www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Мода  (Прочетена 127473 пъти)

0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Mъжката чанта - must have it
« Отговор #45 -: Октомври 12, 2008, 10:18:11 am »
Mъжката чанта - must have it


Един от задължителните градски елементи този сезон е мъжката чанта. За есента господата залагат на чанти във всякакъв вид и размер, като класическото черно е водещо в избора за цвят. Това не означава, че ярките цветове са напълно забравени.

Чантата може да е много цветна, като интересната щампа, или да бъде изработена от кожа в няколко ярки цвята, като любимата ни е тази в оранжево, лилаво и зелено.

В мъжкия си вариант чантата този сезон е с късите дръжки. На местна почва те са препоръчителни. Ако носенето на огромна чанта с къси дръжки ти идва в повече, можеш да използваш и по дългата, като я преметнеш през рамо.

Чантите за есента са в различни размери, имаш възможност да избираш между много големи, по-малки и средни, но тенденциите са за макси размер. Това е добре, защото винаги ще има къде да събираш всичките си вещи.
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Ermanno Scervino с ревю в България
« Отговор #46 -: Октомври 21, 2008, 01:05:51 pm »
Ermanno Scervino с ревю в България


На ревюто ще бъдат представени женската и
мъжка колекцията есен-зима 2008/2009г


На 26.октомври 2008 (неделя) в х-л Шератон ще се състои първото в България модно ревю на италианската модна къща Ermanno Scervino (Ермано Шервино).

Специално за събитието в страната ни ще пристигнат и дизайнерите на марката - Ермано и Тино Шервино. На ревюто ще бъдат представени женската и мъжка колекцията есен-зима 2008/2009г.

Първи ще пристигне Тино Шервино, които се занимава с търговския успех на марката. Той идва няколко дни преди самото ревю, за да присъства на кастинга и да подбере заедно с организаторите от българска страна най-добрите модели.

България ще има честа да посрещне и Ермано Шервино - дизайнерът на модната къща, който рядко пътува и присъства на подобни събития. Той ще пристигне преди самото ревю, за да сложи последните акценти и придаде завършен облик на ревюто в стил Ermanno Scervino.

Най-големите 500 модни мултибрендови магазина в света, също купуват Ermanno Scervino. Марката Ermanno Scervino приключи 2006 г. с общ оборот от 71 млн. евро, отбелязвайки ръст от 500% спрямо общия си оборот от 11 млн. евро за 2000 г. и 40% в сравнение с 51 млн. евро за 2005 г.


"Моята мода, която наистина харесвам, може да бъде незабавно проектирана в града, може да се носи по улиците още на следващия ден. Естетическото отдаване не е да проектираш жертва на модата, а истинска елегантност."
Ермано Шервино


fashion.club.bg
Активен

koceto_lk

  • User
  • Карма: +41/-41
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 24, 2008, 03:35:23 pm
  • Публикации: 972
Местен талант и световни имена на седмицата на модата в Киев

Източноевропейски талант и световен моден лукс са главните акценти в седмицата на модата в Киев, която започна преди броени дни. Дефилетата откри украинската дизайнерка Лила Пустовит с колекция пролет/лято 2009.
Организаторите на седмицата на модата в Киев са работили упорито, за да подготвят събитието, на което се срещат и обменят идеи местни и световноизвестни дизайнери.
Дефилето се провежда от 11 години, а организаторите му искат да наложат марката "произведено в Украйна" като символ на качество, което може да се сравни със световните стандарти.
"Нашата цел е да гарантираме, че младите дизайнери, които притежават талант и амбиция, наистина ще получат подходящ старт, съобразен с професионалните стандарти на индустрията", коментира Александър Соколовски, основател на модната седмица.
Той и колегите му са убедени, че днес седмицата на модата в Украйна не отстъпва по нищо на утвърдените събития в Западна Европа.
Според модни експерти Украйна е пазар за луксозни стоки, който тепърва ще се развива. Само за няколко години 46-милионната нация е изградила вкус и потребност за подобни "глезотии", в столицата Киев вече има пазар за авангардна модни предложения.
"Шанел" откри огромен бутик на главната улица, Луи Вутон тук е не само ключово име от "Сексът и градът", а и любим дизайнер на заможните украинци, които могат да си позволят да поглезят краката си с негови модели.
В същото време организаторите на украинската седмица на модата казват, че колекциите на местните дизайнери са станали по-достъпни за потребителите, които все повече им се доверяват
Облеклата се предлагат в редица магазини в столицата Киев, както и в по-големите градове - Одеса, Лвьов, Донецк. Украинските дизайнери настъпват и на руския пазар, а медиите започват да ги взимат на сериозно.





svejo.net
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Адриана Лима със сутиен за 5 млн. долара
« Отговор #48 -: Октомври 22, 2008, 09:13:58 am »
Адриана Лима със сутиен за 5 млн. долара


Всяка година фирмата за луксозно бельо Victoria's Secret създава един луксозен сутиен, струващ милиони

Адриана Лима позира за дебюта на сутиена Black Diamond Fantasy Miracle 2008 от Victoria's Secret.

Всяка година фирмата за луксозно бельо създава един луксозен сутиен, струващ милиони. Тази година моделът е с цена от 5 млн. долара. Той е инкрустиран с близо 3900 скъпоценни камъка, хиляди миниатюрни черни диаманти, 117 еднокаратови кръгли диаманта и 34 рубина. Завършекът на ексклузивния сутиен са два 100-каратови черни диаманта във формата на капки.

Дизайнът предлага и максимално повдигане на гърдите.

Видео :Victoria's Secret Fantasy bra, and 2008 Fantasy bra
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xp8v-4d46zE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xp8v-4d46zE</a>

Със сутиени от серията Fantasy bra са позирали моделите Каролина Куркова, Хайди Клум, Селита Ибанкс, Жизел Бюндхен, Тайра Банкс.

lifestyle.ibox.bg
« Последна редакция: Октомври 22, 2008, 09:17:24 am от sammy_su »
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Обувките през есента и зимата. Всичко за новия сезон
« Отговор #49 -: Октомври 25, 2008, 11:52:09 am »
Днес е специален ден. Ден, в който най-накрая ще отделим нужното внимание на най-добрите приятелки на жените – обувките.

Стига сме повтаряли, че е есен, че сме унили и депресирани. Ясно е, че зимата заплашително рие все още сухата пръст под себе си и обмисля най-бързия начин да срита остатъка топличко време, което есента все пак реши да ни подари.

Tialoto сме категорични – няма място за паника, ще посрещнем студа стилни, интересни и по възможност тропкащи.

И ако не успеем да се сдобием с поне един чифт от есенно-зимната колекция на любимите си дизайнери (в което сме почти 100% сигурни), поне ще има какво да ни вдъхновява.

О, да, слайдшоуто се сдоби със снимки на убийствените метални боти на Balenciaga, карираните ботуши на Alexander McQueen, ослепителните лачени обувки на Emilio Pucci, бронзовите ботуши тип чорап на Prada, с които никога няма да се престрашим да излезем навън, както и още много други.

Стига сме обяснявали, направо ще показваме.










tialoto.bg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
косата през студените дни
« Отговор #50 -: Октомври 27, 2008, 01:24:50 pm »
косата през студените дни


По правило есенно-зимните тенденции в косата са винаги малко по-разчупени, малко по-цветни, въобще малко по-така от пролетно-летните.

Причината за това е, че прическата често се явява една от най-изпитаните зимни, спасителни практики за изящния външен вид.

Вече ви показахме една част от актуалните тенденции в косата за студените месеци на 2008/2009.

Тогава се вдъхновихме от ретро извивките, от нежността на леко разрошената и къса коса, от вълнистата мекота на блестящите кичури, както и от силно опънатите назад конски опашки и плитки.

Сега се насочихме към бретоните, рок стила в късата прическа и много дългата коса.



« Последна редакция: Октомври 27, 2008, 01:25:53 pm от reni999 »
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Холивудски крясък: Виж ми шапката!
« Отговор #51 -: Октомври 29, 2008, 09:08:55 am »
Есен е. Навън е студено.

Особено сутрин и най-вече вечер, когато пък на човек му се иска да е много красив и разведряващ, да забрави малко, че има работа и задължения и да се повесели.

Веднага излизаме от стила „съчинение на седмокласник“ и ви пращаме директно горе в слайдшоуто.

Там ви чакат жени с шапки. Някои от тях са с мъжки шапки, много е стилно и ни харесва напоително.

Имаме, не ние, а холивудските диви, плетени шапки, черни шапки, бейзболни, съчетани с кожени палта и красиви ретро-цилиндри.

Не липсват и пеперуди по звездните глави.

Шапките са красиви, топлят и изобщо са прекрасни есенно-зимни вдъхновения. Да се използват смело и безотговорно по всякакви поводи.








Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Модно-козметична фиеста започва в панаира
« Отговор #52 -: Октомври 30, 2008, 09:15:39 am »
Модно-козметична фиеста започва в панаира



С официално награждаване на 3 български и 2 италиански фирми, за успехите в козметичния и моден бизнес в региона, ще бъде открит ХІІ-ият Италиански фестивал на красотата в Палата 2 на панаира. Дипломите и плакетите с емблемата на Пловдив ще връчи лично учредителят на приза и президент на местната Италиано-българска фондация Гаетано Кристиано.

100 козметични фирми от цяла Европа ще участват във форума, който ще продължи до 2 ноември. Модни стилисти и елитни фризьори от Италия, Гърция и България ще демонстрират революционни техники и продукти за разкрасяване, съобщават организаторите.

Тази есен модната фиеста заема площ от 2000 кв. метра с изложбена част и подиум. Върху над 900 кв. метра щандове и изложбени витрини ще се предлага атрактивни аксесоари, обзавеждане и продукти за фризьорството, козметиката, грима и парфюмерията.

В четирите дни на фестивала на сцената ще текат технически семинари на водещи италиански и български стилисти и ще се проведе традиционният конкурс за фризьори “Златната ножица”. Най-младите участници в него са възпитаници на специализирани училища от София, Пловдив, Пазарджик, Варна, Шумен, Ловеч и Петрич.

dariknews.bg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
10 Интересни модни тенденции
« Отговор #53 -: Ноември 02, 2008, 08:18:09 am »
1. Силует "Виолончело"


2. Силно подчертани рамене


3. Рицарска броня


4. Мода от Космоса


5. Пристегната талия


6. Своенравни райета


7. Ехо от миналото


8. Като Дъгата


9. Бяло срещу Черно


10. Крещящи аксесоари



kozmetikata.com
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Модата замая и луксозното строителство
« Отговор #54 -: Ноември 05, 2008, 12:02:19 pm »
Модата замая и луксозното строителство


Съюзът между дизайнерите на висша мода и архитектите е на път да промени радикално света на луксозните сгради. Доказателство за това е все по-силно настъпващият феномен с италианските стилисти, които проектират суперлуксозни произведения на архитектурата.

След Armani, Fendi и Versace, още един италиански дизайнер се впуска в това приключение, свързано с интериорния дизайн на сгради.

Групата Ferragamo ще реализира 120 ексклузивни penthouse в Дубай, във вътрешността на небостъргача Pentominium. Той ще бъде завършен през 2012 година и ще бъде най-високата сграда за жилищни нужди в света. 120-те й етажа ще достигнат височина от 500 метра.

Архитектурният проект е дело на английската компания Aedas, която оперира във всички сфери на архитектурата и е доста позната в Близкия Изток.

Според Джорджо Армани фактът, че дадена сграда се прави "по мярка", по подобие на облеклата, е допълнителна гаранция за качество.

Във вътрешността на небостъргача Burj Dubai Армани е проектирал до най-малкия детайл всеки от 144-те частни апартамента, разположени между 9-ти и 16-ти етаж.

"Дадох уникален и персонализиран вид на всеки един апартамент, защото исках да подсиля чувството за интимност, съчетавайки по различен начин цветове, тъкани и материали", каза дизайнерът пред италианските медии.

Armani Residences са перфектна и хармонична комбинация между частното измерение на едно жилище и космополитния проект на Armani Hotels&Resorts. Armani работи в момента и по проект за известния плаж на Sidi Abdel Rahman на египетското крайбрежие.

Стилистът проектира обзавеждането и дизайна на еднофамилни вили, всяка от които с площ между 250 и 500 кв.м. За обзавеждането им дизайнерът използва своята Home Collection.

Fendi Casa също гледа на Изток. Неотдавна компанията подписа договор за обзавеждането на 450 апартамента в рамките на проекта Sky Garden във финансовата зона на Дубай. Проектът предвижда инвестиции от поне 30 милиона евро през следващите 18 месеца.

Fendi Casa ще се погрижи и за интериорния дизайн на 17-ия етаж от небостъргача, който ще служи като show room на римската марка. Versace пък действа засега най-вече в Северна Америка, където започна работа по реализирането на суперлуксозни апартаменти в Атланта и Ню Йорк.

Заедно с израелската групировка от сферата на имотите Afi компанията на Донатела Версаче ще реализира 50 апартамента, общи зони и спа-център на първите два етажа на Clock Tower. Тя се намира в Madison Square Park и е един от най-старите небостъргачи в Ню Йорк. Горната й част е нещо като свободна интерпретация на прочутата камбанария на "Сан Марко" във Венеция.

prontosofia.com
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Клинът - завръщане от 80-те
« Отговор #55 -: Ноември 14, 2008, 05:53:40 pm »
Клинът - завръщане от 80-те


Ето още едно завръщане от стила на 80-те – клинът, или както го наричат още - легингс.

Той стана актуален още лятото, но стилистите са на мнение, че както през зимата, така и през следващите пролет и лято ще можем да се оставим в краката на добре познатото ни клинче.

Е, зимата трябва да бъдем внимателни с плътността и материята му и да не се правим на ултра модерни в минусови температури. Нали така.

Големи дизайнерски къщи като Dolce & Gabbana, Missoni и Chloe акцентират върху легингс в есенно-зимните си колекции за тази година, а още по-голям брой гурута в модния бранш уплътняват с тях пролетно-летните си вдъхновения.

За онези от вас, които още не са се сдобили с чисто ново клинче, препоръчваме първоначалният ви избор да падне върху класическото черно или сиво. Не се впускайте в клинове в ярки шарки, ако не сте сигурни, че тялото ви го позволява. Те оптически увеличават размера на краката и дупето, така че са по-подходящи за дами с наистина стройни фигури.

Дължината на клина е добре да бъде или до под коленете, или до глезените. В другите два случая – над коленете или до средата на прасеца, краката ви изглеждат по-къси и пълни и в най-добрия случай ще приличате на колоездачка, вместо на секси мацка.

И понеже е ноември и времето сериозно застудява ви съветваме да носите дълги и плътни клинове, които ще стоят убийствено с чифт готини боти или ботуши. Височината на обувката е въпрос на личен избор и удобство, но жените с по-широк ханш и крака, които не стигат до тавана, е добре да се ориентират към високите токчета и подметки.

Клина можете да съчетавате с различни по дължина рокли, поли, туники или дълги пуловери. Ако сте с тъмен клин, обуйте го под цветна горна дреха. Ако сте си наумили да си облечете онази страхотна черна рокля я разнообразете с един розов, бял, син или какъвто ви хрумне цветен клин.


Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Ел Макферсън – една жена на 44
« Отговор #56 -: Ноември 17, 2008, 04:18:45 pm »
Ел Макферсън – една жена на 44


Ел Макферсън, жената с най-красиви и съвършени форми на планетата навърши завидните 44 и някак се скри от блясъка на прожекторите. Славата на Ел се дължи на два факта, които я издигат до супермодел, редом до Синди, Клаудия и Наоми. Ел е забелязана от известен фотограф в Австралия, на 15 тя напуска родна земя и заминава за Америка. През 1986 година сред редица дефилета в Щатите, елитното списание „Тайм” си търси манекенка за корицата. Нещо, което елитарното издание никога не е правило до този момент.

От „Тайм” се спират на Ел-не само заради перфектните й мерки, а и поради факта, че тя е сред манекенките, които имат харизма. Така Макферсън стана първата манекенка на корицата на сериозно списание като „Тайм”. След тази корица животът на австралийката се променя коренно, тя дефилира за най-известните имена в бранша и скоро целият свят знае името й. Перлата в короната и прозвището „Тялото” идва от списание „Спортс илюстрейтед”. Самата Ел нахлува в редакцията и се съблича чисто гола в кабинета на главната редакторка, за да докаже, че първо има перфектно тяло и без фотошоп и второ-ако тя, Ел, украси корицата им, то това трябва да бъде най-продаваният им брой.

Естествено така и става-броят с Ел на изданието е най-продаваният, а оттогава насам всички наричат австралийката „Тялото”. Следват шумни партита и купони с най-близките й приятелки-Кристи Търлингтън, Клаудия Шифър и Синди Крофорд, с които заедно основат печелившата верига заведения „Фешън кафе”. И до днес тази верига носи печалби на Ел.

На върха на славата си мъжете в нейния живот са Шон Пен, Майкъл Хътчинс и мултимилиардери като Тим Джефрис. Но както всяко умно момиче, научило не един-два житейски урока, тя решава, че е време да се преориентира към бизнеса и създава собствена марка бельо. Само през първата година на продажби, серията и носи завидните 3 милиона долара. При това само на територията на родната й Австралия.

От тогава насам Ел има собствен моден бранд, който я превръща в милионерка. В банковата й сметка има близо 60 милиона долара. Спечелила пари и слава, Ел играе в киното като по-известните й роли са тези в “Острието” и “Батман и Робин”. През 1998 година кариерата на Ел приключва. Манекенката се запознава с швейцарския милиардер Арпад Бюсон. Следват близо девет години съвместен живот и две деца.

Животът на Ел е като в приказка и тя се отдава изцяло на майчинството и грижите за любимия. Двамата живеят в имение за 2 милиона долара, а единствените публични появи на манекенката са на благотворителния мероприятия. От 2005 година тя е лице на кампанията за борба с рака на гърдата Fashion Targets Breast Cancer, в която участва заедно с Боно от U2. Същата година тя и бащата на децата й се развеждат. Ел никога не посочва точно защо, нито някога си позволява да каже лоша дума за швейцарския милиардер. Раздялата тя приема като мъжко момиче, нищо, че запознати твърдят, че това е мъжът на живота й.

Днес Арпад Бюсон е сгоден за Ума Търман, а Ел простичко каза, че им желае щастие. Всички прогнозираха как Тялото, изоставена и остаряла никога повече няма да се завърне и ще остане в забвение. Ел обаче си стъпи на крака, премести се в елитна къща в Лондон и на 42 направи фотосесия с оскъдни мини бански. След което, като истинска бизнес-дама даде интервю, в което каза, че предпочитала да й викат не Тялото, а Шеф.

Новото й начинание е само и единствено бизнеса. И мъже като Браян Адамс и Колин Фарел от време на време. На 44 Тялото е президент на компанията за сърф-екипи Hot Tuna, същата за която навремето тя бе позирала. Компанията има огромни позиции в Америка, Австралия и Англия. Това е което интересува Ел-все още много красива и все още модна икона. Още повече австралийското правителство пусна пощенска марка с лика й-нещо, което за Ел Макферсън е повече от задължение да остане все такава- една от най-красивите жени на земята.



millionaire.bg
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Голямата депресия превзе модата
« Отговор #57 -: Ноември 18, 2008, 07:36:12 pm »
Голямата депресия превзе модата


След прогнозите, че това ще е най-тежката криза от 30-те години насам,
тя стана неизбежна: Голямата депресия се завръща по модни дефилета
и в бъдещите маркетингови планове на някои компании


След прогнозите, че това ще е най-тежката криза от 30-те години насам, тя стана неизбежна: Голямата депресия се завръща по модни дефилета и в бъдещите маркетингови планове на някои компании. В Ню Йорк младежите над 20 години организират партита ала Голямата депресия, дрехите са от 30-те години, а в плейлистата включват оркестри от онова време и баладите на Дъст Боул. Компанията Evite, която осигурява онлайн услуга, за да поканите гостите си на парти, твърди, че подобни празненства са се увеличили в национален план . Манията по Голямата депресия, твърди професорът по американска история Брайънт Саймън от Temple University, има смисъл във време, когато хората търсят автентичност в силно комерсиализирано общество.

Може би е така. Но манията продава и стоки. Депресията е шик и той заля модните дефилета. Конфекцията на лейбъла Organic на Джон Патрик за пролет 2009 демонстрира прериен стил памучни рокли с рисувани флорални мотиви. Шапки и тиранти, носени от тогавашните вестникарчета, са сред ключовите аксесоари в мъжкото облекло на линията от 30-те на Benjamin Bixby, чийто дизайнер е Андре Бенджамин (рапърът Андре 3000).

Увеличили са се и онлайн заявките за наемането на филма от 40-те "Гроздовете на гнева", адаптиран по романа на Джон Стайнбек. Бестселърът на Джон Гълбрайт от 1955 "Голямата катастрофа от 1929" неотдавна се изкачи до №87 в продажбите на BarnesandNoble.com. А в иначе разочароващите аукциони на фотографии в Sotheby's на 14 октомври творбата на Доротеа Ланге "Ангелска опашка за хляб" бе продадена за $134 500 - доста над предварителната оценка.

Има доказателства, че някой иска да се възползва от онези тежки времена. По молба на клиенти изследователската компания The History Factory токущо пусна услуга, която може да помогне. Ето една типична молба, казва Брус Уейндръч, главен изпълнителен директор на фирмата: "Дайте ми общ поглед на някои продукти, които сме разработили по време на Депресията." Онова, което неговата компания открива, може да се използва, за да вдъхне увереност на служителите и да бъдат примамени нови клиенти. "Неотдавна уведомихме верига за продажби на дребно, че през 1932 тяхната компания е отворила магазин на Уолстрийт - казва Уендръч. - Това може да даде идеи за следната реклама: "Не ви изоставихме тогава, няма да ви изоставим и сега."

businessweek.bg
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Есен в града
« Отговор #58 -: Ноември 19, 2008, 09:35:46 am »
Есен в града



Въпреки минималистичната вълна в модата, дизайнерите отново откриха вдъхновение в природата, като пресъздадоха горите, падналите листа и есента в колекциите си.

Модни асове като Jean Paul Gaultier, Michel Kors, Yigal Azurel, BCBG Max Azria, Nicole Miller, Tracy Reese, Ohne Titel, Carolina Herrera, Oscar de la Renta, J Mendel и др. се вдъхновиха от самата есен и оцветиха новите си колекции prêt-a-porter и haute couture в оранжево, кафяво, бежово, златно, бордо и др.




В колекцията на Jean Paul Gaultier копринените ризи са с принт на есенни листа и малки сойки, а манекените са загърнати в кожени палта с качулки от цели лисици. Лошото момче на френската мода използва и кожи от рис, заек и лисица, като пресъздава горските духове от английските приказки.



BCBG Max Azria представят рокли в бежово, пристегнати с кожени колани в кафяво, като колекцията за сезон есен/зима 2008 се отличава с изчистени линии и опростен силует, допълнен с фини плисета и леко напластяване.

Carolina Herrera се вдъхновява от историите за Робин Худ, като представи вталени жакети, панталони в бежово, рокли в кафяво и златно, в комбинация с шапки с пера от пъдпъдък и фазан.

Този месец есента се пренесе в града посредством модата и по улиците на космополитните градове виждаме елегантни и модерни дами, преобразени в горски феи благодарение на чантите в кафяво и златно, на ботите в бежово, на палтата от велур и кожа от рис и лисица, елеци от заешка кожа, големи златни бижута и копринени рокли с есенни принтове на листа.

www.viewsofia.com
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Тенденции Есен-Зима 08/09
« Отговор #59 -: Ноември 22, 2008, 12:43:13 pm »
Victoria's Secret представи моделите си за 2009


 

 

 

 

 
Активен