www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508987 пъти)

0 Членове и 6 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2640 -: Май 22, 2014, 08:44:07 pm »

Хамилтън на 32 хилядни от секундата пред Розберг в Монако













Люис Хамилтън изпревари само с 32 хилядни съотборника си в Мерцедес Нико Розберг в днешната първа тренировка за неделната Гран при на Монако. Най-бърз от останалите бе Даниел Рикиардо (Ред Бул), чиято най-добра обиколка бе с 0,235 сек. по-бавна от топрезултата на Хамилтън, а след него се наредиха Фернандо Алонсо (на 0,659 сек.) и Себастиан Фетел (на 0,772).

Времето бе облачно, сравнително хладно с температура на въздуха 19 градуса и 23 на асфалта, като още в началото на тези първи 90 минути подготовка стана ясно, че въпреки специфичния характер на трасето в Монте Карло пилотите на Мерцедес са далеч пред останалите. С първия комплект по-твърди гуми за уикенда софт Нико Розберг бе най-бърз, но след като първите 30 минути изминаха и беше сложен втори комплект, отново Люис бе по-бърз след серия промени. На софт бяха необходими най-малко 3 обиколки, за да загреят и започнат да работят добре, като дори при фаворитите имаше проблеми с работата им и доброто спиране, като на първия завой например Хамилтън обсъди с Пит Бонингтън по-късно спиране, за да се избегне неравност.

Прогнозата вещаеше дъжд за началото на тренировката, но при светването на зеления семафор такъв нямаше. Времето бе облачно и според метеоролозите шансът да завали бе сериозен.

Екипите започнаха веднага работа заради уникалния характер на трасето и необходимостта да проверят дали новостите по болидите им работят както се очаква. Първото време бе дадено само няколко минути след началото на сесията и то бе на Нико Розберг – 1:24.681 мин.. Немският пилот на Мерцедес бързо свали до 1:22.534 и след това до 1:20.094. Най-доброто време в първата сесия миналата година бе 1:16.195.

Самите пилоти обясниха преди тренировките, че очакват този сезон управлението в Монако да е по-трудно от друг път заради това, че болидите са с по-ниско аеропритискане, по-високо тегло и т.н..

- Според мен всичко ще е по-голямо предизвикателство този уикенд. Колите са по-тежки, тоест местата за спиране ще са малко по-различни. Brake-by-wire системите са по-ефективни, но като се имат предвид характеристиките на задвижващите системи, то караме много различни болиди по улиците на княжеството – заяви победителят в четири поредни старта Хамилтън.

Според Себастиан Фетел, който в началото на тренировката се оплака от твърде често блокиране, карането не е кой знае колко различно – просто времената са по-слаби. Едно правило обаче продължава да е абсолютно задължително в Монако: състезателите нямат право и на най-малката грешка, защото всеки пропуск струва скъпо. Това бе демонстрирано в първия половин час (когато пилотите имаха на разположение допълнителен комплект софт) с няколко пързаляния, но тежки инциденти нямаше. Макс Чилтън спря на Мирабо с технически проблем, екипът скоро потвърди, че тренировката за него е приключила.

Даниел Рикиардо оглави таблицата 30 минути след старта на сесията с 1:19.912, следван от Розберг и Хамилтън (с ново предно крило, което изпитваше паралелно с тестовете на съотборника му на предишния вариант). Скоро Алонсо излезе трети с 1:20.123, докато Розберг свали почти цяла секунда от постижението на Рикиардо – 1:18.970. Скоро и Хамилтън измести австралиеца, като той бе само с 0,003 сек. по-бавен от съекипника си. На пилотите на Мерцедес им отне 3 обиколки, докато гумите им – софт, по-твърдата опция за уикенда – влязат в оптимален режим на работа. Същото поведение регистрираха и в останалите отбори.

Нико пък подобри още времето със следващия си бърз тур до 1:18.477. Борбата между него и Хамилтън е била предмет на обсъждане на специална среща снощи, инициирана от председателя на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда. Трикратният световен шампион покани двамата пилоти и изпълнителните директори Тото Волф и Пади Лоу на яхтата на Герхард Бергер снощи на вечеря, където въпросът със съперничеството и как да се реагира при възникващи на трасето ситуации е бил дискутиран.

Кими Райконен не изглеждаше особено стабилен в определени моменти зад волана на своето Ферари F14T, но все пак даде четвърто време в средата на тренировката. Постепенно изглади и управлението. Начело вече бе Хамилтън с 1:18.271, докато Фетел бе едва 20-ти с 1:24.331 след 10 обиколки. Чак след близо час четирикратният световен шампион направи бърз тур и отиде десети. Междувременно от Макларън се обадиха на Дженсън Бътън със съобщение, че темпото му е добро, но трябва да натисне още. Англичанинът отговори, че не може, защото гумите му прегряват. Кевин Магнусен също имаше проблем със своите, върху които се образуваха мехури.

Отборите със задвижваща система на Рено Спорт F1 изпробваха последните новости в софтуера й. Екипът от Вири Шатийон въведе поредната серия подобрения след успешния им тест в Барселона, след който коментарът бе, че има напредък с управляемостта и издръжливостта.

Розберг намали разликата спрямо Хамилтън при следващото си излизане на трасето до 0,032 сек., но остана втори в класирането. Единствено Рикиардо се движеше сравнително близо до тях, като той каза по радиото, че му е отнело дълго време да накара предните си гуми да заработят.

Четвърт час преди края на тренировката Адриан Сутил се удари. Той обясни на екипа си Заубер, че задната част просто му е избягала, при това в момент, в който дори не е карал с висока скорост. Магнусен пък едва не блъсна Перес, а Райконен се завъртя на Сен Дево, но продължи. Естебан Гутиерес обаче спря в зона за сигурност 2 минути преди карирания флаг.

Хамилтън остана с най-добро време до края на тренировката, следван само на 0,032 сек. от Розберг.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2641 -: Май 22, 2014, 08:48:19 pm »

Малдонадо отрича да има проблеми със спонсорите PDVSA



Пилотът на Лотус Пастор Малдонадо отрече да има проблеми със спонсорите PDVSA. Венецуелската петролна компания финансира отдавна кариерата на състезателя. Наскоро обаче спортният министър на страната Антонио Алварес заяви, че няма да даде и долар повече за автомобилен спорт.

Малдонадо настоя, че Алварес е политик и няма нищо общо с PDVSA и тяхното спонсорство.
- Ситуацията бе съвършено същата и миналата година, а аз съм тук. Мисля, че всеки път, когато има вълнения във Венецуела, нещо се случва и т.н., го свързвате с мен. Имам предвид, че не спортният министър ме подкрепя. Министерството спонсорираше множество пилоти преди. Миналата година имаше огромно влияние върху историята на моторспорта у нас, тъй като повечето от тези състезатели крадяха пари от правителството. Освен това PDVSA не са мой спонсор, а такъв на отбора. Не съм напълно наясно каква е ситуацията помежду им. Най-добре да питате екипа и хората в компанията. Иначе аз работя с тях вече повече от 10 години и отношенията ни са чудесни. Не виждам причина да ги прекратяваме. Но ако те спрат, то това ще е тяхно решение – заяви Пастор в Монако.

Малдонадо е с най-добрия спонсорски пакет от всички пилоти в падока на F1. Само миналата година PDVSA платиха допълнителни $25 млн. на Уилямс, за да бъде той освободен да подпише с Лотус.
- Изгубих PDVSA като личен спонсор, когато спечелих шампионата в GP2 – каза още венецуелецът. – Сега те ме следват, където и да отида. Но не спортното министерство, а компанията подкрепя F1.

Малдонадо се ползваше с личните протекции на покойния вече президент на родината си Уго Чавес. Политическата обстановка в страната все още е нестабилна.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2642 -: Май 22, 2014, 08:50:55 pm »

Нюи остава в Ред Бул в близкото бъдеще



Ейдриан Нюи остава в Ред Бул в близкото бъдеще, заяви самият конструктор, цитиран от британския вестник Гардиан. По този начин 55-годишният англичанин отхвърли слуховете за негово евентуално преминаване във Ферари. Твърди се, че от Скудерията били готови да му плащат 20 милиона паунда заплата – повече от двойно над настоящата му заплата в Ред Бул. Това не е първи опит на екипа от Маранело да привлече Нюи, който е печелил световни титли с Уилямс, Макларън и Ред Бул.

- Оставам с Ред Бул в близкото бъдеще – заяви Нюи.

Ситуацията във Ферари никак не е лека, след като легендарният италиански тим няма победа в F1 вече повече от година. Стефано Доменикали подаде оставка и на негово място бе назначен Марко Матиачи, който преди това оглавяваше дивизията на Ферари в САЩ. Фернандо Алонсо сподели вчера, че в екипа все още няма промяна след идването на новия шеф. Според испанеца вероятно никой не е очаквал да се случи нещо съществено само месец след смяната и Матиачи трябва да натрупа известен опит преди да започне да взима решения. В момента екипът е на 131 точки зад Мерцедес в класирането при конструкторите и има само един подиум от началото на сезона.

По време на уикенда за Гран при на Испания Нюи даде уклончив отговор на въпрос относно приказките, че може да отиде във Ферари. Тогава той каза, че има договор, който в някакъв момент ще приключи и тогава ще мисли за бъдещето.
- Понастоящем съм съсредоточен върху това да се преборим с тези сребърни болиди (Мерцедес – б.р.) – допълни Нюи пред Скай Спортс.

Според специалисти изкушението за Нюи да премине във Ферари би било да увенчае кариерата си с успех в легендарния тим. Бившият технически директор в F1 и настоящ журналист и коментатор Гари Андерсън обаче задава въпроса дали англичанинът е склонен да отдели нужното време, необходимо за изграждането на структура и достигането на върха за пореден път.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2643 -: Май 22, 2014, 08:54:14 pm »

Какво пак се случва във Ферари?



Фернандо Алонсо е най-великият пилот в света, заяви президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло. До това изявление се стигна след интересна поредица събития, пораждащи въпроса какво се случва отново в тима от Маранело.

Първото от тях бе почти същата реплика, но казана от председателя на концерна Даймлер Дитер Цетче.
- Алонсо може би е най-добрият пилот във Формула 1 – заяви той. – Той го демонстрира дори когато кара не толкова конкурентоспособна кола.

Тези думи породиха приказки дали испанецът няма да ходи в Мерцедес, които впоследствие бяха отхвърлени от Тото Волф и Ники Лауда. Впоследствие в уебсайта на Аутоспорт бе публикуван материал под заглавие „Алонсо разочарован от липсата на подкрепа от „най-близките приятели” във F1”. В него пилотът казва, че винаги е удоволствие хората да оценяват работата ти и да уважават това, което се опитваш да постигнеш.
- Странно е да виждаш добри коментари и комплименти от хората извън екипа, а не от онези, които се предполага, че са близо до теб. Подобни неща са мотивиращи и е интересно как виждаш обратното в най-близките си приятели – допълва Фернандо.

Малко след това се появи материал на уебсайта на Ферари. В него се казва, че цитираните думи на Ди Монтедземоло са от интервю с австралийския журналист Питър Робинсън.
- Фернандо е най-добрият пилот в света, който винаги дава 200% в състезанията. Той знае колко много разчитам на него, дори извън състезателните трасета, по отношение на приноса му за отбора. Според мен е просто изумително как някои така наречени експерти, които не разбират това, винаги търсят полемика в ситуация, където такава просто не съществува – заявява Ди Монтедземоло.

Той допълва, че истината е, че на Алонсо и Кими Райконен им е необходимо конкурентоспособно Ферари и това е единствената цел на екипа:
- Работим много упорито, начело с Марко Матиачи, който знае какво трябва да се направи и който ще въведе множество промени на техническо и организационно ниво и ще ускори процеса на взимане на решения. Това искам аз, както и нашите пилоти и фенове, докато всичко останало е празнодумие.

Веднага след появата на изявлението започна дискусия защо Ферари и техният президент го публикуваха в точно този момент. Самият Алонсо бе в добро настроение в бокса на тима си в началото на втората тренировка, но като останалите си колеги предпочете да не рискува и не излезе на мократа писта. Последните реплики и отговори обаче със сигурност ще доведат до поредните дискусии дали двукратният световен шампион няма намерение да отиде в друг отбор от Формула 1 възможно най-скоро. Още от миналата година отношенията му със Скудерията са чест предмет на обсъждане, особено когато болидът не е достатъчно силен.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2644 -: Май 22, 2014, 08:58:22 pm »

Алонсо пръв в съкратената втора тренировка в Монте Карло



Фернандо Алонсо (Ферари) бе най-бърз във втората свободна тренировка преди Гран при на Монако. Сесията на практика бе съкратена почти наполовина, тъй като отборите чакаха пистата да изсъхне преди да пуснат колите си. Второ време даде Люис Хамилтън (Мерцедес), а трети се нареди Себастиан Фетел (Ред Бул).

В паузата между двете тренировки валя сериозно и в началото на вторите 90 минути за подготовка пистата бе мокра. Никой не искаше да поема излишни рискове при положение, че прогнозата за събота и неделя е за сухо време. При това положение в продължение на 40 минути на трасето нямаше пилот в очакване трасето да изсъхне. Адриан Сутил пръв излезе, като сложи интермедии на Заубер-а си. Последваха го пилотите на Торо Росо Данил Квят и Жан-Ерик Верн, а междувременно изгря слънце и се очакваше пистата да изсъхне бързо, докато Пади Лоу обсъждаше в питлейна закъснението на Люис Хамилтън за сутрешните инженерен брифинг и първа сесия.

Първото записано време бе 1:44.982 мин. на Квят, скоро подобрено от Верн – 1:42.484, след което руснакът свали на 1:38.935. Данил сбърка и изпусна малко след това колата си, но успя да продължи без да се удари. Кими Райконен обаче имаше проблем и със значително забавено темпо се прибра в бокса.

По-малко от половината пилоти бяха направили обиколки час след светването на зеления семафор (20 минути след първата поява на болид на трасето). Дженсън Бътън бе начело с време от 1:32.423 мин., следван от Себастиан Фетел (+0,165 сек.) и Фернандо Алонсо (+0,287). Състезателите на Мерцедес, тези на Лотус и т.н. не бяха излизали въобще. Конкретно в Лотус бяха решили Ромейн Грожан и Пастор Малдонадо да не правят обиколки, докато асфалтът не изсъхне напълно, тъй като смятаха, че няма какво да научат от обиколки с интермедии.

Ферари пък търсеха какъв е проблемът в болида на Райконен, но бяха достатъчно наясно, за да заявят, че тренировката е приключила за финландеца. Предположението бе за повреда в скоростната кутия.

Двадесетина минути преди края на тренировката Бътън бе единственият пилот на трасето. Той продължаваше да кара с интермедии, въпреки че имаше предположения, че условията са достатъчно добри за сухи гуми. Дженсън подобри собственото си време до 1:31.594 мин..

Хамилтън излезе на пистата петнайсетина минути преди финала на сесията. Бе му казано, че ще направи една обиколка с интермедии и след това ще се прибере, за да сложи сухи гуми. Англичанинът обаче тръгна пак с интермедии. В Мерцедес явно сметнаха, че условията не са се подобрили достатъчно за сликове. По принцип втората тренировка се използва за сравнение на двете налични спецификации, правят се и дълги, и къси серии, така че екипите ще имат доста за наваксване в последната свободна сесия в събота.

Торо Росо първи се престрашиха да опитат обиколки с гуми за сухо – Верн и Квят излязоха със сликове. Французинът моментално свали 5 секунди от най-доброто време (1:26.002), следван на 0,375 сек. от Нико Хюлкенберг (със суперсофт). Със суперсофт излязоха още Квят, Серхио Перес, Валтери Ботас, Фетел, Алонсо, Бианки, Чилтън, Маса. Перес излезе пръв с 1:24.659. След това челната позиция заеха последователно няколко пилоти, като най-бърз бе Алонсо с 1:18.482 мин.. В подреждането след него се наредиха Хамилтън, Фетел, Верн, Ботас, Перес, Хюлкенберг, Бътън, Рикиардо, Магнусен и т.н..

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2645 -: Май 22, 2014, 09:00:21 pm »

Матиачи: Не съм канил Нюи във Ферари



Новият шеф на Ферари Марко Матиачи отрече да е канил Ейдриан Нюи в Италия. Той не можа (или не поиска) да чуе въпроса, който известният бразилски журналист Ливио Оричио му зададе три пъти. Но в крайна сметка категорично отрече да е канил прочутия конструктор отново във Ферари.

Матиачи не беше видимо кой знае колко вдъхновен от най-доброто време на Фернандо Алонсо във втората тренировка днес и каза, че е повече от очевидно, че до лидерите от Мерцедес има много голяма дистанция.
- Убедени сме, че можем да се подобряваме във всяко състезание. Да, Мерцедес свършиха страхотна работа, но ние имаме всичко необходимо, за да се борим – коментира Матиачи перспективата дали не е по-добре да прехвърлят направо ресурси за развитие на колата за следващия сезон.

Матиачи не конкретизира и колко време смята, че ще бъде необходимо на Ферари, за да се върне в борбата за титлата, казвайки, че изграждането на успеха е дълъг процес.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2646 -: Май 22, 2014, 09:02:48 pm »

Успехът не е само въпрос на пари, заяви Кристиан Хорнер



Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер отрече категорично успехът във Формула 1 днес да е абсолютно пряко зависим от бюджета на един тим.
- Вижте, Ферари и Макларън нямат много по-различен бюджет от нашия, а резултатите им бяха доста различни – коментира Хорнер днес в Монако. – Най-лесно е да кажеш, че който дава най-много пари печели, но това не е така. Трябва най-добра работа на екипа, на пилотите и т.н..

Коментарът дойде като част от дискусията на днешната пресконференция в Монако, на която темата за разпределението на приходите във Формула 1 вече не можеше да бъде затворена.

Хорнер бе категоричен още, че въпросът за разпределението на приходите в спорта трябва да се отправят към Бърни Екълстоун и ФИА. Заяви също така, че акционерите са се съгласили със схемата и тя е такава, каквато и отборите са приели.

Британецът поздрави за пореден път съперниците си от Мерцедес за чудесната работа, която вършат в момента. Той заяви, че различният характер на пистата тук дава някакъв шанс и на неговия екип, защото мощността няма чак толкова голямо значение.
- В Барселона направихме добра стъпка напред заедно с Рено и Тотал. Тук всичко е различно и ще видим истинския напредък в Канада – отбеляза още англичанинът, който наистина бе доста раздразнен от острите въпроси за парите във Формула 1 и заяви още, че неизлизайки в първите 45 минути на втората тренировка пилотите и екипи пестили пари!

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2647 -: Май 22, 2014, 10:01:13 pm »

Прост не се опитва да сравнява Нико и Люис със себе си и Сена



Ален Прост избегна елегантно всякакви опити за сравнение на неговите двубои в Макларън с Аертон Сена с днешната битка между пилотите на Мерцедес Люис Хамилтън и Нико Розберг.

- Не мисля, че ги познавам така добре. Не знам и точно какво се случва в Мерцедес днес – каза легендарният френски пилот и продължи: – Сега времето е различно, организацията е много по-добра. Мисля, че със сигурност Мерцедес вършат отлична работа и двамата получават възможно най-доброто, докато преди нашият доставчик Хонда имаше различен подход. Дали Хамилтън прилича повече на Аертон? – повтори един от въпросите Ален в моторхоума на Лотус и отговори: – В някаква степен вероятно, ако се има предвид интуитивността, агресията, но наистина е много трудно да се правят подобни сравнения. А и аз наистина мисля, че в Мерцедес сега имат много по-добра организация, а и Нико е брилянтен състезател.

С организацията, а и с парите, Прост обяснява донякъде и отличните резултати на тима им този сезон:
- Те употребиха много повече усилия и средства в разработването на двигателя, но и на колата за новия сезон. Днес не е толкова важен самият мотор, колкото интеграцията му с останалите компоненти, използването на енергията и в това те свършиха прекрасна работа, няма спор. Но резултатът идва от общата работа на колата, от взаимодействието с гумите и т.н..

Ален Прост кара миналата седмица своето Рено Турбо от 1983 г. тук в Монако в историческото състезание и заяви още, че за разлика от онези години колата и двигателят вече няма как да се развиват така интензивно.
- Тогава правехме тестове непрекъснато. Нещата се променяха много от старта на сезона до края му. Сега не е точно така с новите правила – отбеляза още Прост.

Четирикратният световен шампион отново разясни, че част от проблемите на Рено този сезон са дошли от липсата на достатъчно добри връзки при общото изграждане на колата (най-вече на Ред Бул) и задвижващата система заедно. както e при съперниците. Това сега е проблем, защото правилата не позволяват голямо развитие, а и неплатените вноски към Рено на част от тимовете им създават проблем с финансирането на промените.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2648 -: Май 22, 2014, 10:04:21 pm »

Ред Бул могат да се борят за победа според Рикиардо, Фетел по-предпазливо настроен



Ред Бул могат да се борят за победа в Гран при на Монако, смята Даниел Рикиардо след днешните свободни тренировки по улиците на княжеството. Съотборникът му Себастиан Фетел обаче бе по-умерен, като каза, че по принцип Мерцедес успяват да вдигнат темпото за квалификацията.

Рикиардо единствен се движеше близо до Люис Хамилтън и Нико Розберг в първата тренировка, която се проведе на суха писта. Според него уникалният характер на уличното трасе дава реален шанс на тима му да води битка за успеха.
- Сутринта премина добре. Още е рано да се правят предвиждания, но сме сравнително близо до Мерцедес. С малко промени през следващите 24 часа, ако се получат така, както ги искаме, ще можем да ги гоним. Ако можем да ги победим някъде, тук е мястото. В момента изглежда като че ли няма сектор, където да имат сериозно предимство спрямо всички останали – заяви австралийският пилот.

Съекипникът му бе значително по-предпазлив в коментара си. Той заяви преди всичко, че е очевидно, че Мерцедес са фаворити и за шестата надпревара от календара.
- Виждали сме, че в събота обикновено са в състояние да вдигнат темпото. Ясно е, че ние ще се опитаме да постигнем същото. Според мен сме по-близо (до тях) на тази писта, където няма сериозни прави, но да видим. Във втората сесия не направихме кой знае колко обиколки, но усещането в колата бе добро. Не можехме да научим кой знае какво в тези условия. Смятам, че подобрихме болида. Или поне такова бе усещането в сравнение със сутринта. Тук е важно да се чувстваш комфортно в колата си, за да си в състояние да натискаш на лимита – каза още Фетел.

Четирикратният световен шампион бе запитан и дали според него Ейдриан Нюи ще продължи договора си с Ред Бул. Самият конструктор заяви, че ще остане в Милтън Кийнс в близкото бъдеще.
- Не знам – отговори Фетел. – Има много истории, но сега той сам заяви, че ще остане. Ейдриан е важна част от отбора, но както съм казвал и преди, мнозина са наистина важни за екипа и имат принос за успехите ни.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2649 -: Май 22, 2014, 10:06:30 pm »

Опитвам се да спечеля в Монако от 2008 г. насам, надявам се сега да успея, каза Хамилтън



Люис Хамилтън заяви, че се опитва да спечели Гран при на Монако от 2008 г. насам и се надява тази година най-после да успее. Английският пилот на Мерцедес спечели четири поредни състезания от началото на настоящия сезон. Той бе най-бърз в първата тренировка в княжеството днес – тази, която бе на сухо. След това заяви, че чак бил изненадан от добрия старт.

- Честно казано, усещането е страхотно – заяви англичанинът, който сутринта се успал и пристигна с малко закъснение и на бегом на пистата. – Наистина се изненадах, че започнахме толкова добре. Седнах в болида, мислейки, че ще работим стъпка по стъпка. Но на пистата всичко бе изумително – автомобилът се държеше много по-добре, отколкото миналия сезон.

Световният шампион за 2008 г. сподели също така, че F1 W05 Hybrid все още се развива. Той се чувства уверен преди последната свободна тренировка и квалификацията в събота:
- Но определено чувството днес бе чудесно. Първата сесия бе много добра. Останах доволен, че успях да направя и тези няколко обиколки следобед, когато пистата изсъхна. Имаме още малко работа, но имаме цял ден утре, за да прегледаме данните и да приключим подготовката си.

Хамилтън отново каза, че просто обожава да се състезава в Монако и че пистата в княжеството е сред най-хубавите трасета изобщо.
- Страхотно е да видя всички фенове. Това е класическа надпревара и се опитвам да я спечеля още от 2008 г. насам. Надявам се сега да успея, като се има предвид с какъв великолепен автомобил разполагаме – допълни той.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2650 -: Май 22, 2014, 10:09:30 pm »

Може да се наложи да импровизираме със стратегиите, призна Алонсо



Фернандо Алонсо бе най-бърз във втората свободна тренировка преди Гран при на Монако, но не изпадна във възторг от това си постижение. Вместо това призна, че в неделя може да се наложат импровизации със стратегиите, след като днес екипите промениха програмите си заради мократа писта следобед.

- Тук в Монако най-важното нещо в тренировките е да направиш колкото се може повече обиколки, защото пистата е безкрайно специална и трябва да се чувстваш достатъчно добре в колата. Дъждът съкрати времето ни на писта през втората сесия, но в крайна сметка успяхме някак да изпълним цялата си програма. Със или без турбо трасето си остава все така сложно, така че доброто представяне в квалификациите ще е жизненоважно. В последните няколко тура със суперсофт подобрихме сцеплението и няма съмнение, че тези гуми ще се използват в събота следобед. За надпреварата има още много да учим, тъй като никой не направи дълга серия. При това положение може да се наложи да импровизираме със стратегиите – коментира Алонсо.

Инженерният директор Пат Фрай отбеляза, че Ферари не са извлекли максимума от деня:
- Обикновено в Монако се правят колкото се може повече обиколки. Това е единственият начин да придобиеш увереност относно пистата. Тази година е дори още по-важно, за да разберем как да управляваме мощността, да контролираме въртящия момент, опитвайки се едновременно с това да намерим лимитите, прескачането на които води до грешки. За нас, инженерите, пък е жизненоважно да разберем какво можем да подобрим по отношение на управляемостта и стабилността на колата. Стените са толкова близо, че пилотите наистина трябва да се чувстват удобно в болидите си.

Фрай обясни, че най-мекия тип гуми този сезон са по-твърди в сравнение с миналогодишните спецификации и отнемат повече обиколки, докато се загреят до оптимална температура.
- Затова беше толкова важно да ги изпробваме с поглед към квалификацията. За съжаление сесията на Кими бе прекратена след едва четири тура заради проблем със скоростната кутия в неговия F14T. Надяваме се, че с допълнителния ден за работа, който имаме в Монако, ще се справим с настройките на автомобилите – допълни той.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2651 -: Май 23, 2014, 08:08:43 pm »

Нико Розберг преподписва с Мерцедес



Нико Розберг е подписал нов договор с Мерцедес във Формула 1, твърди ВВС Спорт. Според информацията контрактът на немския пилот е за поне още две години. Новината засега не е потвърдена официално от отбора на Бракли.

- Имаме дългосрочни отношения и с двамата си пилоти – заяви говорител на Мерцедес.

Според немското издание АМС пък Розберг е предподписал продължението на договора си още преди началото на сезона.

Настоящият договор на Розберг изтича в края на настоящата година. Този на Хамилтън е за три сезона – до края на 2015 г..

Тимът на Мерцедес доминира тотално от началото на сезон 2014 г.. Розберг спечели първата надпревара от календара (Гран при на Австралия), Хамилтън взе следващите четири. Двамата бяха на специална среща с шефовете си – изпълнителните директори на екипа Тото Волф и Пади Лоу – в сряда вечер. Тя се състоя на яхтата на Герхард Бергер по инициатива на председателя на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда. Сред основните обсъждани теми е била борбата между Нико и Хамилтън, разликата между които в генералното класиране при пилотите в момента (след пет надпревари) е едва 3 точки.

От тима нееднократно са заявявали, че са доволни от пилотите си и смятат че Розберг-Хамилтън е най-силната пилотска комбинация в Гран при. През последните дни думите на председателя на Даймлер Дитер Цетче, че Фернандо Алонсо „вероятно е най-добрият към пилот в F1” предизвикаха предположения дали испанецът не се е запътил към Бракли, но нов договор на Розберг би сложил край на всякакви приказки.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2652 -: Май 23, 2014, 08:15:46 pm »

Макларън окуражени от по-предсказуемото и по-леко управление на MP4-29



Макларън MP4-29 бе с по-предсказуемо и по-леко управление по улиците на Монако в свободните тренировки преди шестия кръг от тазгодишния шампионат на Формула 1. Това окуражи отбора за по-нататъшното представяне, заяви рейсинг директорът Ерик Булие. Тимът от Уокинг отчаяно се нуждае от по-добра надпревара, след като вече три поредни старта няма отбелязана нито една точка.

- В крайна сметка и най-малката грешка има огромни последствия на това трасе, така че е добре да знаем, че болидът дава на пилотите ни стабилна платформа за развитие – продължи Булие. – Програмата ни бе скъсена заради дъжда между двете тренировки, което по принцип означава сериозно натоварване в събота сутрин, особено като се има предвид, че не успяхме да изпитаме всички настройки и нямаме никакви дълги серии.

Дженсън Бътън отбеляза, че не е имал кой знае какво механично сцепление, но колата е вървяла чудесно на суха писта.
- Суперсофт е прилична гума, но на мокрото трасе интермедиите не работеха особено добре, дори при почти изсъхнал асфалт. На пета превърташ колелата, което е необичайно усещане. Освен това казах, че на новата настилка в средния сектор може да няма прилепяне, но съм много доволен да заявя, че организаторите са свършили страхотна работа там. Много писти могат да научат доста от тях. Сцеплението беше страхотно, като се има предвид, че асфалтът е чисто нов. Сега се надявам само на суха писта в събота – мисля, че на всички им е нужно да свършат още малко работа, за да си довършат реглажите – допълни англичанинът.

Кевин Магнусен повтори, че на колата като цяло й липсва аеропритискане. Той също не успя да свърши всичко по настройките си, но се чувстваше комфортно зад волана:
- Естествено, че има какво да подобрим, но сега вървим стъпка по стъпка. Беше удоволствие да се кара по пистата. Нямам търпение за квалификацията и обиколките с малко гориво и нови гуми.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2653 -: Май 23, 2014, 08:21:03 pm »

Ред Бул са заплаха за Мерцедес в Монако, смята Розберг



Ред Бул са заплаха за Мерцедес в Гран при на Монако, смята Нико Розберг, според когото двата отбора са имали доста близко представяне в първите тренировки по улиците на княжеството. Всъщност резултатите само от първите 90 минути за подготовка бяха сравнително представителни за темпото на екипите. Втората сесия бе повлияна от падналия междувременно дъжд.

Сутринта най-бърз бе Люис Хамилтън, следван от Розберг (+0,032 сек.) и Даниел Рикиардо (трети, на 0,235 сек.). Себастиан Фетел бе пети – на 0,772 сек. от най-доброто време. Австралиецът пък почти единствен успяваше да поддържа темпото на съперниците от Мерцедес.

- Ние изглеждаме отново много бързи. Основните ни съперници обаче са по-близо до нас, отколкото бяха в Барселона. Аз лично все още търся перфектните настройки за автомобила си, но имаме време да поработим и да сме напълно готови за уикенда – сподели Нико. Според него е съвсем нормално в първите сесии не всичко да е изпипано. Във втората тренировка той не видя смисъл да рискува:
- Условията на трасето не бяха репрезентативни и нямаше да науча нищо. Затова реших да не излизам.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2654 -: Май 24, 2014, 06:55:43 am »

Монако : Монте Карло                                               



Дължина   260000 м.

Обиколки   78

Рекорд   1:14.439

Уеб сайт   www.acm.mc

Св. тренировки 1   22.05.2014 г. 11:00 ч.

Св. тренировки 2   22.05.2014 г. 15:00 ч.

Св. тренировки 3   24.05.2014 г. 12:00 ч.

Квалификация   24.05.2014 г. 15:00 ч.

Състезание   25.05.2014 г. 15:00 ч.

                                                                                          clubs1.bg
Активен