www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Games-Новини  (Прочетена 38111 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
GTA IV
« Отговор #15 -: Септември 03, 2008, 03:27:02 pm »
Подробности за PC версията на GTA IV



На тазгодишния Games Convention в Лайпциг изтече първата информация за дългоочакваната PC версия. На първо време това, за което всички тръбят е подобрената графика и максималната резолюция от впечатляващите 2560×1600 точки.
Факт—GTA IV изглежда по-добре. Гладки текстури, значително увеличен draw distance (възможността да виждаш по-напред в далечината), реалистична околна среда, феноменални експлозии—всичко това бе демонстрирано при изненадващо стабилен фреймрейт.
Какви ще бъдат системните изисквания?
Все още няма отговор на този въпрос, но при положение, че се интересуваш, едва ли ще успееш да ги покриеш.
Встрани от техническата част, GTA IV за PC ще предложи replay editor, с чиято помощ ще можеш да записваш видео и впоследствие да го коригираш, посредством удобен редактор. По-късно можеш буквално с няколко клика да качваш тези филмчета в интернет.
Толкова засега. PC версията излиза в края на ноември.

Информация: gameplay.bg
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
Star Wars: The Force Unleashed
« Отговор #16 -: Септември 16, 2008, 12:28:53 am »
Демо-версията на играта Star Wars: The Force Unleashed отбеляза нов рекорд за мрежовата услуга Xbox LIve Marketplace.



Представители на компанията LucasArts съобщиха, че тя е изтеглена над милион пъти само за 8 дни. Предишният рекордьор постигна този резултат едва за 9 дни, отбелязва електронното издание ЛентаРу.
Разработчиците допълват, че демо-версията, която излезе на 21 август, се търси и от притежателите на PlayStation 3. Чрез мрежовата услуга PlayStation Network тя е изтеглена 1.3 милиона пъти.
Star Wars: The Force Unleashed е екшън от трето лице, в която геймърът управлява таен ученик на Дарт Вейдър.
Той е въоръжен с червен светлинен меч и владее Силата, която му помага да се отърве от враговете по пътя си.
Авторите на играта отбелязват, че играчът може да бъде и самият Дарт Вейдър, но през повечето време той само дава наставления на своя ученик.
Играта излиза на 16 септември в Северна Америка и на 19 септември в Европа. Проектът е създаден за PlayStation 3, PlayStation 2, Xbox 360, Wii, PSP и DS.
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
Max Payne - Филмът
« Отговор #17 -: Септември 27, 2008, 12:33:19 am »
Филмът по Max Payne с рейтинг PG 13



Филмът по Max Payne се сдоби с рейтинг PG 13, съобщи режисьорът на филмовата адаптация на известната игра, Джон Мур. Това означава, че когато филмът се появи на 17-ти октомври, всички над 13-годишна възраст ще могат да го гледат. Мур признава, че е имал проблеми с рейтинговата комисия, която смятала да категоризира филма като "R" и му се наложило да "пипне", по неговите думи, някои кадри. Фрапиращото в случая е, че оригиналната игра има рейтинг "М", което значи, че не може да бъде играна от лица под 18 години.

Въпросът, който си задават всички фенове на Max Payne е дали филмът ще бъде достойна екранизация на играта предвид факта, че изпълняващият ролята на Макс Пейн Марк Уолбърг дори не се е докосвал до нея, а самият филм има по-нисък рейтинг, отколкото шедьовъра на Remedy.

Информация: gamerzhut.com
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
Компютърните игри като средство за обучение
« Отговор #18 -: Септември 27, 2008, 01:33:21 pm »
Учени установиха, че от тях могат да се извличат и стратегии за учене



Психолози и педагози постоянно предупреждават за това, колко вредни са компютърните игри. Който играе много, може да си навлече сериозни психични смущения. Но в последно време специалистите откриха и позитивните ефекти, които имат компютърните игри.

„ В зависимост от играта и честотата на играене има и различни измерения на влияниe върху играещия” – казва професор Дъглас Джентайл от Университета в Айова на годишното събрание на психолозите в Бостън.

Компютърните игри не могат да бъдат просто „добри” или „лоши”, а преди всичко могат да бъдат използвани като средство за обучение. В проучването си Джентайл споделя още, че например хирурзите могат да подобрят чувствителността на пръстите си, като играят редовно. Той наблюдавал 33-ма специалиста на лапароскопичната хирургия, които правят миниатюрни разрези в коремната област. Тези, които играели редовно на компютърни игри, са по-бързи до 27 процента и правят до 37 процента по-малко грешки.

Игрите, които третират социални сюжети, оказват влияние на учениците и ги възпитават как да не влизат в училищни конфликти. Тези, които играят повече игри с насилие обаче, рискуват да пренесат това поведение и в действителността.

Информация: www.hicomm.bg
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
Загадъчна игра държи в напрежение интернет
« Отговор #19 -: Октомври 02, 2008, 07:19:58 pm »
Mистериозни картини, кодове и числа са упътвания в енигмата



Aladygma.com е модерна интернет загадка, която държи блогъри и форумни потребители от месеци, в напрежение. В началната страница с бял шрифт на черен фон може да се прочете: "00 | 11 | 22 | 88" – код, дата, рождения ден на някого, телефонен номер или парола.. никой не знае.

Когато някой се опита да разгадае това предизвикателство с помощта на клавиатурата и натисне Ctrl+А, всичко в страницата се маркира. При кликване върху бялата маркировка се отварят нови страници, на които могат да се видят мистериозни картини, кодове и криптирани думи. Понякога дни, понякога дори седмици след последното посещение, се появяват нови маркировки – като указания, които объркват още повече, вместо да помогнат.

Така наречените Alternate Reality Games като Aladygma функционират с цел привличане на повече „играчи”. При необичайни обстоятелства се появяват виртуални парчета от фиктивен сюжет, които трябва да помогнат на играещите в тяхното търсене. Който въведе име или термин за търсене в търсачка или видеопортал, се натъква на следващи указания. Така в YouTube се появяват нови кодове, които отвеждат в Google на повече имена и изображения. Освен това изобретателите на загадката изпращат имейли с криптирана „помощ”, но кои са те и защо объркват така интернет общността е въпрос, който все още е забулен в мъгла.

За игри като тази вече се събират и фен групи, които обсъждат заедно своите резултати и находки и интерпретират значението на изображенията. Така, един от играещите открива, че „Aladygma” с леко променен правопис, може да бъде “Amygdala”, което според Уикипедия е област централната част на мозъка.

В заключение може да се обобщи, че игри като Aladygma са мистериозни и неясни. Няма да се сторят интересни на любителите на лесните кръстословици. Но който обича да мисли и не се предава лесно, определено е на правилния адрес в aladygma.com.

Информация: hicomm.bg
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
Брет Ратнър ще режисира филма по God Of War
« Отговор #20 -: Октомври 02, 2008, 07:27:58 pm »
Филмовата адаптация на известната игра ще бъде поверена на режисьора на X-Men: The Last Stand



Вече се знае кой ще режисира филмовата адаптация на God of War - Брет Ратнър, стоящ зад трите "Час пик" филма и последната част на X-men поредицата - X-men: The Last Stand. По негови думи филмът е все още далече от премиерната си дата и "чака сценарий и зелена светлина." Засега нищо друго около този проект не се знае, освен че Ратнър ще се опита да получи рейтинг PG 13 (филмът е подходящ за лица над 13 години), въпреки че оригиналната игра е с рейтинг "М" (подходяща за лица над 17 години) (Бел. ред. Ейй, заминаха старогръцките силиконови цици...).

Слуховете за екранизация на известния екшън-адвенчър се носят из интернет от 2005-та година насам, когато се появи първата част, но за първи път получаваме конкретна информация относно филма. По този начин се слага край на всякакви надежди на феновете Зак Шнайдер (римейка на "Зората на Мъртвите", "300") да оглави проекта.

Информация: gamerzhut.com
« Последна редакция: Октомври 02, 2008, 08:24:26 pm от pvdenkova »
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
Нов Сценарий за филма по Halo
« Отговор #21 -: Октомври 04, 2008, 12:28:52 am »
Надеждите, че филмова адаптация на Halo все пак ще има, се възродиха, след като Bungie са одобрили сценарий.



Когато през 2005-та година бе обявено, че ще се снима филм по Halo, много играчи и критици решиха, че за първи път ще станем свидетели на наистина качествена филмова адаптация на игра. Проектът звучеше повече от обещаващо - съфинансиран от Universal Studios и 20th Century Fox, продуцент беше Питър Джаксън (трилогията "Властелинът на Пръстените", последният филм за Кинг Конг), на режисьорското столче трябваше да се настани гениалният Гийермо дел Торо ("Лабиринтът на Фавна", Хелбой 1&2"), а на известния английски писател Алекс Гарланд беше поверен сценария. Всички затаихме дъх, очаквайки ако не шедьовър, то поне един добър филм. За жалост вместо дел Торо, режисьор на проекта стана дебютантът Нийл Бломкамп (добил известност с поредица иновативни рекламни клипове), а сценарият на Гарланд беше отхвърлен и пренаписан от никому известния Д. Б. Уайс. В резултат Universal и 20th Century Fox се отеглиха от проекта и той беше замразен. Въпреки това Питър Джаксън с фенски пламък в очите заяви, че филмът ще бъде сниман, просто щял да отнеме много повече време.
След двугодишно мълчание най-накрая надеждите, че действително ще видим филма по Halo, се възродиха, след като холивудският сценарист Стюарт Бийти (един от сценаристите на трите филма "Карибски пирати") обяви, че е написал сценарий, който е вече одобрен от Bungie и в момента се очаква да бъде приет и от Microsoft.
"Филмът по Halo в първоначалната си инкарнация е мъртъв. Никой не се опитва да го реализира," казал Бийти пред GameDaily. "Аз съм просто фен и наистина искам да видя филм по Halo," допълнил той. Бийти, който е и запален геймър, смята, че за добра филмова адаптация човек трябва да разбира играта. "Трябва да обичаш играта" твърди той. "Не може да направиш филмова адаптация на игра без да си я изиграл и харесал."
Слава на такива люде! За жалост не всички са на това мнение. Марк Уолбърг, който изпълнява главната роля в филма по Max Payne, все още дори не е играл известния ноар екшън въпреки че ролята му е именно на легендарния детектив.
Сценарият на Бийти е базиран на новелата Halo: The Far Reach, като действието се развива 500 години в бъдещето.

Информация: gamerzhut.com
« Последна редакция: Октомври 04, 2008, 12:29:28 am от pvdenkova »
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
PlayStation 4
« Отговор #22 -: Октомври 05, 2008, 01:09:24 am »
PlayStation 4 ще използва Cell процесор
Sony се стреми към намаляване на производствената цена




Sony сериозно обмисля използване на Cell архитектура за PlayStation 4, съобщава японският сайт Impress Watch. Използването на Cell ще доведе до намаляване на разходите на PS4. Това е изключително необходима стъпка за Sony, които губят пари от всяка бройка от своята последна конзола.
Пазарната цена на PS3 е под производствената, както е известно, а Sony разчитат на печалба от ексклузивните игри за своята конзола.
Също така използването на Cell ще позволи на разработчиците на игри за PS3 бързо да преминат към работа с PS4. Сегашната конзола PS3 е известна сред разработчиците със своята нестандартна вътрешна архитектура, която прави по-предизвикателно създаването на игри за нея.
Sony планира да пусне подобрена версия на чипа по 45nm технология, което ще намали консумацията на енергия и ще позволи използване на стандартна DDR RAM памет, вместо XDR RAM.
Използването на по-общоприет хардуер също ще позволи на Sony да се конкурира с Microsoft и Nintendo като изведе PS4 на пазара по-бързо. Същевременно Sony, ще може да бъде конкурентна и в изчислителната мощ, чрез добавяне на повече ядра на PS4 процесора. Изпълнителният директор на Sony, Хауърд Стрингър, вече отбеляза, че разработката на PS3 е струвала 3 милиарда долара и не смята да допусне PS4 да изразходи хазната на Sony, толкова много.

Информация: hicomm.bg
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
Microsoft стартира институт за игри
« Отговор #23 -: Октомври 11, 2008, 09:14:26 pm »
G4LI стимулира интерес сред момичетата и малцинствата



Microsoft и Нюйоркският университет се обединяват за основаването на институт за обучение с игри (Games for Learning Institute) - или G4LI. Инициативата цели да достави "фундаментално научно доказателство", че игрите могат да помогнат на децата да се учат.

Финансираният с 3 милиона долара институт ще установи как компютърните игри увличат учениците и след това ще развие приложими персонални обучаващи стратегии.

G4LI иска да стимулира интерес в малките деца - и особено момичетата и малцинствата - към технологията, инженерството и математиката. Крейг Мънди, главен изследовател в Microsoft, казва: "Институтът за обучение с игри е страхотен пример как технологията може да промени начина, по който учениците се обучават, правейки процеса по-естествен и интуитивен".

G4LI ще преценява игрални прототипи и ще ги представя, заедно с планове за обучение в мрежа от 19 училища в Ню Йорк и резултатите в класните стаи ще бъдат следени и изследвани.

Кен Перлин, професор по компютърни науки в Нюйоркския университет, отбелязва, че "много ученици се обезкуражават или губят интерес в училище и прекарват своето време в къщи, играйки игри. Иронията е, че ние смятаме именно игрите за нашата отправна точка да върнем интереса към науката, математиката и технологичните програми."

Информация: hicomm.bg
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
Нова видеоигра ще се управлява с мисъл
« Отговор #24 -: Октомври 11, 2008, 09:19:14 pm »
NeuroSky е готова с първия проект, базиран на Brain Computer Interface



По всичко личи, че технологиите за комуникация между човешкия мозък и компютъра (BCI - Brain Computer Interface) ще бъдат една от ключовите тенденции в развитието на цифровите интерфейси. А гейм индустрията явно първа ще се възползва от иновативния тренд (като изключим военните, за чиито проекти обикновено малко се знае).

Поредният пример за това стана компанията NeuroSky, която представи на стартиралото на 09.10.2008 г. в Япония изложение Tokyo Game Show нова игра, позволяваща управлението на героите с помощта на мозъчни вълни. Концепцията е разработена в сътрудничество с друг пионер в тази област - Square Enix.

Демонстрационната версия е създадена за PC и работи под Windows. За управление на героите от играта се използва специално устройство, наречено MindSet, създадено от NeuroSky. То представлява своеобразни наушници с вградени електроди, които четат мозъчните вълни на потребителя. Този иновативен конторлер позволява на геймърите, ако са концентрирани в играта, да извършват определени действия.

Следващата задача пред NeuroSky е тестване на резултатите, които могат да бъдат постигнати от геймърите в управлението на новия интерфейс. Със сигурност обаче всички в екипа, работил по проекта, са убедени, че трудът им открива нови перспективи пред гейм индустрията.

Ще напомним все пак, че това не е първия успешен пример за BCI - технология, интегрирана в игрова среда. През юни тази година японски учени обявиха, че са създали метод, позволяващ управлението на аватари от виртуалния свят Second Life с помощта на мисълта.

Информация: hicomm.bg
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Doom 1 и в браузър
« Отговор #25 -: Ноември 27, 2008, 09:13:40 am »
Doom 1 и в браузър


След като популярната серия игри Doom излезе за всички възможни платформи за игри, неочаквано тя стана достъпна и в интернет пространството чрез своя онлайн версия.

Това означава, че вече може да играете легендарната игра просто през браузъра си.

За да си припомните добрите стари времена, а и да изпуснете малко пара докато сте в офиса, отидете на този адрес. Играта е флаш, зарежда се доста бързо и изисква инсталиран флаш плейър версия 10 или по-горна.

Шутърът Doom 1 е пуснат през далечната 1993 г. и оттогава остава един от най-добрите проекти за ценителите на жанра. В тази FPS са реализирани няколко идеи, които погнаха на индустрията за електронни развлечения да се развие доста по-бързо, както и на самата id Software.


Lifestyle.bg
Активен

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
Ubisoft работи по Assassin's Creed 2
« Отговор #26 -: Ноември 29, 2008, 12:34:41 am »
Все още не е известна дата за пускане на втората част на заглавието



Представители на компанията Ubisoft потвърдиха информацията, че продължението на играта Assassin's Creed вече е в етап на разработка. Президентът на гейм издателството Ив Гиймо обаче се отказа да посочи приблизителната дата за пускането на втората част на пазара. Той само подчерта, че работта над продължението е в пълен ход.
Припомняме, че първата част от Assassin's Creed се появи през ноември 2007 г. за игровите приставки от ново поколение PlayStation 3 и Xbox 360. През април тази година беше пусната и PC - версия на заглавието.
Играта, която разказва за приключенията на война Алтаир, получи много високи оценки от пресата и за кратко стана любима на много геймъри.
Освен анонса на Assassin's Creed 2, от Ubisoft съобщиха и финансовите данни на компанията за първите шест месеца на текущата счетоводна година. Приходите на компанията за периода са 24.7 млн. евро, което е почти два пъти повече от същия показател една година по-рано (12.5 млн. евро).

Информация: hicomm
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Първият адд-он за Fallout 3
« Отговор #27 -: Ноември 29, 2008, 09:41:03 am »
Първият адд-он за Fallout 3



Компанията Bethesda Softworks обеща да пусне първия адд-он за играта си Fallout 3 още през януари 2009 година, предаде Лента.ру. В новия епизод на пост-апокалиптичната ролева игра, наречен „Operation: Anchorage", ще се разказва за освобождението на град от Аляска от китайските комунисти.

Адд-онът ще бъде достъпен само за притежателите на версиите за Xbox 360 и PC. Следващият адд-он е планиран още за февруари. Действието в „The Pitt" ще се развива в района на Питсбърг. През март ще излезе и „Broken Steel", която разрешава на играча да встъпи в „Братството на стоманата" (Brotherhood of Steel) и разширява сюжетната линия на играта. Стойността на адд-оните все още не е известна.

Освен това, през декември притежателите на играта за PC ще получат възможност безплатно да изтеглят официалния редактор G.E.C.K. (Garden of Eden Creation Kit), с който ще получат възможността да внасят изменения в играта и да създават собствени допълнения.

Част от адд-оните ще създаде самата Bethesda, но основната част ще създадат самите геймъри. По данни на разработчиците, след излизането на играта на 28 октомври, доходите от Fallout 3 надхвърлят 300 милиона долара, предаде БГНЕС.


Lifestyle.bg
Активен

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433


Въпреки световната икономическа криза и рецесията в редица от водещите икономики прогнозите за бъдещето на производителите на компютърни игри остава положителна и оптимизмът в тази посока определено се подхранва от стабилните продажби на видео конзоли, стана ясно на проведената в Ню Йорк конференция за интерактивни забавления.
На конференцията бяха оповестени някои от плановете на големите три компании на този пазар – Nintendo, Sony и Microsoft.
Японският производител на свръхуспешната Wii потвърди, че продажбите на конзолата остават на високо ниво, заради което няма планове в скоро време цената й да бъде намалена от сегашните 250 щатски долара. За разлика – базовият модел на Xbox 360 на Microsoft, който също се продава добре, ще поевтинее до 200 долара. Към това се добавят и по-рано обявените планове на Sony да намали до 400 долара цената на модел на Playstation 3 с 80-гигабайтов твърд диск и Blu-ray устройство.
За мнозина от шефовете в бранша неговото бъдеще е розово, независимо от проблемите на голяма част от компаниите-дистрибутори. Миналата седмица американската верига за електроника "Best Buy" чувствително намали прогнозите си за последното тримесечие, а друга голяма компания - "Circuit City Stores Inc." обяви фалит. Проблемите на веригите магазини обаче се по-скоро от намалялото потребление на други видове стоки, а конзолите и игрите за тях се харчат с нормалните темпове.
"Като цяло, има силна конкуренция, но се вижда, че софтуерът се продава добре, най-вече заради многото собственици на машини, които се нуждаят от него," коментира Ив Жулемо, изпълнителен директор на френската компания "Ubisoft", разпространяваща игрите от серията "Splinter Cell". Неговите очаквания са обобщените данни за годината да покажат 20-процентно увеличение на гейм индустрията в Северна Америка и Европа. Подобна е и прогнозата му за 2009 г.
По данни на BMO Capital Markets през 2008 г. броят на видео конзолите се е увеличил с 50 процента в сравнение с миналата година, което би трябвало да означава и допълнително увеличение на продажбите на игри, особено с оглед на наближаващите коледно-новогодишни празници.
Предизвикателството пред растежа на бранша остава привличането на тази част от потребителите, които досега не са притежавали видео конзола и с оглед на кризата се притесняват за финансовото си положение.
Рисковете пък са предимно за малките компании, които не разполагат с големи хитове, сочат анализатори. THQ Inc, известна в България с "Age Of Empires: Mythologies", миналата седмица обяви минимални печалби и започна вътрешно преструктуриране, включително съкращения на служители и отменяне на някои вече започнати проекти.
На другия полюс е настроението в гиганта "Electronic Arts", като по време на конференцията шефът на "спортната" дивизия "EA Sports" (отговорна за хитовите серии NHL и Madden NFL) Питър Мур изрази предпазлив оптимизъм за бъдещето.


Информация: dnevnik.bg
« Последна редакция: Ноември 29, 2008, 06:19:13 pm от pvdenkova »
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!

pvdenkova

  • V.I.P.
  • Карма: +58/-10
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Юни 28, 2007, 12:52:33 am
  • Публикации: 433
MSI създаде нов сайт в Европа само за геймъри
« Отговор #29 -: Ноември 29, 2008, 06:29:09 pm »
www.msi.eu/gaming



От 26 Ноември 2008г. геймърите и хората, проявяващи интерес към геймърството могат да открият на www.msi.eu/gaming най-новата информация за продуктово портфолио, геймърските отбори, които MSI поддържа като FNATIC.MSI и TBH.MSI, състезания и турнири, в които взимат участие те и представянето им в тях.

MSI отделя огромно внимание на отзиви за компанията и продуктите й, за да подобри качеството спрямо търсенията. Ето защо всеки месец ще се организира гласуване, където посетителите ще имат шанса да спечелят приятни награди. Нещо повече те ще могат да се докоснат до професионалния геймърски опит, за да подобрят своите резултати в игрите.

Геймърската индустрия е по-могъща от музикалната или филмовата такава, а геймърските турнири стават все по-професионални. MSI създава този сайт www.msi.eu/gaming с цел да публикува информация за предстоящи турнири и други интересни теми за геймърите.


Информация: sagabg.net
Активен


Бъди себе си! Живота е твърде кратък за да се правиш на някой друг!