www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 473133 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 53.0.2785.143 Chrome 53.0.2785.143
Re:Формула 1
« Отговор #3330 -: Октомври 08, 2016, 11:05:53 am »
Розберг спечели полпозишъна в Япония,
Хамилтън е втори на 0,013 сек



Нико Розберг спечели полпозишъна за Гран при на Япония, изпреварвайки с 0,013 сек съотборника си в Мерцедес си Люис Хамилтън. Пилотите на Ферари Кими Райконен и Себастиан Фетел се класираха трети и четвърти (немският пилот е с наказание заради инцидента на старта в Малайзия), следвани от съперниците си от Ред Бул - Макс Верстапен и Даниел Рикиардо.

Квалификацията започна при сухо, но облачно време. Температурата на въздуха бе 23 градуса, тази на трасето – същата като сутринта, 26. При това положение никой не губи време и със светването на зеления семафор пилотите тръгнаха за първите си бързи обиколки. Пилотите на Мерцедес бяха с медиум. На Хамилтън му напомниха по радиото да загрее предните гуми. Розберг записа 1:31.858 мин (след проблем във втория Дегнер), съотборникът му бе на 0,360 сек зад него при първия си опит. Ред Бул също бяха с медиум, като Рикиардо бе на +0,680, а Верстапен – на +0,629 сек от времето на Розберг (съответно четвърти и трети в този момент). На Даниел му съобщиха, че губи време спрямо съекипника си в трети-четвърти завой (вероятно заради трафик) и в 16-17-ти. Серхио Перес и Нико Хюлкенберг излезе със софт, като те бяха на +0,824 и +0,590 от постижението на Нико. Райконен обаче оглави класирането след тур с меките гуми – 1:31.674 мин (-0,184 сек). След това Фетел подобри постижението на съотборника си с 0,015 сек. В края на Q1 двата Макларън-а излязоха в опит да подобрят времената си. Дженсън Бътън бе в зоната на отпадащите, докато Фернандо Алонсо бе с 13-то постижение (+1,290 спрямо това на Фетел). Рено демонстрираха неочакван потенциал сутринта в свободната сесия, но Джолион Палмър бе сред последните шестима при първите серии, а Кевин Магнусен – на границата да изпадне след първия квалификационен сегмент. След тези серии Бътън и Магнусен се оказаха в зоната на изпадащите, както и пилотите на Заубер Маркус Ериксон и Фелипе Насър и тези на Мейнър – Естебан Окон и Паскал Верлайн. „Каква е разликата с Фернандо”, попита Бътън - испанецът бе точно пред него в подреждането. „30 милисекунди.” „Ауч.”

Температурата на асфалта се качи с един градус до 27. Над Сузука дори се прокраднаха слънчеви лъчи, макар и съвсем за кратко. Мерцедес започнаха Q2 с гуми софт. Розберг даде време 1:30.714 мин, Хамилтън се изпързаля и бе зад него – +0,415 сек. Рикиардо (софт) бе на +1,005, а Райконен (също с меките гуми) – +0,692. Верстапен даде четвърто време (+0,775) преди Фетел да го измести с позиция назад – немският пилот на Ферари бе на половин секунда (+0,513) от времето на Розберг. Междувременно Верстапен отново, както и в последната тренировка, бе недоволен, че на трасето има твърде много коли: „Човек, не може да попадна в такъв трафик в Q3. Не мога да направя загряващата си обиколка както искам.” На финала на Q2 всички освен пилотите на Мерцедес, Ферари и Ред Бул излязоха в опит да подобрят времената си. Това бе първа серия в сегмента за състезателите на Уилямс. Валтери Ботас записа осмо постижение, Фелипе Маса – десето. В зоната на изпадащите бяха Гутиерес, Хюлкенберг, Сайнц, Алонсо, Квят и Палмър. Карлос се завъртя, но успя да се върне на пистата и да продължи. Последните бързи обиколки пък пратиха Ботас и Маса назад, като заедно с тях след Q2 не продължиха пилотите на Торо Росо и Джолион Палмър.

Рикиардо пръв влезе в битката в Q3, последван скоро от съотборника си, пилотите на Ферари и Мерцедес. Тези на Форс Индия и Хаас (и Гутиерес, и Грожан стигнаха топ 10 в квалификацията) изчакваха в пита. Даниел даде първото време в третия сегмент – 1:31.240 мин. Верстапен бе 0,011 сек по-бърз. Райконен изпревари и двамата – 1:31.184, след това Розберг оглави подреждането (-0,231) преди Хамилтън да го измести от първата позиция – 1:30.758. Малко повече от 3 минути преди изтичане на времето всички в топ 10 се върнаха на пистата. Верстапен и Райконен си размениха най-силни времена в първи сектор. Макс даде 1:31.178, което го нареди трети. Райконен излезе втори, Розберг – първи с 1:30.647, а Хамилтън не успя да подобри времето му. Люис остана на 0,013 секунди зад съотборника си.




Квалификацията може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК.
« Последна редакция: Октомври 08, 2016, 08:36:15 pm от lord_milev »
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 53.0.2785.143 Chrome 53.0.2785.143
Re:Формула 1
« Отговор #3331 -: Октомври 09, 2016, 12:14:41 pm »
Розберг пръв на Сузука пред Верстапен и Хамилтън


Нико Розберг спечели Гран при на Япония. Втори и трети се класираха Макс Верстапен (Ред Бул) и съотборникът му в Мерцедес Люис Хамилтън.

Времето бе облачно и в състезателния ден, с температура на въздуха 21 градуса и 25 на пистата. Въпреки мрачната атмосфера обаче, така и не заваля. Десетина минути преди старта от рейс контрола съобщиха, че вече изобщо не очакват дъжд. Пилотите в топ 10 стартираха с гуми софт, като предположенията сочеха вероятна стратегия с две спирания в бокса. Кими Райконен бе преместен 5 места назад заради смяна на скоростна кутия – това го прати осми. Съотборникът му Себастиан Фетел отиде шести след прилагането и на неговата санкция. Това изведе пилотите на Ред Бул на втора редица. Розберг потегли чисто на старта, докато Хамилтън се забави и отиде чак осми! Верстапен излезе втори пред Перес, Рикиардо, Фетел, Хюлкенберг, Райконен и Люис. Себастиан изпревари Рикиардо, а малко след това – и Серхио. Даниел се залепи за пилота на Форс Индия. Розберг бе с 2,2 сек аванс пред Верстапен след три тура от общо 5. В петата обиколка Райконен задмина Хюлкенберг. Хамилтън на свой ред изпревари състезателя на Форс Индия в следващия тур и зае седма позиция. Междувременно Бътън, който бе последен на грида след смяна на задвижваща система, съобщи, че има проблеми с гумите – той тръгна с хард. Подобни грижи имаше и Верстапен. Райконен излетя от пистата в първия Дегнер, но Хамилтън не бе достатъчно близо до него, за да го задмине. Люис получи съобщение по радиото, че разликата спрямо Кими е 1,2 сек, а трябва да пази гумите, за да изкарат възможно най-дълго. Верстапен отново се оплака от своите гуми и влезе в пита, за да ги смени. Същото стори и Рикиардо, като и двамата пилоти на Ред Бул сложиха хард. Розберг водеше колоната със 7,3 сек преднина спрямо Фетел. И двамата минаха през бокса в 12-ия тур, последвани и от Райконен. И тримата също взеха най-твърдите гуми на Пирели. Хамилтън на свой ред бе в бокса.

След смените на гуми Райконен мина пред Перес, който на свой ред задминаваше Палмър. Люис успя да изпревари и тримата, след което в 130R взе позиция и спрямо Рикиардро. Английският пилот на Мерцедес излезе четвърти след още едно изпреварване – на Валтери Ботас, който не бе минавал през бокса. Розберг бе начело пред Верстапен и Фетел. Рикиардо вървеше шести, следван от Райконен, Маса, Перес, Хюлкенберг. Разликата между Розберг и Верстапен бе 3,7 сек, Фетел бе на още 3 сек назад, а Хамилтън – на 13 сек от пилота на Ферари в 19-ата обиколка. Гутиерес опита да изпревари Сайнц, но не просто не успя, а и се завъртя в 22-а обиколка. Пилотът на Хаас се оплака, че съперникът му го е блокирал. Начело Нико даде най-добра обиколка до този момент на състезанието. В битката за осма позиция другият Нико – от Форс Индия – изпревари Ботас от външната страна на шикана.

В средата на състезателната дистанция Нико Розберг водеше пред Верстапен (+4,6), Фетел (+6,8) и Хамилтън (+17,3). Рикиардо бе пети пред Райконен, Перес, Хюлкенберг, Ботас, Грожан. Кими влезе за втори път в бокса в 27-ия тур, сложи отново хард и излезе осми в колоната, след което записа най-бърза обиколка в надпреварата. На Алонсо пък му се обадиха по радиото да натисне, на което той отговори: „Да, ще ми се. С кои гуми да натискам сега?” В 29-а обиколка Верстапен мина през пита, взе отново хард, излезе четвърти. Тур по-късно лидерът в състезанието Розберг стори същото. Рикиардо съобщи, че гумите му са сериозно износени. Фетел пък емоционално изрази недоволството си от загуба на време зад Паскал Верлайн: „Син флаг! Абсурдно е! Наистина абсурдно, загубих секунда за нищо!” Пилотът на Ферари бе начело (без втори стоп), на по-малко от 5 секунди пред Хамилтън. Междувременно пилотите на Форс Индия смениха гуми и сложиха медиум. След това бяха седми и осми в колоната. Рикиардо загуби около 3 секунди при своето спиране в бокса (34 обиколка) заради проблем с предна дясна гума. Хамилтън също мина през пита – и двамата пак сложиха хард. Накрая и Фетел бе в бокса, като той обаче предпочете софт. Излезе пред Райконен и зад Хамилтън (четвърти).

„Дърпа напред. Дърпа напред на правите”, обади се Фетел по радиото, след което от питуола му казаха, че състезанието още не е приключило. Той се движеше зад Хамилтън на 1,5-1,6 сек. Себастиан пак бе недоволен от трафика, както и Верстапен минута по-рано. И двамата искаха на изостанали коли да се показва син флаг. Според Макс пилоти просто пренебрегвали знамето, което означава, че трябва да пропуснат болида за тях. След това Верстапен получи съобщение, че трябва да увеличи темпото си, тъй като температурата на гумите му излиза извън работния прозорец. Райконен на свой ред се възмути от изостанали болиди: „Хайде де, мръдни от пътя. Сериозно ме бавят. Повече от половин обиколка назад съм.” Хамилтън доближи Верстапен на половин секунда. Три тура преди финала разликата се качи малко - колебаеше се между 0,5-0,6 сек в отделните участъци.

В последната обиколка Люис опита да изпревари пилота на Ред Бул. Не можа, а по радиото извика, че Макс „мръдна при спиране”. Междувременно Розберг пресече финала и спечели Гран при на Япония, а тимът на Мерцедес взе титлата при конструкторите във Формула 1 за сезон 2016 г.




Цялото състезание може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК.
[/font]
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Chrome 50.0.2661.89 Chrome 50.0.2661.89
Re:Формула 1
« Отговор #3332 -: Октомври 23, 2016, 07:00:33 am »
Хамилтън надви в квалификацията в Остин


Люис Хамилтън спечели великолепна битка с Нико Розберг в квалификацията за Гран при на САЩ в Остин и ще стартира от първа позиция в утрешната надпревара. Зад тях се подредиха пилотите на Ред Бул Даниел Рикиардо и Макс Верстапен. Третия ред окупираха колегите им от Ферари Кими Райконен и Себастиан Фетел, а следващите места в топ 10 заеха Нико Хюлкенберг с Форс Индия, Валтери Ботас и Фелипе Маса с Уилямс, както и Карлос Сайнц с Торо Росо.

Двубоят между лидерите бе един от най-вълнуващите, като в крайна сметка Люис спечели за първи път пола на тази пистата, на която има 3 победи от общо 4 състезания. И двамата лидери ще стартират утре с по-твърдите гуми - софт в състезанието. Четвъртият Макс Верстапен също ще е с тях и това ще направи състезанието интересно и като стратегия предвид отличното темпо в дългите серии от обиколки на Ред Бул в тренировките.

Температурата на асфалта за квалификацията се повиши до 34 градуса под щедрото слънце в Тексас, а преди квалификацията в Торо Росо трескаво търсеха причината за двете спукани гуми на Карлос Сайнц сутринта в последната тренировка. Оказа се, че при тежкото натоварване в първия сектор задните гуми просто влизат в неправилен коткат с джантите.

Претендентите започнаха участие в първата част директно с най-меките гуми суперсофт. Бе особено любопитно какво темпо ще покажат Мерцедес, които бяха изпреварени в последната тренировка, но Нико не завърши тура си след грешка, а Хамилтън бе в трафик.

Мерцедес при това отново използваха квалификационен режим, а след като снощи смениха цялата горивна система в мотора на Люис, а той имаше проблеми и с работата на спирачките. Но той бързо оглави класирането в Q1 в първите обиколки, с аванс от 0,2 пред Нико. Верстапен и Рикиардо останаха с трето и четвърто време, като отново бяха със супер скорост в първия сектор на бързите завои. След тях пето време записа Нико Хюлкенберг и едва след това бяха Кими Райконен и Себастиян Фетел. В колата на Кими от вчера има редовно поставена нова скоростна кутия, докато при Себ имаше проблеми с неговата в края на последната тренировка.

Само Бътън от всички пилоти не използва най-меките гуми от самото начало. Той започна със софт и направи второ излизане вече със супер софт, но попадна в трафик и отпадна още след тази първа фаза, заедно с Грожан, Магнусен, Верлайн, Насър и Окон.

Както се очакваше във втората част Хамилтън и Розберг излязоха обаче не със суперсофт, а с по-твърдия софт, с които ще започнат състезанието утре. В първите обиколки с тези гуми Нико този път бе по-бърз с 0,099 сек! Германецът бе по-бърз в по-дългия втори сектор, а Люис в началната фаза на тура си.

В Ред Бул разделиха стратегията между пилотите си. Верстапен излезе също със софт, а Рикиардо със суперсофт, както и пилотите на Ферари. В битката по между си пилотите на Форс Индия и Уилямс за участие в топ 10 също трябваше да използват най-меките гуми.

Със супер софт Рикиардо оглави класирането пред съперниците от Мерцедес с 0,096 сек аванс пред Розберг, а Верстапен остана осми зад пилотите на Ферари с точно изчислен риск за участие във финалната част. В крайна сметка пред него мина и Хюлкенберг, но той заедно с пилотите на Мерцедес ще стартира утре със софт, за разлика от съперниците си със суперсофт.

Зад него в топ 10 се класираха още Сайнц, чиито проблеми бяха решени от тима Ботас и Маса, а с малко зад тях 11 и 12 се подредиха Перес и Алонсо, които да последните обиколки бяха близо до Q3.

В решителните обиколки в последната част щеше да реши съдбата на пола, като Розберг излезе пред Люис на пистата. Нико направи грешка още в началото на първия си тур на завой 1 и Люис бе по-бърз, като имаше аванс и във втория. Супер минаването на Нико в последния не компенсира изоставането му и той остана втори на 0,072 сек от Люис! Рикардо пък изпревари Макс в битката между пилотите на Ред Бул зад тях. Пети в първите турове се подреди Себастиан Фетел, а зад него бе Кими.

Хюлкенберг, Сайнц и пилотите на Уилямс имаха гуми само за по един опит и изчакаха в бокса до последните секунди, като присъствието им можеше да окаже  важно значение в трафика. Лидерите обаче изкаха, като Люис дори спря на пистата, за да отвори дистанция между себе си и Нико и това не бе перфектна подготовка за неговия тур.

Нико започна предпазливо решителните обиколки, но отново със супер време във втория подобри времето на Люис от първите опити. Шампионът обаче отново премина феноменално през първия и третия сектор и постигна още по-добър с цели 0,216 сек. Зад тях Рикиардо изпревари Макс, а Кими Фетел, Хюлкенберег пък изпревари Ботас Маса и Сайнц.




Квалификацията може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК.
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 54.0.2840.71 Chrome 54.0.2840.71
Re:Формула 1
« Отговор #3333 -: Октомври 24, 2016, 06:55:43 am »
Хамилтън триумфира в Остин


Четвърта победа от общо 5 състезания, провели се на пистата край Остин за Гран при на САЩ спечели Люис Хамилтън с перфектно каране и пълен контрол от старта до финала. Това бе победа 50 в кариерата за британеца. Втори завърши големият му съперник и съотборник в шампионския тим на Мерцедес Нико Розберг. Трети остана  Даниел Рикиардо с Ред Бул, а четвърти Себастиян Фетел с Ферари. След атрактивна битка в края петото място спечели Фернандо Алонсо с Макларън. Той изпревари преди финала Карлос Сайнц с Торо Росо. Зад тях останаха пилотите на Уилямс и Форс Индия Фелипе Маса и Серхио Перес. Девети завърши Дженсън Бътън, а десети, точка отново за американския тим на Хаас, спечели Ромен Грожан. И на двамата стратегията да стартират с най-меките гуми донесе успех. След  днешния си успех Люис съкрати преднината на Нико в шампионата на 26 точки, три кръга преди края, като следващия старт е само след седмица в Мексико.

Състезанието започна при прекрасно време с 35 градуса температура на асфалта. В отиването си към старта Люис Хамилтън направи 3 симулации на старт и потегли отлично този път. Той заедно с Нико стартира с гумите от втората част на квалификацията - по-твърдия софт. С тях бе и Макс Верстапен, всички останали в топ 10 бяха със суперсофт. А голямата част от пилотите в дъното бяха със софт. Само Грожан и Бътън бяха със суперсофт. С отличен старт Даниел Рикиардо с по-мекия супер софт се вклини между Хамилтън и Розберг в първите завои. Райконен пък се пребори с Верстапен, който трудно удържа и Фетел зад себе си. На първия завой се удариха Хюлкенберг и Ботас. Пилотът на Форс Индия спря в бокса и отпадна още в самота начало. Ботас смени спукана гуми и продължи, но в дъното. Пред него в цялата колата се водеха много битки. С меките си гуми Бътън и Грожан се опитваха да си пробият път напред. Бътън стигна до 10-то място като изпревари Гутиерес и се подреди зад съотборника си Алонсо. Гутиерес бе изпреварен и от съотборника си Грожан. Още в деветата обиколка Рикиардо, който се опита да притисне дори Люис заедно с Кими спряха в бокса, за да сменят своите гуми супер софт и сложиха софт! Така класирането бе Хамилтън, Розберг, Верстапен, Фетел, Маса, Сайнц и пилотите на Макларън. Само тур по-късно обаче и Макс обаче спря в бокса и сложи софт. След още една обиколка същото направи и Нико при дистанция до Люис от 6,2 сек. Розберг сложи обаче предпоследния си комплект най-твърди гуми – медиум. Хамилтън на свой ред спря в 12-ата обиколка но запази типа софт! Фетел излезе начело с по-късна смяна на супер софт.Той спря чак в 15-ата обиколка, а малко преди това Макс Верстапен изпревари Кими Райконен и подреждането бе Хамилтън, Рикиардо, Розберг, Верстапен, Райконен, Фетел, Маса, Сайнц. Верстапен бе супер бърз в тази фаза на състезанието, направи най-бързата обиколка и настигаше Нико, но той имаше добро темпо и с медиум. След 16 тура Хамилтън водеше с 4,5 сек пред Рикиардо, зад когото на 1,8 сек бе Розберг, а на под 1 сек бе Верстапен, който започна атаки с DRS. Разликата обаче оставаше около 0,8-0,7 сек и Верстапен нямаше шанс. От бокса предупредиха Макс, че тези гуми ще му трябват до края на серията, на което той отговори, че не е тук, за да финишира четвърти!

Почти в средата на състезанието в 24-ата от общо 56 тура Розберг бе на около 7 сек зад Рикиардо, но вече на над 1.3 сек пред Верстапен. Следваха пилотите на Ферари, като Кими отново спря за смяна и сложи гуми супер софт! Загуби само една позиция – пред него мина Фетел, който пък сложи медиум и тази разлика в стратегиите бе интересна – 3 стопа за Кими и 2 за Фетел. Зад лидерите бе все така бе Маса, пред Сайнц, Алонсо и Бътън. В дъното пилотите на Рено имаха позиции пред съперницете от Заубер и Мейнър.

В 27-ата обиколка и Верстапен спря за втори път, този път за медиум. Механиците не бяха готови и той се извини, че е помислил, че го викат. Излезе отново на пистата не само зад Кими, но и зад Маса! Малко сред това получи повреда, най вероятно в двигателя, според собствените му думи. Отпадна в страни от пистата след като се опита бавно да стигне до бокса. Проблемът му оказа важно влияние и върху състезанието на съотборника му, защото междувременно и Рикиардо мина през бокса, а след спирането на Макс колоната влезе във виртуален автомобил за сигурност и пилотите на Мерцедес направиха вторите си смени. Те сложиха медиум, а Нико излезе втори зад Люис пред Рикиардо. Следваха Кими и Фетел, Сайнц, Маса, Алонсо и Перес, който изпревари Бътън. След 36 обиколка Кими със своя суперсофт настигна Рикиардо, а зад тях Фетел имаше проблеми с работата на задното крило, вероятно с недобро затваряне на DRS.

В челото Хамилтън имаше комфортна преднина от около 10 сек пред Нико. На 4,4 зад германеца бе Рикиардо, а на 1,2 сек - Кими. Той спря за третия си стоп в 39-ата обиколка и при излизането си от пита спря в страни. Казаха му да изключи колата, защото е много гореща, но изглежда проблемът бе в монтирането на задна дясна гума. Комисарите веднага започнаха разследване за опасно пускане от бокса. Райконен рискува наказание за старта на следващата Гран при. Рикиардо имаше аванс от 11 сек пред второто Ферари на Фетел, който също бе на 2 стопа, както и останалите в челото. Зад него Сайнц държеше Маса зад гърба си, а зад тях бе и Алонсо. Испанецът го атакува, стигна се контакт в самия край, но пилотът на Макларън мина напред и натисна в последната обиколка младия си последовател Сайнц. Изпревари го на 12-ти завои и така зае петата позиция.



Цялото състезание може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК.
« Последна редакция: Октомври 24, 2016, 08:48:30 am от lord_milev »
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 54.0.2840.71 Chrome 54.0.2840.71
Re:Формула 1
« Отговор #3334 -: Октомври 29, 2016, 10:47:35 pm »
Люис недостижим в квалификацията,
Нико се пребори за втората позиция



Люис Хамилтън спечели десетия си полпозишън този сезон, след като бе с класа над всички в днешната квалификация за Гран при на Мексико. С огромни усилия съотборникът му Нико Розберг се пребори за втората позиция на старта и така си осигури за 25-ти пореден път – рекорд в историята – място на първа редица. Зад тях останаха пилотите на Ред Бул Макс Верстапен и Даниел Рикиардо. Пета позиция зае Нико Хюлкенберг, а една след него се класираха пилотите на Ферари Кими Райконен (с предполагаем проблем в края) и Себастиан Фетел. Следващите места заеха пилотите на Уилямс Валтери Ботас и Фелипе Маса пред Карлос Сайнц.

Квалификацията започна при два пъти по-висока температура на пистата от сутринта. Асфалът се бе нагрял до 50 градуса и това променяше доста ключовата работа с гумите. Преди началото стана ясно, че Джолион Палмър няма да участва, тъй като имаше пукнатина в шасито в зоната за захващане на коланите след удара му в бордюрите в последната тренировка. Той ще стартира от пита утре, а в първата част имаше вече една ясна позиция.

В Q1 се очакваше битката да е между пилотите на Заубер, Мейнър и може би Хаас, чийто състезатели не бяха доволни и изскочиха от бокса в самото начало, а Ромен Грожан пак имаше проблем с работата на батериите. Всички бяха на пистата в самото начало със суперсофт, само Кевин Магнусен пробва тур с медиум. В първите опити на горещата писта най-добри обиколки направиха пилотите на Ферари, като Кими изпревари Себ с 0,311 сек, а на 0,009 зад германеца остана Люис Хамилтън. В това време обаче Розберг записа обаче едва седмо място на 0,842 сек от лидера Райконен и неговото топ време – 1:19.544 мин. След минута Хамилтън направи още една скоростна обиколка и поведе с 1:19.447 мин, а Рикиардо също с два бързи тура се подреди между пилотите на Ферари. Въпреки изоставането на Розберг, в Мерцедес бяха наясно, че все пак няма нужда от ново излизане на Нико, което щеше да означава изразходването на допълнителен комплект гуми. Дани Квят загуби мощност и трябваше бързо да спре в бокса, заплашен от отпадане, а това също опростяваше сметките. В крайна сметка след Q1 не продължиха Естебан Гутиерес (той се завъртя в последната си обиколка и попречи и на съотборника си Грожан, минаващ покрай него във втория сектор), Данил Квят (с повреда), Фелипе Насър, Естебан Окон и Грожан плюс Палмър. В последния си опит Паскал Верлайн стигна за четвърти път този сезон Q2 за сметка на Гутиерес.

Във втората част, както се очакваше, Хамилтън излетя от бокса с гуми софт, както и Розберг, Кими и Ботас. Люис се оплака от малки вибрации с тези гуми в подготвителната си обиколка. Фетел и Маса също бяха със софт, докато пилотите в екипите в средата като Фернандо Алонсо и Дженсън Бътън започнаха със суперсофт. Рикиардо и Верстапен обаче също бяха с най-меките гуми, с които миналия уикенд Дани направи отлично състезание в САЩ. В първите топ обиколки на лидерите Хамилтън записа супер тур за 1:19.137 мин, и то при положение, че в края на обиколката Фетел го забави много, оставайки на идеалната линия в подготвителен тур. Поведението на Себ можеше да бъде обект на разследване и той се извини на Хамилтън по радиото, кота каза на тима си, че не са го предупредили. В същото време проблемите на Нико с настройването на колата очевидно не спираха, защото той записа 1:19.761 мин и след като направиха и своите обиколки, между него и Люис се подредиха Фетел и Рикиардо със суперсофт. В същото време най-бързо време от всички записа Макс – 1:18.972 мин. В края на Q2 на пистата се появи Кими със суперсофт, докато Фетел каза на Рикардо Адами, че софт са много по-добрите гуми. Розберг също се появи отново на пистата, но пак със софт. Ползването на допълнителен комлект от тези гуми бе неочаквано, а и той не подобри времето си и с тях. Всички пилоти след топ 4 впрочем отново започнаха обиколки, като този път пилотите на Уилямс също бяха с най-мекия тип, както и съперниците им от Форс Индия. Битката бе супер оспорвана и от нея отпаднаха Алонсо, Перес, Бътън, Магнусен, Ерискон, Верлайн. Напред заедно с лидерите продължиха пилотите на Уилямс, Нико Хюлкенберг, който дори бе по-бърз от Райконен и отново големия герой Сайнц, справил се въпреки по-малката мощност на Торо Росо.

Преди решителната финална част температурата на асфалта се покачи до 54 градуса и вече бе ясно, че ако утре е сухо, ще има доста различни стратегии в състезанието. Розберг излезе веднага във финалната фаза в опит да намери още малко баланс, който очевидно му липсва през целия уикенд и изоставаше с над 6 десети от Люис, а това означаваше не просто второ място, а позиция зад Ферари и Ред Бул. Този път записа рекорден първи сектор още в загряващата си обиколка, но отново отстъпи в същинския си тур с по 2 десети в първи и втори сектор и общо с над 0,5 сек. Хамилтън пък отново бе над всички и изпревари най-бързите до този момент пилоти на Ред Бул. Розберг остана четвърти, а зад него супер тур направи Хюлкенберг, изпреварил Райконен, Ботас и Фетел. Разликата между Мерцедес и останалите този път изобщо не бе голяма и заради настройките, занижените режими на моторите и по-изправени крила, които обаче ще помагат утре, ако времето е лошо. В решителните последни обиколки пилотите на Мерцедес излязоха зад тези на Ред Бул. Верстапен и Рикиардо не успяха да подобрят резултатите си при положение, че температурата се покачи само с 1 градус. Хамилтън също, но вторият му тур бе само с 0,006 по-бавен. В същото време Нико направи обиколката си на уикенда, като с най-добри лични времена във втори и трети сектор стигна до второто място. Пети остана Хюлкенберг, а зад него една се наредиха Кими (с проблем в края с двигателя) и Фетел.



Квалификацията може да изтеглите ОТТУК.
« Последна редакция: Октомври 30, 2016, 07:03:31 am от lord_milev »
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 54.0.2840.71 Chrome 54.0.2840.71
Re:Формула 1
« Отговор #3335 -: Октомври 31, 2016, 08:12:24 am »
Победа за Хамилтън в Мексико,
Розберг взе нужното



Люис Хамилтън спечели Гран При на Мексико и по този начин запази интригата във Формула 1 и за последните два старта! Лидерът в генералното класиране Нико Розберг обаче свърши необходимото, завършвайки втори и запазвайки своята челна позиция. Себастиан Фетел зае последното място на подиума след ожесточена битка в края с Макс Верстапен. Холандецът завърши трети, след като нарочно не пропусна пред себе си германеца след инцидент между двамата. В крайна сметка обаче Верстапен получи наказание от 5 секунди и така остана пети, изпреварен и от съотборника му Даниел Рикиардо. Обаче Себастиан Фетел бе наказан от стюардите на Гран при на Мексико с 10 секунди добавено време заради инцидента си с Даниел Рикиардо във финалните обиколки на надпреварата. Те са решили, че смяната на посоката при спиране е била „абнормална” и „потенциално опасна”. Това праща Фетел пети в класирането – зад австралиеца и Макс Верстапен. Кими Райконен финишира шести, следван от Нико Хюлкенберг, Валтери Ботас и Фелипе Маса, а топ 10 за радост на местните фенове допълни Серхио Перес.

Със спечелените точки Хамилтън намали с още 7 точки аванса на Розберг, който преди последните две състезания води с 19 точки на своя съотборник и може да си позволи още две втори места, за да триумфира със световната титла.  Хамилтън успя да триумфира след още едно перфектно проведено състезание, в което нито за миг не постави под съмнение победата си. Розберг също имаше сравнително спокойно състезание като с изключение на няколко обиколки, в които Верстапен бе плътно зад него, нямаше проблеми да задържи втората позиция.

Като цяло мексиканската надпревара предложи много емоции на феновете, различни стратегии на спиране в боксовете и доста изпреварвания.  За Хамилтън това бе победа №51 във Формула 1, с което Люис се изравни по този показател с легендата Ален Прост.

Двата болида на Мерцедес стартираха добре, но и двамата имаха проблем във втория завой. Хамилтън не успя да го вземе, след като предна дясна гума при него блокира. Британецът все пак мина през тревата и запази първото си място. В същото време Розберг, който имаше контакт с Макс Верстапен, също мина през тревата и запази второто си място. Първият отпаднал пък бе Паскал Верлайн, който бе ударен от Естебан Гутиерес. На пистата се появи кола на сигурността, която остана две обиколки. В това време Даниел Рикиардо влезе в бокса.

При подновяването на битката топ 10 изглеждаше по следния начин: Хамилтън, Розберг, Верстапен, Хюлкенберг, Райконен, Маса, Фетел, Ботас, Перес, Сайнс. Първият от лидерите, който влезе в бокса бе Верстапен в 13-ата обиколка. В същото време назад Рикиардо с "медиум" наваксваше позиция след позиция. В следващите две обиколки интересна бе битката между Фелипе Маса и по-бързия зад него Себастиан Фетел. Германецът губеше ценно време в опита да изпревари бразилеца, заради което дори нарече своя колега "глупав", тъй като според него вреди не само на него, а и на себе си. Тази битка завърши в 15-ата обиколка, в която Маса влезе в бокса. Отлична новина за домакините бе представянето на Серхио Перес, който стигна до 6-ата позиция.

Хамилтън влезе в бокса в 18-ата обиколка и излезе на четвърто място, точно зад Фетел. Розберг повтори упражнението в 20-ата обиколка като също постави гуми "медиум" и излезе зад двата болида на Ред Бул. В 22-ата обиколка по-бързият Верстапен бе пропуснат от своя съотборник Рикиардо и зае трето място като в този момент лидер бе Фетел, който все още не бе влизал в бокса. 32-ата обиколка бе тази, в която Фетел най-сетне влезе в бокса, излизайки шести. Това означаваше, че германецът със сигурност е заложил на тактика с едно спиране и ще се надява съперниците му да използват две.

Верстапен постепенно намаляваше пасива си спрямо Розберг, а в 46-ата обиколка Райконен влезе за втори път в бокса. В 50-ата Верстапен настигна Розберг, но опита малко рискована атака за изпреварване, която сякаш успя в първия момент, но в последствие гумите на холандеца блокираха, Розберг си върна второто място, а в крайна сметка Верстапен загуби ценни секунди. В следващите обиколки Хамилтън и Розберг поддържаха еднакво темпо, а германецът успя дори да увеличи до 3 секунди аванса си пред Верстапен. В същото време Фетел, с по-нови гуми постоянно намаляваше изоставането си спрямо първите трима. Най-бърз на пистата пък бе петият Рикиардо, който караше с меки сликове.

Битката в последните обиколки бе именно за третата позиция като тя бе изключително любопитна. Фетел настигна Верстапен, който мина през тревата, за да запази позицията си. От бокса на Ред Бул обявиха на холандеца, че ще трябва да пропусне германеца, но младокът отказа да го направи като по този начин позволи на своя съотборник Рикиардо да се доближи максимално близо до Фетел. Това логично доведе до солидна доза обиди спрямо холандеца. Кими Райконен финишира шести, следван от Нико Хюлкенберг, Валтери Ботас и Фелипе Маса, а топ 10 за радост на местните фенове допълни Серхио Перес.




Цялото състезание може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК.
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 54.0.2840.71 Chrome 54.0.2840.71
Re:Формула 1
« Отговор #3336 -: Ноември 12, 2016, 09:46:14 pm »
Хамилтън ще стартира първи на "Интерлагос"


Люис Хамилтън с Мерцедес ще стартира първи в Гран при на Бразилия, 20-и предпоследен кръг от шампионата на F1. Британецът бе най-бърз в днешната квалификация на пистата "Интерлагос", като изпревари съотборника си Нико Розберг с 0,102 сек. Пилотите на Сребърните стрели имаха подчертано предимство спрямо конкурентите и бяха недостижими. На повече от половин секунда зад тях останаха състезателите на Ферари и Ред Бул, като най-бърз от тях бе Кими Райконен. Четвърти остана Верстапен, 5-и Фетел, а 6-и Рикиардо.

Още преди старата на квалификацията стана ясно, че Фетел има сериозен проблем със спирачките и няма да може да излезе веднага на пистата. А над нея облаците се сгъстяваха. При светването на зеления светофар на трасето веднага се появиха Хамилтън и Розберг, които направиха бързи обиколки с гумите софт, за да си гарантират място в Q2. Люис бе по-бързият с 0,3 сек. Проблемът на Фетел все пак бе оправен и той излезе за бърз тур със софт, постигайки 6-о време зад Райконен, Верстапен и двамата пилоти на Мерцедес. От квалификацията след първата част отпаднаха Насър, Ериксон, Окон, Верлайн, Магнусен и Бътън, като последният допусна грешки в последните си 2 бързи обиколки.

Във втората част пилотите на Мерцедес отново излязоха много рано на пистата и отново Хамилтън бе по-бърз с малко над 0,1 сек. Верстапен бе 3-и на 0,6 сек, следван от Фетел, Рикиардо и Райконен. Седми се нареди Алонсо, който по този начин се класира за финалната фаза. Това не успяха да сторят Маса и Ботас с Уилямс, които нямаха скорост в решителните опити и останаха съответно 13-и и 11-и. Другите отпаднали след Q2 бяха Гутиерес, Квят, Сайнц и Палмър.

В третата решителна част при първите опити Хамилтън бе по-бърз с 0,162 сек спрямо Розберг, а зад тях се наредиха Верстапен, Фетел, Рикиардо и Райконен. Всички те бяха на повече от 0,6 сек от постижението на Люис. Алонсо с нова страхотна обиколка постигна 7-и резултат. Испанецът бе изместен с една позиция назад от Ромен Грожан. При вторите опити Хамилтън подобри още времето си и постигна 1:10,736 мин, а Розберг изостана на 0,102 сек, въпреки че имаше минимална преднина след втория сектор. Райконен подобри значително времето си и стана 3-и, следван от Верстапен, Фетел и Рикиардо. Алонсо в крайна сметка остана 10-и, като бе изпреварен от Хюлкенберг и Перес с двата болида на Форс Индия.




Квалификацията може да изтеглите ОТТУК.
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 54.0.2840.99 Chrome 54.0.2840.99
Re:Формула 1
« Отговор #3337 -: Ноември 16, 2016, 07:04:04 pm »
Хамилтън запази шансове за титлата след успех в дъжда на Интерлагос


Люис Хамилтън с Мерцедес запази шансовете си за титлата тази година, след като спечели изпълнената с много инциденти Гран при на Бразилия. При непрестанен дъжд, много вода на трасето и 2 спирания на състезанието той победи съотборника си Нико Розберг. Така преди последния кръг разликата между двамата е 12 точки в полза на германеца и на Розберг ще му е нужно 3-о място в последния кръг в Абу Даби, за да спечели короната. Трети в Бразилия след много силен финал завърши Макс Верстапен с Ред Бул.

Няколко часа преди състезанието заваля силен дъжд и трасето бе много мокро. Отивайки към стартовата решетка, Ромен Грожан с Хаас се подхлъзна на хлъзгавата писта и раби колата си в мантинелите. Така той не успя изобщо да стартира в надпреварата, а бе си осигурил 7-о място.  В същото време Магнусен и Бътън поставиха гуми интермедия за средно мокра писта. Пилотите на Уилямс Ботас и Маса също сложиха интермедия. В 11-ата обиколка Фетел се завъртя на излизане от последния завой. Колата му тръгна в обратна посока и като по чудо никой не го удари. Той влезе в бокса веднага след това за гуми интермедиа, като бе и забавен в бокса. Отпред Хамилтън се откъсна на 3 сек, но в 13-ата обиколка Ериксон се разби и това предизвика излизането на колата за сигурност. Автомобилът му спря точно на входа на бокса и рейс контролът обяви, че входът на питлейна е затворен. Въпреки това Верстапен и Рикиардо влязоха в бокса и сложиха гуми интермедиа. Оказа се, че Макс го е сторил секунди преди обявяването на решението, но не и австралиецът. В 20-ата обиколка сейфтикарът се прибра и надпреварата бе подновена. Още след първите метри обаче Райконен се разби в предпазната стена на старт-финалната права с много висока скорост. Той едва бе избегнат от Фетел, който се оплака от условията. Логично състезанието бе спряно. В периода на спиране Маса получи наказание от 5 секунди за изпреварване на друг пилот при кола за сигурност. Рикиардо също получи 5 секунди санкция заради влизането в бокса при затворен негов вход.

След повече от половин час състезанието бе подновено, но отново зад кола за сигурност. В 26-ия тур, въпреки че пилотите бяха зад автомобила за сигурност, се стига до инцидент между Квят и Палмър, като руснакът бе ударен от пилота на Рено отзад. Джолион отпадна с разбита предница. В 29-ата обиколка състезателният контрол реши отново да спре състезанието, тъй като условията на пистата се влошиха. Според Хамилтън и Ботас от Уилямс трасето бе в добро състояние, но не така мислеше рейс контролът. След още половин час колите отново бяха изведени на пистата зад кола за сигурност. Тя се прибра в началото на 32-ата обиколка. Верстапен веднага изпревари Розберг в завой 3 от външната страна и излезе 2-и. Перес бе 4-и, а Рикиардо 5-и. Фетел си пробиваше път напред след ранния си стоп за интермедия и в 34-ата обиколка намери място в топ 10. В 39-ата обиколка Верстапен, в опита си да настигне Хамилтън, допусна грешка в подхода си към старт-финала и едва удържа колата си без удар в стената. Холандецът запази и позиция пред Розберг.

В 41-ата Рикиардо сложи интермедиа, а след като записа най-бърза обиколка същото стори и Верстапен с другия Ред Бул в 44-ата. Макс се върна на пистата 5-и, а Даниел 10-и. Бътън обаче от интермедиа мина на гуми за изцяло мокро. Розберг пък се завъртя в края на поредната обиколка и по чудо успя да избегне удар в стената. Фелипе Маса бе следващия, който катастрофира. Това се случи в 47-ата обиколка в подхода към старт-финала и това доведе до нов сейфтикар. Последният води колоната 8 обиколки, а в началото на 56-ия тур се прибра. Хамилтън поведе пред Розберг и Перес. Следваха Сайнц, Фетел и Насър. Алонсо се завъртя и изостана в класирането. Верстапен пък се бе смъкнал до 13-а позиция, след като смени гумите си интермедия с такива за напълно мокра писта. Макс и Рикиардо обаче започнаха бързо да си пробиват път напред. Холандецът имаше повече скорост и бързо се върна в топ 10. Отпред Хамилтън бе на 5 сек пред Розберг, а Перес бе на 7 сек зад Нико.

В последните обиколки Верстапен изпревари последователно Хюлкенберг, Фетел, Сайнц и Перес и стигна до подиума. Изпреварването на Себастиан не бе лесно, но с по-агресивни действия той мина пред пилота на Ферари в завой 11. Фетел след това все пак изпревари Сайнц и стана 5-и. Хюлкенберг завърши 7-и зад Карлос, а Рикиардо не можа да повтори рейда на съотборника си и остана 8-и. Насър донесе първи 2 точки за Заубер с 9-ото си място, а 10-и финишира Алонсо.




Цялото състезание може да изтеглите ОТТУК.
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 54.0.2840.99 Chrome 54.0.2840.99
Re:Формула 1
« Отговор #3338 -: Ноември 28, 2016, 07:14:49 am »
Розберг шампион,
Хамилтън спечели финала в Абу Даби



Нико Розберг спечели световната титла във Формула 1 за 2016 г. Той завърши втори в Гран при на Абу Даби, която бе спечелена от съотборника му в Мерцедес Люис Хамилтън. Трети финишира Себастиан Фетел (Ферари).

На старта Хамилтън и Розберг потеглиха чисто. Зад тях Кими Райконен взе третата позиция от Даниел Рикиардо. Пети се нареди Фетел, зад когото пилотите на Форс Индия се бореха за шестата позиция. Верстапен се завъртя на старта след сбутване с Нико Хюлкенберг и се оказа последен в колоната, но успя да продължи. "Нямах много пространство там", обади се Макс по радиото след инцидента. Кевин Магнусен се прибра в бокса за смяна на нос. Хамилтън взе 1,2 сек аванс за три обиколки, Розберг бе на 1,112 пред Райконен. В петия тур Магнусен получи съобщение по радиото да прибере болида в гаража заради получени в началото повреди. „Нещо не е наред със задните амортисьори. Колата се мята като полудяла”, съобщи Ботас на екипа си. Отговорът бе, че екипът проверява данните и молба да пропусне съотборника си Маса.

Хамилтън влезе в бокса в седмата обиколка и сложи гуми софт. Същото стори и Райконен, който взе същия тип гуми. Англичанинът се забави, тъй като трябваше да изчака преминаването на Кими преди да излезе от бокса си. Розберг ги последва, сложи софт и също трябваше да изчака – Фетел влезе след него в питлейна. Нико се измъкна пред Райконен, но зад Верстапен, който вече бе втори в колоната и според Мерцедес умишлено бавеше немския пилот. „Не поемай никакви рискове с Верстапен, действията ти са правилни”, бе следващото съобщение до Розберг.

В 12-ия от общо 55 тура Хамилтън бе начело – на 1,9 сек пред Верстапен. Розберг вървеше на секунда зад холандския пилот на Ред Бул. В същата обиколка проблем с окачването сложи край на състезанието и вероятно кариерата на Дженсън Бътън. „Нещо не е наред с управлението... Да, имаме повреда, момчета. Не мисля, че ни се е случвала такава. Както и да е, всичко приключи.” Англичанинът бе изпратен с аплодисменти от публиката и посрещнат от майка си Симоне в бокса.

В 20-ия тур Розберг получи съобщение, че вече е от критична важност да изпревари Верстапен. Нико мина от вътрешната страна на осми завой, Макс опита да го задържи, но не успя и немският пилот си върна второто място. „Добра работа, добра работа”, получи окуражаване по радиото Розберг. След това Верстапен влезе в бокса (взе софт), докато Нико направи най-бърза обиколка в състезанието. На пистата Хамилтън увеличи преднината си спрямо Верстапен на почти 3 секунди. „Добре, Макс, това е всичко, което ни е нужно в момента, отлична работа. Само карай чисто”, гласеше инструкцията към пилота на Ред Бул, който отговори, че като че ли усеща, че задните гуми се износват. Кошмарният уикенд на Данил Квят пък приключи така, както започна – с инцидент. Руснакът паркира болида си встрани от трасето. Междувременно Хамилтън се оплака, че гумите му се пързалят. От Мерцедес го предупредиха, че са по-студени от оптималното. Авансът му спрямо Верстапен бе 3,8 сек. В 20-ия тур Розберг получи съобщение, че вече е от критична важност да изпревари Верстапен. Нико мина от вътрешната страна на осми завой, Макс опита да го задържи, но не успя и немският пилот си върна второто място. „Добра работа, добра работа”, получи окуражаване по радиото Розберг. След това Верстапен влезе в бокса (взе софт), докато Нико направи най-бърза обиколка в състезанието, а камерите показаха Чейс Кери да наблюдава финала на сезона в компанията на Бърни Екълстоун и съпругата му Фабиана.

В 22-ата обиколка от питуола на Мерцедес се обадиха на Розберг, че следващите три тура са критични. „Колко натискам сега?”, отговори рязко немският пилот на екипа. Той направи направи три последователни най-бързи обиколки. Рикиардо бе в бокса за втори път в 25-ия тур, сложи пак софт. Успя да изпревари Райконен, докато Фетел не бе особено доволен от екипа си: „Преди четири обиколки ви попитах дали влизаме рано или ще останем дълго. Сега сме блокирани в трафик.”

Хамилтън направи второто си спиране за състезанието в 29-ата обиколка. Отново сложи софт. Розберг се озова начело, като разликата между него и четвъртия в момента Верстапен бе 25,287 сек. Нико последва съотборника си в пита (софт) и излезе пред двата Ред Бул-а. Фетел водеше в надпреварата, следван от Хамилтън (на 7,6 сек) и Розберг (на 10,1). Верстапен и Рикиардо вървяха четвърти и пети, съответно на 14 и близо 16 сек. В 32-ата обиколка от Мерцедес попитаха Хамилтън: „Въпрос: просто се чудим защо си толкова бавен? Ситуацията не е сигурна в момента спрямо Фетел.” Британецът промени темпото и попита как е. „Ще сме доволни от 45.3.” След това Люис записа 1:43.328.

В 35-ата обиколка Фетел бе на 4,455 сек пред Хамилтън, Розберг – на 1,1 зад съотборника си. Себастиан се обади, че гумите му вече се износват сериозно. Той влезе в пита в 38-ия тур (след като Окон и Насър се сблъскаха на трасето). Пилотът на Ферари сложи суперсофт, а състезателите на Мейнър и Заубер отпаднаха след катастрофата. Хамилтън отново бе начело в надпреварата, а Розберг го бе доближил на 1,3 сек. Зад тях бяха Верстапен и Рикиардо, следвани от Райконен и Фетел. Хюлкенберг заемаше седмата позиция, а топ 10 оформяха Перес, Маса и Алонсо. В 41-ия тур Себастиан изпревари съотборника си. „Сини знамена!”, обади се Хамилтън по радиото. „Трябва да ми кажете времената на другите коли, моля.” „Ред Бул-ите 45.9. Заплахата е от Фетел, 44.6.” Назад в колоната Джолион Палмър сбърка при спиране, бутна Карлос Сайнц и го завъртя. Стюардите съобщиха, че ще разследват инцидента. Испанецът отпадна с повреда в скоростната кутия, каквато се оказа причината за по-ранното прекратяване състезанието на съотборника му Квят. Люис получи поредно съобщение: „Трябва да вдигнеш темпото до 44. Фетел е сериозна заплаха.” Стюардите бързо решиха случая с Палмър и му наложиха 5 секунди наказание за причиняване на инцидент.

Фетел изпревари Рикиардо и зае четвъртата позиция в 46-ата обиколка. Розберг се обади по радиото: „Това е наистина бавно. Може да разменим (позициите на) колите и ако в края на състезанието Люис е все още втори, ще го пусна.” Последва реакция от тима: „ОК, Люис, това е инструкция. Трябва ни 45.1 за победата.” „Мислех, че ще ни оставите да се състезаваме?”, бе отговорът на Хамилтън към съобщението от питуола на Мерцедес. Фетел настигна Верстапен и го задмина четири тура преди финала. Себастиан бе на 1,1 сек от Розберг. Пади Лоу се обади на Хамилтън по радиото и за пореден път каза, че трябва да вдигне темпото, за да спечелят това състезание. Фетел се доближи максимално до Нико. „Точно сега губя световния шампионат, така че не ми пука особено дали печеля или губя това състезание”, заяви Хамилтън по радиото. В крайна сметка Люис спечели надпреварата. Розберг пресече втори финала, което бе достатъчно, за да спечели титлата. Фетел допълни подиума.




Цялото състезание може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК.
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 56.0.2924.87 Chrome 56.0.2924.87
Re:Формула 1
« Отговор #3339 -: Март 25, 2017, 09:51:49 am »
Хамилтън на полпозишън в Австралия


Люис Хамилтън с Мерцедес бе най-бърз в квалификацията за Гран при на Австралия на пистата Албърт парк, първи кръг от новия сезон във Формула 1. Британецът изпревари Себастиан Фетел от Ферари с 0.268 сек и с 0.293 сек Валтери Ботас. Кими Райконен с другия болид на Скудерията остана 4-и. Макс Верстапен с Ред Бул бе далеч от темпото на водещите 2 тима и остана 5-и на повече от секунда от Хамилтън. Неговият съотборник Даниел Рикиардо катастрофира и остана 10-и.

След първата част от квалификацията отпаднаха Антонио Джовинаци, Кевин Магнусен, Щофел Вандоорн, Ланс Строл и Джолион Палмър. Пилотът на Макларън имаше проблеми с горивната система, а в последния си опит се оплака, че Алонсо е бил пред него в загряващата обиколка и това му е попречило. Строл пък ще стартира последен, тъй като след катастрофата си в третата свободна тренировка се наложи смяна на скоростната кутия, което означава 5 места назад в решетката. Най-бърз в Q1 бе Хамилтън, пред Райконен , Макс Верстапен и Ботас.

Във втората част Ботас даде най-добро време за уикенда с ултрасофт – 1:23.215 мин. Само на 0.036 сек след него остана Хамилтън, като бе съобщено, че британецът е записал времето си с използвани гуми ултрасофт. По-късно от Мерцедес съобщиха, че той всъщност е бил с нов комплект. Райконен и Фетел се наредиха 3-и и 4-и, на съответно 0.161 сек и 0.243 сек. Себастиан направи нов опит, като подобри времето си, но остана на същата позиция, на 0.186 сек. Алонсо се оплака, че губи мощност при излизането от последния завой при подаването на газ. Испанецът не успя да премине в последната фаза, като завърши с 13-о време. Освен него отпаднаха Перес, Хюлкенберг, Окон и Ериксон.

В третата част при първите опити най-бъз бе Хамилтън, който изпревари с 0.3 сек Фетел и Ботас. Разликата между последните двама бе само 2 хилядни. Райконен бе 4-и на почти секунда след грешка в завой 3. Даниел Рикиардо обаче изпусна задницата на колата си в 14-и завой и се разби в предпазните огради. Австралиецът  се отърва невредим, а квалификацията бе спряна за около 9 мин. След подновяването й водещите пилоти направиха по още един бърз тур. Хамилтън свали още 0.3 сек и грабна полпозишъна. Втората позиция обаче запази Фетел, като с последния си бърз тур изостана на 0.268 сек. Германецът каза, че е можел да бъде още по-бърз, ако не е бил допуснал малки грешки в завои 1 и 9. Ботас остана 3-и на 0.293 сек, а Райконен 4-и, на 0.8 сек. Верстапен бе 5-и, а приятната изненада бе Ромен Грожан с Хаас, който стана 6-и, изпреварвайки Фелипе Маса с Уилямс.



Квалификацията може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК.
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 56.0.2924.87 Chrome 56.0.2924.87
Re:Формула 1
« Отговор #3340 -: Март 26, 2017, 10:10:55 am »
Фетел триумфира в Австралия


Себастиан Фетел с Ферари спечели първия кръг от новия сезон във Формула 1 за Гран при на Австралия. Германецът и неговият екип използваха по-добра стратегия с по-късно единствено спиране в бокса за смяна на гуми, след като влезлият по-рано в пита лидер до онзи момент Люис Хамилтън от Мерцедес бе блокиран зад Макс Верстапен. Фетел показа отлично темпо в състезателната дистанция и демонстрира, че топскоростта на болида му от тестовете в Барселона е била реална. Германецът донесе първа победа за Ферари от Гран при на Сингапур през 2015 г.

Хамилтън завърши втори, следван от съотборника си Валтери Ботас. Четвърти остана Кими Райконен с другия болид на Скудерията, който в края задържа зад себе си по-бързия Макс Верстапен с Ред Бул. Вторият пилот на Биковете Даниел Рикаирдо отпадна в домашната си надпревара след ужасен уикенд, а шестата позиция зае Фелипе Маса с Уилямс.

Проблем със задвижващата система лиши Рикиардо изобщо от възможността да застане на старта. Тъй като австралиецът го нямаше в решетката, при подреждането на грида пилотите в задната част на колоната не заеха правилните си места и се наложи нова загряваща обиколка.

На старта Хамилтън поведе от полпозишън, следван от Фетел. Ботас потегли малко по-добре от Себастиан, но не успя да го изпревари в първия завой. Райконен бе атакуван от Верстапен, но също запази позиция. По-назад в колоната Магнусен и Ериксон се сблъскаха и излетяха от пистата на завой 3. Пилотът на Хаас мина през бокса, смени счупеното си предно крило и сложи нови гуми суперсофт. В началото на втория тур на трасето все пак се появи Даниел Рикиардо, за да изпита колата в реални състезателни условия. Отпред в първите 3-4 обиколки Хамилтън не можеше да се откъсне пред Фетел, като разликата бе по-малко от 1 секунда. След това в следващите обиколки тя нарасна на над 1.5 сек.

В 10-ата обиколка Вандоорн от Макларън влезе в бокса с технически проблем. Наложи се да рестартира двигателя с натиснат педал на спирачката. В 15-ата Грожан от Хаас, който се движеше 7-и, отпадна с повреда в задвижващата система. В 17-ата Хамилтън спря в бокса за нови гуми софт, след като комплектът му ултрасофт се износи. Фетел, който вече бе на по-малко от секунда от него, остана на пистата. Люис се върна над трасето 4-и, зад Верстапен. Британецът не можеше да го изпревари и това даде шанс на Фетел да натрупа преднина отпред.

Германецът влезе чак в края на 23-ия тур и излезе от пита на метри пред Макс и Хамилтън. Холандецът опита да го атакува в спирането за завой 3, но Себастиан затвори вътрешната траектория и запази позиция. Междувременно Палмър и Ериксон отпаднаха с повреди. Лидер за малко бе Ботас, който спря за нови гуми софт в 25-ата обиколка. Тур по-късно това стори Райконен, като двамата се върнаха на 3-а и 4-а позиция. Така поведе Фетел, на 6 сек пред Хамилтън. Верстапен също мина през пита и за разлика от другите водещи пилоти, сложи суперсофт гуми.

В 29-ата обиколка кошмарният уикенд за Рикиардо приключи. Австралиецът спря в зоната за сигурност между завои 3 и 4 с повреда в болида. В челото Фетел се откъсна на над 7 секунди пред Хамилтън, като последният износи доста гумите си в обиколките зад Верстапен. В същото време Ботас започна да настига Люис с по-запазените си гуми.

С по-бързите си гуми суперсофт Макс Верстапен започна да застига Кими Райконен. Финландецът все пак удържа 4-ото място. Дебютантът Ланс Строл с Уилямс отпадна в първото си състезание. Пет обиколки преди финала движещият се на 10-а позиция Алонсо с Макларън загуби темпо и бе изпреварен наведнъж от Окон и Хюлкенберг. Малко след това Фернандо се прибра в бокса и не завърши.



Цялото състезание може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК.
« Последна редакция: Март 26, 2017, 11:16:08 am от lord_milev »
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 57.0.2987.133 Chrome 57.0.2987.133
Re:Формула 1
« Отговор #3341 -: Април 08, 2017, 12:00:19 pm »
Хамилтън с феноменален пол в Шанхай


С две феноменални обиколки в заключителната част Люис Хамилтън спечели първата позиция за утрешната Гран при на Китай на пистата край Шанхай. Той изпревари с 0,186 сек Себастиан Фетел, а само на още една хилядна трети остана съотборникът на Люис в Мерцедес Валтери Ботас. Четвърти се нареди Кими Райконен с второто Ферари, който нямаше добро сцепление на задната част в първия си тур в края, а в последната обиколка – на предната. Всички те бяха под рекордната топ обиколка на Михаел Шумахер от далечната 2004 г. Зад лидерите от Мерцедес и Ферари се наредиха Даниел Рикиардо (Ред Бул), Фелипе Маса (Уилямс), Нико Хюлкенберг (Рено), Серхио Перес (Форс Индия), Данил Квят (Торо Росо) и Ланс Строл с втория Уилямс. За Люис това бе 63-ти полпозишън в кариерата, за Мерцедес – 75-и от 150 старта.

При далеч по-добро време от вчера квалификацията започна при 32 градуса температура на асфалта и след като тази сутрин пилотите успяха в последната тренировка да изпитат набързо работата на гумите софт и суперсофт. Интересно бе, че при фаворитите от Мерцедес и Ферари само по един от двамата пилоти тества впрочем софт (Фетел и Ботас). Твърдият медиум изобщо не бе предпочетен.

Очаквано всички напускаха пита в началото със суперсофт и трябваше да внимават да не са прекалено близо до съперник. Ромен Грожан изпусна колата на последния завой – не се удари в мантинелите, но спука гума. Пилотите на Ферари излязоха на пистата по-късно в първата част и бяха единствени с гуми софт. Фетел записа забележително най-доброто време – 1:33.078 мин. Втори бе Хамилтън, а след него Кими постигна трети резултат. В това време Макс Верстапен се обади, че нещо не е наред с работата на двигателя и оставаше последен. 6 минути преди края на Q1 трябваше да мине през кантара на ФИА, но все пак му остана време да се върне на пистата за още един опит. Но проблемът с работата на задвижването остана, въпреки съветите да промени режимите. Така той бе в дъното на колоната, като забавилият се Естебан Окон остана след него. Фернандо Алонсо пък натискаше като звяр, но максималната му скорост бе малко над 315 км/ч при над 330 за съперниците. Той все пак записа резултат в топ 10 преди последните опити. Съотборникът му Щофел Вандоорн бе на ръба на отпадането – 15-и. В последните секунди на първата част обаче бе изместен от тази позиция от дебютиралия на мястото на Паскал Верлайн в Австралия Антонио Джовинаци. Италианецът се опита да е още по-бърз и загуби контрол на последния завой. Разби се лошо в огражденията. Излезе невредим от своя Заубер, а червените сигнали спряха последните обиколки. Комисарите разследваха Грожан и Джолион Палмър, че не са намалили достатъчно, но те бяха в групата на отпадащите от Q1 заедно с Вандоорн, Верстапен и Окон. Втората част на тренировката бе отложена, за да се поправят щетите на последния завой.

Ферари единствени направиха турове и продължиха напред с по-твърдите гуми, но сега нуждаеха от бърза реакция и със суперсофт в Q2. В тази част от бокса на Мерцедес напомниха на Хамилтън, че това ще са гумите за старта. И със суперсофт обаче Фетел бе най-бърз и отново оглави класирането, но Хамилтън записа второ време само на 15 хилядни. Трети бе Ботас пред Кими. Зад топ 4 супер близко темпо имаха пилотите на Уилямс и Даниел Рикиардо, който бе пети пред Маса и Строл. Алонсо се оплака от проблем с генерирането на енергия при спиране, но бе 11-и след първите опити в Q2. При вторите обаче бе изместен до 13-о място от Кевин Магнусен и Карлос Сайнц, а след него отпадна Марку Ериксон. За сметка на тях в Q3 стигна Нико Хюлкенберг с Рено. Хамилтън излезе от колата и я остави на механиците за подготовка за финалната част, докато пилотите на Ферари направиха по още едно излизане със спестените гуми за нови бързи обиколки и този път Кими записа нов топ резултат, следван от Фетел. Кими счупи с перфектния си тур за 1:32.181 мин рекорда на трасето на Шумахер от 2004 г.

Преди финалната част температурата на асфалта бе 30 градуса и голямата битка на пилотите на Мерцедес и Ферари предстоеше. В първия си опит Хамилтън бе супер бърз – 1:31.902 мин! Фетел остана на почти 2 десети, Ботас бе на още една десета, а Кими се оплака от нестабилност на задната част и попита дали нещо в настройките е променено. В последните опити щеше да се реши всичко, а на пистата се появиха и пилотите с по един опит като Перес и Строл. В последните опити Люис бе още по-бърз в първия сектор с 0,043 сек, подобри собствено си постижение с 0,224 сек и постигна рекорд от 1:31.678 мин. Само с една хилядна Фетел пък измести Ботас, а Кими остана четвърти.

Така битката в утрешния ден се очертава изключително интересна при изравнените сили на пилотите на Мерцедес и Ферари.




Квалификацията може да изтеглите ОТТУК
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 57.0.2987.133 Chrome 57.0.2987.133
Re:Формула 1
« Отговор #3342 -: Април 15, 2017, 08:13:08 pm »
Ботас с първи полпозишън в кариерата си


Валтери Ботас с Мерцедес постигна първия си полпозишън в кариерата, след като бе най-бърз в квалификацията за Гран при на Бахрейн. На пистата Сахир финландецът изпревари съотборника си Люис Хамилтън само с 0.023 сек. Постижението му от 1:28.769 мин е най-доброто в историята на това трасе. Сребърните стрели бяха със значителен аванс пред останалите, като третият Себастиан Фетел с Ферари изостана на почти половин секунда. След него се нареди Даниел Рикиардо от Ред Бул, а третата редица допълниха Кими Райконен от Ферари и Макс Верстапен с Ред Бул.

След първата част на квалификацията отпаднаха Сайнц, Вандоорн, Перес, Ериксон и Магнусен. В самия края на сесията Карлос получи повреда в колата в последния сектор от обиколката и това го лиши от шанс да продължи в Q2. Най-бърз беше Хамилтън, който със софт постигна 1:30.814 мин. Само на 0.090 сек след него бе Макс Верстапен, но той даде това време с по-бързите гуми суперсофт. Фетел също с меки гуми бе 4-и на 0.2 сек, зад съотборника си Райконен (+0.174 сек). На 4 хилядни след германеца бе Ботас със софт.

Във втората част Ботас със суперсофт свали първи под 1:29 мин, а Хамилтън веднага след него записа 1:29.535 мин, което бе с 0.020 сек по-добро от Валтери. Фетел и Райконен се наредиха 3-и и 4-и, като изоставането на Себастиан бе едва 0.061 сек. Кими бе на 3 десети, а Ред Бул бяха доста по-бавни. Верстапен бе на 0.7 сек, а Рикиардо на почти 1 секунда от водача. Алонсо изобщо не кара в тази част заради проблем с мотора и съответно отпадна. Последваха го Окон, Верлайн, Строл и Квят.

В третата част Мерцедес показаха скорост, недостижима за останалите. Хамилтън и Ботас бяха с почти половин секунда пред Фетел, като Люис изпревари съотборника си с 0.052 сек. Райконен бе на 0.892 сек, а Верстапен и Рикиардо още по-назад. При вторите опити Ботас подобри още времето си, а Хамилтън не успя след неточност и това осигури на финландеца полпозишъна. Фетел остана 3-и, като допусна грешка в последната си бърза обиколка, а Рикиардо успя да мина пред Райконен. Макс също не успя да подобри най-силния си резултат до момента и се нареди 6-и. Най-силната квалификация след завръщането си в спорта като цяло отбор записа Рено. Нико Хюлкенберг се нареди 7-и, а Джолион Палмър 10-и. Между тях се вклиниха Маса с Уилямс и Грожан с Хаас.



Квалификацията може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +926/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 57.0.2987.133 Chrome 57.0.2987.133
Re:Формула 1
« Отговор #3343 -: Април 17, 2017, 09:29:48 am »
Фетел спечели невероятната битка
с Мерцедес в Бахрейн



Себастиан Фетел спечели невероятната битка с пилотите на Мерцедес в Гран при на Бахрейн, за да постигне втората си победа за сезона във Формула 1.

Германецът използва отлична стратегия с ранно използване на супермеките гуми на 2 пъти и завършване с меките, за да успее да удържи атаките на много бързия Люис Хамилтън в края. Британецът може да се сърди и на себе си за пропуснатия шанс да спечели, тъй като си заработи глупаво наказание от 5 секунди за умишлено задържане на Даниел Рикиардо при първите спирания в бокса. Трети завърши Валтери Ботас с другия болид на Сребърните стрели, който потегли от полпозишън, но в хода на състезанието нямаше нужното темпо да се бори за победата. Райконен с другия болид на Скудерията остана 4-и, като бе много далеч от темпото на съотборника си и от това на Мерцедес. Челната петица допълни Рикиардо, а съотборникът му в Ред Бул Верстапен отпадна след повреда. „Биковете” бяха конкурентни в първата третина от състезанието на Ферари и Мерцедес, но след това изостанаха значително.

Още преди старта от надпреварата отпадна Щофел Вандоорн заради технически проблем с колата. Пилотът на Макларън не успя да стигне изобщо до стартовата решетка. При потеглянето Ботас поведе, а Фетел тръгна по-добре от Хамилтън и излезе на 2-о място. Райконен пък загуби позиции спрямо Верстапен и Маса и изостана на 7-и. Фетел бе плътно зад Валтери и не му позволяваше да се откъсне. В 5-ата обиколка Кими сбърка на излизане от последния завой в опит да се доближи плътно до Фелипе. В 8-ата обиколка все пак Ледения мина пред Маса в края на старт-финалната права.

Първият пилот, минал през бокса, бе Ланс Строл в 9-ия тур. В същата обиколка Магнусен от Хаас отпадна. В 11-ата Фетел опита пресичаща стратегия и влезе в бокса за нови гуми суперсофт. Верстапен каза по радиото, че според него и в Ред Бул трябва да сторят същото. И в следващата обиколка Макс спря в пита за суперсофт. Той излезе на няколко секунди зад Фетел, но веднага след това получи повреда в спирачките  на 4-и завой и отпадна. В 13-ата обиколка за нови гуми спря и Райконен, а заради катастрофа на Ланс Строл и Карлос Сайнц на първия завой на трасето излезе кола за сигурност. През това време и двамата пилоти на Мерцедес минаха през пита, а същото стори и Рикиардо. При връщането си Ботас със суперсофт гуми се озова зад Фетел, който поведе, а Даниел със софт излезе на 3-а позиция пред Хамилтън (с меки гуми). ФИА обяви, че Люис ще бъде разследван, тъй като при влизането в бокса забави нарочно движещия зад него Рикиардо. Колата за сигурност се прибра в началото на 17-ата обиколка. Ботас веднага се опита да изпревари Фетел в 4-и завой от външната страна, но германецът му „затвори врата”. Хамилтън обаче направи успешна маневра срещу Рикиардо на старт-финала и излезе на 3-а позиция. Пилотът на Ред Бул имаше проблеми със загряването на гумите си и бързо бе задминат още от Маса и Райконен.

В 21-ата обиколка стюардите съобщиха, че Хамилтън получава наказание от 5 секунди заради забавянето на Рикиардо. Той се движеше близо зад Ботас, докато Фетел започна да се откъсва напред. В 24-ата Райконен изпревари Маса и стана 4-и. В 27-ата Хамилтън изпревари Ботас и стана 2-и, като това бе тактическа смяна на позициите в Мерцедес, тъй като Валтери бе по-бавен. Веднага Люис намали преднината на Фетел, която бе достигнала 6.6 сек, на 5.8 сек. Рикиардо пък се справи с Маса и стана 5-и. По-назад в колоната Квят, Палмър и Алонсо водеха люта битка за 10-ата позиция, като се изпревариха няколко пъти. В 31-ата обиколка Ботас влезе за втори път в пита и сложи софт. Фетел спря за нов гуми в края на 33-ата обиколка. Той сложи софт и се върна на 3-а позиция, зад Хамилтън и Райконен, но пред Рикиардо и Ботас.

В 38-ата и Райконен спря за нови гуми софт и се върна на 5-а позиция. Две обиколки по-късно Рикиардо също мина през бокса и излезе зад Райконен и пред Маса. В 41-ата и Хамилтън направи последното си спиране, като изтърпя и наказанието си от 5 секунди. Той обаче изненадващо сложи софт, а не суперсофт. От отбора му казаха, че според данните меките гуми са по-добрият избор спрямо суперсофт. Той започна да прави страхотна серия от бързи обиколки и много бързо съкрати изоставането си от 10 сек спрямо Ботас и го изпревари без съпротива от страна на финландеца. След това продължи да гони лидера Фетел, като намали разликата от над 12 сек на 6 на финала, но нямаше шанс да го атакува. Така Фетел триумфира за втори път през сезона и за 5-и път в кариерата си с Ферари. Това изведе Скудерията на първо място в шампионата при конструкторите.




Цялото състезание може да изтеглите ОТТУК или ОТТУК.
Активен