www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509074 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2460 -: Април 19, 2014, 12:18:34 pm »

Алонсо: Направихме добра квалификация



Фернандо Алонсо определи днешната квалификация за Гран при на Китай като добра и каза, че е щастлив от петото място на фона на представянето в съботата в Бахрейн.

- Направихме добра квалификация в трудни условия, когато бе трудно да избереш точния момент на излизане с интермедиите – обобщи Алонсо. – В различно време те работеха различно и съм доволен от петото място, защото така имам шанс за добри точки, вероятно и за подиум, но само преди десетина-петнадесет дни бяхме толкова назад, на повече от 1 секунда.

Алонсо обясни още, че наистина с новите си елементи – програма за управление на задвижваща система, нови елементи по крилата и нови спирачни кутии – колата е направила крачка напред. Всъщност обаче няма кой знае каква разлика в работата й на сухо и мокро, защото и вчера е бил пети по бързина.

Испанецът сподели отново, че на новия шеф на тима Марко Матиачи трябва да му се даде известно време, за да свикне с работата – със стреса в работата на пистата, с брифингите и всичко останало, но е очевидно интелигентен и сериозен човек, който ще се опита да помогне максимално на отбора.

Според Алонсо истината е, че Ферари ще трябва да напредне повече от останалите, ако иска да ги настигне, защото и съперниците ще се развият още за следващото състезание в Барселона.

- Вижте, ако те напреднат с 0,2 сек, то ние трябва да наваксаме с 0,2 плюс част от изоставането си и после да продължим да прогресираме с по-големи стъпки – бе доста точен испанецът, който след брифинга най-после седна да обядва с приятелката си Даша и своя физиотерапевт.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2461 -: Април 19, 2014, 12:20:24 pm »

Лотус доволни от класирането в Q3



В тима на Лотус останаха доволни от класирането на Ромейн Грожан в последната част на квалификацията преди Гран при на Китай. Френският пилот на екипа остана с 10-то време, но в отбора са удовлетворени от отбелязания този уикенд прогрес.

- Денят бе добър за Ромейн – много добра последна свободна сесия и макар да не бе толкова бърз следобед, е положително, че стигна до Q3. Надявахме се на малко по-силно представяне, така че трябва да разберем какво ни липсваше. Като цяло е чудесно, че колата отново е там, където й е мястото – коментира директорът операции на пистата Алан Перман. – Двигателят на Пастор [Малдонадо] пък бе с теч сутринта и трябваше да го сменим. Просто нямаше начин да успеем да го сторим навреме за квалификацията, което за нещастие означаваше, че няма как той да кара в сесията. Според мен потенциалът за надпреварата е добър. Темпото на Ромейн бе подобно на това, което щеше да има и на сухо, така че шансът за точки е реален.

Грожан също отбеляза, че е хубаво да е в Q3, както и че отборът е с добър прогрес в Китай:
- Нещата се получиха по-добре в свободната тренировка, отколкото в квалификацията, за която имахме по-големи надежди. Не съм сигурен защо представянето се промени така. Имах проблеми с гумите, условията се промениха малко следобед, но пък мина известно време, откакто се бях класирал в Q3! Дано състезанието утре също е добро и да останем в топ 10.

Малдонадо не бе щастлив от факта, че не можа да кара изобщо в сесията за разпределение местата на грида. Венецуелецът обаче остана оптимист за надпреварата, въпреки незавидната си позиция.
- Видяхме как Ромейн се класира в топ 10 днес, а аз бях шести сутринта, така че правим подобрения – намери положителното в ситуацията Пастор.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2462 -: Април 19, 2014, 12:40:26 pm »

Сбъркано показание на дисплея довело до грешката на Розберг



Сбъркано показание на дисплея на волана в Мерцедес-а на Нико Розберг довело до грешката му в края на квалификацията за Гран при на Китай, обясни самият пилот. Нико обаче посочи също така, че едва ли е щял да победи съотборника си Люис Хамилтън в битката за полпозишъна на пистата в Китай.

- Днес имах два основни проблема. Не бях напълно доволен от спирачките, като резултатът от това бе блокиране. Спирането бе наистина трудно, не се чувствах комфортно. При последната ми обиколка за време бях с половин секунда по-бърз при влизането в последния завой, докато на дисплея бе изписано, че съм с 0,2 сек по-бавен. Затова поех риск и се завъртях – погрешно си мислех, че така или иначе нямам какво да губя. Четвърто място все пак не е трагедия. Бях бърз в петък при подготовката за състезанието и съм все още уверен, че има за какво да се боря утре – заяви Розберг.

Изпълнителният директор (техника) на Мерцедес Пади Лоу коментира, че квалификацията на мокро винаги е сложна сесия и затова в тима са много доволни от полпозишъна на Хамилтън.
- Като цяло следобедът ни бе положителен. Пилотите ни свършиха чудесна работа, класирайки се на добри позиции. Поздравления за Люис за това, че днес стана най-успешния британски пилот по отношение на спечелените първи позиции (общо 34 – б.а.) – допълни Лоу.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2463 -: Април 19, 2014, 01:14:33 pm »

Проблеми със загряването на гумите коствали на Бътън и Магнусен класиране в Q3



Пилотите на Макларън Дженсън Бътън и Кевин Магнусен се класираха 12-ти и 15-ти на стартовата решетка за утрешната Гран при на Китай. От тима определиха деня си като сложен, след като нито един от състезателите им не стигна Q3. Бътън и Магнусен така и не успяха да загреят интермедиите си, но отборът бе уверен, че въпреки всичко утре те ще са в състояние да се борят за точки.

- В подобни условия винаги е трудно. Не можахме да загреем гумите, особено при ниските температури днес. Това се отразява на поведението им и нямат достатъчно сцепление. Надпреварата утре ще е трудна – ще се състезаваме на писта без достатъчно натрупана гума заради днешния дъжд. Но ще трябва да се справим. Определено се надявам състезанието да е на сухо. По-назад на грида сме, отколкото бихме искали, но пък вече сме имали добри резултати от подобни позиции – коментира Бътън.

Магнусен заяви, че е разочарован да е чак 15-ти, както и че не е наясно какво всъщност се е случило.
- Имахме проблем с цялостното сцепление. Не съм сигурен дали гумите бяха в точния температурен прозорец. Ще прегледаме всичко, но вярвам, че темпото ни е по-добро, отколкото това 15-то място, тоест днес нещо не сме свършили както трябва. Все още не сме достатъчно бързи и трябва да намерим и повече скорост. Отборът върши страхотна работа, но напредъкът отнема време – проблемите не се решават за една нощ – каза още датчанинът.

Рейсинг директорът на тима Ерик Булие бе още по-краен в изказването си: той направо заяви, че екипът се е представил зле в квалификацията:
- Наясно сме, че на колата й липсва темпо като цяло, най-сериозният проблем е недостатъчното аеропритискане. Това създава трудности във всякакви условия, но когато е и мокро, и студено, се превръща в непреодолима грижа. Такъв бе случаят днес. Развитието от там нататък е надолу по спиралата – следва невъзможност да загреем гумите. Пилотите ни направиха и невъзможното, но честно казано задачата им бе неизпълнима.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2464 -: Април 19, 2014, 01:16:09 pm »

Рикиардо се справя по-добре с RB10, призна Фетел



Даниел Рикиардо се справя по-добре понастоящем с Ред Бул RB10, призна Себастиан Фетел след квалификацията за Гран при на Китай. Четирикратният световен шампион се класира трети на стартовата решетка в Шанхай, на половин секунда зад съотборника си. В четирите квалификации досега – в Австралия, Малайзия, Бахрейн и Китай – Рикиардо три пъти се класира пред Фетел.

- Тази година всичко е много, много различно, колите са други. Не може да се сравнява миналият с настоящия сезон. Даниел върши много добра работа. При това не говорим за един уикенд, а за постоянство в представянето. Досега той успява да извлече максимума от автомобила. Аз от своя страна може би имам малко повече проблеми, боря се. Но в крайна сметка това е един и същи болид, така че ако ме побеждава, то го прави честно и почтено. Не ми харесва. И знам, че трябва да се справя по-добре – заяви Себастиан.

Немският пилот на Ред Бул се надява на подиум в утрешната надпревара, но му се щеше да се състезава на мокро:
- Смятам, че шансовете ни са по-добри, ако вали. На сухо трасе Мерцедес са малко прекалено бързи и твърде напред, но да видим какво ще стане. Ще се постараем да ги притиснем. Казват, че утре времето ще е хубаво. На прогнозата обаче не може да се има доверие, така че най-добре утре да погледна през прозореца и да видя какво е положението. Надявам се да завършим на позиция като тази, от която ще стартираме.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2465 -: Април 19, 2014, 01:46:10 pm »

Временно класиране преди Гран при на Китай

При пилотите:
1. Нико Розберг   61
2. Люис Хамилтън   50
3. Нико Хюлкенберг   28
4. Фернандо Алонсо   26
5. Дженсън Бътън   23
6. Себастиан Фетел   23
7. Кевин Магнусен   20
8. Валтери Ботас   18
9. Серхио Перес   16
10. Фелипе Маса   12
11. Даниел Рикиардо   12
12. Кими Райконен   7
13. Жан-Ерик Верн   4
14. Данил Квят   3

При конструкторите:
1. Мерцедес    111
2. Форс Индия    44
3. Макларън    43
4. Ред Бул    35
5. Ферари    33
6. Уилямс    30
7. Торо Росо    7

                                                                  по данни от clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2466 -: Април 19, 2014, 05:39:54 pm »

Имах проблеми с предавките, управлението и баланса, заяви Райконен



Кими Райконен не се класира в третата част от квалификацията за Гран при на Китай днес и остана 11-ти на стартовата решетка за четвъртия кръг от световния шампионат на Формула 1. Финландският пилот на Ферари имаше проблем със смяната на предавките. Той обаче посочи, че след трудностите в петък, не е и очаквал лека събота.

-  Е, не е много добре, но беше доста трудно. След вчерашните проблеми днес бе сложно. Имаше известни грижи със свалянето на предавките, но това е положението. И двамата изминали дни бяха трудни. Сутринта направих едно излизане, но като цяло се чувствах по-удобно в автомобила. При последната ми серия в Q2 в бързата обиколка загубих много време в последния сектор и не се класирах за Q3. Управлението бе непостоянно – на места стабилно, в други участъци не. Имах известни проблеми с баланса, което също имаше влияние върху представянето. Твърдо е рано да правя изводи, но станалото вчера определено не помогна. Сега искам да се концентрирам върху утрешното състезание и да дам най-доброто от себе си, за да приключа уикенда с добър резултат – коментира Кими.

Съотборникът му Фернандо Алонсо също отбеляза, че се надява на по-добро представяне в надпреварата, тъй като при него пък вчерашното темпо бе по-добро от днешното:
- Петото място означава, че ще стартирам с водещата група. Ако мога да се задържа с тях, то сигурно ще успея да финиширам близо до подиума. Първите обиколки ще са особено важни. Трябва да се постараем максимално да направим добър старт и да се пазим от битки, тъй като в последните състезания те ни костваха скъпо. Смятам, че сме направили крачка напред към подобрението на болида – F14 T бе с добро поведение във всички аспекти благодарение на новостите тук. Мощността също е по-висока след ревизирането на някои реглажи на задвижващата система.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2467 -: Април 19, 2014, 05:42:03 pm »

Макларън ще съди Ред Бул заради привличането на Дан Фелоус



Екипът на Макларън ще съди Ред Бул заради спорното привличане на Дан Фелоус. Четирикратните световни шампиони обявиха преди десет дни, че аеродинамикът ще се присъедини към екипа им. Тимът от Уокинг обаче бе съобщил за привличането на Фелоус още в началото на годината. Ред Бул възнамеряваха да го назначат за заместник на отиващия в Макларън Питър Продрому.

- За съжаление Макларън няма друга алтернатива освен да започне съдебни действия срещу Ред Бул. Те ще повдигнат много сериозни въпроси относно интегритета им и усещането за феър плей – заяви главният изпълнителен директор на Макларън Груп Рон Денис в интервю за Аутоспорт. Той допълни, че ситуацията е крайно неприемлива за Макларън. Фелоус подписал с тима още през септември 2013 г., като планът бил да започне работа през март тази година:

- Дни преди момента, когато трябваше да дойде, Фелоус изведнъж ни информира, че няма да работи повече за нас. Това се случи въпреки наличния – и задължаващ го – договор с Макларън. Той бе в gardening leave от Ред Бул (6-месечен задължителен период, през който сменящите отбор в F1 инженери не работят – б.р.) и се бе преместил в нов дом близо до Уокинг. Не същества обаче законова основа, която да позволява подобен обратен завой. Той вече бе приел работата и съответно е подписал контракта. Още по-лошото е, че опитите ни да се свържем с него бяха посрещнати с пълно мълчание. Мистерията бе разрешена седмици по-късно, когато внезапно го обявиха за шеф на аероекипа на Ред Бул.

Макларън са изпратили в Милтън Кийнс писмо, в което търсят отговор на ситуацията, но не са получили задоволителна реакция от другия тим. Денис обясни също така, че съдебните действия ще установят дали Ред Бул са се свързали с Фелоус във връзка с поста шеф на аеродинамичния отдел, дали специалистът ги е информирал за новия си договор, кога им е показал контракта и т.н..

В ръководения от Кристиан Хорнер отбор са убедени, че специалистът е бил напълно свободен да сключи нова сделка, тъй като така или иначе не е започнал реално работа в Макларън.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2468 -: Април 20, 2014, 03:52:23 pm »
Хамилтън с блестяща победа в Китай



Люис Хамилтън спечели великолепна победа в Гран при на Китай. Той води от старта до финала и за първи път в кариерата си постигна трети пореден успех в един сезон, от общо само 4 старта. Втори остана неговият съотборник в Мерцедес Нико Розберг, който пък се пребори с куп проблеми и за пореден път бе демонстрирано превъзходството на тима този сезон.

Трети, след голяма битка с пилотите на Ред Бул, финишира Фернандо Алонсо (Ферари). Зад него завърши младият Даниел Рикиардо, който пък изпревари съотборника си Себастиан Фетел в двубой, който ще се коментира дълго.

Повечето пилоти направиха по повече от един тур с излизането си на стартовата решетка, за да проверят реалното сцепление на гумите и настроят системите за стартиране към условията на асфалта, който бе с температура 25 градуса. Трябваше да проверят и точната работа на съединителите, като Нико Розберг определи своя като доста силно натегнат. Алонсо пък описа пистата като хлъзгава, с нестабилност и на предната и задната част.

Изборът на тип гуми за старта бе софт. Според Пирели те бяха с 1,6 сек по-бързи от медиум, но спадът на темпо с тях бе около 0,3 сек, а с по-твърдите медиум – два пъти по-малък. Износването на предна лява щеше да определи моментите на спиране в бокса два или три пъти. Кевин Магнусен (Макларън) единствен бе решил да започне с медиум.

В загряващата обиколка телеметрията на Нико Розберг отново спря да работи. Хамилтън пък пробва още веднъж стартовата си процедура след последния завой.

На старта Хамилтън поведе чисто напред. Зад него Рикиардо се забави и Фетел го изпревари, а зад тях стартиралият супер Фелипе Маса с Уилямс се опита да изпревари Алонсо и двамата се удариха. По чудо колите не се повредиха. Алонсо атакува и Фетел в първия тур, но не успя да го изпревари. Редът бе Хамилтън, Фетел, Алонсо, Рикиардо, Маса, Розберг, който очаквано не тръгна добре и след старта пък се закачи с Ботас. Така след него бяха Хюлкенберг, Ботас, Грожан, Райконен. Магнусен с твърдите гуми бе 16-ти.

За 4 обиколки Хамилтън натрупа 3,5 сек. аванс пред Фетел, на 1 сек. зад когото бе Алонсо. Розберг изпревари Маса и стана пети на 8,2 сек. зад съотборника си. От бокса му се обадиха, че няма да има телеметрия очевидно в цялото състезание.

Кими Райконен пък попита дали не е объркал избора на режим, защото не чувства никаква мощност, но му отговориха, че няма нищо грешно и просто това е силата на колата!

Само след обиколки Алонсо пък се обади, че вече има грейнинг на предна лява гума. Същият проблем се появи още при Фетел и при Хюлкенберг, а още в осмия тур Бътън пръв спря за смяна на гуми за своя Макларън. Още в този ранен етап от състезанието отпадна Адриан Сутил, чийто Заубер имаше проблем със задвижващата система.

След 10-ия тур от общо 56 и Хамилтън информира за грейнинг на предна лява, но бе на 10,4 сек. пред Фетел. В 11-ата обиколка за смяна на гуми спряха Маса и Кими, като механиците на Уилямс тотално объркаха нещата и Фелипе потъна в дъното.

След още един тур Алонсо и Хюлкенберг минаха през бокса, като този път изборът бе твърди гуми медиум. След още обиколка смяна направи и Фетел с медиум, но излезе зад Алонсо със загубеното време в допълнителната обиколка с износени гуми. Четирикратният шампион направи веднага най-бърз тур с новите си гуми, за да настигне и изпревари Алонсо отново.

Шампионът бе помолил за ъгъл 6 на атака на предното крило с гумите медиум, а Рикиардо, който спря в 16-ия тур, поиска 4.

Розберг също спря за първа смяна, като губеше скорост и нямаше притискане на предното крило. Тони Рос отговори, че може да се дължи на заседнали в елементите парчета гума или нещо друго, което да пречи.

Хамилтън оставаше начело с огромен аванс, но изпусна завой и в 17-ата обиколка най-после спря в бокса за смяна и се върна начело. Така редът бе Хамилтън пред Алонсо, зад когото на 2,7 сек. бе Фетел. Следваше Розберг, който даваше информация за колата все така по радиото. Пети бе Рикиардо пред Хюлкенберг, Ботас, Райконен, Грожан и Перес.

С медиум Ферари работеше по-добре и до 20-ия тур Алонсо се откъсна на 3,4 сек. пред Фетел и бе на 4,5 зад Хамилтън. Розберг и Рикиардо зад тях бяха по-бързи и ги настигаха. С по-късната си смяна Магнусен се бореше за влизане в точките.

В 23-ата обиколка Розберг настигна Фетел, който видимо губеше най-сериозно темпо с медиум. Изпревари го на 14-ти завой. Себастиан се опита да си върне на стартовата права, но Нико се защити в първите завои. След обиколка Рикиардо също настигна Фетел, който се защити, но след обиколка германецът отново получи съобщение да го пусне, защото гумите му са по-нови и е на друга стратегия! Всъщност и двамата бяха на две спирания, както и другите в челото!

Розберг бързо започна да настига Алонсо. Хамилтън бе начело с 12,9 сек. аванс. От състезанието отпадна Ромейн Грожан, който преди това се оплака от липса на 4-та предавка.

Около 30-ата обиколка започнаха вторите смени, като преди тях износването на гумите при Алонсо се влоши, а Мерцедес отново взеха предимство, нищо, че Хамилтън определи медиум като по-малко добри и отново с ранен грейнинг. Розберг бе на 1 сек. зад Алонсо след 32-ата обиколка.

В 34-ата обиколка Алонсо спря за втори път, за да не губи отново време с износени гуми.

Фетел направи същото след обиколка, като преди това се възмути от това как Камуи Кобаяши с Катерам не го оставяше да мине въпреки сините знамена!

В 38-ата обиколка Розберг и Рикиардо спряха за втори път. Начело без проблеми бе Хамилтън, който спря тур по-късно, като трябваше и да изчистят предното му крило.

Розберг отново започна да топи аванса на Алонсо и пак информира тима си за консумацията на гориво и всичко останало по радиото. В 43-ата обиколка Нико изпревари Алонсо на дългата права преди 14-ти завой и зае втората позициа.  Според данните за радхода на бензин Хамилтън бе не само най-бърз, но и с най-ниска консумация, като бе изразходвал до 46-ата обиколка 76,39 кг., докато всички други бяха с над 80.

Четвърти зад Алонсо бързо напредваше и Рикиардо, който бе по-бърз от испанеца и се опита да го догони до финала, но не успя и така Фернандо се качи на подиума заедно с двамата пилоти на Мерцедес. Пети, на 22,1 сек. зад съотборника си, финишира Фетел, следван от Хюлкенберг, Ботас, Райконен, Перес и Квят.

                                                                                                                        clubs1.bg
« Последна редакция: Април 20, 2014, 09:49:16 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2469 -: Април 20, 2014, 03:53:34 pm »
Алонсо: Резултатът тук е комбинация от фактори



Фернандо Алонсо заяви, че във Ферари са дори малко изненадани от подиума в днешната Гран при на Китай, но направеният в последните състезания напредък е видим спрямо първите три старта, а и спечелената битка с Ред Бул е удоволствие.

- Ударът с Фелипе [Маса] в началото бе доста сериозен всъщност. Аз помолих тима да провери колата, дали всичко е наред и съм щастлив, че се размина без да се счупи крилото или окачването – каза Алонсо. – За мен състезанието след това бе почти перфектно и съм доволен, че наистина показахме напредък. Резултатът ще подкрепи тима и ще му даде нова мотивация. Наистина сме едва в четвъртия старт и до края има още много, но трябва и да сме реалисти, че предимството на нашите съперници е много голямо. Но ще работим колкото можем, за да стопим този аванс.

Според Алонсо комбинацията от характера на пистата и новите елементи, които тимът тества първо в Бахрейн, а след това и в петъчния ден тук, дава обяснение за далеч по-успешното представяне днес, отколкото в Бахрейн, където Ферари завършиха на над минута зад победителя Хамилтън.

- Комбинацията от всички фактори – уникалният характер на тази писта с недозавиване и износване на предна лява гума плюс новите детайли, но и самата работа по настройките вероятно обясняват нещата – продължи испанецът. – Всъщност по тях можахме да работим само в събота, и то на мокро, защото в петък тествахме основно новите неща и съм доволен, че успяхме, защото не беше лесно и Кими [Райконен] пак остана на минута.

                                                                                                                         clubs1.bg
« Последна редакция: Април 20, 2014, 09:50:54 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2470 -: Април 20, 2014, 03:54:52 pm »
В един момент се оказа, че се състезавам сам със себе си, призна Хамилтън



Люис Хамилтън спечели трета поредна победа за сезон 2014 г. във Формула 1 – той триумфира в Гран при на Китай. След финала англичанинът не пестеше суперлативите си за отбора и колата си Мерцедес. Той за първи път в кариерата си записа три поредни успеха, като резултатът бе и двойна победа за отбора от Бракли благодарение второто място на Нико Розберг. Тимът спечели всички четири кръга от началото на сезона досега.

- Определено нямаше да постигна всичко това без упоритата работа на отбора. Невероятно е. Наистина не мога да повярвам колко изумителен е автомобилът и колко упорито се трудят всички. Постигнатите резултати показват какъв труд е хвърлен. Отборът е в отлична форма, това е сигурно. Върши невероятна работа, ще продължим да натискаме и да вървим напред – това е целта на Мерцедес-Бенц. Желанието е да се постига напредък, развитие, подобрение на двигателя и колата. Аз ще се трудя здраво, защото останалите ще се постараят да ни настигнат – коментира Хамилтън.

Световният шампион в F1 за 2008 г. направи доста промени по своя F1 W05 след петъчните свободни тренировки, но не бе сигурен дали те са правилни. Причината бе, че първите сесии бяха на суха писта, докато в събота караха на мокра. Затова и Хамилтън не бе убеден с какъв потенциал разполага преди самото състезание. Днес обаче той установи, че поведението на болида е такова, каквото му допада и призна, че победата в Китай е една от по-лесните в кариерата му.

- Изненадващо след втората тренировка се наложи да направя доста промени с поглед към надпреварата. Вчера бе мокро, но в крайна сметка всичко проработи перфектно и бях в състояние да се грижа за гумите си. В един момент се оказа, че се състезавам сам със себе си. Загубих много време след първия си стоп, но въпреки това усещането е страхотно. Щастлив съм, че и Нико е на подиума – това е великолепен резултат за отбора, те наистина го заслужават – допълни Хамилтън.

                                                                                                                          clubs1.bg
« Последна редакция: Април 20, 2014, 09:52:35 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2471 -: Април 20, 2014, 03:56:01 pm »

Доволен съм от второто място след един наистина лош уикенд, заяви Розберг



Нико Розберг не бе особено разговорлив веднага след финала на Гран при на Китай, въпреки че финишира втори в четвъртия кръг от тазгодишния шампионат на Формула 1. Тимът му Мерцедес спечели двойна победа – Люис Хамилтън бе пръв, но немският пилот трябваше да вложи огромни усилия, за да постигне този резултат.

Нико бе четвърти на грида, удари се с Валтери Ботас след старта и се оказа шести в края на първия тур. През цялото състезание обаче той трябваше както да кара, така и да подава данни към екипа си, след като телеметрията му изчезна още преди изгасването на светофарите. Розберг чак се нервира и в един момент се обади на рейс инженера си Тони Рос, че това трябва да спре, макар да бе наясно, че е важно за развитието на състезанието му.

- Целият уикенд бе наистина, наистина лош за мен. Объркаха се куп неща – коментира Нико след края на надпреварата. – В надпреварата нямах телеметрия, никаква комуникация от колата към пита и там нямаха представа какво се случва на пистата. Затова и стартът ми бе толкова лош. Твърде много неща се случиха едновременно, поради което съм доволен от второто място и нямам търпение за нормален уикенд в Барселона, където отново да атакувам както трябва.

Розберг бе доволен, че болидът му е издържал сблъсъка с Ботас. Той обясни, че в първия завой се е озовал в меле от автомобили и само усетил контакта.

Нико продължава да е начело във временното генерално класиране във Формула 1 след четири проведени кръга. Той е със 79 точки, а Хамилтън – въпреки трите си поредни победи – е втори със 75. Немският пилот обаче не искаше да използва „все още” при споменаването на лидерството в общото подреждане, защото възнамерява да води в него и по-нататък:

- Да, начело съм и това е страхотно. Понастоящем е истинско удоволствие да се кара колата ни – екипът ни е създал определено изумителен болид. Толкова е бърз, че увеличава удоволствието дори още повече.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2472 -: Април 20, 2014, 03:57:29 pm »

Хорнер: Даниел просто се чувства по-добре



Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер обясни тази вечер на пистата в Шанхай, че просто в новата кола, с новите гуми и общ комплекс от фактори в Китай младият Даниел Рикиардо се чувствал по-комфортно от самото начало на уикенда и логично е бил по-бърз от съотборника си Себастиан Фетел.
- Той просто загряваше по-бързо гумите още в петък и след това логично износването им бе по-малко – обясни Хорнер. – Просто има различен подход, стил.

Хорнер елегантно обясни защо на Фетел бе обяснено, че Даниел има друга стратегия при положение, че и двамата спряха по два пъти в бокса:
- Даниел имаше много по-нови гуми и отворени възможности за два и три стопа в зависимост от трафика. Обяснихме на Себ и той веднага отстъпи.

От своя страна Даниел Рикиардо заяви, че няма никакъв проблем с четирикратния световен шампион, на когото няма как да е приятна ситуация като днешната, но не вярва да спре да му говори за това.

Хорнер обясни още, че е повече от очевидно, че за Фетел новата кола RB10 е по-трудна за каране и не му пасва, но сезонът едва е започнал.

В същото време авторът на колата – прочутият Ейдриан Нюи – не е тук в Китай този уикенд. Конструкторът е на пистата Силвърстоун, където бе гост на Порше и Марк Уебър, което поражда огромни спекулации. На английското трасе този уикенд се провежда първи кръг от шампионата за състезания за издръжливост.

                                                                                                                          clubs1.bg
« Последна редакция: Април 20, 2014, 09:55:20 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2473 -: Април 20, 2014, 03:58:57 pm »

Лотус удовлетворени, че са демонстрирали достатъчно за класиране в топ 10 темпо



Само единият пилот на Лотус успя да стигне до финала на Гран при на Китай, при това извън зоната на точките. От отбора обаче отбелязаха, че за първи път от Мелбърн насам са демонстрирали, че имат достатъчно темпо, за да се борят за точки. Това бе положителният извод след още един труден уикенд за екипа. Пастор Малдонадо финишира 14-ти, а Ромейн Грожан отпадна заради повреда на скоростната кутия.

- Първо изчезна четвърта предавка, като постепенно ситуацията се влоши и накрая загубих всички скорости – обясни френският пилот на Лотус. – Подобен проблем ни се случва за първи път, така че ще трябва да разберем какво точно стана. Допреди това състезанието ни бе чудесно, борехме се за девета позиция, тоест бяхме в зоната на точките. Надявам се в Барселона вече да сме в топ 10.

Малдонадо изобщо не кара във вчерашната квалификация заради проблем с двигателя. Той бе допуснат до старт от стюардите и бе последен на грида.
- Не беше най-добрата ми надпревара, но поне финиширах – заключи венецуелецът. – Темпото ми не бе фантастично, но поне имаме напредък и натисках колкото можах. Ще прегледаме информацията. Изглежда ни липсва скорост на правите и това прави изпреварванията сложни, както и защитата. Би било хубаво да изкараме уикенд без проблеми и с тази цел работим с поглед към стартовете в Европа.

Директорът операции на пистата Алан Перман отбеляза, че Лотус имат планирани повече нови компоненти за Гран при на Испания и се надяват там да са по-конкурентоспособни.
- Записахме реален прогрес този уикенд и за първи път от Мелбърн насам демонстрирахме, че имаме достатъчно скорост, за да се борим за точки. Имаме напредък и по отношение на задвижващата система. В трите седмици до следващата надпревара ще работим заедно с екипа за оползотворим потенциала си – заяви инженерът на Рено Спорт F1 за Лотус Лоран Дьобу.

                                                                                                                     clubs1.bg
« Последна редакция: Април 20, 2014, 09:58:14 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2474 -: Април 20, 2014, 09:34:18 pm »

Колата ни не е достатъчно конкурентоспособна, липсва й аеропритискане, каза Булие



- Колата ни не е достатъчно конкурентоспособна, знаем това. Изоставането е последствие основно от недостатъчното аеропритискане – гласеше обобщението на рейсинг директора на Макларън Ерик Булие в края на уикенда за Гран при на Китай. Пилотите на тима Дженсън Бътън и Кевин Магнусен стартираха от 12-та и 15-та позиция на грида, а на финала бяха 11-ти и 13-ти. Освен с недостатъчното аеропритискане те трябваше да се борят още с твърде малкото сцепление на предните гуми, които така и не успяваха да загреят достатъчно.

- Беше доста трудно състезание. Чувството наподобяваше това от вчерашната квалификация. Просто не можехме да накараме предните гуми да работят, непрекъснато се късаха. Имаме новости, планирани за следващия старт – в Барселона, но те няма да са достатъчни да намалим разликата спрямо най-бързите болиди. Момчетата дават най-доброто от себе си и крайният резултат разочарова всички, особено механиците и хората ни във фабрика, трудещи се толкова упорито – обясни Бътън.

Магнусен призна, че не е можел да направи нищо на пистата заради липсата на аеропритискане. Иначе настройките и усещането зад волана били положителни, каза още датчанинът и продължи:
- Ясно е, че трябва да работим упорито, за да оправим проблема. Вярвам, че момчетата в Уокинг правят всичко по силите си и ще се справят скоро.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен