www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508646 пъти)

0 Членове и 11 Гости преглежда(т) тази тема.

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Chrome 43.0.2357.78 Chrome 43.0.2357.78
Re:Формула 1
« Отговор #3300 -: Юни 08, 2015, 07:48:36 am »
Люис Хамилтън спечели Гран при на Канада


Британецът Люис Хамилтън с Мерцедес спечели състезанието за Голямата награда на Канада, кръг от световния шампионат във Формула 1.

Двукратният световен шампион стартира от първа позиция за шести път този сезон и удържа лидерската позиция до края. Победата е четвърта за сезона за британеца и общо 37-а в кариерата му.

Втори остана другият пилот на Мерцедес и победител от предишните две състезания - Нико Розберг. Трети финишира Валтери Ботас (Финландия) с Уилям-Мерцедес.

Финландецът намери място на подиума за първи път през сезона след грешка на Кими Райконен с Ферари, който се завъртя на пистата и отпадна от челните места. Хамилтън проведе перфектно състезание от старта до финала, като не изпусна контрола нито за миг и финишира първи.

Така британецът увеличи аванса си на върха в генералното класиране на 17 точки пред втория Розберг. Хамилтън е начело със 151 точки, а Розберг има 134. Трети е Себастиан Фетел с Ферари, който има 108 точки.

"Обичам Монреал, обичам тази писта. Чувствам се прекрасно. Благодаря на феновете за подкрепата, свалям им шапка", каза Хамилтън, цитиран от БТА.
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3301 -: Юни 21, 2015, 07:18:15 am »


Австрия : Ред Бул ринг                                                     



Дължина   4326 м.

Обиколки   71

Състезателна дистанция  307,02 км.

Рекорд   1:12.142

Уеб сайт   http://www.projekt-spielberg.at/de/erlebnisse-mit-motor/tracks/der-red-bull-ring/?L=1

Св. тренировка 1   19.06.2015 г. 11:00 ч.

Св. тренировка 2   19.06.2015 г. 15:00 ч.

Св. тренировка 3   20.06.2015 г. 12:00 ч.

Квалификация   20.06.2015 г. 15:00 ч.

Състезание   21.06.2015 г. 15:00 ч.


                                                   по данни от projekt-spielberg.at и clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3302 -: Юни 21, 2015, 07:23:50 am »

Хамилтън на първа позиция в Австрия с грешка накрая, Нико също сбърка



Люис Хамилтън спечели първата позиция за утрешната Гран при на Австрия, като отново изпревари съотборника си в Мерцедес Нико Розберг. Куриозно и двамата направиха грешки в последните си решителни обиколки, като шефът на борда на директорите в тима Ники Лауда обясни всичко с много трудните условия на пистата. Трети остана Себастиян Фетел с Ферари, а зад него се подреди Фелипе Маса с Уилямс.

Пистата изсъхваше в началото на квалификацията от последния дъжд. Температурата на асфалта бе 22 градуса.  Шансът да завали се оценяваше на 30%. Преди  борбата да започне бе ясно, че отново редът утре ще се определи не само от резултати днес, но и от наказанията на пилоти, като тези на Макларън и Ред Бул. В колата на Дани Квят бе монтиран петия двигател преди квалификацията.

Пилотите започнаха с интермедии, но се очакваше още преди края на първата част да могат да се ползват и гуми за сух асфалт. Квят  обясни по радиото, че на завоите още е доста мокро. Заради спецификата на пистата тук разликата между софт и супер софт е сравнително по-малка, около 0,7 сек.. Наистина след само 5 минути пилотите започнаха да слагат сухи гуми, като повечето състезатели заложиха направо супер софт, включително  Мерцедес, докато в Уилямс поставиха софт и спряха още веднъж за супер софт!

В последната тренировка нито един от фаворитите не успя да направи симулация със супер софт. При положение, че утре се очаква само един стоп и сухо състезание,  нямаше притеснения в използването на гумите.

Хамилтън, който отново имаше сякаш повече проблеми в тренировките хвана условията и поведе. Нико направи две излизания на първия завой. Фетел използва два чифта супер софт и резултатът му се очакваше с огромен интерес след отличната скорост в един тур от началото на уикенда. Себастиян поведе, но Розберг бе още по-бърз като загря гумите си. Всички обаче ставаха все по-бързи с изсъхването на пистата и загряването на гумите. Времената на фаворитите бяха подобрени от Сайнц, Грожан и Маса. Розберг все пак отново бе най-бърз в следващия си тур и остана начело в Q1. Люис Хамилътън този път изпусна първия завой и остана 13-ти в първата част.

Голямата сензация в тази част обаче бе отпадането на Кими Райконен, който остана 18-ти и отпадна от битката заедно с Перес, Бътън и пилотите на Маруся-Мейнър - Мери и Стивънс.

От Ферари обясниха, че е имал гориво и потенциал, но не е събрал топ секторите в една обиколка. Перес пък обясни, че е останал дълго зад Алонсо. Самият Кими каза, че не знае какво е станало.

Във втората част асфалтът бе с температура 24 градуса, вятърът малко по-слаб. Розберг отново бе най-бърз пред Квят и Хамилтън, но Фетел изчака максимално преди да направи тур в тази фаза. Хамилтън сложи още един комплект супер софт, за който бе предупреден, че са гумите за състезанието!

Нико също направи още една серия и бе още по-бърз, а Люис остана втори на 0,428 сек.! Фетел спокойно записа трето време и си осигури място във финалната фаза заедно с Ботас, Хюлкенберг, Верстапен, Насър, Маса, Грожан и Квят. За малко отпадна Малдонадо с втория Лотус, следван от Ериксон, Сайнц, Рикиардо и Алонсо.

В решителната заключителна част Нико бе по-бърз от Люис в първите обиколки, но бе с 0,2 сек. по-бавен от топ тура си в Q2. Люис отново загуби доста време във втория сектор. Но и двамата направиха по още една бърза обиколка със същите гуми и картината се промени. Люис бе по-бърз от Нико. И двамата подобриха значително времената си, но този път Люис бе с 0,2 сек. по-бърз. Предстоеше още по един опит с нови супер софт този път с една бърза обиколка. В нея и двамата направиха обаче грешки. Нико започна отлично в първия сектор и след това бе с най-доброто време във втория, но изпусна последния завой и всичко приключи, докато Люис изпусна пистата минута по-рано и така нещата приключиха – първа позиция за Люис, втора за Нико.

Себастиян Фетел зае третата позиция като зад него остана първият Уилямс с Фелипе Маса. Следваше Нико Хюлкенберг, който изпревари Валтери Ботас, Верстапен, Квят, Насър и Грожан, който имаше проблеми със системата brake by wire.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3303 -: Юни 21, 2015, 07:26:16 am »

Стартовата решетка за Гран при на Австрия

1    Люис Хамилтън    Мерцедес    
2    Нико Розберг    Мерцедес    
3    Себастиан Фетел    Ферари    
4    Фелипе Маса    Уилямс    
5    Нико Хюлкенберг    Форс Индия    
6    Валтери Ботас    Уилямс    
7    Макс Верстапен    Торо Росо    
8    Фелипе Наср    Заубер    
9    Ромейн Грожан    Лотус    
10    Пастор Малдонадо    Лотус    
11    Маркус Ериксон    Заубер    
12    Карлос Сайнц    Торо Росо    
13    Серхио Перес    Форс Индия    
14    Кими Райконен    Ферари    
15    Данил Квят    Ред Бул    +10 позиции
16    Роберто Мери    Маруся    
17    Уил Стивънс    Маруся    
18    Даниел Рикиардо    Ред Бул    +10 позиции
19    Фернандо Алонсо    Макларън    +25 позиции
20    Дженсън Бътън    Макларън    +25 позиции

                                                                                               по данни от clubs1.bg
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 49.0.2623.87 Chrome 49.0.2623.87
Re:Формула 1
« Отговор #3304 -: Март 19, 2016, 09:28:02 am »
Хамилтън на полпозишън за Гран при на Австралия


Люис Хамилтън спечели първата позиция на стартовата решетка за Гран при на Австралия, първи кръг от световния шампионат на Формула 1 за 2016 г. На първа редица до него ще е съотборникът му Нико Розберг.

Мерцедес обаче взе първа редица на грида в квалификация, която за пръв път се проведе в нов формат и битката за полпозишъна приключи, без изобщо да стигне до очаквания в последната минута дуел.

Часовете преди квалификацията бяха изкарани в преговаряне на новите правила за квалификацията и въпроси какво би могло да се случи в определени ситуации. Надеждите бяха за битка между Мерцедес и Ферари, разликата между които в последната свободна тренировка бе малко над 2 десети от секундата (0,228 между най-бързия в сесията Люис Хамилтън и класиралият се трети Себастиан Фетел.

На изхода от питлейна се образува опашка от коли преди началото на Q1. Първият сегмент от квалификацията е 16 минути, след 7 минути отпада най-бавният пилот, после отпада по един на всеки 90 секунди.

Гуми суперсофт бе изборът на отборите за първата част от квалификацията. Времената заваляха три минути след старта на Q1, като Хамилтън оглави подреждането с 1:26.635 мин, следван от Кими Райконен, Макс Верстапен, нико Розберг (след грешка и стъпване на тревата), Себастиан Фетел, Карлос Сайнц, Валтери Ботас, Фелипе Маса, Серхио Перес, Даниел Рикиардо и т.н. След това Кими изпревари Хамилтън с 0,056 сек по-добро време, но световният шампион си върна първата позиция с 1,228 сек по-бързо постижение.

Първият елиминиран пилот в Q1 бе Паскал Верлайн (Мейнър). Бързите обиколки продължаваха, Фернандо Алонсо излезе на втора позиция – на 1,186 сек от Хамилтън.

Следващият отпаднал бе Рио Харианто, който вероятно ще стартира последен заради наказанието си, наложено за удара му в Грожан в третата свободна сесия. После участието си приключи и Естебан Гутиерес, а след това отпадна и френският му съотборник в Хаас, като от екипа коментираха, че Грожан е бил в добър тур, но не е успял да го завърши.

Първата изненада за Q1 бе елиминирането на Данил Квят (Ред Бул). Във финалните минути на първия квалификационен сегмент битка за преминаване в Q2 водеха пилотите на Рено и Маркус Ериксон, чийто съекипник в Заубер Фелипе Насър вече бе вън от борбата. Шведът не можа да се пребори с Кевин Магнусен и Джонатан Палмър.

В Q2 (15 минути, елиминациите стартират след шестата минута и след това са отново на всеки 90 секунди) всички отново започнаха веднага серии с бързи обиколки, отново със суперсофт. Хамилтън пак излезе пръв, следван от Розберг (+0,191), Маса (+1,039), Перес (+1,168), Фетел (+1,199), Верстапен (+1,224) и т.н.

Магнусен пръв отпадна в Q2 след битка с Джолион Палмър и Дженсън Бътън (Макларън), които го последваха в рамките на три минути след това. После Алонсо приключи с участието си в квалификацията, както и Валтери Ботас (Уилямс). Нито един от пилотите и на Форс Индия не стигна до финалния квалификационен сегмент.

За решителните последни минути борба за разпределение местата на първите четири редици останаха пилотите на Мерцедес, Ферари, Торо Росо, Даниел Рикиардо и Фелипе Маса.

След първите бързи обиколки редът бе Хамилтън (1:24.133, 1:23.837), Фетел (+0,542), Райконен (+0,9), Розберг (+1,127), Верстапен (+1,301), Маса (1,325), Сайнц (+1,449), Рикиардо (+1,456).

Първият елиминиран бе австралийският пилот на Ред Бул. 90 секунди по-късно бе последван от Сайнц, който така или иначе се бе прибрал в бокса. Маса, Верстапен, Фетел и Райконен направо слязоха от колите си. Розберг излезе за бърз тур, оставайки на 0,360 сек от съотборника си и квалификацията на практика приключи близо 4 минути преди изтичане на времето. Камерите бяха заети да показват как на питуола на Мерцедес се поздравяват.


Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 49.0.2623.87 Chrome 49.0.2623.87
Re:Формула 1
« Отговор #3305 -: Март 20, 2016, 11:54:24 am »
Розберг спечели Гран при на Австралия


Нико Розберг спечели Гран при на Австралия първи кръг от световния шампионат на Формула 1 за 2016 г. Победата за Мерцедес бе двойна, след като Люис Хамилтън финишира втори. Себастиан Фетел (Ферари) остана трети.

Времето над Албърт парк най-после бе прекрасно – слънчево и сухо. Валтери Ботас получи само предупреждение след разследване на стюардите заради пропуска на тима му Уилямс да изпрати списък с част от настройките на колата му, но пък отиде 5 места назад на грида след смяна на скоростна кутия. Съвсем в последния момент бе направена и още една промяна в новите изисквания за комуникацията между пилот и екипа му по радиото: бяха разрешени съобщения, касаещи стратегията (както тази на съответния състезател, така и на съперниците).
Първите 8 пилоти на грида стартираха надпреварата с използван суперсофт. Нов суперсофт бяха сложили Алонсо, Палмър, Магнусен, Насър, Ериксон, Верлайн Харианто. Перес, Хюлкенберг, Квят, Бътън, Ботас, Грожан и Гутиерес бяха с нов софт. Данил Квят спря малко преди да стигне позицията си на грида след загряващата обиколка. Рейс контролът реши да бъде направен още един инсталационен тур, докато Ред Бул-ът бъде прибран. Руснакът направо слезе от колата и се прибра. Втората стартова процедура премина нормално и след загасването на светофарите Себастиан Фетел направи невероятен старт и се измъкна начело. Нико Розберг опита да се бори с него, но бе изпреварен и от Кими Райконен. Люис Хамилтън се забави и отиде чак шести, зад Макс Верстапен и Фелипе Маса. Кевин Магнусен се обади по радиото, че има спукана гума и влезе за смяна.
В 4-ата обиколка Хамилтън изпревари Маса и зае петата позиция. Розберг записа най-бърз тур, приближавайки Райконен на около 0,7 сек, докато съотборникът му настигна Верстапен на половин секунда. Карлос Сайнц направи питстоп в 8-ата обиколка, като сложи софт, а Рикиардо изпревари Маса и излезе шести за огромно удоволствие на публиката на трасето. "Не мога да го изпреваря”, каза Люис по радиото, движейки се зад Верстапен. От Мерцедес му казаха, че могат да удължат стинта.
Първата серия боксове започна в 11-и тур. През бокса преминаха Насър и Маса. Розберг сложи софт, докато Фетел – суперсофт. Пилотът на Ферари излезе пред съперника от Мерцедес (на съответно трета и четвърта позиция). Кими настояваше да влезе в бокса, тъй като предните му гуми се износиха. В 15-ата обиколка финландецът сложи суперсофт, аХамилтън – медиум. В 16-ия тур кола за сигурност излезе на пистата след тежка катастрофа. Фернандо Алонсо закачи Хаас-а на Естебан Гутиерес при опит да го изпревари, закачи задна лява гума и излетя във въздуха. Макларън-ът му почти го захлупи до предпазната стена от гуми. За щастие и двамата пилоти слязоха невредими от болидите. По пистата имаше толкова отломки, че сейфти карът прибра колоната в питлейна. Надпреварата бе спряна в 19-ата обиколка.
Фетел остана със суперсофт, докато Розберг сложи медиум. Пилотът на Ферари веднага избяга на 1,5 сек пред съперника си от Мерцедес. Райконен отпадна малко след рестарта на надпреварата (колата му почти се подпали в питлейна), а авансът на съотборника му пред Нико Розберг стана 3,3 сек в следващите обиколки. Маркус Ериксон бе наказан с преминаване през питлейна заради нарушение на екипа му – работа по колата след сигнал за оттегляне на механиците от стартовата решетка.
Разликата между Фетел и Розберг продължаваше да се движи между 2,9-3,3 сек. Трети, на повече от 11 сек, вървеше Рикиардо, следван от Верстапен, Сайнц, Хамилтън, Маса, Грожан, Хюлкенберг, Ботас. Най-сериозна бе битката за осма позиция между Ромен и следващите го съперници от Форс Индия и Уилямс. Люис излезе пети, след като Сайнц влезе в бокса. В следващия тур и Верстапен бе в пита, където като че ли не го очакваха и Макс загуби време. Впоследствие се развика по радиото, че е искал да влезе в бокса по-рано, но съотборникът му в Торо Росо го изпреварил. Фетел мина през бокса за смяна на гуми в 36-атат обиколка, като смени своя суперсофт със софт. Рикиардо бе със софт, всички останали пилоти на трасето – с медиум. Себастиан се забави 5,6 сек в пита заради проблем с предна лява гума.
В 43-ия тур Розберг водеше, следван от съотборника си (+9,993 сек) и Рикиардо (+11,785) – Хамилтън изпревари австралиеца в 42-ата обиколка. Пилотът на Ред Бул спря в бокса в 43-ата обиколка и сложи суперсофт. Даниел излезе пети и в 46-и тур задмина Маса, заемайки четвърта позиция. Верстапен ругаеше по радиото, че тимът му не го пуска да изпревари съотборника си: „Всички онези коли се отдалечават, а ние не ми разрешавате да задминавам, това е ш___н майтап!”
Рикиардо записваше най-бързи обиколки в тази част на състезанието. Хамилтън намали разликата до Розберг на 8,3 сек, Фетел бе на над 11 зад сънародника си от Мерцедес. Темпото на Себастиан бе с повече от секунда и половина по-добро от това на Нико и свали изоставането си на малко над 10,5 сек само за обиколка, настигайки междувременно Хамилтън.
Разгорещената битка между пилотите на Торо Росо доведе до удар между тях, Верстапен се завъртя и съобщи след това, че има повреди по предното крило.
Фетел сбърка тур преди края и изостана от Хамилтън, докато Розберг пресече финала. Себастиан се извини на тима си по радиото. Четвърти завърши Рикиардо, следван от Маса и спечелилият точки за Хаас в дебюта на тима Грожан. Позициите от седма до десета заеха Хюлкенберг, Сайнц и Верстапен.

Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 49.0.2623.112 Chrome 49.0.2623.112
Re:Формула 1
« Отговор #3306 -: Април 16, 2016, 02:51:21 pm »
Розберг на полпозишън за Гран при на Китай,
Хамилтън отпадна в Q1 заради повреда


Нико Розберг (Мерцедес) спечели полпозишъна за Гран при на Китай, докато съотборникът му Люис Хамилтън отпадна още в Q1 заради повреда на задвижващата система. До немския пилот на първа редица ще застане Даниел Рикиардо (Ред Бул). Състезателите на Ферари Кими Райконен и Себастиан Фетел се класираха трети и четвърти.

Дъждът спря около 45 минути преди началото на официалната тренировка за разпределение местата на грида. Пистата изсъхна сравнително бързо, но на места все още имаше локви. Слънцето опитваше да пробие облаците, шансът за нов дъжд бе около 30%. Температурата на въздуха бе 23 градуса, на пистата - 24 градуса.



Квалификацията се върна към формата от миналия сезон след няколкоседмични разправии относно неуспешния последен вариант.

В Q1 пилотите тръгнаха с интермедии, тъй като на пистата все още имаше мокри участъци. Рио Харианто сложи суперсофт, както и съотборникът му Паскал Верлайн, който обаче изтърва колата и се удари в бариерата на старт-финалната права. Сесията бе спряна, докато болидът му бъде прибран. Маршалите след това опитаха да подсушат с различни средства локвите по правата.


Сесията най-после бе подновена след близо 20 минути. Дженсън Бътън излезе направо със суперсофт, както и Кевин Магнусен. Естебан Гутиерес пръв записа време – 1:40.262, което бързо бе подобрено от Бътън, Фернандо Алонсо, Ромен Грожан, Джолион Палмър. В Мерцедес продължаваха да работят по болида на Хамилтън. Дженсън се обади по радиото, че на входа на питлейна има паркиран автомобил. Около колата освен това се бяха събрали няколко маршали.

5 минути преди финала на Q1 само 10 пилоти бяха записали време. Хамилтън излезе на трасето, като се смяташе, че вероятно няма да разполага с пълната мощност на задвижващата си система заради проблем с ERS-а. Английският пилот на Мерцедес направи само една обиколка и се прибра в бокса.

В края на Q1 отпадналите бяха Хамилтън (без време), Харианто, Палмър, Гутиерес и Магнусен, Фетел бе с най-добро време в първия квалификационен сегмент.Розберг оглави класирането в Q2 с 1:36.240 мин (софт). Класиралите се за Q3 10 пилоти стартират в надпреварата с комплекта гуми, с който са дали най-доброто си постижение във втория квалификационен сегмент и се очаква суперсофт да издържат броени обиколки в началото на състезанието. Райконен и Фетел изпревариха Нико, малко след което предна лява гума от Форс Индия-та на Нико Хюлкенберг се откачи и излетя! Квалификацията бе спряна за втори път, а немският пилот успя да се изтегли встрани от пистата. Стюардите обявиха, че ще разследват инцидента след края на сесията.

Рейс контролът не поднови Q2 и елиминирани бяха Фелипе Маса, Фернандо Алонсо (който изрази емоционално разочарованието си по радиото), Бътън, Грожан, Ериксон и Насър.

Серхио Перес пръв започна бърза обиколка в Q3 и записа 1:37.958. Розберг свали 1,847 сек от това постижение. Райконен на свой ред оглави подреждането с 1:35.972. Трети бе Рикиардо, следван от Квят, Сайнц, Ботас, Верстапен и Перес. Фетел не бе направил бърз тур, а последният класирал се в топ 10 бе Хюлкенберг, който нямаше как да излезе.

Фетел излезе на трасето в последните минути на финалния квалификационен сегмент, когато останалите пилоти започнаха решителните си опити за по-добро класиране на грида. Розберг подобри времето на Райконен с 0,50 сек, Рикиардо излезе втори. Фетел даде четвърто постижение, съотборникът му този път не можа да прескочи съперника от Мерцедес.


Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Chrome 47.0.2526.83 Chrome 47.0.2526.83
Re:Формула 1
« Отговор #3307 -: Април 18, 2016, 07:07:53 am »
Нико Розберг спечели хаотичната Гран при на Китай


Нико Розберг (Мерцедес) спечели хаотичната Гран при на Китай. Това бе трети пореден успех за него през сезон 2016 г. във Формула 1. На подиума се качиха още Себастиан Фетел (Ферари) - втори - и Данил Квят (Ред Бул).

Времето се бе оправило напълно преди надпреварата и бе слънчево, с температури 20 градуса на въздуха и 30 на пистата. От Пирели припомниха, че това влияе на поведението на гумите и съответно на стратегиите. Нико Розберг бе със софт (както и Хамилтън на последната позиция на грида), следващите го осем пилоти на грида – със суперсофт.

На старта Рикиардо потегли чудесно и изпревари Розберг. Зад тях двете Ферари-та се удариха в хаоса на първия завой. „Блъснах се, нямаше как да избегна Ред Бул-а, който влезе от вътрешната страна като луд човек. Ударих Кими и мисля, че повредих носа си”, обади се Фетел по радиото. Райконен излетя настрани, прибра се в бокса за смяна на нос.

В дъното на колоната Хамилтън също бе със счупено предно крило (след удар в Заубер при опит да избегне отломки на трасето) и мина през пита.

В третия тур Рикиардо спука задна лява гума и влезе в пита, Розберг поведе. В петия излезе кола за сигурност, за да могат маршалите да съберат отломките от ударите в първите обиколки. Хамилтън съобщи по радиото, че колата му като че ли не върви както трябва. „Имаме план, няма нищо нередно – всичко е част от плана”, гласеше отговорът от питуола. Той направи още един пит и смени суперсофта със софт, като всъщност бе озадачен от това.

Почти всички се възползваха от сейфти кара, за да спрат в бокса – с изключение на Розберг, Палмър и Харианто. Колата за сигурност се прибра в осмата обиколка и редът бе Розберг, Маса, Алонсо, Квят, Верлайн, Гутиерес, Перес, Ботас и т.н. Данил (от когото Фетел пак се оплака по радиото и нарече маневрата му след старта „самоубийствена”) задмина Алонсо, докато в дъното на колоната Хамилтън и Райконен започнаха да си пробиват път напред.

До 14-ия тур Хамилтън вече бе на 12-а позиция. Съотборникът му водеше, Квят задмина Маса и излезе втори. Алонсо вървеше четвърти, следван от Фетел, Перес, Ботас, Бътън, Сайнц, Рикиардо и Верлайн. Себастиан изпревари и Фернандо, а в 15-ата обиколка от крилото на Ферари-то му отлетяха елементи на излизане на старт-финалната права. Този път обаче не излезе кола за сигурност.

Фетел бе в бокса в 18-ия тур, сложи софт. Съотборникът му бе с медиум, който взе малко по-рано. Авансът на Розберг пред Квят бе 12,6 сек, Маса бе на близо 8 зад руския пилот на Ред Бул, който на свой ред мина през пита в 20-ата обиколка, докато на трасето Фетел записа най-бързия тур в надпреварата до момента. Маса също направи бокс. Стюардите съобщиха, че разследват Хюлкенберг за твърде ниска скорост в питлейна и Перес – за опасно излизане от бокса.

Розберг спря в бокса (софт) и излезе начело без проблеми в 23-ия тур. Хюлкенберг бе наказан с 5 секунди за бавното управление в питлейна, докато битките по пистата продължаваха с пълна силна. Ботас, Перес и Бътън водеха сериозна борба за шеста позиция, финландецът надделя, пилотите на Форс Индия и Макларън минаха през бокса малко след това. В средата на състезателната дистанция Розберг водеше пред Квят, Фетел и Маса.

Хамилтън направи поредното си спиране в бокса – пето за надпреварата – в 31-ата обиколка и сложи медиум. Маса взе същите гуми тур по-късно. В 34-ия преднината на Розберг спрямо Квят вече бе 27,4 сек, а излетяло вероятно от трибуните парче найлон се закачи за предното крило на Фетел. Малко след това Себастиан мина през бокса (софт). Розберг сложи медиум, докато на пистата Фетел задмина Квят за третата позиция. Нико излезе спокойно пръв, немският пилот на Ферари стана втори при влизането на Рикиардо в пита. Разликата помежду им бе почти 27 секунди.

Ботас загуби две позиции, след като бе последователно изпреварен от Хамилтън и Рикиардо, които вече гонеха четвъртия – Маса. Верстапен записа най-бърз тур в състезанието.

В 43-ата обиколка Рикиардо изпревари Хамилтън от вътрешната страна на шести завой и след това Маса в 14-и, излизайки на четвърта позиция в рамките на един тур. Съекипникът му Квят обаче бе със сериозен аванс пред него – на почти 16 секунди. Маса се защитаваше от Хамилтън, който бе задминат от Райконен. Кими бързо излезе и пред Фелипе, заемайки пето място в колоната. Верстапен задмина Ботас в предпоследната обиколка и излезе осми.

Розберг необезпокояван пресече финала и взе трети пореден успех за сезон. Фетел видя втори карирания флаг и се извини по радиото на отбора си, добавяйки, че не е блъснал нарочно Кими, а просто е опитал да избегне „торпедото” Квят, който премина старт-финала малко след него. Рикиардо се класира четвърти, следван от Райконен, Маса и тръгналият от последна позиция на грида Хамилтън. Местата в топ 10 допълниха Верстапен, Сайнц и Ботас.


Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 49.0.2623.112 Chrome 49.0.2623.112
Re:Формула 1
« Отговор #3308 -: Април 30, 2016, 07:32:52 pm »
Розберг на първа позиция в Русия,
технически проблем спря Хамилтън


Нико Розберг с Мерцедес ще стартира от първа позиция в Гран при на Русия на пистата в Сочи. Германецът остави зад себе си Себастиан Фетел с Ферари, Валтери Ботас с Уилямс и Кими Райконен с Ферари. Заради наказание от 5 места в решетката обаче Фетел ще стартира 7-и. Така 2-и ще потегли Ботас, пред Райконен, Маса с Уилямс, Рикиардо с Ред Бул и Перес с Форс Индия.

В същото време другият пилот на Мерцедес Люис Хамилтън бе споходен от технически проблем в задвижващата система и не успя да участва в 3-ата част на квалификацията. Това му отреди 10-а позиция, а е възможно шампионът да бъде пратен да стартира и по-назад, тъй като може да се наложи моторът да бъде сменен, а освен това той може да бъде разследван от стюардите на ФИА заради това, че не е спазил иструкциите на състезателния директор при връщането си на пистата след излизане от нея на завой 2.

В първата част на квалификацията нямаше изненади. Отпаднаха двамата пилоти на Рено (Магнусен и Палмър), Заубер (Насър и Ериксон) и Мейнър (Верлайн и Харианто). Най-бърз бе Хамилтън пред Розберг и Фетел, като изоставането на пилота на Ферари спрямо лидера бе половин секунда. Люис обаче ще бъде разследван от стюардите на ФИА, след като се оказа, че при напускането си на пистата на завой 2 не е следвал инструкциите на състезателния директор за това как трябва да се върне на трасето.



Във втората част Розберг бе най-бърз, като слезе до внушителните 1:35.337 мин. Докато Хамилтън бе на 0.483 сек., а Фетел и Райконен на повече от 1 секунда. От квалификацията отпаднаха Сайнц, Бътън, Хюлкенберг, Алонсо, Грожан и Гутиерес. Пилотът на Форс Индия каза по радиото към бокса, че не е можело да постигне по-добър резултат с техниката, с която разполага. В същото време обаче неговият съотборник Серхио Перес постигна с половин секунда по-добро време и се класира за Q3. Преди нейното начало обаче колата на Хамилтън бе разглобена заради повреда в задвижващата система, която според екипа на Мерцедес е била подобна на тази, която британецът получи в предишния кръг в Китай. Така британецът не можа да участва в 3-ия сегмент.

В отсъствието на Хамилтън, Розберг нямаше проблеми да вземе първата стартова позиция. Той изпревари с 0.7 сек Фетел и с повече от секунда Ботас и Райконен.


Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 50.0.2661.94 Chrome 50.0.2661.94
Re:Формула 1
« Отговор #3309 -: Май 01, 2016, 10:04:09 pm »
Розберг спечели и в Сочи, Хамилтън стигна до второто място

Нико Розберг с Мерцедес записа 4-ата си поредна победа от началото на сезона, след като спечели убедително Гран при на Русия в Сочи. Пилотът на Мерцедес потегли от първа позиция и след като се опази от мелето в първите три завоя, нямаше проблеми до финала и увеличи преднината си в генералното класиране на 43 точки пред съотборника си Люис Хамилтън.

Британецът се нареди 2-и и може да бъде доволен от класирането си с оглед на това, че стартира 10-и и се размина невредим и без наказание след инцидентите в първите няколко завоя. Местата на подиума допълни Кими Райконен с Ферари, следван от пилотите на Уилямс – Ботас и Маса. Другият пилот на Скудерията Себастиан Фетел отпадна след катастрофа в началото.

На старта поведе Розберг, а при спирането за първия завой Райконен изпревари Ботас и излезе 2-и. По-назад няколко пилоти пресякоха първия шикан напряко, сред които и Хамилтън.

Фетел обаче се заби в предпазната стена на завой 3, след като бе ударен 2 пъти отзад от Дани Квят, който спря твърде късно за завой 1. Пилотът на Ферари получи повреди по колата и след като бе ударен още веднъж от Квят, не успя да я задържи в завой 3. От състезанието отпаднаха още Хюлкенберг и Харианто . Дани Квят мина през бокса за смяна на предно крило. Рикиардо постави гумите медиум с идеята да изкара до финала без смяна. Същото стори и Гутиерес. След инцидента Фетел беше бесен по радиото и на няколко пъти отправи обидни думи към пилота, който го удари, без още да знае, че това е Квят, с който имаше разправия в предишния кръг в Китай.

След случилото се логично на трасето излезе кола за сигурност. В класирането водеше Ботас, пред Райконен, Ботас, Маса, Хамилтън и Верстапен. При рестарта в 4-ата обиколка Ботас изпревари Райконен, а Хамилтън мина пред Маса. Бързо Розберг се откъсна напред на 3 сек пред Ботас.

В 7-ия тур Хамилтън се възползва от малка грешка на Райконен и успя да изскочи пред него. За инцидента с Фетел, Квят получи наказание от 10 секунди престой в бокса. За мелето на старта санкция получи и Гутиерес, но само преминаваме през пита. Отпред Розберг дръпна на 13 сек пред Ботас след 16 тура. В 17-ата обиколка Ботас влезе в бокса за смяна на гуми, поставяйки софт. В следващия тур и Хамилтън мина през бокса, но излезе малко зад Валтери. След него това стори и Маса, а Люис не чака дълго и предприе атака срещу Ботас и го изпревари.

В същото време Райконен остана по-дълго на трасето и след смяната на гуми в 21-ата обиколка се върна на пистата зад Хамилтън, но пред Ботас. Розберг направи спокойно своя стоп и се върна начело. Временно на 2-а позиция бе Макс Верстапен с Торо Росо, без да е спирал в бокса. Това той стори в 23-ия тур и се върна 7-и, зад Маса (5-и) и Перес (6-и). Отпред Нико имаше комфортен аванс от 13 сек пред Хамилтън, 17 сек пред Райконен и 20 пред Ботас. Осми излезе Алонсо, който се справи с Ериксон. Междувременно Сайнц също получи наказание за инцидента в първия завой.

Стратегията на Рикиардо не проработи и след като започна да губи позиции, той влезе в бокса за втори път и сложи софт. Алонсо се движеше много добре и излезе 7-и след бокса на Перес. Междувременно Хамилтън намали преднината на Розберг на 8 сек, но причината за това бе, че Нико трябваше да изпреварва изостанали с обиколка коли. 20 тура преди края Верстапен отпадна след повреда в двигателя и това позволи на Алонсо да излезе 6-и. Розберг пък възвърна предимството си от над 10 сек пред Хамилтън, който трябваше да пази колата, след като налягането на водата в болида му започна да се покачва.

Само 6 тура преди финала Маса влезе в бокса за втори път, но той имаше огромна преднина спрямо Алонсо и той спокойно се върна 5-и. Бътън успя да грабне последната точка, след като изпревари в битка за 10-ата позиция Сайнц. До края промени не се случиха и Розберг записа 7-ата си поредна победа във Формула 1. Магнусен със седмото си място донесе първи точки на Рено за сезона.


Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 50.0.2661.102 Chrome 50.0.2661.102
Re:Формула 1
« Отговор #3310 -: Май 14, 2016, 04:44:06 pm »
Хамилтън на полпозишън в Испания


Люис Хамилтън с Мерцедес беше най-бърз в квалификацията за Гран при на Испания и ще стартира от първа позиция в утрешното състезание на пистата Каталуня, 5-и кръг от шампионата във Ф1. Пилотът на Мерцедес изпревари с 0.280 сек съотборника си и лидер в шампионата Нико Розберг. От втора редица ще потеглят пилотите на Ред Бул – Даниел Рикиардо и Макс Верстапен, които успяха да изпреварят тези на Ферари – Кими Райконен и Себастиан Фетел. Валтери Ботас с Уилямс остана 7-и, докато съекипникът му Маса ще потегли едва 18-и, след като не успя да запише чиста обиколка в Q1.

След първата част на сесията отпаднаха Верлайн и Харинато от Мейнър, Ериксон и Насър от Заубер, Палмър от Рено и изненадата Маса с Уилямс. Бразилецът изостана с 1.9 сек от първия, докато Ботас бе доста по-напред – 7-и. Розберг бе най-бърз, като изпревари Хамилтън с 0.2 сек. Трети се нареди Макс Верстапен, който бе на половин секунда от Нико и на 2 десети пред съотборника си Рикиардо (4-и). Райконен и Фетел бяха 5-и и 6-и, но без да натискат много.

Във втората Хамилтън постигна изключително време от 1:22.159 мин, от което Розберг изостана с цели 0.6 сек. Зад тях Верстапен бе с половин секунда пред Рикиардо (5-и). Райконен направи две грешки в бързия си тур и се прибра в бокса. Веднага след него Фетел записа бърза обиколка, но бе 4-и, на цели 1.5 сек. от Люис. При втория си опит Ледения измести Себ от 4-ата позиция. От квалификацията след края на 2-ата част отпаднаха Гутиерес и Грожан от Хаас, Магнусен, Квят, Бътън и Хюлкенберг. Алонсо с другия Макларън успя да заеме последното 10-о място даващо право на участатие в 3-ата част. Така за първи път този сезон пило на Макларън достигна Q3.

В последната част Хамилтън допусна сериозна грешка в първи си тур при спирането за завой 10. Това му костваше близо секунда. От това се възползва Нико, който поведе с 1:22.475 мин. След него се нареди Верстапен, който  бе на 0.7 сек от водача. Райконен също сбърка в бързата си обиколка, а Фетел бе на 1.6 сек от Розберг.В последния си опит обаче Хамилтън направи перфектен тур и с 1:22.000 взе 3-ия си полпозишън за сезона. Розберг изостана на почти 0.3 сек, а Рикиардо с единствения си опит в Q3 постигна 3-о време. Верстапен остана 4-и, следван от Райконен и Фетел, които изостанаха на повече от секунда.


Активен

rrrrr3

  • SuperUploader
  • Карма: +42/-21
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Февруари 06, 2014, 07:08:20 pm
  • Публикации: 922
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 50.0.2661.102 Chrome 50.0.2661.102
Re:Формула 1
« Отговор #3311 -: Май 14, 2016, 05:30:10 pm »
А самота тренировка може да я зяпате като я изтеглите от тук

Formula 1 - F1 Grand of Spain - Qualifying (14.05.2016)
Активен
Ако си мислиш, че като хитруваш изглеждаш по-интелигентен ...... значи малко са те били навремето!!!

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 50.0.2661.102 Chrome 50.0.2661.102
Re:Формула 1
« Отговор #3312 -: Май 15, 2016, 05:40:48 pm »
Макс Верстапен е най-младият победител в историята на Формула 1


Само на 18 години и 8 месеца Макс Верстапен стана най-младият победител в историята на Формула 1. Холандецът спечели изпълнената с много драма и битка Гран при на Испания в едва първото си състезание за тима на Ред Бул. Той стартира от 4-а позиция, но се възползва максимално от инцидента между Розберг и Хамилтън в първия завой и от избора на стратегия с 3 спирания в бокса на Фетел и Рикиардо, срещу 2 за Макс и Кими. Верстапен издържа и на атаките на Райконен в края. Докато Себастиан успя да задържи зад себе си Рикиардо, който спука гума в предпоследната обиколка и остана 4-и. Челната шестица допълниха Валтери Ботас с Уилямс и Карлос Сайнц с Торо Росо.

На старта Розберг потегли по-добре и с по-късно спиране от външната страна на първия завой мина пред Хамилтън. Британецът обаче излезе по-добре от завой 3 и веднага опита контраатака в завой 4 от вътрешната страна. Нико обаче покри вътрешната линия и съотборникът му излезе в тревата. Шампионът загуби контрол над колата и се завъртя, отнасяйки и Розберг със себе си в зоната за сигурност. Така начело излезе Рикиардо, следван от Верстапен и сензационно потеглилия Карлос Сайнц, който успя да изпревари двете коли на Ферари. Фетел бе 4-и, а Кими 5-и. Шести се нареди Ботас, пред Перес, Бътън и Алонсо.

Заради инцидента на трасето излезе кола за сигурност. Надпреварата бе подновена в 4-ата обиколка. В 8-ия тур Фетел излезе 3-и, изпреварвайки Сайнц. На следващата обиколка и Райконен се опита да мине пред испанеца, който обаче не му позволи да мине отвън на първия завой. В следващия тур обаче маневрата бе успешна и Кими стана 4-и.

Отпред Рикиардо водеше с 1.5 сек пред Верстапен и с 5 сек пред Фетел. В 12-ия тур Даниел спря за първи път в бокса и постави гумите медиум. В следващата обиколка и Макс спря при механиците си, които също поставиха средно меките гуми върху болида му. Райконен направи своята смяна и сложи медиум, докато Фетел остана повече време на пистата. Себ спря чак в 16-ия тур и се върна 3-и зад Верстапен. По-късния му стоп даде подов да се смята, че германецът може и да направи състезанието само с 2 питстопа. При смените Ботас излезе на 5-а позиция, измествайки Верстапен на 6-а. В 22-ата обиколка Хюлкенберг отпадна заради повреда.

В 29-ата обиколка Рикиардо влезе за втори път в бокса и сложи софт. В следващата и Фетел спря и постави меки гуми. Верстапен и Райконен обаче останаха на пистата. Водейки в състезанието, холандецът стана най-младият пилот в историята начело на колоната – само на 18 години. В 35-ата обиколка именно Макс спря за втори път за смяна на гуми, но постави медиум в опит да завърши състезанието до финала без повече боксове. В 36-ия тур и Ледения мина през пита и също постави медиум, пак с идеята да не спира повече в пита. Така поведе Рикиардо, следван от Фетел, на 1.6 сек зад австралиеца. В 38-ата обиколка Себастиан влезе за 3-и последен път да смени гумите си, опитвайки пресичаща стартегия. Рикиардо обаче не го последва в следващата обиколка.

Той спря чак в 43-ата обиколка и сложи медиум, но излезе доста зад Фетел, на 4-а позиция. Така начело излезе отново Верстапен, пред Райконен, които обаче бяха спирали само по 2 пъти и бяха с доста по-износени гуми. Междувременно 20 обиколки преди края отпадна Алонсо, след като загуби мощност. Фетел обаче странно защо започна да изостава от водещите двама, въпреки че бе с по-нови гуми. Отзад Рикиардо започна да го настига и 7 обиколки преди края опита атака, като двамата за малко не се сблъскаха. Даниел излезе извън пистата и Фетел запази позиция. Отпред обаче Верстапен и Райконен запазиха качествата на гумите си и Макс стана най-младият победител в историята на Формула 1 – само на 18 години 8 месеца. Рикиардо, в опитите си да изпревари Фетел, явно претовари задните гуми и в поредпоследната обиколка задната лява гума се спука. Все пак той я смени и завърши 4-и.



Състезанието може да изтеглите оттук >>>   F1: Гран При на Испания 2016
« Последна редакция: Май 15, 2016, 05:46:33 pm от lord_milev »
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 50.0.2661.102 Chrome 50.0.2661.102
Re:Формула 1
« Отговор #3313 -: Май 29, 2016, 08:18:51 am »
Рикиардо с първи полпозишън в кариерата си


Даниел Рикиардо записа първи си полпозишън за сезона и първи в кариерата, след като бе най-бърз в квалификацията за Гран при на Монако, 6-и кръг от шампионата във Формула 1. Пилотът на Ред Бул успя да изпревари Нико Розберг и Люис Хамилтън от Мерцедес, докато неговият съотборник Макс Верстапен катастрофира още в първата част на квалификацията и ще стартира предпоследен - 21-и. Себастиан Фетел с Феарри остана едва 4-и бе много разочарован от класирането си. Същото важи и за другия състезател на Скудерията Кими Райконен, който бе изпреварен от Нико Хюлкенберг с Форс Индия (5-и) и се класира едва 6-и. Заради наказание за смяна на скоростна кутия обаче той ще потегли чак 11-и.

В първата част от квалификацията отпадна Макс Верстапен. Победителят от предишния кръг в Испания се заби в предпазната стена на излизането от втория шикан при басейна. Окачването на холандеца се счупи още в първата част от шикана, когато пилотът на Ред Бул закачи бариерите, след което болидът стана неуправляем и продължи направо в стената на следващата крива.



Освен Макс, след Q1 извън битката останаха още Паскал Верлайн, Рио Харианто, Джолион Палмър, Маркус Ериксон и Фелипе Насър, чийто двигател гръмна още в началото на сесията. Палмър пък излезе на пистата при червен светофар в бокса. Най-бърз в този сегмент беше Фетел, следван от Хамилтън и Розберг.

Във втората част Даниел Рикаирдо записа най-добрия си резултат с гумите суперсофт и ще стартира с тях в състезанието утре. От квалификацията отпаднаха Ботас, Гутиерес, Бътън, Маса, Грожан и Магнусен. Нико Розберг постигна първо време 1:14.034 мин, като зад него останаха Хамилтън, Фетел и Рикиардо. Последният изостана само с 0.3 сек от Розберг, при положение, че бе с по-твърди гуми. Така той загатна, че имa потенциала да е най-бърз от всички.

В самото начало на третата част на квалификация Хамилтън остана без мощност в болида си и се наложи да бъде прибран в бокса. Още при първия си опит Даниел Рикиардо записа фантастично време от 1:13.622 мин. Розберг бе на 0.3 сек от него, а всички останали на секунда или повече. 6 мин преди края Хамилтън все пак излезе на пистата и в единствения си опит записа 3-о време. Розберг подобри времето си, но остана на 0.169 сек от постижението на Даниел. Фетел остана с 4-о време, като беше много ядосан по радиото, че колата е станала по-лоша в края на квалификацията. В топ 10 за второ поредно състезание попадна Фернандо Алонсо с Макларън, който постигна 10-о време.



Квалификацията за Гран При на Монако може да изтеглите оттук или оттук.
« Последна редакция: Май 29, 2016, 08:22:10 am от lord_milev »
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +928/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 50.0.2661.102 Chrome 50.0.2661.102
Re:Формула 1
« Отговор #3314 -: Май 29, 2016, 05:45:55 pm »
Хамилтън с първа победа за сезона


Люис Хамилтън с Мерцедес спечели изключително интересното състезание за Гран при на Монако и записа първата си победа за сезона. Британецът избра отлична стратегия и се възползва максимално от грешката на екипа на Ред Бул, за да завърши пред Даниел Рикиардо. Австралиецът водеше през по-голяма част от състезанието, но при спирането си в бокса за гуми за сухо неговите механици не бяха готови с всички гуми и той загуби страшно много време. Така той се върна на пистата зад Хамилтън и не успя да го изпревари, въпреки че имаше няколко възможности да го стори. В същото време лидерът в шампионата Нико Розберг нямаше скорост на мокрото трасе, а при смените на гуми загуби няколко позиции и в крайна сметка остана едва 7-и. Пред него се наредиха Перес, който донесе първия подиум на Форс Индия за сезона, Фетел, Алонсо и Хюлкенберг. Пилотът на Макларън се възползва от отличната си тактика само с едно спиране в пита (смяна на гумите за изцяло мокро директно със сликове).

Заради наводненото трасе състезанието започна зад кола за сигурност, а всичко пилоти бяха с гуми за напълно мокра писта. Във втората обиколка Дани Квят влезе в бокса за смяна на волана на болида си. След дълъг престой в пита, той се върна на трасето, но излезе на една обиколка зад колоната. В 4-ия тур руснакът отново спря в пита, тъй като се оказа, че проблемът не е оправен. В 8-ата обиколка сейфтикарът се прибра и състезанието започна. Поведе Рикиардо, пред Розберг, Хамилтън и Фетел. В бокса влезе Магнусен, който сложи гуми интермедия. Палмър с другия болид на Рено се разби в мантинелите на старт-финалната права и отпадна. Това предизвика виртуална кола за сигурност.

Бътън, Насър и Квят също минаха през бокса за гуми интермедия. В 10-ата обиколка състезанието отново бе подновено. Хамилтън започна да притиска Розберг, а по-назад Райконен се удари на фибата и след инцидента без да иска блокира Грожан. Французинът загуби няколко позиции, а Кими отпадна, след като предното му крило влезе под колата. Отпред само за няколко тура Рикиардо натрупа 8 сек аванс пред Розберг.

В 14-ата обиколка и Фетел сложи гуми интермедия, а тур по-късно същото стори Алонсо. Преднината на Рикиардо пък вече бе 12 сек. Хамилтън изпревари Розберг, като по-късно стана ясно, че видимо по-бавният Нико е получил нареждане от отбора да пропусне съотборника си. Междувременно масово пилотите започнаха да спират за смяна на гуми и поставяне на интермедия. Тези, които ги поставиха бяха доста по-бързи и започнаха да си пробиват път напред. От челото Розберг постави първи интермедия. Маса стори същото, след като се движеше доста бавно и задържаше пилотите зад себе си. В 21-ия тур Квят и Магнусен се сблъскаха и отпаднаха.

Розберг пък излезе само на метри пред групичката на Перес, Фетел, Хюлкенберг и Сайнц. Серхио бе успял да мине пред Себастиан при спиранията в бокса.

Най-после в 23-ата обиколка Рикиардо направи своя питстоп и се върна на втора позиция, зад Хамилтън. Люис продължи да върти обиколки с гумите за изцяло мокро с идеята да не слага изобщо интермедия, а направо да мине на "сухи" гуми. По-назад в колоната Верстапен изпреварваше съперниците си един след друг и се изкачи до 10-ата позиция.

В 31-ата обиколка Харианто първи сложи сухи гуми - ултрасофт. На следващата обиколка Хамилтън също спря за сликове, последван веднага от Розберг.

В 32-ата логично и Рикиардо спря, поставяйки суперсофт, но механиците му не бяха готови с гумите и се забавиха толкова много, че при връщането си на пистата се озова зад Хамилтън и загуби лидерството. Веднага обаче австралиецът настигна Люис и в 34-ата обиколка атакува при спирането за шикана след тунела, но шампионът затвори вътрешната траектория. В 35-ата от надпреварата отпадна Макс Верстапен, който се разби на завоя Масне. В челото след смените трети излезе Перес, пред Фетел, Алонсо и Розберг. Нико загуби най-много при смените.

Рикиардо продължи с атаките си, а Хамилтън, който не можеше да загрее гумите си, отново го блокира, като принуди британецът да мине напряко през шикана. В следващите обиколки обаче гумите на Хамилтън загряха и той започна да се откъсва напред. В 50-ата обиколка двете коли на Заубер се сблъскаха, което предизвика виртуална кола за сигурност. След приключването на периода Рикиардо отново пробва да изпревари Хамилтън на шикана след тунела, но британецът защити добре позицията си.

До края ще се запомни грешката на Фетел в завоя Масне, като германецът успя да избегне сблъсък със стената, както и опитът на Розберг да изпревари Алонсо. Нико успя да мине пред съперника си, но стори това пресичайки шикана и трябваше да върне позицията. В самия край обаче над пистата леко заваля и Хюлкенберг мина пред Розберг, заемайки 6-ата позиция. Розберг остана едва 7-и, а зоната на точките допълниха Сайнц, Бътън и Маса.



Цялото състезание може да свалите оттук.
Активен