Всичко за ... > Игри

Games-Новини

(1/9) > >>

svenxxx:
Новини за 16.05.2008

Първи слухове за Halo 4

В интернет пространството вече от доста време има слухове и спекулации дали ще има нова игра от Halo франчайза или след разделянето на Microsoft с Bungee, надеждите за продължение са минимални. Но колегите ни от The Space Oddity имат малко по-различна информация. Според тях създателите на Brothers in Arms от Gearbox Software, са се похвалили, че от доста време работят тайно по Halo 4.

Ако слуховете се окажат вярно, то новото предложение от Halo франчайза ще носи името Halo: Forerunner, а официалният му анонс се очаква да бъде съвсем скоро.
======================================================================

Анонс на The Sims 2: IKEA Home Stuff Pack

Следващото допълнение към една от най-успешните игри на всички времена е на път. Това стана ясно от съобщение на ЕА, което съобщава, че съвсем скоро ще излезе The Sims 2: IKEA Home Stuff. Новото допълнение към култовата игра ще предостави на феновете й възможността да си купуват най-търсените и желани мебели на IKEA, като моделите са предоставени директно от каталозите на една от най-големите вериги за обзавеждане в света.

The Sims 2: IKEA Home Stuff Pack се очаква да се появи в търговската мрежа в Северна Америка на 23 юни, а седмица по-късно ще излезе и на пазара в Европа с цена от €14.99 ($19.99).
======================================================================

Над 1 млн. регистрирани потребители за тестовете на Age of Conan

Планираното за малко по-късно този месец MMORPG на Funcom, Age of Conan: Hyborian Adventures е достигнало рекорден интерес от страна на РС геймърите. Според съобщение на Funcom, играта е достигнала над 1 милион регистрирани потребители, които искат да участват в бета тестовете й.

“Funcom до момента нямат информация за по очаквано ММО от това” споделя Morten Larssen, вицепрезидент на отдела за маркетинг и продажби на компанията. Morten продължава с думите „ние смятаме, че това е най-голямото записване за бета тестове на игра в историята на жанра.”

От друга страна въпреки големият интерес около бета тестовете, никой не може да гарантира, че играта ще пожъне очакваните успехи. Напомняме си, че Age of Conan: Hyborian Adventures се очаква да се появи в търговската мрежа на Северна Америка на 20 май, а в Европа на 23 май.
========================================================================

Lost Planet: Extreme Condition е златна, излиза на 27 май

Capcom разпространиха информацията, че тяхната Lost Planet: Extreme Condition Colonies Edition е достигнала златен статус. Напомняме ви, че играта ще бъде достъпна за Xbox 360 конзолите и РС, като ще поддържа Games for Windows – LIVE.

Lost Planet Colonies Edition ще поддържа сингъл кампанията, която имаше и в оригиналната версия на играта, като допълнение ще бъдат три нови режима, които са: Score Attack, Trial Battle и Off Limit. От друга страна феновете на мултиплеъра ще могат да изпробват четири нови карти, 5 нови персонажа, 10 нови вида оръжие и 7 различни мултиплеър режима.

Играта се очаква да се появи в търговската мрежа на 27 май тази година с цена от $29.99.
========================================================================

3x7azy:
TOMB RAIDER : UNDERWORLD



Предполагам всички сме запознати с героинята на играта, нали така? Този път обаче, тя ще е още по-красива, по-прелестна, по-главозамайваща и при всичко това – по-атлетична.

Има ли повърхност, която ви се струва мокра и хлъзгава? Тя вече е! Внимавайте с равновесието, че последното нещо, което искате да видите, е Лара, тупнала по дупе в някоя разгорещена битка. Хмм, може и да искате да го видите, всъщност. Всички водни ефекти в играта вече се възпроизвеждат от Cell процесора, като ефектите са невероятни. Представете си струйки, излизащи от напуканата скала, които се стичат съвсем реалистично и адекватно надолу, правещи поредното тупване още по-хубаво. Говорейки за такива геймплей ефектиращи елементи се сещам, че бяха и споменати много интересни промени, като например ще можете да правите странични колела и скачания от стена на стена (както в Prince of Persia). Също така вече голяма част от невъзможните неща преди ще са просто нещо обикновено, което ще ви се налага да правите в голяма част от играта. Примерно, ако решите да вземете някое копие и да убиете няколко лошковци с него, или пък да го забиете в стената, за да скочите на някое по-високо място. Дали това няма да е една революционна игра? Ще видим. Споменавайки всички тези неща обаче, пропуснах да кажа, че вече управляването на кола или каквото и да е превозно средство ще става по което си искате време, тоест няма тригъри точно за това, както в Legend. Все още обаче, са неясни локациите, в които ще се развива играта. Знае се единствено, че ще се разпростира на няколко континента.

svenxxx:
Новини за 17.05.2008

LucasArts също се отказаха от ЕSA, ще присъстват на Е3

След като преди известно време Activision обявиха, че няма да подновяват членството си в ESA и няма да показват вече продуктите си на Е3, редица компании също се отказаха от изложението (NCSoft, Foundation 9, Her Interactive). Други компании пък решиха да потвърдят официално участието си, като част от тях са D3P, Warner Bros., Majesco, Bethesda, EA и т.н.

Единствената по-сериозна компания която не беше взела страна по случая беше LucasArts, но късно снощи Margaret Grohne, който е директор на отдела за връзки с обществеността официално съобщи, че компанията се оттегля от членството си в ESA, но ще присъства на Е3.
==============================================================

Възможен е сериозен графичен ъпдейт на World of Warcraft

Според информацията наистина е възможен огромен графичен ъпгрейд по някое време в бъдещето. „Трябва ли ни съвсем нова промяна? Да, вероятно.” – казва Брак. „Това е нещо, за което говорихме по настоящето разширение и със сигурност ще говорим и за следващото.”

„Много хора продължават да играят с оригиналният клиент, защото е по бърз, свикнали са с него, предпочитат го или каквото и да е. И за мен, като гейм девелопър, идеята да изразходваме толкова много време и енергия за нещо, за което хората ще кажа „не мерси, това не е за мен” , не е особено привлекателна. А точно това се случи с игри като Ultima Online и EverQuest.”

Всъщност големи графични промени вече са обявени в настоящото продължение – Wrath of the Lich King. Тъй като действието ще се развива на ледения континент Northrend, от Blizzard обещават нова shader система, за могат ледовете да изглеждат възможно най-реалистично. А дали това ще е така, ще разберем до края на годината.
==============================================================

svenxxx:
Новини за 19.05.2008

Blizzard обмислят подобряване на графиката на WoW

В интервю засягащо основно новият експанжън на WoW, наречен Wrath of the Lich King, създателят на играта J. Allen Brack сподели информацията, че играта най-вероятно ще премине през пълно преобразяване и подобряване на графиката. „Дали имаме нужда от подобряване на графиките? Да това е така,” споделя Brack. „Това всъщност е нещо, което обсъждаме при пускането на всеки експанжън”, продължава Brack и завършва с думите, че най-вероятно подобренията ще се появят с излизането на следващия експанжън след Wrath of the Lich.
========================================================================

Анонс на FIFA Manager 09



Поредният FIFA Manager бе анонсиран късно снощи, като играта по традиция разширява броя на лицензираните лиги. Играта ще ви предостави пълен контрол над управлението на вашият футболен клуб. Вие ще бъдете отговорен за тактиката, подреждането и тренировките на отбора си, както и за подписването на договори с играчите, подобряване материалната база на стадиона и клубните съоръжения.

Друга важна черта в новата FIFA Manager 09 е възможността да бъдете мениджър и на един единствен играч, като в този вариант ще имате пълен контрол над играча. А ето и най-голямото предизвикателство, ще имате възможността да създадете свой собствен клуб и да се опитате да покорите всички желани купи.

Новата игра поддържа над 1 500 клуба и повече от 25 000 футболисти, като над 7 000 от тези играчи са с истинските си снимки.
========================================================================

Gears of War 2 ще има со-ор режим с до 4 играча



Създателят на Gears of War, Cliff "CliffyB" Bleszinski потвърди разпространилата се в интернет пространството информация, че очакваната втора част на играта ще поддържа со-ор режим за игра с до четирима участници. Напомняме ви, че оригиналната игра, която излезе за Xbox 360 конзолите през 2006 година и за РС през 2007 г. поддържаше со-ор режим само от двама играчи, а мултиплеър режима беше за 8 души.

Bleszinski сподели, че вече е имал възможност да изпробва режима, но отказа да разкрие повече информация. Gears of War 2 се очаква да се появи в търговската мрежа за Xbox 360 конзолите през месец ноември тази година.
========================================================================

pvdenkova:
Анонс на Directx 11 този месец?



Тази седмица /22 и 23 юли/ в Сиатъл се провежда форума на разработчиците Gamefest 2008. Използвайки повода, софтуерния гигант Microsoft анонсира новото поколение на програмния интерфейс (Application Programming Interface - API) DirectX 11. Софтуера ще може да се използва единствено под Windows Vista и бъдещите версии на операционната система, подобно на DirectX 10. В изявлението си Microsoft казват, че DirectX 11 ще позволи вграждането на технология, с която графичните процесори „ще могат да се използват не само за рендерирането на триизмерна графика” – разработчиците ще могат да ги използват и като паралелни процесори с общо предназначение GPGPU.
Голямата новост в DirectX 11 е Tessellation/Displacement технологията, която вероятно включва Multithreaded Rendering и Compute Shaders. DirectX 11 също ще ни предложи новия Shader model 5.0. Теселацията е техника, която позволява на гейм разработчиците да създават по-реалистични модели; този ефект е особено забележим с приближаване на позицията на наблюдателя до обекта. Подобрено е и управлението на множество нишки (multi-threading) – благодарение, на което дизайнерите ще могат да се възползват в по-голяма степен от производителността на многоярдените процесори. Програмният интерфейс DirectX 11 ще добави нова функционалност към вече съществуващия хардуер, поддръжащ DirectX 10.

За момента няма посочена дата за пускането на пакета, но се очаква това да е в най-близко бъдеще.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница