www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Помощ от модератор (администратор)  (Прочетена 828257 пъти)

0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

vasilivanov

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 08, 2008, 01:47:47 pm
  • Публикации: 11
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1965 -: Май 20, 2011, 11:08:21 pm »
Направих нужните настройки, рестартирах всичко даже компа, изтрих uTorrent и го инсталирах отново (нищо че вчера пробвах дори с Bitcomet) и :
Активен

vasilivanov

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 08, 2008, 01:47:47 pm
  • Публикации: 11
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1966 -: Май 20, 2011, 11:12:24 pm »
Съжалявам че не става, въпреки че този тракер ме кафеше най много от всички. Явно тук някой не си върши добре работата. Колкото и да не ми се иска ще трябва да се върна към тракерите които съществуват само заради името си - *censored* i *censored*. Но за да си изградят име явно някой там работи!
« Последна редакция: Май 20, 2011, 11:27:10 pm от expressel »
Активен

nikkiw

  • V.I.P.
  • Administrator
  • *****
  • Карма: +31/-34
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Януари 22, 2009, 01:58:18 am
  • Публикации: 448
  • Отбор: Субтитри
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 11.0.696.68 Chrome 11.0.696.68
    • WWW
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1967 -: Май 20, 2011, 11:33:18 pm »
Не знам как решихте, че в този тракер не се работи!
Два часа двама Администратори на сайта и един Супер Модератор се опитват да ви обяснят как да си настроите торентклиента, нещо което едва ли им влиза в задълженията, защото точно по тази тема е изписано много във форума. Гарантирам, че проблема не е в сайта, след като само при вас го има! Другото което ще напиша, ще е на ЛС и се надявам след това да поднесете извиненията си към хората, които се опитаха да ви помогнат!
« Последна редакция: Май 21, 2011, 01:18:24 am от nikkiw »
Активен

Skandity

  • The Vampire Diaries
  • SuperUploader
  • Карма: +775/-33
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Април 10, 2008, 06:17:13 pm
  • Публикации: 648
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 4.0.1 Firefox 4.0.1
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1968 -: Май 20, 2011, 11:40:06 pm »
След като торентите са червени, какво пише тук:

Активен

vasilivanov

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 08, 2008, 01:47:47 pm
  • Публикации: 11
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1969 -: Май 20, 2011, 11:52:00 pm »
На всички от p2pbg.com ми пише това:
Активен

Skandity

  • The Vampire Diaries
  • SuperUploader
  • Карма: +775/-33
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Април 10, 2008, 06:17:13 pm
  • Публикации: 648
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 4.0.1 Firefox 4.0.1
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1970 -: Май 21, 2011, 12:04:32 am »
Пробвай с тези настройки, и ако не стане, някой колега може да ви влезне в компютъра да погледне какъв е проблема





P.S. Махни форсираното сваляне ;)
Активен

vasilivanov

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 08, 2008, 01:47:47 pm
  • Публикации: 11
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1971 -: Май 21, 2011, 12:12:21 am »
Не става. Давайте някой да настройва
« Последна редакция: Май 21, 2011, 12:13:02 am от vasilivanov »
Активен

vasilivanov

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 08, 2008, 01:47:47 pm
  • Публикации: 11
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1972 -: Май 21, 2011, 12:22:14 am »
Междо другото искам да се извиня за думите си преди малко че никой не работил тук. Наистина всички се заеха с моя проблем и се мъчат да го оправят. Не знам къде е проблема при мен или тук ама наистина се нядавам да го оправим.
Още веднъж ИЗВИНЯВАЙТЕ на всички засегнати и лека вечер!
Активен

otarikatosi

  • User
  • Карма: +1/-1
  • Неактивен Неактивен
  • :Октомври 29, 2007, 10:15:02 am
  • Публикации: 20
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Chrome 11.0.696.68 Chrome 11.0.696.68
    • WWW
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1973 -: Май 22, 2011, 08:43:05 am »
Може ли да попитам защо спорите,при положение,че то си пише каква е грешката:

Активен

Skandity

  • The Vampire Diaries
  • SuperUploader
  • Карма: +775/-33
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Април 10, 2008, 06:17:13 pm
  • Публикации: 648
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 11.0.696.68 Chrome 11.0.696.68
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1974 -: Май 22, 2011, 11:30:11 am »
:D :D :D :D :D :D
Г-н otarikatosi, каква грешка е това, при положение че това никога няма да се обнови и винаги стои така. Личи си че нямаме еднакви настройки на уторента. Обяснявам:
Това са моите настройки,а не на човека с проблема. При създаването на торента съм отметнала "започни сийдване", което автоматично запазва торента в програмата, т.е няма после да го търся по папките че да му пускам първоначален сийд. С първото сваляне на торента, уторент ме пита само "торентът съществува,искате ли да заредите тракерите от него"? С едно елементарно "да" се приключват мъките  ;)
Та това, което съм скрила в черно, просто ми е анонса (който всъщност виждате че си работи", а това, което сте оградили в червено просто първоначалния торент, който се е запазил в програмата. Така че няма какво да спорим, при положение че това НЕ е грешка ;)
« Последна редакция: Май 22, 2011, 11:32:10 am от Skandity »
Активен

otarikatosi

  • User
  • Карма: +1/-1
  • Неактивен Неактивен
  • :Октомври 29, 2007, 10:15:02 am
  • Публикации: 20
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Chrome 11.0.696.68 Chrome 11.0.696.68
    • WWW
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1975 -: Май 22, 2011, 12:33:36 pm »
Цитат на: Skandity
.................каква грешка е това, при положение че това никога няма да се обнови и винаги стои така....................

Винаги стои така,при описаната от Вас ситуация.Съгласете се,че,ако това се появи изписано при нормално сваляне на торент,той няма как да "стане активен".А това какви действия сте извършили преди да публикувате коментара със снимката,аз няма как да знам.Грешката ми е,че не обърнах внимание,че снимката е от вашата програма,но няма значение.Идеята ми беше (освен тази да се занимавам с нещо докато си пия кафето е) :),че в същото поле "status", обикновено  пише какъв е проблемът.
Активен

Skandity

  • The Vampire Diaries
  • SuperUploader
  • Карма: +775/-33
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Април 10, 2008, 06:17:13 pm
  • Публикации: 648
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 11.0.696.68 Chrome 11.0.696.68
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1976 -: Май 22, 2011, 03:49:41 pm »
Грешка ще е ако срещу анонса изпише някакъв проблем, не срещу първоначално създадения торент ;) Иначе в случая всичко си е нормално.
Активен

otarikatosi

  • User
  • Карма: +1/-1
  • Неактивен Неактивен
  • :Октомври 29, 2007, 10:15:02 am
  • Публикации: 20
  • Торент Клиент:
  • OS:
  • Linux Linux
  • Browser:
  • Firefox 4.0.1 Firefox 4.0.1
    • WWW
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1977 -: Май 22, 2011, 05:42:07 pm »
Аз доколкото мога да видя на тази "голяма' снимка,която човекът е дал пише,че е прекъснат,което ме кара да смятам,че е проблем с портовете. ???
Активен

shikalka

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Януари 19, 2009, 08:05:10 pm
  • Публикации: 1
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 4.0.1 Firefox 4.0.1
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1978 -: Май 22, 2011, 06:57:55 pm »
otarikatosi като си толкова разбирач повече от модераторите помогни ти на човека. Ама само се правиш на разбирач
Активен

vasilivanov

  • User
  • Карма: +0/-0
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 08, 2008, 01:47:47 pm
  • Публикации: 11
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Re:Помощ от модератор (администратор)
« Отговор #1979 -: Май 23, 2011, 09:26:31 am »
Хора, представятели си, проблема се оправи. Махнах рутера и включих кабела директно в компа и всичко е ок!
Сега въпроса е дали се е прецакал рутера или иска някъкви настройки, като имате напредвид че една година съм свалял с този рутер без никакви проблеми?
« Последна редакция: Май 23, 2011, 09:27:27 am от vasilivanov »
Активен