www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495766 пъти)

0 Членове и 7 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2565 -: Май 08, 2014, 09:12:47 pm »

Испания : Каталуния               





Дължина    307104 м.

Обиколки    66

Рекорд   1:22.68

Уеб сайт   www.circuitcat.com


Разписание на състезателния уикенд:

Св. тренировки 1   09.05.2014 г. 12:00 ч.

Св. тренировки 2   09.05.2014 г. 15:00 ч.

Св. тренировки 3   10.05.2014 г. 10:00 ч.

Квалификация   10.05.2014 г. 14:00 ч.

Състезание   11.05.2014 г. 15:00 ч.


                                                                              по данни от clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2566 -: Май 09, 2014, 06:16:08 am »

Мерцедес смятат Ферари, а не Ред Бул, за свой основен съперник в F1 този сезон



Мерцедес смятат Ферари, а не Ред Бул, за свой основен съперник в настоящия сезон във Формула 1, заяви изпълнителният директор (бизнес) на тима от Бракли Тото Волф. В тима, който доминира в първенството от началото на сезона, са на мнение, че потенциалът на болида F14 T и на Фернандо Алонсо е такъв, че ги превръща в по-опасни противници от четирикратните световни шампиони.

- Смятам, че ще е Ферари – заяви Волф в отговор на въпрос кой смята, че ще е основният съперник на Мерцедес в шампионата. – Те са единственият друг тим, който прави всичко – кола и задвижваща система – заедно (на едно място). И смятам, че Алонсо е пилот, който може да постигне всичко.

Според спортния директор на целия концерн Мерцедес Гран при на Испания ще покаже какво е реалното предимство на екипа на компанията.

- Не се страхувам от тази надпревара, но подхождаме към нея с огромен респект. Каталуния ще покаже колко добра е наистина колата ни, защото там се състезаваме на Ред Бул-ско трасе. Прогресът на Ред Бул в последните стартове бе изумителен, така че Каталуния ще е сериозна отправна точка. Наясно сме, че нещата ще стават все по-трудни за нас. Ако погледнете къде бяха Ред Бул на първия тест – на Херес – и къде са сега, то прогресът им е още по-впечатляващ. Ферари също демонстрират отлична форма напоследък. Нищо не е гарантирано – допълни Волф.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2567 -: Май 09, 2014, 06:17:39 am »

Този уикенд ще се разбере колко силна е колата на Ред Бул, смята Хамилтън



През уикенда за Гран при на Испания ще се разбере колко силна е колата на Ред Бул, смята Люис Хамилтън. Победителят в последните три надпревари е убеден, че най-голямото предимство на екипа му е задвижващата система. Според него характеристиките на пистата Каталуния ще извадят наяве най-добрите характеристики на RB10.

- Ред Бул са в съзнанието ми, тъй като имат автомобил с малко повече аеропритискане от нашия. Може би нямат толкова мощност, колкото нас. Каталуния е трасе, където аеропритискането е важно и затова според мен предстоящият уикенд ще е индикация колко е добър болидът им. Фернандо [Алонсо] бе с определено много по-добро темпо в последната надпревара, така че ние ще внимаваме и за Ред Бул, и за Ферари – заяви Хамилтън.

Световният шампион за 2008 г. отбеляза, че на испанската писта има по-малко прави.

- Данните сочат, че част от останалите екипи губят във втората част на правите, но това изоставане е значително съкратено тук. Тоест още преди да сложат новостите по болидите си, отделни отбори може да са по-близо до нас. Всички ще имат някакви компоненти този уикенд – някои повече, други не толкова много, но ще е интересно да видим дали предимството ни все още е налице – допълни англичанинът.

Той отново сподели, че усещането да дойде на писта и да знае, че има кола, с която е в състояние да спечели, е страхотно и не го е чувствал от доста време насам:

- Радвам се на момента, защото не се знае кога пак ще се случи. Пристигаш, превключваш на работен режим и т.н.. Сезонът сега е значително по-интензивен и се изисква съвършенство през всеки уикенд, за да постигнеш нужните резултати – особено когато имаш съотборник, вършещ изключителна работа.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2568 -: Май 09, 2014, 06:19:07 am »
Фетел: Няма нищо необичайно в смяната на шасито ми



Себастиан Фетел заяви, че няма нищо необичайно в смяната на шасито му за Гран при на Испания. Четирикратният световен шампион настоя, че това не е нещо необичайно. Той ще е с шаси, използвано по време на зимните тестове – основно за паралелни изпитания с другия болид.

Фетел е спокоен преди надпреварата и се надява този уикенда да отключи потенциала на своя RB10.

- Според мен смяната на шаси по принцип не е нещо необичайно. По принцип се прави, за да преминеш на по-нова версия. Но ние решихме, както посочих и преди, да се върнем към по-старо шаси, просто за да се убедим, че всичко е наред. Да видим дали можем да променим това, което искаме, да превключим и да опитаме отново – обясни Фетел на Каталуния. – Не смятаме, че нещо не бе наред с предишната версия, но въпреки това взехме решение да го сменим. Така че ще получим някои отговори тези дни.

Немският пилот заяви още, че винаги може да поглеждаш назад и да търсиш от какво да се оплачеш или да гледаш напред.

- Смятам, че ние се стараем да правим второто, да гледаме към следващия старт – продължи той. – Предстоят още много надпревари тази година. Досега не взехме толкова точки, на колкото се надявахме. Но така или иначе бяхме в лоша позиция след зимните тестове. Още в първата надпревара представянето се оказа по-добро от очакваното. Подиумът на Даниел [Рикиардо] в Австралия бе изключително положително развитие на нещата, но той бе отнет. Този в Малайзия показа, че вървим в правилната посока. Но все още го има чувството, че колата не е такава, каквато искаме. И това личи и по резултатите.

                                                                                                                        clubs1.bg
« Последна редакция: Май 09, 2014, 06:48:41 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2569 -: Май 09, 2014, 06:47:05 am »

Не можем отсега да мислим за подиум или победа в Испания, заяви Алонсо



Фернандо Алонсо предупреди, че Ферари не могат да мислят от началото на уикенда за Гран при на Испания за подиум или победа в домашния за него старт от шампионата. Повод за подобни очаквания бе подиумът на испанеца в предишния старт в Китай. На пистата в Шанхай бе отбелязано значително подобрение в представянето на Скудерията. Техническият директор Джеймс Алисън заяви, че болидът F14 T е бил доста по-различен в Китай в сравнение с Бахрейн, така че не е коректно да се сравнява класирането в двете надпревари.

На въпрос възможен ли е подиум и в петия кръг от първенството, Алонсо отговори:
- Не, не мисля. Не можем да започнем уикенда с мисълта, че ще се качим на почетната стълбичка. Или да мислим, че сме в състояние да спечелим състезанието. Това ще създаде... фалшиви цели за всички. В Бахрейн финиширахме девети и десети, в Китай взехме подиум, защото имахме някои нови неща. Но не сме в позиция да заявим, че ще се борим за топ 3 и тук. Ще дадем най-доброто от себе си, но знаем, че ще е труден уикенд. Все пак не се знае – това е спорт и всичко може да се случи. Но ако днес ви кажа, че ще водим битка за подиум, вероятно ще ви излъжа, а не искам да го правя заради всички хора, които ще дойдат.

Алонсо допълни, че стечението на обстоятелствата също е помогнало в Китай: измъкна се без сериозни последици от инцидента на старта, двата Ред Бул-а се забавиха, спираният му в бокса бяха силни.

Все пак характеристиките на пистата Каталуния може да са от полза на Ферари, смята Фернандо.

- Трябва да изчакаме, за да видим дали характерът на конфигурацията ще ни помогне в някаква степен. Има една сериозна права. Ние ще разполагаме с отделни нови компоненти, но нищо сериозно. Реалисти сме и ще подобряваме всичко стъпка по стъпка. Разликата спрямо Мерцедес е голяма, но шампионатът е дълъг. Трябва да използваме целия си потенциал. Да се надяваме, че няма да е твърде късно, докато наваксаме – каза още испанецът.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2570 -: Май 11, 2014, 08:38:34 am »

Хамилтън най-бърз в първата тренировка на Каталуния



Люис Хамилтън (Мерцедес) бе най-бърз в първата тренировка преди Гран при на Испания. Второ време записа Дженсън Бътън с Макларън, а трети е Даниел Рикиардо (Ред Бул).

Първото време в сесията бе записано от Данил Квят (Торо Росо) 4 минути след началото – 1:37.986 мин, като след това го свали на 1:36.471. Фернандо Алонсо излезе с новото предно крило на Ферари, което е един от множеството нови компоненти на Скудерията за уикенда в Испания. Болидът на испанеца, както и доста от останалите автомобили бяха сериозно покрити с аеробоя, за да се изследва поведението на елементите. Докато той работеше с предното крило пък, съотборникът му Кими Райконен се съсредоточи с екипа си върху задното.

Новостите в автомобилите – независимо от твърдението, че развитието на колите вече не е на отделни стъпки през няколко старта, а непрекъснат процес, продължаващ през целия сезон – са най-сериозните от началото на сезон 2014 г. Заубер C33 е с цели 15 кг по-лек, макар Адриан Сутил да не пожела да потвърди точното число. За сметка на това немският пилот призна, че е опитвал да изкара два дни без храна, за да свали килограми, тъй като е доста по-тежък от съекипника си Естебан Гутиерес. Маруся са с ревизии на предното окачване и се надяват те да им донесат аеропредимство в битката с Катерам в дъното на колоната.

Всички се прибраха в боксовете след една-две опознавателни обиколки. Люис Хамилтън се обади, че иска да се върни оригиналните огледала на F1 W05, тъй като новите не му харесаха. На трасето не се случваше кой знае какво, въпреки че пилотите разполагат с допълнителен комплект за гуми за първите 30 минути от сесията.

Мерцедес, въпреки че доминират от началото на шампионата, не си позволяват отпускане. На Каталуния отборът е с нови страници на предното крило и промени в областта на кутиите за радиаторите. От тима споделиха през последните дни, че ще е особено интересно да се види каква е реалната разлика между тях и останалите отбори, като освен това преименуваха болида си – от F1 W05 на F1 W05 Hybrid. Това бе направено, за да се акцентира върху новата задвижваща система и важността на хибридните системи в него.

На пистата пък лявото огледало на Форс Индия-та на Серхио Перес се счупи и се наложи той да го придържа и прибере, след което се върна в бокса.

25 минути след началото на тренировката Себастиан Фетел спря на излизането от пети завой и слезе от колата. Четирикратният световен шампион е със сменено шаси за уикенда в Испания. Той обясни, че в промяната няма нищо необичайно. С отбора решили да се върнат към използвано в предсезонните тестове шаси, за да проверят определени неща, но работата му не потръгна както трябва. Фетел взе пожарогасител от маршалите, след като колата му бе изтеглена настрани и след това проверяваше задната част на RB10. Кристиан Хорнер обясни, че електрическата система е изключила и за момента не е ясно каква е причината.

Хамилтън бе начело в класирането след първия половин час работа. Неговото време бе 1:28.028. Втора позиция заемаше Нико Розберг, следван от Даниел Рикиардо, Алонсо, Дженсън Бътън, Кими Райконен, Фелипе Наср (в кокпита на Валтери Ботас), Нико Хюлкенберг, Фелипе Маса и т.н.

Маркус Ериксон бе предупреден, че има софтуерен проблем във връзка с двигателя му, какъвто се е появил и при други екипи със задвижваща система Рено. Френският екип е с еволюция на софтуера си в Испания и се надяваше да намали разликата спрямо Мерцедес. Във Вири-Шатийон предполагат, че ще могат да използват пълната мощност на системата си някъде към Гран при на Канада.

Розберг пък имаше проблеми с охлаждането на ERS. Болидът на Фетел бе прибран в бокса 40 минути преди края на сесията, а Дженсън Бътън излезе пръв с 1:27.891. Макларън имат нови неща за MP4-29, но самите те ги определиха като „малки аерокомпоненти, за които се надяваме да имат ефект”. От отбора заявиха освен това, че нямат намерение да изпробват подобен на Лотус Е22 нос, каквато информация се появи през последни дни.

Повреда в спирачките бе причина третият пилот на Заубер Гийдо ван дер Гарде да излети от пистата. Ферари продължиха паралелните изпитания на различните версии на крилата си, докато в падока пристигна президентът на компанията Лука ди Монтедземоло.

В края на тренировката Хамилтън вървеше много силно, но намали рязко в последния сектор и загуби цели 7 секунди. Той продължи с втори бърз тур и този път даде най-добро време – 1:27.109. Англичанинът се обади, че гумите му се повреждат бързо, но в следващата обиколка свали постижението си до 1:27.023. Бътън остана втори, следван от Рикиардо, Алонсо, Розберг, Райконен, Кевин Магнусен, Пастор Малдонадо, Перес, Маса и т.н.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2571 -: Май 11, 2014, 08:40:01 am »

Алонсо изненадан от представянето на Фетел



Фернандо Алонсо призна, че е изненадан от представянето и като цяло формата на Себастиан Фетел от началото на сезон 2014 г. във Формула 1.

Уикендът на четирикратния световен шампион и в Испания не тръгна като хората. Той спря на пистата след едва четири обиколки, след като електрическата система в неговия RB10 изключи и повече не се появи на пистата.

- Себастиан вероятно не впечатлява хората като в миналото. Тази година [Даниел] Рикиардо е по-бърз в три от четири надпревари – изненада за всички, както и предполагам за него самия – заяви испанецът, цитиран от ВВС Спорт.

Пилотът на Ферари обаче е убеден, че Фетел ще се върне в битката, след като Ред Бул и Рено разрешат проблемите си:

- Когато Ред Бул поправят всичко, а Рено дадат малко повече мощност, за да се елиминира изоставането на правите, съм сигурен, че Себастиен отново ще е в топформа и пак ще е фаворит. В момента обаче представянето е изненадващо.

Рикиардо, който според доста наблюдатели се справя с RB10 значително по-добре от съотборника си, се опита да не навлиза в темата. Той заяви, че не знае колко изненадваща е неговата форма.

- Ясно е, че аз вярвам в себе си, уверен съм, иначе е трудно да се достигне това ниво. Но все още е твърде рано (за категорични твърдения). Нещата вървят добре и съм щастлив от това. Чувствам се чудесно зад волана. Що се отнася до Себастиан, то няма значение дали е разполагал с най-добрата кола или не (в предишните сезони). Специален си, щом си станал четири пъти световен шампион – заяви австралиецът.

Съветникът на екипа на Ред Бул Хелмут Марко призна наскоро, че в отбора са останали изненадани от бързото адаптиране на Рикиардо. Австриецът отбеляза, че Даниел е не просто бърз, а постоянен и остава такъв, независимо на какво напрежение е подложен.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2572 -: Май 11, 2014, 08:41:30 am »

Мерцедес доминира в петъчния ден в Испания



Люис Хамилтън доминира и във втората свободна тренировка в Барселона, след като остави на близо половин секунда зад себе си своя съотборник в Мерцедес, Нико Розберг. Третото място зае пилотът на Ред Бул, Даниел Рикиардо, следван от пилотите на Ферари, Фернандо Алонсо и Кими Райконен, и тези на Макларън, Кевин Магнусен и Дженсън Бътън.

Втората свободна тренировка започна с информацията, че Себастиян Фетел няма да може да вземе участие в нея, заради проблема в колата от сутринта. Пилотът на Ред Бул остана с едва четири обиколки в петъчния ден, след като се разбра, че проблемът с кабелите в смененото шаси на германеца е доста по-сериозен от очакваното. Така за Даниел Рикиардо остана да свърши доста работа за екипа на Ред Бул.

Условията на пистата продължиха да са чудесни. Температурата на въздуха бе 23 градуса, докато тази на асфалта надхвърляше 40 градуса. Тези температури явно бяха проблемни за колите, като доказателство за това бе запалването на колата на Фернандо Алонсо малко преди началото на втората сесия. След кратка паника в бокса на Ферари огънят обаче бързо бе потушен и колата без особени поражения бе изведена от испанеца на пистата.

Проблеми имаше и за Макс Чилтън, чиято Маруся със задвижваща система на Ферари бавно се прибра в бокса заради проблем със софтуера. Проблеми имаше и Адриян Сутил, който бе принуден да пропусне първите 20 минути, докато механиците се опитваха да отстранят проблемите по колата му.

На пистата пък не случваше нищо ново. Пилотите на Мерцедес поведоха след първите излизания с твърдите гуми, следвани от Рикиардо и състезателите на Ферари. Последва кратко затишие преди пилотите да започнат да правят своите първи излизания с медиум сместа.

И с нея нещата не изглеждаха много по-различно, като Рикиардо поведе, но почти незабавно бе изместен още след първите излизания с по-меката смес на Хамилтън и Розберг. Англичанинът направи обиколка, която бе по-добра с почти половин секунда от тази на германския му съотборник.

Рикиардо бе трети, следван от Алонсо и Райконен. Шеста и седма позиция пък заеха пилотите на Макларън, Магнусен и Бътън. Проблемите за Лотус пък продължаваха, като колата на Грожан загасна на изхода на питлейна и механиците трябваше да го добутат обратно в бокса. Малдонадо пък от своя страна получи повреда в скоростната кутия в края на сесията.

След бързите обиколки с медиум сместа голямата част от пилотите започнаха настройването на колите си за дълга серия от обиколки. Тук отново темпото на болидите на Мерцедес бе впечатляващо. Двамата пилоти правеха обиколки в рамките на 1:30 мин. при положение, че най-доброто време дадено от Хамилтън бе 1:25.524 мин. Рикиардо бе пилотът, който се доближаваше най-много до темпото на Мерцедес-ите в дълга серия от обиколки. Надеждите на Ферари, че в дълга серия от обиколки разликата спрямо лидерите няма да е толкова сериозна, колко в една обиколка, не се оправдаха въпреки сериозните промени по колата спрямо уикенда в Китай.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2573 -: Май 11, 2014, 08:43:12 am »

Хамилтън приятно изненадан от резултатите в петъчния ден



Люис Хамилтън постигна време от 1:25.524 мин. в петъчния ден, което бе с почти половин секунда по-добро от това на съотборника му в Мерцедес, Нико Розберг. Това бе и една от причините англичанинът да е изключително доволен днес вечерта.

„Определено направихме сериозни подобрения по колата, след като сутринта не бях никак доволен от баланса“, обясни Хамилтън. „Промените повлияха добре и бях приятно изненадан от поведението ѝ следобед. Надявам се да бъде така и в състезанието.“

За да спечели надпреварата в неделя обаче Хамилтън ще се нуждае от добра стартова позиция, защото само два пъти състезанието е печелено от пилот, който не е стартирал от първа редица.

„Полпозишънът тук е много важен, защото е много трудно да се изпреварва. Така че ако успееш в събота все едно си спечелил половината състезание. Ще направим всичко възможно да се представим добре и утре, и други ден.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2574 -: Май 11, 2014, 08:45:04 am »

Фетел остава спокоен въпреки едва четирите обиколки в петъчния ден



Петъчният ден не протече по желания от Себастиян Фетел начин. След едва четири обиколки пилотът на Ред Бул трябваше да прекрати работата си.

„За съжаление един малък дефект ни удари доста сериозно“, заяви шампионът в края на петъчния ден. „Преди не ни се е случвало нещо подобно. Получи се късо съединение заради което трябваше да сменим всички кабели в колата. Нещо, което не става за пет минути. Можете да си представите. Новите коли са пълни със сензори и кабели, така че това е доста трудоемка и продължителна процедура.

Повредата няма нищо общо с това, че искаме и се опитваме с всички средства да наваксаме изоставането си. Повредата като цяло не е сериозна, но просто от съображения за сигурност преценихме, че е добре да сменим всички кабели. За утре всичко ще е наред.

Ще се опитаме да се възползваме от данните, които Даниел днес събра. За съжаление не успях да работя по подготовката за състезанието и сравнението на гумите. Така че уикенда се очертава тежък. Има доста неща, върху които трябва да поработим. Хубаво е, че проблемът се случи днес, а не утре или в други ден.

Мерцедес остава отбора, който всички се опитват да настигнат. Преднината им е сериозна. И тук има дълги прави, на които ще имат предимство. Ще се опитаме да компенсираме в завоите.“

                                                                                                                 clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2575 -: Май 11, 2014, 08:46:19 am »

Розберг: Имаме още работа по баланса



Нико Розберг завърши на второ място в петъчния ден в Барселона, но въпреки това не бе особено доволен, след като изостана на почти половин секунда от своя съотборник Люис Хамилтън. Сутринта той направи едва девет обиколки, след което трябваше да изключи колата си заради проблеми с охлаждането. Това определено се отрази на формата му, защото той имаше доста по-малко време, за да намери правилните настройки.

„Все още не съм намерил правилния баланс“, обясни Розберг. „Правим всичко възможно, но всеки път когато излизах днес условията бяха различни и всеки път започвах отначало. Трябва да се адаптирам към промените в температурата. Това е един константен процес всеки уикенд, но до сега не успях да намеря желаните настройки.

Все още се надявам, че ще мога да проведа един нормален уикенд. Проблемът от сутринта не бе сериозен, но определено ме постави в по-неизгодна позиция.

Трудно начало на уикенда и имаме доста работа пред себе си. Все още не се чувствам достатъчно добре в колата, а освен това в дългата серия от обиколки имаше доста трафик, което ни затрудни.

Спечелването на квалификацията тук е доста важно, защото е трудно да се изпреварва. Но дори и да не успея утре остава сериозен шанс за успех. Ако успееш да направиш добър старт, всичко е възможно.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2576 -: Май 11, 2014, 08:47:28 am »

Рикиардо разочарован от сериозното предимство на Мерцедес



Даниел Рикиардо призна, че е разочарован от сериозната разлика между Мерцедес и Ред Бул. Австралийският пилот на Биковете се класира на трета позиция в петъчния ден зад пилотите на екипа на германския производител, но и в двете сесии днес бе с около секунда по-бавен от Люис Хамилтън. Рикиардо признава, че не е учуден от предимството на Мерцедес, но смята че за него ще е трудно да се бори Розберг и Хамилтън.

„Ние определено постигаме прогрес, но за съжаление не изглежда Мерцедес да се забавят“, разсъждава Рикиардо. „Има известно разочарование, защото те продължават да са силни на всяко трасе. Надявах се да сме намалили изоставането си, но днес то изглеждаше сериозно.

Надяваме се скоро да успеем да намалим разликата в бъдеще, защото ще е много приятно да се боря за победи, но за момента третото място изглежда най-доброто, на което сме способни.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2577 -: Май 11, 2014, 08:48:55 am »

Задоволство в Уилямс след първия ден



В Уилямс определено имаше задоволство след края на петъчния ден, въпреки че Фелипе Маса зае осма позиция, а Фелипе Насър и Валтери Ботас се класираха 14-и съответно в първата и втората свободна тренировка.

„Денят бе доста ползотворен, след като успяхме да свършим доста работа по отношение на баланса на колите и работата с гумите“, направи равносметка Роб Смедли, отговарящ за операциите на пистата. „Тестването на новите части днес също бе много важно. Успяхме да свършим всичко планирано и радостното бе, че всички нови елементи функционираха така, както очаквахме, че и по-добре.“

„Чудесно начало на уикенда с много нови части по колата, които я подобриха така, както очаквахме“, радваше се и Фелипе Маса. „Трудно е обаче да се каже, къде се намираме спрямо останалите отбори. Това ще видим едва утре. Нуждаем се от още притискане в задната част на колата. Нещата се подобриха значително спрямо началото на сезона, но все още не са такива, каквито желаем. Изглежда, че медиум сместа ще е най-добрата за уикенда тук. Имаме трудности с твърдите гуми, но с тях подобна е картината и при останалите. Винаги е хубаво, когато има нови части и те функционират така, както се очаква от тях, а и по-добре.“

„Имам известни проблеми със задната част на колата в трети завой, където тя е доста нервна“, обясни от своя страна и Ботас. „Нещата стават още по-неприятни и когато има страничен вятър. Доста е хлъзгаво там. Барселона е трасе, къде има нужда от добро прилепяне в задната част. Направихме някои малки промени, но те не повлияха особено много.“

„Имаме още доста работа пред себе си“, призна Смедли. „Трябва да оптимизираме баланса на колите и скоростта им на правите. Това ще ни позволи да се борим за по-предни места в квалификацията и състезанието.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2578 -: Май 11, 2014, 08:50:43 am »

Макларън със скромни цели в Испания



Въпреки че заеха шесто и седмо място пилотите на Макларън изостанаха с повече от 2 секунди от тези на Мерцедес и с близо половин секунда от тези на Ферари. Екипът от Уокинг не си прави илюзии, че ще може да се бори за победата в този уикенд и затова фокусът е върху налагането срещу отборите в средата на таблицата като Уилямс и Форс Индия.

„Днес сутринта изглеждахме по-бързи, отколкото сме в действителност“, обясни Бътън след края на петъчните тренировки. „Изглеждахме по-бързи от Ред Бул и Ферари. Но следобед се видя, че те са с близо секунда по-бързи от нас. Очакваме да сме именно там, където се класирахме във втората сесия. Целта ни е да се справи с пилотите на Форс Индия и Уилямс. Може би ще успеем да постигнем успех, но само ако поработим още върху представянето си в дълга серия от обиколки. При по топли температури, като тези следобед, за нас бе трудно да извадим всичко от колата. С по-малкото притискане колата върви добре само при по-ниски температури. Имаме подобрения, чиято цел е да се подобри поведението на болида. Надяваме се това да ни е от помощ, за да се справим с конкурентите си. Добър резултат ще е и да успеем да извадим всичко от колата. Все още обаче е трудно да кажем, къде точно се намираме.“

„Харесвам това трасе и колата тук се държи много по-добре от Шанхай“, обясни от своя страна Магнусен. „Затова се надявам на значително по-добър резултат този уикенд. Мисля, че новите части функционират добре. Няма да обърнат света, но са крачки напред в правилната посока. Големите промени не винаги са добри. Не може изведнъж да повишиш неимоверно притискането без да имаш добър баланс. Ако нещата не се объркат мисля, че ще успеем да се наложим срещу отборите в средата на таблицата. Не сме там, където искаме да бъдем, но смятам че имаме напредък спрямо показаното в Китай.“

„Днес видяхме с каква невероятна скорост се развива Формула 1“, изрази мнението си тим шефът Ерик Булие. „Имаме доста нови елементи по колата и сме доволни, че те ни дърпат напред. Мисля, че сме решили част от проблемите, които имахме в Китай. Правим малки крачки в правилната посока. Пътят към върха е много дълъг.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2579 -: Май 11, 2014, 08:51:59 am »

Мерцедес начело и след третата свободна тренировка



Пилотите на Мерцедес, Нико Розберг и Люис Хамилтън отново бяха най-бързи и в третата свободна тренировка в събота сутринта. Третата позиция остана за Фернандо Алонсо с Ферари, следван от Фелипе Маса (Уилямс), Ромен Грожан (Лотус), Кевин Магнусен (Макларън) и Даниел Рикиардо (Ред Бул). По всичко изглежда, че първата редица в днешната квалификация отново ще е запазена за Сребърните стрели.

Третата свободна тренировка започна при доста приятни условия, като температурата на въздуха бе малко над 20 градуса, а тази на асфалта бе 27. Пилотите щурмуваха трасето още след светването на зелената светлина в края на питлейна, но щурмът на повечето от тях продължи само една обиколка, в която бе проверено действието на системите.

В последствие на пистата останаха тези, които във вчерашния ден имаха проблеми и трябваше да наваксват загубеното време. Фернандо Алонсо и Кими Райконен поведоха след първите 20 минути, продължавайки с работата си по новите елементи на Ферари.

Нико Розберг и Люис Хамилтън пък се оплакаха от дребни проблеми, като германецът имаше проблем с DRS системата, докато неговият колега не бе доволен от калибрирането на волана, като в изправено положение на волана колата дърпаше в дясно.

След коригирането на тези проблеми обаче за двамата пилоти на Мерцедес не бе проблем да поведат убедително в класирането. Времената на двамата бяха значително по-добри от тези на останалите. Показателно бе, че дори с по-меката смес Фетел успя да запише трето време по-слабо с около 1,5 сек от това на водача Розберг.

Двадесет минути преди края на последната свободна тренировка пилотите на Мерцедес оставаха начело, следвани от Фелипе Маса, успял да подобри времето на Фетел с твърдите гуми. Германецът оставаше четвърти, следван от Алонсо, Рикиардо и Бътън.

Още с първото си излизане на пистата с медиум сместа Розберг подобри времето си с повече от 0,6 сек. докато съотборникът му Хамилтън допусна грешка в последния сектор и се прибра в бокса.

Макс Чилтън от своя страна допусна грешка на четвърти завой и предизвика жълти знамена, след като остана в чакъла. Магнусен и Бътън пък изведоха болидите на Макларън на трето и четвърто място при опитите си с медиум сместа в края на сесията, но времената им бяха с две секунди по-бавни от това на водача.

Това остави впечатлението, че предимството на Мерцедес спрямо показаното в Китай дори може и да се е увеличило, въпреки многото новости при всички отбори. Дори и в развитието екипът от Бракли показва темпо, което се оказва недостижимо за останалите.

Фернандо Алонсо записа трети резултат в края на сесията, но отново с повече от 1,3 сек. от времето на Розберг. Маса се нареди четвърти, а Ромен Грожан показа признаци на събуждане в Лотус с пето време.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен