www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508891 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2940 -: Юли 28, 2014, 08:05:34 pm »

От Макларън отричат Булие да е искал отнемането на акредитация на журналист



Поредната разправия между пилотите на Мерцедес по време на Гран при на Унгария не бе единственият скандал през уикенда на трасето до Будапеща. Не по-малко разгорещени дискусии предизвика историята, според която рейсинг директорът на Макларън Ерик Булие е поискал от ФИА да отнеме акредитацията на журналиста от немския вестник Шпорт Билд Ралф Бах.

Проблемът възникна по време на пресконференцията, на която участваха Булие, Мониша Калтенборн (Заубер), Виджай Маля (Форс Индия), Клер Уилямс (Уилямс), Кристиан Хорнер (Ред Бул) и Марко Матиачи (Ферари). На пресконференцията Бах задава следния въпрос:

- Научихме, че ще ходим в Азербайджан. Карате в Бахрейн, всички знаем, че в Бахрейн избиват собствения си народ. Ще се ходи в Русия и няма никакви коментари. Кара се в Китай – страната, доколкото съм чувал, не е известна като демократична. Въпросът ми е: всички вие казвате, че пилотите и останалите хора във Формула 1 трябва да са пример за младите. Смятате ли за добър пример да следвате господин [Бърни] Екълстоун навсякъде, където той иска да отиде? И другият ми въпрос е дали ако той отиде в Северна Корея, вие ще го последвате?

На този въпрос Виджай Маля отговори, че всички те и отборите им отиват да се състезават, а управлението на спорта се осъществява от международна организация, наречена ФИА.

- ФИА решава къде да ходим, къде да се провеждат състезанията. Не мисля, че екипите, отделните участници в спорта трябва да изразяват индивидуалните си позиции относно социалните и политически проблеми, посочени от вас. Хората във ФИА са напълно компетентни, за да определят къде да се състоят надпреварите от Формула 1 и къде да няма такива – допълни индиецът.

Според него въпросът не бил дали тимовете ще последват Бърни дори в Северна Корея – ставало дума за притежателя на търговските права и за ФИА.

След това Кристоф Бекер от Франкфуртер Алгемайне Цайтунг пита дали Формула 1 като продукт ще има особена полза от отиването си в Баку при положение, че там не спазват особено човешките права и Азербайджан е едва на 160-то място в „Репортери без граници”. При този въпрос Хорнер си изтърва нервите и заяви, че цялото събитие става крайно депресиращо, тъй като всички се фокусират единствено върху негативите в F1. (Подобна реакция имаше и спортният директор на Мерцедес Тото Волф в Австрия. Там той се възмути, че спортът се самокритикува и заяви, че не е за вярване, че пресконференция започва с въпрос относно намаляването на разходите.)

- Вижте, календарът излиза през октомври или ноември. Всички имаме избор дали да участваме в световния шампионат или не. Всички хора, които седят тук, са състезатели и са тук, защото обичат спорт и искат да се състезават. Решавайки да участваме, ние се доверяваме на промоутъра и ФИА и ще присъстваме на тези състезания, освен ако не бъде решено, че не е необходимо да сме там. Всички вие ще сте на тези надпревари или поне повечето от вас (журналисти – б.р.), защото си печелите хляба, отразявайки спорта. Според мен е грешно във Формула 1 да се правят политически изявления, тъй като това е спорт. На тези пресконференции би трябвало да говорим за пилоти, за забележителните надпревари между нашите и неговите (на Матиачи) състезатели в последната Гран при. Би трябвало да говорим каква страхотна надпревара направи Люис Хамилтън, изкачвайки се в колата. А ние се съсредоточаваме върху негативите. И трябва да кажа, че става доста досадно за нас да седим тук и да отговаряме на тези въпроси. Така че какво ще кажете да питате какво ще се случи в надпреварата, защото другите въпроси моля да ги отправите към господин [Жан] Тод и господин Екълстоун, а не към тимовете – заяви Хорнер.

Булие не взе отношение по темата, но по-късно се появи информация, че е поискал от ФИА акредитацията на Бах да бъде отнета. Тя бе потвърдена от няколко различни журналисти.

Източник от Макларън отрече да има такова нещо, но призна, че французинът бил разочарован от някои от въпросите. В британския вестник Таймс Булие все пак бе цитиран да казва:

- Чрез разпространението на негативизъм отнемаме желанието на хората да ни гледат. Убиваме интереса им, защото сме толкова зле настроени. Негативизмът е част от проблема и с намаляващата аудитория.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2941 -: Юли 30, 2014, 06:50:12 pm »

Алонсо и Хамилтън хвалят Рикиардо



Фернандо Алонсо (Ферари) и Люис Хамилтън (Мерцедес) заявиха, че Даниел Рикиардо е фантастичен през настоящия сезон във Формула 1. Испанският пилот вече отбеляза качествата на съперника си от Ред Бул, но повтори колко добре върви Даниел. Австралиецът изпревари първо Хамилтън и след това Алонсо броени обиколки преди края на Гран при на Унгария и спечели втора победа за сезона. Досега единствен той освен пилотите на Мерцедес Хамилтън и Нико Розберг има успех в надпреварите за 2014 г..

- Смятам, че Даниел води шампионския тим – това казва всичко. Върши фантастична работа тази година, има сериозни битки. На Хокенхайм бях с нови гуми, което вероятно ми позволи да осъществя изпреварването, но дори и с тях не бе лесно. В Унгария нямах нужното, за да се боря. Направих всичко според силите си, но поздравления за победата му, за целия шампионат досега. Битката през следващите няколко години ще е интересна – заяви Алонсо, който днес навършва 33 години.

Хамилтън се съгласи с казаното от пилота на Ферари. Според него Рикиардо вече се отличава като един от най-добрите състезатели на грида:

- Даниел, както и Фернандо отбеляза, кара фантастично от началото на годината. През цялата година досега демонстрира възможностите си и става все по-силен. Той е не само един от най-милите хора в падока, но и със сигурност един от най-добрите пилоти.

Самият Даниел спази думата си и празнува до 6 сутринта заедно с приятели и куп F1 пилоти в хотел Буда Бар в Будапеща.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2942 -: Юли 30, 2014, 06:52:04 pm »

Ферари трябва да внимава с ентусиазма след Унгария, предупреди Матиачи



Ферари трябва да внимава с ентусиазма след Гран при на Унгария, предупреди шефът на отбора Марко Матиачи. Скудерията взе подиум на Хунгароринг – Фернандо Алонсо финишира втори. Отборът се върна на трета позиция в класирането при конструкторите, а Кими Райконен постигна най-добро класиране в състезание до момента – шести.

Матиачи бе доволен от това представяне, но настоя, че резултатът не е реалистично отражение на темпото на Ферари и трябва да бъде разглеждан в известна степен като аномалия, докато тимът се опитва да настигне най-бързите.

- Окуражаващо е да видим Кими по-напред в класирането, но в същото време трябва внимателно да преценим второто и шестото място. В последното състезание силните страни на други отбори бяха притъпени в известна степен заради метеорологичните условия и специфичните характеристики на пистата. Затова трябва да сме внимателни (в оценките). Необходимо е прецизно да управляваме ентусиазма от постижението. Доволен съм за Кими, беше фантастично състезание, но трябва да сме крайно внимателни при определяне важността на резултата. Все още има голяма разлика спрямо най-бързите в колоната – обясни Матиачи.

Той допълни, че резултатът със сигурност ще се отрази добре на тима, но предвид лятната пауза и задължителното двуседмично затваряне на заводите, едва ли ще има много голям напредък за Белгия. Следващият старт е в края на август, като дотогава отборите са ограничени в работата.

- Не вярвам в късмета. Смятам, че извлякохме максимума за това състезание, но не сме тук, за да сме втори – каза още Матиачи.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2943 -: Юли 30, 2014, 06:54:00 pm »

Хамилтън се притеснява за издръжливостта на колата си



Люис Хамилтън се притеснява за издръжливостта на болидите Мерцедес, както и че тя може да му коства тазгодишния шампионат. Световният шампион за 2008 г. води двубой със съотборника си Нико Розберг и имаше няколко повреди в последните няколко старта. Той катастрофира на Хокенхайм заради проблем със спирачките, на Хунгароринг теч на гориво предизвика пожар в автомобила му. Англичанинът навакса в голяма степен изоставането си и в двата случая – стана трети и в Германия, и в Унгария.

- Веднъж шега, втори път друга, но на моменти вече не е никакъв майтап. Очевидно е, че битката в шампионата е много трудна при всички проблеми с колата ми. За щастие взех точки в Унгария, което означава, че все още съм в борбата. Решаващо обаче ще е представянето на болида ми през останалата част от годината. Притеснително е, ако издръжливостта реши титлата, тъй като аз спирах повече от него. Но все още има няколко надпревари. Явно имам темпото, способностите, въпросът е просто как ще се държи автомобилът – коментира Хамилтън.

Британският пилот призна също така, че удовлетворението от третото място на Хунгароринг е било малко притъпено, тъй като бе ясно, че е можел да постигне повече. Той стартира от питлейна след пожара в събота.

- Колата е фантастична – когато върви. Очевидно е, че загубих много точки, защото можеше да е значително по-добър уикенд. Но има на какво да се надяваме в предстоящите надпревари – допълни той.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2944 -: Юли 30, 2014, 06:55:22 pm »

Защитата на Екълстоун поиска прекратяване на делото



Защитата на Бърни Екълстоун в процеса, който се води срещу него в Мюнхен, поиска прекратяване на делото. Управляващият търговските права на Формула 1 е подсъдим за корупция. Обвинението се опитва да докаже, че платените от него 44 милиона на бившия банкер Герхард Грибковски са били подкуп, за да се повлия на изхода от продажбата акциите на Гран при.

Екълстоун, обявиха адвокатите му, бил готов да изплати на Bayerische Landesbank 33,6 милиона долара (25 милиона евро), ако криминалните обвинения срещу него бъдат свалени. Те твърдят, че обвиненията срещу 83-годишния англичанин така или иначе били „крайно съмнителни”, както и че при продажбата на акциите всъщност не е причинена реална вреда на BayernLB.

Желанието на Екълстоун за спиране на процеса било породено от факта, че делото е станало прекалено обременяващо.

Вследствие на тези изявления говорителят на мюнхенския съд Маргарете Ньоцел обяви, че детайлите по каквото и да е споразумение трябва да бъдат обсъдени допълнително. В мюнхенската прокуратура тепърва ще разглеждат предложението, за да решат какъв да е отговорът им в съда.

Делото срещу Бърни започна през април и се очакваше изслушванията да продължат поне до септември. Екълстоун напусна повечето си постове в компании, свързани с F1 и делегира немалка част от работата си в тях. Все пак съдът провежда изслушвания максимум два пъти седмично, за да може той да изпълнява задълженията си. Англичанинът демонстрира пълна увереност, че ще бъде оправдан и повтори не веднъж, че не се притеснява от делото.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2945 -: Юли 30, 2014, 06:57:48 pm »

Ферари отрича слуховете за уволнение на Пат Фрай



Тимът на Ферари отрече слуховете за уволнение на Пат Фрай. През последните няколко дни се заговори, че инженерният директор бил освободен заради недостатъчно доброто представяне на тима от началото на сезона.

- За онези, които питат за Пат Фрай: само слухове, слухове, слухове... – написаха от екипа в официалния си Туитър акаунт.

Говорител на Скудерията отрече инженерът да е уволнен и пред Скай Спортс. От английския телевизионен канал обаче твърдят, че освобождаването на Фрай предстои. То щяло да е заради лошото представяне на екипа през 2014 г. Досега Ферари има само два подиума – в Китай и в последния старт преди лятната почивка в Унгария. На пистата до Будапеща тимът записа второ и шесто място, но шефът Марко Матиачи предупреди да се внимава с ентусиазма, тъй като резултатът не е реално отражение на темпото на F14 T. Той обясни, че унгарската писта е с особени характеристики, заради които силните страни на други екипи не са се проявили. Освен това допълни, че Ферари едва ли ще имат сериозен напредък до следващия старт, който е на Спа-Франкоршамп в края на август.

Матиачи оглави Скудерията през април, след като Стефано Доменикали подаде оставка. Впоследствие бе освободен началникът на отдела за двигатели Лука Марморини. За него се смята, че е напуснал Маранело по-рано през юли. Във връзка с Марморини говорител на Ферари заяви пред Скай:

- Нямам коментар по въпроса. Реорганизираме няколко области в структурата си и когато имаме какво да ви кажем, ще го оповестим.

Фрай е част от Ферари от 2010 г.. Известно време той бе технически директор преди идването на Джеймс Алисън от Лотус, който пое поста.

Сега Матиачи провежда поредното преструктуриране в Маранело. Неговата идея е да олекоти процеса на взимане на решения и да елиминира голяма част от бюрокрацията, свързана с работата там.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2946 -: Август 24, 2014, 07:57:28 am »

Розберг печели квалификацията в Белгия



Нико Розберг спечели четвъртата си поредна първа позиция през този сезон след като успя да победи своя съотборник в екипа на Мерцедес, Люис Хамилтън на легендарната писта Спа Франкоршамп. Третото място остана за Себастиян Фетел с Ред Бул, а четвърти се нареди Фернандо Алонсо с Ферари. Даниел Рикиардо (Ред Бул) зае пето място, следван от Ботас (Уилямс), Магнусен (Макларън), Райконен (Ферари), Маса (Уилямс) и Бътън (Макларън).

Квалификацията започна както се очакваше на мокра писта. Пилотите излязоха на пистата веднага с гуми интермедия, защото мнозина очакваха да завали отново. Хамилтън поведе след първите опити въпреки грешка на Автобусната спирка. Съотборникът му в екипа на Мерцедес, Нико Розберг се нареди втори, докато Рикиардо и Ботас записаха трето и четвърто време. С гуми за мокро Алонсо бе пети.

Събитията на пистата се променяха непрекъснато, защото мнозинството от пилотите успяваше да подобри времената си. Повечето предпочитаха да кръжът по пистата в изчакване на по-добри условия, вместо да сменят гумите си с по-нови интермедия.

Естебан Гутиерес получи технически проблем в средата на първата част и той бе първия пилот, който остана под чертата. Пилотите на Мерцедес изглеждаха в друга лига, като времената им бяха с повече от секунда по-добри на тези на останалите. В крайна сметка Розберг спечели тази първа част, която напуснаха Малдонадо, Хюлкенберг, Чилтън, Гутиерес, Лотерер и Ериксон.

Изненадващо напред продължи Жул Бианки, направил чудесна обиколка, докато заради проблеми с температурата на спирачките Хюлкенберг поднесе лека изненада, отпадайки в първата част за първи път от средата на 2012 г..

Дъждът се засили в началото на втората част, като особено интензивен той бе на старт-финалната права. Това обещаваше предимство за пилотите, излезли моментално на пистата. Въпреки многото излизания от очертанията на пистата, пилотите се опитваха да вземат всичко от новите си гуми интермедия. Хамилтън и Розберг отново бяха начело, разделени на секунда един от друг. Алонсо, Ботас и Райконен заемаха местата от трето до пето преди последните опити, а в дъното оставаха пилотите на Торо Росо, допълнени от Сутил, Бианки, Грожан и Перес. Това означаваше, че за последната част вероятно ще се класират пилотите на Мерцедес, Ферари, Уилямс, Макларън и Ред Бул, което нямаше да е в никакъв случай изненадващо.

Квят все пак успя да подобри сериозно времето си, което постави под напрежение пилотите на топ отборите. В крайна сметка обаче Бътън, който бе най-притеснен от това успя да подобри времето на младия руснак и да го остави първи под чертата. Зад него се наредиха Верн, Перес, Сутил, Грожан и Бианки.

Така за последната сесия се класираха Хамилтън и Розберг, Алонсо и Райконен, Ботас и Маса, Фетел и Рикиардо, и Магнусен и Бътън.

Розберг поведе, давайки най-добро време до този момент, следван от Себастиян Фетел след първите опити. Алонсо бе трети, а Хамилтън или използва първата си скоростна обиколка, за да генерира още температура в гумите и спирачките си, или просто бе допуснал грешка. Все пак англичанинът успя да подобри времето си в последните секунди, но не и да изпревари съотборника си Розберг, който бе 0,2 сек. по-бърз. Останалите бяха на повече от две секунди от върха, като даденото от Фетел време в началото на третата част му позволи да се класира зад пилотите на Мерцедес, оставяйки зад себе си Алонсо, Рикиардо, Ботас, Магнусен, Райконен, Маса и Бътън.

Така утре Розберг ще стартира за четвърти пореден път от първа позиция. Това е седмата победа в квалификацията за Розберг през тази година. С Хамилтън на втора позиция, Мерцедес класира и двата си автомобила на първа редица за първи път от Гран при на Канада.

                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2947 -: Август 24, 2014, 07:59:28 am »

Розберг: Радостен съм да съм на първа позиция на тази писта и при тези условия



Нико Розберг успя да спечели четвърта поредна квалификация, като остави зад себе си своя съотборник в екипа на Мерцедес и съперник в битката за световната титла Люис Хамилтън. Германецът постигна време, което бе с 0,2 сек. по-добро от това на Хамилтън, който бе единствената сериозна конкуренция, предвид че третия Фетел завърши на 2 секунди зад победителя в тренировката за място.

„Разбира се, че съм много радостен да съм на първо място тук на тази писта и при тези условия“, заяви Розберг след квалификацията. „Нещата се развиха добре за мен и това ме кара да се чувствам щастлив и доволен. Инженерите ми намериха перфектните супер фини настройки и аз успях да извадя максимума от колата си.“

Въпреки тежките условия за Розберг не било толкова трудно в днешния следобед.

„Не е толкова трудно, колкото на други места, защото тук времето рядко е устойчиво и често се променя тотално, но очакваш да е така. Разбира се тук е винаги предизвикателство да се кара на мокро. Не знам, защо бях толкова бърз в първия сектор. Той е доминиран най-вече от преминаването през Червената вода. Може би печелех именно там. Целта ми е ясна. Отборът свърши чудесна работа, като непрекъснато отбелязвахме напредък и успяхме да запазим преднината си пред останалите. Шансовете за утре изглеждат добри, като ще трябва да направя силен старт.“

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2948 -: Август 24, 2014, 08:03:25 am »

Белгия : Спа Франкоршамп Белгия                           



Дължина   308052 м.

Обиколки   44

Рекорд   1:45.108

Уеб сайт   www.spa-francorchamps.be

Св. тренировки 1   22.08.2014 г. 11:00 ч.

Св. тренировки 2   22.08.2014 г. 15:00 ч.

Св. тренировки 3   23.08.2014 г. 12:00 ч.

Квалификация   23.08.2014 г. 15:00 ч.

Състезание   24.08.2014 г. 15:00 ч.

                                                                                   по данни от clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2949 -: Август 25, 2014, 10:14:53 pm »

Рикиардо с трета победа за сезона, удар между Розберг и Хамилтън вади британеца от състезанието



Даниел Рикиардо спечели своята трета победа за сезона, която бе 50-а за Ред Бул във Формула 1. Нико Розберг завърши втори, след като още във втората обиколка имаше сблъсък със своя съотборник Люис Хамилтън, който на практика извади англичанина от състезанието. Трети се нареди Валтери Ботас от екипа на Уилямс. Четвъртата позиция остана за Кими Райконен с Ферари, а петата зае Себастиян Фетел от екипа на Ред Бул. Останалите места в точките заеха Магнусен и Бътън от отбора на Макларън, Алонсо с Ферари завърши осми, следван от Серхио Перес (Форс Индия) и Данил Квят (Торо Росо).

Надпреварата започна при разкъсана облачност, като шансовете за дъжд бяха оценявани като минимални. Преди началото на загряващата обиколка се видя суматоха около колата на Фернандо Алонсо, като механиците не се изтеглиха в определеното за това време, заради което испанският пилот на Ферари  получи наказание.

Хамилтън направи чудесен старт и успя да влезе първи в Сурс. Фетел също изпревари Розберг и след добро преминаване през Червената вода се залепи зад Хамилтън. Изглеждаше, че дори ще го изпревари, но англичанинът остана от вътрешната страна на Ле Комбс. Късното спиране на Фетел пък не му позволи да вземе завоя и той загуби позиция спрямо Розберг.

Само обиколка по-късно Розберг се опита да изпревари Хамилтън на същото място в края на правата Кемел, но при влизането в Ле Комбс двата болида на Мерцедес се докоснаха, като Розберг загуби част от предното си крило, а задната лява гума на Хамилтън бе спукана, което означаваше ранно преминаване през бокса и връщане назад в класирането.

Рикиардо успя да изпревари Фернандо Алонсо и да застане на трета позиция в четвъртата обиколка в края на Кемел, а само обиколка по-късно вече бе втори, изпреварвайки и Фетел.

В осмата обиколка Ботас изпревари Алонсо и застана на четвърта позиция, докато испанецът вече бе пети пред Райконен, Магнусен и Бътън.

В началото на деветата обиколка Розберг мина през бокса на Мерцедес за смяна на предното крило и гуми. Заедно с него през питлейна мина и Райконен.

Райконен и Розберг излязоха на 14-а и 15-а позиции, а Рикиардо поведе пред Фетел, Ботас, Алонсо, Магнусен, Бътън, Перес и Хюлкенберг.

Маса, подобно на Хамилтън и Розберг сложи медиум сместа. Фетел влезе за нови гуми в 11-ата обиколка, излизайки отново с меки гуми. Германецът излезе зад Райконен и Верн, които се движеха на седма и осма позиции. Фетел бързо успя да се справи с Верн, както и идващия зад него Розберг. В 12-ия тур Рикиардо и Магнусен минаха през питлейна, като в същото време стана ясно, че Алонсо е наказан с пет секунди в бокса заради случилото се преди началото на загряващата обиколка.

Ботас и Алонсо направиха своите спирания в 13-ата обиколка, като финландецът смени гуми, а испанеца изтърпяваше наказанието си. Бътън направи влизането си в питлейна в 14-ата обиколка и Рикиардо отново излезе начело, следван от Райконен, Фетел, Розберг, Ботас, Магнусен и Алонсо.

Хамилтън се движеше на 16-а позиция, на 16 секунди зад Адриян Сутил явно с повреден под, намаляващ притискането на колата му и правещ я трудна за управление.

Розберг се опитваше да изпревари Фетел, но единственото място където имаше възможност бе в последния сектор. Той се опита да използва късно спиране на Автобусната спирка, но предната ос блокира и той с мъка успя да вкара колата в завоя. Ботас се възползва веднага от това и изпревари Розберг на Кемел.

Отпред Рикиардо успяваше да се измъкне напред и да поведе с близо пет секунди пред Райконен. Гумите на финландеца явно започваха да се износват сериозно, защото дори поставения под напрежение Фетел започваше да го настига, скъсявайки изоставането си под 4 сек..

Заради тежкото спиране и износването на предните гуми Розберг влезе в бокса в 20-ата обиколка и излезе на 11-а позиция. Той все пак успя да изпревари Хюлкенберг и Квят за една обиколка и в 21-ата вече бе девети.

Рикиардо увеличаваше преднината си с по около секунда на обиколка. Райконен пък влезе за втори път в бокса в 22-ата обиколка, докато Алонсо се опитваше да изпревари Магнусен и да излезе четвърти. Розберг спечели позиция спрямо Перес, а Фетел влезе за второ спиране в 23-ия тур.

Розберг изпревари Бътън, зад когото останаха Райконен и Фетел, и се залепи зад Алонсо. Скоро обаче върна позицията си, заради неправилно изпреварване. След спирането на Магнусен в 24-ата обиколка Рикиардо бе първи на близо 15 сек. пред Ботас, Алонсо бе трети, следван от Бътън, Розберг, Райконен и Фетел. Гумите на Бътън обаче бяха към края на живота си и скоро стана жертва на Розберг и Райконен.

Без особени проблеми скоро и Алонсо бе изпреварен от Розберг. И докато германецът бе трети, Хамилтън продължаваше да се движи на 16-а позиция. Фетел изпревари Бътън, а Алонсо влезе в бокса и така пилотът на Ред Бул излезе на пета позиция зад Рикиардо, Ботас, Розберг и Райконен. Бътън бе шести, а Магнусен благодарение на по-новите си гуми успя да изпревари Хюлкенберг в борба за седмата позиция.

Рикиардо направи своето второ спиране в 28-ата обиколка и излезе втори зад Ботас. Розберг бе на по-малко от 4 секунди зад него, но австралиецът имаше предимството на по-новите гуми.

Влизането на Ботас в бокса в 29-ия тур го върна на пета позиция пред Бътън. Рикиардо отново излезе начело пред Розберг, Райконен и Фетел. В 31-ата обиколка Ботас успя да изпревари Фетел на Ле Комбс и да излезе четвърти.

Розберг влезе за последно в 34-ия тур, като от отбора решиха да рискува с меките гуми в последните обиколки. Фетел също направи последно спиране, като Розберг излезе пред Ботас който обаче успя да го изпревари на Кемел, а Фетел бе осми зад Бътън.

Розберг успя да си върне позицията от Ботас още на влизането в Бланшимо и подгони Райконен. Нямаше особени проблеми и с финландеца на правата Кемел и отново се върна на втора позиция. От екипа на Мерцедес се надяваха, че ако Рикиардо не спре в бокса, в края на състезанието Розберг ще разполага с предимството на по-новите гуми.

Разликата между двамата седем обиколки преди края бе малко под 20 сек..

В същото време красива битка за петото място водеха Магнусен и Алонсо. Испанецът определено не бе доволен от твърдия начин, по който младия датчанин се бранеше.

Розберг правеше по две секунди на обиколка спрямо Рикиардо, но въпреки това изглеждаше далеч от възможността да настигне австралиеца. Едва в последните завои на последната обиколка вероятно Розберг можеше да се добере до съперника си. От екипа на Мерцедес пък решиха да приберат Хамилтън, който нямаше никакви шансове за класиране в точките.

Четири обиколки преди края Ботас изпревари Райконен в борба за последното място на подиума. Магнусен и Алонсо продължаваха борбата за петото място, а зад тях се движеха Бътън и Фетел.

Невероятна борба две обиколки преди края се разрази между Магнусен, Алонсо, Бътън и Фетел. След изключителен екшън в крайна сметка единственото разместване бе спечелването на позиция от германеца спрямо пилота на Макларън.

Обиколка по-късно Фетел се справи и с Алонсо и натисна Магнусен.

Отпред в началото на последната обиколка Рикиардо бе на 4 сек. пред Розберг. Фетел успя да изпревари и младия датчанин и да излезе пети, а Бътън се справи с Алонсо.

Рикиардо бе прекалено далеч за да бъде настигнат от Розберг, който завърши на три секунди пред съперника си. Този резултат обаче означаваше, че Розберг ще увеличи с още 18 точки своята преднина пред Хамилтън. Ники Лауда определено не бе доволен от развитието на състезанието, като веднага след финала определи резултата като неприемлив за отбора.

Така седем състезания преди края Розберг води с 29 т. пред Хамилтън, а битката между двамата ще продължи със сигурност и в Италия.

                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2950 -: Август 25, 2014, 10:17:25 pm »

Магнусен наказан заради действията си спрямо Алонсо, губи точките си



Кевин Магнусен от екипа на Макларън загуби своите точки, спечелени на пистата Спа, след като бе наказан с 20 секунди от комисарите на пистата. Така той се свлече до 12-а позиция, от което спечели Нико Хюлкенберг, за когото остана последната точка.

Магнусен бе въвлечен в множество интензивни двубои по време на състезанието, но най-оспорваният бе с Фернандо Алонсо. Две обиколки преди края испанецът се опита да изпревари съперника си, но датчанинът на практика го избута от трасето. Според комисарите това е било недопустимо.

„В един момент просто трява да разбереш, че не може да блокираш непрекъснато по-бързите от теб“, заяви Ники Лауда след състезанието.

С това решение Магнусен губи девет точки. Ако случилото се бе по-рано в състезанието, датчанинът щеше да бъде наказан с минаване през бокса. Тъй като стана само две обиколки преди края към времето му бяха добавени 20 секунди.

                                                                                                      clubs1.bg
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 39.0.2171.65 Chrome 39.0.2171.65
Re:Формула 1
« Отговор #2951 -: Ноември 23, 2014, 06:54:52 pm »
Хамилтън е кралят на Формула 1 за втори път



Люис Хамилтън сбъдна мечтата си и тази на цяла Великобритания със спечелването на втора титла в кариерата си във Формула 1, след като проведе по великолепен начин последното състезание за сезон 2014 – Гран при на Абу Даби. Британецът вече може да се похвали с две корони след вълнуващия му първи триумф през 2008-ма година, като още преди последния кръг бе ясно, че дори второто място ще бъде достатъчно за Люис да целуне трофея. Той обаче изпълни мисията си перфектно и още след по-малко от 50 метра след старта пое контрол върху състезанието, изпреварвайки Розберг за първото място. Хамилтън нямаше намерение да дава никакъв шанс на Фелипе Маса – основният му конкурент за победата – и го остави зад себе си на втора позиция.

Със спечелената втора титла вече само деветима души в историята на Формула 1 имат повече шампионски корони от Хамилтън – Михаел Шумахер (7), Хуан Мануел Фанджо (5), Себастиан Фетел (4), Ален Прост (4), Айртон Сена (3), Джаки Стюарт (3), Джак Брабъм (3), Нелсон Пике (3) и Ники Лауда (3).




Тоталният хегемон през 2014-та година Мерцедес постигна 16-ата си победа, 11 за Хамилтън, а вчера със спечеления полпозишън от Розберг „сребърните стрели“ изравниха рекорда на Ред Бул от 2011-та за 18 победи в квалификациите. С 33-ата победа в състезание в кариерата си Люис Хамилтън изпревари Фернандо Алонсо за петата позиция във вечната класация по този показател. Само Себастиан Фетел с 39 е пред шампиона за 2014-та в това подреждане от все още активните пилоти – нито Фетел, нито Алонсо постигнаха успех този сезон, като за Ферари това е първа кампания без победа от 21 години насам. Победата на Мерцедес е рекордна 16-та пред сезона, с което „сребърните стрели“ подобриха постиженията на МакЛарън и Ферари от миналото.

Състезанието в Абу Даби се превърна в пълна трагедия за Нико Розберг, който имаше минимален шанс за титлата, но го загуби заради технически проблем първо в електрическата система на болида си, а по-късно и в спирачките. Германецът бе безпомощен във втората половина на надпреварата и дори не можа да завърши в топ 10, финиширайки тринадесети.

Фелипе Маса се задоволи с второ място на 2.5 секунди зад шампиона, следван от Валтери Ботас на третото място. Четвърти остана Даниел Рикардо, който стартира от питлейна заради наказание на Ред Бул, се представи отлично и бе по-бърз с над 20 секунди от съотборника си Себастиан Фетел. Пети финишира Дженсън Бътън във вероятно последното си състезание в кариерата, а след него се наредиха Нико Хюлкенберг, Серхио Перес, Фетел, Фернандо Алонсо и Кими Райконен.




Изненадващо още с включването на двигателите Хамилтън предприе агресивен подход и "издуха" Розберг още в първите метри далеч преди завой номер 1, където се очакваше да има атака от страна на британеца. Розберг очевидно не можа да стартира както бе желал, като моментално сдаде първото място на съотборника си.

Слаб старт направи Валтери Ботас от третото място и го предаде на Фелипе Маса, като в същото време бе изпреварен още от болидите на Дженсън Бътън, Кими Райконен, Фернандо Алонсо и Даниил Квят. Руснакът с Торо Росо обаче не можа да удържи атаката на МакЛарън-а и двете Ферари-та, които го задминаха след първия завой.




Люис не само изпревари Розберг за първото място, но и успя да натрупа солиден аванс над 1 секунда от самото начало, за да не дава шанс на съотборника си да използва подвижното задно крило. Към 5-ата обиколка разликата в полза на британеца бе 1.5 секунди, което бе ключово преди първите спирания.

Фернандо Алонсо изпревари по впечатляващ начин от външната страна Кими Райконен за петото място и моментално използва предимството си, за да пожелае да спре в бокса още в 6-ата обиколка за първи път. Пилотите от топ 10 стартираха надпреварата с гуми "супермеки", които са далеч по-бързи от "меки", но се разкъсват на задните колела и на дясното предно още след пет-шест обиколки.

Ботас също спря за първи път между 6-ата и 8-ата обиколка, както и Кими Райконен и повечето от състезателите след топ 10. Хамилтън направи питстоп за първи път в 11-ата обиколка, когато имаше аванс от 2.7 секунди пред Розберг - точно толкова време бе нужно на механиците на Мерцедес, за да сменят супермеките му гуми с меки.

На следващия тур и Розберг посети бокса, но не бе особено бърз докато имаше предимство на пистата спрямо Хамилтън, защото гумите му бяха далеч от най-доброто си състояние. Механиците му смениха комплекта за 2.6 секунди, но германецът се върна на повече от 3 секунди зад Хамилтън на трето място (Маса бе лидер без да е спирал в бокса), тъй като Люис нямаше проблем с трафик, който евентуално можеше да го забави.

Чак в 14-ата минута Маса направи питстоп за 2.9 секунди и се върна без проблем на 3-ата позиция на пистата.

Розберг получи инструкции по тим радиото да поддържа дистанция от порядъка на 2-3 секунди спрямо лидера Хамилтън, защото стратегията му е да остане по-дълго на пистата и да пробва късна атака с по-бързите супермеки гуми.

Розберг изоставаше на повече 7 секунди към 23-ата обиколка, тъй като Хамилтън изобщо не се затрудняваше да пази гумите си и в същото време да поддържа оптимално темпо. Германецът изпитваше повече проблеми да следва инструкциите на екипа си. Малко по-късно се разбра, че двигателят на Розберг губи мощност заради проблем със системата ЕРС, която придава допълнителни 160 к.с. към болида - без нея отпадането на който и да е пилот е сигурно.

В 27-ата обиколка губещият мощ Розберг стана лесна жертва на Фелипе Маса и загуби дори втората позиция, като имаше опасност скоро да бъде атакуван и от четвъртия Ботас, който все пак към този момент бе на 13 секунди. Пети бе Рикардо, следван от Бътън, Алонсо, Перес, Хюлкенберг и Верн, докато Фетел изоставаше на 10 секунди от десетото място.

Ферари-тата първи направиха вторите си питстопове и бяха веднага последвани от МакЛарън-ите, докато всеобщото внимание бе насочено към проблемите с електрическата система на Розберг. Хамилтън, който за две-три обиколки загуби четири секунди от аванса си пред Маса, като в 32-ата обиколка направи втория си питстоп и излезе на пистата с достатъчно инерция, за да пребори лесно Розберг за втората позиция.




Розберг спря в бокса за втори път в 36-ата обиколка и се върна на седмо място, като пилотите пред него щяха да спират в по-късен етап от надпреварата и щяха да му дадат шанс да се изкачи с няколко позиции - единственият му реален шанс за титла обаче минаваше през технически проблем на Хамилтън.

В 41-ата обиколка германецът отново помоли за съвет по тим-радиото, защото спирачките му спряха да функционират като допълнение към предишните проблеми с електрическата система на болида. Розберг към 43-ата обиколка той бе на седма позиция, като бе ясно, че му трябва минимум да завърши в топ 5, за да има математически, макар и илюзорни, шансове за титла.

В същото време Люис Хамилтън неколкократно бе подсказал с думите си по тим-радиото, че не се интересува от битката за първо място с Фелипе Маса, но екипът на "сребърните стрели" държеше британецът да изстиска докрай болида си, за да спечели за 11-ти път.

Розберг осъзна десетина тура преди края, че няма да има никакъв шанс да спечели титлата, докато Маса постепенно съкращаваше аванса на върха на Хамилтън и се подготвяше за атака в последните две обиколки. Розберг загуби без битка седмото място за сметка на Хюлкенберг, а в 51-ия тур го изпревари и Фетел, оставяйки го на девета позиция.

Внезапно обаче германецът пусна още три болида пред себе си и изглеждаше сякаш се бори поне да приключи състезанието, а не да отпадне преждевременно като в Сингапур и Великобритания.

В крайна сметка Маса не можа да притесни достатъчно Хамилтън и не можа да му попречи да спечели 33-ата си победа в кариерата и рекордна 16-та през сезона за Мерцедес, която ознаменува титлата за британеца.
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #2952 -: Декември 12, 2014, 09:20:12 am »
Сезон 2014 завърши по следния начин:

Класиране при пилотите:

1. Люис Хамилтън 384
2. Нико Розберг 317
3. Даниел Рикиардо 238
4. Валтери Ботас 186
5. Себастиан Фетел 167
6. Фернандо Алонсо 161
7. Фелипе Маса 134
8. Дженсън Бътън 126
9. Нико Хюлкенберг 96
10. Серхио Перес 59
11. Кевин Магнусен 55
12. Кими Райконен 55
13. Жан-Ерик Верн 22
14. Данил Квят 8
15. Ромейн Грожан 8
16. Жул Бианки 2
17. Пастор Малдонадо 2

При конструкторите:

1. Мерцедес 701
2. Ред Бул 405
3. Уилямс 320
4. Ферари 216
5. Макларън 181
6. Форс Индия 155
7. Торо Росо 30
8. Лотус 10
9. Маруся 2

                                                            по данни от clubs1.bg
« Последна редакция: Декември 20, 2014, 10:30:40 am от DivGOGO »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #2953 -: Декември 12, 2014, 09:27:26 am »

Световният съвет одобри F1 календара и виртуалния сейфти кар, махна двойните точки



Световният съвет за автомобилен спорт на ФИА одобри на заседанието си в Доха (Катар) календара за Формула 1 за сезон 2015 г., въвеждането на подобна на кола за сигурност виртуална система и премахна двойните точки в шампионата.

Решенията на съвета за Формула 1 са следните:

Подтвърждава календара на Формула 1 за 2015 г. в следния му вид:

15 март      Гран при на Австралия

29 март     Гран при на Малайзия

12 април     Гран при на Китай

19 април     Гран при на Бахрейн

3 май     Гран при на Корея (*)

10 май    Гран при на Испания

24 май     Гран при на Монако

7 юни     Гран при на Канада

21 юни     Гран при на Австрия

5 юли     Гран при на Великобритания

19 юли     Гран при на Германия

26 юли     Гран при на Унгария

23 август     Гран при на Белгия

6 септември     Гран при на Италия

20 септември     Гран при на Сингапур

27 септември     Гран при на Япония

11 октомври     Гран при на Русия

25 октомври     Гран при на САЩ

1 ноември     Гран при на Мексико

15 ноември     Гран при на Бразилия

29 ноември     Гран при на Абу Даби

* Гран при на Корея трябва да бъде потвърдена допълнително


Спортни правила:

- точките и за двете титли няма да се удвояват във финалното състезание от шампионата;

- след консултация с отборите, които повдигнаха множество притеснения за безопасността, правилата за старт от място след кола за сигурност се отменят;

- виртуален сейфти кар (Virtual Safety Car – VSC): въвеждането на VSC системата бе одобрено след тестовете й в последните състезателни уикенди на 2014 г.. Процедурата ще бъде задействана по нареждане на директора на състезанието. По принцип тя ще се използва, когато има нужда от двойни жълти знамена в част от трасето и състезатели или официални лица са в опасност, но условията са такива, че не изискват излизането на кола за сигурност.

- преустановяване на състезание: при преустановяване на състезание изходът на питлейна ще се затваря и всички автомобили ще трябва бавно да влязат в питлейна, а не да се връщат на стартовата решетка. Първият, пристигнал в питлейна болид, ще се отправи директно към изхода, останалите ще формират колона зад него;

- ако член на екипа или оборудване на отбора все още е на грида при показването на сигнал за 15 секунди, то пилотът на съответния автомобил ще трябва да стартира от питлейна; при неизпълнение на това условие на пилота ще бъде налагано наказание 10 секунди в бокса;

- смяната на цялостна задвижваща система вече няма да подлежи на наказание – вместо това ще се налагат натрупващи се санкции за всеки отделен сменен компонент; ако бъде наложено наказание с лишаване от места на грида и то не може да бъде изпълнено изцяло, остатъкът ще бъде приложен под формата на времева санкция по време на състезанието (а не в следващата надпревара, както бе досега);

- ако бъде сметнато, че болид е пуснат опасно от бокса, ще бъде налагано наказание от 10 секунди в пита по време на състезанието;
 
Световният съвет насрочи официално следващата среща на Стратегическата група за Формула 1 за 18 декември. Тогава отборите отново ще разискват мерки за намаляване на разходите, как автомобилите да станат по-бързи и по-сложни за управление и ще прегледат спортните и техническите правила с идеята за опростяването им, където е възможно.

                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #2954 -: Декември 12, 2014, 09:31:37 am »

Продават на търг коли и оборудване на Маруся





Автомобили и оборудване на Маруся ще бъдат продадени на търг, който ще се проведе на 16 и 17 декември. Аукционът се организира от компанията CA Global Partners.

Публикуваната за търга обява на практика означава, че е изчезнала всяка надежда отборът да бъде спасен. На търга ще бъде предложено цялото оборудване на отбора, включително болидите за 2014 г.. Подготвен за изпитания модел за 2015 г. също ще бъде продаден.

Само преди десетина дни главният изпълнителен директор на тима Греъм Лоудън бе убеден, че все още има шанс Маруся някак да се спаси.

- Има различни сценарии за отбора, но за да се състезаваме, е особено важно да имаме готов болид за 2015 г.. От това се интересуват потенциалните инвеститори: докъде е стигнала работата по проекта за догодина и дали може бързо да бъде възобновен. Не ни отписвайте още! – заяви тогава Лоудън.

Екипът от Бенбъри направи последен опит да участва във финалния кръг от световния шампионат на Формула 1 в Абу Даби, но не успя да се справи. Не е ясен и въпросът с разпределението на приходите за отминалия сезон. Бившият собственик на тим във F1 Еди Джордан например посъветва синдика на Катерам Финбар О’Конъл да проучи внимателно ситуацията, тъй като имал подобен проблем с фалирали съперници преди години. Според него отборът от Лийфийлд (който освен това участва в Гран при на Абу Даби) трябва да се класира десети при конструкторите и съответно да получи по-голям дял от приходите.

Управляващият търговските права на Формула 1 Бърни Екълстоун заяви, че само явилите се на пистата Яс Марина екипи ще бъдат включени в разпределението. Според друга теория обаче всеки тим има право да пропусне до 3 надпревари при форсмажорни обстоятелства. Маруся не участва в САЩ, Бразилия и Абу Даби.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен