www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508650 пъти)

0 Членове и 11 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3240 -: Май 22, 2015, 10:02:10 am »




Пирели ще представят нови суперсофт гуми за Монако

Производителят се надява на изпреварвания на пистата в неделя

За предстоящия кръг от шампионата - Гран при на Монако, производителят на гуми за Формула 1 Пирели ще представи нов вид суперсофт гуми. От компанията обясниха, че новите смеси ще предлагат най-много сцепление и ще загряват най-бързо от цялата гама на марката. Тези характеристики би трябвало да помогнат на пилотите да отговорят на уникалните изисквания на уличното трасе в Монако и да позволят повече изпреварвания.

"Често казват, че в състезанието за Гран при на Монако изпреварванията са почти невъзможни, но ние сме виждали как стратегията и деградацията на гумите са водели до промяна в позициите, включително и до изпреварвания на пистата. Сега с новите суперсофт гуми пилотите ще могат да подобрят представянето си значително", обясни моторспорт директорът на Пирели Пол Хембри.

Очаква се преднината с новите смеси да е поне секунда на обиколка. Другият тип гуми, които пилотите са длъжни да използват са софт. Очаква се стратегията на отборите да е с едно спиране, защото асфалтът в Монако е възможно най-щадящият гумите от целия Ф1 календар.

                                                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3241 -: Май 22, 2015, 10:04:16 am »



Хакинен очаква Ботас да е световен шампион някой ден

"Валтери има огромен талант и железни нерви"

Мика Хакинен се надява неговият сънародник Валтери Ботас да има шанс да влезе в борбата за титлата във Формула 1, ако не през тази година, то в най-близко бъдеще. Според двукратния световен шампион от 1998 и 1999 години отборът на Ботас Уилямс трябва спешно да подобри представянето на болидите си, за да не позволят на Мерцедес и Ферари да се отдалечат прекалено много в развитието на колите си.

"Валтери дава всичко от себе си на пистата и в работата си с отбора. От Уилямс спешно трябва да подобрят представянето си и да му осигурят по-добра кола. Убеден съм, че Ботас има нужните качества да е световен шампион и може да спечели титлата, ако разполага с нужната техника", коментира Хакинен.

"Освен огромния талант, Валтери има и железни нерви. Това са качествата, които трябва да притежава един шампион", завърши финландецът.

                                                                                                                      formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3242 -: Май 22, 2015, 10:07:02 am »



Фетел: И аз се боря за титлата

"Знам, че пилотите на Мерцедес са фаворити"

Себастиан Фетел смята, че има шанс да се намеси в битката за титлата между двамата пилоти на Мерцедес Люис Хамилтън и Нико Розберг, и да върне радостта във Ферари. В класирането четирикратният световен шампион е трети и изостава от лидера Хамилтън с 31 точки след победата си в Гран при на Малайзия и двата си подиума след това.

Този сезон Скудерия се представят много по-добре от миналия, но в Испания като че ли изостанаха малко повече от Сребърните стрели. Въпреки това Себастиан е убеден, че е един от претендентите за титлата.

"Да, мисля, че съм в битката. Успяхме да направим хубава кола, която след това подобрихме и очакваме занапред да става все по-бърза. Знам, че опонентите ни Мерцедес ще са фаворити през целия сезон и бяха недостижими миналия. Важна е и гледната точка - ние не си казваме, че Мерцедес са силни, а че Ферари са ги настигнали най-много. Мисля, че можем да се гордеем с постигнатото и ще се пробваме да ги победим. Натискаме максимално и ще се опитаме да спечелим възможно най-скоро", обясни Фетел.

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3243 -: Май 23, 2015, 08:29:19 am »

Форс Индия ще изкара своята Б-версия през юни



Нико Хюлкенберг и Серхио Перес продължават да чакат значително обновената VJM08. Според тим шефа Робърт Фърнли така наречената Б-версия ще се появи през юни в Австрия. Но ако колата се забави това няма да е учудващо. Още през март от Форс Индия обявиха, че обновената кола ще се появи на пистата най-късно до Гран при на Монако.

„Надяваме се планът ни да успеем за Австрия да проработи“, обясни Фърнли в Монако. „Иска ми се колата да се появи за състезанието, но по-вероятно е да бъде за тестовете там.“

Надпреварата на Ред Бул ринг ще се проведе на 21 юни, а в последствие на същата писта ще има два дни тестове на 23 и 24 юни.

Б-версията на Форс Индия се очаква с голяма надежда не само от пилотите, но и от целия отбор. Смята се, че тя ще е сериозна крачка напред и ще помогне за спечелването на повече точки, а от там и на позиции в класирането при конструкторите.

Проблемите обаче са налице. Новият нос, който ще бъде значително по-къс в обновената кола не е издържал краш теста на ФИА и ще трябва да бъде преработен. Ако той не издържи навреме този тест е възможно ново отлагане на представянето.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3244 -: Май 23, 2015, 08:32:05 am »

Маса: Алонсо трябва да си признае, че смяната на отбора бе грешка



Фелипе Маса е убеден, че решението на Фернандо Алонсо да напусне Ферари и да се върне отново в Макларън е грешка. Въпреки незадоволителното представяне през 2014 г. испанецът трябвало да продължи да кара за Скудерията. Вместо това той избра екипа на Макларън, където колата и задвижващата система тепърва ще трябва да се доказват. За сметка на това пък Себастиян Фетел вече постигна своята първа победа за Ферари още във второто си състезание.

„Смятам, че Алонсо трябва да си измисли няколко добри причини, за да оправдае смяната на отбора, която със сигурност е по-скоро негативна, отколкото позитивна“, заявява Маса пред бразилския вестник Globo. От началото на годината Алонсо непрекъснато е питан, дали не съжалява за напускането на Ферари, а той не се изморява да обяснява, че преминаването му в Макларън е свързано с дългосрочен проект и възможните бъдещи победи ще са много по-сладки след преживените трудности.

„Ферари наистина са се подобрили значително и понякога е трудно да признаеш, че си направил грешка“, продължава Маса. „В Скудерията всичко се промени – тим шефът, президента. Това е един друг отбор.“

Обстановката в бившия му отбор му харесвала и затова той можел да си представи да се върне отново при Червените. Той не крие любовта си към отбора, с който за малко не стана световен шампион през 2008 г..

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3245 -: Май 23, 2015, 08:35:53 am »

Не съм се отказал да търся място в топтим, заяви Хюлкенберг



Нико Хюлкенберг заяви, че не се е отказал да търси място в топтим във Формула 1, въпреки ограничените възможности. През последните години немският пилот на Форс Индия многократно бе спряган за титулярна позиция във Ферари. Макларън също се споменаваше във връзка с кариерата му. Този сезон той е част и от екипа на Порше, като ще се състезава в 24 часа на Льо Ман, като посочи след първия си старт в WEC, че по-късно ще преценява колко му харесва този шампионат.

Местата във F1 топекипи обаче са крайно ограничени. Мерцедес има договори и с двамата си пилоти – Люис Хамилтън и Нико Розберг. За кокпита на Кими Райконен във Ферари пък се спряга изключително упорито Валтери Ботас.

„Мисля, че голяма част от случващото се в кариерата на един пилот зависи от конкретни моменти. Има много добри състезатели, които не са стигали до достатъчно добри места, тъй като те очевидно са много малко. Иска ми се да мисля, че все още има възможност за мен да стигна до подобна позиция. Бъдещето ще покаже. Естествено, че изпитвам известно разочарование от факта, че не съм там, където искам. Би било страхотно да карам автомобил, който е в състояние да побеждава, да се боря за титлата. Но ако живееш само с тази мисъл, то това няма да помогне. Трябва да продължиш да работиш и да вървиш напред”, обясни Нико.

Хюлкенберг допълни, че през 2015 г. е по-трудно да направи впечатление, тъй като конкурентоспособността на Форс Индия намаля значително: „Според мен хората знаят, че не винаги пилотът е виновен за ситуацията, ние поне сме наясно. Но понякога просто така се случва. Това е Формула 1.”

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3246 -: Май 23, 2015, 08:39:10 am »

Ред Бул може да се доближи до Ферари в Монако, смята Рикиардо



Ред Бул може да се доближи до Ферари в квалификацията за Гран при на Монако, смята Даниел Рикиардо. Повод за оптимизма на австралиеца бе стабилното представяне на тима от Милтън Кийнс в свободните тренировки в четвъртък. Рикиардо даде 16-то време, но съотборникът му Данил Квят се нареди пети във втората сесия, която бе прекъсната от дъжд.

„Мисля, че представянето ни бе прилично. Смятам, че започнахме както трябва. Усещането в колата е добро – няма нещо, което да не работи както трябва. Така че според мен сме горе-долу там, където трябва да сме. Мерцедес са си най-бързи, но зад тях разликите са малки. Ферари все още има предимство, но при една перфектна квалификация може да опитаме да разделим пилотите им. Не ме разбирайте погрешно – ще се изисква сериозно усилие, за да се класираме пред Ферари. Но тук всичко е възможно. Би трябвало да сме поне пред Уилямс. Болидите на Торо Росо отново изглеждат бързи, но мисля, че ще се справим”, обясни Даниел.

Австралийският пилот сподели също така, че имаше проблеми със загряването на гумите и се надяваше на повече слънце в събота. Рикиардо освен това посочи, че грижите, които спъват тима му от началото на сезона, не са само от страна на Рено: „Мисля, че още преди Испания го знаехме, но състезанието там демонстрира, че вината не е само в двигателя. Смятам, че сега всички го осъзнават, вдигат ръце и казват: „Да, знаем, не сме в желаната позиция”. През последните години сред най-силните страни на Ред Бул бяха аеропритискането, особено във високоскоростните завои. Дори миналия сезон бяхме доста силни в тези участъци. Тази година не превъзхождаме никого по отношение на скоростта. Не сме направили крачката, която по принцип се случва сезон за сезон, а други отбори имат напредък. Губим в няколко аспекта и се опитваме да разберем защо, както и да поправим нещата. Но проблемът не е само в Рено. Знам, че Ейдриан [Нюи] винаги се опитва да е агресивен по отношение на аеродинамиката. Може би това е една от причините за настоящото положение. В крайна сметка напредък нямаме, докато всички останали като че ли са записали прогрес. Не искам да звуча прекалено критично, но не мисля, че имаме някакво извинение.”

Съотборникът му Квят отбеляза след свободните тренировки, че болидът върви добре и според него екипът се движи в правилна посока.

„Монако е уникална писта, малко необикновена, но смятам, че колата върви както трябва досега. Преасфалтирането е направило пистата малко по-гладка, промените около влизането при басейна са добри. Надявам се времето в събота да е по-добро”, допълни руският пилот.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3247 -: Май 23, 2015, 08:41:32 am »

Филип Бианки: Жул усеща подкрепата на хората



Състоянието на Жул Бианки е без промяна, но той усеща подкрепата на хората, заяви бащата на пилота Филип Бианки.

Състезателят катастрофира тежко по време на миналогодишната Гран при на Япония и все още е в кома. Той се удари в кран, излязъл да прибере катастрофиралия Заубер на Адриан Сутил. Вследствие на катастрофата  младият французин получи тежка черепно-мозъчна травма.

„Преди всичко Жул е жив. Това е най-важното. Неврологичният му прогрес обаче не е такъв, какъвто искаме да бъде. Всяка сутрин, когато се будим, мислим за него. Мислим също и за смъртта му, защото трябва да се мисли и за това. Трябва да мислим за смъртта, защото сме в ситуация, в която всичко може да се случи. Трагично е. Мисля, че всички спряхме да живеем в онзи ден, на 5 октомври. Това е нещо, което никой не би очаквал. Жул никога не е желал да е на легло в болница. Това не е животът му. И ние не го искаме, но в крайна сметка трябва да се надяваме”, заяви Филип Бианки.

Преди година Жул спечели единствените точки в историята на Маруся в Монако. Членовете на отбора носят тази седмица специални гривни, отбелязващи постижението на Бианки.

„Жул мечтаеше да спечели точки във Формула 1 и го стори с Маруся. Бях там и имах късмета да съм първия човек, когото той прегърна след финала. Бяха незабравими моменти. Жул е тук, въпреки катастрофата му. Все още е с нас и се бори. И всички мислят за него, дават му сила. Той я усеща и това е прекрасно. Трогнати сме от подкрепата”, допълни Филип.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3248 -: Май 23, 2015, 04:24:35 pm »

Фетел на 0,2 сек. пред Розберг в последната тренировка в Монако



Себастиан Фетел (Ферари) бе най-бърз в последната свободна тренировка преди квалификацията за Гран при на Монако. Четирикратният световен шампион изпревари съперниците от Мерцедес, като Нико Розберг зае втора, а Люис Хамилтън – трета позиция.

Времето все още бе облачно в началото на тренировката, но температурите бяха по-високи, отколкото в четвъртък – 18 градуса на въздуха и 24 на трасето. Последният час за подготовка бе особено важен за отборите, след като в сесиите преди ден никой не успя да изпита суперсофт заради дъжда. Поради тази причина програмата за тази тренировка бе особено натоварена и още в първата минута повече от половината болиди излязоха на пистата. Пилотите на Мейнър Маруся тръгнаха директно с меките гуми, както и тези на Мерцедес.

От Рено отбелязаха, че ще работят с Ред Бул и Торо Росо отново по управляемостта и представянето на задвижващите си системи, както и по подготовка за квалификацията. Междувременно Хамилтън оглави класирането с 1:19.074 мин. със суперсофт. При толкова автомобили на пистата доста пилоти се сблъскаха с проблемите на трафика по тесните улици на княжеството. Той обаче не попречи на Люис да подобри постижението си до 1:17.504 мин.. Розберг излезе втори, докато във Ферари изчакваха условията на трасето да се подобрят. Хамилтън продължи да прави бързи обиколки: 1:17.021, 1:16.705. Нико даде 1:17.271 и съобщи, че задната част на колата му не е стабилна при влизане в завой, докато най-бързият пилот със софт четвърт час след началото бе Данил Квят (Ред Бул) с 1:18.681 мин.. Миналата година полпозишънът в Монако бе спечелен с 1:15.989. Според Мерцедес това време спокойно можеше да бъде подобрено днес, ако условията на пистата продължаваха да се оправят.

Ромейн Грожан бе четвърти. Пилотът на Лотус е с наказание този уикенд заради смяна на скоростна кутия (пет места назад на стартовата решетка). Следваха съотборникът му Пастор Малдонадо, Фелипе Маса, Валтери Ботас, Нико Хюлкенберг, Серхио Перес, Даниел Рикиардо, Фелипе Насър, Дженсън Бътън и т.н.. Времена до този момент не бяха записали единствено пилотите на Ферари и Фернандо Алонсо.

Насър и Кими Райконен (излязъл в 20-ата минута от сесията на писта) искаха да правят опити със суперсофт, но от питуолите на Заубер и Ферари имаха един и същ отговор за състезателите: „Още е твърде рано”. Финландецът се нареди трети (+1,3 сек. от времето на Хамилтън) и скоро настояването му даде резултат – сложи суперсофт.

Най-меките гуми в гамата на Пирели бяха предпочетени от екипите в средата на тренировката, когато Мерцедес започна обиколките си със софт. Кими подобри своето постижение за тур с 0,6 сек. при първия си опит със суперсофт и веднага след това сесията бе прекратена заради негова катастрофа на Сен Дево. В този момент четвърти бе Алонсо, следван от Хюлкенберг, Малдонадо, Бътън, Рикиардо, Фетел, Грожан и т.н..

Тренировката бе възобновена по-малко от 5 минути след прекъсването. Само Мерцедес и Ред Бул бяха със софт. Квят получи съобщение, че „температурите се качват постоянно”.

Фетел излезе на втора позиция, само на 0,180 сек. от Хамилтън. Последва нова катастрофа – на Макс Верстапен, който се удари в бариерата на „Антъни Ноже” и счупи част от задното си крило, но успя да продължи. Хамилтън от своя страна изтърва болида си, но премина през зона за сигурност.

На пистата настъпи известно затишие 15 минути преди карирания флаг. Розберг отново излезе със суперсофт и бе предупреден да очаква прегряване на гумите и нестабилност на задната част във втори бърз тур. Нико се доближи на 0,065 сек. до Хамилтън, след което английският пилот на Мерцедес свали 0,1 сек. от собственото си най-добро време. След това Фетел изпревари и двамата състезатели на екипа от Бракли с 1:16.143 мин.. Розберг се нареди пред Хамилтън, но остана на 0,2 сек. от немския пилот на Ферари. Четвърто време постигна Рикиардо, следван от Сайнц, Райконен, Квят, Бътън, Верстапен, Грожан и т.н..

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3249 -: Май 24, 2015, 09:00:00 am »

Хамилтън на първа позиция в Монако



Люис Хамилтън спечели първата позиция pа утрешната Гран при на Монако, след като надделя в един доста сложен и оспорван двубой със своя съотборник в Мерцедес Нико Розберг. Трети остана Себастиан Фетел (Ферари), до когото от втора редица ще стартира утре Даниел Рикиардо с Ред Бул. На трети ред са Данил Квят с втория Ред Бул и Кими Райконен с Ферари.

Борбата между Хамилтън и Розберг се води с променлив успех цял уикенд, като в четвъртък Люис се чувстваше по-комфортно в колата, а днес Нико изглежда се справяше на свой ред по-добре с променливите условия тази година в Монако. В крайна сметка обаче англичанинът отново надделя и направи по-бързи решителни обиколки в заключителната част, докато Нико на два пъти блокира гумите при влизането в Сен Дево, а това унищожи и решителния му последен опит.

Всички искаха да намерят възможно най-доброто поведение на колите още в първите минути на квалификацията. Хамилтън бе загубил сцепление с втория чифт суперсофт тази сутрин. Тези гуми пилотите получиха като бонус за подготовката след дъжда в четвъртък, но Люис загуби скорост, докато Фетел и Розберг се справиха по-добре. Очакваше се с интерес и представянето на клана Ред Бул, както и Макларън, след осмото време на Дженсън Бътън сутринта.

За пореден път температурата падна точно преди квалификацията и бе 28 на пистата и 18 на въздуха, като загряването на предните гуми беше проблем.

Фаворитите традиционно започнаха първата част с твърдите гуми за уикенда – софт. Едва след като ги загряха в 5-6 обиколки, записаха най-добрите си първи обиколки. Розберг бе една идея по-бърз. Трафикът също играеше важна роля и Хамилтън бе по-силно засегнат от него. Младият Карлос Сайнц бе разследван от комисарите, защото не спря след първите си обиколки за претегляне в бокса на ФИА.

Заедно с традиционно последните пилоти на Мейнър Маруся от първата част отпаднаха и момчетата на Заубер. Маркус Ериксон се оплака, че е забавен от Алонсо, а сензационно младата звезда на Уилямс Валтери Ботас също напусна битката още след първата част. За пореден път автомобилът показа слабости при загряването на гумите, като отново и двете коли имаха сериозно недозавиване, но от Уилямс също се оплакаха от трафика.

Във втората част всички вече започнаха направо със суперсофт, като Хамилтън поиска малко повече притискане от предното крило, защото асфалтът продължи да изстива.

Алонсо отпадна от битката след повреда в електрическата система и спря колата след Сен Дево.

Розберг отново бе най-бърз, а второ време записа Фетел, пред Хамилтън, Квят и Райконен, който отказа промяна в предното крило и каза, че по-скоро задницата олеква много в тунела.

В последните секунди на втората част, като загряха гумите си, Хамилтън изпревари Фетел, а Кими – Квят. Куриозно Розберг много агресивно спря на първия завой Сен Дево в зоната за сигурност и напомни за миналогодишното си излитане на Мирабо и важността на следващите начални бързи обиколки във финалната фаза. Дистанцията между Нико и Люис бе почти 0,4 сек..

След Q2 отпаднаха Грожан, Бътън, Хюлкенберг, Маса и Алонсо, като 12-ата позиция на Дженсън бе на по-малко от 0,1 сек. от топ 10. В Q3 заедно с пилотите на Мерцедес, Ферари, Ред Бул, Торо Росо се класираха още Малдонадо и Перес. След сменената скоростна кутия още в началото на уикенда и преместването с 5 места назад Грожан разместваше интересно средата на колоната.

Във финалната част Хамилтън и Розберг едва не се сблъскаха кой да напусне бокса пръв и да започне загряването на гумите. В първите серии този път Люис бе по-бърз и предстояха последните решителни обиколки с допълнителния чифт суперсофт гуми. При първите опити зад третия Фетел, се подредиха Рикиардо, Квят и Верстапен, а Кими бе едва девети пред Малдонадо. Кими се оплака от липса от поднасяне на задницата на няколко места, особено при влизането в пристанището, но все пак за последните обиколки нещата малко се подобриха, но той остана шести пред Перес, Сайнц, Малдонадо и Верстапен.

В заключителните турове Люис бе още по-бърз, а Нико пак блокира колелата при влизането в първия завой и това унищожи шанса му да победи Люис.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3250 -: Май 24, 2015, 09:02:15 am »

Беше малко странно, че дори суперсофт не можеха да загреят, заяви Фетел



Себастиан Фетел заяви след края на днешната квалификация, че е било малко странно за него как дори най-меките гуми във Формула 1 в момента – суперсофт на Пирели – са имали проблеми със загряването и това е определило развитието на събитията в сесията за разпределение местата на грида в Монако.

„Надявах се да разделя поне автомобилите на Мерцедес”, каза Себастиан, който бе най-бърз в последната тренировка. „Но бе наистина трудно да се накарат гумите да заработят и да достигнат работна температура.”

Люис Хамилтън от своя страна също отбеляза, че гумите и при него са заработвали трудно и след няколко обиколки.

„Пистата сутринта бе малко по-бърза и загряваха малко по-бързо, но след обяд бе трудно”, каза Люис, който обаче бе изключително доволен, че при него работата на колата се получи в края на квалификация 1.

За разлика от него Нико Розберг отбеляза, че с напредването на времето и падането на температурите е загубил сцепление и това е довело и до блокирането на гумите му в края.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3251 -: Май 24, 2015, 09:04:49 am »

Пистата в Монако просто не пасва на Уилямс, коментира Маса



Пистата в Монако просто не пасва на болида на Уилямс FW37, заяви Фелипе Маса след квалификацията по улиците на княжеството. Бразилският пилот се класира 14-ти, а съотборникът му Валтери Ботас дори не прескочи Q1.

„Квалификацията очевидно бе трудна за нас и не сме на обичайните си позиции”, заяви и оперативният шеф на тима Роб Смедли. „Цяла седмица преглеждаме данните и се опитваме да подобрим скоростта си. Намерихме някои решения, но в квалификацията не се справихме. Да стартираш в Монако от 14-та и 17-та позиция не е добър вариант, тъй като е много трудно да се изпреварва, но ще видим какво можем да направим. Целта ни ще е и двете коли да са в точките на финала.”

Маса обясни, че не е имал някакви проблеми по време на квалификацията, които да са причина за класирането му.

„Монако просто е писта, която не пасва на характеристиките на болида ни. През целия ден така и не постигнахме желаните времена. Утре няма да е лесно, но всичко е възможно, като се има предвид характерът на пистата. Резултатът не е страхотен, тъй като свикнахме да се класираме по-напред, но съм уверен, че все още имаме шанс за точки. Върху това трябва и да се фокусираме”, допълни Фелипе.

Ботас попадна в трафик при първото си излизане със суперсофт, не можа да установи нужното темпо и да загрее гумите.

„В бързата си обиколка просто нямах сцепление. Знаехме, че пистата няма да пасне на болида ни и имаме проблем да накараме гумите да работят през целия уикенд. Но пък на такава писта могат да се случат много неща и ако се опазим от неприятности, финал в топ 10 все още е възможен”, добави финландецът.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3252 -: Май 24, 2015, 09:37:50 am »

Сайнц наказан да стартира от питлейна



Карлос Сайнц бе наказан да стартира от питлейна. Стюардите на Гран при на Монако санкционираха пилота на Торо Росо заради това, че не спря за претегляне в бокса на ФИА, след като му бе дадено указание да отиде там.

Испанецът се класира осми в сесията, а съотборникът му Макс Верстапен се нареди десети. Наказанието му означава, че Пастор Малдонадо, Верстапен и Дженсън Бътън ще стартират съответно от осма, девета и десета позиция.

В решението на стюардите се посочва, че Сайнц е нарушил член 26.1 (iv) от спортните правила. Пилотът можеше да бъде само предупреден, ако се бе върнал до бокса на ФИА, което той не стори.

„Червената светлина за кантара е на място, което трудно се вижда. Аз я съзрях, влизайки в питлейна, но беше твърде късно, когато стана. Казах си, че едва ли ще има кой знае какъв проблем. Но наистина смятам, че позицията на светлината трябва да бъде променена”, сподели Сайнц.

Другият пилот с наказание за утрешната надпревара е Ромейн Грожан. Състезателят на Лотус смени скоростна кутия и ще отиде пет места назад на грида.




                                                                                                                 clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3253 -: Май 24, 2015, 09:40:05 am »

Чака ни състезание само с един стоп, смята Малдонадо



Пастор Малдонадо направи впечатляваща квалификация днес в Монако и успя да се класира в топ 10, като изпревари своя съотборник в Лотус Ромейн Грожан и бе видимо доволен след края на деня в моторхоума на тима си.

Венецуелецът обясни, че вероятно би могъл да бъде и още малко по-бърз, но в тима изчакали с последното му излизане заради трафика. Той сподели и един интересен феномен – днес Лотус Е23 е успявал да загрее меките гуми за една обиколка, а дори на Мерцедес са били нужни две.

Пастор каза, че за него от началото на годината най-големият проблем е бил именно подготвянето на гумите в една обиколка и в това Грожан е бил по-добър в досегашните квалификации. Тръгвайки по-назад обаче, Малдонадо не е имал шанс за добро класиране в надпреварите.

Днес обаче нещата се развиха в негова полза, като той бе и много изчерпателен в своя анализ.

„Със сигурност има напредък в гъвкавостта на двигателя Мерцедес и това ни помага, но много важно бе как да се накарат гумите да работят. Радвам се, че се справихме с това”, каза венецуелецът. „Утре загряването им няма да е такъв проблем, защото колите ще са с много повече гориво, ще правим повече обиколки и всичко в тази посока ще е по-лесно.”

Малдонадо заяви, че няма никакво намерение да е агресивен нито на старта, нито след това: „Това е различно състезание от всяко друго. Да, мога да се опитам да взема позиция на старта, но това е много трудно тук, както и след това. Различно е от всяка друга писта и просто ще следя състезанието и съм убеден, че ще завърша по-напред, отколкото стартирам.”

На въпрос на ClubS1 дали тактиката може да му донесе успех предвид ниското износване на гумите при Лотус Пастор коментира възможния развой така: „Износването на гумите е много малко при всички и мисля, че ще гледаме едно дълго състезание само с един стоп. Няма да има кой знае каква възможност за игра със стратегиите, задните гуми малко повече се износват, но нищо съществено.”

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3254 -: Май 24, 2015, 09:42:41 am »

Хамилтън: Полпозишънът е специален, но работата ми не е свършена и наполовина



Люис Хамилтън спечели за първи път полпозишъна за Гран при на Монако във Формула 1 и определи постижението си като много специално. Той бе категоричен, че е бил решен да не допусне каквото и да е му попречи днес в квалификацията.

„Мисля за всички предишни години, за пречките, за моментите, когато не съм бил достатъчно добър и какво ли не друго... Мисля за 2006 г. в GP2 – тогава за последно стартирах от полпозишън тук, така че денят е наистина специален. Сесията не бе от най-лесните, тъй като много неща могат да попречат на ритъма ти. Точно това и се случи – нямах достатъчно добър ритъм до последните няколко обиколки. Имахме някои проблеми с гумите, крилото и трафика, така че не бе леко. И това прави полпозишъна още по-специален. По принцип очакваш хубав резултат, ако туровете ти вървят както трябва, но при нас се случиха и лоши обиколки – тези от Q1 и Q2 не бяха достатъчно добри и съм доволен, че накрая всичко се нареди”, сподели Хамилтън.

Колкото и радостен да бе от първата си позиция, англичанинът каза, че работата му не е свършена дори наполовина, тъй като състезанието е дълго и ще е изтощително както от физическа, така и от психологически гледна точка.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен