втория ден на Сахир



Кевин Магнусен (Макларън) бе най-бърз през втория ден тестове на пистата Сахир в Бахрийн. Датският пилот единствен слезе под 1:36 мин за обиколка – постижението му бе 1:34.910 мин, дадено с гуми суперсофт.

- Намираме се на много ранен етап и бихме искали да натрупаме още километри. Бихме тествали всеки ден, ако имахме такава възможност, но няма да навлизаме в този дебат сега. Сравнително доволни сме. Свършихме добра работа вчера, колата е чудесно балансирана. Все още има твърде много проблеми – ситуацията винаги е такава на настоящия етап. Трябва да сме търпеливи, но засега сме доволни от работата – обясни рейсинг директорът на Макларън Ерик Булие.

Нико Хюлкенберг с Форс Индия продължи силното си представяне и бе втори днес, след като вчера оглави класирането.

Трети остана Фернандо Алонсо (Ферари), на 1,606 сек зад Магнусен.

Най-много обиколки за деня записа Валтери Ботас – 116. Това бе много добре за тима на Уилямс, който пропусна вчерашните тренировки заради повреда на горивната система в FW36. Денят може да се отчете и като най-успешния от предсезонните тестове досега за Ред Бул и останалите екипи със задвижваща система на Рено. Шампионският тим записа 59 тура със Себастиан Фетел, Жан-Ерик Верн направи 58 с Торо Росо, а Камуи Кобаяши (Катерам) – 66. Ромейн Грожан (Лотус) остана с 18.

Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че проблемите с прегряването са под контрол. Отборът все пак взимаше предохранителни мерки и механици с пожарогасители дежуреха при прибирането на Фетел в пита.

- Имаше различни грижи – някои от наша страна, други при Рено, но тестовете са точно за това. Целта е да разберем какви проблеми имаме, да се справим с тях и точно вършим в момента – допълни той.

Самият Фетел заяви, че днес направи повече обиколки, отколкото за всички дни изпитания до момента, а това вече е напредък:

- Научаваме много с всеки отделен тур. Затова се стараем да сме на писта колкото се може повече, дори качеството на обиколката да не е най-доброто. Най-важното нещо за нас на настоящия етап е просто да вървим.

Скоростта не е от първостепенно значение и за останалите екипи, но доброто представяне не се пренебрегва, сподели пък Кобаяши.

- Беше чудесно да седна пак в колата, въпреки че сутринта имахме доста прекъсвания заради проблем с телеметрията. Все пак направихме 66 тура в още един много полезен ден. Издръжливостта ще е безкрайно важна тази година и е чудесно, че оправихме появилите се проблеми и продължаваме. И макар времената от тестовете да не означават нищо, е хубаво да направиш силна обиколка, както и да видиш, че екипът започва да отключва потенциала на болида – коментира японският пилот на Катерам.

                                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2066 -: Февруари 20, 2014, 08:04:08 pm »

Магнусен любопитен къде се намира Макларън като скорост, спирачките още мъчат Фетел





Кевин Магнусен вече е много любопитен да разбере къде се намира екипът на Макларън като скорост сред останалите отбори от Формула 1, заяви самият пилот.

Датчанинът бе най-бърз през втория ден тестове в Бахрейн. Той загуби доста време през първата половина на деня заради проблем с телеметрията. В крайна сметка записа 46 тура и най-доброто време за четвъртъка. Кевин обаче бе категоричен, че постижението му не е индикация за темпото на Макларън спрямо съперниците.

- Много би ми се искало да разбера, но сега е твърде трудно да се каже. Безкрайно съм любопитен къде се намираме (като представяне), но не знам и не мисля, че някой е наясно. Ще разберем, когато стигнем до Австралия. Надяваме се да подобрим колата от сега до тогава, като засега смятам, че сме в добра позиция. Трябва да се трудим безкрайно упорито, макар че ситуацията не изглежда твърде зле – обясни Магнусен.

Той допълни, че се чувства чудесно в тима и в болида си, макар да му се иска да кара колкото се може повече:

- Надявам се двата дни, които ще имам другата седмица, да преминат без проблеми. Най-бързата обиколка? Беше тур с гуми суперсофт, за да трупам опит. За първи път карах с тази смес. Стараем се да покрием всички възможности. На тези тестове се опитваме да изпълним голяма програма. Днес за съжаление имаше малък проблем с телеметрията, но се справихме с него и следобед натрупахме обиколки.

Себастиан Фетел пък сподели, че спирачната система още го мъчи, а екипът му Ред Бул все още се бори с редица проблеми. Четирикратният световен шампион направи 59 обиколки – забележително постижение на фона на 14 вчера и 21 общо за четирите дни тестове на Херес. Това, заяви немският пилот, е видим напредък, който е окуражаващ за работата на тима:

- Беше хубаво да проверим колата, издръжливостта, но има още много работа. Честно казано, още се борим със спирачките. Не е лесно да се намери бързо решение, но е важно да караме. Мисля, че последните два дни бяха особено полезни. Надявам се Даниел [Рикиардо] утре да натрупа също много турове.

Формула 1 се е променила много в рамките на броени дни, призна също така Фетел.

- Всеки може да го види – продължи той. – Появяват се толкова проблеми, а е необходимо първо да ги разбереш преди да ги поправиш. Няма причина обаче да не вярваш. Всеки иска да се справи по-добре, но на настоящия етап не е леко. Няма смисъл да се говори прекалено много. Трудно е да се даде прогноза какво ще стане утре, как ще премине следващата седмица – трябва да вървим стъпка по стъпка.

                                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2067 -: Февруари 22, 2014, 07:34:26 am »

Кобаяши: Мерцедес са с 20-30 км/ч по-бързи на правата от Рено



Колите със задвижващи системи на Мерцедес са с 20-30 км/ч по-бързи от тези с Рено, заяви пилотът на Катерам Камуи Кобаяши.

Японецът направи 66 обиколки във вчерашния ден тестове и записа най-бързо време и най-много километри от състезателите със задвижващи системи на Рено. Той имаше проблеми с телеметрията сутринта, но скоро се върна на пистата. В края на деня Камуи коментира, че отборът започва да отключва потенциала на болида, но Рено все още изостават от конкурентите си Мерцедес и Ферари.

- С това разполагаме в момента, така че трябва да им помогнем, за да могат да се борят с останалите производители. Сега определено сме прекалено слаби по отношение на темпото. По време на тестовете се засичаме с други коли и ясно се вижда, че автомобилите с двигатели на Мерцедес са много по-бързи на правите, с 20-30 км/ч повече. Това означава различни точки на спиране и всичко останало, ако имахме необходимата мощност. Ще видим какво можем да свършим в краткосрочен план. В момента определено изоставаме – добави Кобаяши.

Пилотът на Катерам също така обясни, че колата е нестабилна при излизане от завоите заради агресивното подаване на мощност от задвижващата система:

- Имахме много проблеми с двигателя. Именно това очакваме (да се разреши) в момента, защото подаването на мощност е прекалено агресивно, с което е много трудно да се справиш при ускорение на излизане от завоите. В момента (управляемостта) в бавните завои е много трудна, защото не знаем с колко сцепление ще разполагаме – каза още Кобаяши.

Лотус е другият екип, който имаше проблеми със задвижващата система на Рено. Ромейн Грожан записа общо 25 тура с Е22 през първите два дни от тестове в Бахрейн. Пилотът направи серия от 10 последователни обиколки вчера, но каза, че причината за малкото време на пистата е основно системата на Рено:

- Един от проблемите според мен бе от наша страна, но отново имахме грижи с батериите и останалите неща. Нямахме толкова много грижи, но просто отнема твърде дълго време, за да се разрешат. Не сме напълно сигурни каква е причината за някои от тях, въпреки че е очевидно какво не работи. Не е лоша отправна точка, но все още имаме много работа. Управляемостта не е идеална, трябва да разберем още за турбото, спирачките понякога се държат по различен начин от очакваното. Трудно е да напаснем всичко, както бихме искали, но приемам това.

От своя страна шефът операции на пистата в Рено Спорт Реми Тафен коментира, че няма причина екипът от Енстън да не направи 60-70 обиколки днес, като бе уверен, че ще могат да решат проблемите си. Той също така подчерта, че трудностите на Лотус са по-различни от тези на останалите екипи, работещи с Рено. 

Въпреки проблемите в началото на годината за Рено, пилотът на Ферари Фернандо Алонсо не отписва отборите, използващи задвижващата система на французите, от битката за челни позиции в Австралия. Пилотът на Ферари подчерта, че все още е твърде рано за предварителни прогнози.

- Можем да кажем, че колите със задвижващи системи на Мерцедес са конкурентоспособни, както и ние (Ферари), но съм сигурен, че на първото състезание и отборите с Рено ще са до нас. Това е само тест и не можем да изградим представа за йерархията докато не излезем на пистата за първото състезание в Австралия - допълни испанецът.

                                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2068 -: Февруари 22, 2014, 07:35:49 am »

Хамилтън начело до обяд на третия ден в Бахрейн



Люис Хамилтън оглави класирането през първата половина от третия ден тестове на отборите от Формула 1 в Бахрейн. Пилотът на Мерцедес записа време 1:34.263 мин. На почти три секунди зад него са Естебан Гутиерес (Заубер) и Дженсън Бътън (Макларън).

Мерцедес вече работят по настройки за своя F1 W05. Вчера Нико Розберг на два пъти бе спиран от проблеми със сензори, но английският му съотборник няма грижи днес.

- Положението с издръжливостта при нас е по-добро от очакваното. Така че от тази гледна точка сме доволни – коментира Нико, който прави и състезателна симулация.

В Заубер също вече обръщат внимание не само на проверки за издръжливостта на системите, но и на сравнение между различните типове гуми, провеждане на аеротестове и т.н. Гутиерес обясни, че в Бахрейн екипът започва да напасва всичко заедно, за да стигне до работа по потенциала на колата.

Дженсън Бътън пое програмата на Макларън след съекипника си Кевин Магнусен, който бе най-бърз от всички в четвъртък. Отборът избягва конкретните оценки, но все пак рейсинг директорът Ерик Булие сподели, че са сравнително доволни от издръжливостта си досега. Бътън пък работи по аеродинамични изпитания, реглажи и промени на баланса в търсене на оптимален вариант за МР4-29 за дълги серии от обиколки.

Ситуацията с екипите със задвижващи системи на Рено е по-добра отпреди. Пастор Малдонадо бе най-бърз сред болидите с агрегати и ERS на френския производител, като той направи първите си обиколки с Лотус Е22. Даниел Рикиардо е зад волана на Ред Бул RB10 и е с над 20 тура, Данил Квят работи с Торо Росо и направи близо 30, а Маркус Ериксон (Катерам) – 33. Директорът операции на пистата на Рено Спорт F1 Реми Тафен сподели, че програмата на екипа му все още изостава спрямо съперниците от Мерцедес и Ферари.

- Далеч сме от лимитите на агрегата, но сега е необходимо да надграждаме стъпка по стъпка, за да могат екипите да научат колкото се може повече за колите си. Иначе всичко върви по план – допълни той.

Кими Райконен бе с едва 12 тура до обяд. Във Ферари имаха проблем с телеметрията сутринта. Финландецът пък е с нова седалка, след като не се чувстваше удобно в болида на първите изпитания в Херес.

Макс Чилтън спря на пистата след едва 4 обиколки с повреда в своя болид Маруся. Той бе успял да запише обиколка за време, но повече не излезе на Сахир до обяд.

Интересна програма пък имаха Уилямс. Валтери Ботас направи цели 55 тура, от които нито един не бе бърз – отборът тренираше спирания в бокса. За четирите часа от началото на тренировката до обяд те направиха 25 питстопа.

Междувременно Фелипе Маса, който ще работи следобед с Уилямс, сподели, че една от големите промени в колите е звукът.

- Ние носим тапи за уши, но въпреки това шумът от двигателя е много нисък. Това не е добре за F1, тъй като звукът е част от спорта. Хората искат да чуят, да почувстват – това е част от адреналина, при това не толкова за пилотите, колкото за зрителите и шоуто – обясни бразилецът.

                                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2069 -: Февруари 22, 2014, 07:37:07 am »

Макларън има само една приемлива цел – да се бори за победи и за шампионата, заяви Булие



Макларън има само една приемлива цел и тя е да се бори за победи и за шампионата, заяви рейсинг директорът на тима от Уокинг Ерик Булие.

Французинът зае новия си пост в началото на февруари, броени дни, след като стана ясно, че напуска Лотус. Той обясни, че ролята му на рейсинг директор включва задълженията, изпълнявани доскоро от заемащия поста шеф на тима. Извън пистата той ще се фокусира повече върху представянето на отбора.

- Засега всичко е страхотно. Вярно е, че настроението е малко паднало заради миналогодишните резултати, но зад вратите на Макларън винаги се е криело огромно желание за успех. Нека го кажа така: всички са безкрайно нетърпеливи да се върнат в челото. Времената се променят, вървим напред и в наши дни не може да има един-единствен шеф на екип за всичко. Според мен отборите се разрастват и отговорностите трябва да се споделят, за да се извлича максимумът от тима. Точно това обсъждахме с Рон [Денис] и това е и неговото виждане за структурата. Надявам се, че ще виждаме Рон на състезанията. Би било страхотно да имаме подкрепата му на писта – заяви Булие пред Скай Спортс.

Той допълни, че всъщност не е имал никакви връзки с Денис и се е срещнал за първи път с него при присъединяването си към Макларън:

- Той е страхотен характер и е нужен на Макларън днес, в този падок. Дава невероятна мотивация на хората и натиска здраво да се върнем там, където трябва.

Булие сподели, че не може да изрази пълно удовлетворение от новия болид МР4-29 – просто в Макларън не могат да са напълно доволни в нито един момент.

- Щастливи сме от издръжливостта на болида. Сега са ни нужни повече километри. Що се отнася до целта, то има само една, която ще приемем – да се борим за победи и за шампионата. Ще дадем най-доброто от себе си. Твърде рано е да се каже (как са подредени тимовете по сила). Никой не е с окончателния пакет за първия старт – ние със сигурност не сме. Така че да изчакаме и да видим – добави Булие.

                                                                                                                                               clubs1.bg
Активен