www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495728 пъти)

0 Членове и 7 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2145 -: Март 05, 2014, 03:38:48 pm »

Първи завой на Сахир ще носи името на Шумахер

Първи завой на пистата Сахир в Бахрейн ще носи името на седемкратния световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер.

Собствениците на пистата решиха да почeтат постиженията на германеца, за чието състояние след падането му със ски на 29 декември няма новости. Преди две седмици стана ясно, че процесът на събуждането му от изкуствена кома продължава.

През 2014 г. трасето в Бахрейн отбелязва 10-годишнината си от участието в Гран при, а тазгодишния старт на 6 април ще се проведе на изкуствено осветление за първи път. Именно Шумахер спечели първото състезание, проведено до столицата на страната Манама през 2004 г. Той държи и рекорда за най-бърза обиколка на пистата – 1:30,252, записан през 2004-та. Освен това е помагал за дизайна на трасето, проектирано от Херман Тилке, със свои предложения, включително и за първата крива.

- С подкрепата на семейството му е огромна чест да почетем може би най-великия пилот в историята на Формула 1 и човек, близък до сърцата на хората в Бахрейн – коментира председателят на пистата Зайед Ал Заяни. – Той веднага стана вдъхновение за всички, обичащи моторните спортове в кралството, от първото си появяване на трасето през 2004 г., така че е естествено да почетем постиженията му по този начин. Служителите на пистата продължават да изпращат най-добрите си пожелания на Михаел и неговото семейство.

Мениджърът на Шумахер Сабине Кем благодари за вниманието от името на цялото семейство на шампиона:

- Семейството на Михаел би искало да благодари на Бахрейн Интернешънъл Съркюит за този жест, признавайки постиженията на Михаел във Формула 1 и интересът в дизайна на пистата. Ние приемаме това като признание за неговата страст към моторните спортове. Сигурна съм, че Михаел би харесал идеята и би се чувствал силно поласкан от това завой на трасето да носи неговото име.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2146 -: Март 05, 2014, 03:41:06 pm »

Градският съвет на Лонг Бийч обсъжда завръщане във Формула 1



В днешния ден може да бъде взето важно решение за завръщането на Лонг Бийч във Формула 1. Градският съвет на 460 хилядния град, който често е описван като аналогът на Монако в САЩ, ще разглежда за първи път проекта предложен от Бърни Екълстоун преди около 10 месеца. Англичанинът е направил това предложение посредством писмо до кмета и до бившия организатор на надпреварата в града.

Според местният вестник Inland Valley Daily Bulletin това може да стане най-рано през 2016 г., но преди това има сериозни препятствия, които трябва да бъдат преодолени. Не на последно място е и въпросът, къде може да бъде вкарано в календара подобно състезание при положение, че се провежда надпреварата в Остин и идеята за Ню Джърси стане действителност. За парите дори и не се отваря дума.

Необходимите съоръжения и трасето няма да се изграждат с обществени средства, а от Grand Prix Association. Асоциацията организира Индикар и договорът ѝ изтича през 2015 г. След миналогодишния успех, благодарение на генералното спонсорство на Тойота обаче продължението на договора за организиране изглежда доста логично. Все пак в момента текат преговори.

„Организацията на състезание от Формула 1 е доста скъпо нещо“, знае много добре Джим Микаелиан, който е председател на Grand Prix Association. „Дори само да задвижим нещата ще трябва да бъде образувана нова финансова структура.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2147 -: Март 05, 2014, 03:43:14 pm »

В Катерам са убедени, че са по-близо до средата на колоната





В екипа на Катерам са убедени, че са намалили разликата спрямо отборите в средата на колоната във Формула 1.

Отборът от Лийфийлд успя да направи най-много обиколки от екипите със задвижваща система на Рено – 626. Това е с 25% повече от всеки друг тим, работещ с френския производител. Шефът на екипа Сирил Абитебул заяви, че това е окуражаващ знак за издръжливостта на Катерам, както и че има сериозен потенциал в колата, който тепърва ще бъде отключван.

- Предсезонната подготовка определено бе трудна, както и очаквахме. Но да я приключим като най-стабилния отбор със задвижваща система Рено и с някои ранни знаци, че скоростта ни се е подобрила, със сигурност е положително – заяви Абитебул. – Щеше ми се да видя Камуи [Кобаяши] да направи няколко обиколки с по-меките смеси. Сигурен съм, че щеше да свали времената си до 1:36 мин. В същото време обаче не мисля, че чистата скорост ще е основен фактор за успех в първите надпревари.

Началникът на Катерам освен това отбеляза усилията на Рено да поправят проблемите си възможно най-бързо:

- Целият екип се труди страшно упорито – на пистата по време на тестовете, във фабриката в Лийфийлд, в аеродинамичния тунел в Кьолн. Бих искал да благодаря и на Рено Спорт F1. Първите дни с тяхната нова задвижваща система не бяха лека, но те работиха неуморно да преодолеят голям брой от първоначалните трудности. Сега ще имаме още няколко дни за анализ на огромното количество информация, събрано от натрупаните 3312 км в тренировките. Трябва да видим как най-добре да използваме наличното в първите стартове, както и да начертаем развойна стратегия за по-късните етапи на един сезон в F1, който ще е наистина изумителен.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2148 -: Март 07, 2014, 02:33:03 pm »

F1 няма да е по-малко вълнуваща през 2014 г., категоричен е Сутил



Формула 1 в никакъв случай няма да е по-малко вълнуваща през 2014 г. в сравнение с предишни години, категоричен е Адриан Сутил.

Пилотът на Заубер – също като всички останали негови колеги в питлейна – се сблъска с редица проблеми по време на предсезонните тестове тази година. Несигурността особено по отношение на задвижващите системи породи опасения, че може да се стигне до твърде консервативни състезателни стратегии и това съответно да намали удовлетворението на публиката от надпреварите.

- Не знам защо има толкова негативно настроение в падока. Изправени сме пред ново предизвикателство – би било скучно, ако всичко си бе останало същото. Имаме нови правила, значително повече работа, всичко е чудесно. Не е лесно да направиш нещо по-добро. Карахме с V8 дълго време и знаехме прекрасно как работят тези двигатели. Сега е време за следващите. Наистина изобщо не мисля, че ще е скучно. На моменти новите мотори са малко като от надпреварите за издръжливост. Караш по трасето и чакаш инструкция кога да вървиш по-бързо. Всъщност е наистина голямо предизвикателство. Нужно е да внимаваш за различни неща в сравнение с предишните години – обясни Сутил.

Немският пилот призна, че болидите наистина са по-бавни в момента, но според него това не е повод за притеснение сега.

- Така е, скоростта е по-ниска в момента и g-силите не са толкова високи, така че вратът не те боли прекалено. Все още е трудно да се карат тези автомобили. Но не мисля, че е нужно някой да се притеснява. Говорим за Формула 1 – върхът в автомобилния спорт. Нещата ще се подредят. Колите ще са достатъчно бързи в бъдеще и не трябва да се тревожим – допълни Адриан.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2149 -: Март 07, 2014, 02:34:58 pm »

Уикендът в Мелбърн ще е напрегнат, призна Роб Уайт от Рено Спорт F1





Заместник-управляващият директор на Рено Спорт F1 Роб Уайт обобщи финалния тест и работата на екипа на френския производител.

- Как премина вторият тест в Бахрейн от гледна точка на Рено?
- Целта за последната тренировъчна сесия бе да наваксаме част от изоставането си преди Австралия, както и да проведем репетиция на състезание. Искахме всеки от четирите ни екипа да може да изпълни всичко по време на Гран при уикенд нормално, без да се налагат импровизации за която и да е процедура или операция. Не можем да избягаме от факта, че не изпълнихме цялата си програма с всички тимове. Част от подготовката за Мелбърн е недовършена. Погледнато от добрата страна, направихме симулации на всичко – на квалификации, стартове, състезателна дистанция и дълги серии обиколки. Имаме наистина сериозен прогрес. Поправихме или намерихме начин да заобиколим някои от предишните си проблеми. Появиха се нови, които прекъсваха изпитанията, а това е разочароващо за тимовете ни.

- Имаше ли големи проблеми във финалните тренировки?
- Видяхме, че малки инциденти могат да се превърнат в сериозни проблеми и да причинят значителна загуба на време. Това е пример за незрялостта на задвижващата система. Не разполагаме със съответните защитни процедури и аварийни режими, които на този етап бихме сметнали за необходими. Това допринася за загубата на време на пистата при по-малки инциденти. Очакваме да се справяме по-добре с тези неща по-нататък. При самото каране пък тази незрялост се проявява в проблем с управляемостта и не позволява на пилотите да открият лимитите на болида си.

- Какво научихте от тестовете?
- Започнахме да се доближаваме до конфигурацията, която е значително по-близка до изпробваната на стендовете ни във Вири. Увеличихме границата на представяне на задвижващата система и напреднахме сериозно по отношение на това как да управляваме енергията на трасето. Имаме прогрес и в работата с контролните ни системи.

- Какъв е планът преди Мелбърн?
- Имаме поредица задачи отсега до Гран при на Австралия. Трябва да прегледаме всички научени уроци, да обобщим и анализираме цялата събрана информация, за да осигурим на всички задвижвани от Рено екипи колкото се може по-добър старт. Предстои ни работа по софтуера и калибровки, които трябва да преминат на симулатор, стенд и одобрение. След това идва логистичното предизвикателство да доставим задвижващите системи в Австралия. Този процес вече върви и ще приключи следващата седмица.

- Рено Енърджи F1-2014 премина ли хомологацията?
- Да. Необходимите документи и примерна задвижваща система бяха изпратени във ФИА в срока, посочен от спортните правила.

- Какви са надеждите за Мелбърн?
- Уикендът в Мелбърн ще е напрегнат! Провеждането на нормален състезателен уикенд, в който и двете коли на всеки един тим преминат сесиите без проблеми, би било голямо облекчение.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2150 -: Март 07, 2014, 02:36:15 pm »

Екълстоун подготвя оттеглянето си от F1?



Бърни Екълстоун подготвя оттеглянето си от Формула 1, се твърди в публикация във вестник Файненшъл Таймс. Тя е основана на изявление от страна на управляващия търговските права на спорта, че вече не е в състояние да отделя цялото си внимание на бизнеса. Причината е поредното дело, заведено срещу него, което ще започне в края на април в Мюнхен (Германия).

Именно този процес вероятно ще реши окончателно съдбата на 83-годишния англичанин. Той бе освободен от редица постове в компании, свързани с Формула 1, но остана главен изпълнителен директор и продължи да се грижи за ежедневните дела на спорта. Засега се твърди, че CVC Кепитъл Партнърс не му търсят заместник, но близък до компанията източник (пожелал анонимност) сподели, че точно изходът на делото в Германия може да промени напълно ситуацията.

- Изкарвам много време по този случай, ходя в Мюнхен и не съм в състояние да давам обичайното от себе си, 24 часа, 7 дни в седмицата, на бизнеса. Оглеждах се през последните няколко години за някой, който може да се присъедини към мен, да ми асистира в работата. В крайна сметка ще бъда в позиция – ако реша да се оттегля или ако за нещастие почина – някой да заеме мястото ми – заяви Екълстоун пред Файненшъл Таймс.

Коментарът е напълно противоположен на реакцията от януари при обявяването на процеса в Мюнхен, както и след произнасяне на присъдата по иска на Constatin Medien в Лондон (Бърни не бе осъден да плати исканите $140 млн.). И в двата случая англичанинът заяви, че нищо не се е променило, работата продължава както досега.

CVC досега не са направили официален коментар след съобщението, че Екълстоун ще продължи да се грижи за Формула 1, но при засилен контрол от тяхна страна. В основата на поредицата дела срещу Бърни е продажбата на F1 акциите на компанията от 2005-2006 г. Съдия Нюи в Лондон заяви, че англичанинът е влязъл в корумпирано споразумение с бившия банкер Герхард Грибковски, за да реализира сделката с желания от него купувач – CVC, които му гарантирали контрол върху спорта. Той каза също така, че не може да приеме Екълстоун за „надежден или честен свидетел”.

- Бях малко разочарован от забележките на съдията, но разбирам, че той бе в трудна позиция заради липсата на доказателства пред него – каза Екълстоун.

Съдия Нюи всъщност не направи забележка, а цяло изявление. В него отбеляза, че не може да приеме показанията на Бърни дори предвид възрастта на англичанина (в момента е на 83 години) и изминалото от сделката време, тъй като те са били непостоянни, променящи се.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2151 -: Март 07, 2014, 02:37:21 pm »

Ред Бул изостават с два месеца, търсят помощ от Торо Росо



Ред Бул изостават с два месеца с подготовката си, заяви съветникът на отбора Хелмут Марко. Той допълни, че не е ясно колко време ще отнеме наваксването и дали изобщо е възможно да се стопи разликата спрямо екипите в челото.

Четирикратните световни шампиони имаха много трудни предсезонни тестове. Не успяха да направят пълна състезателна симулация, като се предполага и че не са изпробвали скоростта на RB10 при пълна мощност на задвижващата система.

- Първото състезание идва поне два месеца по-рано за нас. Това е много сериозен проблем. В момента не знаем за колко време ще можем да наваксаме и дали изобщо е възможно – заяви Марко пред Сервус TV. – Имаме проблем с турбо дупката. Подаваш газ, но мощността не идва. Появява се изведнъж, колелата превъртат, автомобилът се пързаля и губиш скорост. Работим с Рено на стендовете, за да подобрим ситуацията за Мелбърн.

Според информация на Аутоспринт пък кризата в Ред Бул е толкова сериозна, че от Милтън Кийнс са помолили по-малкия тим на Дитрих Матешиц – Торо Росо – за помощ. Молбата била за съдействие за системата brake-by-wire. Италианското издание твърди, че това говори много за мащаба на проблемите в Ред Бул.

В самия тим не очакват чудеса в началните надпревари. Себастиан Фетел сподели, че може евентуално да вземе точки, ако половината пилоти да не завършат на Албърт парк. Той каза и че екипът му има по-сериозни проблеми за решаване от това да търси чиста скорост.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2152 -: Март 07, 2014, 02:38:55 pm »

Уилямс и Форс Индия са достатъчно бързи, за да вземат победа, смята Тото Волф





Уилямс и Форс Индия са достатъчно бързи, за да вземат победа през сезон 2014 г. във Формула 1, смята спортният директор на Мерцедес Тото Волф.

Двата отбора – със задвижваща система на щутгартския производител – бяха сред тези с най-стабилно представяне на предсезонните тестове. Фелипе Маса зад волана на FW36 даде най-доброто време във втората сесия изпитания в Бахрейн.

- Уилямс и Форс са достатъчно бързи, за да вземат победа. Не се съмнявам, че Ред Бул и Ферари ще са силни претенденти. Трябва да сме внимателни, тъй като някои екипи не разкриха напълно потенциала на болидите си. Определено ще е интересно – обясни Волф.

Според председателя на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда дори е възможно Уилямс да победят тима от Бракли.

- Клиентите ни са особено важни и ако те са в състояние да ни бият, то това е добра мотивация и много конструктивна надпревара – допълни той.

Пилотът на Форс Индия Нико Хюлкенберг пък отбеляза от своя страна, че Мерцедес и Уилямс изглеждат много силни:

- Макларън също са бързи. Но в момента Мерцедес са малко по-напред от останалите. Екипите с тяхната задвижваща система – включително ние – вървят добре, но всички знаем колко дълъг е сезонът във Формула 1. Трябва да почакаме (преди да правим прогнози). В последния ден на тестовете Ферари дадоха силно време, Даниел Рикиардо постигна 1:35 мин с Ред Бул-а – предполагам, че те ще решат проблемите си рано или късно.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2153 -: Март 07, 2014, 02:42:40 pm »

Екълстоун подтвърди интерес за Гран при на Азърбайджан

Тайланд се смяташе като най-сериозният кандидат за провеждането на състезание от Формула 1, но в последната седмица изглежда Азърбайджан измести раздираната от политически скандали държава. Бърни Екълстоун потвърди днес пред Дейли Мейл, че най-късно до 2016 г. Гран при ще гостува в бившата съветска република, намираща се между Кавказ и Каспийско море.

В сделката участие има и бившият тим шеф Флавио Бриаторе, който не отдавна отвори в столицата Баку филиал на своята модна марка. Според слуховете за своето посредничество Бриаторе е получил 7-цифрена сума.

„Отиваме в Азърбайджан“, заявил Екълстоун пред английския всекидневник. „Хората там говорят за състезание през 2015 г., но аз мисля, че това ще е прекалено рано, освен ако не става дума за края на сезона.“

Според Екълстоун е по-вероятно надпреварата да се проведе за първи път през 2016 г. Къде точно ще бъде построена пистата не е ясно. Последно ФИА организира състезание от сериите GT на градско трасе в Баку. Трасето обаче определено не бе оценено като достатъчно атрактивно, а имаше и други организационни затруднения. А президентът Илхам Алиев иска надпреварата да бъде достатъчно атрактивна, за да привлече инвеститори и туристи към издържащата се от нефтодобив и газодобив страна. От друга страна сериозен плюс за подобно състезание може да бъде надпреварата в Сочи, който се намира на около 500 км от Баку. Нарастващото напрежение на Кримския полуостров обаче може да се окаже сериозна пречка.

В програмата на Екълстоун за следващата седмица е вписана среща с президента на Русия, Владимир Путин, която вероятно ще се състои именно в града домакин на завършилите наскоро зимни олимпийски игри.

„Аз нямам никакви проблеми с Владимир“, продължава Екълстоун. „Той организира чудесни игри и смятам, че ще се справи по същия начин и с Гран при на Русия.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2154 -: Март 07, 2014, 02:45:36 pm »

CVC трябва да продаде дела си във Формула 1 до 2018 г.?



През 2006 г. частното акционерно дружество CVC Capital Partners закупи 35% от Формула 1 от Байерише Ландесбанк. Сделка, заради която Герхард Грибковски попадна в затвора, а срещу Бърни Екълстоун се води дело след дело. Сега обаче изглежда, че дружеството ще трябва да продаде дяла си най-късно до 2018 г.

„CVC е така структурирано, че според мен те ще трябва скоро да продават“, обясни Екълстоун пред британския Гардиън. „Не става дума само за този бизнес, а за всеки един. Може да го притежавате само известно време.“

Смята се, че именно това е една от причините, заради които дружеството искаше да пусне Формула 1 на сингапурската борса през 2012 г. Финансовата криза и проблемите на Екълстоун с правосъдието обаче осуетиха тези планове.

В устава на Fund IV, един от заемодателите на CVC е записано, че падежът на заема е 10 годишен, след което договорът за заема може да бъде преподписан три пъти за по една година. Това означава, че сделката изтича през 2018 г.

В този договор се казва, че CVC трябва да инвестират минимум €50 млн. и обещава 7% лихва върху инвестирания капитал.

Решаващ за съдбата на CVC и Формула 1 ще е и изхода на процеса срещу Екълстоун в Мюнхен, който започва през месец април. Въпреки че не се планират „никакви промени, фактите и обстоятелствата се надзирават непрекъснат“, цитиран е неназован източник от CVC.

Интересното обаче е, че към момента почти няма интерес към притежаваните от дружеството дялове. За последно се появиха слухове, че медийния конгломерат Liberty Media желае да закупи тези дялове.

„Сега всички ще наизскачат от дупките си и ще използват делото като възможност да се сдобият с нашия дял на ниска цена, но в действителност до момента няма никакви сделки“, продължава източникът.

„Много хора изразиха готовност да купуват“, обясни и Екълстоун. „Хора, които аз познавам и за които подобна сделка не би била проблем от финансова гледна точка. Но CVC не показаха интерес да преговарят с тях. Изглежда, че за момента не искат да продават.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2155 -: Март 07, 2014, 02:46:58 pm »

Уебър ще последва бившия си колега Култард в ВВС



Марк Уебър се сбогува с Формула 1 като пилот на 24 ноември 2013 г., но изглежда, че за австралиецът не е толкова лесно да се откъсне напълно от Гран при. През тази година освен с главната си задача да кара за Порше в сериите за издръжливост бившият пилот ще анализира и състезанията от Формула 1 за ВВС.

Уебър няма да бъде пред микрофона по време на надпреварите, но ще изразява своето мнение по актуалните горещи събития, както обясняват от медията. Така Уебър ще се присъедини към своя бивш колега Дейвид Култард, който коментира надпреварите на живо заедно с Бен Едуардс.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2156 -: Март 07, 2014, 02:48:16 pm »

Уилямс фаворити и за Бътън: Радвам се за сър Франк



Рядко преди началото на сезона екипи, пилоти и експерти са били толкова неориентирани по отношение на фаворитите, проблемите и развитието на първите състезания. Новият регламент причини доста грижи на отборите и обърка доста сметки, предвиждания и намерения.

Поне за момента след видяното от тестовете се смята, че тимовете със задвижващи системи на Мерцедес (едноименния отбор, Макларън, Уилямс и Форс Индия) изглеждат най-добре подготвени. Ферари също не трябва да бъдат отписвани, но Ред Бул определено имаха най-сериозни трудности. По същия начин вижда картината и Дженсън Бътън.

„Двата най-силни и константно представящи се отбори за момента са Мерцедес и Уилямс“, скромничи пилотът на Макларън. „Това са екипите, които всички ще се стремят да победят. Разбира се не е приятно, когато изоставаш от някого, но въпреки това се радвам много за сър Франк, чийто тим изглежда е направил силна кола този сезон.“

Как обаче стоят според него нещата при Макларън? Тимът започна предсезонните изпитания с най-добри времена, но в края също изпита проблеми със сигурността.

„Ако погледнем първоначалните пакети от първия тест на Херес, тогава можеше да се чувстваме спокойни. Ние обаче не успяхме да изпробваме новия си пакет, защото имахме някои проблеми. Така че просто не знаем, къде точно се намираме спрямо останалите.“

Същото според британеца важи и за Ферари, който Бътън не бърза да оценява като третата по бързина кола. И докато Форс Индия твърдо е в кръга на фаворитите според него, Ред Бул също не бива да бъде подценяван.

„Когато бяха на пистата изглеждаха бързи и съм сигурен, че ще дават много силни времена в квалификациите. Не съм сигурен обаче какво ще е темпото им в състезание. Трябва да се изчакат първите три-четири състезания, за да се даде ясна оценка за състоянието на отборите и колите им. За всеки един отбор ще е трудно да завършват състезанията. Но който завърши може и да попадне в точките, което е големият шанс за малките отбори.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2157 -: Март 07, 2014, 02:49:25 pm »

Ди Монтедземоло: Михаел е важна част от моя живот



Повече от два месеца след тежкия инцидент във френските Алпи, Михаел Шумахер продължава да е в кома. Съдбата му продължава да е неясна и милиони фенове и приятели на пилота продължават да се молят за живота му. Сред тях е и Лука ди Монтедземоло, който изказа своето притеснение на международният автосалон в Женева.

„Михаел бе и е много важна част от моя живот“, обясни президентът на Ферари. „От 1996 г. в нашия живот се случиха толкова много неща. В най-трудните моменти Михаел винаги бе много близо до отбора. Случилото се с него е огромен шок за мен. След всичко, което сме преживели заедно, изпитвахме голяма взаимна симпатия. Сега той се нуждае от максимална подкрепа.“

Посланията на страницата на Ферари изразяващи тази подкрепа всеки ден не спират и до днес. Джанкарло Фисикела бе човекът написал днешното послание.

„Форца, Михаел! Няма никога да забравя, как спря на Хокенхайм и ме качи на кутиите на радиаторите на твоето Ферари, след като бях получил повреда. Ще се радвам отново да имаме възможност да поритаме някой ден.“

В края на януари започнаха опитите пилотът да бъде изваден от изкуствената кома, в която бе вкаран след инцидента на 29 декември 2013 г. заради тежкото си състояние. Неговият мениджър Сабине Кем повтори няколкократно, че тази фаза може да продължи дълго.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2158 -: Март 07, 2014, 02:51:00 pm »

Предсезонната подготовка в F1 бе истински пъзел, заяви Ди Монтедземоло



Като истински пъзел определи предсезонната подготовка президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло.

Той коментира по време на автомобилното изложение в Женева, че ще е интересно колко болида ще завършат първата надпревара в Австралия.

- Конструкцията на новите автомобили за Формула 1 е много сложна, трябва да се определят и научат още много аспекти. Някои компоненти вече развихме, други се нуждаят от допълнителна работа, като нещата постепенно се напасват заедно. Направените тестове бяха незаменими. Не ме интересува какво правят другите, концентрираме се единствено върху себе си – заяви Ди Монтедземоло.

Според маркиза издръжливостта е може би най-сложния аспект в работата за всички отбори:

- Тези трудности са разбираеми, защото Формула 1 се изправи пред голямо предизвикателство през 2014 г., тръгвайки по един много иновативен път.

Звездата на щанда на Ферари в Женева е Ферари Калифорния Т. Автомобилът е въплъщение едновременно на елегантност и спортен характер, многостранност и ексклузивност, характерни за всеки модел Калифърния от 50-те години на ХХ век.

Моделът е с V8 турбодвигател при намалени вредни емисии и по-висока икономия на гориво. Максималната мощност е 560 к.с. Спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 3,6 секунди, до 200 км/ч се достига за 11,2 сек. Калифорния Т се превръща от изискано купе в шикозен кабриолет само за 14 секунди.

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2159 -: Март 07, 2014, 02:52:19 pm »

Пирели ще са основен спонсор на Гран при на Испания и Унгария



Пирели ще са основен спонсор на Гран при на Испания и Унгария, съобщиха официално от компанията. В съобщението бе подчертано, че това подчертава отдадеността на доставчика на гуми към Формула 1.

Италианската фирма ще работи с Гран при екипите до 2016 г. (включително), след като в началото на годината най-после подписа новия си договор. Миналият сезон бе особено труден за Пирели заради поредица скандали, свързани с техните продукти. Спецификациите бяха променени в средата на сезона.

Гумите за предстоящата състезателна година са по-издръжливи и с по-постоянно поведение, сочат проведените през зимата тестове. Последните тренировки в Бахрейн потвърдиха тези характеристики.

- Заключението е, че гумите за 2014 г. са по-постоянни и с по-малко износване от предшествениците си без сериозно влияене върху представянето – коментира спортният директор на Пирели Пол Хембри. – Смесите медиум и софт ще паснат на очакваните състезателни условия в Австралия, Бахрейн и Китай. Според нас те ще дадат възможност за различни стратегии с два до три питстопа на кола. По-горещото време и абразивна настилка в Малайзия ни накараха да номинираме хард и медиум, както сторихме и миналата година.

Според последните данни на Пирели от Бахрейн разликите между отделните спецификации са следните: суперсофт са с около 0,7 сек по-бързи на обиколка от софт, софт – с 1,3-1,5 сек по-бързи от медиум, медиум – с 1,3-1,5 сек по-бързи от хард. Очаква се те да намалеят, когато отборите натрупат повече познания за гумите по време на сезона.

В трите предсезонни теста бяха направени 7099 тура или 36 974 км. Най-бързата обиколка на последната сесия на пистата Сахир бе на Фелипе Маса (Уилямс) – 1:33.258 мин, дадена със суперсофт.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен