www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509073 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2475 -: Април 20, 2014, 09:36:18 pm »

Гран при на Китай скъсена с две обиколки заради грешка с карирания флаг



Гран при на Китай бе скъсена с две обиколки заради допусната грешка при развяването на карирания флаг. Официалното лице от организаторите, натоварено със задачата да даде края на състезанието, показа знамето в края на 55-ата обиколка при положение, че пълната дистанция бе 56 тура. Люис Хамилтън съобщи за това по радиото. Грешката обаче означаваше, че за крайни се приемат резултатите от финала на 54-ата обиколка. Това се обуславя от член 43.2 в спортните правила.

- Беше много странно – мислех, че ми се привиждат неща. Преминавах старт-финала, знаейки, че трябва да направя още една обиколка. Погледнах нагоре и видях флага. За момент вдигнах крака от газта, но след това забелязах, че няма никого на питуола и продължих. Загубих някъде към секунда. Попитах отбора какво става и те ми казаха да карам. Но беше много, много странно – обясни Хамилтън.

В класирането настъпи само една промяна, която не засегна първите 10 пилоти в класирането. От нея пострада единствено усилието на Камуи Кобаяши да изпревари съвсем на края Жул Бианки – в крайното подреждане пилотът на Катерам е зад съперника от Маруся.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2476 -: Април 20, 2014, 09:39:13 pm »

Фетел: Рикиардо показва, че в RB10 има повече потенциал, отколкото аз използвам



Себастиан Фетел заяви, че съотборникът му Даниел Рикиардо демонстрира, че в Ред Бул RB10 има повече потенциал, отколкото той използва в момента. Четирикратният световен шампион обясни още, че разяснението за стратегията на австралиеца го е накарало да пусне съекипника си напред по време на днешната Гран при на Китай.

Фетел получи нареждане от питуола да остави Рикиардо да го изпревари, но попита с какви гуми е австралиецът. Рейс инженерът му Гийом Роклен отговори, че Даниел е с твърди, но е спрял в бокса по-късно. При второто обаждане на Фетел бе обяснено, че Рикиардо е с различна стратегия. След това немският пилот пусна съотборника си напред.
- Нямаше смисъл да го задържам повече. Той беше много по-бърз. На този етап от състезанието бяхме с различни стратегии и след като ми го обясниха, го пуснах. Започнах да осъзнавам, че не мога да го удържа зад себе си. Така имаше повече смисъл, аз не бях достатъчно бърз. Приоритетът на отбора в този момент бе да натискат с Даниел и да гонят Фернандо [Алонсо], което не се получи. Но бе очевидно, че днес той бе по-бърз от мен – разясни Фетел.

На по-късен етап стратегията на германеца също бе сменена на два питстопа. Той финишира пети, на над 20 секунди зад съотборника си, като освен това за втора поредна надпревара получи обаждане по радиото да пусне Рикиардо. Фетел заяви, че не знае какво се е объркало в Китай – темпото в първата серия обиколки от надпреварата изглеждало добро, но след това бил бавен.

- Според мен е добре, че Даниел се справя с болида и извлича максимума от него. Разликата понастоящем е голяма и трябва да работя по това. Даниел показва, че в автомобила има по-голям потенциал, отколкото аз използвам сега. Не смятам, че има проблем с колата. Просто той явно извлича повече от нея. Разликата е прекалено голяма, за да се дължи на нещо в настройките – каза още Фетел.

Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че Себастиан не е бил причината Рикиардо да не стигне до подиума. Той бе убеден, че резултатът щеше да е същият, ако Фетел моментално бе пропуснал съотборника си.
- Себ постъпи правилно с оглед интересите на отбора и го пусна. При дефицита ни (като скорост) на правата настигането на Фернандо бе едно, а изпреварването му – съвсем друго. Фетел е състезател, а след началната молба не осъзна, че имаме предвид различни стратегии. Той е много чувствителен към колата и влизането в завоите. А в момента няма усещане за поведението, което иска. По принцип е силен в управлението на гумите Пирели, но и с това има проблеми, защото не успява да „разчете” колата. В момента, в който го постигне, ще се върне в битката – допълни Хорнер.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2477 -: Април 20, 2014, 09:43:38 pm »

Резултатът се дължи на стила ми на каране, заяви Кими; Алонсо изненадан от подиума



Стилът на управление на Кими Райконен е един от основните фактори за недостатъчно доброто представяне на финландеца в Гран при на Китай, смята самият пилот на Ферари. Кими финишира осми в състезанието, докато съотборникът му Фернандо Алонсо бе далеч напред и спечели първия подиум за Скудерията този сезон. Испанецът призна, че е изненадан от класирането си в топ 3, но екипът определено демонстрира напредък на трасето в Шанхай.
- Смятам, че резултатът вероятно се дължи в по-голяма степен на начина ми на управление в комбинация с времето и невъзможността да накарам гумите да работят. Ако имаше някакъв проблем, нямаше да сме бързи или доволни от новите гуми. Така че според мен става дума за студеното време, конфигурацията на пистата и моя стил на каране. Не мисля, че натоварвам прекалено гумите. Но от доста години е сложно да ги накараш да работят. Днес с нов комплект всичко бе наред, но при загубата на сцепление малко след това вече имаш проблеми и се забавяш все повече, гумите изстиват – всичко се върти в кръг и просто не успяваш да го оправиш. Всички мразят тази ситуация, а аз лично не мога да променя всичко в карането си. Налага се да търсим решения за подобни проблеми. Иначе попадаш в спиралата и не можеш да се измъкнеш, особено в рамките на едно състезание – обясни Райконен.

Финландецът бе попитан след финала и дали липсата на резултати се отразява на мотивацията му.
- Не знам защо винаги стигате до мотивацията. Ако нямах мотивация, нямаше да съм тук и да отговарям на такива въпроси. Всичко е свързано с нея, по дяволите. Имаме лоши състезания, това не е приятно, но целта е да подобрим нещата и да стигнем позициите, които искаме – отговори Кими.

Алонсо пък бе изненадан от подиума си с оглед представянето на екипа от началото на сезона досега.
- Трябва да останем спокойни. Беше уникална надпревара, но направихме крачка напред. Преди броени дни бяхме девети и десети и това беше трудно, дори болеше. Затова трябва да се запази спокойствие. Щастливи сме, радваме се на резултата, но ни предстои още дълъг път и не можем да обещаем нищо за Барселона. Ще дадем отново 100% от себе си, ще се борим, но трябва да видим какво ще е развитието, когато след три седмици стигнем до Барселона. Колата като че ли бе малко по-бърза тук, а и аз лично имах невероятно добър уикенд – може би на нивото от 2012 г. по отношение на карането и удобството зад волана. В Бахрейн бяхме на минута зад лидерите, днес сме на подиума и на седем секунди зад Нико [Розберг], но Кими отново е на минута назад. Надявам се да продължа така добре. Чувствам се по-добре в автомобила си и няма да се откажа – заяви Фернандо.

Той посвети третото си място на Стефано Доменикали, чието оттегляне от екипа бе обявено в началото на седмицата:
- Този подиум би трябвало да е за Стефано, защото всичко до юли ще е резултат и от неговите усилия.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2478 -: Април 21, 2014, 04:19:33 pm »

Уилямс взеха точки в Китай, но хаосът в бокса им коства двойно класиране в топ 10



Тимът на Уилямс спечели точки в Гран при на Китай благодарение на седмото място на Валтери Ботас. Хаос в бокса по време на надпреварата обаче коства на отбора двойно класиране в топ 10, тъй като заради това Фелипе Маса отиде в дъното на колоната. При спирането на бразилеца в пита механиците объркаха задните гуми. Впоследствие от отбора не пожелаха да коментират станалото. Шефът на отдела за представяне Роб Смедли обясни само, че са се опитали да монтират дясната гума вляво и обратното. Според него тона се дължи на липсата на достатъчно работещи процедури, като днес и утре ситуацията ще се изяснява с цел прилагането на метод на действие, който в бъдеще да не допуска подобни грешки.
- Като говорихме с момчетата след финала, включително тези, които работеха по време на питстопа, им казах, че ако искаме да виним някого, то това трябва да съм аз. За това ми плащат. Поемам ударите – такава е позицията ми в екипа – допълни Смедли пред Аутоспорт.

Специалистът каза също така, че чувство горчивина след четвъртия кръг от шампионата заради неоползотворения потенциал на FW36:
- Колата е бърза. Имахме добра стратегия, отборът работеше чудесно. Жалко за Фелипе и целия тим, тъй като грешката ни коства точки. Класирането на една кола в топ 10 показва, че имаме достатъчно силно темпо и това ни кара да останем оптимисти.

Маса направи пореден феноменален старт, след който обаче се удари с Фернандо Алонсо. Бразилецът смяташе, че пилотът на Ферари не го е видял и затова са се сблъскали.
- Трябва да проверим автомобила, тъй като след случилото се предната част бе много нестабилна. Стюардите не сметнаха ситуацията за проблем, така че не предприеха нищо. А стартът ми отново бе страхотен и се борех в челото. Грешката при питстопа на практика ми коства състезанието, тъй като излязох последен в колоната. Разочароващо е и трябва да работим, за да не се случва отново. Имаме време да подобрим болида за Испания – каза още Фелипе.

Ботас пък се сблъска с Нико Розберг в началото, като според него това струва няколко позиции:
- Трябваше да изкарам и цялата надпревара без телеметрия, което не е особено лесно. През целия уикенд имахме прогрес, а това е чудесно. Страхотно е да вървим напред и нямаме търпение за същото в Испания след три седмици.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2479 -: Април 21, 2014, 04:22:36 pm »

Форс Индия все още трети при отборите след Гран при на Китай



Тимът на Форс Индия не очакваше пистата в Шанхай да е сред силните за тях трасета, но си тръгна с 10 точки актив от четвъртия кръг на тазгодишния шампионат на Формула 1. Нико Хюлкенберг се класира шести, а Серхио Перес – девети в състезанието. С това общият актив на тима достигна 54 точки и отборът все още е трети в класирането при конструкторите пред Ферари, Макларън и Уилямс.

- Шестото място и финиширането и на двете коли е много положителен резултат за екипа – заяви Хюлкенберг. – Надпреварата всъщност бе доста гладка, след като излязохме пред [Фелипе] Маса. Трябваше да внимавам за гумите и темпото, да избягвам грешки. Ставаше малко по-сложно, когато [Валтери] Ботас се доближи. Ние обаче победихме останалите болиди с клиентски задвижващи системи на Мерцедес (Макларън и Уилямс – б.р.), а точно те са основните ни съперници в момента. В същото време видяхме някои екипи да подобряват представянето си, така че трябва да продължим да натискаме.

Перес бе доволен от собственото си представяне. Той бе на 16-та позиция на грида, стартира добре и след това се фокусира да накара стратегията си с два бокса да проработи.
- Мисля, че всички имаха проблеми с грейнинга. Моите гуми също се повредиха в известна степен, но все пак работеха. Изпреварванията не бяха лесни – дори спрямо колите с различна стратегия, така че според мен деветото място бе възможния максимум. То означава също така, че съм спечелил точки в 3 от 4 състезания. Надявах се на повече след представянето в Бахрейн. Освен това е очевидно, че други отбори наваксват със скоростта и трябва да продължим да работим упорито, за да сме готови за Барселона – обясни мексиканският пилот.

                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2480 -: Април 22, 2014, 03:10:26 pm »

Хорнер: Очевидно е защо на Макларън им е необходим аеродинамик



Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер не прояви загриженост относно това, че Макларън ще съдят тима от Милтън Кийнс заради привличането на Дан Фелоус. Казусът се породи в началото на април, когато шампионският тим обяви, че специалистът ще работи при тях. Фелоус обаче има договор със съперниците от Уокинг. Главният изпълнителен директор на Макларън Груп Рон Денис обясни, че малко преди датата, на която аеродинамикът трябвало да започне работа, се обадил, че няма да е част от тима. Последвалите опити да се свържат с него били неуспешни, като в Уокинг разбрали какво става едва при обявяване на привличането му от Ред Бул.

Денис постави под съмнение интегритета и бизнес етиката на съперниците. Хорнер от своя страна бе категоричен, че Фелоус не е се отметнал от какъвто и да е договор.

- Ситуацията с Дан е много ясна. Той реши, че иска да напусне Ред Бул поради лични причини. След промените в Макларън обаче, сметна, че не иска да се присъедини към тях. 100% негов избор бе решението да се обади и да види дали ситуацията (при нас) все още е отворена. Изборът бе направен от него. Намесата на адвокатите е пътят, избран от Макларън. Тогава това и ще се случи – заяви Хорнер.

След това допълни, че е очевидно защо на Макларън им е нужен аеродинамик. Според Хорнер освен това човек не може да бъде принуден да върши определена работа:
- Не съм сигурен как той (Денис – б.р.) може да поставя под въпрос интегритета на отбора, тъй като става дума за избора на един човек. Никой не може да бъде принуждаван да върши работа против волята си. Ситуациите се променят и Рон знае това добре, вероятно по-добре от мнозина други. Тази конкретна ситуация вече е различна и затова Дан е с Ред Бул, с екипа е през последните няколко седмици и ще остане още доста време. Лесно им е на Макларън да се разсейват от по-големите си проблеми... Очевидно е защо им е нужен аеродинамик! Ние смятаме, че трябва вниманието им да е насочен по-близо до базата им.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2481 -: Април 22, 2014, 03:12:35 pm »

Уитмарш вероятно ще получи $10 млн. компенсация



Мартин Уитмарш вероятно ще получи малко над 10 милиона долара компенсация за освобождаването си от поста шеф на Макларън във Формула 1. Англичанинът загуби позицията в момента, в който Рон Денис се върна като главен изпълнителен директор на Макларън Груп. Той буквално изчезна след обявяването привличането на Ерик Булие и назначаването на французина за рейсинг директор на Гран при екипа.

Денис промени ръководната структура на отбора – премахна позицията шеф на тима, като вместо това има управляващ директор (Джонатан Нийл), рейсинг директор (Булие) и спортен директор (Сам Майкъл). Той създаде и поста главен изпълнителен директор на Макларън Рейсинг, но на него засега няма назначен човек. Функциите се изпълняват основно от Нийл, докато Денис избере кого да сложи на позицията.

Според последните информации около Уитмарш (за когото се твърди, че е отхвърлил предложение на Мерцедес да оглави тима им в F1 от лоялност към Макларън, след което отборът от Бракли се обърнал към Пади Лоу) той преговаря за компенсационния пакет, свързан с напускането му (то така и не бе обявено официално). Смята се, че обезщетението ще възлезе на почти $10,1 млн. – по четвърт милион за всяка от 24-те години на Уитмарш в Макларън. Годишната му заплата в тима от Уокинг последно възлизаше на малко над 4 млн. долара.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2482 -: Април 22, 2014, 03:13:51 pm »

Мерцедес трябва да внимават и да продължат с развитието, смята Волф



Тимът на Мерцедес трябва да е внимателен, да остане здраво стъпил на земята и да продължи да се труди неуморно, защото съперниците във Формула 1 го настигат. Това заяви спортният директор на щутгартския концерн Тото Волф след четвъртия кръг от тазгодишния шампионат.

Екипът от Бракли постигна в Китай още една двойна победа, като Люис Хамилтън спечели надпреварата, а Нико Розберг се класира втори. Това означава, че Мерцедес остават непобедими в първата част от сезона – немският пилот взе началния старт в Австралия, а след това съотборникът му записа три поредни успеха.

- Трябва да сме внимателни. Те идват – видяхте [Фернандо] Алонсо, [Даниел] Рикиардо. Ситуацията е доста интересна и от гледна точка на факта, че в последните стартове бе очевидно как времената стават все по-близки при износване на гумите в отделни сегменти от състезанията. Рикиардо вървеше с темпото на Люис и Нико. Трябва да разберем как съперниците ни използват енергията, защото на моменти изглежда дори, че са по-бързи, но пък не успяват да поддържат това до финала – обясни австриецът.

Волф призна, че началото на сезон 2014 г. е далеч по-добро за Мерцедес от очакванията, въпреки доброто представяне в предсезонните тестове:

- Не може да започнеш нова състезателна година, с толкова нови правила и реалистично да очакваш четири поредни победи. В същото време не бива да приемаме ситуацията за даденост. Трябва да останем здраво стъпили на земята и да продължим развитието, защото представянето ще става все по-близко.

Хамилтън води от старта до финала в Шанхай и след финала дори той призна, че победата му е била по-лесна в сравнение с много други. Волф обаче заяви, че надпреварата не е била лека и отбеляза представянето на Розберг, който се сблъска с редица проблеми.

- Първата част на Гран при на Китай не бе лесна. Колите ни бяха с различно поведение. В тази на Нико още преди загряващата обиколка се изгуби телеметрията, така че той на практика караше на сляпо. Начинът, по който се справи със ситуацията, бе наистина чудесен. Не му бе леко да изпреварва в този сегмент от надпреварата. Следваше Рикиардо, но просто нямаше как да го задмине, дори на правата. Това показва колко важно е да се класираш добре в квалификацията. Взехме правилните решения по отношение на стратегията. Във втората част натискахме сериозно, защото знаехме, че накрая ще трябва да се грижим за гумите. Това, предполагам, е причината Алонсо да намали малко в някакъв момент – беше наясно, че няма да успее да финишира, ако продължава с това темпо – допълни Волф.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2483 -: Април 22, 2014, 03:36:03 pm »

Процесът срещу Екълстоун в Мюнхен започва в четвъртък



Процесът срещу Бърни Екълстоун по обвинение в даване на подкуп започва след ден в Мюнхен (Германия). Изслушванията по делото ще се провеждат по 2 дни в седмицата, за да позволят на управляващия търговските права на Формула 1 да продължи да върши работата си. Въпреки това той вероятно вече е прехвърлил голяма част от отговорностите на Саша Уудуърд-Хил, която оглавява легалния екип в компаниите му.

Очаква се процесът да продължи 4 месеца. Ако бъде намерен за виновен, Екълстоун може да бъде осъден на до 10 години затвор. Обвинението на мюнхенската прокуратура е изложено на 256 страници. То е основано на случилото се по време на продажбата на акциите на F1 в периода 2005-2006 г.. Мюнхенската прокуратура твърди, че Бърни е подкупил бившия банкер Герхард Грибковски, за да насочи сделката към желания от него купувач (CVC Кепитъл Партнърс) и така англичанинът да запази постовете и властта си. Трансферираните към Грибковски средства възлизат на 44 милиона долара. Бившият шеф на отдел рискови инвестиции в БайернLB пък вече бе осъден на 8 и половина години затвор, след като бе намерен за виновен за приемане на подкуп, укриване на данъци, измама.

Подробностите по продажбата на F1 акциите бяха предмет на разглеждане в няколко процеса – този срещу Грибковски, по заведеното от Constantin Medien в Лондон дело (компанията претендираше за финансови щети, но присъдата не бе в нейна полза) и по иска на Bluewaters Communications в Ню Йорк (също с претенции за измама). Отделно от това сделката се разследва в Женева (Швейцария). Там може да се стигне до процес, ако местната прокуратура заключи, че действията по продажбата нарушават швейцарското законодателство.

Екълстоун отрича всички обвинения и в нито едно от изслушванията, на които се яви досега, не призна парите за подкуп. Вместо това обясни многократно, че е превел известна сума на Грибковски ($10 млн.) заради заплахи от страна на бившия банкер да подаде фалшив сигнал за него към британските данъчни власти. Мюнхенската прокуратура описва нещо съвсем различно в обвинението си:
- От самото начало интересите на притежателите на контролния пакет акции във Формула 1 – БайернLB, JP Morgan и Lehman – представляват източник на притеснение за обвиняемия. Статутът и позицията му са резултат от факта, че обвиняемият е бил запознат със структурните детайли на Формула 1 и свързаните със спорта компании, преговарял е и е имал важни контакти с партньорите на F1, въз основа на което Формула 1 е генерирала приходите си. Той се е постарал максимално да избегне разкриването на подробности за тази дейност, дори пред акционерите на SLEC. Всички основни структури и процеси са напаснати към индивидуалните му нужди и всъщност са контролирани единствено от него.

В обвинението се посочва също така, че Бърни е привлякъл Грибковски на своя страна с обещание за лични придобивки и обогатяване, като го е убедил и бордът на БайернLB да одобри парична компенсация за сделката лично за него.

Екълстоун отказа коментар преди делото с обяснението, че обсъжданият въпрос в момента е правна тайна. Той не бе осъден по иска на Constantin Medien в Лондон, но документите от този процес могат да се използват в Мюнхен. Заключението на английския съдия Нюи – макар и не в полза на претендиращата за обезщетение компания – бе крайно лошо за 83-годишния англичанин: той постанови, че на Бърни не може да се има доверие и че не е надежден свидетел.

Саша Уудуърд-Хил пък е сред най-приближените хора на Екълстоун. 44-годишната адвокатка е участвала във всички големи сделки на англичанина през последните години. Тя е член на бордове и директор на различни компании, свързани с Формула 1 – общо 17 на брой. Твърди се, че Бърни й има безрезервно доверие и ще й повери голяма част от ежедневните задачи около Гран при.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2484 -: Април 22, 2014, 03:41:06 pm »



Абсурд: може да призоват Шумахер в съда

Заради блъснатия мотоциклетист в Испания

Седемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер е в кома от 29 декември миналата година, но това няма да попречи на испански съд да го призове като подсъдим.

Причината - 40 дни преди инцидента си в Алпите, Шумахер е блъснал мотоциклетист на кръгово движение в Севиля. Мотоциклетистът паднал, счупил си китката, а след това претърпял операция. Адвокатите на Шумахер изплатили обезщетение на човека с уговорката той да не търси правата си по съдебен път. Сега обаче пострадалия ще търси обезщетение за счупената си китката, повредения си часовник, скъсаните си дрехи и мотоциклета си от Шумахер и от компанията, дала на шампиона кола под наем.

Така въпреки обезщетението мотоциклетистът може да наруши договорката и да се обърне към съда. В такъв случай юристите ще трябва да се борят за Шуми в негово отсъствие, защото Михаел  определено не е в състояние да се яви.

                                                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2485 -: Април 22, 2014, 03:43:38 pm »



Лауда: Казах на Хамилтън да зареже кучетата и да спечели титлата

"Ако не беше отпаднал в Австралия, можеше да спечели всички стартове"

Ники Лауда в свой стил коментира случващото се с Люис Хамилтън от началото на сезон 2014. Трикратният световен шампион и легенда на Формула 1 е посъветвал Люис, който прекалено много залитна по шоубизнеса и други странични и разсейващи дейности в последните години, да не води кучетата и придружаващия го антураж на всяко състезание.

Според Лауда причината за успеха на Хамилтън е съсредоточаването му единствено над случващото се над пистата. Австриецът вярва, че ако не е било отпадането заради повреда в двигателя, Люис вече е щял да води в класирането при пилотите пред съотборника си Нико Розберг.

"Единственият недостатък на Хамилтън в миналото беше неумението му да се концентрира само над представянето си на пистата. Водеше кучетата си по състезанията и пистите заедно с целия си антураж", коментира Лауда. "Казах му да зареже всичко това и да се концентрира на 120% единствено върху себе си и представянето си на пистата. Само това е важно за него. Сега всички виждате как Люис показва това, което всички очакват от него, и е фаворит за титлата. Ако не бе отпадането му при откриването на сезона в Австралия, щеше да е спечелил всички състезания и щеше да води в шампионата", завърши австриецът.

                                                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2486 -: Април 23, 2014, 08:23:37 pm »

Лопес: Подобрихме представянето си с 2 секунди



Лотус са постигнали напредък от 2 секунди в представянето на автомобила си Е22 след промените, направени от Рено, каза шефът на отбора Жерар Лопес. Ромейн Грожан успя да стигне до 3-та част на квалификацията за Гран при на Китай за първи път през 2014 г. За разлика от него обаче съотборникът му Пастор Малдонадо не участва в сесията за разпределение на позициите на старта заради теч от двигателя, появил се в третата свободна тренировка. В състезанието пък Малдонадо успя да завърши, а Грожан отпадна след повреда в скоростната кутия. Въпреки това екипът бе обнадежден от представянето на колата си в четвъртия кръг от шампионата.

- В Китай наблюдавахме ясно напредък от страна на Рено. Момчетата почти говорят за две секунди, което е много. Хронометърът не лъже – по отношение на представяне сме с две секунди напред – коментира Лопес. – Колата е добра. Ромейн имаше проблеми с дифузьора в събота, но на база времената за обиколки вероятно щяхме да стигнем 6-то място в квалификацията, ако нямахме никакви проблеми. Според нас колата ни се намира на тази позиция, въпреки че знаем, че на автомобилите със задвижващи системи на Мерцедес дори не им трябва DRS, за да ни изпреварят. В същото време положителното е, че разполагаме с добро темпо.

Екипът на Лотус имаше сериозни трудности със задвижващата система на Рено още от презсезонните тестове. В Гран при на Австралия и двамата пилоти на тима отпаднаха заради проблеми със системата ERS, в Малайзия Малдонадо не стигна до финала след като получи повреда в задвижващата система. Бахрейн бе първата надпревара, в която и двамата състезатели завършиха, но бяха далеч от борбата за точки. Грижите на екипа продължиха и по време на двудневните тестове след старта на Сахир, след като Грожан и Малдонадо направиха едва по 16 обиколки заради проблеми с двигателя.

- Не очаквахме да имаме такива проблеми с агрегата. След тестовете във въздушния тунел знаехме, че разполагаме с много добра кола. Но проблемът е, когато започваш да правиш изпитания на елементите на пистата. Не можеш да работиш по настройки, ако не въртиш обиколки. Така че липсата на каране предизвика много грижи и забавяне. Достигнахме връхна точка на негативност след състезанието в Бахрейн, когато и двата двигателя изгърмяха (в тестовете) и не можахме да сторим нищо. Това беше моментът, в който спряхме да правим определени неща и си казахме: „Просто не можем да си позволим да продължаваме по този начин.” – допълни Лопес.

Следващият кръг от Формула 1 е след две седмици (9-11 май) на пистата Каталуня до Барселона. Шефът на Лотус добави, че очаква Рено да направят още една крачка напред и екипът да се представи по-добре на испанското трасе.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2487 -: Април 23, 2014, 08:26:09 pm »

Макларън са си намерили аеродинамик, твърди Булие



Макларън са намерили аеродинамик, който да заеме позицията, първоначално предназначена за Дан Фелоус, заяви Ерик Булие. Спорът около Фелоус и дали е нарушил договора си с екипа на Уокинг, където не е работил и ден, тепърва ще се разплита в съда. Той трябваше да се присъедини към Макларън, вместо което реши да се върне в предишния си тим Ред Бул.

В отбора от Милтън Кийнс са убедени, че след като Фелоус не е изкарал и ден в Макларън, то не е пренебрегнал какъвто и да е контракт. Шефът на екипа Кристиан Хорнер дори подхвърли – уж под формата на шега – в Китай, че е очевидно защо на Макларън им е нужен точно такъв специалист.

- Трябва да се справим без Фелоус и обмислихме различни сценарии. Един от тях бе той никога да не дойде в екипа, така че прилагаме необходимите действия. Вече сме свършили отделни неща – обясни Булие.

Новото попълнение не е от екипа в Уокинг, а външен кадър, каза още рейсинг директорът на Макларън. На въпроса дали ще го обявят официално, французинът се пошегува:
- След като дойде и се яви на работа сутринта!

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2488 -: Април 25, 2014, 06:14:05 pm »

Магнусен преминава през нормалните за дебютант в F1 трудности, заяви Булие



Кевин Магнусен преминава през нормалните за един дебютант във Формула 1 трудности, смятат в екипа му Макларън. 21-годишният датчанин започна вихрено сезона с подиум в Австралия. След това обаче в две надпревари се удари с Кими Райконен (Ферари), а в четвъртия кръг от сезона (в Китай) се бореше с проблемите на МР4-29.

- Случващото се е напълно нормален процес за един млад пилот, който прави първи крачки в F1, при това с труден за управление автомобил – коментира рейсинг директорът на тима от Уокинг Ерик Булие. – В известна степен ми напомня опита ми с [Ромейн] Грожан и [Виталий] Петров. Те преминаха през същото нещо – за съжаление, то е част от обучителния процес. Нужен е опит, трябва да започнеш да разбираш автомобила. Автомобил от F1 се настройва много по-трудно, отколкото кола от малките формули. Така че се преминава период на учене. На Кевин не му помага фактът, че колата ни е доста трудна за каране.

На Макларън MP4-29 му липсва основно аеропритискане, откъдето идват голяма част от проблемите на пилотите Магнусен и Дженсън Бътън с болида. Според Булие обаче формата на екипа трябва да претърпи промяна в следващите стартове:
- В Испания ще видим интересни новости по автомобила. Всичко е планирано до Силвърстоун. Във всяко състезание ще има различни неща, различен пакет. Хубавото е, както вече съм споменавал, че сме избрали много добра скорост на развитие в аеродинамичния тунел. След това зависи единствено от нас да произведем частите и да ги донесем на пистата.

Булие допълни, че в Макларън трябва да вярват във възможността да спечелят победа този сезон.
- Поглед към детайлите показва, че като че ли отстъпваме спрямо позицията от самото начало на сезона. Вече изясних, че липсата на аеропритискане ни влияе особено негативно при много високи или много ниски температури, каквито бяха тези в Китай. Смятам, че дейността в Уокинг е много положителна. Ще продължим да се трудим и ще имаме агресивно и силно развитие в рамките на сезона. Мисля, че ако не в първата, то в по-късна част от сезона ще сме в ситуация да спечелим победа – каза още французинът.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2489 -: Април 25, 2014, 06:15:49 pm »

Преструктуриране в Маранело след идването на Матиачи



В екипа на Ферари слабият старт на сезона вече има своите последствия. След като Стефано Доменикали сдаде своя пост и бе заместен от Марко Матиачи, въпреки убежденията на новия шеф, че няма да се бърза с уволненията, в Маранело вече започнаха сериозни промени. Въпреки третото място на Алонсо в Китай, проблемите няма как да са изчезнали със смяната на Доменикали. Именно заради това Ди Монтедземоло е изискал намаляване на бюрокрацията в Джестионе Спортива и директна проверка на частите, идващи от завода. Така ще се премахнат структури, които Жан Тод въведе в началото на века и които помогнаха на Михаел Шумахер да постигне рекорд по завършени състезания без повреда – 24 от които 21 на подиума. Това се прави с цел да се премахнат допълнителните изпитания и да се направи структурата по-гъвкава и ефективна.

За да се опрости тя, вече са зачеркнати местата на няколко съветници. Но освен промените в Маранело, Ди Монтедземоло е изискал и промени при външните изпълнители. Така трябва да се съкрати времето, необходимо за получаването на нови компоненти. В момента то е сериозно – както при прототипите, така и при вече утвърдените елементи. Чрез промените се цели да се реагира по-бързо на информацията, идваща от пилотите, получена от обиколките на писта или в симулатора.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен