Уотсън: Бътън трябва сам да се пази от ПересБившият пилот обяснява "нещата от живота" на ДженсънСпоред бившия пилот на Макларън Джон Уотсън, Дженсън Бътън трябва да започне да свиква с мисълта, че ще бъде предизвикван от новия млад пилот в екипа от Уокинг. В Гран при на Бахрейн миналата седмица двамата съотборници - Бътън и Перес, не веднъж се съревноваваха за позиция на пистата. Бътън на няколко пъти отправи молба към отбора си по радиото да "успокоят Перес", защото мексиканецът го атакуваше агресивно. Сега Ф1 ветеранът предупреждава Бътън да свиква, защото съотборникът му няма да спре да се опитва да се състезава с него.
След оспорваната битка между двамата на "Сахир", Перес финишира шести, а Бътън остана десети. В коментарите си за състезанието, Дженсън обясни, че според него, Перес е бил прекалено агресивен и това е можело да завърши зле и за двамата. Перес от своя страна смята, че е бил точно толкова агресивен, колкото е бил и Дженсън към него.
"Ако Перес притеснява Бътън, то Бътън е този, който трябва да си реши проблема. Това са неща от живота. Не може да очаква Мартин Уитмарш да заповяда на Перес да се дръпне. Ако детският ти съотборник те притиска прекалено, не е приятно, но това е част от играта. Ти си длъжен да отговориш с действие, при това най-доброто, на което си способен", обяснява Уотсън.
В крайна сметка състезанието приключи в полза на Перес, който записа най-добрия си резултат този сезон, а Бътън се бореше да влезе в топ 10. Уотсън счита, че 10-годишната разлика във възрастта между двамата пилоти може също да е оказала влияние върху коментарите на Бътън. "Когато имаш дете или малко кученце като Перес срещу Бътън, който е възрастният, често става така, че и двамата са ощетени. Перес отчаяно иска да демонстрира на какво е способен, особено след като в първите три състезания не направи кой знае какво. Бътън е много опитен и е пилот номер едно в отбора - независимо, че Макларън обясняват как в техния тип няма първи и втори пилоти. Но понеже Дженсън е в такава позиция, той има мишена на гърба си и Перес смята, че трябва да се цели в него и да го победи. Шефът на отбора може само да им напомня, че пилотите карат за отбора, не за себе си. Затова не трябва да се борят помежду си".
formula1.sportal.bg