Целият екип е благодарен на хората, които подкрепят сайта и останаха верни въпреки липсата на торенти за повече от месец. Но разберете, че екипът следи абсолютно всичко в сайта и форума. Ако на някой въпрос не е отговорено, за това винаги има основателна причина. Например:
- На въпроса вече има отговор някъде във форума (много често дори в същата тема, че понякога даже в по-горния пост). Потребителите масово питат, без въобще да четат преди това, а обикновено въпросът вече е задаван. Екипът отделя от живота си, за да се грижи за сайта и за потребителите, така че може поне да цените времето ни и да не отговаряме на един и същи въпрос по 20 пъти.
- Въпросът е изключително глупав. Няма лошо човек да зададе въпрос ако не е наясно с нещо, все пак никой не се е родил научен. Но наистина понякога има безумно тъпи въпроси.
- Въпросът е написан крайно неграмотно и/или на латиница. След като питащият не си е направил труда да натисне два клавиша да си смени езика на клавиатурата, или да сложи поне някой и друг препинателен знак, защо е длъжен някой от екипа да се мъчи да се дзвери в шльокавицата и да разбере какво всъщност се пита във въпроса.
- Екипът е преценил да не отговаря на въпроса по обективни причини, които никой не е задължен да обяснява на потребителите. Това обаче е голяма рядкост. Обикновено когато въпроси се трият, те нарушават правилата на сайта.
Разберете, че е в интерес на екипа потребителите да са доволни. Това е всъщност единствената цел на екипа. Но трябва да има взаимно уважение, за да се получават нещата. Някои потребители демонстрират такова, докато други са убедени, че някой им е длъжен.