www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508625 пъти)

0 Членове и 52 Гости преглежда(т) тази тема.

Kartingist

  • SuperUploader
  • Карма: +80/-49
  • Неактивен Неактивен
  • :Август 07, 2010, 07:12:55 pm
  • Публикации: 772
  • Торент Клиент: u torrent
  • :-)
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 7.0.517.41 Chrome 7.0.517.41
Re:Формула 1 варианти за титлата във Формула 1
« Отговор #30 -: Ноември 07, 2010, 08:35:30 am »
Фернандо Алонсо - лидер в шампионата с 231 точки
Двукратният световен шампион е единственият пилот, който може да спечели титлата още в Бразилия. Вариантите пред него са:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
·         Печели в Бразилия, а Марк Уебър финишира пети или по-назад.
·         Класира се втори, а Уебър е осми или по-назад.
·         Остава трети, а Уебър е десети или по-назад.
Това потвърждава, че австралиецът е единственият пилот, който може да спре Фернандо да стане трикратен световен шампион през 2010 година още на „Интерлагос".
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Марк Уебър - втори с 220 точки.
Пилотът на Ред Бул може да остане в борбата само ако:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
·         Алонсо спечели в Бразилия, но Марк е четвърти или по-напред.
·         Алонсо е втори, но Марк е осми или по-напред.
·         Алонсо е трети, но Марк е десети или по-напред.
Така, ако Фернандо е четвърти, Уебър може да е спокоен и остава в борбата до последния кръг в Абу Даби.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Люис Хамилтън - трети с 210 точки.
Както Уебър, британецът може да запази шансовете си до финала, ако:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
·         Алонсо е втори, а Люис е трети.
·         Алонсо е трети, а Люис е четвърти.
·         Алонсо е четвърти, а Люис пети.
·         Алонсо е пети, а Люис шести.
За Хамилтън е важно Фернандо да не спечели в предпоследния кръг.
-----------------------------------------------------------------------------
Себастиан Фетел - четвърти с 206 точки.
Германецът изостава с 25 точки от Алонсо. Той ще загуби шансовете си за първа титла в кариерата, ако:
--------------------------------------------------------------------------------
·         Алонсо спечели.
·         Алонсо финишира от втора до десета позиция, а Себастиан не е на позиция пред него.
·         Уебър спечели, а Себастиан е четвърти или по-назад.
·         Уебър е втори, а Себастиан седми или по-назад.
·         Уебър е трети, а Себастиан осми или по-назад и др. варианти.
Активен
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.10 Firefox 3.6.10
Re:Формула 1: Босът на Ред Бул нападна Ферари
« Отговор #31 -: Ноември 10, 2010, 08:09:13 am »
[float=right][/float][justify]Собственикът на компанията за енергийни напитки Ред Бул и на едноименния тим във Формула 1 Дитрих Матешиц се обяви категорично против отборните заповеди - дори това да означава, че отборът му може да загуби титлата при пилотите. Въпросът - трябваше ли Себастиан Фетел да пусне съекипника си Марк Уебър в Гран при на Бразилия, за да има австралиецът по-голям шанс да се пребори с Фернандо Алонсо (Ферари), се обсъжда от финала на състезанието на пистата "Интерлагос".

"Намесата ни в подреждането при пилотите никога не е стояла на дневен ред. Целият свят заклейми Ферари за това, което направиха на "Хофенхайм", а нас ни изкарват идиоти, защото не действаме по същия начин. Никога не сме и мислили за подобен вариант при положение, че и двамата ни състезатели са в битката за титлата", категоричен е Матешиц.

"В неделя вечер ще знаем дали сме взели другата половина от шампионата. Но едно второ място, спечелено честно, може да е по-добро от победа, взета заради заповеди от бокса. Оставяме Марк Уебър и Себастиан Фетел да се борят честно и каквото стане", добави босът на Ред Бул.

Австрийският милиардер изрази и радостта от спечелването на титлата при конструкторите.

"Тази победа е огромно удовлетворение за нас. Миналата година я изпуснахме за малко, но сега всичко се подреди перфектно. Това обаче бяха само 50% от целите. Надявам се останалите 50 да ги постигнем в неделя", допълни Матешиц.
[/justify]
Активен

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.10 Firefox 3.6.10
Re:Формула 1: Фетел най-бърз в първата тренировка
« Отговор #32 -: Ноември 12, 2010, 03:10:51 pm »
[float=right][/float][justify]Пилотът на Ред Бул Себастиан Фетел бе най-бърз в първата свободна тренировка преди Гран При на Абу Даби, с което свършва сезона във Формула 1.

Младият германец е на третото място в класирането при пилотите и има шанс за титлата. Втори днес остана Люис Хамилтън, а трето време даде съотборника му в Макларън Дженсън Бътън.

Марк Уебър остана след тях. Той е основният претендент за титлата след лидера Фернандо Алонсо, който днес се нареди шести.

Резултати след първата тренировка

Пилот     Отбор     Време
1.Себастиан Фетел     Ред Бул - Рено     1:42.760
2.Люис Хамилтън     Макларън - Мерцедес     1:43.369
3.Дженсън Бътън     Макларън - Мерцедес     1:43.785
4.Марк Уебър     Ред Бул - Рено     1:43.840
5.Роберт Кубица     Рено     1:44.080
6.Фернандо Алонсо     Ферари     1:44.121
7.Михаел Шумахер     Мерцедес GP     1:44.199
8.Камуи Кобаяши     БМВ - Заубер - Ферари     1:44.604
9.Нико Розберг     Мерцедес GP     1:44.718
10.Ник Хайдфелд     БМВ - Заубер - Ферари     1:44.737
11.Фелипе Маса     Ферари     1:45.160
12.Виталий Петров     Рено     1:45.445
13.Рубенс Барикело     Уилямс - Косуърт     1:45.474
14.Адриан Сутил     Форс Индия - Мерцедес     1:45.552
15.Витантонио Лиуци     Форс Индия - Мерцедес     1:45.585
16.Хайме Алгуерсуари     Торо Росо - Ферари     1:46.003
17.Нико Хюлкенберг     Уилямс - Косуърт     1:46.644
18.Себастиян Буеми     Торо Росо - Ферари     1:47.105
19.Тимо Глок     Върджин - Косуърт     1:48.450
20.Ярно Трули     Лотус - Косуърт     1:48.472
21.Лукаш ди Граси     Върджин - Косуърт     1:49.375
22.Бруно Сена     HRT/Испания - Косуърт     1:49.590
23.Кристиян Клийн     HRT/Испания - Косуърт     1:50.274
24.Фейруз Феуци     Лотус - Косуърт     1:51.705
[/justify]

blitz.bg
Активен

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.10 Firefox 3.6.10
Re:Формула 1: Фетел ще се бори до последно за титлата
« Отговор #33 -: Ноември 14, 2010, 09:51:15 am »
[float=left][/float][justify]Себастиян Фетел не се отказва до последно от надеждите си за световната титла. Германецът запази шансовете си за успех, след като спечели първа позиция в квалификацията преди финалното за сезона Гран При на Абу Даби.

Фаворитът за титлата Фернандо Алонсо остана трети, докато основният му съперник Марк Уебър е на едва 5-то място.

Въпреки че има единствено теоретични шансове за титлата, Люис Хамилтън поне гарантира, че ще играе ролята на съдия в разпределянето на трофея, тъй като се класира втори и от неговото представяне ще зависят много неща.

Другият пилот на Макларън Дженсън Бътън също ще бъде фактор, тъй като даде 4-то място и ще стартира пред Марк Уебър.

Състезанието е днес от 15.00 часа българско време.
[/justify]

dnes.bg
Активен

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.12 Firefox 3.6.12
Босът на Лотус: Арабаджиев има бъдеще във Формула 1
« Отговор #34 -: Ноември 20, 2010, 08:35:05 am »
[float=right][/float][justify]Българският пилот е получил похвали от екипа на английския тим след тестовете в Абу Даби

Българският пилот Владимир Арабаджиев е все по-близо до Формула 1. Преди дни Владо тества за Лотус на пистата "Яс Марина" в Абу Даби. Това бе първи случай, в който наш пилот подкара болид за отбор от най-авторитетната надпревара на планетата.

БЛИЦ разбра, че след тестовете Арабаджиев е получил похвали от екипа на Лотус.

"На тези тестове младите пилоти трябва да покажат дали стават за Формула 1. Същото се отнася и за Владимир Арабаджиев. Той определено има бъдеще във Формула 1 и е въпрос на време отново да седне в болид", обяснява пред сайта на Лотус техническият директор на отбора Майк Гаскойн.

В момента Владо е без отбор, след като скъса с Колони Моторспорт, за които кара през миналия сезон в GP2. Арабаджиев води преговори с други тимове, като се надява да получи оферта от Лотус и да осъществи мечтата си - да кара във Формула 1.
[/justify]

blitz.bg
Активен

jodecicall

  • Агресивен Дипломат
  • SuperUploader
  • Карма: +286/-169
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Февруари 20, 2008, 11:13:07 am
  • Публикации: 740
  • Обичай враговете си! Това ги кара да полудяват...
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 7.0 MS Internet Explorer 7.0
Формула 1: Ферари представи новия болид F150 за сезон 2011
« Отговор #35 -: Януари 28, 2011, 11:11:20 pm »
         

Фернандо Алонсо и Фелипе Маса представиха новия болид на отбора от Формула 1 Ферари. Целта на италианския тим през 2011 година е спечелване на титлите при пилотите и при конструкторите.
 
Болидът на "черните кончета" за предстоящия сезон се казва F150. Името му е свързано със 150-ата годишнина от обединението на Италия, което ще се чества тази година. На задното крило на състезателната кола е изобразен националния флаг на Италия.
 
"Направихме F150 с една цел и искаме да я постигнем", заяви босът на тима Стефано Доменикали, имайки предвид титлата в шампионата във Формула 1.


Фернандо Алонсо стана шампион при пилотите през 2005 и 2006 година, но през миналия сезон пропусна шампионския трофей заради тактически грешки.
 
Ферари е първият отбор, който представи екипа и болида си за новия състезателен сезон. Шампионатът във Формула 1 стартира със състезание в Бахрейн на 13 март. Другият водещ отбор Макларън ще покаже новия си болид следващата седмица.


   
 
 
 
 
 
Най-сериозните промени в автомобила на Ферари са промените в аеродинамиката, след като двойният дифузьор и F-duct-а бяха премахнати, а пилотът не може да променя в движение настройките. По време на зимните тестове в тима ще развиват основно механиката и настройките към новите гуми Пирели. Двигателят 056 има нов метод за отдаване на енергия в KERS системата, която ще е разположена в резервоара, като са намалени размерите и теглото й в сравнение с 2009 година.
 
Агрегатът е с нов колянов вал и промени в охлаждащата и смазочната системи. Носът и предното окачване са по-високи. Долните носачи са прикрепени отстрани на корпуса. Новите правила фиксират тегло от 342 кг. върху предната ос, при задължителни 291 кг. на задната.
 
Конфигурацията на предницата гарантира чисто подвеждане на потоците и по-добра работа на предното крило с три елемента, като всички профили ще претърпят промени по време на тестовете. Кокпитът е по-висок, а отворите за радиаторите са по-тесни.
 
Болидът е с нов резервоар. Това подобрява работата на агрегата, който  с подобрени смукателна и пневматични системи. Задното окачване е с развита система на избутване – пушрод, която не пречи на топлите струи от ауспусите да са с основна роля за стабилността.
 
Подвижното крило е конструирано в затворено положение да осигурява намаление на челното съпротивление при максимална скорост при изпреварване.
 
Болидът има  плоска скоростна кутия. Напълно нови са и спирачките след забраната на дисковете и устройствата за подвеждане на въздух.

 
източник: bTV
« Последна редакция: Януари 28, 2011, 11:32:45 pm от jodecicall »
Активен

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.13 Firefox 3.6.13
Re:Формула 1: В Мерцедес чакат различен Шуми
« Отговор #36 -: Февруари 02, 2011, 08:52:26 am »
Колата ни е по-добра от миналата година и Михаел ще бъде по-силен, заяви Норберт Хауг



Михаел Шумахер ще се представи много по-добре, отколкото го направи в първата си година след завръщането си във Формула 1. Това обяви шефът на спорта в Мерседес Норберт Хауг.

Седемкратният световен шампион не направи силен сезон и остана в сянката на съотборника си Нико Розберг, но сега е амбициран да покаже на какво е способен. Днес Мерцедес ГП показа колата, с която ще се състезават двамата пилоти.

„Ние силно се надяваме, че ще имаме по-добър автомобил и щом това е така Шумахер също ще се представи по-добре. Момчетата свършиха страхотна работа по колата”
заяви Хауг.

Още в средата на 2010-а в Мерцедес насочиха усилията си към развиването на колата за новия сезон и сега вярват, че ще бъдат по-близо до Ред Бул, Ферари и Макларън.

„Осъзнавам, че очакванията към него бяха големи, но е необходимо да отчетем факта, че Формула 1 се промени значително за времето, в което той не се състезаваше и сега трябваше да свиква с различните правила и други промени” защити Шуми Хауг. Той очаква отново силни състезания от Нико Розберг.

В повечето случаи той извлече максимума от колата ни и се представи великолепно. Показа, че наистина има страхотен потенциал и в момента е един от най-добрите пилоти в света”.
Активен

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.13 Firefox 3.6.13
Re:Формула 1: Агентът на Кубица: Той ще се оправи
« Отговор #37 -: Февруари 07, 2011, 09:29:49 am »


Очаква се Роберт Кубица да се възстанови напълно след тежката катастрофа, която претърпя в тренировката за Рали Ронде ди Андора в Лигурия, Италия.

След като пилотът на Лотус Рено изгубил контрол над колата си Шкода Фабия Super2000, той се е ударил в бариера с много висока скорост.

Част от скъсаната мантинела е проникнала в купето на автомобила и тя е предполагаемата причина за тежките травми по дясната част на тялото на Кубица. Навигаторът на пилота Якуб Бергер е избягал невредим от колата.

По всичко личи, че сезон 2011 на Формула 1 ще започне без участието на полската звезда. Дни след като записа най-доброто време в първите тренировки от предсезонната подготовка, лекари се борят за това той да не изгуби част от функционалността на дясната си ръка.

След като престоя почти цял час заклещен в катастрофиралата кола Кубица бе транспортиран с хеликоптер до болницата "Санта Корона" в близост до Геноа, където впоследствие бе подложен на операция, писа ESPN F1.

Агентът на Роберт - Даниеле Морели е убеден в това, че клиентът му ще се завърне "в акция" много скоро.

"Лекарите се опитват да възстановят функциите на дясната му ръка. Те вече са оправили съдовите разкъсвания и са възстановили костната структура.

Сега се опитват да "съживят" мускулните функции. Роберт притежава много силен характер и ще се справи с това. Сигурен съм!", каза Морели.

Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо също подкрепи колегата си.

"Нека бъдем с Роберт, който оцеля при инцидента днес. Освен, че е чудесен пилот, той е и страхотен човек", написа испанецът на Twitter акаунта си.

"Мисля за Роберт и му желая всичко най-добро. Надявам се да го видя много скоро отново на пистата и, разбира се, извън пистата, където той е мой приятел", каза Тимо Глок.

"Всички го обичаме и всички се молим той да се оправи", каза и Рубенс Барикело.

Това не е първата тежка катастрофа за поляка. През 2007 година той катастрофира с над 250 км/ч в бетонните стени на пистата "Жил Вилньов" по време на Гран при на Канада. Тогава Роберт сe размина само с лека контузия на глезена и се наложи да пропусне едно състезание.

Кубица обаче има титаниеви болтове в лявата си ръка след пътен инцидент през 2003 година, когато той е бил пътник в автомобил.

Ето и видео с катастрофиралия автомобил:


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=_m50XgGr30E" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=_m50XgGr30E</a>

vesti.bg
« Последна редакция: Февруари 07, 2011, 09:30:49 am от krisschan13 »
Активен

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.13 Firefox 3.6.13
Re:Формула 1: Кубица беше събуден от изкуствената кома
« Отговор #38 -: Февруари 08, 2011, 08:12:16 am »


Пилотът във Формула 1 Роберт Кубица беше събуден от изкуствената кома и вече може да говори.

Полякът разговаря свободно и разбира какво му се е случило в неделя по време на ралито в Италия.

"Кубица е в съзнание. Говори и разбира това, което му се е случило. Роберт се поинтересува и от състоянието на другия пилот, който е бил в колата му. Лекарите веднага му дадоха информация.

Кубица изгуби много кръв и само заради това положението му в първия един час беше критично", заявиха от болницата в Пиетра Лигуре, където бе приет полякът.

В неделя 26-годишният Кубица пострада тежко по време на рали в Италия. Той има няколко фрактури на дясната ръка и на крака, но състоянието му е стабилно и животът му е вън от опасност.

Очаква се до една година Роберт Кубица да възстанови напълно дясната си ръка.
Първоначално имаше опасност състезателят да изгуби някой от крайниците си, но след направената му операция тази вероятност отпадна.


sportni.bg
Активен

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.13 Firefox 3.6.13


Собственикът на комерсиалните права на Формула 1 Бърни Екълстоун заяви, че Гран При на Бахрейн може да бъде преместено за по-късна дата в календара, в случай, че продемократичните демонстрации в страната наложат отлагането му.

Първият старт за сезона в най-високоскоростната надпревара е на 13 март на пистата "Сахир" край столицата Манама.

Провеждането на първия кръг обаче е под въпрос, след като армията в страната се сблъска с антиправителствено настроени демонстранти.

Конфликтът в малката държава е част от серията протести в Северна Африка и Средния изток от януари насам, когато бе свален от власт президентът на Тунис Зине Ел Абидине Бен Али.

Екълстоун ще остави решението относно това дали е достатъчно безопасно да се проведе състезанието на престолонаследника Салман бин Хамад бин Иса Ал Калифа.

Попитан за бъдещето на състезанието, Екълстоун отговори:

"Вероятно във вторник ще има яснота. Не съм говорил с принца тази сутрин, така че не знам какво става там. Ако някой ще разреши проблема, това е той. Той ще реши дали е достатъчно безопасно за нас. Нека да изчакаме до вторник и да видим какво ще бъде решението.Можем да отложим Бахрейн за по-късно през сезона".

Екълстоун отхвърли вероятността друга държава да замести Бахрейн за старта на 13 март.

"Не биха били готови за толкова кратко време. Да се надяваме, че всичко ще върви по график", добави той.


sportni.bg
Активен

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.15 Firefox 3.6.15


Действащият световен шампион Себастиан Фетел победи в първата надпревара от сезон 2011 - Гран при на Австралия.

На пистата "Албърт Парк" германецът изкара едно "скучно" състезание като лидер на колоната, необезпокояван през цялата състезателна дистанция.

Втори, на 20 секунди зад Фетел, завърши Люис Хамилтън. Британецът направи добър последен стинт, въпреки че по автомобила му имаше сериозни поражения след едно от излизанията извън пистата.

Трети завърши пилотът на Лотус Рено GP Виталий Петров. Перфектното състезание за руснака му отреди и първия подиум в кариерата му на пилот от Формула 1.

Колкото до темпото на Ред Бул, Ферари и Макларън, може да се отсъди, че трите отбора са близко един до друг като представяне, но голямата разлика се крие в това, че "Червените бикове" отново са най-бързите, въпреки че почти не използват системата за съхранение и повторно използване на енергията, отделена при спиране KERS.

Подвижните крила свършиха своята работа на няколко пъти, но и другата новост през сезона даде силно отражение върху директната борба на пистата.

Ускореното износване на гумите на Пирели предизвика множество спирания в бокса. Пилотите, които най-често разменяха своите позиции, износиха по три четири комплекта и се наложи да влязат по цели три пъти в бокса.

Скудерия Ферари демонстрира добро темпо и определено "черните кончета" участваха в повечето битки на трасето.

В крайна сметка Фернандо Алонсо завърши четвърти, а Фелипе Маса остана девети.

Бразилецът показа много хъс и се бори мъжки в тежката борба с Дженсън Бътън в началото и в края на надпреварата. През цялото състезание обаче Фелипе страдаше от нестабилност в задната част на своя автомобил.

В края на състезанието, три обиколки преди края, с по-твърдия от двата типа гуми Маса направи и най-добрата обиколка в рамките на състезателната дистанция - за 1:28.947 минути.

Другият пилот на Ред Бул - Марк Уебър имаше далеч по-интересен и напрегнат неделен старт, в сравнение със съотборника си.

В рамките на състезанието местният австралийски герой изгуби две позиции спрямо своята стартова. Марк участва в няколко битки с Фернандо Алонсо и Дженсън Бътън.

На старта на надпреварата първите трима на решетката запазиха реда си и след първия завой. Фелипе Маса обаче извади късмет и минавайки от вътрешната страна спечели няколко позиции, като остана пети в края на обиколката.

В същото време Фернандо Алонсо бе притиснат и загуби цели три позиции.

Хайме Алгерсуари закачи с лявата част на предното си крило задното дясно колело на Михаел Шумахер. Вследствие на това гумата на Мерцедеса се спука и Михаел премина през бокса още в края на първата обиколка.

До 12-та обиколка най-горещо на пистата беше около петото място. В борбата за него участваха Фелипе Маса, Дженсън Бътън и Фернандо Алонсо.

Тогава (в 12-тия тур) Бътън изпревари Маса, след като мина на пряко през един от завоите. При тези условия британецът беше длъжен да отпусне газта и да пропусне бразилеца отново да мине пред него. Фернандо Алонсо обаче се възползва също от моментната загуба на концентрация от страна на съотборника си и мина пред него.

При тези условия Дженсън просто нямаше възможността да пропусне и двамата пилоти на Скудерията.

Впоследствие обаче стюардите наказаха световния шампион от 2009 година с преминаване през алеята пред боксовете, което Бътън направи в 18-та обиколка.

Първите спирания в бокса за редовна смяна на комплектите гуми започнаха от 12-та обиколка. Всички в челото направиха по минимум две спирания.

Изключение обаче направи Серхио Перес. Мексиканецът направи изключителен дебют в най-високоскоростната надпревара. Той успя да спечели цели шест позиции в хода на състезанието, като завърши седми и в същото време запази ресурса в своите гуми.

Той спря един единствен път в бокса, освен това изпревари съотборника си в Заубер Камуи Кобаяши и успя да спечели първите си точки в едва първото си състезание във Формула 1.

След края на надпреварата обаче той и съотборникът му Камуи Кобаяши бяха дисквалифицирани, заради нарушение на техническия правилник на ФИА и точките им бяха отнети.

В 22-та обиколка Михаел Шумахер се прибра в бокса с проблем в автомобила си.

В 23-та пък Рубенс Барикело удари Нико Розберг при опит за изпреварване в борбата за осмата позиция.

Още в същата обиколка Розберг получи проблем в болида си и спря встрани от пистата. Това сложи край на уикенда на Мерцедес GP и направи настроението на Рос Браун и компания много лошо в началото на сезона.

За провинението си Рубенс все пак беше наказан с преминаване през пит лейна, а 10 обиколки преди края той отпадна от така или иначе тежкото за него състезание.

Останалите, които не успяха да стигнат до финала, бяха Пастор Малдонадо, Хейки Ковалайнен и Тимо Глок.

Ето и редът на финиширане в Гран при на Австралия:
1 - Себастиан Фетел - Ред Бул - 1.29:30.259 часа
2 - Люис Хамилтън - Макларън - + 22.297 сек
3 - Виталий Петров - Рено - + 30.560 сек
4 - Фернандо Алонсо - Ферари - + 31.772 сек
5 - Марк Уебър - Ред Бул - + 38.171 сек
6 - Дженсън Бътън - Макларън - +54.3 сек
7 - Серхио Перес - Заубер - +65.8 сек
8 - Камуи Кобаяши - Заубер - +76.8 сек
9 - Фелипе Маса - Ферари - +85.1 сек
10 - Себастиен Буеми - Торо Росо - +1 обиколка
11 - Айдриан Сутил - Форс Индия - +1 обиколка
12 - Пол ди Реста - Форс Индия - +1 обиколка
13 - Хайме Алгуерсуари - Торо Росо - +1 обиколка
14 - Ник Хайдфелд - Рено - +1 обиколка
15 - Ярно Трули - Лотус - Рено - +2 обиколки
16 - Жером Д'Амброзио - Върджин - +4 обиколки
17 - Тимо Глок - Върджин - +9 обиколки
18 - Рубенс Барикело - Уилямс - +10 обиколки
19 - Нико Розберг - Мерцедес GP - +36 обиколки
20 - Хейки Ковалайнен - Лотус - +39 обиколки
21 - Михаел Шумахер - Мерцедес GP - +39 обиколки
22 - Пастор Малдонадо - Уилямс - +49 обиколки


sportni.bg
Активен

krisschan13

  • V.I.P.
  • Карма: +314/-26
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 06, 2009, 02:03:34 pm
  • Публикации: 2326
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.16 Firefox 3.6.16
Re:Формула 1: Гран При на Турция отпада от календара
« Отговор #41 -: Април 23, 2011, 07:52:16 am »


Състезанието за Голямата награда на Турция в Истанбул ще отпадне от календара на Формула 1 през 2012 година заради финансови противоречия между организаторите и шефа на Формула 1 Бърни Екълстоун, съобщава "Хюриет".

Изданието се позовава на информация от Мурат Ялджънташ, председател на истанбулската търговска палата, която подкрепя финансово надпреварата.

Според Ялджънташ, Екълстоун е поискал двойно увеличение на таксата за участие във Формула 1 през следващия сезон от 13 на 26 милиона долара, което турското правителство отказва да плати.

"По всичко личи, че през следващата година няма да има Формула 1 в Турция. Финансовото министерство смята, че двойното увеличение на таксата е прекалено и не възнамерява да плати", обяснява Ялджънташ.

Състезанието за Гран При на Турция през този сезон е на 8 май.


sportni.bg
Активен

vesko_8209

  • Майстор поничкар ... голям!
  • SuperUploader
  • Карма: +30/-175
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Януари 12, 2009, 02:17:50 pm
  • Публикации: 415
  • Торент Клиент:
  • Обичай враговете си това ги кара да полудяват
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6.17 Firefox 3.6.17
Re:Формула 1
« Отговор #42 -: Май 29, 2011, 01:24:51 am »


Люис Хамилтън ще стартира от десета позиция в Гран при на Монако.

Пилотът на Макларън постигна седмото време в квалификацията, но съдиите на ФИА взеха решението то да бъде отменено.

Най-вероятно Люис ще стартира от девета позиция, но това ще стане ясно в неделя преди състезанието.

Причината за наказанието на британеца е преминаването напряко през шикана след тунела, където се случи тежката катастрофа със Серхио Перес.

След като сесията бе възобновена Люис щурмува първото място, но допусна грешка в бързата си обиколка. Същата му коства не само по-предната позиция, но и седмата, която постигна от въпросната обиколка.



Състезанието може да намерите тук.
« Последна редакция: Май 29, 2011, 07:38:43 pm от expressel »
Активен

vesko_8209

  • Майстор поничкар ... голям!
  • SuperUploader
  • Карма: +30/-175
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Януари 12, 2009, 02:17:50 pm
  • Публикации: 415
  • Торент Клиент:
  • Обичай враговете си това ги кара да полудяват
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.6 Firefox 3.6
Re:Формула 1
« Отговор #43 -: Юни 12, 2011, 08:50:57 am »

Пълна доминация на Фетел, стартира първи в Канада


Себастиан Фетел спечели квалификацията за Гран при на Канада като затвърди убийствената форма на Ред Бул. Германецът даде най-доброто време в първата половина на Q3 и почти отказа повечето си конкуренти от борбата за полпозишън. Въпреки това пилотите на Ферари решиха да отвърнат на удара, но няколко хилядни не достигнаха на Фернандо Алонсо и Фелипе Маса и двамата трябваше да се задоволят съответно с второ и трето място. Четвърти се нареди съотборникът на Фетел в Ред Бул Марк Уебър, а топ пет оформи Люис Хамилтън с Макларън.

Квалификацията започна с голяма облачност и възможността да завали над трасето изглеждаше доста реална. Въпреки това пистата остана суха до самия край на сесията. Макар да се очакваше Ред Бул да не са толкова бързи в Канада, Себастиан разсея всички съмнения относно това, кой е фаворитът този уикенд.
Активен

vesko_8209

  • Майстор поничкар ... голям!
  • SuperUploader
  • Карма: +30/-175
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Януари 12, 2009, 02:17:50 pm
  • Публикации: 415
  • Торент Клиент:
  • Обичай враговете си това ги кара да полудяват
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 4.0 Firefox 4.0
Re:Формула 1
« Отговор #44 -: Юни 13, 2011, 06:18:18 am »

След 4 часова драма Бътън изпревари Фетел в последния тур, много дъжд в Канада!


Пилотът на Макларън-Мерцедес Дженсън Бътън спечели драматичното Гран при на Канада, след като в последната обиколка успя да изпревари лидерът Себастиан Фетел с Ред Бул. Германецът допусна грешка няколко завоя преди финала и остана втори, след като водеше убидетелно през цялото време. Трети след оспорвана битка с Михаел Шумахер с Мерцедес се класира Марк Уебър, а седемкратният шампион завърши 4-ти. Пети e Виталий Петров с Рено, а шести след фотофиниш завърши Фелипе Маса с Ферари. Бразилецът мина в последните метри Камуи Кобаяши от тима на Заубер. Успехът на Бътън е удивителен, след като той претърпя наказание с преминаване през бокса за превишена скорост, а влезе и допълнително в бокса, заради спукана гума и това го прати по средата на дистанцията чак до 12-та позиция. Също така Бътън се сблъска със своя съотборник Хамилтън, както и с Алонсо, като това доведе до отпадане и на двамата.
Активен