www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508752 пъти)

0 Членове и 20 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3165 -: Май 06, 2015, 09:11:10 pm »

Макларън показа новата цветова схема за Испания







Болидите на Макларън ще стартират в Испания с нова цветова схема. На мястото на окраската в цвят хром ще бъде добавено „динамично, графитено сиво. Новите цветове донякъде са и отговор на очакванията на феновете.

Показаната в началото на годината цветова схема предизвика разочарование в мнозина фенове на отбора, очакващи нещо различно в първата година на съвместна работа с Хонда от 1992 г. насам. Вместо да бъде различна, тя бе по-скоро развитие на миналогодишната. Още тогава Рон Денис обяви, че може цветовете на колата да се променят през сезона.

Сребърният цвят по колите на Макларън се наложи през 1997 г. заради партньорството с West, което замени червено-белите бои, използвани близо две десетилетия по време на сътрудничеството с Marlboro.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3166 -: Май 06, 2015, 09:17:18 pm »
Испания : Каталуния                                           



Дължина   4655 м.

Рекорд   1:22.68

Уеб сайт   www.circuitcat.com

Св. тренировки 1   08.05.2015 г. 11:00 ч.

Св. тренировки 2   08.05.2015 г. 15:00 ч.

Св. тренировки 3   09.05.2015 г. 12:00 ч.

Квалификация   09.05.2015 г. 15:00 ч.

Състезание   10.05.2015 г. 15:00 ч.


                                                                                                              по данни от clubs1.bg
« Последна редакция: Май 06, 2015, 09:41:43 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3167 -: Май 06, 2015, 09:20:47 pm »



Алонсо: За съжаление няма да зарадвам феновете в Испания с победа

"Надявам се на първи точки в Барселона"

Независимо от проблемите в отбора на Макларън Фернандо Алонсо очаква с нетърпение предстоящата домашна Гран при на Испания. Двукратният световен шампион съжалява само, че няма да може да зарадва феновете си на пистата край Барселона с победа. Въпреки това Фернандо разчита на подкрепата и се надява на най-добро класиране и дори да спечели първи точки от началото на сезон 2015.

"Както всяка година очаквам с нетърпение домашната Гран при на Испания. Единствено съжалявам само, че няма да мога да зарадвам феновете си с победа", призна Фернандо. "Въпреки това разчитам на тяхната подкрепа да ми помогне да спечеля първи точки от началото на този толкова тежък за мен и отбора сезон", завърши испанецът.

                                                                                                                      formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3168 -: Май 06, 2015, 09:22:57 pm »



Мерцедес: Надмощието на Хамилтън над Розберг е минимално

"Всичко може бързо да се обърне в полза на Нико"

Според шефа на Мерцедес Тото Волф надмощието, което налага Люис Хамилтън над съотборника си Нико Розберг от началото на сезона, е минимално. Според Волф Люис побеждава Нико със съвсем малко и въпреки спечелените три победи от четири старта, развоят на шампионата може бързо да се обърне в полза на германеца.

Розберг изостава в класирането при пилотите с 27 точки от съотборника си в Мерцедес Хамилтън. Тази година обаче битката за титлата се очертава да бъде по-тежка от миналогодишната. Причината е отборът на Ферари и пилотите им Себастиан Фетел, успял да победи Люис във втория кръг в Малайзия, и възвръщащият формата си Кими Райконен.

"Ако погледнете представянето на Люис и Нико в Китай можете да видите, че разликата помежду им бе от едва четири стотни. Като цяло надмощието на Хамилтън над Розберг е минимално, въпреки трите му победи. Сезонът едва сега започва и всичко може бързо да се обърне в полза на Нико", коментира Тото Волф.

"Двамата трябва да продължат да работят за отбора и да се състезават на пистата. Ферари тази година са много по-силни и е напълно възможно до финала на сезона битката за титлата да бъде за всяка точка. Това ни задължава да работим като един екип и да продължаваме да се развиваме", завърши австриецът.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3169 -: Май 07, 2015, 11:16:05 am »

Ферари има късмет този сезон, Матешиц иска Ауди в F1, заяви Ди Монтедземоло



Бившият президент на Ферари Лука ди Монтедземоло посочи късмета като фактор за доброто представяне на Скудерията в началото на сезон 2015 г.. Още след успеха на Себастиан Фетел в Малайзия той заяви, че тимът в настоящия си състав бере плодовете на процес, започнал отдавна в Маранело.

„Искрено вярвам, че те имаха известен късмет. Тази година нямат съперници с изключение на Мерцедес. Уилямс няма подобрение, Ред Бул се срина – знам, че [Дитрих] Матешиц мисли за продажба на отбора. Казал е на един общ наш приятел: „Или ще убедя Ауди да влязат във F1, или излизам. Макларън е в тежка криза. Така че в момента Ферари стартира всяка надпревара със сигурен подиум. Късметът обаче е безполезен, ако не знаеш как да го използваш. Така че според мен резултатите са заслужени, защото хората в отбора не пропиляха стореното преди тяхното идване”, обясни Ди Монтедземоло в интервю за Ла Република.

Той допълни, че вероятно не е бивало толкова категорично да твърди през декември миналата година, че 2015-та ще е трудна за Ферари и че взимането на победи ще е чудо.

Маркизът обясни също така, че идеята за привличането на Себастиан Фетел в Скудерията датира отпреди доста време. Първият човек във Ферари, който му заговорил за Фетел, бил Михаел Шумахер: „Беше през лятото на 2009 г., когато говорехме да се върне да замести Фелипе Маса. Той ми каза: „Перфектният ти избор е Себ”. Стефано Доменикали го искаше на всяка цена и ми го доведе у дома, в Болоня.”

Ди Монтедземоло разказа, че Себастиан – вече световен шампион – пристигнал с кутия бонбони и все още бил леко непохватен, но всички останали впечатлени.

„Марко Матиачи продължи да работи в тази посока. Накрая, когато със [Серджо] Маркионе видяхме, че [Фернандо] Алонсо е станал мрачен и навъсен, че постоянно изразява скептицизъм, решихме, че е време за промяна”, добави той.

Маркизът каза също така, че заплатата на Фетел е по-ниска от сумата, която Алонсо поискал, за да продължи договора си с Ферари. Освен това Себастиан помогнал на Маурицио Аривабене да установи по-добро, положително настроение в екипа.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3170 -: Май 07, 2015, 11:18:58 am »

Новостите на Хонда за Испания са с цел подобряване на управляемостта и издръжливостта



Новостите в задвижващата система на Хонда за Гран при на Испания са насочени към подобряване на управляемостта и издръжливостта й. Екипът на японската компания, завърнала се този сезон във Формула 1 като доставчик на двигатели на Макларън, обаче не е използвал някои от оставащите си 9 агрегата (възможности) за развитие през този сезон. Новостите засягат малки компоненти, както и подобрения в картите за управление на двигателя.

„Паузата преди Гран при на Испания бе чудесна за Хонда, защото ни даде възможност внимателно да прегледаме какво се случи в първите четири състезания, да анализираме какво сме свършили добре и какво – не чак толкова добре, да се подготвим за предстоящите европейски надпревари”, посочи шефът на Хонда R&D Ясухиса Араи. „Надяваме се в Испания да видим още една частична стъпка напред за Хонда. Подготвили сме новости за задвижващата система, които да помогнат с управляемостта и издръжливостта й. Макларън също изкара две продуктивни седмици и ще имат нови компоненти на пистата. Ще видим как ще върви колата като едно цяло. Уверени сме, че всяка стъпка, която правим заедно като отбор, е в правилната посока. Дано предстоящият уикенд докаже продължаващия ни прогрес.”

Рейсинг директорът на Макларън Ерик Булие заяви от своя страна, че отборът определено ще започне европейските стартове от сезона в позитивно настроение.

„Ние, разбира се, не можем да сме удовлетворени от резултатите си, докато не се борим редовно за победи. Много съм доволен обаче от прогреса и усилията на целия тим – и Макларън, и Хонда. Отиваме в Испания с надеждата, че заедно ще отбележим напредък. По време на триседмичната пауза между Бахрейн и Испания се трудихме упорито, за да имаме нови елементи за автомобила. Знаем, че едно решение или отделен компонент няма да доведе до значителна промяна в представянето, така че се стараем заедно да подобряваме и шасито, и задвижващата система – стъпка по стъпка”, допълни той.

                                                                                                                             clubs1.bg
                       
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3171 -: Май 07, 2015, 11:21:46 am »

Трябва да развиваме F1 W06, заяви Волф; Лауда: Ферари настигна Мерцедес по мощност



Спортният директор на Мерцедес Тото Волф заяви, че световните шампиони не могат да си позволят да забавят развитието на болида си F1 W06 Hybrid, въпреки силното си представяне в началото на сезон 2015 г..

„В първите четири състезания през 2015 г. спечелихме повече точки, отколкото през 2014-та, издръжливостта ни бе на по-добро ниво. Отборът се намира в много силна позиция. Разликата е в ситуацията при конкурентите: през 2014-та имах аванс от над 100 точки в класирането при конструкторите, сега той е 52 и през всеки състезателен уикенд водим битка. Хората от екипите в Бракли и Бриксуърт знаят, че не можем да си позволим да намалим темпото. Работим упорито по развитието на автомобила и задвижващата система за предстоящите стартове”

Люис Хамилтън спечели и четирите квалификации до момента, но на два пъти до него на първа редица бе Себастиан Фетел. Мерцедес взе двойна победа в Австралия, но в следващия кръг в Малайзия четирикратният световен шампион бе на най-високото стъпало на подиума за първи път като пилот на Ферари. В Бахрейн пък Кими Райконен се доближи сериозно до Хамилтън.

Волф обясни, че тимът на Мерцедес внимателно е разгледал представянето през първата част на сезона: „Целта бе да видим какво е необходимо да се направи, за да поддържаме преднината си в следващите седмици и месеци. Но това е Формула 1: трябва да приемеш предизвикателството и да се представяш на максимално високо ниво във всяка обиколка, през всеки състезателен уикенд, винаги да натискаш да си по-добър. Барселона по традиция е първата надпревара, където се появяват големи новости по автомобилите, така че ще е интересно да видим как ще се представим спрямо съперниците.”

Техническият ръководител на Мерцедес Пади Лоу заяви от своя страна, че през последните години развитието на болидите във Формула 1 на практика е целогодишен процес. „Все пак след цели три седмици пауза по колите може да има малко повече промени”, продължи той. „Каталуния е една от най-тежките писти в календара, поставя на изпитание и шасито, и задвижващата система. Често се твърди, че ако си бърз на това трасе, ще си бърз навсякъде.”

Междувременно председателят на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда заяви, че между Ферари и тима от Бракли вече няма разлика по отношение мощността на агрегатите.

„Ферари намали разликата от миналата година почти до нула. Смятам, че те увеличиха мощността на двигателя си с около 45 к.с. и според моите изчисления вече имат същата мощност като Мерцедес. Така че разликата зависи от шасито и пилотите”, обясни австриецът.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3172 -: Май 07, 2015, 02:35:39 pm »

Поставят нова камера на трети завой на Каталуния



Организаторите на Гран при на Испания поставиха нова CCTV (closed-circuit television или видео наблюдение) камера на излизането от трети завой.

Точно на това място се случи катастрофата на Фернандо Алонсо по време на предсезонните тестове на Каталуния. Испанският пилот се удари в стена на 22 февруари, след което остана почти три дни в болница и лекарите му препоръчаха да не кара в първия старт за сезона в Австралия.

Причината за инцидента така и не бе на 100 % изяснена, тъй като Алонсо заяви, че управлението на неговия Макларън MP4-30 е блокирало. От отбора пък обявиха преди това, че катастрофата е следствие на внезапен, непредвидим порив на вятъра.

Липсата на видео запис на инцидента допринесе за пораждането на слухове и спекулации около станалото. Появи се запис на удара от друга камера, която обаче бе твърде далеч, за да помогне за уточняване на обстоятелствата.

Точно поради тези причини организаторите добавиха нова камера на излизането от трети завой. Те освен това разшириха осигурителните зони на четвърти завой, за да позволят по-лесния достъп на трактори.

Другите промени по трасето включват модифициран бордюр на девети и нов бордюр на 15-и завои.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3173 -: Май 07, 2015, 06:18:46 pm »

Аривабене опериран преди Гран при на Испания



След като се появи в Бахрейн с бандаж, в Испания тим шефът на Ферари Маурицио Аривабене ще бъде с шина на китката. Той се е подложил на операция в почивката между стартовете заради проблеми с лявата ръка. Интервенцията е протекла по план и под пълна упойка.

Не е ясно, кога и къде Аривабене е получил контузията на своята ръка. Още на старта в Бахрейн обаче наблюдателите забелязаха бандажа на китката. 58-годишният италианец със сигурност ще присъства в Барселона, където отборът му ще се опита да даде още по-сериозен отпор на конкурентите и фаворитите от екипа на Мерцедес.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3174 -: Май 07, 2015, 06:20:29 pm »

Хамилтън: Аз съм най-големият си противник



Люис Хамилтън води в класирането при пилотите със сериозна преднина пред конкурентите си и изглежда готов да защити титлата си от миналата година. Двукратният световен шампион води вече с 27 точки пред своя съотборник Нико Розберг и изглежда в момента Хамилтън не вижда сериозна заплаха в очите на своя съотборник в екипа на Мерцедес. Според англичанина, той самият е своя най-голям съперник.

„Всеки говори за психологическа война, но единствената психологическа борба се води вътре в мен“, заявява Хамилтън пред Аутоспорт. „Ти самият може да си най-лошият си враг. Моята цел е да успявам да постигна максимума от възможностите си. Знам, че мога да постигна това и когато не успея се ядосвам. Останалото е без значение за мен.“

Ако някой го победи на пистата, това не оставяло сериозен отпечатък върху психиката му.

„Тогава просто се опитвам да разбера, какво мога да подобря. Не смятам, аз съм по-силният и затова ще продължа да действам както до сега. Смятам, че разбирам добре колата. През тази година се опитвам да карам по-добре, да правя по-малко грешки и да оставам спокоен, дори когато нещата не вървят.“

Двукратният световен шампион каза също така, че много харесва уикенда на Каталуния.

„Бахрейн беше тежко състезание, така че чувството да дойда тук с победа е страхотно. Стартът, който имахме тази година, е удивителен. Следва Барселона, която е страхотно място за начало на европейската фаза от сезона", сподели Люис. „Времето винаги е хубаво, а пистата е истинско изпитание за болида във всеки един аспект – затова ходим на тестове там. Надпреварата там е тежка - обикновено е горещо и пистата е много натоварваща, но аз винаги се наслаждавам на уикенда. Подкрепата, която имам в Испания, расте всеки път, когато отидем там.”

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3175 -: Май 07, 2015, 06:24:02 pm »

Алонсо: Щастлив съм, че имах възможността да карам колата на Сена и Прост



Фернандо Алонсо заяви, че е много щастлив, че получи възможност да кара болида на Аертон Сена и Ален Прост от 1988 г.=

Испанецът седна зад волана на автомобила за заснемането на „Don’t Crack Under Pressure” – двуминутен клип, създаден специално, за да отбележи Макларън 30-годишното си партньорство с компанията TAG Heuer. В него Алонсо управлява легендарния Макларън МР4/4 от 1988 г.. Снимките бяха точно на пистата Каталуния, където този уикенд ще се проведе пети кръг от световния шампионат на Формула 1 за 2015 г..

„Много съм щастлив, че имах възможност да карам колата на Аертон Сена и Ален Прост, която съм гледал като дете. Беше наистина вълнуващо. Направих цели 8 обиколки, разбира се – много далеч от лимита на автомобила. Установих обаче, че със сигурност е много по-труден за каране. Въртящият момент идва много късно и много рязко. Излизайки от бокса, подавах газ, подавах и изведнъж...”, разказа двукратният световен шампион изживяването си зад волана на колата.

Фернандо каза още веднъж, че всички в Макларън-Хонда са мотивирани да работят заедно и вървят напред, а за него самия не е проблем да почака, докато отборът е в състояние да постига силни резултати.

„По принцип искаме да сме на подиума, да печелим състезания, но сега прогресът е постепенен. В Бахрейн направихме добра крачка напред. Всички отбори ще имат новости за Гран при на Испания, ние също. Важното е да си доволен от работата си. Болидът има потенциал, просто трябва да сглобим всичко”, допълни той.

Алонсо сподели също така, че в неделя вечер – след състезанието – ще заведе на вечеря персонала от болницата, в която бе закаран след катастрофата си на Каталуния по време на предсезонните тестове тази година.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3176 -: Май 07, 2015, 06:25:57 pm »

Квят : Правилата са еднакви за всички



Дани Квят заяви днес на пистата Каталуния, че всички пилоти са ощетявани равномерно, с наказания поради искане на допълнителен агрегат. Коментарът бе направен във връзка с използваните от него и съотборника му Даниел Рикиардо по 3 двигателя от началото на сезона и необходимостта още в Испания да бъде ползван четвърти.

"Честно е, защото това се отнася за всички пилоти - коментира той на пресконференцията правилата във връзка с използването на моторите.-Тежко ни е, че сме използвали по 3 агрегата и много от компонентите ни за управление. Работим  колкото можем и ще продължаваме да работим. Когато опрем до допълнителните агрегати, тогава ще мислим. "

В центъра на вниманието сред новите компоненти за отбора на Ред Бул ще бъде новия нос. Разработват го още от зимните тестове. Той ще бъде с 80 мм. по-къс.

Квят добави, че сезонът е почнал тежко за тях с едва 4 спечелени точки в негово лице. Опитват се да изцедят максимума от аеропакета и задвижващата система, но им трябва още време за да гледат по-надълбоко.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3177 -: Май 07, 2015, 06:27:42 pm »

Карлос Сайнц се надява на незабравима домашна Гран при



Испанският пилот на Торо Росо Карлос Сайнц се надява на незабравимо състезание в дебютната му Гран При на Испания.

"За един испанец Гран при на Испания винаги ще е най-специалното състезание. Семейството и приятелите ми ще са около мен. Ясно е, че първата ми домашна Гран при ще бъде нещо, което никога няма да забравя", сподели Карлос.

22-годишният пилот обясни, че условията на пистата ще бъдат много по-горещи, отколкото на зимните тестове и съответно STR10 ще е със съвсем различни настройки. Той добави, че е изминало доста време от предсезонните изпитания до този момент и ще може да се видят реално направените крачки.

"Аз наистина нямам търпение за началото на уикенда и ще бъде прекрасно, ако постигна добър резултат пред родна публика", каза още той.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3178 -: Май 08, 2015, 02:57:32 pm »

Мерцедес начело след първата свободна тренировка в Барселона



Пилотите на Мерцедес завършиха начело първата свободна тренировка в Барселона, където в неделя ще се проведе надпреварата за Гран при на Испания. Нико Розберг завърши на едва 0,07 сек. пред своя съотборник Люис Хамилтън. Както обикновено от началото на сезона най-сериозен преследвач за екипа от Бракли се очерта отбора на Ферари. Себастиян Фетел остана на около секунда от челото, а Райконен завърши на по-малко от 0,03 сек. от германеца. Изненадващо пък трета сила след първия 1,5 ч. е отбора на Торо Росо, като Карлос Сайнц изпревари Макс Верстапен. Седми и осми се наредиха Данил Квят (Ред Бул) и Фелипе Маса (Уилямс), а последните места в топ 10 останаха за Даниел Рикиардо (Ред Бул) и Фелипе Насър (Заубер).

Сесията започна при температура на въздуха от 19 градуса, а тази на асфалта бе 20 градуса. До края на първата свободна тренировка обаче втората стойност се покачи с почти 10 градуса.

При Ред Бул двамата пилоти се появиха с различни носове в първата част, за да може да се направи сравнение между новия и стария. Очаква се по-късият да даде предимство от 0,8-0,1 сек. на обиколка. Екипът имаше сериозни затруднения с преминаването на краш тестовете, наложителни заради новия нос. Рикиардо и Квят използваха четвърта задвижваща система заради проблемите на Рено в началото на сезона.

Ферари се появиха с 16 подобрения, като Себастиан Фетел и Кими Райконен в петъчните свободни тренировки трябва да изпробват ново предно и задно крило, нов под, нов дифузьор, нов капак на двигателя, както и променено задно окачване, което бе разработено заедно с австрийците от AVL в Грац. Спирачните апарати на предната ос както и в Бахрейн бяха на 7 вместо на 9 часа. Сред новостите обаче за разлика от други отбори не е скъсен нос. Според данните от симулатора в Маранело новият пакет би трябвало да подобри скоростта на колата с поне 0,3-0,4 сек..

При Мерцедес имаше значително по-малко новости, като от отбора обясниха, че залагат повече на качество, отколкото на количество. В Макларън пък освен технически новости представиха и своите нови цветове.

Розберг и Хамилтън направиха първите си опити още в петата минута след началото на сесията. След тяхното прибиране обаче настана затишие, вероятно защото всички познават чудесно пистата. То обаче не продължи дълго, защото пилотите трябваше да изпитат новостите по колите си в реални условия.

След като пилотите на Мерцедес поведоха в началото, те за кратко бяха изместени от Себастиян Фетел. Хамилтън обаче скоро отново успя да си върне водачеството, преди на свои ред да го сдаде на Розберг. След тези начални опити обаче на пистата отново настана затишие, продължило повече от 10 минути. Единствено Даниел Рикиардо от всички пилоти на пистата не бе записал време.

Фернандо Алонсо бе сред първите пилоти завърнали се на пистата около 40 минути преди края на сесията. Той успя да подобри значително времето си и да влезе в топ 10.

В челото пилотите на Мерцедес изглежда отново трябваше да решат кой ще даде най-доброто време в петък сутринта помежду си. Зад тях пък Фетел и Райконен показваха, че Ферари отново е на крачка пред останалите преследвачи на световните шампиони.

В края на първата свободна тренировка пилотите започнаха опити с повече гориво, което означаваше, че промени в челото едва ли ще има. Така след първия 1,5 ч. Мерцедес очаквано завършиха начело, следвани най-плътно от екипа на Ферари.

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3179 -: Май 08, 2015, 07:18:47 pm »

Хамилтън пред Фетел след втората свободна тренировка в Испания



Люис Хамилтън завърши начело в петъчния ден, след като постигна най-добро време във втората свободна тренировка на пистата край Барселона. Британският пилот на Мерцедес изпревари Себастиян Фетел от екипа на Ферари, а трети остана Нико Розберг (Мерцедес), който се оплака от проблеми със скоростите по време на бързата си обиколка.

Кими Райконен, съотборникът на Фетел в екипа на Ферари записа четвърто време. Данил Квят (Ред Бул), Макс Верстапен (Торо Росо) и Дженсън Бътън (Макларън) пък окупираха местата от пето до седмо. Пилотите на Уилямс - Валтери Ботас и Фелипе Маса се класираха на осмо и десето място, а между тях се вмъкна Карлос Сайнц младши от екипа на Торо Росо.

Температура на въздуха в началото на втората свободна тренировка бе 27 градуса, а тази на асфалта 46 градуса.

Още в началото на сесията се видя, че в бокса на Ред Бул сменят двигателя на Даниел Рикиардо. След като предложението за използването на пети двигател без налагането на наказание за него е отхвърлено според вътрешни източници (гласуването на Стратегическата група ще стане следващата седмица), това означава, че вероятно в Монте Карло австралиецът ще бъде наказан заради монтирането на нов агрегат.

Работа имаше и по колата на Пастор Малдонадо, който в първата сесия се оплака от проблеми със скоростите.

Хамилтън поведе след първите 15 минути, в които на пистата се впуснаха голяма част от пилотите в опит да намерят оптимални настройки с твърдите гуми. Розберг бе втори, следван от Фетел и Райконен. Верстапен бе пети, пред Алонсо и Сайнц. Сесията обаче бе прекратена за кратко, след като част от аеродинамичен елемент на Лотус-а на Грожан се откъсна на старт-финалната права.

Въпреки четвъртото си време пък Райконен се оплакваше от баланса на колата си, който се бе променил значително спрямо първата част, вероятно заради значително по-високите температури. Според финландеца нито предната, нито задната част на колата не предлагаше желаното сцепление. Подобно бе положението и при останалите състезатели.

Първите излизания с медиум гумите започнаха около половин час след началото на втората сесия. Себастиян Фетел поведе, като времето му бе с повече от секунда по-добро от постигнатото от него самия с по-твърдата смес. Съотборникът му Райконен втори, но на половин секунда зад водача. Въпреки своя резултат Фетел пък се оплака от сериозни вибрации с този комплект гуми.

Преди излизането си с медиум сместа в Мерцедес направиха промени по окачването на Люис Хамилтън. С тях британецът отново се върна начело, докато Розберг се оплака от проблеми със свалянето на скоростите и записа едва трето време.

Фернандо Алонсо обърна внимание на хората на питуола, че батериите му не зареждат според показанията на таблото му. От бокса отговориха, че всичко е наред и няма такова нещо. „Може да имате вирус в компютрите, защото нищо не зарежда“, бе отговорът на испанеца.

Веднага след скоростните обиколки с медиум сместа пилотите започнаха да изпитват тяхната издръжливост. Във Ферари решиха да разделят работата, като Райконен продължи да кара с по-меките гуми, а Фетел направи дълга серия с твърдите. В края обаче и той започна изпитания с медиум.

Както и в предишните състезания темпото на Ферари в дълга серия от обиколки изглеждаше много близко до това на Мерцедес. Дори най-доброто време на Райконен в тази серия бе по-добро от това на пилотите на отбора световен шампион. Темпото на Фетел с твърдите пък бе доста добро въпреки разликата от около секунда между двата типа.

Така след петъчния ден отново очакванията са за леко предимство на Мерцедес, най-вече в квалификацията, а в състезанието надеждите на всички са свързани с по-оспорвана борба между пилотите на отбора световен шампион и състезателите на Ферари.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен