www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508854 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #270 -: Април 25, 2013, 07:51:58 am »


Пол ди Реста: Дайте ми по-бърза кола и ще победя

Пилотът настоява за още подобрения

След Гран при на Бахрейн Пол ди Реста заяви, че ако отборът му му даде по-бърза кола, ще може да се качи на подиума. В състезанието ди Реста стартира от пета позиция и в един етап от надпреварата беше втори, зад болида на Ред Бул, управляван от Себастиан Фетел. Накрая финишира четвърти, след двамата пилоти на Лотус.

"Трябва да се поздравим като отбор - представянето ни през този уикенд беше добро. Тръгваме с позитивни бележки от Бахрейн. Настигна ни Грожан, който имаше четири комплекта нови гуми и беше със стратегия с три спирания. Може би можех да съм малко по-агресивен на моменти, но все пак взехме доста точки и свършихме хубава работа. Успяхме да се възползваме от несполуките на двете Ферарита и да победим Макларън", обяснява ди Реста.

Според Пол ди Реста, Форс Индия трябва да подобрят колата си, ако искат най-после да стигнат до подиума. "Отборът има да свърши голямо количество работа и да подготви подобрения, ако иска да е на подиума".

"Искате подиум - дайте ми по-бърза колата и ще ви го осигуря! Ако поработим малко повече в офиса и съберем още малко ресурси, няма причина да не успеем", допълва пилотът.
                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #271 -: Април 25, 2013, 07:53:25 am »


Уебър жадува за още няколко години във Ф1

Но няма да бие рекорда на Барикело

Марк Уебър отхвърли предположенията, че e на ръба да се оттегли от Формула 1 и заяви, че все още е "жадува" за успех. Носеха се слухове, че Кими Райконен може да заеме мястото му в Ред Бул през 2014, но 36-годишния австралиец заяви: "Все още жадувам за Ф1 и искам да постигам успехи. Мисля, че имам още няколко години. Стига да съм във форма, все още имам какво да покажa, а и работата е забавна. Всъщност, това може е би е най-важното - да е забавно". На въпроса за слуховете около Porsche и дългосрочното им споразумение с Уебър за сериите Le Mans, пилотът отговаря: "Как точно ще се развие, не знам. Не съм решавал какво ще правя догодина през април, няма да го решавам и сега".

След победата на "Сахир" миналия уикенд на Себастиан Фетел, Уебър пропусна да участва в отборната снимка. Гран при на Бахрейн беше състезание номер 200 в кариерата на Марк. В класирането за всички времена, Рубенс Барикело е пилотът с най-много Гран при-участия. Уебър заяви, че може би няма да успее да победи този рекорд от 326 състезания.

"Никога няма да го достигна, абсолютно никакъв шанс. Барикело караше в над 300 Гран при-та и прекара 17 години във Формула 1 - страхотна кариера. Това е много време. Този рекорд сигурно дълго ще остане неподобрен. Със сигурност не мога да го мина - ще трябва да карам още седем сезона, за да успея", коментира Уебър.

                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #272 -: Април 25, 2013, 07:55:15 am »


Ферари установиха произхода на проблема с DRS

"За пръв се натъкваме на подобна повреда"

Ферари заявиха, че за разбрали каква е била причината за повредата в системата DRS, която се появи в болида на Фернандо Алонсо по време на Гран при на Бахрейн. След състезанието екипът от Маранело е направил разследване и е установил, че проблемът се е появил в следствие на счупен механичен компонент.

В неделя Алонсо трябваше да направи непредвидени питстопове и да изгуби позиции, но накрая успя да се възстанови и да финишира осми без да може да използва системата си по време на изпреварвания. "Ден след Гран при на Бахрейн инженерите на Скудерия Ферари направиха разследване на повредата с DRS-а, която се отрази зле на състезанието на Фернандо Алонсо. Анализът разкри, че проблемът е бил причинен от счупване на механичен компонент в системата", гласи официалното изказване на Ферари

"Такъв тип проблем в системата виждаме за пръв път от три години, откакто я използваме. Повредата не е причина за безпокойство в дългосрочен план, но въпреки това на надеждността винаги трябва да се обръща най-голямо внимание", допълват от Скудерията. В състезанието имаше проблеми и другият им пилот, Фелипе Маса. Неговият болид на два пъти спука гума, но заради преминаване през отломки.
                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #273 -: Април 25, 2013, 08:09:07 am »


Случаят със спуканата гума на Хамилтън в Бахрейн ще се разследва

Пирели: Може да се наложи да направим промени

Пирели искат да направят по-разследване около случая със спуканата гума на болида на Люис Хамилтън от тренировката в Бахрейн. Подозренията са, че може би пилотът на Мерцедес не е минал през отломки. Италианският производител предполага, че причината може да е и парчето метал, което е спукало и гумата на Катерама на Гиедо ван дер Гарде на същото място на пистата - през което може би и Хамилтън е минал в последната тренировка за Гран при на Бахрейн. Инцидентът принуди отбора да смени и скоростната кутия на болида на Люис, което доведе и до наказанието с пет места на стартовата решетка за британеца. Пирели смятат, че повредата не е типична и ще занесат спуканата гума в базата си в Милано, за да разберат дали е засегната от отломка или нещо друго.

През уикенда Мерцедес се бореха с високи температури на задните гуми, което също може да е изиграло роля в случилото се. Според моторспорт директора на Пирели Пол Хембри, по-нататъшно разследване на проблема е важно, но няма съмнения, че случилото се с Фелипе Маса в състезанието, е причинено от отломки.

"Проблемът с гумата на Хамилтън трябва да бъде анализиран, защото не сме сигурни как точно е станал. Има много малко доказателства, освен прегряването, за това от какво може да е. Единственото, което знаем е, че Гиедо ван дер Гарде, който е следвал Люис, е настъпил голямо парче по същото време. Така че тук имаме един голям въпросителен знак, докато при Маса си личи веднага от какво е", обяснява Хембри. Пирели имат мобилна лаборатория, която ходи на всяко състезание, но директорът е заявил, че действия ще се предприемат само след детайлен анализ в щаба на производителя. "Ще я разглобим на части и ще направим пълен лабораторен анализ. Той или ще потвърди първоначалните ни съмнения, или ще разберем, че трябва да въведем промени. Отнасяме се много сериозно към всеки инцидент", категоричен е Хембри.

                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #274 -: Април 25, 2013, 12:33:14 pm »


Засега Маклaрън няма да се фокусират върху 2014

Независимо от слабия старт на сезона

Шефът на Маклaрън Мартин Уитмарш ще продължи да ръководи отбора в работата по колата за този сезон, вместо да ги кара да се съсредоточават върху болида за следващия сезон. От календара за 2013 са минали само четири състезания, но в нито едно тях пилотите Дженсъм Бътън и Серхио Перес не успяха да постигнат особени резултати. Въпреки това Уитмарш настоява, че е рано екипът му да се отказва от тазгодишната кампания и да насочва усилията си към следващата. Базираният в Уокинг отбор е в очакване на резултати от пакета с подобрения, подготвени за Гран при на Испания.

На въпроса дали Макларън не планират да се захванат с подготовка на следващия болид, отговарящ на новите правила във формула 1, Уитмарш обяснява: "Имам един такъв недостатък: не искам да се състезаваме, ако не сме конкурентни. Още в Австралия казах, че в момента няма дори да говоря за 2014. Една от слабостите ми е, че искам да съм конкурентен. Искам да се върнем в челото и да се състезаваме с ясната нагласа, че можем да спечелим. През последните четири състезания не мислехме, че можем да победим. Сега искаме да се върнем към предишната си нагласа".

Уитмарш допълни, че основната цел на Макларън е състезания в челото, а след това и битка за титлата. "Истината е, че искаме да се видим на подиума. Сега мисля само за това и ще го постигнем - стъпка по стъпка. Да се състезаваш, знаейки, че не можеш да спечелиш, не е нещо приятно, затова искам и да се върне онова чувство, с което пристигаш в четвъртък и очакваш в неделя да си победил. Това планирам и това очакват хората от нас", категоричен е Уитмарш.

                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #275 -: Април 25, 2013, 12:38:52 pm »
Пирели обявиха гумите за Испания, Монако и Канада

Пирели обявиха гумите за следващите три старта от сезон 2013.

В Испания гумите ще бъдат Хард и Медиум, като най-твърдите гуми на Пирели ще бъдат с променена смес, която ще се приближава до тази от 2012 година. Изборът на Пирели през 2012 година беше Софт и Хард, но тази година смесите са по-меки.

В Монако ще се използват Софт и Супер Софт, което повтаря избора от 2012 година.

В Канада гумите ще бъдат Медиум и Супер Софт. През 2012 изборът на Пирели беше Софт и Супер Софт.

                                                                                    f1.f-e-n.net
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #276 -: Април 25, 2013, 12:41:38 pm »
Мерцедес връща Роберт Кубица



Мерцедес се подсили с тайно оръжие, след като от няколко седмици полският пилот Роберт Кубица се подготвя в симулатора на тима.

На този етап полякът взима участия само в рали състезания, като шансовете му за завръщане във Формула 1 се оценяват на 20 %, а Мерцедес му помага да направи следващите крачки към тази цел. Ужасяваща катастрофа на рали в Италия през 2011 година прекрати кариерата на Кубица във Формула 1.

28-годишният поляк работи усилено стъпка по стъпка за завръщането си в най-престижната моторна надпревара. Той е считан за един от най-добрите пилоти във Формула 1 през последните години.

Той донесе победа на БМВ Уилямс през 2008 година в Гран при на Канада, а след това беше близо до трансфер във Ферари.

                                                                                                     sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #277 -: Април 25, 2013, 12:51:26 pm »
Основният съперник на Ред Бул е Лотус, а не Ферари, заяви Хелмут Марко

Съветникът на тима на Ред Бул Хелмут Марко заяви, че основният съперник на отбора от Милтън Кийнс в шампионата този сезон не е Ферари, а Лотус. След четири изминали старта от тазгодишния календар Себастиан Фетел е начело при пилотите със 77 точки. Втори в подреждането е Кими Райконен – на 10 пункта от него. При конструкторите Ред Бул са първи (109), а Лотус – веднага зад тях (93). Фернандо Алонсо и Ферари са четвърти и трети в двете листи с изоставане от съответно 30 и 32 точки.

Райконен спечели първия старт от сезона в Австралия. Алонсо също има една победа – в Китай. Фетел пък е с два успеха – в Малайзия и Бахрейн, като до финала на състезателната година има още 15 старта.

- От дълго време знаем, че Лотус могат да се окажат най-близкия ни опонент. В момента се страхуваме от Лотус повече, отколкото от Ферари. Но досега се проведоха само четири старта и сме наясно, че нещата могат да се променят. Всъщност за нас е мистерия защо Лотус са толкова бързи в надпреварите – обясни Марко пред Клайне Цайтунг.

Името на Кими пък се свързва упорито с екипа на Ред Бул след скандала в Малайзия. От Лотус обясниха няколко пъти, че не се притесняват особено от тези приказки. В същото време самият пилот заяви пред Шпорт Билд, че още една титла (след вече спечелената с Ферари през 2007 г.) няма да го направи по-щастлив, отколкото е в момента.

Решенията за пилотите на Ред Бул за догодина обаче не стоят на дневен ред поне до лятото – това бе категорично заявено както от Марко, така и от Марк Уебър.

- Казах го вече няколко пъти. Решаваме кои ще са състезателите ни преди август и тази година ще е същото – каза съветникът на тима.

                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #278 -: Април 25, 2013, 12:54:15 pm »
До май повече от половината екип на Мерцедес ще работи по колата за 2014 г.



Повече от половината екип на Мерцедес вече ще работи по автомобила за 2014 г. до началото на май, заяви моторспорт директорът на щутгартския концерн Тото Волф.

Началото на сезон 2013 г. бе значително по-силно за тима от Бракли в сравнение с предходните три години. Бяха спечелени два полпозишъна – от Люис Хамилтън в Китай и от Нико Розберг в Бахрейн. Англичанинът освен това взе два подиума (трети на Сепанг и в Шанхай). Отборът е четвърти в класирането при конструкторите с 64 точки, а Хамилтън – трети при пилотите с 50. Розберг е по-назад – девети с 14 пункта, но той не завърши в две надпревари от четири проведени досега.

В отбора обаче ще следват предварително начертаната програма.

- Вече работим за 2014 г. и постепенно ще увеличаваме процента на хората, които се трудят по автомобила за догодина. Бих казал, че през май ще достигнем момента, когато повече от 50% ще са съсредоточени върху този проект – обясни Волф в интервю за formula1.com. – Няма съмнение, че в някакъв момент през лятото всички ще пренасочат основните си ресурси към болидите за 2014 г., тъй като става дума за много комплексни и сложни коли. Разбира се, всичко зависи от позициите в класирането. Борещите се за титлата естествено ще се концентрират по-дълго върху тазгодишните автомобили.

Волф каза също така, че е доволен от представянето на отбора до момент и му се иска демонстрираната в събота скорост да се превърне в резултати в неделя.

В същото време австриецът все още опознава хората в тима, но вече има наблюдения върху пилотите на отбора:

- Три месеца не са кой знае колко време. Видях по нещо и от двамата, но повече, разбира се, се проявява професионалната им страна. Мога да кажа, че не само се възхищавам на таланта им, но и на невероятно концентрирания им начин на работа. Нищо не може да ги отвлече от целта им: да победят. Но имат различен подход... Би могло да се каже, че Нико се справя с нещата по тевтонски. Това започва от дневния му режим и свършва с начина, по който се справя с проблемите. При Люис всичко е по-емоционално, а той изпитва много чувства. Но ако погледнете времената, то (се вижда, че) и двата начина работят еднакво добре – просто до целта се достига по различни пътища!

                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #279 -: Април 25, 2013, 12:56:24 pm »
Браун: Не мислехме, че проблемите с гумите ще са толкова сериозни



В събота в Мерцедес цареше радост след спечелването на квалификацията от Нико Розберг. Макар и малко изненадващо W04 показа много добра скорост в една обиколка, която не бе по силите дори на болидите на Ред Бул и Ферари. Темпото в петък обаче до голяма степен подсказваше, че скоростта в състезанието едва ли ще е толкова добра. Така и стана: Розберг защити позицията си в първия завой, но в последствие потъна в колоната. Проблеми с бързото износване на задните гуми отново изплуваха на повърхността, въпреки че в отбора смятаха, че са ги решили.

„Честно казано не очаквахме да имаме подобни проблеми с гумите“, заяви Рос Браун пред Аутоспорт. „Бе по-лошо от очакваното. Предварително знаехме, че ако гумите се представят добре тук, това ще е окуражителен сигнал за нас. Не мисля обаче, че сме далеч от решаването на този проблем. Във втората част на състезанието, когато стана по-хладно, Люис успя да покаже много добра скорост и да спечели позиции. В началото той определено изпитваше много сериозни проблеми.

Мисля, че сега нещата са много различни спрямо миналата година. Най-малкото представянето ни като цяло е много по-добро, само че гумите прегряха. Пистата тук обаче е специфична. В предишните състезания нямахме подобни проблеми. Дори в Малайзия се справихме много добре и намерихме правилното решение. В Бахрейн обаче това не се получи. В петък и събота сутринта не успяхме да се подготвим добре за състезанието в неделя.“
                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #280 -: Април 25, 2013, 03:00:47 pm »



“Пирели” променя съставките на твърдите гуми във Формула 1

Отборите ще ползват новите продукти на компанията в Гран При на Испания

Доставчикът на гуми за Формула 1 “Пирели” обяви, че ще промени съставките на смесите за гумите с по-твърда повърхност от Гран При на Испания, след като са били анализирани данните от първите четири състезания за сезона.
 
“Новата версия на смесите ще се доближава до гумите, използвани през 2012 г. Искаме да дадем на отборите по-голяма възможност за използване на различни стратегии и комбинации с другите видове гуми, които остават непроменени”, заявиха от “Пирели”.
 
Отборите от Формула 1 ще имат на разположение гуми с твърди и средни по твърдост повърхности за предстоящото на 12 май Гран При на Испания, което ще се проведе на пистата “Каталуня”.
                                                                                                                  blitz.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #281 -: Април 25, 2013, 03:09:18 pm »
Порше няма готовност за Формула 1

Има още прекалено много детайли, които ние не притежаваме, заяви Волфганг Хатц, шеф на отдела за развитие



Германският автомобилен концерн Порше отрече засилващите се спекулации, че ще влезе във Формула 1 още от следващия сезон. В момента компанията довършва прототип с хибридно задвижване, който ще бъде пуснат догодина в състезанието „24-те часа на Льо Ман”.

"Ние винаги сме правили такива трансфери, това е логично. Формула 1 бе алтернатива, но там има още прекалено много детайли, които ние не притежаваме", заяви шефът на отдела за развитие в Порше Волфганг Хатц пред списание "Аутоспорт".

От Порше обявиха, че е направен трансфер на технологии между състезателната кола и Порше 918 Спайдър, който ще бъде конкурент на Ферари и Макларън. Точно това на практика породи слуховете за влизане на компанията в най-престижната моторна надпревара.
                                                                                                    blitz.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #282 -: Април 26, 2013, 06:24:01 pm »



ФИА няма да сменя доставчика на телеметрична система

Въпреки повтарящите се проблеми

ФИА взеха решение засега да не сменят доставчика на електронни системи във Формула 1, въпреки проблемите в Гран при на Бахрейн. Пилотите бяха оставени без предупредителни светлини в кокпита през първите четири състезания от сезон 2013, защото системата на новия доставчик Riedel не работи достатъчно надеждно.

След надпреварата на "Сахир", в която отборите и пилотите трябваше да се справят с последствията от неизправностите, се е обмисляло и връщане към миналогодишния доставчик EM от Гран при на Испания нататък. В крайна сметка, ФИА е доволна, че светлините и GPS връзката с електронната система са подобрени поне колкото да отгоаварят на стандарта. И въпреки, че системата за телеметрия, която контролира предупредителните светлини в кокпита, не е била годна за употреба, се е оправила в сравнение с първите три състезания.

ФИА потвърди, че Reidel ще получат още малко време, за да се справят с техническите си проблеми. Истината е, че дори ФИА да беше избрала да смени доставчика, и на ЕМ щеше да им трябва време за инсталират системите си, което най-вероятно пак щеше да създаде трудности.

                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #283 -: Април 26, 2013, 06:25:38 pm »


Уотсън: Бътън трябва сам да се пази от Перес

Бившият пилот обяснява "нещата от живота" на Дженсън

Според бившия пилот на Макларън Джон Уотсън, Дженсън Бътън трябва да започне да свиква с мисълта, че ще бъде предизвикван от новия млад пилот в екипа от Уокинг. В Гран при на Бахрейн миналата седмица двамата съотборници - Бътън и Перес, не веднъж се съревноваваха за позиция на пистата. Бътън на няколко пъти отправи молба към отбора си по радиото да "успокоят Перес", защото мексиканецът го атакуваше агресивно. Сега Ф1 ветеранът предупреждава Бътън да свиква, защото съотборникът му няма да спре да се опитва да се състезава с него.

След оспорваната битка между двамата на "Сахир", Перес финишира шести, а Бътън остана десети. В коментарите си за състезанието, Дженсън обясни, че според него, Перес е бил прекалено агресивен и това е можело да завърши зле и за двамата. Перес от своя страна смята, че е бил точно толкова агресивен, колкото е бил и Дженсън към него.

"Ако Перес притеснява Бътън, то Бътън е този, който трябва да си реши проблема. Това са неща от живота. Не може да очаква Мартин Уитмарш да заповяда на Перес да се дръпне. Ако детският ти съотборник те притиска прекалено, не е приятно, но това е част от играта. Ти си длъжен да отговориш с действие, при това най-доброто, на което си способен", обяснява Уотсън.

В крайна сметка състезанието приключи в полза на Перес, който записа най-добрия си резултат този сезон, а Бътън се бореше да влезе в топ 10. Уотсън счита, че 10-годишната разлика във възрастта между двамата пилоти може също да е оказала влияние върху коментарите на Бътън. "Когато имаш дете или малко кученце като Перес срещу Бътън, който е възрастният, често става така, че и двамата са ощетени. Перес отчаяно иска да демонстрира на какво е способен, особено след като в първите три състезания не направи кой знае какво. Бътън е много опитен и е пилот номер едно в отбора - независимо, че Макларън обясняват как в техния тип няма първи и втори пилоти. Но понеже Дженсън е в такава позиция, той има мишена на гърба си и Перес смята, че трябва да се цели в него и да го победи. Шефът на отбора може само да им напомня, че пилотите карат за отбора, не за себе си. Затова не трябва да се борят помежду си".

                                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #284 -: Април 26, 2013, 06:27:12 pm »


Форс Индия: Ди Реста може да е шампион в Ред Бул

"Пол има нужните качества"

Според заместник отборния шеф на Форс Индия Боб Фернли пилотът на тима Пол ди Реста може да стане световен шампион. Тук има едно условие: ако шотландецът пилотира болида на Ред Бул. Ди Реста се представи блестящо в последната Гран при на Бахрейн, където за съвсем малко изпусна първото си качване на подиума и остана четвърти в края.

"Няма съмнение, че Пол ди Реста може да стане световен шампион, ако се състезава с болида на Ред Бул. Той има нужните качества да бъде шампион", заяви Фернли. "Всъщност има много от младите пилоти, които могат без проблем да седнат в бързите болиди на пилотите от челото и да постигат същите резултати. Може би 50% от момчетата с правилните коли могат да бъдат шампиони, просто нивото е много изравнено в момента", завърши той.

                                                                                                      formula1.sportal.bg
Активен