www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 351136 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3255 -: Май 24, 2015, 09:45:33 am »

Верстапен разочарован от представянето си



Макс Верстапен остана разочарован от представянето си в квалификацията за Гран при на Монако, въпреки че се класира в топ 10. 17-годишният пилот на Торо Росо даде десето време в Q3, но заради наказанието на съотборника си Карлос Сайнц ще стартира една позиция по-напред. В решителните бързи обиколки обаче той не успя да загрее гумите си, а се надяваше да е със значително по-силно класиране.

„Q1 премина прилично, но аз се оплаквах на отбора – казах, че наистина трябва да загряваме гумите по-добре. Q2 бе по-зле, но все пак успях да направя добра обиколка. В Q3 обаче гумите не работеха и какво можеш да направиш в такъв случай? По принцип вървим доста силно в по-хладни условия. Не знам какво стана. За всички бе доста трудно да загреят предните гуми, но при мен в Q3 проблемът бе и за предните, и за задните. Едва не се завъртях в шести завой. В момента съм наистина разочарован и искам да се боря. Надявам се на чиста първа обиколка и добро състезание след това”, коментира Верстапен.

Представянето на Макс още в свободните тренировки предизвика множество възторжени коментари. Самият пилот е доволен от началото на сезона и представянето си досега, като сподели, че има още много да учи.

„Трябва да си поставяш високи цели. В момента съм доста близо до позицията, в която исках да се намирам след пет състезания. Основната цел бе да печеля точки във всяка надпревара, а това не го постигнах”, обясни Макс в интервю за formula1.com. „Няма от какво да се оплача. Аз съм на 17 години и нямам кой знае какъв опит, а понякога наличието на такъв е нужно – за сравнение. Но смятам, че досега върша добра работа.”

Заместник-техническият шеф на Торо Росо Бен Уотърхаус заяви, че целта на отбора за квалификацията в Монте Карло бе и двете коли да се класират в Q3, което по принцип се случи.

„За съжаление Карлос пропусна тегленето и ще трябва да тръгне от питлейна”, продължи той. „В случая с Макс сме малко разочаровани, тъй като смятахме, че в болида има повече потенциал, а не успяхме да го извлечем. Но като се има предвид, че и двамата ни пилоти за първи път карат болид от Формула 1 в Монако, то представянето им е чудесно. Що се отнася до състезанието, то с Макс все още сме в добра позиция да гоним точки. За Карлос ще е огромно предизвикателство да завърши в топ 10, но това е Монако – тук всичко може да се случи. Затова ще се подготвим възможно най-добре и се надяваме на добър резултат утре.”

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3256 -: Май 24, 2015, 09:48:27 am »

Неразбирателство с бокса струвало третото място на Рикиардо



Малко неразбирателство струвало третото място на Даниел Рикиардо в днешната квалификация за Гран при на Монако. Това обясни пилотът след края на деня, като описа сложността на управление на системите в момента и превключването на куп бутони. Австралиецът не разполагал с пълната мощност на задвижващата система заради объркана инструкция на питуола. Заради това загуби в първия сектор на финалния си решителен тур 0,2 сек., които можеха да му дадат третата позиция.

„Звуча като клетник, но стана наистина нелепо. Не беше грешка при спиране или нещо такова, а просто не се разбрахме с бокса. В колата обаче се случват толкова превключвания, че нещо се изпуска. На питуола смятали, че двигателят е в друг режим, което не бе така. Казаха ми да премина към стандартния и съответно отидох в погрешна посока. Още в началото на обиколката усетих, че нямам достатъчно мощност. Осъзнах, че съм на неправилен режим и превключих обратно, но вече бе твърде късно. След това видях, че още преди първия завой съм под 0,2 от възможното и това е жалко”, обясни Даниел с типичната си усмивка и след това продължи, че падането на температурите не е помогнало никак на Ред Бул в днешния ден, напротив.

„Трябваше да правим по две обиколки, за да загреем гумите и въпреки това пак не работеха напълно добре” допълни пилотът. Той бе видимо доволен от напредъка на Рено в работата на задвижващата система, който – макар и малък – бил поредната стъпка напред. На трасето в Монако имало предимство и от малко по-добрите сили на притискане на колата към пистата, като обаче новият пакет още не бил използван напълно от екипа.

Съотборникът му Данил Квят пък обясни, че е почувствал колата много по-добре още в тренировките, но след това е загубил малко сцепление и не е успял да го намери в хода на квалификацията, когато обаче най-добре чувствал подобрената гъвкавост на задвижващата система.

Квят каза още, че изобщо не е изненадан от представянето на Карлос Сайнц (въпреки наказанието на испанеца) и за разлика от мнозина познава таланта му отдавна.

„Всъщност сме заедно още от картинга и съм абсолютно наясно с неговата бързина и качества. Като съотборници се притискахме един друг и се развивахме и никак не съм изненадан от това, което днес виждат всички”, каза още Данил.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3257 -: Май 24, 2015, 09:50:32 am »

Макларън решава стратегията в 10:45 часа в неделя



Екипът на Макларън-Хонда ще определи окончателната си стратегия за Гран при на Монако точно в 10:45 ч утре сутринта. Това разкри Фернандо Алонсо на вечерния брифинг на тима в княжеството. Испанецът, както и неговият съотборник Дженсън Бътън с усмивка коментираха въпроса дали ще използват по-твърдите гуми софт в утрешното състезание в началото и след това да ги сменят със суперсофт. Англичанинът добави, че не знае за друг тим, който изобщо да обсъжда стратегията си с медиите.

„Не знам точно какво ще измислим. Мисля, че имаме един комплект чисто нови суперсофт”, каза Дженсън, „но не искайте от нас прекалено много.”

Той сподели още, че колата е много по-предвидима и лека за каране в сравнение с предходните състезания, няма проблеми при спиране и като цяло е много доволен. Бътън бе категоричен, че ако не бяха жълтите знамена в края на втората част на квалификацията, той щеше да успее да се класира днес и в топ 10, но трафикът като цяло е проблем за всички този уикенд.

„След квалификация по принцип винаги мислиш какво е могло да се случи, но днес определено можех лесно да съм в топ 10. В последния си тур в Q2 обаче загубих много време заради жълтите знамена в първи завой. След това наваксах голяма част от изоставането – останах само на десета от секундата от най-доброто си постижение, но не бе достатъчно. И смятам, че можехме да се позабавляваме в Q3. Мисля, че щяхме да се борим с две-три коли за позиции. Поведението на болида ни бе наистина хубаво, въпреки че все още нямаме достатъчно скорост. Днешното представяне демонстрира прогреса ни. Отборът свърши фантастична работа този уикенд, защото автомобилът се подобрява непрекъснато. Целта ни за утре ще е да вземем точки”, каза още Бътън.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3258 -: Май 24, 2015, 09:52:54 am »

Райконен: Катастрофата сутринта не оказа влияние



Кими Райконен бе видимо доста сърдит в края на днешния ден в Монако и отговаряше още по-троснато от обичайното за него на въпросите на журналистите. Той бе категоричен, че ударът тази сутрин в тренировките, при който повреди задната лява част на колата си, не е попречил на неговото представяне и че проблемът бил всъщност загряването на гумите.

„При високи температури може и да сме по-близо до Мерцедес, но на тези нямаше никакъв шанс. Гумите едва загряваха, с първия комплект накрая изобщо нямах сцепление, с втория нещата бяха по-нормални, но имаше трафик”, обясни Кими. „При всички случаи утре ще сме по-близо, колата ще е с повече гориво в началото и загряването на гумите няма да е проблем, но на тази писта изпреварвания не стават.”

Кими обобщи квалификацията като цяло като ужасна, и бе категоричен, че това не е най-добрият му ден в Монако, но ще се опита да направи всичко, за да се подобрят нещата утре.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3259 -: Май 24, 2015, 02:58:15 pm »



Всичко, което трябва да знаете за пистата в Монако (Видео)

Ферари: Неповторима атмосфера

Тази неделя ни предстои да наблюдаваме едно от най-бляскавите и интересни състезания в календара на Формула 1. Ферари отново публикуваха кратко, но много полезно видео с всевъзможни данни за пистата "Монте Карло".

"Атмосферата в Монако е неповторима - историческо трасе, съставено от тесните улици на града. Пистата е много техническа, изисква невероятна прецизност от страна на пилота и надеждност от страна на спирачките. Все пак това са улици и настилката е доста неравна, а това се отразява на спирането. Състезанието е трудно не само за пилотите, но и за механиците и инженерите, защото трябва да работят в много ограничено пространство. Това затруднява всичко, най-вече питстопа", обясни резервният пилот на отбора Естебан Гутиерес.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=IHdlwdFzfE4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=IHdlwdFzfE4</a>

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3260 -: Май 24, 2015, 07:18:29 pm »

Хамилтън губи драматично в Монако, Розберг пръв



Люис Хамилтън изгуби драматично Гран при на Монако след като води от старта и 10 тура преди финала имаше повече от комфортен аванс от над 25 секунди, но спря, за да смени гуми при излизане на кола за сигурност заради инцидент на младия Макс Верстапен. Това му струва победата, защото неговите съперници Нико Розберг и Себастиан Фетел не спряха и заеха първите две места, а Люис остана трети, пред пилотите на Ред Бул Данил Квят и Даниел Рикиардо. Зад тях завършиха Кими Райконен и Серхио Перес, а с осмото си място Дженсън Бътън донесе първите точки на Макларън-Хонда този сезон. Фелипе Насър и Карлос Сайнц взеха последните точки.

Решението да се направи допълнителен стоп на Люис със сигурност ще бъде обект на много коментари, като в пресцентъра вече се заговори за война в Мерцедес. От Мерцедес се извиниха почти мигновено на своя пилот! С бърз туит, докато Ники Лауда и Тото Волф поеха вината от името на тима в първите си телевизионни изявления!!

На старта Хамилтън поведе чисто, Розберг запази втората позиция трудно след атака на Фетел в Сен Дево. Зад него Квят изпревари Рикиардо. Следваха Райконен, Перес, Малдонадо, Верстапен.

В първата обиколка на Мирабо Алонсо и Хюлкенберг се закачиха и немският пилот се заби в оградите. Комисарите започнаха разследване на действията на двамата състезатели, които бяха сред малкото, стартирали с по-твърдите гуми за уикенда софт. Така Алонсо се изкачи обаче до 11-та позиция. Със спукана в гума в бокса пък спря Маса, губейки почти всякакъв шанс за точки.

Напред за 5 обиколки Хамилтън се отдалечи пред Нико на 2,2 сек., а мегаатрактивно 17-годишният Макс Верстапен изпревари на качването към казиното Пастор Малдонадо. Това бе единственото събитие, което предизвика овации в пресцентъра днес, а Пастор имаше проблеми със спирачките и след две обиколки спря в бокса и отпадна.

До 10-ата от общо 78 обиколки Хамилтън водеше с 3,1 сек., а на 1,8 сек. зад Нико се движеше Фетел.

Люис обаче имаше известни проблеми с малко по-високи температури в задните спирачки и попита Пит Бонингтън какво да направи, за да ги запази и охлади. В следващите 5 обиколки Нико го настигна на 2,7 сек.. Фетел на свой ред вдигна скоростта и доближи Розберг на 1,3 сек., като от бокса му казаха, че е по-бърз дори от Хамилтън.

В 17-ата обиколка Люис отново имаше пълен контрол над колата си и веднага избяга на 3,3 сек..

На Рикиардо съобщиха по радиото след 17-ия тур, че прозорецът за смяна вече е отворен, в случай, че се появи кола за сигурност. В това време Грожан, който стартира 15-ти заради наказанието си за смяна на скоростна кутия, спря, за да смени пръв своите суперсофт.

След него спря и Насър със Заубер и така двата Макларън-а на Бътън и Алонсо заеха 9-о и 10-о място в зоната на точките.

До 20-ата обиколка Люис вече бе на 4,1 сек. пред Нико, който получи обаждане от Тони Рос да се доближи – в случай, че се появи сейфти кар. Нова рекордна обиколка позволи на Люис да избяга още малко напред.

В средата на колоната люта битка водиха Маркус Ериксон и Карлос Сайнц, който тръгна от бокса след вчерашното си наказание, но направи отлично състезание.

В 29-ата обиколка за смяна на гуми спряха Верстапен и Квят, като Макс бе забавен, а в 30-ия тур разликата между лидерите бе както следва – Розберг бе на 9 сек. зад Хамилтън, на 1,6 бе Фетел, на 9 Рикиардо, а зад него на 1,6 бе Райконен, зад когото бяха Перес, Бътън, Квят след излизането си от бокса и Алонсо. Испанецът бе наказан с 5 сек. за удара с Хюлкенберг в началото и ги изтърпя при смяната на гуми в 34-ата обиколка, когато сложи суперсофт.

След още две обиколки гуми смениха и Фетел, и Рикиардо, чиито гуми напълно се износиха и предишните няколко тура Кими го доближи до 0,5 сек..

Розберг също доближи Хамилтън, но на 7,4 сек. преди да смени гуми в 38-ата обиколка. След тур гуми смени и англичанинът и отново комфортно запази лидерската позиция, докато Фетел доближи Нико плътно, а Кими изпревари Рикиардо при смените. Така класирането след 40-ата обиколка беше Хамилтън, на 8,2 сек. Розберг, на 1,7 сек. Фетел, на повече от 10 Квят, Райконен, Рикиардо, Перес, който поиска малка промяна на предното крило при смяната на гуми, Бътън и Алонсо. Зад тях за последната точка в топ 10 се бореха Насър, Грожан, Ботас и Верстапен. Но само след няколко обиколки битката им се оказа за повече точки, защото Алонсо спря с поредната повреда. От тима съобщиха, че тя пак е свързана с температурите, като доведе до блокиране на скоростната кутия.

Напред Хамилтън методично увеличи отново аванса си до 10,6 сек. след 50-ата обиколка, на 1,6 сек. зад Нико все така бе Фетел, а зад него Квят, Райконен, Рикиардо преследван от Перес, Бътън, Насър, Грожан и Ботас. Зад него бяха пилотите на Торо Росо, които бяха на два стопа. Сайнц натискаше Валтери, а Макс бе най-бързият пилот на пистата с новия си суперсофт. Той бързо изпревари съотборника си, а след това, залепен зад минаващия с тур напред Кими, мина и Ботас на входа на пристанището!

Грожан след малко бе предупреден, че се бори за последната точка с Верстапен, който е много бърз. Макс започна поредната серия от атаки и това бе голямата интрига в следващите обиколки. Младият пилот атакува необмислено на стартова права и удари отзад Грожан, а след това с откъснато предно ляво колело се заби челно в огражденията на Сен Дево.

На пистата се появи кола за сигурност и 25 секунди аванс на Хамилтън до тази 64 обиколка бяха унищожени. При сигнала за сейфти кар Хамилтън спря за да смени гуми и сложи отново суперсофт, докато Розберг и Фетел останаха на пистата без да сменят!

Квят и Райконен, четвърти и пети също не смениха, Рикардо Перес и Бътън също сложиха нов комплект.

Така в последните 7 обиколки Хамилтън трябваше да изпревари Фетел и Нико с техните софт с новите си суперсофт гуми. Люис се обади на Бонингтън с думите: „Загубихме състезанието, нали!” Пит му отговори, че има вариант да спечели, ако гумите на съперниците пред него се износят.

С падането на температурите Ферари по-бавно загряваха гумите и блокиран зад Фетел Хамилтън нямаше шанс, а за една обиколка Розберг избяга на 1,4 сек.. По-назад Рикиардо изпревари Кими, като леко го побутна преди Мирабо и инцидентът стана обект на разследване, но без последствия. С новите си гуми Рикиардо изпревари и Квят, и зае четвъртата позиция зад Розберг, Фетел и Хамилтън. Той започна да притиска Люис, който реши да не рискува точките за третото място.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3261 -: Май 24, 2015, 07:20:52 pm »

Мерцедес: Грешката бе наша



Екипът на Мерцедес моментално пое вината за грешката, заради която Люис Хамилтън загуби победата в Гран при на Монако. Минути след финала на надпреварата отборът публикува: „До Люис: „Грешката днес бе изцяло наша, Люис, решението бе взето за части от секундата и не се получи. Вината е наша.””

Спортният директор на Мерцедес Тото Волф и председателят на борда на тима Ники Лауда повториха същото многократно в първите си изявления след състезанието.

„Няма какво друго да сторим освен да се извиним на Люис. Беше погрешна преценка в разгара на събития”, коментира Волф. „Съжалявам за Люис, и че сбъркахме така днес. Щеше да е перфектна двойна победа. Взехме решение и то бе грешно. Трябва да го анализираме и да се извиним на Люис.

Самият Хамилтън каза, че е сигурен, че всички ще седнат заедно и ще помислят за начин да подобрят работата си.

„Надпреварата не бе от най-леките. Отборът бе изумителен през цялата година досега. Печелим и губим заедно. Благодарен съм за всичко, което са сторили. Поздравления за Нико [Розберг] и Себастиан [Фетел]”, допълни той.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3262 -: Май 24, 2015, 07:23:36 pm »

Знам, че извадих късмет; Люис кара брилянтно и заслужаваше победата, заяви Розберг



Нико Розберг е едва четвъртият пилот в историята на Формула 1 с три поредни победи в Гран при на Монако. Немският пилот на Мерцедес стана част от много ексклузивна група, включваща Греъм Хил, Ален Прост и Аертон Сена. Той коментира след финала на тазгодишната надпревара в княжеството, че е наясно каква роля изигра късметът за успеха му. Нико и Себастиан Фетел останаха на пистата в края на състезанието, докато Люис Хамилтън бе извикан в бокса и завърши трети – зад съотборника си и съперника от Ферари.

„Знам, че днес извадих късмет, така че в момента просто ще се зарадвам на успеха. Но трябва да работя упорито, защото Люис бе малко по-силен този уикенд. Със сигурност е необходимо да се трудя по-здраво за следващото състезание. Люис кара брилянтно и заслужаваше победата. Но в надпреварите се случват такива неща. Много съм щастлив и ще извлека максимума от ситуацията”, коментира Нико.

Розберг обясни също така, че не е знаел дали от Мерцедес са имали намерение да го приберат за още един питстоп, както сториха с Хамилтън. „Нямам представа, съжалявам”, каза Нико. „Винаги е много трудно да преценяваш решенията, които са взети. Не сме обсъждали спиране в бокса в края на надпреварата, но на трасето бе доста трудно с твърдите гуми.”

                                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3263 -: Май 24, 2015, 07:26:37 pm »

Хамилтън: Не мога да изразя начина, по който се чувствам, но решението за бокса бе общо



Люис Хамилтън бе изключително разочарован след Гран при на Монако, в която броени обиколки преди карирания флаг бе смятан за сигурен победител. Допълнително спиране в бокса при излизането на кола за сигурност обаче го върна зад съотборника му в Мерцедес Нико Розберг и Себастиан Фетел (Ферари).

„Загубих състезанието, нали”, обади се Хамилтън по радиото.

„Не и ако падне температурата на гумите им (на Розберг и Фетел – б.р.). Имаш много добър суперсофт на колата”, отговори рейс инженерът му Пийт Бонингтън.

По улиците на Монако обаче изпреварванията са трудни и Люис финишира трети. Той не правеше опити да крие разочарованието си след слизането от колата, но заяви, че отборът печели и губи като екип.

„Не мога да изразя точно начина, по който се чувствам в момента, така че няма и да опитвам. Честно казано, всичко стана толкова бързо, че не помня кое как беше. По принцип разчиташ на отбора. Видях един екран и ми се стори, че екипът е пред пита. Изглеждаше, като че ли Нико е спрял в бокса. Мислех, че момчетата зад мен ще спират. Отборът ми се обади да остана на пистата, аз съобщих, че температурата на гумите пада. Предположих, че останалите ще са със суперсофт, а аз – със софт, така че те се обадиха да влизам. Направих го, напълно уверен, че останалите ще сторят същото”, каза Хамилтън.

Двукратният световен шампион сподели също така, че се е чувствал страхотно в болида си и дори не се е налагало да натиска на максимум: „Можех да удвоя аванса си, ако се наложеше. Благодарен съм, че имам автомобил с такава скорост. Ще се върна и ще се боря отново. В момента не мога да мисля за друго. Отборът бе изумителен през годината. Ние печелим и губим заедно. Сигурен съм, че ще седнем и ще опитаме да намерим начин да подобрим работата си. Ще анализираме какво се обърка и заедно, като екип ще се постараем да избягваме грешки в бъдеще.”

Хамилтън повтори, че от утре ще се фокусира върху следващото състезание, което ще се постарае да спечели.

„Това е всичко, което мога да сторя. В момента ми е много трудно, но аз съм световен шампион и трябва да се държа като такъв. Харесва ми да съм лидер на тима. Днес показах скоростта си и какво мога да направя в Монако. В сърцето си съм доволен. Сторих всичко по силите си. Решението за бокса бе общо”, добави още Люис.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3264 -: Май 24, 2015, 07:30:12 pm »
Класиране след Гран при на Монако

При пилотите:

1. Люис Хамилтън  126
2. Нико Розберг  116
3. Себастиан Фетел  98
4. Кими Райконен  60
5. Валтери Ботас  42
6. Фелипе Маса  39
7. Даниел Рикиардо  35
8. Данил Квят  17
9. Фелипе Наср  16
10. Ромейн Грожан  16
11. Серхио Перес  11
12. Карлос Сайнц   9
13. Макс Верстапен  6
14. Нико Хюлкенберг  6
15. Маркус Ериксон  5
16. Дженсън Бътън  4

При конструкторите:

1. Мерцедес   242
2. Ферари   158
3. Уилямс   81
4. Ред Бул   52
5. Заубер   21
6. Форс Индия   17
7. Лотус   16
8. Торо Росо   15
9. Макларън   4

                                                                                по данни от clubs1.bg
« Последна редакция: Май 24, 2015, 07:31:56 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3265 -: Май 24, 2015, 08:24:31 pm »

Уилямс очаква значително по-добро представяне в следващите стартове



Тимът на Уилямс приключи един труден уикенд в Монако с 14-та позиция за Валтери Ботас и 15-то място за Фелипе Маса в надпреварата по улиците на княжеството.

„Изминалите дни бяха доста трудни за нас. Не бяхме дори близо до позициите, на които трябваше да сме. В Монако ако квалификацията ти не премине добре, отчасти си си решил съдбата, така че бяхме наясно колко сложно ще е да вземем точки. Състезанието не бе особено добро за нас. Трябва да прегледаме всичко, за да разберем какво се обърка като цяло с представянето на автомобила и настройките му. Не може да се върнем тук през 2016 г. и да повторим този резултат. Разполагаме с добър автомобил, предстои излизането на новости в скоро време, така че очакваме да сме по-силни в Канада”, заяви оперативният шеф на тима Роб Смедли.

Маса пострада при контакт още в първи завой след старта, при който се спука предна дясна гума. При спирането в бокса бе сменено и предното му крило. Впоследствие той се озова в дъното на колоната без шанс да се бори за точки.

„Днес бе особено разочароващ ден. Трябва да забравим това състезание”, каза Фелипе. „Моето състезание на практика приключи в първи завой, където друг автомобил ме блъсна, спуках гума и крилото ми бе повредено. Наложилият се питстоп в първата обиколка ме прати в дъното на колоната и останалата част от надпреварата я изкарах, оглеждайки се за сини знамена. Автомобилът ни нямаше обичайното си представяне през цялото време в Монако, но предстоят стартове в Канада и Австрия, където би трябвало пак да се борим в челото.”

Валтери бе на 16-та позиция на грида. Финландецът имаше проблеми през цялата надпревара и се бореше за достатъчно скорост.

„Трудният уикенд приключи с наистина трудна надпревара”, коментира финландецът. Опитахме всичко, за да вземем някакви точки, но при темпото, което имахме, това не бе възможно. Пробвахме стратегия с два бокса, но изобщо не се получи – колата за сигурност излезе в най-лошия момент. Няма много положителни неща, но поне научихме доста. Знаем, че колата ни е достатъчно добра, за да се борим в надпреварите през следващите седмици, като в тях би трябвало да демонстрираме истинските си възможности.”

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3266 -: Май 24, 2015, 08:29:42 pm »

Верстапен наказан за катастрофата с Грожан





Макс Верстапен ще бъде преместен с пет места назад на стартовата решетка за следващата надпревара от Формула 1 – Гран при на Канада. 17-годишният пилот на Торо Росо вървеше силно в състезанието в Монако, но катастрофира при опит да изпревари Ромейн Грожан. Той блъсна Лотус-а на съперника си в битката им за десета позиция и се заби в предпазната бариера. Макс излезе сам от колата, след като каза по радиото на екипа си, че е добре.

„Всъщност не смятам станалото точно за маневра. В предишната обиколка аз вече спирах на същото място, където се ударихме. При сблъсъка се виждаше, че колата пред мен спира по-рано”, заяви Верстапен.

Стюардите постановиха, че пилотът на Торо Росо е нарушил точка 16.1 от спортните правила на Формула 1. Освен преместването с 5 места на грида Верстапен получи и 2 наказателни точки.

Макс обясни също така, че се е чувствал много добре в болида си по време на състезанието: „Направих добър старт. Бях блокиран между [Серхио] Перес и [Пастор] Малдонадо, но още в началото бях доволен от представянето на колата. В първите обиколки внимавах и се пазех от неприятности. След това имахме страхотно темпо, успях да изпреваря Малдонадо рано и намалих разликата спрямо Перес. Чувствах се прекрасно в автомобила! За съжаление първият ни питстоп бе прекалено бавен и загубих няколко позиции. Трябваше да си пробивам път. Спрях пак, след като се оказах блокиран зад [Валтери] Ботас. Със суперсофт скоростта ни отново бе страхотна. Дори постигах темпото на [Себастиан] Фетел и [Нико] Розберг, но поизостанах, за да изпреварвам по-лесно. После настигнах Грожан и приключих в бариерите. Беше сериозна катастрофа, но се чувствам добре.”

Съотборникът му Карлос Сайнц стартира от питлейна заради наказание, но успя да се пребори за последната точка, финиширайки десети. Испанецът заяви, че е много доволен от този резултат.

„В дебюта си в Монако стартирах от питлейна, а пресякох финала десети – все едно съм победил!”, радваше се Сайнц. „С отбора направихме чудесна надпревара по отношение на стратегията и управлението на гумите. Карането бе истинско удоволствие, бях бърз, чак ми се искаше състезанието да не свършва!”

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3267 -: Май 24, 2015, 08:32:52 pm »

Макларън-Хонда спечели първи точки за сезона във Формула 1



Тимът на Макларън-Хонда спечели първи точки за сезон 2015 г. във Формула 1 благодарение на осмото място на Дженсън Бътън в Гран при на Монако. Англичанинът стартира от 10-та позиция – той изтърва за по-малко от 0,1 сек. Q3, но наказания на съперници му дадоха възможност да отиде две позиции по-напред. Направи две спирания в бокса и след финала обобщи деня като положителен за екипа.

„Надявахме се да вземем точка днес, а спечелихме четири. Определено не очаквах да финиширам осми”, коментира Бътън. „На старта загубих позиция от Нико [Хюлкенберг], но си върнах в трети завой на първата обиколка. След като задминах Пастор [Малдонадо], състезанието ми се превърна в квалификационен тур след квалификационен тур. Беше трудно, физически изтощително, но бе истинско удоволствие. Много съм щастлив за тима – трудихме се упорито, за да стигнем дотук и те заслужават постижението. Имаме още работа, но записахме много положителна стъпка.”

Съекипникът му Фернандо Алонсо не успя да завърши надпреварата заради повреда. Той се сбута с Хюлкенберг в началото на състезанието и бе наказан с 5 секунди в бокса.

„Не мисля, че заслужих наказанието. Не знам какво друго можех да направя в този конкретен момент. Но по-важното е друго – жалко, че не успяхме да завършим. Вдигането на предавки ставаше наистина странно в обиколката преди да спра. Разочароващо е, тъй като можеше и двете коли да са в точките за първи път този сезон. Трябва да продължаваме да подобряваме болида, за да не се случват повече такива неща. И все пак наличието на тези проблеми сега е чудесно, защото означава, че догодина няма да ги повторим”, заяви Алонсо.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3268 -: Май 24, 2015, 10:02:55 pm »

Фетел: Развитието в края бе изненадващо; според Кими Рикиардо трябваше да бъде наказан



Себастиан Фетел се зарадва на неочакваното второ място в Гран при на Монако. Четирикратният световен шампион заяви, че през цялата надпревара се е опитвал да притисне Нико Розберг, но не му се е удало.

„Първо, той имаше достатъчно скорост, за да отговори. И второ, бях малко по-назад от необходимото, когато решихме да спра в бокса и задминаване със стратегия също не се получи. Опитахме всичко, за да го прескочим, но екипът му реагираше моментално. Втора позиция е страхотен резултат за отбора. Мисля, че в състезанието бяхме по-близо до Мерцедес, отколкото в квалификацията – надявам се да продължим тази тенденция. Развитието в края на надпреварата бе изненадващо, но бяхме на точното място в нужния момент и се измъкнах точно пред Люис [Хамилтън], когато той излезе от пита. Мисля, че беше на косъм, но бях уверен, че ще успеем”, коментира пилотът на Ферари.

Фетел каза също така, че по-рано в надпреварата е обсъждал с екипа си смяна на гумите, каквато направи Хамилтън в края на състезанието: „Обсъждахме някои варианти в зависимост от разликите спрямо колите зад нас, но точно в този момент решихме да остана на пистата. При рестарта бе невероятно трудно да загрея гумите. Люис бе зад мен със суперсофт и в значително по-добра форма, но при всички ни имаше изоставане в продължение на две-три обиколки. Нико караше много добре след прибирането на сейфти кара и нямаше как да се задържа близо до него. Трябваше да се пазя от съперниците зад мен.”

Кими Райконен пък смяташе, че Даниел Рикиардо (Ред Бул) е трябвало да бъде наказан заради сбутването помежду им, вследствие на което финландецът загуби позиция. Австралиецът атакува при рестарта на надпреварата и докосна задно ляво колело на Ферари-то, при което Кими излетя настрани. Стюардите разследваха инцидента, но решиха, че не е нужно да предприемат по-нататъшни действия.

„Не е много ясно какво е разрешено да се прави, защото понякога има наказание за получаване на предимство в такава ситуация, друг път – не. Този път нямаше санкция. Аз смятах, че нещата са доста ясни, явно стюардите мислят по различен начин. Така или иначе няма как състезанието ти да е добро, когато не си се класирал съвсем добре в квалификацията. По принцип се озоваваш в положение да следваш коли, което е разочароващо”, обясни Райконен.

Кими допълни, че в следващите надпревари трябва да свърши по-добра работа с гумите и да не се допускат грешки в квалификацията: „Това ще улесни живота ни в неделя. Следва Канада, а ние сме малко по-доволни като цяло, но е твърде рано да се правят прогнози. Гумите са подобни, но конфигурацията на пистата е напълно различна, така че да изчакаме и ще видим какво ще стане.”

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3269 -: Май 30, 2015, 05:24:39 pm »

Даниел Рикиардо радостен от завръщането си в челото



След доброто за отбора състезание Ред Бул успя да излезе пред Заубер и Форс Индия в класирането при конструкторите. Даниел Рикиардо бе особено радостен след края на надпреварата, в която завърши на пета позиция. Изпълненото със завои трасе, на което мощността на задвижващата система определено не играе толкова голяма роля се оказа удачно за Ред Бул.

„Това бе може би най-доброто състезание за нас тази година, защото пистата определено ни подхождаше“, обясни Рикиардо. Австралиецът бе пуснат от Квят няколко обиколки преди края на четвъртата позиция, за да се опита да се възползва от по-новите си супер меки гуми и да атакува Хамилтън и Фетел. След като не успя да го направи, австралиецът върна жеста на своя съотборник. „Искаме да останем в топ 5, защото определено е удоволствие да се кара срещу тези съперници. В Канада сигурно ще направим добро представяне, но едва ли толкова добро, колкото тук. Може би в следващото състезание ще ни липсва част от темпото, показано в Монако. Въпреки това се надяваме новите елементи по колата да спомогнат да няма толкова голяма разлика в представянето. Смятам, че и в Монреал можем да бъдем конкурентоспособни.“

                                                                                                                 clubs1.bg
Активен