www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495807 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2850 -: Юли 17, 2014, 09:15:22 pm »

Алонсо: Не съм разговарял с други отбори



Фернандо Алонсо не е разговарял с други отбори, заяви самият той днес на пистата Хокенхайм. През последните седмици отново се появиха слухове за това, че двукратният световен шампион може да смени тима. Името му пак бе свързано с връщане в Макларън.

- Всяка година ми задавате този въпрос през юли, може би още откакто започнах през 2003 г. – засмя се испанецът по време на брифинга си. – Не съм разговарял с други отбори, това не ми е приоритет. Трябва да спечелим точки този уикенд, както и добри резултати през останалата част от годината.

Според Алонсо времето може да решаващ фактор в Гран при на Германия.
- Реалистично погледнато, това ще е още един труден уикенд, ще е горещо. Тук ще разполагаме с гуми софт и суперсофт, което автоматично означава, че справянето с тях ще е особено важно при тези температури. В предишни надпревари не бяхме толкова конкурентоспособни, когато бе толкова горещо. Имаме някои нови части и се надявам те да подобрят представянето ни. Целта ни е да победим някои от преките си съперници – между втора и пета позиция в конструкторския шампионат, където битката е много сериозна и ще остане такава до финала на сезона. Трябва да намалим разликата спрямо Ред Бул и да я увеличим, ако можем, спрямо Уилямс и Макларън, които стават наистина силни. Смятам, че ще е интересно. Печелил съм три пъти на Хокенхайм, два пъти на Нюрбургринг. Изглежда всеки път в Германия се получава добър уикенд – допълни Алонсо.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2851 -: Юли 17, 2014, 09:17:55 pm »

Тод съгласен с идеята на Ди Монтедземоло за среща относно бъдещето на F1



Президентът на ФИА Жан Тод е съгласен с идеята на президента на Ферари Лука ди Монтедземоло за организиране на среща, на която да бъде обсъдено бъдещето на Формула 1. Италианецът предложи да се събере широк кръг представители на участниците в спорта, спонсори, представители на администриращата организация и притежателя на търговските права и т.н..

- Ще се обадя на спонсори, журналисти, новите медии, организатори, настоящи пилоти и такива, които са се оттеглили от спорта, на конструкторите. Ще приветствам най-интересните предложения. Казвам го като президент на ФИА, без да е необходимо да отговарям на Ди Монтедземоло. Но това е продиктувано от факта, че изпитвам огромен респект към всички в автомобилния спорт и в частност към това, което Ферари са сторили, вършат и ще продължат да правят – заяви Тод пред Гадзета дело Спорт.

Според французина спортът не е изправен в лицето на голяма криза заради новите правила. Той повтори, че според него хибридните технологии са правилния път за развитие.

- Скука? Не я виждам, както и не виждам някой да намалява в състезанията, за да пести гориво. В надпреварите винаги се е търсила максимална ефективност: колкото по-малко бензин сипеш, толкова по-лека е колата и си по-бърз на трасето. 10 кг. гориво са около четири десети от секундата на обиколка. Победители винаги са най-силните, които се доближават максимално до лимита. Според мен автомобилният спорт е в добро здраве. Само помислете какво направи Дитрих Матешиц в Австрия, като върна и ентусиазма на хората. А да говорим ли за 24 часа на Льо Ман, където отидоха 263 000 зрители? Страхотно състезание с Ауди, Тойота и Порше – допълни Тод.

Президентът на ФИА е на мнение, че падащите телевизионна гледаемост и рейтинги на Формула 1 не означават автоматично, че Гран при бърка някъде. Той заяви, че в наши дни има различни средства за комуникация, а и нагласите на хората се променят, както и интересите на обществото.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2852 -: Юли 17, 2014, 09:21:42 pm »


Германия : Хокенхайм                                 



Дължина   306458 м.

Обиколки   67

Рекорд   1:13.78

Уеб сайт   www.hockenheimring.de

Св. тренировки 1   18.07.2014 г. 11:00 ч.

Св. тренировки 2   18.07.2014 г. 15:00 ч.

Св. тренировки 3   19.07.2014 г. 12:00 ч.

Квалификация   19.07.2014 г. 15:00 ч.

Състезание   20.07.2014 г. 15:00 ч.

                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2853 -: Юли 19, 2014, 08:57:03 am »

Розберг и Хамилтън начело след първата свободна тренировка в Германия



Нико Розберг и Люис Хамилтън от екипа на Мерцедес заеха челните позиции в първата свободна тренировка в началото на уикенда в Германия. Трети се нареди Фернандо Алонсо от отбора на Ферари, а четвърти завърши Даниел Рикиардо с Ред Бул. Местата в топ 10 се допълниха от пилотите на Макларън, Дженсън Бътън и Кевин Магнусен (пети и седми), Себастиян Фетел с втория Ред Бул бе шести, Кими Райконен (Ферари) зае осмо място, а Дани Квят (Торо Росо) и Адриян Сутил (Заубер) заеха девета и десета позиции.

Температурите в Германия бяха летни. Още сутринта тази на въздуха бе близо до 30 градуса. Точно толкова пък бе тя в началото на първата свободна сесия. Температурата на асфалта пък надвишаваше 40 градуса, което се очертаваше като сериозно предизвикателство за гумите на Пирели. Италианците, които за първи път изпробваха настоящата конфигурация на трасето едва преди две години, все пак решиха да рискуват, предоставяйки на отборите гуми от смесите софт и супер софт.

След като част от екипите решиха да не използват системата на окачване наричана FRIC (front and rear interconnected), останали прецениха, че ще е най-добре тя да бъде демонтирана от болидите. ФИА бе оставила време до края на годината, преди това интересно решение да бъде забранено, но за да не се стига до жалби отборите решиха да прекратят използването му още от Гран при на Германия.

Така първите минути на първата свободна сесия на пистата Хокенхайм бяха свързани с това да се съберат достатъчно данни за поведението на болидите без тези системи. Според Люис Хамилтън те носят едва 0,2 сек на обиколка, но мнозина се усъмниха в думите му с довода, че едва ли Мерцедес биха вложили толкова труд и пари в решение, което носи толкова минимално предимство.

Уикендът не започна по най-добрия начин за Кими Райконен. След тежката катастрофа във Великобритания, финландецът получи повреда във водната помпа още в първите минути на първата сесия. Проблеми имаше и в Уилямс, където Сузи Волф, заместваща Валтери Ботас в първата тренировка, имаше проблем с погрешно отчитащи сензори.

Гийдо ван дер Гарде пък заместваше Естебан Гутиерес в колата на Заубер. Отборът изглежда продължава да изпитва сериозни финансови затруднения и прекалено консервативната конструкция на колата не помага за намирането на нови спонсори. Заговори се дори за дилема в екипа, дали да не се премине на наемането само и единствено на платени пилоти.

Интересни промени имаше в колата на Ред Бул. Тотал бяха донесли ново гориво за своите клиенти, което трябваше да даде мощност от поне 12 к.с. в повече спрямо Силвърстоун. Освен това Рено бяха подобрили софтуера на своята задвижваща система и се надяваха изоставането спрямо Мерцедес да бъде намалено. Поне в първите минути това изглеждаше реално, след като Себастиян Фетел поведе след изтичането на първия половин час. Фетел също както Розберг бе променил дизайна на своята каска, с цел да отпразнува успеха на германския национален отбор на световното първенство в Бразилия.

Нико Розберг със своята нова каска, отдаваща заслуженото за успеха на германския национален отбор и станала причина за разправии между пилота и ФИФА, бе втори, следван Кевин Магнусен, Даниел Рикиардо и Фернандо Алонсо.

Нико Розберг и Люис Хамилтън очаквано се върнаха в челото на класирането след изтичането на първия час от първата сесия. Пилотите на Мерцедес изглежда не бяха особено притеснени от липсата на системата FRIC в техните коли и отново бяха далеч пред конкурентите си при изпробването на нивото на износване на меките гуми в дълга серия от обиколки.

Дженсън Бътън пък разкри преди тренировката, че се надява отборът му да направи нова крачка напред благодарение на новите части в колата, които били предвидени едва за Унгария. Благодарение на усилената работа на хората във фабриката обаче те били готови за Германия. Кевин Магнусен имаше първи възможност да ги изпробва, докато за Бътън тази възможност ще остане за утре. Британецът се надява нововъведенията да бъдат по-бързо интегрирани в пакета и да помогнат на пилотите на екипа да се борят за място на подиума.

Без новите елементи Бътън бе пети 20 минути преди края на първата сесия, докато Магнусен бе седми зад Фетел. Пред тях зад пилотите на Мерцедес пък се бяха класирали Алонсо и Рикиардо.

Райконен след решаването на проблема с водната помпа бе осми.

Интересно бе темпото на пилотите в дълга серия от обиколки, като това на пилотите на Ред Бул отново бе доста близко до това на лидерите от Мерцедес. На трасе, изискващо значително аеродинамично притискане и без системата FRIC изглежда Фетел и Рикиардо можеха да са в състояние да дадат отпор на своите съперници.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2854 -: Юли 19, 2014, 08:58:33 am »

Говорите за психологически игрички, но с Розберг не играем такива, заяви Хамилтън



Люис Хамилтън заяви, че той и съотборникът му Нико Розберг не играят психологически игрички. Той допълни, че подобно нещо не го вълнува и е наясно, че по-устойчивият и издръжлив пилот от тях ще спечели титлата в F1 през 2014 г.

Въпросът в какво състояние на духа се намира Хамилтън бе особено настоятелно дискутиран по време на уикенда за домашната му Гран при на Великобритания. Грешката в квалификацията на англичанина доведе до жестоки критики, тъй като това бе трета поредна сесия за разпределение местата на грида, в която той сбърка. Впоследствие Люис спечели състезанието, а Розберг отпадна и това намали разликата в генералното класиране помежду им до едва 4 точки. В продължаващата борба думи и на двамата се тълкуват по различни начини – като психологически атаки към единия или другия. Хамилтън обаче настоя, че подобни неща не го интересуват и той е концентриран единствено върху случващото се в собствената му глава.

- Ще ми се да смятам, че съм фокусиран върху пистата. Не се опитвам да играя психологически игрички с Нико. Той е много, много интелигентен пилот. Вие говорите за психологически игрички, но с Розберг не играем такива. Всеки път, когато си по-бърз на трасето, това има ефект върху съзнанието. Неизбежно е да кажеш нещо, което хората интерпретират като психологически натиск. Но тази година сме съперници, вероятно ще продължим да се борим гума до гума и през останалата част от сезона, така че – вероятно – който е по-хладнокръвен ще надделее – обясни англичанинът.

Люис освен това не е съгласен с често повтаряното описание за него и съекипника му – той е представян като талантливия пилот със страхотна скорост, борещ се с пресметлив и умен съотборник:

- Стиловете ни на каране с Нико са подобни, така че развиваме автомобила в една и съща посока. Понастоящем винаги искаме повече аеропритискане, но когато го получим, вървим по-бързо и вследствие на това ни е нужно още аеропритискане. Говорим за постоянна еволюция, която реално няма край. Непрекъснато работим по автомобила, подобряваме го безспир. Седмица след седмица има и идват нови неща. Каквато и кола да имаме, като пилоти ние стигаме определени граници. Винаги откриваме лимита и продължаваме напред.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2855 -: Юли 19, 2014, 08:59:53 am »

Мерцедес отново начело и след втората тренировка в Германия



Пилотите на Мерцедес дадоха най-добри времена и във втората свободна тренировка в петъчния ден на уикенда в Германия. Този път обаче Люис Хамилтън успя да изпревари съотборника си Нико Розберг, макар и с едва 0,02 сек. Третото място с изоставане от 0,1 сек зае Даниел Рикиардо от екипа на Ред Бул, а Кими Райконен (Ферари) бе четвърти. Останалите места в топ десет се заеха от пилотите на Макларън (Магнусен – пети, Бътън – седми) и Уилямс (Маса – шести, Ботас – десети), допълнени от Фетел (Ред Бул) и Алосно (Ферари), заели осма и девета позиция.

В началото на втората свободна тренировка температурите се повишиха. Тази на асфалта достигна 56 градуса, докато тази на въздуха бе 31 градуса, само с 2-3 повече спрямо измерената сутринта.

Голямата част от пилотите се върна директно към дългите серии обиколки с меките гуми с цел да се намери приличен баланс за състезанието. Все пак Нико Розберг водеше след първия половин час, докато неговият съотборник в екипа на Мерцедес, Люис Хамилтън, работеше по своя собствена програма.

Половин час след началото на сесията колата на Камуи Кобаяши се запали в задната си част и пилотът на Катерам бе принуден да отбие, за да може маршалите на пистата да се погрижат да потушат пламъците.

Около 40 минути след началото на сесията започнаха първите излизания със супер меките гуми на Пирели. Пилотите на Мерцедес показаха отново, че премахването на FRIC от колата им едва ли ще промени особено статуквото. Хамилтън поведе с време от 1:18.341 мин., а Розберг бе втори едва на 0,02 сек. Рикиардо (Ред Бул), Райконен (Ферари) и Магнусен (Макларън) пък заемаха местата от трето до пето.

Освен новото гориво от Тотал и новият софтуер на Рено, колите на Ред Бул имаха и други обновени елементи, като за това свидетелстваше аеро боята в предната дясна част на колите на Рикиардо и Фетел. Тези нови елементи явно работеха добре при австралиеца, докато с тях Фетел бе едва осми след първите опити със супер меките гуми. Маса и Бътън попълваха дупката от Магнусен до него, а зад пилота на Ред Бул в топ 10 бяха още Алонсо и Ботас. Така съотношението на силите сочеше, че зад колите на Мерцедес за местата в точките вероятно ще се борят тимовете на Ред Бул, Ферари, Макларън и Уилямс.

След тези първи опити със супер меките гуми пилотите започнаха дълги серии с тази смес, за да оценят износването им в състезателни условия. В последствие пък някои се върнаха дори към меката смес, за да подобрят още баланса на колата.

Времената, дадени по време на тези бързи серии от обиколки описваха много интересна картина, обещаваща сериозна борба зад пилотите на Мерцедес. От Ред Бул дори може да опитат да се борят с Розберг и Хамилтън, що се отнася разбира се за състезателно темпо.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2856 -: Юли 19, 2014, 09:01:02 am »

Заубер потвърди използването на задвижващи системи на Ферари и през 2015 г.



В множество информации от екипа на Заубер се прокрадваше недоволството от задвижващите системи на Ферари. Действително швейцарците построиха и доста консервативен автомобил, но по-малкото мощност в сравнение с конкурентите и по-високото тегло на агрегатите, идващи от Маранело определено са накарали хората на Петер Заубер да се огледат за алтернативи на пазара. Въпреки това обаче съвместната работа с италианците ще продължи и през 2015 г., както разкри тим шефът Мониша Калтенборн.

„Изключвам възможността да прекратим работата си с Ферари“, заяви Калтенборн на пресконференцията на тим шефовете днес. „Действително годината е тежка за нас, но ще се преборим заедно с Ферари за по-добро бъдеще. Партньорството ни с тях е от доста години и един лош сезон няма да го прекрати.“

Заубер отбелязва един от най-слабите си сезони в цялата си история. Швейцарският екип работеше с Ферари от 1997 до 2005 г. преди да бъде закупен от BMW. След оттеглянето на баварците от Формула 1 партньорството с Ферари бе подновено.

Продължението му бе потвърдено едва в края на миналата година, след като стана ясно, че екипът изпитва доста сериозни финансови затруднения и за първи път в историята си закъснява с плащанията. Заубер е известен като най-коректният платец сред отборите, закъсняващ най-малко спрямо останалите.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2857 -: Юли 19, 2014, 09:02:27 am »

Рикиардо предпазлив въпреки третото място в петък



След като системата FRIC бе извадена от употреба се смяташе, че преднината на Мерцедес спрямо екипа на Ред Бул ще бъде намалена. Ако се погледне третото място на Даниел Рикиардо от днешния ден, това изглежда напълно възможно. Австралиецът завърши на едва 0,1 сек. зад пилотите на Мерцедес. Осмото място на Фетел и реалното положение обаче явно карат Рикиардо да бъде предпазлив.

„За разлика от други петъци, сега не смятам, че можем да извадим още половин секунда от колата“, призна Рикиардо. „Като цяло днес показахме всичко, на което сме способни. Може би трасето ще се подобри още и това ще ни помогне. Надявам се и Мерцедес да са показали максималния си потенциал и да можем да се борим с тях през този уикенд. В повечето случаи обаче ни отнасят с половин секунда от нищото.“

Разликите на върха при температура на асфалта от близо 60 градуса бяха доста малки, като мнозина смятат, че те са резултат от забраната на системата FRIC.

„Това едва ли дава толкова разлика. Резултатът е, че сега в много по-голяма степен се чувстват неравностите и бордюрите на пистата. По отношение на баланса обаче едва ли има толкова сериозна промяна.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2858 -: Юли 19, 2014, 09:04:06 am »

Фетел: Ако в неделя вали може и да се справим с Мерцедес



Себастиян Фетел направи силно впечатление с добро темпо в дълга серия от обиколки в петъчния ден. Въпреки това обаче той завърши деня на едва осмо място с изоставане 0,9 сек. спрямо първия Люис Хамилтън. Все пак Фетел не изглеждаше особено притеснен.

„Тренировката бе доста трудна заради високите температури, като всички имаха проблеми с гумите“, обясни затрудненията си Фетел. „Особено в края на дълга серия от обиколки пързалянето в завоите е сериозно. Жегата днес бе доста неприятна, а утре се очаква да е още по-голяма.“

По отношение на премахването на системите FRIC, Фетел бе доста спокоен.

„За нас нищо не се променя. Ако това ни доближи до върха, толкова по-добре. Утре ще е важно да направим колата бърза в една обиколка. Днес ми липсваше почти цяла секунда. С нови гуми не успявах да извлека пълния им потенциал. При дългите серии бе по-добре, но смятам, че има какво да покажем в утрешния ден. Трябва да извадим още от колата. Сигурен съм, че в събота и неделя ще се представим още по-добре.

Може дори да се окаже, че сме по-близко до върха от уикендите през тази година. Разликите между нас, Ферари и Уилямс обаче са много малки. Хокенхайм е едно от състезанията, които искам да спечеля в своята кариера (родният дом на Фетел в Хепенхайм се намира на по-малко от 40 км. от пистата). Ако вали в неделя това ще подобри шансовете ни. При сухо време ще е трудно да се справим с Мерцедес.“

                                                                                                                         clubs1.bg   
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2859 -: Юли 19, 2014, 09:06:28 am »

Хамилтън: Едно от най-трудните трасета по отношение на гумите



Люис Хамилтън завърши на първо място петъчния ден на пистата Хокенхайм, но съвсем не изглеждаше спокоен за останалата част от уикенда. Една от най-сериозните причини изглеждаше горещото време.

„Това определено не бе перфектната сесия, поне за мен“, заяви Хамилтън, който изпревари своя съотборник Нико Розберг с 0,024 сек. във втората сесия, след като в първата изостана на 0,065 сек. Борбата между двамата изглежда ще е доста оспорвана. „При тези високи температури бе много трудно да се намери точния баланс. Ще трябва да анализираме внимателно събраните данни довечера и да пием много течности, защото утре ще е още по-топло.

Колата е различна без системата FRIC, защото трябваше да променим някои неща по окачването. Това обаче важи и за останалите, така че нещата са изравнени. Трябва да работим в друга посока, но вероятно утре ще сме по-наясно с разпределението на силите.

С мектие гуми тук при дълги серии от обиколки винаги има проблеми. Това, съчетано с високите температури вероятно ще означава стратегия от три спирания в състезанието. Може обаче да се справим и с два, ще видим. Това ще е едно от най-тежките състезания по отношение на гумите.

Спечелването на първата позиция на старта е винаги важно. Преди шести завой има дълга права, което означава, че и да си втори може да имаш възможност за изпреварване, но смятам, че спечелването на квалификацията ще направи нещата по-лесни. Може би утре ще имаме повече възможности за бърза обиколка в третата част, защото обиколката тук е по-къса.“

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2860 -: Юли 19, 2014, 09:07:54 am »

Райконен: Все още изпитвам болки в ребрата



С изключение на проблем сутринта с водната помпа, уикендът за Кими Райконен изглежда започва по-значително по-добър начин от останалите през тази година. Финландецът, който преживя изключително неприятен инцидент в Гран при на Великобритания на Силвърстоун, завърши деня на четвърта позиция на около половин секунда зад пилотите на Мерцедес.

„Все още имам известни болки в ребрата, но като цяло се чувствам добре“, призна Райконен в края на петъчния ден. „Денят като цяло протече без особени проблеми, като изключим разбира се този с водната помпа сутринта.

Изглежда, че се намираме в добра форма, въпреки че все още е много рано да се каже, какво ще е разпределението на силите. Утре вечерта ще имаме много по-точна картина за случващото се. Ако температурите останат високи износването на гумите ще е сериозна тема за размисъл.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2861 -: Юли 19, 2014, 09:09:33 am »

Алонсо смята, че гумите ще са ключът към доброто представяне на Хокенхайм



Фернандо Алонсо е победител от последното състезание на пистата Хокенхайм, но изглежда, че през тази година на испанският пилот на Ферари ще му е трудно да повтори постижението си. Все пак той завърши на трета позиция в първата свободна тренировка в петък, но във втората остана едва девети.

„Спомените ми от това трасе разбира се са прекрасни и затова се радвам много на предстоящото състезание“, обясни Алонсо след края на петъчните тренировки. „Имахме много работа по баланса на колата днес, който във връзка с изключително топлото време е доста труден за намиране. Мисля, че ни очаква много труден уикенд, като темата за износването на гумите ще е много важна за нас. Именно това бе основното, върху което съсредоточихме работата си днес, но като цяло съм убеден, че до състезанието ще сме максимално подготвени да се справим с този проблем. Колата се чувства много добре и без системата FRIC. Имах нужда от кратък период на адаптация, но сега всичко е наред.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2862 -: Юли 19, 2014, 09:10:57 am »

Розберг: Радвам се отново да съм в Германия



Нико Розберг завърши на второ място в петъчния ден след като изостана на минимална разлика зад съотборника си в екипа на Мерцедес, Люис Хамилтън. Розберг постигна първо време сутринта и като цяло бе доволен от колата си макар и без системата FRIC.

„Денят бе труден за нас“, обясни Розберг. „Трябваше да направим някои промени по баланса след като вече караме без системата FRIC. Дори и при тези трудни условия нашата кола функционираше добре. Днешният ден бе много горещ и меките гуми не издържаха дълго. Ще бъде трудно в състезанието. Имахме малко недоразумение в бокса, когато бях повикан, а съотборникът ми влезе преди мен. Механиците ни обаче реагираха бързо и охладиха колата. Чудесно е да сме отново в Германия. Надявам се на огромна подкрепа от страна на германските фенове. Надявам се също така да им предложим сериозно шоу.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Формула 1
« Отговор #2863 -: Юли 19, 2014, 09:13:06 am »

Задоволство в Уилямс след първия ден



Както и всички останали екипи в Германия отборът на Уилямс за първи път не използва системата FRIC в колите си. Това, както и неприятният инцидент с възникването на пожар в хотела на отбора обаче не успя да извади екипът на сър Франк от равновесие. Въпреки дребен проблем сутринта Сузи Волф успя да направи добра тренировка и да изпълни поставените ѝ задачи.

„Въпреки трудния ден успяхме да се концентрираме върху задачите си и да ги изпълним“, обясни шеф инженерът Роб Смедли. „Заради невъзможността да използваме системата FRIC трябваше да се опитаме да оптимизираме колата без нея. Сузи свърши чудесна работа, която ни помогна да се адаптираме към промените.“

„Колата бе добра“, заяви от своя страна Сузи Волф. „Този път успях да направя няколко обиколки, като подобрявах представянето си с всеки тур. Мисля, че бях добре подготвена и смятам, че денят бе много добър, въпреки някои проблеми в началото. Сега трябва да продължа работата си в симулатора и да чакам да се кача отново в колата. Бе голямо удоволствие за мен.“

Волф завърши първата тренировка на 15-о място с изоставане от едва 0,277 сек. зад Фелипе Маса. Бразилецът и Валтери Ботас бяха на линия за втората свободна тренировка.

„И при двамата акцентът бе поставен върху това, да успеят да загреят добре гумите за една бърза обиколка“, разкри Смедли. „Работата по баланса за това ни помогна да подобрим и темпото си в дълги серии от обиколки.“

В крайна сметка Фелипе Маса завърши деня на шеста позиция, на 0,7 сек. зад Люис Хамилтън, а Ботас бе десети на секунда от най-бързия.

„Имахме доста работа по баланса, която бе наложителна заради направените промени по окачването“, обясни бразилецът. „Надявам се, че в течение на уикенда ще успеем да подобрим още представянето си. Ще трябва да внимаваме и за промени във времето, защото особено в неделя има шанс да превали. Ще трябва да настроим колата и за подобна възможност.“

Валтери Ботас от своя страна не бе толкова доволен.

„Трасето бе много горещо днес следобед и определено натовари максимално гумите. С меките гуми дългите серии от обиколки не бяха лесни и ще трябва да подобрим още представянето си в тях. Но като цяло бе интересно да караме с промените в окачването. Събрахме достатъчно данни и смятам, че имаме още потенциал за подобрение. Сигурен съм, че ще подобрим още представянето си.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2864 -: Юли 23, 2014, 11:45:59 am »

Нико Розберг с победа в Гран при на Германия



Нико Розберг спечели Гран при на Германия след безпроблемен поход от старта до финала. На втора позиция зад пилота на Мерцедес се нареди Валтери Ботас с Уилямс, а трети е стартиралият от 20-а позиция Люис Хамилтън.

На четвърта позиция се нареди Себастиян Фетел от екипа на Ред Бул, следван от Фернандо Алонсо (Ферари), съотборника си Даниел Рикиардо, Нико Хюлкенберг (Форс Индия) и Дженсън Бътън (Макларън). Останалите места в точките бяха за Кевин Магнусен (Макларън) и Серхио Перес (Форс Индия).

Надпреварата започна при значително по-ниски температури от предишните дни. До така чакания от мнозина дъжд обаче така и не се стигна.

Нико Розберг поведе без проблеми след старта, но зад него стана сериозен инцидент. Фелипе Маса и Кевин Магнусен се сблъскаха при влизането в първи завой и бразилският пилот на Уилямс отново отпадна още в първата обиколка, подобно на състезанието във Великобритания. В стремежа си да избегне двамата си съперници Даниел Рикиардо напусна трасето и загуби доста позиции. Магнусен се отърва само с уплаха, но бе принуден да мине през бокса за смяна на гуми.

На трасето за две обиколки излезе кола за сигурност. След прибирането и Розберг отново поведе, пред Ботас, Фетел, Алонсо, Хюлкенберг, Бътън и Перес.

Хамилтън, стартирал от 20-а позиция заради смяна на скоростна кутия след вчерашния инцидент в квалификацията, започна бавно да си пробива път напред и в шестия тур бе 14-и, преследващ изостаналия Рикиардо. Двамата се движеха зад Адриян Сутил, когато успяха да изпреварят без особени проблеми на шести завой, въпреки леко докосване между болидите на Заубер и Мерцедес.

Така двамата бяха на ръба на точките, като пред тях се движеше групата Квят, Райконен и Верн.

Деветата обиколка се оказа доста неприятна за младия руски пилот на Торо Росо, който при опита си да изпревари Перес в борба за седмото място допусна контакт между двамата при влизането в осми завой и се завъртя. Това го върна няколко позиции назад.

В средата обаче вреше и кипеше. След като изпревариха без особени проблеми Верн, Рикиардо и Хамилтън атакуваха Райконен в 12-ата обиколка.. Австралиецът успя да го изпревари на осми завой и се залепи зад Перес, а Райконен контрира Хамилтън при влизането на стадиона и успя да запази деветата си позиция.

Алонсо влезе за първа смяна на гуми в 13-ия тур, но не това бе интересното в този момент. С изключително късно спиране на шести завой и блокиране на гумите си Хамилтън успя да изпревари едновременно Райконен и Рикиардо, които определено имаха проблеми с гумите си. При разминаването на колите на Мерцедес и Ферари се стигна и до лек контакт, който струваше части от предното крило на болида на Райконен.

В 14-ия тур Перес влезе в бокса, а обиколка след него същото направиха Фетел и Хюлкенберг. Пилотът на Ред Бул излезе на пистата между Райконен и Алонсо, но с рискована атака успя да изпревари финландеца на шести завой, макар и отново след контакт.

Розберг и Ботас влязоха едновременно за първата смяна на гуми в 16-ия тур. Двамата излязоха първи и трети, а втори между тях бе стартиралия с меки гуми от 20-а позиция Хамилтън. Фетел бе четвърти, следван от Алонсо и Райконен.

Ботас бе само на 1,5 сек зад Хамилтън, който все още не бе спирал в бокса. След влизането си в бокса пък Рикиардо излезе на 12-а позиция, но бързо успя да изпревари Верн и Квят и да влезе в топ 10. Райконен направи едва в 21-ата обиколка своя първи стоп и това позволи на Рикиардо да мине още позиция напред. Райконен пък излезе едва 14-и зад Грожан, Перес и Сутил. Със супер меките си нови гуми обаче финландецът бързо се справи със Сутил и Грожан, и подгони измъкналия се напред Перес.

С нови гуми пък Ботас успя да се справи с Хамилтън на фибата на шести завой и да излезе отново на втора позиция. Фетел също започна да настига пилота на Мерцедес, чиито гуми изглежда бяха в края на своя живот. От своя страна обаче Алонсо започна да се приближава зад пилота на Ред Бул.

Райконен успя да влезе отново в топ 10 след като изпревари Перес при влизането за шести завой. Следващото препятствие бе Кевин Магнусен, но и той бе преодолян без особени проблеми на същото място.

В 27-ата обиколка Хамилтън направи своето първо спиране и постави отново меки гуми, с каквито бе стартирал. Той се върна на пистата осми зад Даниел Рикиардо и пред Кими Райконен.

В 29-ата обиколка Хамилтън успя да изпревари съперника си при излизането от фибата и се качи на седма позиция. При опита си да изпревари Дженсън Бътън в 30-ия тур се стигна до удар между двамата бивши съотборници в Макларън, който доведе до повреди по предното крило на колата на Мерцедес, което се заби в кутиите на радиаторите на Макларън-а. Малко по-късно Хамилтън все пак изпревари Бътън, който пък влезе за втори път в бокса. Пилотът на Макларън излезе на девета позиция зад Райконен.

Хамилтън вече бе шести и се доближи до борещия се с проблеми по колата си Хюлкенберг. Без особени проблеми той изпревари съперника си в 33-ия тур и вече бе пети, на четири секунди зад Алонсо. Испанецът обаче не остана дълго на пистата и влезе за втора смяна на гуми в 34-ата обиколка. Заради това Райконен бе оставен на пистата за още една обиколка въпреки че финландецът се оплака от състоянието на гумите си.

Фетел влезе в 35-ата за втората си смяна и излезе пред Алонсо. Испанецът обаче имаше предимство от една обиколка, в която бе успял да загрее гумите си и изпревари без проблеми пилотът на Ред Бул при влизането във фибата.

Така в челото Розберг и Ботас продължаваха да се движат с разлика от 15 сек помежду си, Хамилтън бе трети пред Хюлкенберг, Алонсо, Фетел, Бътън и Рикиардо.

С новите си гуми Алонсо и Фетел успяха без особени проблеми да изпреварят Хюлкенберг в 39-ия тур. Това бе знак, че пилотът на Форс Индия трябва да смени гумите си, което той направи в 40-ата обиколка.

И двамата пилоти на Мерцедес се оплакаха от проблеми с предна лява гума, което означаваше, че скоро и те ще трябва да направят вторите си спирания. Ботас влезе в бокса в 41-ата обиколка. Тур по-късно същото направи и Розберг. Германецът отново излезе начело пред Хамилтън и Ботас, който бе на по-малко от секунда пред Алонсо.

В 42-ата обиколка Хамилтън бе извикан в бокса, но супер меките гуми щяха да имат затруднения да изкарат в оставащите до края обиколки.

Розберг водеше с повече от 12 сек пред Ботас, Алонсо, Фетел, Хамилтън, Бътън и Рикиардо. Фетел се опитваше да си върне позицията от Алонсо, но в същото време получи съобщение от бокса да пести бензин.

Фетел направи последно трето спиране в 46-ата обиколка, а на пистата колата на Квят се запали при влизането на стадиона.

Хамилтън с големи стъпки се приближаваше зад Алонсо, а Фетел излезе зад Дженсън Бътън.

В 49-ата обиколка Хамилтън без особени проблеми изпревари Алонсо и излезе трети, а Фетел от своя страна се справи с Бътън в битка за петата позиция.

Колата на Сутил се завъртя при излизането на старт финалната права, което доведе до жълти знамена. Хамилтън се възползва от тази фаза и направи последно спиране, излизайки зад Алонсо и на близо 5 сек от Фетел. В Мерцедес рискуваха, като отново заложиха на супер меки гуми за оставащите 14 обиколки.

В 53-ия тур Рикиардо изпревари Хюлкенберг в борба седмата позиция. Розберг продължаваше да води с 17 сек пред Ботас, Алонсо, Хамилтън, Фетел и Бътън.

Алонсо имаше сериозни затруднения с гумите и това позволи на Хамилтън лесно да го изпревари. Испанецът влезе за последна смяна в 56-ия тур и излезе едва седми зад Рикиардо. Австралиецът от своя страна успя да изпревари Бътън и да се изкачи до пета позиция. Скоро и Алонсо прескочи британеца и зае шестото място.

Хамилтън от своя страна бързо се приближаваше към Ботас, но въпросът бе дали гумите му няма да се предадат преди края на надпреварата. Опасността и за двамата при сериозна борба бе да изтощят тотално гумите си.

В същото време се разигра интересна борба между Рикиардо и Алонсо за петата позиция, като преди фибата изглеждаше, че испанецът без проблеми ще реши битката в своя полза. Австралиецът обаче контрира и успя да остане пети. Последваха още няколко атаки, които обаче Рикиардо отново контрира или блокира. Все пак в 63-ия тур пилотът на Ферари успя да се пребори със съперника си и да заеме пета позиция.

Отпред Хамилтън се опитваше да изпревари Ботас, но пикът в представянето на супер меките гуми изглеждаше отминал. Битката за второто място оставаше единствената интересна подробност в състезанието. Розберг бе далеч напред, а Хамилтън се опитваше да минимизира загубата на точки. Той обаче така и не успя да изпревари Ботас, чийто гуми в края изглеждаха в по-добра форма.

Така Розберг продължава да води в класирането при пилотите с преднина от 14 точки пред съотборника си Люис Хамилтън. При конструкторите пък Мерцедес е далеч пред преследвачите си.

Следващото състезание в Унгария е следващата неделя, където се очакват отново високи температури и интересна надпревара.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен