www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495808 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2835 -: Юли 15, 2014, 06:57:30 pm »

Натискът от страна на Денис е положителен, твърди Магнусен



Натискът от страна на Рон Денис е положителен, смята пилотът на Макларън Кевин Магнусен. Главният изпълнителен директор на Макларън Груп заяви наскоро, че би искал Дженсън Бътън да се старае по-упорито и да отговаря на предизвикателствата на съотборника си, който е дебютант. Световният шампион за 2009 г. не си замълча и на Силвърстоун заяви, че Денис явно се е упражнявал за мотивационен оратор. Впоследствие двамата говорили и си изяснили позициите.

Според Магнусен обаче критиките на Денис ще спомогнат за мобилизиране на тима в един особено труден за отбора от Уокинг сезон.

- Хубаво е, че Рон ни притиска. Това е нещо добро, произлизащо от присъствието му. Напрежението е за всички ни – знаеш, че трябва да се справиш. Надявам се всички в отбора да се чувстват по този начин, защото сме добър екип. Просто трябва да дадем всичко от себе си. Необходимо е да извлечем максимума от себе си, да свършим колкото се може по-добра работа. Такъв ефект има Рон. И според мен е положително, че енергията около него е такава – обясни Магнусен.

Рейсинг директорът на Макларън Ерик Булие изрично посочи, че е много доволен и от двамата пилоти на тима и работата им този сезон. Той смята, че Денис просто така си се държи и натискът, който оказва на отбора, не е нещо ново:
- Рон винаги е притискал всички. Той е страхотен състезател. Обича да побеждава, а когато желаеш толкова силно да спечелиш, трябва да насочиш и себе си, и всички останали в правилната посока.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2836 -: Юли 15, 2014, 06:59:02 pm »

Пилотите ще харесат пистата в Сочи, убеден е Уайтинг



Пилотите от Формула 1 ще харесат пистата в Сочи, убеден е Чарли Уайтинг. Рейс директорът и технически делегат на ФИА смята, че трасето, на което трябва да се проведе Гран при на Русия, ще е голям хит. То се намира в парка, където през зимата се проведоха олимпийски игри. Уайтинг редовно инспектира докъде е стигнал строежът.

- Последният път като дойдох, всичко беше един голям строеж. Всичко изглежда чудесно в сравнение с положението отпреди година. Самата писта ще е бърза и пилотите ще я харесат. Сигурен съм в това – заяви Уайгинг пред официалния сайт на Гран при на Русия. – Трасето е страхотно. Ясно е, че всичко е свършено както трябва. Ще е наистина бърза конфигурация и мисля, че ще е добра писта. Ще има поне две-три места, където пилотите ще могат да се изпреварват като хората. Смятам, че ще е интересно и ще стане наистина впечатляващо състезание.

Уайтинг потвърди, че на пистата в Сочи ще има две DRS зони. Той дори вече има място, което смята за най-добро – секцията между 4-ти и 10-ти завои, които изглеждат бързи и плавни и според него ще са чудесни за гледане:

- Точно там едва ли ще има много изпреварвания. Такива вероятно ще се случват във втори, 13-ти и може би 17-ти завои. Доволни сме от безопасността. Тя е на абсолютно най-високо ниво – не бих могъл да дам по-добро описание от това. Правили сме много симулации на пистата, конфигурацията, осигурителните зони, абсорбиращите енергия бариери. Убедени сме, че всичко е на световно ниво. Ще е забележителна надпревара и наистина нямам търпение да дойде време за провеждането й.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2837 -: Юли 17, 2014, 07:35:31 am »

Ди Монтедземоло смята за свое задължение да „поправи” F1



Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло е готов да предприеме мерки за подобряване на Формула 1, заяви самият той. Маркизът нееднократно изрази този сезон недоволството си от спорта и посоката му на развитие. Този път той го заяви пред немското списание Фокус.

- Правилата са прекалено сложни. Пилотите се обърнаха на таксиметрови шофьори. Трябва да пестят гориво и гуми вместо да карат бързо. Отборите трябва да решават колко бензин да използват, колко гуми в зависимост от това как се износват. Преди печелеше най-добрият състезател с най-бързата кола. Сега зрителите – и тези на трибуните, и тези пред телевизорите – вече не разбират какво става. Трябва да сторим нещо, за да променим настоящото положение. Иначе Формула 1 просто няма шанс (да оцелее) – заяви Ди Монтедземоло.

Италианецът, който ще навърши 67 години на 31 август, писа преди известно време на управляващия търговските права на Формула 1 Бърни Екълстоун. В изложението си маркизът поиска среща, на която да се обсъди бъдещето на спорта. Той предложи тя да се състои в Маранело в седмицата преди Гран при на Италия и на събирането да присъстват представители на отборите, собственика на търговските права, ФИА, медиите, както и на компании като Google и YouTube.

- Ако Бърни не организира такова нещо, аз ще го сторя – заяви Ди Монтедземоло. – Виждам го като свое задължение. Наложително е да се направи нещо, което да върне изгубения чар на Формула 1.

И докато президентът на Ферари се тревожи за спорта като цяло, то представянето на Скудерията този сезон отново е разочароващо. Според последните информации шефът на отдела за двигатели Лука Марморини е напуснал, макар че досега това не бе официално потвърдено. Новият началник на тима от F1 Марко Матиачи прави промени в екипа, като идеята му е процесът за взимане на решения по-ефективен. Той трябва да елиминира редица бюрократични спънки и да опрости организацията.

Междувременно се носят слухове, че са застрашени постовете и на инженерния шеф Пат Фрай и конструктора Никола Томбазис. Въпросът е доколко вината за качествата на болида F14 T може да се хвърля върху отделни личности.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2838 -: Юли 17, 2014, 07:37:25 am »

Хакинен: Не е много умно от страна на Райконен да говори за оттегляне



Мика Хакинен постави под въпрос разумността на изявление на Кими Райконен от уикенда за Гран при на Великобритания. Пилотът на Ферари каза на Силвърстоун, че вероятно ще се оттегли от спорта след изтичането на настоящия си договор с италианския тим. Контрактът е за тази и следващата година, тоест Кими не възнамерява да кара след 2015-та.

Малко по-късно обаче мениджърът му Стив Робъртсън заяви пред Скай Италия, че Райконен изобщо не мисли за оттегляне. Той каза, че финландският пилот всъщност не бил посочил точни времеви рамки и че няма намерение да спира участието си в F1.

- Всеки върши това, което смята за правилно, но според мен това изявление тактически не бе много умно. Ако механиците и всички останали (в отбора) са наясно, че искаш да окачиш каската след година и половина, вероятно ще отделят повече време на другия пилот. В този случай това е Фернандо Алонсо. А когато започнеш да мислиш за оттегляне, това има негативен ефект върху мотивацията. Изведнъж не можеш да се съсредоточиш върху какво ли не, а във Формула 1 най-нужна е концентрация – заяви Хакинен.

45-годишният финландец обаче не смята, че сънародникът му има вина за катастрофата си на Силвърстоун, заради която надпреварата бе спряна малко след старта. Кими се отърва само с натъртвания и ожулвания, но пропусна тестовете на английската писта, за да е изцяло във форма за Гран при на Германия. Междувременно Райконен бе критикуван и някои наблюдатели и фенове смятаха, че е трябвало да бъде наказан за инцидента.

- Силвърстоун е чудесна писта, но защо има такава голяма неравност? Когато един болид за Формула 1 загуби контакт с асфалта при толкова сериозна скорост, няма пилот, който да успее да го овладее. Състезанието тъкмо бе започнало, адреналинът от старта още бушува в пилотите – естествено, че ще иска да си пробие път напред колкото се може по-бързо. Не бих винили Кими – каза Хакинен.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2839 -: Юли 17, 2014, 07:39:24 am »

Заубер претоварени с работа след инцидента на Ван дер Гарде



Отборът на Заубер се оказа претоварен с работа след инцидента на Гийдо ван дер Гарде по време на тестовете на пистата Силвърстоун. Шефът операции на пистата Джампаоло Далара призна, че разрушенията по болида са дошли в повече на тима. Ван дер Гарде катастрофира в последния половин час от втория ден изпитания. Той изтърва задната част на автомобила си и излетя на Копс. Пилотът бе невредим, но автомобилът бе сериозно потрошен. Предпазната бариера също пострада.

- Състезанието и тестовете на Силвърстоун оставиха отпечатъка си върху отбора. От една страна са положителните постижения на отбора, цялостният прогрес. От друга обаче повредите, които си отнесохме във фабриката, ни натовариха с допълнителна работа, от която нямахме нужда по време на подготовката за Гран при на Германия – обясни Далара. – Пистата Хокенхайм е сравнително къса, но има сериозно количество предизвикателства. Скоростта, с която се преодоляват завоите, варира от около 50 км/ч в шести до над 220 км/ч в първи и 12-ти. Нужни са добро сцепление, стабилност при спиране. Настилката не е абразивна, така че гуми софт и суперсофт са добър избор за състезанието. Като се има предвид, че всички завои без три са десни, то лявата част на автомобила ще е сериозно натоварена.

Ван дер Гарде ще кара отново в петък и няма търпение да се върне на пистата. Досега той не е управлявал болид от F1 на Хокенхайм и сподели, че се надява да види холандски знамена по трасето. Опитът му на пистата е от Формула 3 и GP2.

Естебан Гутиерес също харесва трасето, където се е състезавал във всяка категория, през която е преминал досега в кариерата си. Той има победа там в GP3 от 2010 г..

За Адриан Сутил това е домашен старт:
- У дома винаги е специален старт. Нямам търпение за уикенда, но не съм се състезавал на Хокенхайм от 2010 г.. Предстоят ми няколко вълнуващи дни, тъй като ще посрещна много гости и спонсори. Харесвам трасето, имам много спомени от там. Надявам се на добър резултат заради феновете и отбора.

                                                                                                                           clubs1.bg/
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2840 -: Юли 17, 2014, 07:41:16 am »

Мерцедес няма да се намесва в битката между пилотите си, категоричен е Лауда



Председателят на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда е категоричен, че отборът няма да се намесва в битката между пилотите си Нико Розберг и Люис Хамилтън. Двамата са начело в класирането при пилотите. Розберг е пръв с аванс от едва четири точки, след като не успя да завърши Гран при на Великобритания. Англичанинът спечели домашния си старт и съкрати преднината на съотборника си. Следващият кръг от шампионата е в Германия и битката ще бъде подновена пак.

- Борбата между двамата винаги е била свободна и ще продължи да е така – бе категоричен Лауда. – Този въпрос ми го зададоха около 40 000 пъти, но нищо не се е променило. Ако искахме да се намесваме, можехме да го сторим от началото на шампионата. Но не го направихме. Сега сме обратно там, където бяхме в Монако. Битката ще продължи с пълна сила. Отиваме на Хокенхайм, което може да не е добре за сърцето ми, но пък е забавно – засмя се австриецът.

Домашният старт в Германия ще е първи за Розберг като женен мъж. 29-годишният пилот и дългогодишната му приятелка Вивиан Сиболд сключиха брак миналия петък в Монако. Църковната сватба ще почака до лятната ваканция през август, но Нико се похвали в Туитър и Фейсбук.

- На седмото небе сме. Беше нещо наистина специално да споделим сватбения си ден с най-близките ни приятели и семействата си – написа Розберг.

Междувременно изпълнителният директор (бизнес) на Мерцедес Тото Волф заяви, че Хамилтън е демонстрирал изключителна сила на духа на Силвърстоун. Английският пилот сбърка в квалификацията и бе жестоко критикуван, но в надпреварата спечели въпреки огромното напрежение.

- Още онази събота вечер – изкарваме много време заедно с отбора – Хамилтън дойде при нас и показа много голяма стабилност в начина, по който се справи с всичко. Аз наблюдавам нещата отвътре, но дори само радио съобщенията показват колко спокойно върви работата. Няма негативни емоции, само спокойствие. При Нико е същото. Той отпадна, бе напълно спокоен, докато преглеждаше настройките – обясни Волф.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2841 -: Юли 17, 2014, 07:42:52 am »

Кеке Розберг вдъхновява сина си Нико



Кеке Розберг е истинско вдъхновение за сина си Нико, заяви самият Розберг младши. 29-годишният пилот кара за екипа на Мерцедес и се бори със съотборника си Люис Хамилтън в тазгодишния шампионат на Формула 1. Баща му, който е световен шампион в Гран при за 1982 г., участваше значително повече в кариерата му в началото й, но и до днес дава съвети на Нико.

- За мен съветите на татко винаги са били огромна помощ. Наистина са ми помогнали по пътя към Формула 1. Когато стигнах дотук, той лека-полека отиде на по-заден план. Но е хубаво, че успях да поема по собствения си път – обяснява Розберг младши в интервю за CNN.

Нико посочва също така, че седемкратният световен шампион Михаел Шумахер е имал влияние както върху него, така и върху публиката на F1 в Германия:
- Михаел бе дълги години на върха във Формула 1. Ние го гледахме като деца и си мислехме: „Ехааа, той ни е сънародник. И ние искаме да сме там”. Той увеличи интереса към спорта в цялата страна. Това също ни помогна, защото сега има повече спонсори, желаещи да подкрепят кариерите ни.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2842 -: Юли 17, 2014, 07:44:11 am »

Макларън махат FRIC за Германия, Мерцедес и Ред Бул също готови да се откажат



Макларън заявиха, че имат намерение да махнат системата FRIC (front and rear interconnected) от окачването си за Гран при на Германия. Мерцедес и Ред Бул също са готови да се откажат от нея.

Наскоро стана ясно, че ФИА възнамерява да забрани системата за използване от отборите във Формула 1. Тя спомага основно за поддържане на постоянно отстояние на болидите от асфалта. От федерацията бяха готови да изчакат края на сезона. Съществуват обаче опасения ако отделни тимове махнат FRIC още за Германия дали няма да протестират срещу екипите, продължаващи да използват системата. До това положение се стигна, тъй като няма единодушие от всички отбори по въпроса.

- Понастоящем Макларън не възнамерява да използва FRIC окачване в Гран при на Германия. Макларън ще се съобрази с виждането на ФИА по въпроса – заяви говорител от Уокинг, цитиран от Аутоспорт.

Според други информации Мерцедес и Ред Бул също са готови да махнат системата. При всички положения обаче ще останат отбори, които ще продължат да я използват, след като няма изрична забрана от страна на ФИА. Главният оперативен директор на Форс Индия Отмар Шафнауер заяви, че няма шанс за постигане на единодушие по въпроса:

- Ще постъпим като мнозинството. Но в случая е нужно не мнозинство, а единодушие. Според мен шансът такова да бъде постигнато е нула. Ще има хора, които ще кажат, че щом ФИА иска да забрани нещо, трябва да се направи обратното.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2843 -: Юли 17, 2014, 02:19:22 pm »

Хамилтън се надява да няма проблеми с издръжливостта на Хокенхайм



Люис Хамилтън се надява да няма проблеми с издръжливостта на болида си Мерцедес F1 W05 Hybrid по време на уикенда за Гран при на Германия.

Болидите на тима от Бракли имат грижи в това отношение от Канада насам. На пистата Жил Вилньов англичанинът не успя да стигне до финала (както и в Австралия), докато на Силвърстоун съотборникът му Нико Розберг отпадна. В Австрия и двамата трябваше да внимават с управлението.

Люис се доближи максимално до съекипника си в класирането и е само на четири точки от Розберг след победата си във Великобритания.

- Чувствам, че изоставах през цялото време досега. Бях начело в шампионата за съвсем кратко въпреки взетите победите. Затова да изляза почти наравно (с Розберг) бе точно това, от което имах нужда. Втората половина от сезона ми е почти като нов старт. Битката помежду ни ще е особено близка – коментира световният шампион за 2008 г.

Пилотите на Мерцедес допуснаха един-единствен път загуба – в Канада, където пръв стана Даниел Рикиардо (Ред Бул). В останалите състезания не е печелил друг пилот освен Хамилтън и Розберг, като англичанинът е с пет успеха, а Нико – с три.

- Никога не искаш да видиш как съотборникът ти отпада. Дано сме приключили с това и да се борим един с друг на пистата. Не може да имаш всичко – най-добрата кола, най-силното темпо, най-добрата скорост в края на правата и перфектна издръжливост. Нещата си имат граници. Но знам колко упорито работи отборът, за да сме колкото се може по-близо до тези показатели – допълни Люис.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2844 -: Юли 17, 2014, 02:21:17 pm »

Розберг подписа продължение на договора си с Мерцедес



Нико Розберг подписа продължение на договора си с Мерцедес, съобщиха официално от тима. Това бе съобщено от различни източници по-рано тази година, но отборът оповести новината сега и допълни, че пилотът е подписал на 14 юли. Срокът на контракта не е уточнен – посочва се само, че е дългогодишен.

- Гордея се, че карам за „сребърните стрели” в настоящата ера. Наследството на Мерцедес-Бенц е важно за мен като германец и е гордост да имам възможност да представлявам марката по света. Пътят досега бе труден, но всички продължиха да вярват и благодарение на фантастичната подкрепа от Мерцедес-Бенц сега сме начело във F1. Нямам търпение за следващите години заедно, когато ще продължим да работим, за да печелим още състезания и да се надяваме – шампионати – коментира Розберг.

Изпълнителният директор (бизнес) на отбора Тото Волф заяви, че новият договор на Нико носи стабилност и приемственост за бъдещето.

- Доволен съм, че оповестихме това преди домашното състезание на Мерцедес-Бенц и Нико на Хокенхайм. Той е част от проекта от самото начало и има огромен дял в развитието на екипа от 2010 г.. Неговата скорост, отдаденост и концентрация помогнаха за това да вървим в правилната посока. С представянето си през 2014 г. Нико демонстрира това, което ние вече знаехме: че е един от топпилотите във Формула 1 – допълни той.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2845 -: Юли 17, 2014, 02:23:15 pm »

Нико Розберг с нов шлем в Германия





Нико Розберг ще стартира в Гран при на Германия с нови цветове на каската си. Пилотът на Мерцедес ще почете спечелената четвърта световна титла от футболистите на Германия, като шлемът му ще бъде оцветен в багрите, присъстващи на знамето на федералната република. Освен това на него ще присъстват и четирите звезди, символизиращи четирите титли.

„С новата си каска искам да отдам чест на нашите момчета, който спечелиха титлата и зарадваха цяла Германия“, обяви в своя профил във Фейсбук Розберг. „Каква седмица само! В петък се ожених, после Германия спечели световната титла, а днес подписах нов договор с Мерцедес. Остава само да спечеля домашното Гран при на Германия в неделя.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2846 -: Юли 17, 2014, 02:24:40 pm »

Фетел не смята да напуска Ред Бул въпреки проблемите



Световният шампион Себастиян Фетел разкри, че не смята да напуска отбора на Ред Бул, въпреки трудните времена, които в момента преживява.

„Вярвам, че партньорството с Ред Бул е нещо много важно, не само заради постигнатото в последните години, но и защото ме подкрепяха непрекъснато и в началото на кариерата ми“, разкрива Фетел пред германското женско списание Бунте.

Германецът разкрива, че не изпитва завист към пилотите на Мерцедес, Нико Розберг и Люис Хамилтън, които в момента доминират в шампионата.

„Предпочитам да съм в моята кола, въпреки че в момента тя не е толкова конкурентоспособна, това е ясно“, продължава Фетел. „Смятам обаче, че това е само моментна снимка на ситуацията, която скоро ще се промени.“

Фетел отчита, че неговият нов съотборник Даниел Рикиардо се справя по-добре с колата на Ред Бул през тази година и уважава неговата работа.

„Даниел просто върши работата си в момента по-добре“, признава Фетел. „Той прави по-малко грешки. Уважавам труда му и ще направя всичко възможно да подобря представянето си.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2847 -: Юли 17, 2014, 02:26:41 pm »

Розберг ще трябва да промени каската за домашния си старт след протест от ФИФА





Нико Розберг ще трябва да промени дизайна каската за домашния си старт Гран при на Германия. Пилотът на Мерцедес показа нов шлем, който е решен в цветовете на немския флаг. Върху него е нарисувана и световната купа по футбол, която германският национален отбор спечели в наскоро приключилото първенство в Бразилия.

От ФИФА обаче са реагирали с искане купата да бъде премахната от каската, тъй като изображението имало определени права. Личният асистент на Розберг Георг Нолте съобщи за промяната в Туитър акаунта си.

На шлема ще останат четирите звезди, символизиращи четирите световни титли на Германия по футбол. Нико е сред най-запалените фенове на този спорт в падока и подкрепя немския национален отбор непрекъснато. Вечерта след финала на световното първенство той публикува в социалните мрежи снимка как се радва на успеха на сънародниците си.

Мерцедес също ще отбележат постижението на немските футболисти. Отборът е с малко променен дизайн на моторхоума си. Върху него също са изрисувани четири звезди, като последната е марката на щутгартския концерн.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2848 -: Юли 17, 2014, 09:11:00 pm »

Новите собственици преструктурират Катерам, освободиха близо 50 души



Новите собственици на Катерам във Формула 1 преструктурираха отбора и освободиха близо 50 души. Пилотът Александър Роси напусна и екипа от GP2 (той бе резервен състезател за F1 тима).

От Лийфийлд пуснаха официално съобщение днес, в което се казва:
- Вследствие на първите стъпки от преструктурирането на Катерам F1 Тийм от отбора потвърждаваме, че бяха направени редица нови назначения. Понастоящем Кристиян Алберс е шеф на тима, той ще бъде подкрепян от Манфреди Равето като генерален мениджър и заместник шеф на екипа. Саймън Шинкин се присъедини като главен оперативен директор, а Миодраг Котур става тийм мениджър. Михаел Вилмер е новият шеф на правния отдел, а Джанлука Писанело е повишен в началник на инженерния екип на писта. Джон Айли става технически директор и ще продължи работата за подобрение на болида за 2014 г. и новия проект за 2015 г.. Отборът потвърждава, че се раздели с редица служители. Това е необходима стъпка, предприета от новите собственици на Катерам, чийто приоритет е бъдещето на тима.

В края на съобщението е отбелязано, че няма да бъдат правени допълнителни коментари по темата.

За освобождаването на близо 50 души от персонала на Катерам се разбра още вчера, но от Лийфийлд отказаха да обсъждат въпроса. Смята се, че това е първа стъпка от програма, насочена към стабилизиране на отбора и намаляване на разходите. В началото на юли малайзийският предприемач Тони Фернандес продаде тима на консорциум инвеститори, които прилагат оздравителни мерки според вижданията си за бъдещото развитие на Катерам. Служителите на екипа при смяната на собствеността бяха около 350 души.

Пилотът Александър Роси също напусна. Той бе част от екипа от 2011 г., а от 2013-та бе резервен състезател за отбора във Формула 1.
- Благодарен съм на всички в Катерам за времето, през което работих с тях. Проведохме няколко срещи през последните месеци – и с предишното, и с новото ръководство. Решението да напусна бе правилно за кариерата ми. Ще запомня само хубавите неща и съм готов за следващата стъпка – коментира Роси.

Малко по-късно бе обявено, че Александър ще кара за Кампос Рейсинг в GP2 на Хокенхайм този уикенд.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2849 -: Юли 17, 2014, 09:13:19 pm »

Катастрофи като тази на Силвърстоун се случват, заяви Райконен



Кими Райконен заяви, че катастрофи като тази, която претърпя той в началото на Гран при на Великобритания, се случват в спорта. Финландският пилот на Ферари е напълно възстановен след удара и сподели, че няма никакви проблеми. Той се удари в бариерата на правата Уелингтън, след като излетя от пистата, след това се върна на нея и изтърва контрола върху болида си. вследствие на катастрофата Кими не кара в теста на Силвърстоун, който се проведе след състезанието там.

На въпроса какво се случи, Райконен отговори в обичайния си стил, но с усмивка:
-  Катастрофирах, предполагам, че сте видели! Малко болеше, но сега всичко е наред. Натъртих си най-много ребрата и затова не карах в теста. Сега обаче всичко е както трябва. Може и да съм имал по-големи катастрофи, но сигурно не много. Просто се случва. И боли. Понякога обаче инцидентът може да стане с ниска скорост и да пострадаш лошо. Нямах късмет, но поне последствията не бяха сериозни. Това е част от спорта.

Темата за представянето на Ферари в сезона досега неизбежно бе засегната. Кими заяви, че очевидно сезонът не е лесен за Скудерията, но се надява в някакъв момент това да се промени.

- Трябва да стане, не може да продължава още дълго така. Изобщо не е забавно. Такива неща са ми се случвали и преди, но винаги съм успявал да ги обърна. Наистина вярвам, че ще се справим и ще променим ситуацията. Трябва да оправим проблемите си и нещата да се получат така, както ги искам. Сигурен съм, че можем да се върнем на желаните позиции – допълни Райконен.

Райконен има едва 19 точки до настоящия момент в сравнение с актива на съотборника си Фернандо Алонсо – 87. Той настоя, че отборът трябва да оправи колата, но не е сигурен колко време ще отнеме това, тъй като зависи от много неща. Финландецът допълни, че има договор с Ферари и не се притеснява за бъдещето.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен