www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495780 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2610 -: Май 16, 2014, 07:53:55 pm »

Развитието на Макларън ще зависи от представянето в Австрия и Англия



Развитието на Макларън МР4-29 ще зависи от представянето на тима в Гран при на Австрия и Великобритания. Ако резултатите на екипа от Уокинг не са задоволителни, отборът може да предприеме радикален подход по отношение на колата си, заяви рейсинг директорът на тима Ерик Булие.

Макларън записаха двоен подиум в първия старт за годината, но от три надпревари насам не са взимали и точка. Следващите кръгове – в Монако и Канада – са на писти с много различен характер от трасетата, където бяха проведени първите пет състезания от календара. При това положение Булие смята, че отборът така или иначе няма да разбере дали последните новости наистина работят, докато не дойде стартът на Ред Бул Ринг.

- Трябваше да проведем детайлно проучване, за да разберем защо болидът ни не се представя добре, как да го развиваме и дори да поставим под въпрос концепциите ни за въвеждане на новости, ежедневното развитие на болида. Сега всичко си е на място. Истина е, че започваме доста отдалеч, но имаме много добри показатели по отношение степента на развитие (в рамките на един сезон). Пистите в Монако и Канада са специални по отношение на конфигурацията, така че въпросът как да наваксаме и колко бързо го правим остава за Австрия и Силвърстоун. Не казвам, че ще спечелим в Англия, но там ще знае какъв е потенциалът ни за по-нататък – обясни Булие.

Според него отборът едва ли ще се съсредоточи на много ранен етап от 2014 г. върху следващия сезон, когато ще използва задвижваща система на Хонда:
- При настоящите рестрикции и варианта 30/30 (30 часа работа в аеродинамичния тунел или 30 терафлопа CFD изследвания/данни, или комбинация от двете възможности – б.р.) всичко е много различно в сравнение с времето, когато можеше да се работи 24 часа, 7 дни в седмицата в тръбата. Но е възможно около Силвърстоун да предприемем по-радикален подход към колата, не толкова да се прехвърлим към проекта за догодина.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2611 -: Май 16, 2014, 07:56:02 pm »

Малдонадо пръв във втория ден тестове в Испания



Пастор Малдонадо (Лотус) даде най-добро време във втория ден тестове на пистата Каталуния в Испания. Венецуелецът изкара може би най-добрия си ден на трасе от началото на годината. Той направи 102 обиколки без съществени проблеми, проведе поредица аероизпитания, проверки на настройки, промени в реглажите. Времето му бе дадено с гуми суперсофт късно следобед.

- Това бе първият ми нормален ден тестове този сезон – призна Малдонадо. – Всичко премина по план, изпълнихме цялата си програма.

Нико Розберг записа второ време, като също прехвърли сто тура за деня. В началото на тренировката той изпита ново решение за подобряване звука от задвижващата система. Устройството, приличащо на мегафон, предизвика доста коментари. Скоро Мерцедес се върнаха към конвенционалната спецификация на болида и продължиха работата по нормалната си програма.

Трето постижение даде Кими Райконен. Финландецът и Ферари успешно наваксаха пропуснатото вчера време. Най-много проблеми от топекипите имаха Ред Бул. Себастиан Фетел не успя да излезе на пистата през първите два часа. Следобед четирикратният шампион вървеше значително по-стабилно и записа общо над 70 обиколки.

Сериозно внимание бе отделено на Сузи Волф и първия й тест за Уилямс този сезон. Съпругата на спортния директор на Мерцедес записа пето постижение (зад Естебан Гутиерес със Заубер). Нейно завъртане и излитане в зона за сигурност накара механиците да прегледат колата, но нямаше сериозни поражения.

Форс Индия и Макларън провеждаха тестове за Пирели. Третият пилот на тима от Силвърстоун Дани Хункандея причини две спирания на сесията (веднъж се удари в предпазна бариера, а следобед заседна в чакъл). Зад волана на МР4-29 пък бе Щофел Вандоорн. Той за първи път кара болид от F1 и натрупа най-много обиколки от всички – 136.

Катерам изобщо не участваха в днешните тренировки. Отборът прецени какви са повредите по колата от вчерашната катастрофа на Камуи Кобаяши и реши, че е по-разумно да се прибере в базата си, за да се подготви за Гран при на Монако.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2612 -: Май 16, 2014, 07:57:22 pm »
Изпробваното решение за звука не работи, заяви Розберг



Тестваното днес възможно решение за увеличаване на звука от задвижващите системи на болидите от Формула 1 не работи добре, бе заключението на Нико Розберг след проведения на пистата Каталуния тест.

Немският пилот на Мерцедес кара сутринта с подобното на мегафон устройство. Тимът от Бракли пое ангажимента да изпита системата, след като екипите се договориха да потърсят заедно с производителите на двигатели начин да усилят звука. Резултатът бе далеч от желания ефект, като присъстващи на пистата наблюдатели споделиха, че разликата в шума е минимална.

- За съжаление системата не промени нищо. Затова се върнахме към нормалната спецификация и продължихме да работим. Желанието ни е наистина да увеличим звука – заради спорта. Необходимо е да продължим да търсим решение, защото това днес не бе правилното. Всичко си бе същото като преди – обясни Нико.

Той обаче бе доволен от останалата свършена работа. Мерцедес се трудиха по спирачките – област, в която Розберг не се чувства напълно комфортно досега в състезанията.

- Открихме много интересни неща, както и за двигателя и т.н.. Дни като днешния са безкрайно полезни. По време на състезателен уикенд не можеш да изпробваш компоненти и всичко останало по такъв начин, защото всяка серия е различна от предишната. На тестове научаваш с пъти повече – допълни той.

                                                                                                                           clubs1.bg
« Последна редакция: Май 17, 2014, 06:58:20 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2613 -: Май 16, 2014, 07:59:18 pm »

Вандоорн щастлив от F1 теста си, Макларън впечатлени от белгиеца



Щофел Вандоорн впечатли екипа на Макларън, а самият той остана доволен от първия си тест с болид от Формула 1. Белгийският пилот, за когото се смята, че със сигурност ще стане титуляр в тима от Уокинг, понастоящем се състезава в GP2 с екипа на АРТ, но получи шанс да кара MP4-29. От екипа коментираха, че е проявил забележителна зрялост, дал е чудесна обратна информация на инженерите и е изградил много стабилно темпо в рамките на деня.

Макларън бяха един от екипите, работещи през вчерашния ден с Пирели, така че Вандоорн прави основно изпитания на прототипни спецификации хард за 2015 г.. Той обаче успя да вмъкне и серия с медиум от настоящия сезон през втората половина от деня.

- Това бе фантастичен ден за мен – първото ми изживяване зад волана на автомобил от Формула 1 – коментира 22-годишният белгиец. – Бе ми дадена великолепна възможност да натрупам много обиколки. Искам да кажа огромно благодаря на хората в тима. Всички бяха невероятно добре настроени, помагаха ми. Беше страхотно и да дам приноса си към тест програмата им. 136 обиколки е фантастично постижение, което освен това ми дава право да получа суперлиценз за F1.

Следващото нещо, върху което Вандоорн ще се съсредоточи, са GP2 надпреварите, които ще се проведат в Монте Карло през следващата седмица. Състезанията са част от поддържащите стартове за Формула 1.

Междувременно настоящите титуляри на Макларън Дженсън Бътън и Кевин Магнусен провеждат подготовка за Гран при на Монако в завода в Уокинг.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2614 -: Май 16, 2014, 08:00:56 pm »

Сузи Волф не се притеснява от ничии други очаквания освен тези на Уилямс



Сузи Волф не се притеснява и не се ръководи от нечии други очаквания освен тези на Уилямс, заяви самата тя след първия си ден тестове с FW36. Развойният пилот на тима от Гроув пое работата след Фелипе Маса. Тя направи 55 тура и даде пето време през втория ден изпитания на пистата Каталуния. Това бе част и от подготовката й за участие в петъчни свободни тренировки по време на състезателните уикенди във Великобритания и Германия.

- Всъщност не се притеснявам особено какво очакват другите хора. Причината е, че някои очакват да съм безкрайно назад, други – да свърша толкова добра работа, колкото и момчетата в екипа. Най-важното за мен бе се справя както трябва заради отбора. Дори не гледах времената в таблицата – не погледнах нито веднъж натам, тъй като имах свои собствени цели, поставени от тима. Те имат очаквания какво би трябвало да постигам с различните типове гуми, така че аз към това и се стремях. Това е Формула 1 и в крайна сметка най-важното е да извлекат максимално силно представяне от мен, не да ме сравняват с други – сподели съпругата на спортния директор на Мерцедес Тото Волф.

Сузи отбеляза, че началото на деня и било малко по-трудно, тъй като FW36 се различава съществено от миналогодишната кола, с която тя имаше опит:
- Трябва да мислиш повече за отделни елементи и се наложи много бързо да науча куп неща. Отборът ми помогна страшно много да преодолея препятствията. Чувствам се готова за предстоящото ми участие в тренировки по време на състезателен уикенд.

Главният инженер на тест и поддържащия екип Род Нелсън отбеляза, че денят на Уилямс е бил много продуктивен.

- Сузи изпълни няколко аероизпитания, тестове на контролни системи и преминахме през цялата ни програма още сутринта. След това целта бе тя да натрупа време зад волана, тъй като трябваше да разбере и научи тънкостите в управлението на FW36, в поведението на колата. Подобрението във времето освен това ни помогна да съберем нужните ни данни и сега имаме достатъчно информация за анализ – допълни той.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2615 -: Май 17, 2014, 07:13:43 am »



Рикардо: Добрите отношения с Фетел не са само за пред камерите

"Преди състезание закусваме заедно, което е рядкост при пилотите"

Даниел Рикардо потвърди, че добрите отношения със съотборника му в Ред Бул Себастиан Фетел не са само за пред камерите. Австралиецът стартира по-добре сезона от титулувания германец, но противно на очакванията това не развали отношенията им извън и на пистата.

Себастиан дори на два пъти пропусна пред себе си Даниел, който в тези състезания бе съхранил по-добре гумите си и получи по-добра стратегия от Ред Бул.

"Радвам се, че мога да се състезавам с темпото на Фетел и дори да финиширам пред него. Сезонът се развива по-добре за мен, той имаше няколко повреди, които му попречиха в работата с новия болид. Себ обаче не е загубил таланта си да побеждава и съвсем скоро ще се върне на познатото си ниво. В Испания щом чух, че печели място след място, ми стана ясно, че ще стигне до мен. В Барселона той беше много бърз и агресивен в изпреварванията", коментира случилото се в първите пет кръга от сезон 2014 Рикардо.

"Отношенията ни като съотборници наистина са много добри. Имаме еднакво чувство за хумор, което подобрява значително атмосферата в тима. Трябва да ви кажа, че закусваме заедно по време на състезателния уикенд. Това е изключително рядко срещано при съотборници във Формула 1", завърши австралиецът.

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2616 -: Май 17, 2014, 07:19:29 am »



Хил: Нико имаше две възможности да спре Люис и ги пропиля

"Това може да му коства битката за титлата"

Според Деймън Хил пилотът на Мерцедес Нико Розберг е имал две златни възможности да спре победния ход на съотборника си Люис Хамилтън, но ги е пропилял. Световният шампион от 1996 година визира Гран при на Бахрейн и миналия кръг в Испания. Освен отпадането при откриването на шампионата в Австралия, четирите следващи състезания от сезона бяха спечелени от Хамилтън, което постави Нико в позицията на догонващ съотборник, което намалява увереността му с всеки старт.

"Розберг имаше две златни възможности да спре победния ход на Хамилтън, но за негово съжаление ги пропиля", коментира случващото се в Мерцедес Деймън. "Това може да му коства битката за титлата, защото вече е догонващият съотборник в Мерцедес и това намалява увереността му", завърши световният шампион от 1996 г..

                                                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2617 -: Май 17, 2014, 07:25:22 am »



Ред Бул не планират да се разделят с Рикардо скоро

"Освен ако Ферари не преследват и него"

В Ред Бул са на мнение, че новият им пилот Даниел Рикардо вече е доказал, че заслужава да остане в отбора и за следващия сезон във Формула 1. Договорът на Даниел с шампионския тим е за три години, но отборите често вмъкват клаузи за лесно разваляне в случай, че новият състезател не отговори на очакванията. В случая на Рикардо явно Ред Бул няма да се чудят как да го изгонят, а как да го задържат.

От началото на сезона Рикардо показа, че не е по-слаб от съотборника си - световният шампион Себастиан Фетел. Затова шефът на отбора Кристиан Хорнер очаква догодина пилотите на Ред Бул да са същите.

"Ние винаги сме вярвали в стабилността и последователността. Даниел има дългосрочен договор с нас и е много малко вероятно да отиде другаде догодина - освен ако Ферари не преследват и него (както се носят слухове за дизайнера им Ейдриън Нюи).

Хорнер сподели, че освен страхотно представяне, Рикардо се разбира добре и с Фетел. "Даниел върши страхотна работа тази година, толкова е спокоен в колата. Продължава да ни впечатлява със скорост и подход. Наслаждава се на това, което прави, и се усмихва постоянно. Удоволствие е да е част от отбора. Двамата със Себастиан работят изключително добре заедно".

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2618 -: Май 17, 2014, 07:31:46 am »


Алонсо и Райконен: Огън и лед (Видео)

Кими: Мокри или сухи условия? Сняг!

Двамата пилоти на Ферари Кими Райконен и Фернандо Алонсо са много противоположни персонажи, борещи се за една и съща цел: световната титла. Скудерия публикуваха интервю с "ледения" финландец и "огнения" испанец, в което също си личи колко различни са двамата съотборници. Приликите се намират лесно: и двамата са шампиони във Формула 1, и двамата карат за Ферари, и двамата обожават да побеждават, но по какво се различават?

На въпроса на какви условия предпочита да кара - мокри или сухи, Алонсо отговаря "сухи", а Райконен "сняг!" Това е само една от отликите, останалите вижте във видеото.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=fZxuZTDlv1k" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=fZxuZTDlv1k</a>

                                                                                                                          formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Май 18, 2014, 06:40:42 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2619 -: Май 18, 2014, 07:30:41 am »

Смедли доволен от напредъка на Уилямс



Новият шеф на отдела за представяне в Уилямс Роб Смедли остана доволен от напредъка на Уилямс в последните тестове във Формула 1. Той очаква екипът от Гроув да е на ниво в предстоящата Гран при на Монако, която ще се проведе следващия уикенд.

- Чашата ни е наполовина пълна. Даже повече – на около три четвърти, защото пристигнахме в Испания, за да видим как ще работят новостите ни и като цяло те бяха много успешни – коментира Смедли. – Трасето има сериозни изисквания по отношение на аеропритискането, гумите са натоварени, а според мен се видя, че болидът работи добре. Беше трети по скорост и ние сме много, много доволни от това.

Последната победа на Уилямс в Монако е на Хуан Пабло Монтоя от 2003 г.. Смедли е оптимист по повод предстоящата надпревара в Княжеството, макар да не предрича, че Уилямс ще предизвикат Мерцедес за първата позиция:
- Въз основа на резултатите от Барселона съм малко по-оптимистичен, отколкото бях. В Монако ще се износват задните гуми и това вероятно ще повлияе на прогреса по време на състезанието, така че там ще трябва да ги накараме да издържат повече, отколкото при всички останали. Монте Карло е странна надпревара, с много неизвестни, но пистата е такава, че не е необходимо да разполагаш с най-бързата кола, за да победиш. Все пак като се има предвид скоростта на болидите в челото, така или иначе ще е трудно да бъдат победени! Нека кажа, че съм сравнително уверен, че можем да постигнем добър резултат. Сега с Уилямс трябва да трупаме точки. Необходимо е да продължаваме така силно от сега до края на сезона.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2620 -: Май 18, 2014, 07:33:05 am »

Монако вероятно е най-добрият шанс на Ред Бул да се борят с Мерцедес според Фетел



Себастиан Фетел смята, че Гран при на Монако вероятно е най-добрият шанс за Ред Бул да се борят с Мерцедес. Отборът от Бракли спечели всичките пет надпревари от началото на сезон 2014 г., докато четирикратните световни шампиони имат проблеми.

Най-добрият резултат на самия Фетел е третото място в Малайзия. Задвижващата система в неговия Ред Бул RB10 все още не работи на пълна мощност и това допълнително спъва работата.

Пистата по улиците на Монте Карло обаче е с много по-различен характер от мнозинството останали трасета в календара. Поради тази причина на въпрос може ли Ред Бул да се бори с Мерцедес в Княжеството, Фетел отговори:

- Мисля, че са. Трудно е да се дават прогнози, но в Монако е нужна по-малко мощност. Тя пак е необходима, но може би не толкова, колкото на други места. Ако пък вали, би ни помогнало още повече. Така че има шанс да победим всички. Имахме проблеми на последния тест, но все пак времето ни на писта бе изключително полезно. Работихме не толкова по настройки за Монако или някое друго конкретно състезание, колкото по цялостно разбиране на болида.

Представянето в Испания, където от 15-ти на старта стана четвърти на финала, окуражи Фетел за по-нататъшното развитие на екипа и колата.
- Това вече бе стъпка в правилната посока. Очевидно е, че аз не изкарах кой знае колко време на пистата, но усещането зад волана бе много по-добро, отколкото в предишни стартове – допълни немският пилот.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2621 -: Май 18, 2014, 07:35:59 am »

Хамилтън се надява съперниците скоро да оправят проблемите си



Люис Хамилтън се надява съперниците – Ред Бул и Ферари – скоро да оправят проблемите си. Пилотът на Мерцедес, който спечели четири поредни победи – от Малайзия до Испания – доминира с екипа си в световния шампионат на Формула 1 този сезон. В първия старт победата бе за съотборника му Нико Розберг, финиширал втори в останалите състезания.

Ред Бул и Ферари обаче изостават значително досега в сравнение с Мерцедес. В Испания, където имаше множество новости за болидите, тимът от Милтън Кийнс бе най-близо до съперниците от Бракли. Скудерията обаче се оказа пак твърде назад.

- Ако водех във всяка една надпревара с голям аванс и не ми се налагаше да се боря, щях да разбера какво е мотивацията ти да започне да изчезва. Съотборникът ми обаче е близо до мен. Мотивацията ми все още е висока и ще натискам толкова здраво, колкото мога, за да остана пред него. Надявам се скоро да има още претенденти (за победи освен нас), за да взимат точки от съекипника ми – коментира Хамилтън по време на тестовете на Каталуния през седмицата.

Розберг спечели в Монако миналата година. Сега Хамилтън иска не толкова да „оправи нещата”, колкото да продължи да се представя така, както в последните надпревари:

- Искам всичко да е както досега. Няма да променя нищо в подхода – той ще остане съвършено същия като към другите стартове този сезон. Монако е писта, на която обичам да карам, точно както и други пилоти. Тази година се чувствам по-уверен. Имам работа, но съм се заел с нея! Вече няколко състезания дърпаме напред, но в Монако едва ли разликата ще е толкова голяма. Този сезон близостта на стените и мантинелите ще е по-голяма грижа, тъй като сега задната част се дестабилизира повече. Определено ще е различно, но би трябвало да сме бързи. Надявам се и на по-голям отпор от страна на Ред Бул и Ферари.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2622 -: Май 18, 2014, 08:42:45 pm »

Грожан: Най-важното в Монако е да имаш доверие на колата, Малдонадо по-уверен в Е22



Пилотите на Лотус Ромейн Грожан и Пастор Малдонадо се чувстват по-уверени в представянето си в предстоящата Гран при на Монако. Грожан взе първите си точки за сезона в Испания и сподели, че това е страхотно както за него, така и за отбора.

- Екипът ни определено заслужаваше резултата. Вижда се колко голяма е крачката ни напред, като се има предвид къде бяхме в Австралия. Що се отнася до Монако, това е нещо като неофициалната Гран при на Франция! Миналата година бе страхотно да видя толкова голяма подкрепа от французи. Предизвикателствата на трасето са уникални. Пилотът трябва да остане спокоен, тъй като не бива да допуска каквито и да са грешки. Бил съм там супербърз преди, но също така съм се удрял. Това е вълнуващ и блестящ старт, но е трудно да се предвиди как ще се представят отделните автомобили там – заяви той.

Според Грожан ще е сериозно изпитание да се управляват болидите за 2014 г. по улиците на Монако:
- Сцеплението ще е по-малко в сравнение с предишни сезони и ще трябва да внимавам с десния крак. По отношение управляемостта на двигателя, енергията и горивото всъщност смятам, че там може да ни е по-лесно, отколкото на повечето други писти, защото състезателната дистанция е по-къса и не се налага да се притесняваме толкова. Най-важното нещо в Монако е да имаш доверие в колата си, да си уверен в нея. Ударението пада върху нискоскоростните завои. Те не са най-силната ни страна, но отборът работи по време на теста в Барселона, имайки впредвид точно Монако. Другите характеристики на трасето са неравностите и ниското сцепление на настилката. Това доколко и как ще се адаптираш към тях, може да определи развитието на уикенда ти.

За Пастор Малдонадо тестът на пистата Каталуния след проведената там Гран при на Испания бе първата нормална тренировка от началото на сезона. Венецуелецът изпълни цялата си програма и бе доволен колко много е научил за болида си Е22.
- Плавното протичане на изпитанията ми дава повече увереност в автомобила и вече мога да си поставям за цел постигането на по-добри резултати. Монако пък е един от най-специалните уикенди в календара. Бил съм бърз там. Единственото негативно нещо е, че трудно се изпреварва, но и това не е невъзможно. Много харесвам секциите при казиното и плувния басейн. Всеки завой има собствено предизвикателство. Този сезон ще сме много заети в кокпита с всички тези превключватели и смени. По гумите също ще трябва да се работи, тъй като са по-твърди в сравнение с минали сезони – сподели Малдонадо.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2623 -: Май 18, 2014, 08:47:24 pm »

В Заубер убедени, че са направили крачка напред преди следващия F1 старт



В тима на Заубер са убедени, че са направили крачка напред в развитието на болида си С33 преди следващия старт от Формула 1 – Гран при на Монако. Тимът е едва девети във временното генерално класиране при отборите без спечелени точки след поредица проблеми – и с автомобила, и със задвижващата система. Най-добрият резултат досега е 11-ото място на Адриан Сутил в Австралия. Немският пилот и съотборникът му Естебан Гутиерес имат пет отпадания в изминалите 5 надпревари.

- Състезанието в Монако има уникален характер и е истинско предизвикателство за пилоти и инженери. Трябва да постигнем достатъчно добро механично сцепление и стабилност на задната част, за да даваме достатъчно добри времена за обиколка. Задвижващата система има по-малко значение, отколкото на други писти, но като цяло добрата управляемост е важна. Уверени сме, че направихме още една крачка напред по време на теста в Барселона и ще въведем някои новости в аеродинамичния пакет и задното окачване – обясни главният инженер на писта Джампаоло Далара.

Гутиерес отбеляза, че Монако е сред любимите му писти в календара – една много специална конфигурация на фона на всички останали.
- Трасето е с много бавни завои и ни е нужен стабилен автомобил. Ще се постараем да постигнем целите си за там. На мен лично най-много ми допада карането по тесните улици между мантинелите. Това е истинското предизвикателство поради липсата на пространство, твърде близо си до бариерите. Колкото повече ги приближаваш, толкова повече отиваш към лимита. Безкрайно различно чувство е – каза още мексиканецът.

Сутил каза от своя страна, че най-важното за него ще е колата да работи колкото се може по-добре:
- Целта ми ще е да си тръгна с точки. Имам хубави спомени от състезанията в Монте Карло, където записвам някакъв актив почти всяка година. Миналогодишната надпревара бе особено вълнуваща за мен, тъй като финиширах пети.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2624 -: Май 18, 2014, 08:53:35 pm »

Розберг ще се постарае да се върне начело в шампионата



Нико Розберг ще се постарае да се върне начело във временното генерално класиране в шампионата на Формула 1 в Монако. Пилотът на Мерцедес спечели надпреварата в княжеството миналата година. Той бе пръв и тази година в Австралия, но след това 4 пъти финишира втори – зад съотборника си Люис Хамилтън. Сега се надява нещата да се обърнат и да повтори емоционалната си победа от миналата година.

- Ясно е, че асоциирам Монако с множество прекрасни спомени. Тук съм израснал, тук живея сега, а и в чисто спортно отношение имам много страхотни преживявания. Миналата година в частност бе особен връх – тогава спечелих в Монако за първи път в F1 кариерата си. Това бе абсолютно невероятно усещане – сподели Розберг.

Нико коментира също така, че е доста доволен от последния състезателен уикенд – в Барселона, въпреки че бе втори в надпреварата.

- Останах разочарован, разбира се, че не взех победата, но бях и щастлив заради факта, че отборът записа още един двоен успех. Битката в шампионата е изключително близка и да си върна предимството точно в домашния ми старт би било фантастично. Точно затова ще натисна още по-здраво и ще се постарая това да се случи. Тестът ми в Барселона бе продуктивен. Направихме прогрес със спирането и стартовете – двете области, които смятам, че ми костват време в момента. Надявам се това да помогне – допълни той.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен