www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508663 пъти)

0 Членове и 5 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3285 -: Май 30, 2015, 06:48:28 pm »



Няма виновни за случилото се с Мария де Вилота

Разследването официално приключи

През 2012 година испанският пилот Мария де Вилота катастрофира по време на тест за Ф1 отбора Маруся и пострада тежко, а година по-късно почина. Веднага започна разследване, за да се открие виновник за инцидента, но тази седмица стана ясно, че такъв няма да има.

Де Вилота се удари в камион докато ускоряваше по права линия с болида на Маруся на летището Дъксфорд. В следствие на удара тя загуби дясното си око, но се възстанови от травмите. През октомври 2013 година обаче, Мария почина.

Малко след случилото се през 2012 година Маруся отрекоха болидът им да е бил технически неизправен и изключиха възможността той да е бил причина за катастрофата. След това започна и разследването.

"Разследването на инцидента приключи и в резултат няма да бъдат предприети никакви действия срещу нито една от страните", заяви говорител на комисията по здраве и безопасност. От Маруся, които продължават да се състезават във Формула 1, но под името Менър, не коментираха.

                                                                                                                         formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3286 -: Май 30, 2015, 06:51:15 pm »



Алонсо: Фокусът ми е върху 2016

"Колкото повече проблеми имаме сега, толкова по-добре"

Сезон 2015 е един от трудните за пилота на Макларън Фернандо Алонсо. В края на миналата година испанецът напусна Ферари и се върна при тима от Уокинг с надеждата за титли, но до този момент няма нито една спечелена точка, какво остава за състезание.

Алонсо обясни, че гледа на 2015 като на "тестова година" и се надява през следващия сезон да е в съвсем различна позиция. Партньорството между Макларън и Хонда започна трудно, но през последните няколко кръга от шампионата, отборът отбеляза напредък и в Гран при на Монако Дженсън Бътън записа първите точки, финиширайки осми. Фернандо също щеше да завърши в зоната на точките, ако не беше проблемът със скоростната кутия, който го извади от надпреварата.

На въпроса дали е разочарован от множеството отпадания, Алонсо обясни. "Не. Искам да съм световен шампион. Тази година това не е възможно, така че колкото повече проблеми се появят по колата сега, толкова по-добре. Ще направим всичко възможно да не се повторят догодина и да имаме конкурентен болид. Затова за нас 2015 е нещо като пробна година. Не е зимен тест, а цял сезон, в който можем да правим подобрения. Фокусирал съм се единствено върху 2016 и ще опитам да извлека максимално количество информация от следващите състезания".

                                                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3287 -: Май 31, 2015, 10:14:28 am »

Рикиардо: Връщането на широките гуми ще помогне на по-добрите пилоти



Пилотът на Ред Бул Даниел Рикиардо смята, че връщането на по-широките задни гуми във Формула 1 от 2017 г. ще помогне на по-добрите пилоти в решетката. По-рано този месец Стратегическата група на спорта разкри плановете за промени във Ф1, които включват увеличаване на ширината на задните гуми на Пирели от 360 на 420 мм.. За последно толкова широки гуми бяха използвани през 1992 г.. Очаква се това да доведе до увеличаване на скоростта на колите с 5-6 секунди на обиколка заради значително по-големия механичен грип.

"Новите гуми ще покажат повече разликите между водещите пилоти и останалите, защото ще изискват по-голяма концентрация." казва Рикиардо. "Механичното сцепление ще бъде много голямо и ще помага по-лесно да следваш кола пред теб в бързите завои. Времената на обиколка ще бъдат много по-добри само от гумите."

Според австралиеца въпреки предвидените изменения, които целят да променят спорта и да го направят по-атрактивен, състезанията в момента също са доста добри. "Темпото на колите ни сега е сравнително бавно, но надпреварите са добри. И не искаме това последното да изчезне."

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3288 -: Май 31, 2015, 10:30:15 am »

Канада : Жил Вилньов                                           



Дължина   4361 м.

Рекорд   1:13.622

Уеб сайт   www.grandprix.ca

Св. тренировка 1   05.06.2015 г. 17:00 ч.

Св. тренировка 2   05.06.2015 г. 21:00 ч.

Св. тренировка 3   06.06.2015 г. 17:00 ч.

Квалификация   06.06.2015 г. 20:00 ч.

Състезание   07.06.2015 г. 21:00 ч.

                                                                                                по данни от clubs1.bg

(линкът на пистата "Жил Вилньов" е от страницата на clubs1.bg, но има проблем със зареждането - бел. на публ.)
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3289 -: Юни 02, 2015, 08:13:12 pm »

Най-скъпият спорт с почти нищожна конкуренция



Формула 1 се утвърди като най-доходоносният спорт в световен мащаб, сочат данни на Форбс. Това е повече от чудесно за любителите на моторния спорт, за собствениците на отборите, за пилотите, за всички около моторния керван. От 1998 година Формулата е генерирала приход от 16,2 милиарда долара. Всичко това е повече от добре, но ако се вгледаме в детайлите около чисто спортната битка, там леко битката е с един кон, или с кон и половина. И това не е само този сезон.

Сега доминира Мерцедес при минали 6 състезания, а Ферари се опитва откъслечно да си премери силите с конкурентите. Сезонът е дълъг, но едва ли Мерцедес ще изпусне доминацията си. Миналата година пак бяха те.

Преди два сезона доминацията беше на Ред Бул, а останалите се боричкаха за местата от второ и нататък. Бяха направени промени в правилата, в моторите, но продължава доминацията на един определен отбор.

Макларън се опитва да прави нов тим с опитни пилоти, но нещата са на ранен етап. Ред Бул търси проблемите в моторите, а не в пилотите и вътрешните си работи. Уилямс върви добре, но в рамките на призовата тройка. От време на време на подиума се качват и други пилоти, но това е по-скоро изключение от правилото. Заубер, Форс Индия, Лотус, Торо Росо и Мейнър са в кервана, но по-скоро, за да оформят стартовата решетка.

От Изток идват големи пари за организиране на Гран При, което едва ли ще бъде пропуснато от организаторите на надпреварата, но целта на неутралните фенове е надпреварите да бъдат по-интересни от гледна точка на битките между отборите, а не само един тим да конкурира двамата си пилоти.

Дано в един момент нещата се променят, за добро към феновете на Формула 1.

                                                                                                                             gong.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3290 -: Юни 03, 2015, 08:31:29 pm »

Сайнц: Формула 1 е ужасна за психиката



Пилотът на Торо Росо Карлос Сайнц-младши описва съвременната Формула 1 като ужасна за психиката и отхвърля категорично предположенията, че спортът е станал като цяло по-лек в сравнение с този преди десетилетия. Испанецът признава, че Ф1 не е толкова физически тежка, колкото е била преди, но останалите задачи я правят изключително предизвикателство.

„Физически спортът не е толкова взискателен, колкото е бил преди 10 години, но за психиката е ужасен, казва Сайнц. – Наскоро слушах радио комуникацията ни с бокса от състезанието в Барселона, за да анализираме какво бихме могли да направим по-добре. Невероятно е. За ума е наистина много тежко. Трябва да извършиш толкова много операции и в същото време да се опитваш да пазиш гумите. В същото време трябва да се опитваш да поддържаш баланса на спирачките за всеки различен завой. Бих предпочел тези неща да бъдат по-прости и да се съсредоточа върху това да направя колата си по-бърза.”

Според Сайнц сега трябва да си само 20% фокусиран върху карането и цели 80% върху останалите неща. А би трябвало да е обратното.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3291 -: Юни 03, 2015, 08:34:47 pm »

Райконен: Колите във Формула 1 трябва да станат по-бързи



Предложенията за промени във Формула 1 се сипят от всички страни, като изненадващо и мълчаливият Кими Райконен е готов да даде мнението си по този въпрос.

„Явно е, че нещо в бъдеще трябва да се промени“, обяснява световният шампион за 2007 г.. Пилотът на Ферари се надява колите в бъдеще да бъдат по-голямо предизвикателство за пилотите. „Промени трябва да има, за да стане Формула 1 отново интересна и пилотите да бъдат предизвикани да дават всичко от себе си.

Колите в момента са просто прекалено бавни. Би било интересно, ако те станат по-бързи. Не смятам, че промени като забраната на комуникацията с бокса ще са особено сериозни, но последствия ще има. В началото сигурно ще имаме трудности да завършваме състезанията. Затова не смятам, че това е правилният път Гран при да си върне интереса.“

С желанието си да кара по-бързи коли Райконен се включва към групата от пилоти, в която влизат например опитните Фернандо Алонсо и Фелипе Маса. От ФИА обаче едва ли ще приемат с радост подобни предложения.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3292 -: Юни 03, 2015, 08:38:18 pm »

Макс Мозли: Пилотите във Формула 1 печелят прекалено много



Говори се, че Люис Хамилтън ще взима по 30 млн. евро годишно в следващите три сезона в екипа на Мерцедес. Бившият президент на ФИА Макс Мозли смята, че подобни суми са просто лудост.

„Абсурдно е пилотите във Формула 1 да получават подобни заплати“, заявява Мозли пред списание GQ. „Това води до това, че тях ги е грижа единствено и само за това колко получават колегите им.“

Мозли смята, че ако плащаните заплати се намалят, по този начин ще се облекчи положението и на отборите. Той има свое виждане за финансовия бюджет на тимовете. Според него парите в спорта трябва да бъдат драстично ограничени.

„Ако аз бях диктатор в спорта, щях да накарам екипите да стартират с еднакво количество пари. Тогава отборите ще имат избор, дали да инвестират повече в колата или повече в пилотите.“

Според него сума от 100 млн. евро годишно е напълно достатъчна, за да могат отборите да посрещат спокойно разходите си.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3293 -: Юни 03, 2015, 08:41:40 pm »

Аривабене: Ф1 има какво да научи от MotoGP



Босът на Ферари Маурицио Аривабене смята, че Формула 1 има какво да научи от състезанията в MotoGP. Италианецът посети надпреварата в Италия на пистата Муджело миналия уикенд и остана възхитен от атмосферата по трибуните. Спортният директор е известен със симпатиите си към краля на спорта и негов сънародник Валентино Роси.

„Не можеш да останеш равнодушен към видяното, заяви Аривабене пред италианското издание „Ла Република”. – Това може да ни служи за пример във Ф1. Атмосферата беше празнична, а зрителите възторжени. Всички присъстващи на състезанието бяха много развълнувани. А във Ф1 залагаме на затворените врати в падока и по-голямото спокойствие. Определено имаме какво да научим от MotoGP.”

Аривабене е бил особено изненадан от големия брой фенове на трасето. „Часове преди началото на надпреварата трибуните бяха пълни, казва още италианецът. – Бяха почти 100 000, невероятно. При нас във Ф1 като погледна, виждам често празни трибуни.”

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3294 -: Юни 03, 2015, 08:44:51 pm »

„Биковете” против войната на гуми в спорта



Шефовете на Торо Росо и Ред Бул – Франц Тост и Кристиан Хорнер, се обявиха против влизането на втори доставчик на гуми във Ф1, което ще доведе до нова война между производителите. В момента единствен доставчик е компанията Пирели, но нейният договор изтича в края на следващата година. Италианците твърдят, че ще се опитат да останат в спорта, дори ако се наложи да се борят с конкуренцията на нов доставчик в лицето на Мишлен. Французите се оттеглиха от спорта в края на 2006 г., но има сериозни спекулации, че искат да се върнат в близко бъдеще.

„Надявам се, че няма да има война на гуми, заяви Тост. – Това ще означава, че два отбора (по един на всеки снабдител) ще получават по-добри гуми спрямо останалите. Така беше преди когато Мишлен доставяха специални гуми за Рено и помагаха на Алонсо, а Бриджстоун за Ферари в помощ на Михаел Шумахер. И ако днес Ф1 е състезание на двигателите, то с такава промяна ще стане състезание на гумите.”

Хорнер е на същото мнение, като според него пускането на втори доставчик на гуми по-скоро ще навреди на спорта, отколкото да му помогне да реши проблемите си.

„Един доставчик на гуми гарантира равенство за всички тимове, обясни Хорнер. – По време на война на гуми доставчиците се концентрират върху водещия им отбор. И когато колата се развива за специфичен тип гуми, разходите се увеличават. Вярвам, че единият доставчик на гуми е една от причините Ред Бул да успее като независим тим. Никога нямаше да постигнем тези успехи ако имаше съревнование между няколко доставчика.”

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3295 -: Юни 03, 2015, 08:46:54 pm »

Маруся взе бивш директор на Мерцедес



Тимът на Мейнър Маруся обяви, че е привлякъл в екипа си бившия технически директор на Мерцедес Боб Бел. Той ще изпълнява ролята на технически консултант и е част от кампанията за възраждане на тима и неговото оцеляване в спорта. Бел е един от най-опитните специалисти на позицията си във Ф1, като преди Мерцедес (където прекара 3 години и половина) е работил още за Макларън, Бенетон, Джордан и Рено.

Назначението на Бел идва само 2 седмици след привличането на Джанлука Писанело като главен инженер в тима. По-рано тази година тимът се подсили също така с бившия шеф дизайнер на Торо Росо Лука Фурбато.

„Това беше драматичен, но в същото време възнаграждаващ старт на сезона за нас и сега трябва да влезем в ритъм, което да ни позволи да погледнем напред в бъдещето, заяви шефът на Маруся Джон Бут. – Целта ни този сезон е да изградим отново основата на тима и да развием нашите вътрешни способности. Искаме и да подобрим нашето представяне до края на този сезон, като в същото време гледаме към следващата година и следващата страница от историята ни.”

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3296 -: Юни 03, 2015, 08:50:42 pm »

Рено се надяват да овладеят проблемите с новости в Канада



Рено ще доставят на своите партньори нови бутала за състезанието в Канада, като по този начин французите се надяват да овладеят проблемите с надеждността, които ги измъчват от началото на годината. Ред Бул и Торо Росо обаче не трябва да се надяват, че новите бутала ще донесат повече мощност, защото усилията на френския производител са били насочени изцяло към подобряването на сигурността.

„Заради проблемите с издръжливостта ще въведем новостите, които да дадат повече мощност едва след лятната пауза“, обяснява спортният директор на Рено Сирил Абитебул пред Motorsport.com. „В последните месеци работихме приоритетно върху сигурността и върху нищо друго.“

Предварително френският производител планираше да увеличи мощността най-късно до Гран при на Унгария през месец юли. Сега обаче партньорските отбори ще трябва да забравят за това до Гран при на Белгия – четири седмици по-късно от планираното.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3297 -: Юни 03, 2015, 08:53:10 pm »

Форс Индия си поставя високи цели до края на сезона



Екипът на Форс Индия ще преследва високи цели до края на сезона. Това обяви боса на тима Виджай Маля, според който тимът може да завърши на 5-о място при конструкторите. Причината за оптимизма му е новата В-спецификация на болида VJM08, която трябва да се появи на пистата в близките седмици.

Досега тимът се състезава на практика с леко подобрена версия на миналогодишната кола, но въпреки това успя да събере 17 точки, което му отрежда 6-о място при отборите. Пред него са Мерцедес, Ферари, Уилямс, Ред Бул и Заубер.

„Тимът ни е на добро място преди състезанието в Канада, заяви още Маля. – Често се представяме добре в Монреал, а и това е едно от онези състезания, в които всичко може да се случи. Както през миналата година, когато Серхио Перес се бореше за победата. Трасето е отлична възможност за нас да продължим битката за 5-ото място.

„Състезанието в Канада е много непредвидимо, добави Перес. – Трябва да бъдеш смел и да се бориш през цялото състезание. На тази писта определено двигателят има значение и се надявам отново да бъдем силни.”

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3298 -: Юни 03, 2015, 08:55:08 pm »

Екълстоун: Не съм виждал Шумахер след инцидента



Управляващият търговските права във Ф1 Бърни Екълстоун призна в интервю, че не е ходил на види Михаел Шумахер след инцидента му на ски в края на 2013 г.. Година и половина след случилото се в Мерибел състоянието на Шуми остава неясно, като информации за това как върви възстановяването му в последните месеци липсват.

„След толкова години приятелство, не мога да отида да го видя така, коментира британският милиардер. - Не искам да го виждам в подобно състояние. Аз го помня по един начин и това, което видя, може да ме шокира. Надявам се той да се върне към нормалния живот.”

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Chrome 43.0.2357.78 Chrome 43.0.2357.78
Re:Формула 1
« Отговор #3299 -: Юни 07, 2015, 07:03:07 am »
Хамилтън с победа в квалификацията в Монреал



Люис Хамилтън постигна победа в квалификацията в Монреал и в утрешния ден ще стартира от първа позиция в състезанието за Гран при на Канада. Пилотът на Мерцедес успя да изпревари своя съотборник Нико Розберг, който остана на 0,3 сек. зад победителя и да запише своя 44 (какъвто е и неговия номер) успех в тренировките за място. Третото място пък остана за Кими Райконен с Ферари, успял да изпревари Валтери Ботас с Уилямс. Останалите места в топ 10 бяха разпределени между Ромен Грожан и Пастор Малдонадо от екипа на Лотус, Нико Хюлкенберг (Форс Индия), Квят и Рикиардо от Ред Бул и Серхио Перес с болид на Форс Индия. Себастиян Фетел от екипа на Ферари отпадна още в първата част на квалификацията след проблем с MGU-H.

Температурата на въздуха в началото на квалификацията бе едва 16 градуса, но за сметка на това слънцето напичаше асфалта до 42 градуса.

Хамилтън поведе след първото си излизане на пистата, а зад него се нареди съотборникът му Нико Розберг. Пилотите на Мерцедес бяха на около 0,6 сек. пред третия Райконен, като разликата помежду им бе едва 0,020 сек. Колегата на Райконен в екипа на Ферари, Себастиян Фетел пък се оплака от проблем с MGU-H и се прибра в бокса без да запише време.

Ботас, Малдонадо и Грожан попълваха местата в топ шест след първите опити, а Хамилтън и Розберг продължаваха борбата помежду си. И двамата успяха да подобрят времената си, но този път германецът поведе с 0,002 сек пред съотборника си. И двамата караха с меките гуми, за да спестят комплекти от супер софт за решителната трета част. Времената им бяха достатъчно добри, за да си позволят да не излизат в края на първата част.

От Ферари решиха да изкарат Фетел на пистата с по-меките гуми, за да не рискуват отпадане още в първата част, което свидетелстваше, че проблемите явно не са напълно решени. Още в началото на бързата си обиколка той се оплака, че няма достатъчно мощност. Той записа 16-о време, но му оставаше възможност за още една бърза обиколка, за разлика от Фелипе Маса, който също не успя да подобри времето си и отпадна заедно с незаписалия време Дженсън Бътън, чийто проблеми от третата тренировка явно бяха доста сериозни и пилотите на Мейнър Маруся, Роберто Мери и Уил Стивънс. Фетел също не успя да се пребори с резултата на Фернандо Алонсо и стана последният отпаднал в първата част.

Райконен поведе след първите излизания от бокса пред Грожан, Перес и Хюлкенберг. Пилотите на Мерцедес не бързаха да излизат и се появиха на пистата десетина минути преди края на втората част. Хамилтън поведе, но с едва 0,012 сек пред съотборника си. Двамата решиха, да не излизат отново на пистата, за да спестят гуми.

Според очакванията пилотите на Торо Росо и Заубер, както и Фернандо Алонсо оставаха в зоната на изпадащите, но до края оставаше по още едно излизане. То не промени обаче картината. Сайнц и Верстапен заеха 11-о и 12-о място, следвани от Ериксон, Алонсо и Насър.

Така в последната част за победата в квалификацията останаха да се борят пилотите на Мерцедес, Форс Индия, Лотус и Ред Бул, допълнени от Райконен и Ботас.

Райконен и Хюлкенберг бяха първите пилоти, появили се на пистата в решаващата трета част. Малко след тях излязоха и останалите с изключение на пилотите на Ред Бул.

Хамилтън поведе пред Розберг с 0,3 сек. и време от 1:14.393 мин. Розберг се оплака от слабо сцепление на задната ос, а от бокса му обясни че този проблем ще бъде решен със следващия комплект супер меки гуми. Райконен бе трети, следван от Ромен Грожан, Малдонадо, Ботас и Хюлкенберг. Квят и Перес заемаха осмо и девето място, а Рикиардо въобще не бе излизал на пистата.

Последните опити не донесоха разместване в челото и Хамилтън спечели своята поредна квалификация за тази година. Розберг остана втори, а Кими Райконен успя да победи Валтери Ботас и пилотите на Лотус, Ромен Грожан и Пастор Малдонадо. Седми се нареди Нико Хюлкенберг пред пилотите на Ред Бул, Данил Квят и Даниел Рикиардо. Десети остана Серхио Перес.
Активен