www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509071 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2490 -: Април 25, 2014, 06:17:44 pm »

Макларън ще намерят главен спонсор в съвсем близко бъдеще, сигурен е Булие



Mobil 1, Esso, Gulf Air, SAP – досега в първите четири състезания за сезона болидите на Макларън се появяваха с различен спонсор на кутиите на радиаторите. От обещания главен спонсор все още няма следа. Рон Денис обяви преди началото на сезона, че няма проблем да кара през годината без главен спонсор, но има желание да намери такъв още след първото състезание за годината. Стана така обаче, че до пристигането на Формула 1 в Европа това желание все още не се е изпълнило.

Сега обаче изглежда, че все пак има раздвижване.

„Планът на Рон е в действие и изглежда скоро ще се увенчае с успех“, заяви новият тим шеф Ерик Булие в телефонен разговор за motorsport-total.com. „Но както ви е ясно, докато нямаме окончателен договор, който да е подписан от двете страни информация няма да бъде давана. Докато това не се случи ще продължим да правим и работим така, както го правим от началото на сезона.“

Главният спонсор от миналата година Vodafone се оттегли след края на миналия сезон и остави сериозна дупка в бюджета на екипа. Това обаче не е повлияло на бюджета на екипа за 2014 г., както потвърждава и самият Булие. Смята се, че Хонда са отпуснали сериозна сума на отбора, в чиито болиди догодина ще работят техните задвижващи системи.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2491 -: Април 25, 2014, 06:19:28 pm »

Лопес вярва, че пилотите на Лотус скоро ще се качат на подиума



До момента Лотус е най-голямото разочарование за сезона до момента. След като миналата година качванията на подиума бяха нещо нормално и дори Кими Райконен успя да спечели първото състезание за сезона, сега екипът е преследван непрекъснато от проблеми. След четири състезания екипът от Енстън е спечелил нула точки и е записал четири отпадания. Въпреки това в последното състезание те бяха в състояние да се борят за точки.

Ромен Грожан, който до момента записа едно 11-о и едно 12-о място успя за първи път да влезе в третата част на квалификацията в Китай. В състезанието пък се движеше в точките преди да получи повреда в скоростната кутия. Представянето на отбора дава надежда дори, че в скоро време ще може дори да се бори за място на подиума.

„Ако се гледат времената на Пастор (Малдонадо – б.а.) при едно и също състояние на гумите, тогава можем да кажем, че времената му бяха по-добри с 0,6-0,7 сек от тези на пилотите на Макларън“, подчерта уверено и собственикът на отбора Жерар Лопес. „Бяхме по-бързи и от Торо Росо.“

В Барселона, където отборите традиционно идват с множество подобрения по колите, се очаква от Лотус да направят още няколко крачки в правилната посока. В момента във фабриката в Енстън се прави всичко възможно това да се случи.

„Освен новостите по задвижващата система, ние ще сме с ново предно и задно крило, промени ще има по пода, както и по корпусите на кутиите за охлаждането на задните спирачки, които са оформени като аероелементи“, продължава Лопес. „Мисля, че ще направим сериозна крачка напред.“

Какъв ще е напредъка обаче не е ясно.

„Можем да забравим за Мерцедес. Така и така не можем да направим нищо за това, да ги настигнем. Ред Бул със сигурност също са много силни. Но третото място в класирането при конструкторите е възможно. Поне ако говорим за качествата на колата. Но представянето ни зависи от доста фактори. Смятам, обаче че е напълно възможно да запишем място на подиума съвсем скоро.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2492 -: Април 25, 2014, 06:20:47 pm »

Волф: Мениджърски екип ще замени Бърни



Спортният директор на Мерцедес, Тото Волф не се притеснява за бъдещето на Формула 1, въпреки че делото срещу Бърни Екълстоун предстои да започне утре в Мюнхен. След ерата на англичанина, според Волф спорта ще се управлява от управителен съвет, както всяко сериозно предприятие по света в момента.

„След Бърни Формула 1 ще бъде управлявана, поне така предполагам, от група директори, мениджърски екип, всеки с различна компетентност“, обяснява Волф пред икономическото списание Handelsblat.

В момента Екълстоун държи всички конци в ръцете си, въпреки че правата се държат от инвестиционното дружество CVC Capital Partners. Именно при закупуването на пакета от това дружество се стигна до проблемите на Бърни с правосъдието заради обвиненията за платен подкуп от $44 млн. Смята се, че ако се стигне до осъдителна присъда в Германия, той ще се прости с поста си.

„Разбира се, че всички ние си мислим за бъдещето на спорта“, продължава Волф. „И така трябва да бъде. Според мен обаче производителите няма да поемат контрол над спорта. Просто в момента това не е на дневен ред. За сметка на това обаче идването на медийна компания или кабелен оператор е напълно възможно. Формула 1 продължава да бъде един от най-интересните продукти в световен мащаб, с изключително лоялни фенове, които разполагат с достатъчно капитал. Те са привлекателна мишена за компаниите, които искат да рекламират във Формула 1.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2493 -: Април 25, 2014, 06:22:49 pm »

Доменикали бе превърнат в изкупителна жертва, заяви бивш шеф на Ферари



Стефано Доменикали е жертва на обстоятелствата и е жалко, че загуби поста си във Ферари, смята бившият шеф на тима на Скудерията Чезаре Фиорио.

Доменикали подаде оставка и напусна, веднага след което начело на екипа бе назначен Марко Матиачи. Фиорио, който ръководи легендарния италиански тим точно преди идването на Жан Тод, е на мнение, че смяната е изкуствена.

- Срамота е, че Доменикали беше превърнат в изкупителна жертва по тази начин. Ситуацията е много сходна с тази на Алдо Коста преди него – обясни Фиорио пред Спийд Уийк. – Подобен поглед върху нещата е прекалено опростен. Не са анализирани реалните причини за успехите и провалите.

Матиачи от своя страна призна още по време на първия си медия брифинг в Китай, че тепърва ще усвоява тънкостите на спорта. Според Фиорио той има нужда от време. Същото заяви на пистата в Шанхай и Фернандо Алонсо в първите си коментари за новия шеф на тима.

- 80% от управленските решения са подобни, независимо от индустрията. Само 20% изискват познания и опит в конкретната среда. Матиачи ще придобие достатъчно такива. В крайна сметка можем да кажем, че сезон 2014 г. принадлежи на Мерцедес – допълни Фиорио.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2494 -: Април 25, 2014, 06:24:53 pm »

Процесът срещу Екълстоун започна



Процесът срещу Бърни Екълстоун в Мюнхен (Германия) започна тази сутрин. Управляващият търговските права на Формула 1 се яви в съда с адвокатите си, начело на които е представлявалият го и в предишни дела Свен Томас.

Понастоящем в съда четат обвинението срещу 83-годишния англичанин. Той слуша с помощта на преводач. Обвинен е в даването на $44 млн. на бившия немски банкер Герхард Грибковски с цел насочване продажбата на F1 акциите към предпочитаната от Екълстоун компания.

Съдия Петер Нол, който води процеса срещу Грибковски (осъден на 8 и половина години затвор за измама, приемане на подкуп и укриване на данъци, свързани със същата продажба от 2005-2006 г.), председателства изслушванията.

Бърни изглеждаше спокоен в съда и демонстрира обичайното си самочувствие. На въпрос на журналист точно преди влизането му в залата дали е убеден в победата, той отговори:
- Сигурен съм, че слънцето грее.

Екълстоун отхвърля всички обвинения и твърди, че Грибковски го е заплашвал да подаде невярна информация за него към британските данъчни власти. Според англичанина една проверка би му струвала прекалено много време и пари, поради което той предпочел да се отърве от бившия банкер.

Бъдещето на Екълстоун начело на Формула 1 зависи в много голяма степен от изхода на процеса в Мюнхен. От CVC Кепитъл Партнърс заявиха, че ако бъде доказано, че Бърни е извършил криминално престъпление, то той ще бъде свален от постовете си. 83-годишният англичанин вече напусна редица бордове и прехвърли немалка част от отговорностите на един от най-близките си сътрудници – адвокатката Саша Уудуърд-Хил.

Екълстоун може да бъде осъден на до 10 години затвор, ако бъде намерен за виновен.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2495 -: Април 25, 2014, 06:26:53 pm »

Лотус са вторият по сила тим със задвижваща система на Рено, убеден е Грожан



Лотус са вторият по сила тим със задвижваща система на Рено, убеден е Ромейн Грожан. Френският пилот на екипа от Енстън не завърши Гран при на Китай, но за първи път този сезон се класира в Q3. Той демонстрира добро темпо и в надпреварата преди да се появи проблем със скоростната кутия.

- Картината е на 90% положителна, ако се абстрахираме от техническата повреда. Рено свършиха добра работа, Лотус също и в крайна сметка направихме малка крачка в правилната посока. Не беше революция, но все пак. Бяхме втория по сила отбор със задвижваща система на Рено в Китай – пред Макларън и Торо Росо, борехме се с Форс Индия и всичко това е позитивно – заяви Грожан пред Аутоспорт.

Според шефа на екипа Жерар Лопес Ромейн е можел да е дори още по-бърз на пистата в Шанхай, ако не е имал още един технически проблем:

- Имаше грижи с аеропритискането в задната част, точно когато се бореше за шестото място в квалификацията. Но автомобилът има темпото да постигне такова класиране. Преди появата на проблема със скоростната кутия му се случи пак същото нещо и колата просто бе трудна за управление. Въпреки това смятам, че можехме да сме на девето или десето място (ако бе завършил състезанието). След изчезването на четвърта предавка нямаше смисъл да рискуваме двигателя – вече сме на третия агрегат при Пастор [Малдонадо]. Затова имаше повече смисъл да приберем Ромейн.

Лопес допълни, че уикендът е бил разочароващ, но този път заради неоползотворения потенциал. В предишните кръгове неприятното усещане бе породено от невъзможността да се направят достатъчно обиколки на писта и множество повреди.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2496 -: Април 25, 2014, 06:28:29 pm »

Мерцедес може да преразгледат политиката си за битките между Хамилтън и Розберг



Мерцедес може да преразгледат политиката си относно двубоите между двамата пилоти на екипа Люис Хамилтън и Нико Розберг. Битката помежду им в Гран при на Бахрейн ръководителите на тима от Бракли подчертаха, че състезателите им са свободни да водят битка един с друг.

След четвъртия кръг от първенството в Китай обаче, спортният директор на Мерцедес Тото Волф намекна, че тази политика може да се промени.

- Бахрейн бе частен случай, защото там колата ни работеше особено добре. Имахме доста сериозен аванс. В такива ситуации е по-лесно да вземеш решение в името на надпреварата, защото си наясно, че ще разполагаш с разлика спрямо болида на трето място. Колкото по-малка става разликата, толкова повече трябва да внимаваш. Нашето правило номер 1 е, че съотборникът не е враг №1 – това е конкуренцията. В състезанието е възможно да се появят ситуации, в които да се наложи този факт да се обмисли. Не можеш да си позволиш да губиш време, ако врагът ти диша във врата – заяви Волф.

Екипът на Мерцедес доминира от началото на сезона и спечели всичките четири надпревари досега. Авансът им е очевиден, но Волф предупреди, че отборът не може да си позволи да почива, тъй като съперниците напредват. Същото наблюдение сподели и Хамилтън:

- Ферари направиха голяма стъпка в Китай. Не са със същото темпо като нас, но бяха девети и десети в предишното състезание, а сега – трети. Това е доста впечатляващо. Сигурен съм, че Рено ще подобрят задвижващата си система за следващия старт, така че не можем да си позволим да сме пасивни. Трябва да продължим да подобряваме всички и ще го направим. На мен лично ми предстои страхотна битка, за да съм сигурен, че съм се справил с всички данни и различни настройки. Нико все още води в шампионата и ще е невероятно бърз в идващите стартове. А има още много надпревари и не може да се предскаже какво ще стане. По принцип сме се разбрали да се състезаваме един с друг (с Розберг). Никога не съм молил или изисквал статут на пилот номер 1. Оставям резултатите да говорят.

Според Волф двубоят между Люис и Нико ще продължи през целия сезон, като в различни моменти всеки от тях ще има превес за някакъв период от време.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2497 -: Април 25, 2014, 06:30:02 pm »

Екълстоун отново отрече да е давал подкуп



Бърни Екълстоун отново отрече да е давал подкуп на бившия банкер Герхард Грибковски – този път по време на изслушванията през първия ден от процеса срещу него в Германия.

Управляващият търговските права на Формула 1 е обвинен в това, че е дал на Грибковски $44 млн., за да бъде насочена продажбата акциите на спорта към желаната от него компания (CVC Кепитъл Партнърс).

В началото на делото адвокатите на Екълстоун направиха кратко изявление. В него се казваше, че клиентът им ще се бори да изчисти името си:

- Предполагаемото даване на подкуп никога не се е случвало. Твърденията на прокуратурата се основават на изявления на доктор Грибковски, които са погрешни, подвеждащи и не водят до обосновани заключения.

В началото на деня обстановката бе разведрена в известна степен при уточнение семейния статут на Екълстоун. Малко след началото на процедурата в 9:30 сутринта съдия Петер Нол зададе на Бърни въпроса какво е семейното му положение и получи изненадващия отговор:

- Разведен.

- Разведен ли? Мислех, че сте женен – заяви съдията.

- Харесва ми да си спомням първо развода – допълни Екълстоун.

Понастоящем той е женен за Фабиана Флоси, която му е трета съпруга.

- Това бяха по-лесните въпроси – оцени хумора на Бърни съдия Нол.

След това процедурата продължи с изслушване на страните по делото. Обвинението е на цели 256 страници, като в него са формулирани изводите, направени вследствие на двегодишно разследване.

Изслушванията ще се провеждат само по два дни в седмицата, за да се даде възможност на Екълстоун да продължи да върши работата си.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2498 -: Април 25, 2014, 07:25:18 pm »

Лоудън: F1 е на път да бъде определена като провалил се спорт, ако не ограничи разходите



Формула 1 е на път да бъде определена като провалил се спорт, ако не въведе необходимите ограничения на разходите, заяви президентът и спортен директор на Маруся Греъм Лоудън. Маруся е един от най-малките отбори в F1. Техният и този на Катерам бюджети са най-ниски от тези на всички останали отбори, участващи в Гран при – варират между 60 и 70 млн. евро, докато Ред Бул и Ферари разполагат за 2014 г. с повече от 400 млн. евро. По-големият проблем обаче е разпределението на дела от приходите, предназначен за екипите – системата е такава, че най-богатите отбори получават и най-голям дял от парите.

ФИА имаше планове да въведе ограничение на бюджетите от догодина. Идеята се провали, след като участващите в Стратегическата комисия на Формула 1 отбори – Ред Бул, Ферари, Макларън, Мерцедес, Уилямс и Лотус – й се противопоставиха. От останалите пет тима четири – Маруся, Заубер, Форс Индия и Катерам – изпратиха свое писмо до президента на федерацията Жан Тод с настояване да бъдат взети мерки за сваляне на харчовете. В резултат на това Тод свиква среща на всички F1 екипи на 1 май, малко след което ще има и ново заседание на Стратегическата комисия.

- Всички искаме да видим Формула 1 да се разраства. Някои дисциплини постигнаха такова нещо в сериозни мащаби през последните 10 години и техният опит може да ни даде ценни уроци. Във всеки спорт важат два основни фактора: равномерно разпределение на финансовите средства и контрол на разходите. Не е задължително да е ограничение на бюджетите. Могат да бъдат приложени редица други механизми. Всички глобални спортове, демонстрирали сериозен растеж, са имали някаква схема в това отношение и са пожънали успех. В тях има страхотни надпревари, а точно това искат да гледат и феновете на Формула 1. Някои хора твърдят, че е прекалено сложно да се въведат финансови правила. Честно казано, това са пълни глупости. Финансовата отчетност е крайъгълен камък на търговията, а методите за контрол и счетоводство са изпитани – точно като проверката размера на крилата например или какъвто и да е друг подобен пример. Ако Формула 1 не постигне това, което имат други спортове, то тя може да бъде определена като провал. Защо това да е невъзможна стъпка за Гран при? Тя може и трябва да бъде направена. Говорим за мерки от години. Не може да е невъзможно за прилагане, дори имайки предвид краткосрочната болка на отделни хора – обясни Лоудън.

Главният изпълнителен директор на Макларън Груп Рон Денис и шефът на Ред Бул в F1 са на мнение, че ограничение на бюджетите не може да бъде ефективно контролирано от ФИА. Досега важеше вътрешно споразумение между отборите, което обаче не налагаше някакви сериозни проверки. Появяващите се от време на време сигнали за нарушаването му също няма как да бъдат доказани.

Лоудън използва Макларън като пример за това, че досегашните мерки на практика не действат:
- През годините намалихме разходите посредством промени в правилата – нямаше тестове, намален бе броят двигатели. И въпреки това Макларън публично обявиха (преди началото на сезона), че имат по-голям оперативен бюджет, откогато и да било, а това показва, че не става само с правилата. В крайна сметка най-добрите екипи с най-умните хора пак ще печелят, но Формула 1 би трябвало да отбелязва и награждава уменията като цяло, не само финансовата сила. Сега ситуацията е такава, че повечето доказателства сочат един път към решаването на проблеми – просто си купуваш решението.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2499 -: Април 26, 2014, 08:12:58 am »



Ред Бул откриха причината за проблемите на Фетел

Марко разкри подробности от кухнята

В отбора на Ред Бул вярват, че са открили причината за проблемите, които изпитва четирикратният световен шампион Себастиан Фетел от началото на сезон 2014. Според Хелмут Марко пукнатина в шасито на германеца води до по-бързо износване на гумите в сравнение със съотборника му Даниел Рикардо.

Марко също изнесе интересна информация, според която Фетел не може да налага уникалния си стил на пилотиране и от началото на сезона не може да се възползва от пълния потенциал на новия RB10. Това се вижда ясно при избора на стратегия, която винаги е в полза на Рикардо, който успява да запази по-дълго гумите си и това му помага в края да финишира пред Себ.

"Когато спира за завой и сваля предавките, Себастиан използва уникалния си стил на пилотиране, с който беше непобедим в последните четири години. За да го постига, има нужда от стабилна задна ос. Все още обаче заради промените новият турбо болид не може да бъде настроен по вкуса му и той не се чувства удобно в него", призна Марко.

"Разследваме проблем с шасито на Фетел. Той и инженерите не намираха причина за драстично по-бързото износване на гумите спрямо Рикардо. При това става въпрос за същата кола и при разполагането на всички данни. Ще сменим болида на Себ, защото причината най-вероятно е пукнатина в зоната на окачването, водеща до износване при натоварване в завой. Когато във фабриката са готови с ново шаси, Фетел ще го получи", завърши австриецът.

                                                                                                                       formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2500 -: Април 26, 2014, 08:15:31 am »



Хакинен: Райконен губи от Алонсо, трябва да си реши проблемите

"Фетел също не се държи добре"

Двукратният световен шампион във Формула 1 Мика Хакинен отбеляза, че сънародникът му Кими Райконен губи от Фернандо Алонсо и "има проблеми". Кими изостана значително от съотборника си в първите четири състезания от шампионата и в класирането при пилотите е 12-и, докато Алонсо е най-близкият конкурент на лидерите Мерцедес и е на трета позиция.

"Кими има проблеми и те трябва да бъдат решени. Алонсо просто доминира над него. Разликата между тях не е никак малка. След четири състезания Кими трябва да се справя по-добре. Колата не може да е чак толкова зле и да му е невъзможно да се състезава с Алонсо. Кими трябва да даде признаци на подобрение, при това скоро", смята Хакинен.

Бившият пилот се съгласи, че би било полезно Райконен да поработи повече в симулатора, но това няма да е достатъчно. "Симулаторът е добра алтернатива, защото там могат да се пробват различни неща, но не искам да давам съвети на Кими, защото предполагам, че един световен шампион може да намери сам правилното решение на проблемите си, да бие съотборника си и да направи едно прилично представяне".

Хакинен отправи критика и към четирикратния световен шампион Себастиан Фетел за това, че не се подчинява веднага на отборните заповеди. Въпреки че германският пилот в крайна сметка пусна съотборника си Даниел Рикардо да го изпревари в Гран при на Китай, първоначално отговори "Нямам късмет", когато чу заповедта по радиото.

"За Фетел е неприятно Рикардо да го побеждава, но инструкциите от отбора трябва да бъдат следвани. Дори миналата година се изненадах от поведението на Фетел спрямо отбора му и сега продължава. Тези неща рано или късно ще му навредят. Може би планира да смени екипа си, но сега не се държи както трябва".

                                                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2501 -: Април 26, 2014, 08:17:39 am »



Марко: Сега разбрахте ли защо взехме Рикардо?

"Скептиците млъкнаха"

Даниел Рикардо доказа на всички, скептично настроени към неговото повишение, че заслужава да бъде в шампионския отбор. Хелмут Марко разкри, че дори в тима е имало противници на идеята Марк Уебър да бъде заменен от младия пилот на Торо Росо, но сега "всички млъкнаха".

"Бяхме абсолютно прави да вземем Рикардо. Тези в отбора, които тогава бяха против, сега не казват нищо", обясни Марко пред Билд в отговор на въпроса дали Ред Бул не трябваше да вземат някой като Кими Райконен, а не да залагат на млад и неопитен състезател.

В момента Рикардо се представя повече от добре и дори засенчва съотборника си Себастиан Фетел със същия RB10. Марко смята, че Рикардо потвърждава философията на Ред Бул: "трябва да се дава шанс на млади пилоти да покажат потенциала си за победа". "Даниел демонстрира, че може да се състезава наравно със Себастиан дори под изключително голямо напрежение и при трудни условия.", допълни Марко.

Освен, че не изостава от Фетел, Рикардо подобрява и атмосферата вътре в отбора, призна съветникът на тима. "Настроението в екипа е много по-хубаво. Пилотите ни са сплотени и вървим в една посока, а не в две отделни".

                                                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2502 -: Април 26, 2014, 08:20:32 am »



Ред Бул: Очакваме три десети подобрение от новото гориво на Total

Марко се надява да го получат до ГП на Испания

Отборът на Ред Бул очаква огромна помощ в преследването на Мерцедес от доставчика им на гориво Total. Сивият кардинал на шампионите Хелмут Марко заяви, че френската компания работи в тясно сътрудничество с доставчика на двигатели Рено. Австриецът очаква подобрение на времената от две до три десети на обиколка с подобреното гориво, което ще позволи на двигателите на Рено да бъдат настроени за по-висока мощност. Марко се надява това да се случи още за следващия кръг от сезон 2014 в Испания, с който стартира европейският сезон във Формула 1.

"Надяваме се съвсем скоро и ние да получим гориво, с което двигателят на Рено да работи по-ефективно. Ферари направиха голяма крачка в развитието си и показаха силно темпо в Китай. Там те се състезаваха с нов бензин", коментира Марко. "Надявам се и ние да получим такова от Total за следващата Гран при на Испания, с която започват състезанията в Европа. Очакваме с него да имаме повече мощност и да спечелим две до три десети на обиколка. Така поне ще имаме шанс да финишираме пред Ферари и да продължим да преследваме Мерцедес", завърши австриецът.

                                                                                                                      formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2503 -: Април 26, 2014, 08:22:13 am »

Новината за Шумахер се оказа нелепа шега

Германецът остава в кома



Информацията за събуждането от кома на Михаел Шумахер се оказа лъжа. Онлайн издания от Испания първи съобщиха, че мениджърката на Шуми Сабине Кем е заявила пред немската телевизия RTL следното: "Шумахер излезе от комата и дори разпозна жена си".

Това обаче се оказа пълна лъжа. Репортерката от "Билд" Никола Пол обаче разсея съмненията със статус в "Туитър": "Шумахер събуден? Съжалявам, но тези слухове от Испания изобщо не са верни. Кем тъкмо ми писа есемес, че не е говорила изобщо пред RTL".

                                                                                                            topsport.bg
« Последна редакция: Април 26, 2014, 08:27:12 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2504 -: Април 26, 2014, 06:52:38 pm »

F1 няма да се върне в Лонг Бийч поне до 2018 г.



Формула 1 няма да се върне в Лонг Бийч поне до 2018 г.. Това стана ясно, след като местните власти и организатори подновиха договори си с Индикар до тогава. Крис Пук – основател и промоутър на автомобилните надпревари на уличното трасе – имаше огромно желание старт от F1 отново да се провежда там. Той призна, че ще са необходими почти $10 млн., за да се приведе пистата в съответствие с последните изисквания за домакинство на Гран при.

Градският съвет на Лонг Бийч проведе няколко дискусии по темата и в крайна сметка единодушно одобри продължаването на контракта с Индикар. Споразумението е с опция за още двегодишно продължение.

Лонг Бийч приема надпревара от Формула 1 в периода 1976-1983 г.. След това там се провеждат състезания от КАРТ сериите. Пистата е в календара на Индикар от 2009 г..

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен