www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508931 пъти)

0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2910 -: Юли 26, 2014, 09:13:40 am »

Магнусен отново с явно предимство пред Бътън

Доброто представяне от началото на сезона на новобранеца в екипа на Макларън, Кевин Магнусен продължи и в Унгария. След като победи категорично Дженсън Бътън в квалификацията на Хокенхайм, сега и на Хунгароринг изглежда Магнусен от по-бързият от двамата пилоти. Датчанинът се класира на пето място в петъчния ден, като остави Бътън на повече от 0,6 сек зад себе си. Въпреки доброто си представяне обаче той продължава да демонстрира скромност.

„Това не е нещо, което ме вълнува сериозно“, отговори Магнусен на въпроса дали се чувства като по-бързия пилот в екипа на Макларън. „Нещата се променят непрекъснато. В Германия изглежда аз разполагах с повече скорост, преди това пък Дженсън бе по-напред. Утре ще видим, какво е положението тук.

Денят ми бе задоволителен, защото нямахме сериозни проблеми и успяхме да изпълним програмата си. Всичко функционираше според очакванията и определено съм доволен от баланса на колата. Новите елементи по колата функционираха добре и успяваме да извлечем все повече от колата. Вероятно имаме още известно количество работа по фините настройки.

Реално темпото ни в Германия можеше да ни позволи да се класираме в топ 5, ако не се бе случил инцидента на първи завой. Ще е чудесно, ако тук успеем да постигнем подобен резултат, въпреки че това ще е доста трудно.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2911 -: Юли 26, 2014, 09:14:45 am »

Разочароващо начало на уикенда за Бътън



Днешният ден определено бе разочарование за Дженсън Бътън. Световният шампион за 2009 г. трябваше да се бори сериозно с баланса на своя Макларън, като в крайна сметка не остана особено доволен.

„Днешният ден бе доста разочароващ, защото не успяхме дори за момент да съберем една добра обиколка“, обясни Бътън. „Успявах да премина добре през няколко завоя, но като цяло обиколката бе доста трудна. Доста е трудно да постигнеш каквото и да било, когато колата от завой до завой и от обиколка до обиколка се държи различно.

Разбира се, аз обичам когато колата е прецизна, а днес това определено не бе така. Хубавото обаче е, че знаем причината за това и се надяваме да отстраним проблемите през нощта. Затова и не се притеснявам особено. Сигурен съм, че утре нещата ще са значително по-добре.

Едва в състезанието ще имаме ясен отговор на въпроса, къде се намираме спрямо останалите. Ясно е, че сме зад Мерцедес и Ред Бул. Уилямс не изглеждат толкова силни, колкото бяха в последните състезания, но е трудно да се направи точна преценка. Не е ясно как ще се развият останалите до състезанието в неделя.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2912 -: Юли 26, 2014, 09:16:07 am »

Уилямс затруднени от характеристиките на Хунгароринг



Екипът на Уилямс се представи под очакванията на съперниците си в петъчния ден на пистата Хунгароринг. За разлика от предишните състезания и подобно на петъка в Германия, Валтери Ботас и Фелипе Маса бяха далеч зад лидерите от Мерцедес. Освен всичко друго Маса отново претърпя инцидент, завъртайки се на влизането в шикана, но за негово щастие без особени последствия.

„Това определено не е перфектното трасе за нас“, заяви Маса след квалификацията. Имахме известни проблеми, особено в дългите серии от обиколки. Но не губим надежда, защото утре е нов ден и ще дам всичко от себе си да се представим по-добре.“

Маса завърши едва на десета позиция на две секунди от върха. Освен това той трябваше да кара със старата версия на пода, след като новата претърпя щети от инцидента в Германия. Радостното за него обаче бе, че поне новото задно крило функционираше добре.

„Имах странно чувство в десните завои“, допълни бразилецът. „В левите усещането бе съвсем различно. Това означава, че ще трябва да прегледаме и задното окачване, което се надявам да е наред утре.“

Представянето на Валтери Ботас изглеждаше поне по-стабилно от това на неговия колега.

„Не съм видял още представянето на останалите, но мога да кажа, че при мен нещата бяха доста константни“, заяви финландецът в края на петъчния ден. „Знам, че този път ще ни е значително по-трудно да се преборим с Ред Бул и Ферари, но това трябва да остане нашата цел. Със сигурност ще се опитаме, макар че ще е трудно.“

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2913 -: Юли 26, 2014, 09:17:37 am »

Оптимизъм във Ферари след първия ден

Както всички останали отбори, този на Ферари иска да излезе в лятната пауза с добър резултат от уикенда в Унгария. Основание за тези надежди бяха и постигнатите в днешния ден резултати. Фернандо Алонсо и Кими Райконен се класираха на четвърто и шесто място след първия ден. И докато испанецът изостана с почти секунда от Люис Хамилтън, то Райконен бе на близо 1,3 сек зад пилота на Мерцедес.

„От състезание до състезание принципно няма много промени, но тук за разлика от други трасета петъчния ден е много важен за намирането на оптималния баланс, за да се улесни работата на гумите при тези високи температури“, обясни Алонсо след края на първия ден. „Така че имахме повече работа от обикновено, която за радост донесе добри резултати. Успяхме да подобряваме представянето си опит след опит. Със сигурност имаме още работа за вършене, за да сме конкурентоспособни, но смятам, че сме на правилния път.

Спрямо миналата година сцеплението е по-малко, но това е нормално и е така за всички. Ще се опитаме да настроим колата оптимално за квалификацията и състезанието. Високите температури винаги са предизвикателство за гумите, но прогнозата за утрешния ден е за по-хладно време, а в неделя дори може да вали. Трябва да сме подготвени за всякакви възможни сценарии.“

Райконен както винаги бе пределно спокоен и лаконичен в изказванията си.

„В първата тренировка успяхме да свършим добра работа и да изпробваме различни решения“, заяви финландецът. „Определено се чувствах значително по-добре при управлението на колата, но следобед при втория ми опит с медиум сместа поведението на колата се влоши заради високите температури, докато с меката смес нямаше проблеми.

Във втората сесия направихме дълги серии от обиколки и с двете смеси, като за съжаление се получи проблем със задна лява гума при медиум-а, което ме накара да се прибера по-рано в бокса от желаното. Телеметричните данни не показаха проблем с колата и се надявам да са добро отражение на свършената работа, за да успеем да намерим правилния път за следващите дни.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2914 -: Юли 26, 2014, 09:21:32 am »

Унгария : Хунгароринг                                    



Дължина   306630 м.

Обиколки   70

Рекорд   1:16.207

Уеб сайт   www.hungaroinfo.com/formel1/index_en.htm

Св. тренировки 1   25.07.2014 г. 11:00 ч.

Св. тренировки 2   25.07.2014 г. 15:00 ч.

Св. тренировки 3   26.07.2014 г. 12:00 ч.

Квалификация      26.07.2014 г. 15:00 ч.

Състезание          27.07.2014 г. 15:00 ч.

                                                                                                                 по данни от clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2915 -: Юли 26, 2014, 09:27:37 am »

Временно класиране преди Гран при на Унгария

При пилотите :

1. Нико Розберг 190
2. Люис Хамилтън 176
3. Даниел Рикиардо 106
4. Фернандо Алонсо 97
5. Валтери Ботас 91
6. Себастиан Фетел 82
7. Нико Хюлкенберг 69
8. Дженсън Бътън 59
9. Кевин Магнусен 37
10. Фелипе Маса 30
11. Серхио Перес 29
12. Кими Райконен 19
13. Жан-Ерик Верн 9
14. Ромейн Грожан 8
15. Данил Квят 6
16. Жул Бианки 2

При конструкторите :

1. Мерцедес 366
2. Ред Бул 188
3. Уилямс 121
4. Ферари 116
5. Форс Индия 98
6. Макларън 96
7. Торо Росо 15
8. Лотус 8
9. Маруся 2

                                                           по данни от clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2916 -: Юли 26, 2014, 02:51:16 pm »

Мерцедес пред Ред Бул в последната тренировка в Унгария



Пилотите на Мерцедес, Люис Хамилтън и Нико Розберг, завършиха начело и след последната свободна тренировка на пистата Хунгароринг, разделени от едва 0,04 сек.. Зад тях се наредиха състезателите на Ред Бул - Себастиян Фетел и Даниел Рикиардо, изостанали съответно с 0,4 и 0,6 сек. от върха. Топ 10 пък бе попълнен от Валтери Ботас (Уилямс), пилотите на Ферари - Фернандо Алонсо и Кими Райконен, Кевин Магнусен (Макларън) и Жан-Ерик Верн и Данил Квят от екипа на Торо Росо.

Последната свободна тренировка започна при облачно време, което повлия най-вече на температурата на асфалта. Тази на въздуха отново бе 26 градуса, но облаците не позволяваха слънцето да напече пистата и температурата на асфалта бе едва 42 градуса или с около 15 градуса по-малко от измерените в петък.

Пилотите се появиха още от първите минути на сесията в желанието си да подобрят баланса на колите си. Мнозина използваха тези първи минути и за да направят пробни стартове в края на питлейна.

Колите на Мерцедес отново изглеждаха без конкуренция, като Нико Розберг поведе при първия си опит с медиум сместа и остана начело почти до половината на тази последна свободна сесия.

Първо Ботас, а после Рикиардо и Алонсо успяха да поведат за кратко при вторите си опити с медиум сместа, преди Хамилтън отново да изведе Мерцедес начело.

Балансът с меките гуми явно бе уточнен още в петъчния ден, защото 15 минути преди края на сесията нито един пилот все още не бе направил излизане с тях.

Настъпи кратко затишие, в което всички се прибраха в боксовете си преди последните 10 минути от последната свободна тренировка. Болидите на Ферари бяха първите, които се появиха с меката смес. Двамата очаквано поведоха, като Райконен загуби доста време в последния сектор, въпреки че бе пред съотборника си след първите два.

Съвсем скоро двамата слязоха надолу в класирането след опитите на Розберг и Ботас, които се наредиха първи и втори. Германецът допусна грешка в последния сектор, но въпреки това успя да изпревари чувствително съперниците си.

Без подобна грешка Хамилтън успя да подобри времето на съотборника си с половин секунда. За кратко Фетел излезе на второ място, но при втората си бърза обиколка Розберг успя да се приближи на 0,2 сек. от върха и да изпревари сънародника си. В края с трета бърза обиколка германецът остана на едва 0,04 сек. от съотборника си, който отдавна се бе прибрал в бокса.

Така за следобедната квалификация пилотите на Мерцедес остават фаворити, въпреки че очакваните леки превалявания може да донесат изненади.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2917 -: Юли 26, 2014, 10:47:25 pm »

Розберг печели квалификацията пред Фетел, Хамилтън отново с проблеми



Нико Розберг спечели квалификацията преди утрешното състезание за Гран при на Унгария. Пилотът на Мерцедес изпревари Себастиян Фетел от екипа на Ред Бул и Валтери Ботас с Уилямс. Пореден технически проблем в решителен момент пък извади съотборника на Розберг, Люис Хамилтън, още в първата част на тренировката за място. Теч в горивната система причина пожар в задната част на колата на Хамилтън.

В последните секунди на квалификацията Розберг успя да измести Фетел от върха, при това с почти половин секунда. Фетел от своя страна бе с малко повече от 0,1 сек пред Ботас. Съотборника на Фетел в екипа на Ред Бул, Даниел Рикиардо зае четвърта позиция, а останалите места в топ 10 се заеха от Фернандо Алонсо (Ферари), Фелипе Маса (Уилямс), Дженсън Бътън (Макларън), Жан-Ерик Верн (Торо Росо), Нико Хюлкенберг (Форс Индия) и Кевин Магнусен (Макларън).

Температурата на въздуха се бе покачила до 28 градуса, а тази на асфалта до 48 градуса. Заради облаците трасето бе с около 10 градуса по-студено от вчерашния следобед.

Голямата част от състезателите излязоха на пистата почти веднага след отварянето на питлейна. Бътън поведе, но скоро времето му бе подобрено от Валтери Ботас.

Проблем с колата на Лотус доведе до ранното отпадане на Пастор Малдонадо.

Пилотите на Мерцедес се появиха с леко закъснение, като още при първия си опит за бърза обиколка Хамилтън усети проблем в последния сектор и се запъти към бокса, докъдето не стигна, защото задната част на колата му избухна в пламъци в началото на питлейна.

Розберг поведе, следван от Рикиардо и Фетел, като тези трима пилоти вероятно щяха да са единствените, които да спестят комплект меки гуми за влизането си във втората част на квалификацията.

Верн и Квят заеха първо и трето място в края на сесията, след като сложиха меки гуми. Мнозина обаче решиха да спестят този комплект и жертва на подобна стратегия се оказа Кими Райконен, когото инженерите решиха да не пускат втори път на пистата. Жул Бианки обаче направи чудесна обиколка с меките гуми и Райконен остана под чертата на 17-а позиция, следван от Кобаяши, Чилтън и Ериксон. В дъното пък останаха двамата пилоти с технически проблеми, Хамилтън и Малдонадо.

В началото на втората част Ботас и Маса поведоха, но скоро Розберг очаквано окупира първата позиция, а Фетел излезе втори на 0,3 сек от сънародника си. Фернандо Алонсо пък се нареди четвърти зад Ботас, но скоро и двамата бяха изместени с по място назад от Даниел Рикиардо, заел трета позиция.

След тези първи опити в зоната на изпадащите останаха пилотите на Форс Индия и Заубер, допълнени от Грожан и Бианки.

Времената на първите трима (Розберг и пилотите на Ред Бул) пък бяха толкова добри (1:23,3 – 1:23,6 мин.) че отборите прецениха да не излизат за втори опит. След тях обаче се разрази сериозна битка. Ботас и Маса заеха четвърта и пета позиции, а Алонсо, Бътън и Магнусен се наредиха зад тях. Грешка на Квят предизвика жълти знамена на пистата, което не позволи на не малка част от пилотите да подобрят времената си. В крайна сметка последните две места над чертата останаха за Верн и Хюлкенберг. Под нея пък се наредиха Квят, Сутил, Перес, Гутиерес, Грожан и Бианки.

Така за последната, решителна част се класираха пилотите на Ред Бул, Уилямс и Макларън, допълнени от Розберг, Алонсо, Верн и Хюлкенберг.

Преди началото на последната част над бокса заръмя. Това означаваше, че трасето вероятно ще бъде по-хлъзгаво от очакваното. Заради опасност от засилване на дъжда пилотите побързаха да излязат на пистата.

Розберг бе първият, започнал обиколка. При спирането си за първия завой той се хлъзна, но все пак успя да овладее колата преди да се забие в гумените бариери. Същото обаче не успя да направи Кевин Магнусен, който се заби в гумите. Бътън също изпусна завоя, но опитът му си каза думата и той успя да избегне сблъсък. Всички тези събития доведоха до спиране на сесията, а пилотите се прибраха в бокса за гуми интермедия.

Нико Хюлкенберг докладва за дъжд само на първи завой, което означаваше, че мнозина вероятно ще рискуват отново със сухи гуми, още повече че заради забавянето от няколко минути, необходими да се оправят гумените ограждения, пистата можеше да изсъхне.

Действително няколко минути по-късно на пистата с меки гуми се появиха Розберг, пилотите на Ред Бул и Уилямс. Скоро същото направиха Бътън и Алонсо, докато Верн и Хюлкенберг вероятно щяха да разчитат на един, единствен опит.

Ботас поведе, следван от Рикиардо, Маса и Розберг, като последният и Фетел щяха да направят повече от една бърза обиколка, което означаваше както повече гориво, така и повече предпазливост в първия тур.

Именно след втората си обиколка Фетел поведе с 0,8 сек пред Ботас. Розберг от своя страна направи една бавна обиколка, след което се хвърли отново в атака. Очаквано пилотът на Мерцедес поведе с малко под 0,2 сек пред Фетел.

След посещение в бокса обаче двамата в челото щяха да направят последни решителни опити, както и останалите след тях.

Ботас успя да се вклини между Розберг и Фетел и да заеме второто място. Фетел обаче поведе за кратко след последния си опит, преди в крайна сметка Розберг отново да се изкачи начело с почти 0,5 сек преднина. Рикиардо остана четвърти, следван от Алонсо, Маса, Бътън, Верн, Хюлкенберг и незаписалия в последната част време Магнусен.

Така утре от първа редица ще стартират Розберг и Фетел, следвани от Ботас и Рикиардо.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2918 -: Юли 26, 2014, 10:48:42 pm »

Фетел: Второто място днес бе максимума



Световният шампион Себастиян Фетел изпусна в последните секунди на днешната квалификация своята първа победа в този сегмент за 2014 г. Или по-точно му бе отнета от неговия сънародник Нико Розберг, който направи чудесна обиколка и за пореден път ще стартира първи.

„До момента уикендът е доста добър за нас“, обясни Фетел след квалификацията. „Успяваме непрекъснато да подобряваме представянето си, като вчера сутринта не се чувствах много приятно в колата, но сега вече нещата са много по-добре. Първоначално изглеждаше така, все едно сме малко по-близо до Мерцедес, но в края Нико направи чудесна обиколка и разликата се оказа сериозна.

Като цяло второто място изглежда бе максимума за нас днес. Мисля, че това е една добра начална позиция за утре. Времето също може да промени сериозно условията на пистата. Тук винаги нещата може да се променят бързо.

Конфигурацията на пистата със сигурност ни помага да се представяме по-добре, защото тук отсъстват дългите прави за сметка на завоите. Ще се опитаме да зарадваме хилядите фенове, дошли от Германия и Австрия, за да ни подкрепят.“

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2919 -: Юли 26, 2014, 10:50:21 pm »

Розберг: Успях да направя перфектна обиколка



Нико Розберг успя да спечели без особени проблеми квалификацията на пистата Хунгароринг, след като неговият съотборник в екипа на Мерцедес, Люис Хамилтън, за втори пореден път отпадна след проблем още в първата част на квалификацията.

„Разбира се, че съм доволен от първата позиция, защото квалификацията бе доста сложна“, заяви Розберг след тренировката за място. В края заваля и не бе ясно, дали дъждът ще продължи. Аз влезнах първи в първия завой и нямах идея какво е положението там. Не знаех колко късно да спра и затова бях малко по-предпазлив, което ме спаси. Така успях да предотвратя удар, което за съжаление Кевин не успя.

След прекъсването бе по-лесно, защото пистата бързо изсъхна. Последната ми обиколка бе направо перфектна, успях да използвам пълния потенциал на колата и това ме прави щастлив.“

За Розберг това е шести полпозишън през този сезон и трети пореден.

„Разбира се, това което се случи с моя съотборник е много неприятно. От една страна това е добре за мен и борбата за титлата, но предпочитам да се борим един до друг, защото когато го победя изпитвам повече радост. За съжаление днес не се получи така. Утре състезанието ще е дълго и ако завали всичко е възможно.“

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2920 -: Юли 26, 2014, 10:52:25 pm »

Хамилтън напуснал пистата преди края на квалификацията



След поредната порция малшанс в квалификацията Люис Хамилтън е напуснал пистата още преди края ѝ. Заради теч в горивната система и последвалия пожар на входа на питлейна англичанинът отново ще стартира в надпреварата от дъното на колоната. Ситуацията в Унгария обаче изглежда е още по-неприятна заради трудността, с която стават изпреварванията на пистата Хунгароринг.

„Това е единственото правилно решение“, коментира бившият пилот Марк Шурер в коментар за Sky. „Пилотът със сигурност е изнервен и да стои на пистата и да отговаря на глупави въпроси със сигурност влошава още нещата. Инженерите пък от своя страна няма какво да му кажат, в крайна сметка той се запали още в първата си обиколка.“

„Да, действително Люис се прибра и вече не е на пистата. Казахме му, че може да си ходи“, потвърди и спортният директор на Мерцедес, Тото Волф. „Той направи разбор на третата тренировка с инженерите, а в квалификацията не направи и една обиколка. Вероятно ще има среща с инженерите пак, но това ще е утре. Трябва да го разберете. Люис е изключително чувствителен и в екипа правим всичко възможно, за да извлечем максимума от него. Той искаше да си тръгне, попита ни дали може да го направи и ние му казахме: Да, тръгвай си.

Съжаляваме за случилото се разбира се, защото борбата между Люис и Нико е много оспорвана и подобни неща влияят. Първо проблемите със спирачките на Хокенхайм, сега този тук, при положение, че във всички сесии до сега бе много силен. Разбира се, че сме разочаровани.

Имахме някои проблеми през сезона, но сме наясно, че това е напълно нова кола, с напълно нови технологии. Колата ни е супер бърза, но понякога имаме проблеми с надеждността, които трябва да овладеем. Сигурен съм, че ще успеем да подобрим значително нещата до края на сезона в този аспект.

Разбирам Люис, за когото състезанието утре ще е много тежко. Изпреварванията на Хунгароринг стават доста трудно, но въпреки това можем да очакваме от Люис всичко. Дори да се качи на подиума, което ще е невероятно. Ще е важно да видим, какви са пораженията по колата и дали тя въобще може да се използва. Сигурен съм, че утре ще имаме поредното шоу, поднесено от Люис.“

Последната победа в квалификацията за Хамилтън е от началото на май в Барселона. След това в Монако грешката на Мирабо на Розберг попречи на Хамилтън в последния му опит. В Монреал допусна грешка при спиране, като подобно бе положението и в Австрия, където Хамилтън се завъртя. На Силвърстоун прекрати последния си опит след като видя, че изостава от времето на Розберг, а в Германия се счупи спирачния диск на предното му дясно колело.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2921 -: Юли 26, 2014, 10:54:47 pm »

Разочарование във Ферари след отпадането на Райконен, Алонсо стартира пети



Сезонът за Кими Райконен не може да се определи по друг начин освен като пълно разочарование. При това днес финландецът отпадна от квалификацията още в първата част след груба грешка при планирането на стратегията. За да спестят един комплект меки гуми, от отбора решиха да не пускат Райконен в края на Q1 след като бяха убедени, че след отпадането на Малдонадо и Хамилтън без особени проблеми ще се справят с пилотите на Маруся и Катерам. Точно обаче Жул Бианки, който е част от програмата на Скудерията за млади пилоти изхвърли финландеца от квалификацията.

„Планът бе да направим повече обиколки, но в един момент ми казаха, че няма нужда“, обясни Райконен след квалификацията. „Попитах многократно, дали са сигурни на 100%. Резултатът се видя в последствие.“

Попитан за причините за отпадането на финландеца, тим шефът Марко Матиачи отказа всякакъв коментар.

„Когато попиташ три пъти някого, дали да излезеш и той ти каже: спокойно, няма нужда, и в последствие излетиш от борбата, тогава човекът на питуола трябва да бъде уволнен, нали – или?“, питаше се телевизионния експерт на Sky-Германия, Марк Шурер, който е и бивш пилот във Формула 1.

Фернандо Алонсо, който днес завърши на пета позиция защити отбора.

„Разбира се ситуацията за Кими не е никак приятна“, обясни Алонсо. „Видяхме, че Хамилтън и Малдонадо са аут и смятахме, че няма да е проблем да сме пред колите на Маруся и Катерам. За наша изненада обаче пистата се подобри и Кими отпадна след Q1. Мисля, че това бе просто малшанс.

За моята квалификация мога да кажа, че трябваше да останем спокойни, за да направя една бърза обиколка. Петата позиция е чудесна, защото е от чистата страна и ни дава шанс за добро представяне. Мисля, че ще сме конкурентоспособни, без значение дали ще е сухо или мокро. В момента сме може би зад Ред Бул и Уилямс. Ще се опитаме обаче да вземем максимума от това състезание и да спечелим добри точки.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2922 -: Юли 26, 2014, 10:56:34 pm »

Ботас изненадан от третата си позиция в квалификацията



След като в петък болидите на Уилямс изглеждаха далеч от върха, днес след квалификацията се видя, че Валтери Ботас отново ще е претендент за място на подиума в утрешното състезание на Хунгароринг. Финландецът зае третото място, оставяйки зад себе си Даниел Рикиардо и Фернандо Алонсо.

„Мисля, че това е една малка изненада, защото знаехме, че тук колите на Ред Бул и Ферари ще са доста бързи“, обясни Ботас след финала на квалификацията. „За Мерцедес пък нещата бяха ясни. Теоретично конфигурацията на пистата не е особено добра за нас, но ние като отбор свършихме чудесна работа и дойдохме тук с нови елементи, които функционират чудесно.

Разбира се в сравнение с други коли ни липсва малко сцепление. С постигането на трето и шесто място обаче мога да каже, че свършихме добре работата си. Мисля, че утре ще имаме шанс да спечелим ценни точки за класирането при конструкторите.“

Ботас изостана на повече от 0,6 сек. зад Розберг, а с победата срещу своя съотборник вътрешния двубой в квалификациите вече е с резултат 7:4 за финландеца.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2923 -: Юли 27, 2014, 06:26:35 am »

Рикиардо: Четвъртото място не е разочарование



Ред Бул се представя очаквано силно на пистата Хунгароринг, където мощността на двигателите не е толкова важен фактор, колкото аеродинамичното притискане и механичното сцепление. В един момент дори изглеждаше, че Себастиян Фетел ще има шанса да спечели първата си квалификация през 2014 г. преди да бъде победен в края с повече от половин секунда от Нико Розберг. Предвид това, че Фетел се бореше за победата в квалификацията, четвъртото място на Даниел Рикиардо може да бъде сметнато от мнозина като известно разочарование. Не така обаче смята австралийската надежда на Ред Бул.

„Място на първа редица щеше да е добро предимство на това трасе, но не смятам, че четвъртата позиция е разочарование“, заяви Рикиардо след края на квалификацията. „Ще се опитаме утре да направим колкото се може по-малко спирания в бокса. Колата ни е много добра, като сме отбелязали определен напредък спрямо вчерашния ден.

Когато в началото на третата част заваля за съжаление не успяхме да загреем достатъчно добре гумите за една бърза обиколка. Мисля, че в състезанието ще сме по-близо до Мерцедес. Имаме по-добро аеро притискане, което трябва да ни помогне да запазим по-дълго време гумите. Важното е да сме близо до Розберг, за да може да се възползваме, ако той получи проблеми, както бе в Канада.

Себастиян стартира от второ място, което ще му позволи да атакува, ако е възможно. Днес се случи нещо с Люис, така че не е изключено утре проблеми да има и Нико.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2924 -: Юли 27, 2014, 06:28:34 am »

Макларън: Бътън приятно изненадан, Магнусен ще стартира от питлейна



Кевин Магнусен плаща сериозно за своята неопитност. При заръмелия днес следобед дъжд по време на квалификацията младият пилот на Макларън не успя да овладее колата си на първи завой и се заби в гумените предпазни стени. Колата е достатъчно повредена, за да се наложи смяна на цялото шаси, което ще наложи датчанинът да стартира от питлейна. Дженсън Бътън от своя страна се оплакваше до последно от баланса на колата си, но в квалификацията изведнъж нещата се подобриха и той ще стартира седми.

„До началото на квалификацията за Дженсън се очертаваше един наистина труден уикенд“, призна и тим шефът Ерик Булие. „Във втората и третата част на квалификацията обаче успяхме да сглобим пъзела и нещата се получиха. Разбира се, за нас донякъде е разочароващо, че той не успя да победи болидите на Уилямс, но все пак стартира от добра позиция в състезанието, което ще даде шанс за спечелването на добро количество точки.“

Бътън от своя страна се радваше на постигнатото в тренировката за място.

„До началото на квалификацията си мислех, че всичко е срещу мен“, обясни Бътън. „Следобед обаче колата бе съвсем различна, много по-приятна за каране от предишните сесии. Това определено ме зарадва.

Смятам, че трябва да кажа едно голямо благодаря на момчетата от бокса, които никога не се предават. През целия уикенд изпробвахме различни решения за баланса. Сега нещата са много по-добре, въпреки че ни предстои още работа. Във втората част на квалификацията нещата се подобриха значително и определено мога да се радвам на седмото място накрая.

Не знаем все още, какво ще е времето по време на състезанието, но на сухо в дълга серия от обиколки темпото ни бе много добро. Момчетата пред мен обаче също са доста бързи. Надявам се, че стартът от чистата страна на пистата ще ми помогне.“

„Добрата новина относно Кевин е, че той е добре“, продължи Булие. „Лошата е, че скоростите и шасито са повредени и ще трябва да бъдат сменени. Така той ще трябва да стартира от питлейна, но условията в първия завой бяха доста трудни и след като гумите му блокираха, той просто нямаше какво да направи.“

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен