www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495790 пъти)

0 Членове и 8 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2685 -: Май 27, 2014, 08:09:49 pm »

Ред Бул не разчита на проблемите на съперниците, заяви Хорнер



Ред Бул не разчита проблемите на съперниците от Мерцедес, заяви шефът на екипа от Милтън Кийнс Кристиан Хорнер.

Отношенията между Нико Розберг и Люис Хамилтън бяха най-обсъжданата тема по време на уикенда в Монако. Въпреки твърденията на двамата, че са дискутирали и изяснили всичко помежду си, няколко източника потвърдиха след финала на състезанието, че всъщност те изобщо не си говорят. Председателят на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда се ядоса, че Хамилтън дори не поздрави съотборника си на подиума и се зарече да говори с пилотите и да оправи ситуацията преди следващия старт, който е в Канада.

Подобни вътрешни разправии между състезатели на доминиращ тим не са новост за Формула 1. На въпрос дали се надява отношенията между пилотите на противниковия отбор да се влошат дотолкова, че Ред Бул да имат полза от това, Хорнер отговори:
- Всъщност не. Това е част от спорта и съм спокоен, че поне веднъж не сме ние! Ние се постарахме (в Монако) да направим максимално добро състезание. След като Кими [Райконен] спука гума, Даниел [Рикиардо] излезе на чиста писта и от там нататък поддържахме собственото си темпо. Момчетата на Мерцедес се гонеха много сериозно, но ние просто искахме да направим максимално бърза надпревара. В последните 20 обиколки имахме възможност наистина да натиснем. Даниел имаше страхотна скорост в тази част от състезанието. За съжаление точно на тази писта е малко вероятно да изпревариш съперник, освен ако не допусне грешка – допълни той.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2686 -: Май 28, 2014, 02:22:23 pm »

От Катерам Груп отхвърлиха информацията, че компанията се продава



Катерам Груп пусна специално изявление, с което отхвърли информацията от последните дни, че компанията се продава.

- Катерам Груп не се продава, въпреки появилите се подобни слухове в пресата – се казва в опровержението. – Истина е, обаче, че компанията търси допълнителни инвестиции, за да изпълни амбициозните си планове за развитие. Акционерите в Групата и съпредседатели Тони Фернандес и Датук Камарудин Меранун остават изцяло отдадени на бранда Катерам.

Фернандес заяви в началото на сезона, че ще продаде отбора си от Формула 1, ако не види ясен напредък. Сега обаче малайзийският предприемач лично коментира слуховете, че се опитва да продаде компанията за близо 600 милиона долара:

- Катерам Груп не се продава. Обичаме това, което създадохме, а винаги сме търсили допълнителни инвестиции. Ситуацията не е различна спрямо тази при създаването на AirAsia. Да, непрекъснато си поставяме предизвикателства и взимаме нови решения за всичко. Напълно нормален бизнес. Това обаче не означава, че продаваме.

Ситуацията може да се промени в идващите месеци, особено на фона на това, че Маруся взе актив точки в последния до момента кръг от Формула 1. Благодарение деветото място на Жул Бианки отборът от Бенбъри спечели 2 точки – първите за един от най-малките екипи в спорта.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2687 -: Май 28, 2014, 02:24:54 pm »

Ред Бул все още е претендент за титлата в F1, настоява Фетел



Ред Бул все още е претендент за титлата във Формула 1, настоя Себастиан Фетел след шестия кръг от тазгодишното първенство, който бе спечелен – както и предходните пет надпревари – от Мерцедес. Четирикратният световен шампион залага на очакваното сериозно подобрение в задвижващата система на Рено, което е планирано за осмия старт в календара – Гран при на Австрия.

Фетел отпадна от Гран при на Монако с проблем в турбото. В шестте състезания от началото на шампионата досега той има две незавършени състезания (Австралия и Монте Карло), най-добрият му резултат е трето място в Малайзия, а в останалите три се класира шести, пети и четвърти (съответно в Бахрейн, Китай и Испания). Себастиан е шести в подреждането при пилотите с 45 точки – 2 по-малко от актива на Нико Хюлкенберг (Форс Индия). Съотборникът му Даниел Рикиардо пък е четвърти (54 точки) и има два подиума (на Албърт парк бе втори, но го дисквалифицираха заради системно превишаване на допустимия горивен дебит). Подобно представяне не е лошо, но не и за пилота и екипа, доминирали в Гран при през последните четири години.

- Математически сме още в шампионата. Разглеждаме ситуацията състезание за състезание. Естествено, че напоследък нещата не се получават особено добре, но гледаме напред към следващите стартове. Определено имаме прогрес и той доказва, че вървим в правилната посока. Няма да сме фаворити в близко бъдеще, но всичко може да се случи в рамките на състезателната дистанция. Аз не вярвам в лошия късмет, просто трябва да оправим проблемите си – коментира Фетел по време на събитие в Австрия.

Планираната сериозна стъпка по отношение на задвижващата система бе оповестена от съветника на екипа Хелмут Марко. Той обясни, че специално организирана група с хора от Ред Бул, Торо Росо и Рено търси решения на проблемите. След това допълни, че тимът от Милтън Кийнс няма да се отказва от RB10, за да се съсредоточи върху работа за следващия сезон.

По време на промоционалното събитие Фетел кара Ферари F1 87/88С от 1988 г.. Снимките обаче бяха забранени, тъй като то бе организирано от Ред Бул. Немският пилот бе във възторг и заяви, че съжалява единствено, че не е могъл да направи повече обиколки.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2688 -: Май 28, 2014, 06:13:02 pm »

Хонда купува част от Макларън?



Хонда може да купи част от екипа на Макларън – притежаваните в момента 50% от Мумталакат Холдинг Кампъни – според информация на японски източници. Консорциумът управлява средствата на бахрейнската кралска фамилия.

Хонда се връща в спорта след шестгодишно отсъствие. Японската компания реши отново да прави двигатели и цели задвижващи системи за Гран при след промяната в правилата за тях. Всъщност това бе изтъкнато като една от основните причини за решението на Хонда отново да участва в Гран при.

Компанията се изтегли от спорта в края на 2008 г. и продаде отбора си на Рос Браун на символична цена, за да спаси екипа. Тимът спечели през 2009-та световните титли в F1 и при пилотите, и при конструкторите, след което бе купен от Мерцедес.

Шефът на проекта за Формула 1 Ясухиса Араи се появи за първи път в падока в Китай. Там той заяви, че догодина задвижващите системи на Хонда ще бъдат само за Макларън. Засега компанията не планира да продава на други екипи. Араи каза още, че новата база в Милтън Кийнс (Великобритания) ще е готова през юни, когато всичко вече трябва да заработи на пълни обороти.

- Промените в правилата станаха причина за нашето завръщане в спорта, защото те ни дават възможност да демонстрираме екологичните си технологии от двигателите с директно впръскване през системите за генериране на енергия и нейното управление – допълни в Шанхай Араи.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2689 -: Май 28, 2014, 06:27:16 pm »

Розберг изрази съчувствие към пострадалите при инцидент в лагера на немските национали



Нико Розберг заяви, че е шокиран след инцидента в лагера на немските футболни национали. Пилотът от Формула 1 участваше в промоционално събитие на Мерцедес заедно колегата си от немския шампионат Паскал Верлайн. Двамата карали отделни автомобили, като заедно с тях в колите са били футболистите Бенедикт Хьоведес и Юлиян Дракслер. При инцидента Верлайн удря двама души на пътя, които след това са откарани в болница. Състоянието на пострадалите все още не е изяснено.

Според публикация на немския вестник Билд Розберг намалил, за да не удари излязъл на трасето човек, последван от маршал. Велрайн свърнал настрани, за да не блъсне Нико, което всъщност довело до катастрофата.

- Шокиран съм от инцидента – написа Розберг в Туитър. – Мислите ми са с двамата пострадали души, на които пожелавам бързо възстановяване.

Мерцедес-Бенц Моторспорт заявиха, че ще работят с властите, за да установят точните причини за инцидента. Верлайн, Розберг, Хьоведес и Дракслер са невредими след станалото.

- И двамата пилоти са наистина шокирани, както и футболистите – каза генералният мениджър на немският национален тим Оливер Бирхоф на специална пресконференция, след като бе посетил пострадалите в болницата.

Хьоведес помогнал при първоначалните грижи, но заяви, че не е сторил нищо кой знае какво. Халфът на Реал Мадрид Сами Кедира добави:
- Разговаряхме на групи в отбора заедно с Бене и Юлиян. Инциденти се случват от време на време, но трябва да се съсредоточим върху работата си.
 
                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2690 -: Май 29, 2014, 01:12:14 pm »



Матиачи: Кими е готин човек

"Ферари има нужда от нова методология"

Новият шеф на Ф1 отбора Ферари Марко Матиачи определи Кими Райконен като "много готин човек", с когото му е приятно да работи. Матиачи застана начело на тима през април месец и вече има три състезателни уикенда зад гърба си. Райконен е известен със студеното си отношение към медиите, но според Матиачи в действителност е много приятен човек.

"Работил съм във Финландия няколко месеца и познавам добре финландците. Кими е роден там, но е израснал интернационално заради пътуванията във Ф1. Той е много готин човек и го харесвам. Винаги е отворен и искрен в разговорите, а и е професионалист. Страхотно е да се работи с него", заяви Матиачи и отрече да има проблеми с комуникацията с мълчаливия Кими.

"Всеки е различен и понякога се налага да си настройваме честотите, за да се разбираме. Нямам проблем в общуването с Кими, напротив".

Колкото до състоянието на отбора, Матиачи смята, че решенията там трябва да се взимат по-бързо. "През последните шест седмици направихме много щателна оценка на това какви възможности за подобрение имаме в краткосрочен план и кои са областите, които заслужават по-перспективен подход, за да може Ферари да се върне на най-високото ниво на конкурентност. Разбира се, че не мога да кажа кои точно са тези области, но е ясно, че трябва да предприемем действия за подобряване на методологията, цялостната организация. В Скудерия нещата трябва да станат по-бързи както на пистата, така и извън нея, във взимането на решения".

Въпреки, че е доволен от тима, Матиачи смята, че има нужда да се наемат нови хора. "Имаме доста активи, качествени хора, и ако на пазара има още, които могат да допринесат за тима, определено ще ги вземем. Няма как нещо да се подобри и да остане същото. Нормално е да се правят организационни промени, да се водят хора отвън. Всички го правят, не само Ферари".

                                                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2691 -: Май 29, 2014, 01:14:29 pm »



Ред Бул плаши Рено със смяна на двигателите

Споменават се Фолксваген и БМВ

Сивият кардинал в Ред Бул д-р Хелмут Марко заплаши Рено със смяна на доставчика на двигатели на шампионите. Френският производител на 1.6-литровия V6 турбо двигател в болидите на Себастиан Фетел и Даниел Рикардо е в основата на пълния провал от началото на сезон 2014.

"Трябва спешно да решим бъдещия доставчик на двигатели за Ред Бул", заяви многозначно Марко. "Фолксваген вече се състезава в други серии с близки до сегашните турбо двигатели във Формула 1. Има и други варианти, компании с опит в спорта, които в момента обмислят възможно завръщане", завърши сивият кардинал.

Постоянните проблеми с надеждността, довели до две отпадания за Фетел в шест състезания и сериозното изоставане в мощността в сравнение с тази на Мерцедес, оставиха Ред Бул да се бори с Ферари за второто място през 2014 г..

Според близки до Ред Бул в тима нямат намерение да бъдат клиенти на Ферари или да бъдат третирани като втора ръка от Хонда за сметка на Макларън. От Мерцедес пък най-вероятно няма да приемат сътрудничество с основните си конкуренти. Така остават два варианта. Близкият до Ред Бул автомобилен гигант Фолксваген, с който дълги години си партнират в Дакар и отскоро в Световния рали шампионат. Вторият е подписване на дългогодишен договор и завръщане на БМВ във Формула 1, след като цялата гама автомобили на германците се задвижва от турбо двигатели с намален работен обем.

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2692 -: Май 29, 2014, 01:16:16 pm »



Маса не е изненадан от проблемите на Райконен

"Алонсо е събрал отбора около себе си"

Бившият пилот на Ферари Фелипе Маса не е изненадан, че Кими Райконен не успява да отговори на представянето на съотборника си Фернандо Алонсо от началото на сезона досега.

Алонсо победи Райконен четири пъти в първите шест квалификации за сезон 2014 и го води с 44 точки в класирането при пилотите. Фелипе Маса, който е бил съотборник и с двамата шампиони, предупреди, че Кими го чака тежка битка с Фернандо.

"За мен разликата между Фернандо и Кими не е изненада. Очаквах го, защото Фернандо е изградил отбора около себе си, а и заради стила му на шофиране. Той е много силен пилот и успя да подреди всичко от собствената си страна", смята Фелипе.

Маса призна, че на всеки пилот му отнема време да се свикне с даден тим, дори когато е карал за него преди. "За да може Кими да е по-добър от Алонсо, трябва да е перфектен с колата, а той все още не е напълно готов с това. А и Ферари работи за Фернандо, така че не е лесно".

                                                                                                                       formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2693 -: Май 29, 2014, 02:01:32 pm »



Какво спечели Маруся в Гран при на Монако?

Колко струват две точки във Ф1

В Гран при на Монако миналата седмица Ф1 отборът Маруся записа първите си точки, което освен радост, може да им донесе и 30 милиона долара парична награда по-нататък през годината. Пилотът им Жул Бианки направи впечатляващо представяне, което надмина очакванията на всички. Пробивът им в топ 10 повиши тима до девето място в класирането при конструкторите и ги постави пред Заубер и Катерам. Ако задържат позицията си в класирането, ще получат сериозна отплата за положените усилия.

Формулата за изчисляване на паричните награди във Ф1 е доста сложна и е предназначена за дългосрочно конкурентните, а не за успелите в само един сезон. Всеки отбор, който завърши в топ 10, влиза във "втора графа". Там парите се делят по равно - около 10 милиона долара. Това спечелиха Маруся миналата година, финиширайки 10-и. Ако един отбор завърши в топ 10 две или три години, влиза и в "първа графа" и получава награда, базирана на позицията в класирането при конструкторите.

Десетото място струва около 30 милиона долара допълнително, а ако Маруся задържат деветата си позиция, печалбата им може да стигне и 50 милиона долара (40 млн. от графа 1 и 10 от графа 2).

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2694 -: Май 29, 2014, 02:04:43 pm »



Катерам пусна специална Камуи Кобаяши серия на спортните си коли

Само 10 броя Caterham Seven с името на самурая

Производителят на спортни двуместни автомобили Caterham представи нова лимитирана серия, посветена на заводския пилот на едноименния отбор във Формула 1 Камуи Кобаяши. Японският боец бе удостоен с тази чест, като десетте Caterham Seven, носещи неговото име, ще се продават само на японския пазар.

Caterham Seven Kamui Kobayashi Limited Edition струва 43 хиляди евро и в духа на Формула 1 е преработен в едноместен спортист. Базиран е на модела Seven 250 R и се задвижва от атмосферен 1.6-литров двигател Ford Sigma. Мощността му е едва 130 к.с. и се предава от 6-степенна механична скоростна кутия към диференциал с ограничено приплъзване на задните гуми. Въпреки ниската си мощност Seven версията на Кобаяши ускорява от място до 100 км/ч за 5.9 секунди, благодарение на ниското си тегло.





                                                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2695 -: Май 29, 2014, 05:58:34 pm »

Булие: Постоянно класиране в топ 8 е целта на Макларън



Целта на Макларън в настоящия момент от световния шампионат на Формула 1 е постоянно класиране в топ 8, заяви рейсинг директорът на тима Ерик Булие. Отборът от Уокинг най-накрая взе точки в Монако, след като пилотите Дженсън Бътън и Кевин Магнусен се нареждаха извън топ 10 в три поредни надпревари.

- Планът ни винаги е бил един и същ, както казах и преди доста седмици. Знаехме, че пистите в Монако и Монреал ще ни паснат, както и тази в Австрия, тъй като там се изисква средно ниво на аеропритискане. Първата част от новите ни компоненти идва в Австрия, втората е за Силвърстоун. Те би трябвало да ни помогнат да направим сериозна крачка напред, да настигнем малко (най-бързите). Продължаваме да работим, имаме още много нови неща. Целта е постоянно да сме в топ 8 – обясни Булие.

Тимът е сравнително доволен от резултата в Монте Карло, въпреки че Магнусен изостана в края на състезанието заради технически проблем и заради инцидента с Кими Райконен.

- Можехме да сме шести и седми, ако не бяха тези проблеми. Загуба на електрическа мощност бе причината съперници да могат да атакуват Кевин. Нещата се оправиха при него след две обиколки, но дотогава го бяха изпреварили няколко души, а и Кими направи много смела маневра! Честно казано, Кевин направи много добър уикенд, като се изключи малката грешка на рестарта, когато задмина [Жан-Ерик] Верн преди линията на сейфти кара. Ясно е, че трябваше да върнем позицията на Верн – допълни Булие.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2696 -: Май 29, 2014, 06:02:11 pm »

Хамилтън трябва да се стегне и да се съсредоточи върху Канада, заяви Уоруик



Дерек Уоруик заяви, че Люис Хамилтън трябва да се стегне, да остави Гран при на Монако зад гърба си и да се съсредоточи върху следващата надпревара от календара, която е в Канада. Бившият пилот бе един от стюардите на състезанието в Монте Карло. Той е и президент на клуба на британските автомобилни състезатели (BRDC – British Racing Drivers’ Club). В качеството си на стюард обаче, Уоруик бе част от екипа, който разследва инцидента на Нико Розберг от края на Q3 и не откри доказателства за умишлено нарушение на правилата от страна на немския пилот. Нико излетя от трасето и съсипа последните бързи обиколки на съперниците си, включително тази на Хамилтън. Случилото се моментално предизвика връщане към 2006 г., когато Михаел Шумахер спря на Раскас и бе пратен да стартира от дъното на грида.

Случката от квалификацията извади наяве разправиите между Хамилтън и Розберг от последните няколко старта. Самият англичанин демонстрира ужасно настроение и след това подхвърли няколко реплики, като тази, че му се искало журналистите да можеха да видят данните от телеметрията.

- Разбирам защо Люис е ядосан. Вероятно е можел и да е по-бърз от Нико в онази обиколка. Вероятно инцидентът му коства победа в състезанието. Всъщност не искам да му давам съвети – той е спечелил куп състезания и титла. Но ако все пак трябваше да кажа нещо, то би било да се стегне и да се концентрира върху следващото състезание в Канада – заяви Уоруик, цитиран от Дейли Мейл.

Той обясни, че стюардите са били удовлетворени от представените пред тях данни от карането на Нико Розберг. Освен това настоява, че решението им относно немския пилот на Мерцедес не е било взето леко.

- В този спорт съм от доста дълго време и съм виждал как се опитват да ме мамят. Дали съм имал съмнения? Разбира се. Но Розберг отговори на въпросите. Знам, че съществуват теории на конспирацията, но в Гран при няма да откриете по-честен пилот от Нико. Той каза, че е сбъркал – влязъл е твърде бързо, натиснал спирачките прекалено късно и блокирал задните гуми. Би могло да се спори, че като президент на BRDC имам причина да търся решение, което би облагодетелствало британския пилот. Не бих постъпил така. Там съм, за да съм независим. Подобно решение е много важно, тъй като може да прати пилот в дъното на стартовата решетка. отделно от това трябва да се внимава, защото влияе върху много неща – вероятно изхода от състезанието и дори световния шампионат – допълни Уоруик.

Той каза още, че стюардите са разполагали както с данните на Нико, така и с тези на Хамилтън плюс информацията на ФИА, онборд снимки, кадри на колите отгоре:
- Дадоха ни бележките за газта, спирането, всичко, което бе необходимо да се вземе – надяваме се – правилното решение. Ситуацията не бе черно-бяла. Отне доста време. Искахме да сме сигурни.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2697 -: Май 30, 2014, 12:00:07 pm »

Временно класиране след Гран при на Монако:

При пилотите:

1. Нико Розберг   122
2. Люис Хамилтън   118
3. Фернандо Алонсо   61
4. Даниел Рикиардо   54
5. Нико Хюлкенберг   47
6. Себастиан Фетел   45
7. Валтери Ботас   34
8. Дженсън Бътън   31
9. Кевин Магнусен   21
10. Серхио Перес   20
11. Фелипе Маса   18
12. Кими Райконен   17
13. Ромейн Грожан   8
14. Данил Квят   4
15. Жан-Ерик Верн   4
16. Жул Бианки   2


При конструкторите:

1. Мерцедес    240
2. Ред Бул    99
3. Ферари    78
4. Форс Индия    67
5. Уилямс    52
6. Макларън    52
7. Торо Росо    8
8. Лотус    8
9. Маруся    2

                                                                                             по данни от clubs1.bg

Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2698 -: Май 30, 2014, 12:04:53 pm »



Хакинен: Хамилтън трябва да се научи да губи

"Люис не се държа спортсменски след загубата в Монако"

Световният шампион от 1998 и 1999 г. Мика Хакинен даде ценен съвет на пилота на Мерцедес Люис Хамилтън. Британецът е фаворит за титлата, но след загубата от съотборника си Нико Розберг финландецът го посъветва да се научи да губи. Според Мика, за да бъдеш един от великите пилоти във Формула 1, трябва да знаеш как да понасяш неуспехите и да уважаваш противниците си.

"Ако искаш да си велик пилот във Формула 1, трябва да се научиш да губиш. Хамилтън не се държа спортсменски след загубата в Монако и не показа нужното уважение към съотборника си Розберг", коментира Хакинен. "Люис започна с извинения за нещо, влязло в окото му, и завърши с отказ да поздрави Нико за победата. Вярвам, че германецът направи всичко възможно да не предизвика жълтите флагове в квалификацията. Той е честно момче и не би го направил нарочно", завърши финландецът.

                                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2699 -: Май 30, 2014, 12:07:38 pm »



Райконен: Борбата за титлата приключи

"Болидите на Мерцедес са сякаш от различен шампионат"

Според Кими Райконен борбата на Ферари за титлата през 2014 г. е приключила, независимо че от сезона са минали едва шест кръга. Отборът на Мерцедес изглежда непобедим и повечето специалисти и фенове се питат дали Люис Хамилтън и Нико Розберг ще успеят да спечелят всички стартове до финала на шампионата.

"Много е трудно да се борим с Мерцедес. Минали са едва шест кръга от началото на сезона, но борбата за титлата приключи", призна Райконен. "Болидите на Люис и Нико са недостижими и когато ги гледам пред нас от кокпита, изглеждат сякаш са от различен шампионат", завърши песимистично финландецът.

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен