www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508857 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3015 -: Януари 11, 2015, 08:21:50 am »



Сайнц младши е получил място във Ф1 заради таланта си

Не благодарение на фамилията си

Карлос Сайнц заяви, че синът му е получил състезателно място във Формула 1 благодарение на "изключителния си талант", а не заради името си. Тази година Сайнц младши ще направи дебюта си с Торо Росо след като стана шампион в сериите Формула Рено 3.5.

"Случвало се е фамилията му да е помагала и без съмнение това му се е отразило. Но в крайна сметка до Формула 1 не се стига само с име, особено в младежкия отбор на Ред Бул", заяви двукратният световен шампион в Световния рали шампионат.

Този сезон Торо Росо ще имат най-младите пилоти на стартовата решетка, защото съотборник на 20-годишния Карлос ще е 17-годишният Макс Верстапен. Според Сайнц синът му идва много млад във Формула 1, но е сигурен в уменията и подготовката му. "Искрено се надявам да е готов да свърши добра работа. Има изключителен талант, по-голям, отколкото хората смятат. Иска ми се да успее да го докаже. Да стигнеш до Формула 1 е трудно, но да се задържиш е още по-сложна задача".

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3016 -: Януари 11, 2015, 08:25:37 am »



Виртуалната кола за сигурност влезе в правилника на Ф1

Системата ще бъде представена официално през 2015

В стремежа си да повиши сигурността ФИА въведе нова система, наречена виртуална кола за сигурност. От сезон 2015 нататък в случай на инцидент на пистата, който не изисква излизането на истинска кола за сигурност, маршалите ще развяват двойни жълти флагове, които ще принуждават пилотите да ограничават скоростта си в дадения сектор, но и да не намаляват прекалено.

Това е резултатът от инцидентите през изминалия сезон, най-вече този с пилота на "Маруся" - Жул Бианки на "Сузука", който се удари в кран. Системата бе тествана в няколко петъчни тренировки през 2014 година и получи одобрението на ФИА, пилотите и отборите. Така тя вече официално е част от правилника на Ф1.

Когато стюардите преценят да приложат процедурата виртуална кола за сигурност, отборите ще получат съобщение и на таблата ще се изпише VSC. Тогава пилотите не трябва да се движат нито ненужно бавно, нито по начин, който би застрашил останалите. Това важи както за колите на пистата, така и за тези в питлейна. Всъщност по време на VSC пилотите нямат право да влизат в пита за друго, освен за смяна на гуми.

Всички болиди трябва да намалят скоростта, но и да останат над минималното време, определено от ФИА. Процедурата завършва, когато светлинните табла станат зелени. Тогава колите също трябва да се движат над минималното време. След 30 секунди състезанието продължава.

Стюардите имат право да наложат наказание на всеки пилот, който падне под минималното време, стига причината да не е влизане или напускане на пита, или проблем с колата. Всяка обиколка, извършена по време на виртуалната кола за сигурност, ще се брои за състезателна такава.

                                                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3017 -: Януари 11, 2015, 08:27:42 am »



Макларън обявиха дата за представянето на MP4-30

Новият турбо болид с двигател Хонда

Макларън-Хонда обявиха, че ще представят болида си за сезон 2015, наречен MP4-30, онлайн на 29 януари. Събитието ще се състои три дни преди началото на първия предсезонен тест.

Тази година отборът от Уокинг ще се опита да се бори за титлата с новия си партньор Хонда, с който доминираха във Формула 1 през 80-те и 90-те години на миналия век. Освен това в двете си турбо коли ще имат двама шампиони - Фернандо Алонсо и Дженсън Бътън, което също би трябвало да увеличи шансовете им за успех.

През 2015 година Макларън ще са единственият клиент на Хонда, което според шефа на тима Ерик Булие ги прави на практика "заводски отбор".

                                                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3018 -: Януари 13, 2015, 05:00:18 pm »

Рено иска разговори с ФИА за системата за суперлицензи; Култард: Нужна е гъвкавост



Рено иска да проведе разговори с ФИА относно новата точкова система на федерацията за набиране на актив за суперлиценз. Международната организация постави нови условия за младите пилоти. Едно от тях е да имат определен актив (минимум 40 точки) от различните шампионати, в които са се състезавали преди F1. В тази схема най-ниското стъпало е Формула Рено, а световните серии Формула Рено 3.5 са към средата на подреждането. Най-високо е поставена Формула 2, която все още не съществува, а след нея – с равни показатели – са GP2, европейската F3, WEC (World Endurance Championship), Индикар. После идват GP3 и FR3.5.

Именно поставянето на сериите на френския производител значително по-ниско от очакванията накара Рено да потърси среща с ФИА. От компанията са изпратили писмо до отборите, участващи в техните шампионати, в което се казва, че те ще „използват всички възможности, за да защитят първенствата си”.

Реакцията идва след анализи, според които федерацията се опитва да промотира собствените си шампионати. Част от коментарите са в положителна посока – че идеята е добра, но все още има нужда от доработване. Висш мениджър от състезателен тим с екипи в множество различни категории е цитиран от Аутоспорт да казва, че е разтревожен от подреждането на сериите:
- Това очевидно е политическо решение. Ясно е, че искат да въведат ограничения за определени шампионати. В противен случай няма логично обяснение защо има толкова голяма разлика между FR3.5 и GP2.

Междувременно бившият пилот от Формула 1 и настоящ телевизионен коментатор Дейвид Култард заяви, че е нужна по-голяма гъвкавост в системата на новите правила за суперлицензи. Шотландецът обясни, че има сериозна опасност изключителни таланти да не успеят да наберат нужните точки, но да са доказали, че са готови за Формула 1.

- Не бива нещата да са блокирани и изобщо да не се променят – продължи Култард. – Има шампионат, който дори не съществува в момента (F2 – б.р.), а в него се взимат повече точки, отколкото в установени серии. Според мен първо трябва да тръгнат нещата и да видим какво ще се получи. Ако има някой, който е изключителен талант и спортът застава зад този човек, то не бива да се ограничаваме само до точките.

Той допълни, че преценяването тежестта на отделните първенства също е противоречива тема. Според него точковата система може и да претърпи промени, въпреки че по принцип е съгласен с нея.

- Някои от тези серии заслужават повече, отколкото са получили. Ясно е, че не може всички да са доволни. Но е нужна система, която поне да осигурява, че постигналият определен успех пилот има шанса да върви напред и не е нужно единствено да връчи голям чек. Така че съм съгласен с основата на концепцията – каза още Култард.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3019 -: Януари 13, 2015, 05:04:11 pm »

Рено и Ферари трудно ще настигнат Мерцедес, може да се печели и с по-слаб мотор, смята Нюи



Рено и Ферари трудно ще настигнат Мерцедес, смята бившият технически шеф на Ред Бул Ейдриан Нюи. Според него обаче победи в Гран при могат да се печелят и с по-ниска мощност.

Пропуск в правилата за тази година – липса на дата за хомологация – принуди ФИА да позволи развитието на задвижващите системи по време на сезона. Ограниченията за това какво и колко може да се променя остават. Хонда тепърва ще обсъжда ситуацията с федерацията, тъй като 2015-та се явява първи сезон за японския производител и вследствие на това компанията не може да работи по агрегатите си.

- Дали могат Рено и Ферари да достигнат нивото на Мерцедес? Предизвикателството ще е много трудно. И, разбира се, не знаем къде ще са Хонда при влизането си в спорта – коментира Нюи пред Скай Спортс. – С малко по-слаб двигател, но страхотно шаси все още може да се побеждава и обратното. Ние (Ред Бул) имаме сравнително приличен баланс между мотор и шаси, което според мен е така, както трябва да бъде. Ясно е, че миналият сезон бе доминиран от задвижващите системи, но видяхме и Уилямс как се изстреляха напред. Уилямс очевидно свършиха чудесна работа, но мисля, че разликата (в представянето) при тях наистина дойде от мотора.

Нюи се оттегли от ежедневната работа в техническия департамент на Ред Бул след края на миналия сезон. Той ще се труди до други проекти на компанията, включително проекта на Сър Бен Ейнсли за Америкас Къп.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3020 -: Януари 13, 2015, 05:13:07 pm »

И DTM трябва да носи точки за суперлиценз, заяви Пафет;Стоунман: Прескачането е неправилно





Новата точкова система на ФИА за трупане на актив за суперлиценз предизвика поредица обсъждания. От Рено вече търсят среща с представители на федерацията, тъй като са недоволни от позициите на шампионатите си. В редица анализи бе посочено кои пилоти нямаше изобщо да стигнат до Формула 1, ако подобна схема съществуваше преди – сред тях Фернандо Алонсо, Кими Райконен, Дженсън Бътън, Даниел Рикиардо.

Бившият тест пилот на Макларън и шампион за 2005 г. в немските серии за туристически автомобили (DTM) Гари Пафет пък смята, че германското първенство също трябва да дава точки при набирането на актив. DTM изобщо не присъства в схемата на ФИА.

- Съгласен съм с принципа, но пропускането на определени шампионати и особено на DTM от системата за точки за суперлицензи е доста сериозен пропуск – обясни Пафет пред Ройтерс. – Когато спечелих титлата през 2005 г., карах вече за трети сезон в DTM и имах добър шанс да си намеря място във F1 за 2006 г.. При тази система това нямаше да се случи, защото нямаше да съм натрупал достатъчно точки. DTM е страхотен шампионат. Представляваш производител, караш автомобили на много високо ниво, със страхотни аеропритискане и мощност, състезаваш се с невероятни пилоти. Така че наученото там си струва. Смятам, че точковата система изисква известна работа... Доста изпипване бих казал.

Дийн Стоунман, който през последните два сезона, се състезава в GP3 и се надява през 2015 г. да успее да направи крачка към по-високо ниво, също одобрява по принцип системата. Според него обаче е неправилно да се прескачат стъпала по стълбата – британецът вярва, че младите пилоти трябва да трупат опит в малките серии.

- Миналият сезон бе страхотен благодарение на последните два старта от годината – сподели Стоунман пред crash.net. – GP3 бе двугодишен план за мен. След като се справих с рака (през 2010 г. Дийн стана шампион във Формула 2, след което бе диагностициран с рак на тестисите в началото на 2011-та; това го принуди да спре да се състезава; лечението му бе успешно и той се върна в спорта през 2013 г. – б.р.) исках първият сезон да ми помогне да си стъпя на краката. Бях доволен как вървят нещата, доказах, че съм бърз. Миналата година говорех с някого и казах: „Формула 1 е мечта, шансът да се стигне до там е едно на милион”. Но вижте Макс Верстапен. Не се е доказал. Да, бърз е, но сравнително непознат на високо ниво. Издигането му не е нечестно, тъй като очевидно е добър, но прескачането на толкова много нива не е правилно. Би трябвало да му дадат договор за F1, но да му кажат да изкара някоя година в GP3 или GP2, да извърви пътя. Необходимо е да се премине през отделните стъпки.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3021 -: Януари 13, 2015, 05:16:32 pm »

Мерцедес ще предложи на Хамилтън тригодишен договор за 60 млн. евро



Мерцедес ще предложи на Люис Хамилтън нов, тригодишен договор за общо 60 милиона евро плюс допълнителни бонуси. 2015-та е последната година от настоящия контракт на двукратния световен шампион. Хамилтън и тимът му преговаряха през 2014 г. за преподписване, но прекратиха дискусиите, за да се съсредоточат върху битката за шампионата. Разговорите бяха подновени след края на първенството, но тепърва ще навлизат в решителна фаза.

Според председателя на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда парафирането на нов контракт с Хамилтън е само формалност. В началото на новата година обаче спортният директор на Мерцедес Тото Волф заяви, че ако не се стигне до споразумение с Люис, то Фернандо Алонсо и Валтери Ботас са алтернатива.

Според италианския Гадзета де ла Спорт предложението на Мерцедес е за 20 милиона евро на година. Това е намаление спрямо сегашния му договор, който бе за 100 милиона долара – приблизително 85 млн. евро. Предвидени били обаче по 1 млн. евро бонус за победа в състезание и 5 млн. бонус за трета световна титла.

В момента Хамилтън няма мениджър и не е решил дали ще търси такъв или ще опита сам да направлява кариерата си.

Междувременно бащата на Хамилтън – Антъни Хамилтън – заяви, че синът му може да спечели титлата въм F1 и за 2015 г., при това до средата на сезона.

- Никога не се знае. Но ако прегледате през какво премина Люис миналата година, ако нещата се бяха развили добре от началото на годината, то той вероятно до средата на сезона щеше да е спечелил шампионата. Мисля, че същото може вероятно да се случи тази година – ако стартира добре, ако колата е добра, ако представянето е на ниво, мисля, че Люис може пак да вземе първенството – обясни Хамилтън старши пред Скай Спортс.

Той допълни, че очаква Нико Розберг да даде 150% от себе си. Според Антъни Хамилтън основният съперник на сина му ще е с различен подход, ще разбира по-добре Люис и как да го победи:

- Според мен Нико се е върнал към самото началото, премислил е всичко, защото никой не е непобедим – просто трябва да намериш точния начин. В крайна сметка това е състезание, но между двете момчета има огромен респект и приятелство, както е от много, много дълго време – те се познават, откакто бяха на по 13.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3022 -: Януари 13, 2015, 05:19:17 pm »

Възраждането на Уилямс дава надежда на Лотус



Възраждането на Уилямс през 2014 г. дава надежда на Лотус, заяви оперативният шеф на тима от Енстън Алан Перман. Отборът на Сър Франк Уилямс се класира на трето място при конструкторите в последния шампионат на Формула 1. Година по-рано екипът бе едва на девета позиция. Третата позиция е най-добрият резултат на Уилямс от 2003 г. насам, когато тимът бе втори в шампионата.

Лотус от своя страна преживя обратното – от четвърти през 2012 и 2013 г. отборът се свлече осми. В Енстън преживяха много неща: сериозна финансова криза (която продължава), напускане на редица специалисти и т.н.. Екипът ще използва през 2015-та задвижващи системи на Мерцедес и се надява това за изиграе сериозна роля за подобряване на представянето.

Перман е убеден, че в Лотус всички са си извлекли необходимите изводи и ще направят крачка напред през новия сезон.
- Беше трудна година, а крайният резултат – за съжаление незадоволителен – обясни той пред Адам Купър. – Ще си вземем поука и ще продължим напред. Автомобилът ни за 2015 г. изглежда чудесно, така че дано свършим по-добра работа. Смятам, че след година опит вече знаем какво могат новите задвижващи системи и как да ги използваме. Разбира се, с Мерцедес нещата при нас ще са по-различни, но ще сме в по-добра позиция, отколкото преди година.

Перман не отрича, че представянето на Уилямс е извор на вдъхновение за Лотус. Той каза, че в Енстън определено се надяват на нещо подобно и продължи:
- Да не се преструваме, че при тях нещата се получиха единствено заради двигателя. Те направиха и чудесно шаси и ние трябва да сторим същото. Добре е освен това да има приемственост. Уилямс дълги години не вървяха като хората, промениха някои неща и се получи. Ред Бул обаче са с един и същи екип през всичките си шампионски години. Не смятам, че промените в персонала заради идеята нещо да се движи са нужни.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3023 -: Януари 13, 2015, 05:22:00 pm »

Ферари инвестира 40 млн. евро в тестови системи в Маранело



Ферари инвестира 40 милиона евро в тестови системи в базата си в Маранело. Компанията влага средствата в подобрение на технологиите за тренировки, които ще позволят изпитания на болида и задвижващата система директно в Джестионе Спортива.

Скудерията изкара труден сезон през 2014 г. и изживя сериозни промени. В момента компанията се оглавява от Серджо Маркионе, а шеф на екипа във Формула 1 е Маурицио Аривабене. Според Гадзета де ла Спорт поредната стъпка в посока промяна е новото сътрудничество на Ферари с австрийската фирма AVL. Компанията е специализирана в изследвания и симулации, като преди работеше с Ред Бул.

Тестовете във Формула 1 са ограничени. Платформата на AVL би позволила на италианския тим да изпитва и развива автомобила и системите си, включително brake-by-wire, при симулирана скорост до 360 км/м.. За целта в Маранело се строи специална сграда, която ще е свързана с другия симулатор на отбора.

AVL е най-голямата частна компания за развитие на задвижващи системи с двигатели с вътрешно горене, разработваща инструментариум и тест системи, независим изследователски институт и т.н.. Австрийската фирма попадна в центъра на вниманието, когато през юни миналата година се разбра, че на нейните съоръжения Торо Росо и Рено са провели тест с пълноразмерен болид малко преди първия старт от шампионата в Австралия. ФИА разследва случая и установи, че изпитанията са извършени според изискванията на регламента.

- Ние се опитахме да подкрепим Торо Росо да намалят разликата (в представянето от зимните тестове) – обясни шефът операции на пистата Реми Тафен, когато информацията за теста бе оповестена публично. – Имаше налични стендове, които можехме да използваме и се възползвахме от възможността. Идеята беше просто да тестваме на повече стендове, отколкото имаме във Вири.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3024 -: Януари 13, 2015, 05:23:56 pm »

Джон Уотсън: Макларън се нуждае от още време



Макларън се завръща в комбинация с Хонда, а привличането на Фернандо Алонсо кара феновете на отбора да мечтаят за нови успехи. Те обаче според бившия пилот на екипа Джон Уотсън са все още далеч.

„Имам чувството, че Макларън ще се нуждае от още доста време, преди да направи пакет, който да даде възможност за борба за титлите“, обяснява Уотсън. „Ще мине време, преди да успеят да се върнат на предишното си ниво.“

Уотсън смята, че промените във Формула 1 са отговорни за промените в съотношението на силите и цялата обстановка в момента в спорта била доста сложна.

„Ограничените тестове задават доста ограничения за отборите“, продължава Уотсън. „Това прави задачата за тим, който иска да се изкачи отново напред доста трудна. Затова смятам, че пред Макларън има поне две години, преди да може екипът да се бори отново постоянно за победи. Имат поне три години преди да успеят отново да доминират.“

Това е и целта на Рон Денис, който след завръщането си в отбора, страда от сегашното положение на екипа.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3025 -: Януари 13, 2015, 05:26:14 pm »

Пирели съжалява за липсата на подкрепа за тестовете на мокри гуми



Пирели имат желание да направят тестове на мокро трасе преди началото на тазгодишния сезон и не крият това. Италианците искат това да стане на френската писта Пол Рикар или на домашното трасе на Ферари във Фиорано.

„Един тест на мокро преди началото на сезона ще е полезен за всички“, обяснява Пол Хембри пред Аутоспорт. „Така отборите ще имат база за сравнение рано преди старта на годината, а пилотите ще могат да получат усещане за промените, в случай че ние решим да предприемем такива.“

Според Хембри подобни тестове биха били още по-полезни предвид тежката катастрофа на Жул Бианки в Япония през миналата година. Според заключението на официалната комисия на ФИА не малка част от вината за катастрофата се носи от грешна преценка на пилота при тежките условия, както и на техническа неизправност.

„Машината за мокрене на писта на Херес не е това, което си представяме“, обяснява Хембри. „Мислим по-скоро за Пол Рикар или за Фиорано. Това са единствените трасета, където можем да направим нещо разумно. Но пък това ще отвори други дискусии. Все още не сме получили обратно мнение от някои от отборите. С удоволствие бихме провели подобен тест, стига да е добре организиран.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Формула 1
« Отговор #3026 -: Януари 13, 2015, 05:29:54 pm »

Макларън Груп официално се преименува на Макларън Технолъджи Груп



Макларън Груп официално се преименува на Макларън Технолъджи Груп, съобщи компанията от Уокинг.

- Промяната представлява продължаващата реорганизация, чрез която продължаваме да развиваме високотехнологичната си компания, прилагайки уникалните си иновации и нововъведения в индустрии като петролната, здравеопазването, фармацевтиката, авиацията, финансовите услуги – се казва в изявлението.

Главният изпълнителен директор и председател на борда Рон Денис допълни, че Макларън е компания, чиито експертиза и иновативна култура дават положително отражение върху света.

- Отдавна сме доказали възможностите си по световните състезателни писти. Формула 1 ще продължи да е основната ни дейност. Надпреварите са горивото за конкурентния ни дух, дават ни възможност да привличаме най-добрите инженери, учени и анализатори в света, а огромната популярност на F1 ни предоставя уникална глобална маркетингова платформа. Съществуваме, за да печелим и нищо няма да отклони Макларън Рейсинг от амбициите му – каза още той. Денис обясни, че преди известно време компанията започна да се занимава и с други дейности освен Формула 1 и поради това днес е много повече от един състезателен отбор:

- Понастоящем в групата Макларън има над 3000 служители, три четвърти от които дори не работят в областта на автомобилния спорт. Технологиите движат всичко, което вършим: създаваме най-напредничавите серийни автомобили, работим с водещи компании за подобрение представянето на продуктите им, развиваме най-стабилните електронни контролни системи в света. Ето защо новото име демонстрира нарастващото ни съсредоточаване върху иновациите и създаването на високи технологии, които ще имат положителен и широкообхватен ефект.

Компанията, която днес става Макларън Технолъджи Груп, е основана преди 52 години. За участието си във Формула 1 едноименният тим има 182 победи и 20 световни титли. Диверсификацията започва преди повече от 20 години и някои от подразделенията вече имат сериозна репутация в глобален мащаб. Макларън Аплайд Технолъджис е сред най-иновативните технологични компании. Макларън Аутомотив произвежда повече от 1600 автомобила годишно (1648 през 2014 г. – увеличение с 21% спрямо 2013 г.), които се изнасят в 30 страни. Търговската мрежа вече се състои от 68 дилърства, като за 2015 г. е планирано допълнително развитие, а целта за следващите три години е производството да се увеличи до повече от 4000 коли годишно.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 35.0 Firefox 35.0
Re:Формула 1
« Отговор #3027 -: Януари 15, 2015, 06:04:12 am »

Тилке е убеден, че промените по трасето в Мексико Сити ще са успешни



Архитект Херман Тилке е убеден, че промените по трасето в Мексико Сити ще са успешни и добри за феновете. Гран при на Мексико се връща в календара на Формула 1, като надпреварата е планирана за 1 ноември. Германецът е автор на всички нови трасета, влезли в Гран при от десетилетие и половина насам. Той прави и промените по Аутодромо Ерманос Родригес, където ще се проведе надпреварата. Пистата за последно бе домакин на F1 старт през 1992 г..

- Ще има нов питлейн и падок, но не разполагаме с много пространство. Създадохме няколко нови завоя след правата, защото мястото е привлекателно за зрителите. Местим „змията” – много бързите криви – във вътрешната част. Почти ги копираме, защото са чудесни, но в предишния вариант нямаше осигурителна зона. Освен това има голям концертен стадион и ще изведем болидите през него. Това се прави за зрителите, тъй като скоростта няма да е висока, но ще се случват различни неща – обясни Тилке пред Адам Купър.

Той работи и по конфигурацията на трасето в Баку (Азербайджан) – тази надпревара е планирано да влезе в календара през 2016 г.. След появата на схемата с конфигурацията на пистата се появиха критики, които според Тилке са неоправдани:
- На снимките не се вижда всичко. Трябва да се наблюдава в три измерения. Ще е наистина вълнуваща конфигурация – отива към стария град, следва градската стена, която е от 13-ти век. Ще е изцяло върху съществуваща инфраструктура. Част от пътищата ще бъдат преасфалтирани, но не всички.

Тилке добави, че трасето ще е бързо и различни от всички останали улични писти в света.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 35.0 Firefox 35.0
Re:Формула 1
« Отговор #3028 -: Януари 15, 2015, 06:06:31 am »

Ботас не смята, че ще води тази година сериозни преговори с нов отбор



Валтери Ботас омаловажи слуховете от началото на годината, свързващи го с Мерцедес и Ферари.

Финландецът привлече сериозен интерес през 2014 г. с представянето си. През втория си сезон като титуляр в Уилямс той записа шест подиума. Спортният директор на Мерцедес Тото Волф (който е част от мениджърския екип на Валтери) постави финландеца веднага след Фернандо Алонсо като алтернатива за тима от Бракли, ако Люис Хамилтън не продължи договора си. Заговори се, че и Ферари проявява интерес. Заместник шефът на тима от Гроув Клер Уилямс заяви, че големите отбори със сигурност се оглеждат към Валтери, но тя бе убедена, че финландецът е лоялен на Уилямс.

- Ботас започна кариерата си в Уилямс и при разговорите с него разбираш, че е на 100% отдаден на Уилямс. Искаме да вървим напред заедно. Лоялността му е важна за мен и според мен той се чувства по същия начин. Тим като Ферари например може да е наистина изкушаващ, но Валтери пасва добре в нашия екип и мисля, че за него това е наистина важно. И защо би искал да напусне, когато имаме конкурентоспособен болид, а е и наясно с плановете ни за бъдещи успехи?

Тя допълни, че ако Ботас е нещастен или недоволен в Уилямс, няма да бъде спрян да търси ново място. Точно сега обаче не вижда причина той да тръгне към нов екип.

- Имам доверие на отбора – бе цитиран и самият Ботас от финландската TV3. – Не смятам, че тази година ще има каквито и да са сериозни преговори (с друг тим). Имаме чудесни хора в техническия екип, правилата са подобни на миналогодишните, така че колата в основни линии е добра. Ние можем да я направим още по-силна.

В същото време финландецът се изказа положително относно посоката на работа за увеличаване мощността на задвижващите системи за Формула 1. След последната среща на производителите на агрегати стана ясно, че има идея за увеличение до 1000 к.с., която ще бъде тепърва разглеждана от Стратегическата комисия. Ботас сподели, че един пилот винаги иска повече от наличната мощност.

- Колкото повече, толкова по-добре – призна той.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 35.0 Firefox 35.0
Re:Формула 1
« Отговор #3029 -: Януари 15, 2015, 06:08:40 am »

Макларън няма да тества новия си болид преди Херес



Макларън няма да тества новия си болид преди първите предсезонни изпитания във Формула 1, които започват на 1 февруари на пистата Херес.

Тимът от Уокинг създаде междинен болид за тренировки с новата задвижваща система на Хонда. Междувременно се появиха слухове, че отборът може да проведе тренировка малко преди официалното представяне (на 29 януари). MP4-30 обаче няма да излезе на писта преди официалния тест.

Твърдението за допълнителен тест (филмов ден) бе на испанския вестник Ел Мундо Депортиво. Според информацията по време на шейкдауна тимът щял да снима промоционален филм. От отбора се надявали да проверят дали са разрешили проблемите си от изпитанията в Абу Даби след последния старт на миналогодишния сезон.

- Не планираме МР4-30 да излиза на писта преди теста на Херес – заяви говорител на Макларън.

Испанското издание предполага също така, че британският отбор ще изкара и 2015 г. без основен спонсор. Преговорите с испанския мобилен оператор Мовистар не били обещаващи. От самия тим заявиха, че могат да си позволят да се състезават без такъв партньор.

- Хората искат да знаят дати, но ние не е нужно да съобщаваме такива. Звучи арогантно, но не е така. Можем да си позволим да продължим и без основен спонсор. Това е привилегия. Искаме да имаме такъв – това е следващата стъпка по пътя, но компанията има много проекти. И честно казано, наистина сме в състояние да си позволим да сме без такъв партньор. Не казвам, че не желаем да намерим, а просто, че имаме още какво да свършим – обясни рейсинг директорът на Макларън Ерик Булие.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен