www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495741 пъти)

0 Членове и 7 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2235 -: Март 16, 2014, 03:47:34 pm »

Розберг изключително щастлив след победата



Нико Розберг постигна четвърта победа в кариерата си във Формула 1. Германецът триумфира в Австралия след като води от старта до финала.

„Фантастичен ден за нас, изключително съм щастлив“, заяви пилотът на Мерцедес след финала. „Колата ни бе изключително бърза днес, а също така и надеждна. Чудесен старт на сезона. Сега остава да анализираме всичко, което установихме днес. Трябва да подобрим още представянето си, със сигурност няма да се задоволим с постигнатото. Все пак съм изключително горд от победата днес.“

„Облекчението е голямо“, обясни и спортният директор на Мерцедес, Тото Волф. „В началото имахме малшанс с отпадането на Люис. Това направи състезанието още по-стресиращо за нас. Сега на финала обаче чувството е велико.

Продължаваме да натискаме, надеждността е основна тема за всички. Това е нещото, с което трябва да се справим на първо място. Видяхме колко бързо всичко може да свърши. Ред Бул са напреднали много. Затова ние трябва да продължим да се развиваме и да се опитаме да спечелим и следващите състезания.“

„Поздравления за Мерцедес, вдигнаха доста високо летвата“, заяви от своя страна тим шефът на Ред Бул, Кристиян Хорнер. „Ще трябва да поработим сериозно, за да ги настигнем.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2236 -: Март 16, 2014, 03:48:57 pm »

Магнусен: Това е просто нереално



Преди седем години Люис Хамилтън се качи на подиума още в първото си състезание във Формула 1. Днес същото, отново с кола на Макларън, направи и Кевин Магнусен. Датчанинът бе изключително доволен и дори заяви, че това е най-хубавия ден в живота му.

„Трудно ми е да повярвам, просто е нереално“, заяви пилотът на Макларън. „Какво да кажа? Колата бе значително по-добра от това, което бе до момента. Подобряваме се във всеки аспект. Състезанието протече по най-добрия възможен за нас начин. Подготовката ни също бе чудесна и даде възможност да постигнем този резултат.“

Чудесния му дебют не можа да бъде наблюдаван на живо от неговия баща Ян Магнусен, който бе пилот на Макларън през 90-те години на ХХ век, заради състезание в Себринг.

„Искаше ми се да е тук, но въпреки това денят за мен е невероятен.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2237 -: Март 16, 2014, 03:50:20 pm »

Официално: Рикиардо дисквалифициран



Даниел Рикиардо е официално дисквалифициран и по този начин губи второто си място в състезанието за Гран при на Австралия. Комисарите на пистата са наказали австралийския пилот на Ред Бул заради прекалено голям разход на гориво. Така екипът световен шампион си тръгва с празни ръце от Австралия.

От тази година ефективността на двигателите е основен момент в надпреварите, като всеки болид може да изразходва максимум 100 кг. гориво. Освен това максималният разход не трябва да надвишава 100 кг. на час. Заради измервателните уреди имаше дискусии още днес сутринта.

В началото Мерцедес бяха заподозрени, че са надскочили лимита в тренировките.

Веднага след състезанието Рикиардо бе убеден, че всичко е наред.
„В началото на състезанието имахме малко чудене около разхода“, заяви австралиецът. „В някои обиколки можех да натисна и да не карам консервативно. Когато натрупах обаче достатъчно аванс намалих оборотите. Ще се научим с времето. Това е първият път, в който успяваме да покрием състезателна дистанция. Ще научим доста от събраните данни. Не е лошо, че успяхме да достигнем целта си по отношение на разхода. Това означава, че нямаме много работа в тази насока.“

Явно обаче комисарите са установили точно обратното.

Камуи Кобаяши пък бе оправдан за удара си с Фелипе Маса, защото дефект в спирачките е направил колата му неуправляема.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2238 -: Март 16, 2014, 03:51:34 pm »

Алонсо: Трябва да подобрим колата за Малайзия



Екипът на Ферари определено не впечатли в състезанието на пистата Албърт парк днес. Фернандо Алонсо стартира от пета позиция и завърши на същата, а неговият колега Кими Райконен успя да спечели няколко позиции да се класира осми, след като тръгна 11-и.

„Сигурно всеки е имал своите проблеми. В крайна сметка успяхме да докараме до финала и двете коли, което е чудесно постижение за отбора“, заяви Фернандо Алонсо след състезанието. „На финала бях на около 35 секунди зад Розберг, което е много. В Малайзия трябва да се справим по-добре.“

Вместо да се бори с болидите на Мерцедес, Ред Бул и Макларън, Алонсо трябваше да прави това с тези на Торо Росо, Форс Индия и Уилямс.

„Не знам, дали ще имаме обновяване на пакета в Малайзия. Аз карам колата, нищо повече“, продължи Алонсо. „Ние сме Ферари, ние сме силен отбор. Нашите момчета знаят какво правят. След това състезание със сигурност имаме доста по-прецизна картина и вече е ясно, в коя област трябва да има подобрения. Бях доста обиколки зад Хюлкенберг, нямах никаква възможност да го изпреваря. Трябва да направим нужния анализ и да подобрим нещата за Малайзия.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2239 -: Март 16, 2014, 03:53:05 pm »

Райконен: Единственото хубаво нещо е, че успяхме да завършим



Кими Райконен не бе в добро настроение след повторния си дебют за Ферари днес. Той завърши на осма позиция, което определено не го задоволи.

„Някой ме удари отзад на първи завой, но после колата вървеше добре“, обясни Райконен след състезанието. „Загубих позиция след първия стоп, след който започна грейнинг на предните гуми. Направих грешка и загубих още една позиция.

В някои фази от състезанието колата бе добра, в други не толкова добра. Имахме някои проблеми. Какво точно е станало и аз не знам. Имаше трудности. Няма как да знаем, къде бе проблемът преди да направим анализ. Единственото хубаво нещо е, че успяхме да финишираме и да спечелим някакви точки.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2240 -: Март 16, 2014, 03:55:31 pm »

Усмивки в Макларън след първото състезание



В Макларън отново могат да се усмихнат след като благодарение на третото и четвъртото място на своите пилоти в състезанието днес (второ и трето на практика след дисквалификацията на Рикиардо) екипът поведе в класирането при конструкторите.

„Можете да прочетете по лицето ми какво мисля за днешния ден“, заяви Ерик Булие, тим шефът на Макларън. „Чудесно е за Макларън отново да се бори за местата на подиума, това е отбор с голям престиж и многократен победител. Сред най-силните качества на един топ тим е да се отърсва бързо от допуснатите грешки. Показахме, че умеем да го правим.“

„От доста време не сме водили в класирането“, заяви от своя страна Дженсън Бътън. „Начело сме не защото сме най-бързи, а защото имаме една много надеждна кола. Но все пак е чудесно да сме начело. Определено се наслаждавах на състезанието. Казах на момчетата, че бързо ще пробием напред, ако успея да стартирам добре. Въпреки това колата бе трудна за овладяване при спиране и загубих няколко места. Бях точно на входа на бокса, когато светна знака за кола за сигурност, което ми помогна много (Бътън спечели от моменталното си влизане, докато пилотите пред него загубиха време заради ниското темпо – б.а.).“

Бътън се надява, че новите части, които Макларън ще занесе в Малайзия ще помогнат на отбора да подобри темпото си.

„Тогава вероятно ще можем да се борим с Мерцедес и Уилямс. Първите четири състезания са важни, но в Барселона на практика започва нов сезон.“

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2241 -: Март 18, 2014, 09:56:24 am »

Ботас: Трябваше да сме по-напред в класирането



Уилямс показа сериозното си израстване спрямо миналия сезон след като Валтери Ботас успя да завърши на шесто място в Гран при на Австралия. Благодарение на финландеца екипът на сър Франк спечели повече точки отколкото в целия изминал сезон. Ботас пък постигна и най-доброто класиране в кариерата си. Въпреки това и той и екипът имаха за какво да съжаляват, след като възможността за още по-добро класиране бе налице.

„Просто натиснах повече отколкото трябва“, съжаляваше Ботас за инцидента си от десетата обиколка, когато след „целувка“ със стената задната му дясна джанта се пръсна, а с това и гумата. „Все пак имах донякъде късмет, че окачването издържа. Имах известни проблеми с нестабилността на предницата, но като цяло нямаше особено влияние върху времената на обиколките ми.

Опитах се да се върна отново в челото и да поправя грешката си, което до някъде ми се отдаде. Трябва да направим равносметка и да видим колко сме загубили заради тази моя грешка, но със сигурност дадох -всичко от себе си, за да я поправя.“

„Валтери е един изключително сигурен пилот – хладнокръвен, спокоен, съсредоточен“, похвали въпреки грешката своя пилот дъщерята на сър Франк, Клер Уилямс. „Мисля, че днес направи над 20 изпреварвания, което бе феноменално.“

Въпреки тези думи обаче Ботас съжаляваше.

„Заради моята грешка не всичко премина както трябва днес. Трябваше да се класираме още по-напред. Като цяло съм щастлив от постигнатото, но най-силното чувство е на яд заради грешката. Бесен съм сам на себе си.

Помислих си, че това е просто лош сън, но за съжаление беше реалност. После се надявах, че ще успея да продължа. И за щастие успях. Трябва да направя всичко възможно подобно нещо да не се повтори. Все още не съм видял резултатите и не знам къде се намираме спрямо останалите като времена. Трябва да се поуча от случилото се днес и да не допускам подобни грешки.

Целта ни бе да имаме поне една кола на подиума, но за съжаление това не се получи. Нямахме особени проблеми с горивото заради колата за сигурност. Тогава успяхме да спестим достатъчно, за да може да натискаме през цялото време.

Трябва да направим чист уикенд в Малайзия. Тук имахме доста проблеми, включително смяната на скоростите довела до връщането ми с пет места назад в квалификацията, което не бе идеално за мен. Тогава ще видим, къде реално се намираме, а мисля че е по-напред от показаното.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2242 -: Март 18, 2014, 09:59:16 am »

Похвали за Квят и Магнусен след силния им дебют





Нико Розберг и Даниел Рикиардо изглеждаха изненадани, когато видяха третия пилот на подиума до тях. Кевин Магнусен постигна сериозен резултат още в първото си състезание от Формула 1 и похвалите за младия датчанин заваляха отвсякъде.

„Може да очакваш Нико да е на най-високото стъпало, но присъствието на Кевин ме накара да се почувствам все едно сме още в световните серии на Рено“, заяви Даниел Рикиардо след състезанието.

Именно от там идва и Магнусен. Датчанинът ги спечели през миналата година и от Макларън прецениха, че няма нужда от повече опит, за да дебютира във Формула 1. Освен Магнусен обаче не трябва да се забравя и Данил Квят. Младият руснак дойде директно от GP3 и стана най-младият пилот в историята печелил точки във Формула 1, подобрявайки рекорда на Себастиян Фетел.

И докато мнозина от новобранците през последните години си спечелваха веднага дамгата „платени пилоти“, то качествата на двамата новобранци са ясно видими и дори оценени от легенди като Ники Лауда.

„Това са невероятни таланти“, изказа мнението си австриецът пред RTL. „Те се появяват от нищото и влизат с гръм и трясък, без да се притесняват ни най-малко от обстановката, в която са попаднали. Това е нещото, което ме изненада най-много. И това, че вече се качват дори на подиума. Още вчера в дъжда ми направи много силно впечатление, как се представиха без да се притесняват от условията и без никога да са карали тези машини на мокро.“

Още в първата си квалификация и двамата стигнаха до последната част.

„Явно подготовката на тези млади пилоти е перфектна“, продължава Лауда. „Тези деца се оправят лесно с компютрите и компютърните игри, а те действително са деца. Вероятно са прекарали доста часове пред мониторите и в симулаторите. Те имат съвсем различно образование от нас.“

Предишният изключително впечатляващ дебют бе на Люис Хамилтън през 2007 г., когато британецът също се качи на подиума още в първото си състезание, отново за отбора на Макларън.

Тим шефът на Макларън обаче оценява дебюта на Магнусен още по-високо.

„Можете ли да си представите да сте на 21 години и още в първия уикенд във Формула 1 да сте в кокпит на Макларън. Това със сигурност води след себе си сериозно напрежение. Всичко, което той има зад гърба си са три дни тестове, Люис бе преминал през всички серии и имаше 30 хил. километра изпитания с кола от Формула 1. Това момче идва от Формула Рено. Това са несравними неща.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2243 -: Март 18, 2014, 10:00:47 am »

Ред Бул: Има проблем с измерванията; ФИА: Отборът не се съобрази с предупрежденията



Ред Бул са спазили правилата по време на Гран при на Австралия, категоричен е шефът на тима от Милтън Кийнс Кристиан Хорнер. Отборът ще обжалва дисквалификацията на Даниел Рикиардо от първия старт за сезон 2014 г. във Формула 1. Австралиецът взе чудесна втора позиция в домашния си старт, но впоследствие бе изхвърлен от класирането заради по-голям дебит на горивната система от позволените 100 кг/час.

Според решението на стюардите Рикиардо многократно е надвишавал лимита, който се следи от ФИА в реално време.

- Надяваме се чрез процеса на обжалване да стане достатъчно ясно, че автомобилът отговаряше на правилата през цялото време – заяви Хорнер. – Сензорите за измерване на дебита се оказаха проблематични в доста отбори. От началото на тестовете с тях има несъответствия. В автомобила ни имаше сензор, който според нас даваше погрешни сведения според изчисленията ни за впръскване на горивото от инжекторите в двигателя, а те са калибрирано оборудване, което не се сменя през уикенда и не сме имали каквото и да е колебание при тях. Нямаше да обжалваме, ако не смятахме, че случаят ни е защитим. Случилото се е разочароващо и със сигурност Даниел няма никаква вина за него. Не вярвам обаче, че вината е на отбора. Вярвам, че сме изпълнили правилата и че разследването ще го покажат.

Хорнер обясни освен това действията на Ред Бул, които са описани и в решението на стюардите преди заключението за дисквалификация:

- В петъчните тренировки имахме проблем със сензор, който си променяше показанията. Той бе заменен с друг в събота, като вторият се повреди по време на квалификацията. След това ни помолиха да върнем сензора от петък и да прилагаме корекция. Ние сметнахме, че корекцията не е правилна и в началото на надпреварата видяхме, че има значително несъответствие между данните от сензора и постановеното подаване на гориво. Там бе разликата в мненията ни.

Технологията е все още много незряла, смята още Хорнер. Според него е невъзможно да се разчита 100% на сензора, който е създавал проблеми на екипа му в почти всяка сесия през състезателния уикенд.

В същото време ФИА заявиха, че Ред Бул са игнорирали предупреждението им да намалят горивния поток в съответствие с ограниченията:

- Техническият представител на ФИА наблюдава телеметрията по време на състезанието и отбеляза, че горивният поток излиза от лимита. Той се свърза с отбора, давайки им възможност да изпълнят предходната инструкция и да влязат в ограниченията. Екипът избра да не прилага корекцията. Независимо от заключенията на тима, че сензорът не е отчитал правилно, личната им преценка да приложат различен метод за измерване без разрешението на ФИА е неправилна.

Хорнер коментира ситуацията с обяснението, че са се обадили на представителите на федерацията, за да изразят сериозно притеснение от сензора.

- Ние вярвахме на собствените ни показания. В противен случай се оказваш в ситуация да намалиш значително мощността, а смятахме, че напълно отговаряме на правилата. Ако в крайна сметка стигнем до ситуация, при която зависим от калибровката на сензора, то това просто ще диктува кой ще е бърз и кой не – допълни шефът на Ред Бул.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2244 -: Март 18, 2014, 10:01:59 am »

Екълстоун може да продаде процентите си от F1, когато CVC напуснат спорта



Бърни Екълстоун може да продаде дела си от Формула 1, възлизащ на 5,3%, когато настоящите собственици с контролен глас CVC Кепитъл Партнърс напуснат спорта.

- Ако продам, то ще продавам със CVC – заяви 83-годишният англичанин, който в края на април ще е подсъдим в Германия по дело за даване на подкуп. – Ако някой иска да купи акциите на CVC, но няма нужда от моите проценти, то тогава ще ги запазя.

CVC в момента имат 35% от F1 акциите и все още не са се отказали от излизане на борсата, въпреки че планираното IPO (Initial Public Offering) вече бе отлагано на два пъти. Предполага се, че инвестиционният холдинг може в скоро време да поиска да се оттегли от спорта, особено в светлината на продължаващите проблеми за Екълстоун относно продажбата от 2005-2006 г. точно на тези акции на CVC.

Съдебните дела, завеждани срещу Екълстоун, бившия банкер Герхард Грибковски (вече осъден на 8 и половина години затвор в Германия) и др., доведоха до допълнителни проблеми. Миналата седмица например един от другите акционери – норвежкия петролен фонд – изрази особено голяма грижа относно ситуацията около Бърни. От Norges казаха още, че са допуснали грешка при тази конкретна инвестиция и може в съвсем скоро време да се опитат да продадат дела си.

Засега не се очакват подобни действия от която и да е страна, тъй като акционерите получават достатъчно добри дивиденти от вложението си.

В същото време CVC имат право по договор да блокират сделка, ако някой от притежателите на акции с по-малък дял се опита да продава. Твърди се, че инвестиционният фонд не просто си е върнал вложението в F1, но и има 350% възвръщаемост на първоначалната инвестиция от около 2 милиарда долара.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2245 -: Март 18, 2014, 10:03:19 am »

Доменикали: Не можехме да използваме пълна мощност във всяка обиколка



Гран при на Австралия бе много разочароващо състезание за Ферари, заяви шефът на Скудерията Стефано Доменикали.

Фернандо Алонсо и Кими Райконен се наредиха на четвърта и седма позицията след дисквалификацията на Даниел Рикиардо (Ред Бул) от надпреварата. Изоставането в представянето бе очевидно, въпреки че и двете коли бяха в точките – нещо, което определено не е достатъчно на тим като Ферари.

- Изоставаме и трябва да работим, наистина да се концентрираме върху скоростта си през следващите дни – коментира Доменикали. – Измина само едно състезание, има още 18. Беше много разочароваща надпревара и разбирам, че не извлякохме максимума. Мерцедес наистина бяха много силни. Без проблемите ни обаче, можеше нещата да се получат по друг начин и резултатът да е различен. Като споменах, че имахме проблеми, то трябва да допълня, че не можехме да използваме пълна мощност във всяка обиколка. Трябва да се справим с този проблем. Надявам се да го разрешим за следващия старт в Малайзия.

Той добави, че не иска да се съсредоточава единствено върху задвижващата система, защото болидът като цяло трябва да бъде подобрен.

- Необходимо е освен това да помогнем на Кими да намери точния баланс. Мисля, че имаше напредък в това отношение през дните на състезателния уикенд, но все още не сме в желаната позиция – каза още Доменикали.

Инженерният директор Пат Фрай заяви от своя страна, че и при двете коли на Ферари е имало електрически проблеми:

- В началото на състезанието изглеждаше, че най-трудната ни задача ще е и двете ни коли да стигнат до финала. Успяхме да го сторим. Но видяхме, че издръжливостта не бива да се приема за даденост: някои хора отпаднаха заради липса на такава, а при други имаше влияние върху представянето в определени части от състезанието. И при двете F14 T имахме известни електрически проблеми, особено в колата на Кими, което означаваше, че той не можа да използва пълния потенциал на болида. Фернандо се озова зад [Нико] Хюлкенберг и успя да демонстрира това, на което е способен, едва след излизането си пред него. Кими направи страхотен старт, но след това имаше проблем с грейнинг на предните гуми и се наложи да се защитава, без да има възможност да атакува. Предстои ни много работа, за да подобрим представянето на автомобила си. Имаме много силни съперници, но разполагаме с правилния инструментариум да намалим разликата спрямо тях.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2246 -: Март 18, 2014, 10:04:33 am »

Тото Волф посвети победата на Мерцедес на Шумахер



Спортният директор на Мерцедес Тото Волф посвети победата на отбора на щутгартския концерн в Гран при на Австралия на Михаел Шумахер. Нико Розберг бе безапелационен на пистата Албърт парк, където поведе от старта и не позволи да бъде застрашен до самия финал.

Седемкратният световен шампион във Формула 1 продължава да е в изкуствена кома в университетската болница в Гренобъл (Франция) след падане по време на ски в края на миналата година.

- Тази победа има много специално значение за нас. Бих искал да я посветя на Михаел, който бе в мислите ни през целия уикенд. Ще продължи да се бори така, както само той може и ние му изпращаме цялата си сила – заяви Волф.

Моторспорт шефът на Мерцедес допълни, че Розберг свърши перфектна работа в надпреварата:

- Великолепен старт и наистина контролирано каране. Оползотвори потенциала на болида така, както трябваше. Спечели напълно заслужена победа. От друга страна, бяхме разочаровани да изгубим Люис [Хамилтън] толкова рано заради прекъсващо захранване към един от цилиндрите. Той свърши всичко както трябва да този момент и конкретната ситуация бе извън контрола му. Знаем, че издръжливостта ще е жизненоважна през този толкова дълъг сезон и ще работим упорито да подобрим ситуацията за Малайзия.

Пади Лоу пък благодари специално на Рос Браун в изявлението си след финала. Той на практика зае мястото на сънародника си в Бракли, но не пропусна да припомни заслугата му за сегашния успех.

- Специално трябва да спомена Рос. Аз дойдох сравнително късно за настоящата кампания и бих искал да му благодаря за приноса, който имаше през годините, водещи до настоящия момент. В състезанието пък трябваше да реализираме демонстрирания в тестовете потенциал. Беше фантастично да спечелим победа от името на стотиците хора в Бракли, Бриксуърт и Щутгарт, които работиха за това в продължение на няколко години – заяви Лоу.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2247 -: Март 18, 2014, 10:06:50 am »

Пресата и организаторите в Австралия: Ужасен ден за Формула 1!; Бърни ужасен от звука



Немалка част от световната преса, както и организаторите на първия кръг от световния шампионат на Формула 1 за 2014 г., останаха недоволни от надпреварата на пистата Албърт парк. Дисквалификацията на Даниел Рикиардо допълнително засили чувството на неудовлетворение, появило се още преди пилотът на Ред Бул да бъде изхвърлен от резултатите.

- Това може и да не бе денят, когато Формула 1 умря, но в неделя с една лишена от блясък надпревара започна нещо, което може да се окаже фатална болест. Звукът на автомобилите е ужасен, състезанието бе приспивно, а спектакълът – напълно разочароващ. Администриращите F1 заедно с отборите трябва спешно да се занимаят с тези пропуски на радикалните нови правила, които неутрализираха голяма част от традиционната привлекателност на болидите – се казва в коментар на австралийския вестник Ейдж.

Британската преса наблегна на твърде дългото време, отнело на стюардите да стигнат до решение относно Рикиардо. Освен това се спекулира, че това е само първи случай от възможна дълга поредица проблеми по отношение на техническите правила.

- F1 успя по забележителен начин да се „самоубие” за пореден път – пише в материал на вестник „Таймс”. – Може би Шерлок е единственият, който може да свърши работа. ФИА пусна ордата си копои-аматьори срещу една мултимилионна корпорация и държа в напрежение феновете на Формула 1 в продължение на часове. Отново. При цялото си самодоволство, находчивост и интелектуална брилянтност, F1 е безнадеждно лишена от нормалност. Да оповестиш резултат близо шест часа след финала е унизително и... ами, просто тъпо. Освен това най-доброто представяне на Австралия от много години насам бе опропастено от техническо нарушение, което ще прозвучи непонятно дори за най-отдадения фен.

Освен това според британската преса наказанието на Рикиардо вероятно е само първото от поредица подобни инциденти, свързани с новите правила.

- Шефовете на отбори притискат инженерите си да изпипват обявената за най-сложна задвижваща система в историята на спорта, но и се страхуват, че наложеното от стюардите в Мелбърн наказание е само началото и още състезания този сезон ще се решават на тъмно – се допълва в „Таймс”.

В други публикации се посочва, че все пак това бе само началото на нов сезон във Формула 1 с много променени правила и би трябвало да се даде малко време на всички да свикнат.

- Склонен съм да проявя известно разбиране заради технологичната сложност на Формула 1 – пише кореспондентът на „Дейли Мейл” Джонатан Макивой. – Но, както един шеф на отбор ни довери, конкретният случай бе лесен за преценка. Преглежда се линията на графиката и ако показанието за дебита излиза над нея, си сбъркал. Би трябвало да отнеме по-малко от пет минути.

Междувременно организаторите на Гран при на Австралия заявиха, че договорът им за домакинство може би е нарушен, тъй като звукът от болидите не е бил достатъчно силен. Главният изпълнителен директор на австралийската Гран при корпорация (AGPC) Андрю Уестакот заяви, че новите правила са отнели сексапила на Формула 1, а феновете не са платили за това. Председателят на AGPC Рон Уокър се е свързал с управляващия търговските права Бърни Екълстоун и е заявил недоволството от страна на организаторите.

- Плащаме за продукт, имаме договори и гледаме на това много, много сериозно, защото смятаме, че може би има някои нарушения. Преди звукът те разтърсваше до костите. Мога да кажа, че съм уверен, че догодина точно този аспект ще е много различен – допълни Уестакот.

Уокър пък заяви, че Екълстоун е ужасен от новата ера в F1. Бърни се противопоставяше на въвеждането на новите правила дълго време и многократно повтаряше, че звукът няма да е същият, че спортът ще изгуби част от привлекателността си.

- Аз съм доволен от целия уикенд, но не и от звука – коментира Уокър. – Говорим с Бърни по въпроса. Очевидно е нарушение на контракта ни. Говорих с него, казах му, че не сме платили за това. Той е ужасен. Ситуацията ще е проблем за организаторите по цял свят. Чух шума на двуместния F1 болид на Пол Стодарт чак в ботаническата градина, докато бе на пистата, но не и звук от тези нови турбо коли. По трибуните едва се чуваше, когато преминаваше по правата. Ние сме компания за забавления и трябва да осигуряваме такива на публиката.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2248 -: Март 18, 2014, 10:09:34 am »



Рикардо след дисквалификацията: Все още стоя на подиума

"Никога няма да забравя този уикенд"

Даниел Рикардо се гордее с представянето си тази неделя при откриването на сезон 2014 в домашната Гран при на Австралия. В първата си надпревара за отбора на Ред Бул младият австралиец изненада критиците и стигна до второто място.

Няколко часа след състезанието в Мелбърн съдиите решиха да отнемат първия подиум в кариерата на Рикардо. Така след повредата в турбо двигателя на Рено в болида на Себастиан Фетел първият кръг се превърна в пълен крах за Ред Бул с нула точки. Шампионите обжалват официално решението на съдиите на ФИА и предстои скоро да разберем окончателното им решение.

"Все още стоя там на подиума и чувството е неповторимо. Никой не може да ми взема това", философски приема наказанието Даниел.

"Няма как да не си разочарован, след като най-силното ти постижение в първия старт за Ред Бул е отнето. Въпреки това уикендът беше много силен и никога няма да го забравя. Хубавото е, че имаме силен болид, който можем да развием в течение на сезона", завърши австралиецът.

                                                                                                                         formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2249 -: Март 18, 2014, 10:11:59 am »



Рено си извиниха на Фетел

"Работим по проблема и това няма да се повтори"

Френският производител Рено, доставчик на двигатели на отбора на Ред Бул, поднесе своите извинения на четирикратния световен шампион Себастиан Фетел. Защитаващият титлата германец съобщи по радиото на отбора си още в загряващата обиколка, че няма мощност в двигателя си.

"Съжаляваме, че Себастиан Фетел трябваше да приключи дебютното си състезание за 2014 г. по този начин. Ако вземем представянето му от петък до неделя, ще видим, че ситуацията за него ставаше все по-лоша и лоша", призна шефът на Рено Спорт Реми Тафин.

"В петък всичко бе добре. Третата тренировка в събота беше стъпка назад. Квалификацията бе пълен провал, а в неделя проблемите със софтуера на двигателя му се задълбочиха дотолкова, че дори не му позволиха да участва в състезанието в Мелбърн. Съжаляваме за случилото се и се извиняваме на него и на отбора. Работим по проблема с настройките на софтуера и сега знаем къде трябва да направим промени, за да не се повтаря случилото се този уикенд за следващия старт в Малайзия", завърши французинът.

След старта проблемите на Себ продължиха и откриването на сезон 2014 с Гран при на Австралия се превърна в кошмар за него, след като от Ред Бул го прибраха в бокса след само три обиколки в Мелбърн. На другия полюс бе новият му съотборник Даниел Рикардо, който не получи нито един проблем от началото на уикенда в петък и противно на всички прогнози за много бавен RB10 болид успя да се класира втори, за първи път в кариерата си.

Няколко часа по-късно отборът на Ред Бул трябваше да претърпи пълен провал, след като съдиите дисквалифицираха Даниел заради нарушаване на новите правила с превишен разход на час. Наказанието на младия австралиец бе обжалвано и се очаква последно решение на ФИА по случая.

                                                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен