www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Мода  (Прочетена 127470 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

starsssss

  • Гост
Дългите поли се връщат на мода
« Отговор #60 -: Ноември 24, 2008, 11:02:36 am »


Дългите поли пак са мода. Според италианските експерти по стил се повтаря тенденцията, според която полите се удължават в периодите на финансова криза. Колкото по-тежка е кризата, толкова по-дълги стават полите, твърди вестник „Стампа“. Засега подгъвът на полата покрива коляното и стига малко под него. Със сигурност това не е сезонът на миниполите, твърди изданието.

На мода са полите, обвиващи женското тяло и придаващи му силует като на руcaлка. Тенденция са и разкошно клошираните поли, които не се виждаха от години насам. Или с други думи, връща се модата на 70-те години.

Всъщност Ренесансът на клошираните поли беше предизвестен преди няколко месеца от Роберто Кавали – дизайнерът, който преди години разголи женските крака. Според Стефано Пилати, креативен директор на „Ив Сен Лоран”, дългите поли изискват съчетаването им с обувки с висок ток или от типа сабо, както и с плътни, матирани или тъмни чорапогащници. В никакъв случай не трябва да се обуват ниски обувки. Изключение може да се направи само за жените с крака като на Карла Бруни, съветва дизайнерът.

На мода са и високите обувки с отвор на пръстите. Всичко това може да се комбинира с огромно и изкуствено бижу, както и с голяма плоска чанта от типа „портмоне“. Гримът пък трябва да е лек и в сиви меки тоналности. Огромното преимущество на дългите поли е, че на следващия сезон могат да се скъсят. /Дарик радио
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
По ботушите ще ме познаеш
« Отговор #61 -: Ноември 26, 2008, 07:32:39 pm »
По ботушите ще ме познаеш

През сезон есен/зима 2008 ботушите няма да оставят никого безразличен. Те ще са този моден аксесоар, който ще ви отличи от тълпата. Неминуемо краката ви ще приковат доста погледи. Готови ли сте да ги посрещнете?

Ботушите отдавна са надскочили основната си функция да пазят краката от студа.
Прекалено много емоция има в купуването и носенето на любимите ботуши.
Тази година пак ще е така. По витрините са накацали такива разкошни предложения, че не познавам уважаваща себе си жена, която да им устои. 



Височината определя правилата
Повече от логично е, че ако сте заклети пешеходци, най-практично е да изберете ботуши с равна подметка или на стабилна платформа. А грайферите, каучукът и гумата са допълнителни екстри в полза на здравото стъпване на земята. Има достатъчно богат избор на ниски ботуши, така че възползвайте се! От другата страна (при високите токове и платформи) също всичко е наред. Токът е от много тънък до много дебел (за всеки вкус), платформата е с различна височина, ширина и форма, а комбинацията ток и платформа е най-хитова.

Дължината измерва пропорциите
Височината на подметката вече я фиксирахме, по-точно дадохме й пълна свобода на действие. А сега да проверим дължината на ботушите. Тя следва максимата на Мечо Пух и залага на "повечето". Около и над коляното – това е!  Разбира се, ако не ви достига дължина на краката, не прекалявайте с тази на ботушите. При откровено къси крачета, най-добре забравете за чизмите. Иначе признавам, че са страхотни, а и адски модерни. Първи ги наложиха от Chanel миналата зима, вече завладяха почти напълно есенно-зимния моден подиум. Стоят перфектно с панталон по тялото, дънки слим и къси панталонки.



Нослето прогресивно се заостря
Тенденцията към заостряне на върховете при обувките продължава и при ботушите. Нослетата им са все по-малко затъпени или заоблени. Направо са си заострени. При някои модели острото връхче се заобля към вътрешността, а при други е рязко отсечено. Вирнатите нослета също са много сладки. 

От крокодил до велур       
Май ми стана навик да ви вкарвам в терариума, но се налага. Крокодилска, змийска и гущерова – това са най-актуалните кожи и при ботушите. Излъчват екзотика и лукс. Не случайно Dior, Ralph Lauren, Cavalli и YSL упорито ги налагат. Фина, облагородена или лакирана, кожата от влечуги се превръща в класика. Обаче е много важно да избягвате евтините ментета. Ако не може да си позволите естествена, непременно търсете качествена имитация на кожа от влечуги. Велурът също държи стабилни позиции. Естествената кожа никога не отстъпва мястото си, изкуствената също има своите почитатели, най-вече сред върлите защитници на животните. Лакът е много секси, флорентинът (полирана кожа) още повече.



Актуални и уникални
Катарами, каишки, връзки, капси, ресни и блестящи камъчета. Целият арсенал от детайли е на разположение, за да сте интересни и уникални. Връзките придават ученическа визия и умело се преплитат в новите модели ботуши. Най-често срещани са при Alexander McQueen, D&G, Prada, Donna Karan и Dior. Някои модели ботуши се сдобиват с етно и фолк елементи или казано по друг начин – ресните се завръщат. За още повече атрактивност се комбинират с капси и катарами. Те придават провинциален шик на градската визия и вкарват доза ексцентричност в ежедневното облекло. Gucci, Balmain и Anna Sui направо ги обожават. Носят се с тесни панталони или с мини рокля.


1. Levi's ; 2. Cinderella's shoe ; 3. Schutz ; 4. Daris

Гумени ботуши? Вместо крайното "не, благодаря!", обмислете варианта "а защо не!". Компанията за автомобилни гуми Pirelli първа взриви италианския пазар с гумените ботуши PZero в различни цветове. Вече плъзнаха като пиявици по магазините.

krasota.rozali.com
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Синьото завладява зимния гардероб
« Отговор #62 -: Ноември 27, 2008, 09:03:57 am »
Синьото завладява зимния гардероб


Синя вълна ще залее дамските гардероби през тази зима, отсякоха италианските експерти по стил.

От морско и нощно синьо до небесно синьо и тюркоазено ще доминират в облеклото и аксесоарите на всички жени, които следват модните тенденции. Според стилистите в Италия синьото е най-шикозният цвят на сезона. Това е идеалният цвят и за деня, и за вечерта, и за формално, и за коктейлно облекло.

Морският цвят господства в зимните колекции облекло, които предлагат Armani, Lanvin, Versace, Ferretti. В синьо са оцветени от плътните до феерично леките платове на дрехите.

"Това е цветът на паметта, смесица между натуралното и изисканата елегантност", казва дизайнерката на висша мода Алберта Ферети, цитирана от ProntoSofia.

I feel blue, казват англичаните, когато са депресирани. Според италианските модни експерти, този израз е идеално отражение на съвременната реалност.

Ако черният цвят доминира в сферата на лукса и завладява постепенно дори козметиката, синият цвят пък си пробива все повече път сред масовите потребители, тъй като "всява" по-малко страх.

И двата цвята имат това преимущество, че служат като прекрасен фон за другите цветове, но синьото въплъщава в себе си и надеждата, твърди Валентина Вентрели, която завежда Future Concept Lab в института за модни тенденции "Франческо Мораче".



                                                                       

                                                                       

                                                                       

Lifestyle.bg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Владо Карамазов представи колекцията на Andrews Fashion за Есен-Зима 08/09


Владо Карамазов заедно с отбор манекени представиха модната линия на Andrews Fashion Studio за Есен-Зима '08/09. Събитието се проведе в ресторант Continental Plaza. Водеща бе "адреналинката" Жана.


В моделите за този сезон дизайнерите на Andrews Fashion Studio преплитат класическия шик, разнообразните цветове и естествените материи. Колекция Есен/Зима 2009 е създадена за динамичния и съвременен мъж, за неговото делово ежедневие и за свободното му време. Естествени тъкани и материи, премерени детайли, изчистен силует - по този начин дизайнерите на мъжкото модно студио създават образа на съвременния мъж - елегантен, но и спортен, със самочувствие и усет към модата, стилен и защо пък не и екстравагантен.
 
При костюмите българската модна къща залага на класиката - максимално опростени модели без излишни детайли. Материята, която предпочитат дизайнерите на мъжкото модно студио е 100% вълна. Саката са вталени близо до класическата линия, закопчаването е едноредно с две копчета, силуета е изчистен, актуални са саката на раета и каре-елементите. Панталоните са прави, без баста

Ризите са от 100% памук. Сиво, бежаво, бяло и черно са ключовите цветове. Набляга се и на райето, а ако сте от хората, които винаги са в крак с модните цветове, може да си изберете риза в розово, лилаво или бордо. Допълнение към деловия костюм този сезон е вратовръзката. Материята е естествена коприна, предлагат се ефектни модели в актуалните ярки цветове.

Дънките са по италианска кройка - класически модели и по-раздвижени. Лъскави нишки със специална обработка са акцентът в някои от моделите, индивидуални елементи като капси, ципове и кръпки подържат актуалните тенденции. 

Палтата са от вълна и кашмир. Кройката е класическа, с три копчета, а акцентите падат върху детайлите: скрито закопчаване, външни джобове, двойна яка и колани. Обувките са две линии: официална и спортна, материалът е естествена кожа. По-интересна визия придават комбинациите на  кожа и набук.












Lifestyle.bg
« Последна редакция: Ноември 28, 2008, 08:51:13 am от reni999 »
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Double Trouble - Малка бяла рокля
« Отговор #64 -: Ноември 29, 2008, 09:58:12 am »
Double Trouble - Малка бяла рокля

В началото на лятото малката цветна рокля беше издигната в култ, като дизайнерите заложиха на ярките ефектни принтове. Тази зима малката рокля отново е супер модерна – какво и да сложиш, посягаш към нея. Е да, но сега тя не е нито шарена, нито в черно. Тази есен тя е бяла.



Narciso Rodriguez, Luca Luca, Ports 1961, Angel Sanchez, Proenza Schouler, Douglas Hannant и Behnaz Sarafpour са само част от лейбълите, които заложиха на малката, нежна бяла рокля. Те я представят във всякакви варианти, като предимно залагат на тясната кройка и фините материи.

Ти също можеш да избереш малката бяла рокля по твой вкус. Тя може да е с дълъг ръкав или с едно голо рамо, дълга или къса, с пола тип балон или с тясна кройка…
Носи я с всякакви аксесоари, хубаво да имаш поне едно цветно петно – червени или лилави обувки например. Добави дебел чорап, коса сресана на път и един слой червило в nude look нюанс за повече сексапил.



www.viewsofia.com
« Последна редакция: Ноември 29, 2008, 09:58:48 am от sammy_su »
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
"30 DAYS OF FASHION & BEAUTY" за първи път в България!
« Отговор #65 -: Декември 01, 2008, 09:34:52 am »
"30 DAYS OF FASHION & BEAUTY" за първи път в България!


Инициативата "30 DAYS OF FASHION & BEAUTY" на сп.
"Харпърс базар" дава възможност на дамите да се
запознаят с актуалните модни тенденции и да се
възползват от ексклузивни преференции на най-
големите световни и български марки.


Световната модна инициатива "30 DAYS OF FASHION & BEAUTY" на сп. "Харпърс базар", която се радва на огромна популярност в страни като САЩ, Великобритания и Австралия, за първи път се провежда в България, съобщиха организаторите.

Най-старото модно списание в света, излизало без прекъсване, организира на своите читателки ексклузивна среща със стила и модата. Инициативата "30 DAYS OF FASHION & BEAUTY" дава възможност на дамите да се запознаят с актуалните модни тенденции, да присъстват на демонстрации на козметични експерти и да се възползват от ексклузивни преференции на най-големите световни и български марки.

Всеки ден до Коледа 2008 магазините Chanel, Roberto Botticelli, Estee Lauder, Catwalk, DIFERRENTE, Calvin Klein, Diesel, Daris и мнoго други са подготвили безброй изненади, подаръци и промоции за всички почитателки на модата и красотата.

В специална книжка-приложение в новия брой на сп. "Харпърс базар" дамите ще открият информация за всички марки, които са включени в 30-те дни празненство на тенденциите и бляскави събития на красотата. На интернет сайта www.30dnikrasota.com ежедневно се представят актуалните предложения, промоции и подаръци.

Сп. "Харпърс базар" стъпи на българския пазар през октомври 2008 г. и бе представено с модна изложба и стилно парти. 1000 гости се насладиха на модната приказка, която разказва историята на списанието от неговата поява до днес.

Моделите в изложбата представиха революционни дизайнерски решения за последните 140 години, които са променили живота на милиони жени по света.

БТА
 
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Мадона е новото рекламно лице на Louis Vuitton
« Отговор #66 -: Декември 02, 2008, 08:23:11 am »
Мадона е новото рекламно лице на Louis Vuitton


Кралицата на попа Мадона ще бъде новото лице на пролетната колекция на Louis Vuitton. Снимките на материалното момиче вече са направени в култовото лъскаво кафене Café Figaro в Лос Анджелис, а стилисти на фотосесията са дизайнери от парижкия Vogue и консултанти на Balenciaga. Фотограф на кампанията е Стивън Мейсъл, същият, който снима Мадона чисто гола по улиците за книгата й "Sex" през 1992 година.

Преди да стане лице на Louis Vuitton Мадона рекламира продуктите на Gap, H&M, Versace и Max Factor. Тя е поредната звезда, която се съгласи да даде лицето си на луксозната марка. Само месец преди това Шон Конъри стана лице на Louis Vuitton's, а за сесията му бе ангажирана фотографката Ани Лейбовиц.


Lifestyle.bg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Byblos: Как да не се взимаме насериозно със стил
« Отговор #67 -: Декември 03, 2008, 08:44:17 am »
Byblos: Как да не се взимаме насериозно със стил


Есенно-зимната колекция за мъже на Byblos посочи една от водещите тенденции за студения сезон - колкото по-несериозен изглеждаш, толкова по-добре. Несериозен, но с отношение към облеклото си.

Връхните дрехи, които са предимно в класическите неутрални черно и сиво, както и в тъмно синьо, са комбинирани с доста по-забавни аксесоари - шарени шалове, гети и чанти. Те добавят доза ексцентричност към облеклото, без да изглеждат натрапчиво.

Шлифери, къси якета и сака са основните предложения на италианската марка за справяне със студа навън.

Пуловерите не са обемни; изработени са от тънки и меки материи. Дори да имат шарки по себе си, те не са в искрящи цветове, а в по-"убитите" тонове на синьото, зеленото, розовото, червеното и оранжевото.

Акцент пада върху дълбокото шпиц деколте, на което бе наблегнато по-силно в мъжката зимна колекция на Trussardi. Тук обаче вариантът изглежда по-всекидневен, тъй като под него има риза, а не се носи на голо.

Марката показва и друг интересен момент - официалните панталони и палтата могат да са комбинират, както със строги лачени обувки, така и с небрежни кецове... Защото никой не иска да изглежда чак толкова сериозен.








Lifestyle.bg
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Prada day
« Отговор #68 -: Декември 04, 2008, 09:31:20 am »
Prada day



Днес, 4 декември Торино ще бъде домакин на Prada Day, който се организира от групировката за лукс.

Над 2000 кв.м. площ ще бъдат монополизирани от световноизвестната марка. За целта тя е наела пространствата на местния бутик San Carlo, който ще бъде изпразнен тотално от стоката му и напълнен с продукти на Prada за един ден. Идеята за еднодневното господство в Торино на Prada принадлежи на главния изпълнителен директор на групата Патрицио Бертели, който е съпруг на Миуча Прада.

Това е безпрецедентен по рода си моден експеримент. В същото време това е и икономичен начин за известната марка, която не разполага със собствен бутик в града, да продаде продуктите на жителите му.

Prada  притежава 220 фирмени магазина и щанда в 78 страни по света. В Торино марката ще предложи не само колекциите си от мъжка и дамска мода и аксесоари, а и специално приготвени продукти за случая. Сред тях са чантите special edition, украсени с камъни.


www.viewsofia.com
Активен

sammy_su

  • V.I.P.
  • Карма: +126/-28
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Жена
  • :Октомври 07, 2007, 08:03:20 pm
  • Публикации: 1260
Виргиния Здравкова представи третата си колекция “ЛАВАЦА”


Модели на Виргиния Здравкова от колекция „Лаваца”
С грандиозен гала-спектакъл в „Кемпински хотел Зографски”, трикратната носителка на наградата „Златна игла” на Академията за мода Виргиния Здравкова представи своята колекция „Лаваца”, вдъхновена от визиите на календара за 2009 година. Талантливата дизайнерка за трети път създаде колекция, вдъхновена от прочутата марка кафе. Преди броени дни, тя дори позлати миналогодишната си колекция „Лаваца”, като получи „Златна игла 2008” на Академията за мода - този път за моден спектакъл, вдъхновен от календара на ароматната напитка.

     
Модели на Виргиния Здравкова от колекция „Лаваца”
 Водещ на гала-спектакъла беше Ники Сотиров, а балет „Ню Екс” пресъздаде с танц и музика специфичния италиански дух и темперамент.

Сред гостите на бляскавото събитие бяха Мирослва Печев – собственик на „Софсток” ООД, Калин Точев – бизнес дивелъпмънт мениджър на „Лаваца” за Балканите и Русия, Серджо Телеско – шеф на маркетинговия отдел на „Хо-ре-ка” канала, Алесандро Сфорца - регионален мениджър на "Лаваца" за Централна Европа, Източна Европа и Близкия Изток, Лиляна Лазарова – изпълнителен директор на „Софсток” ООД, проф. Любомир Стойков – председател на „Академията за мода”, Цветелина Бориславова, Ваня Тошева, Дора Блек, Аня Пенчева и партньорът й от „Денсинг старс” Рангел Спиров, Елена Петрова, Силвия Лулчева, Соня Васи, Анна Сендова, Силвия Кацарова и дъщеря й Теди, Камелия Тодорова, Благой Георгиев, Ники Кънчев, Руми Маринова, Ива Екимова, дизайнерките Албена Александрова и Жана Жекова, Христо Сираков, Бети Илиева, Павел и Едита Цветкови, Елеонора Мейдън, Олга Ускова и Адриана Цанева.

     
Модели на Виргиния Здравкова от колекция „Лаваца”
За  красотата, чувствената изящност и женствената грация на колекция “Лаваца” допринесоха очарователните модели от модна агенция “Next One”. Гримът беше дело на екип на Кирил Чалъков, а прическите - на Чавдар Василев – Чочо за “Фетиш хеър студио”. Главен консултант на ревю-спектакъла “Лаваца” е проф. д-р Любомир Стойков.

www.fashion.bg
« Последна редакция: Декември 05, 2008, 09:07:37 am от sammy_su »
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Бионсе с тежкарска фотосесия за сп. Giant
« Отговор #70 -: Декември 09, 2008, 08:01:56 am »
Бионсе с тежкарска фотосесия за сп. Giant



Бионсе засне тежкарска фотосесия за списание Giant.  На снимките тя носи мрежест чорапогащник, черен шлифер, метална ръкавица с "нокти", ултра високи токчета, тесни къси рокли.

Очевидно Cyberpunk тенденцията в облеклото, за която писахме още миналата година, ще важи с пълна сила за 2009-та. На някои идеи им трябва време за да узреят.

Визията на снимките е абсолютно съгласувана с новия имидж на Бионсе - силен, брутален и твърдо секси.

"Аз съм поп звезда. Но определено не съм икона. И в момента точно това се опитвам да направя. Спирам да бъда поп звезда. Не искам да бъда просто секси момиче, искам да съм икона. Мисля, че съм постигнала много и чувствам, че ме уважават, а това е по-важно от всяка награда или брой албуми", разкри певицата наскоро в интервю.

"Създадох си второ его (Саша Фиърс): нещата, които правя на сцената, не бих направила другаде. Издавам неща за себе си, които не бих казала в интервю... Ако си отрежа крака, ако падна, дори не бих го усетила. Ставам наистина безстрашна. Не усещам нито лицето, нито тялото си."

Фотосесията ще влезе в януарския брой на Giant за 2009 - едно ударно начало на новата година.



                                                                                 


                                                                                 


                                                                                 


                                                                                 


Lifestyle.bg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Джери Хол играе любовница на по-млад мъж в реклама на Chanel


Джери Хол ще бъде новото лице от рекламна кампания на Chanel. 52-годишната манекенка и актриса, известна още с дългогодишната си връзка с Мик Джагър, ще представя последната колекция чанти на модния гигант.

Chanel са всеизвестни с вкуса си към луксозните красиви реклами, които досега са включвали звезди като Никол Кидман за Chanel No. 5 и Кийра Найтли за парфюма Coco Mademoiselle.

Този път Карл Лагерфелд е избрал една по-рискова тема на рекламата - тя ще разказва за любовната история между млад мъж (модела Батист Жабикон) и неговата "куртизанка" - жена, два пъти по-възрастна от него, в чиято роля ще влезе Джери Хол.








Lifestyle.bg

Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Откриха най-големия търговски спортен център в България
« Отговор #72 -: Декември 14, 2008, 09:02:17 am »
Откриха най-големия търговски спортен център в България


Първият по рода си търговски център за активни спортове Sportrax беше открит на 11 декември в София. Разположен на два етажа върху 2 500 кв.м. площ, той ще бъде и най-големият търговски спортен център в България .

Лентата на магазина беше прерязана от председателя на БОК - Стефка Костадинова.

„Радвам се, че и в София вече има такъв магазин, както в много други европейски градове. Това е още едно доказателство, че София е готова да бъде Олимпийска столица" заяви г-жа Костадинова.

Сред официалните гости бяха състезателите от националния отбор по сноуборд, певицата Белослава и представители на местната власт от община Младост. Първи екипировката в магазина тестваха танцьорите от Електрик Форс Крю, които направиха зрелищно шоу за гостите на магазина.

За първи път под един покрив ще се предлага огромно разнообразие от марки и продукти, свързани със ски, сноуборд, байкове, алпинизъм, туризъм, къмпинг, сърф, кайт, уейк, рафтинг, каяк, скейтборд, подводни спортове, скално катерене.

Асортиментът на предлаганите стоки ще се променя според сезона и актуалните спортни активности. Освен продажба на всичко необходимо ще се предлагат професионални консултации при избора на екипировка, екипировка под наем, както и сервиз на байкове, ски и сноуборд.






Lifestyle.bg

Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Фитнес модел със зашеметяваща фотосесия
« Отговор #73 -: Декември 21, 2008, 02:24:26 pm »
Фитнес модел със зашеметяваща фотосесия


Марисия е една от онези редки красавици, които могат да се нарекат фитнес-модел. Тя дори може да е най-известното момиче, което се снима както  за мъжки списания, така и за фитнес. Това е така, защото спортът е неизменна част от начина й на живот и помага да изгради перфектната фигура, пише sportal.bg

Красавицата наистина се е справила със задачата да извае всяко едно мускулче по тялото си и въпреки това да остане естествено женствена. Именно това нейно излъчване я прави желан модел, както за спортните издания, така и за стандартните списания.







Lifestyle.bg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Джесика Алба облича малка черна рокля за сп. Zinc
« Отговор #74 -: Декември 25, 2008, 09:59:06 am »
Джесика Алба облича малка черна рокля за сп. Zinc


Джесика Алба успя да покаже няколко неща на читателите на американското списание Zinc: 1. Малката черна рокля скоро няма да предаде позициите си в задължителния дамски гардероб; 2. Тенденцията на прозрачните дрехи за 2009 не е само слух; 3. Една жена може да има страхотни крака, дори след раждане.

Във фотосесията личи и една очевидно нарастваща тенденция - ултра дългите ботуши. Такива се забелязват и в снимките на Кейт Мос за китайския Vogue. Доколко този вид ботуши ще успее да се наложи, предстои да видим.

Бижута отново почти липсват. За сметка на това мрежестият чорапогащник играе ключова роля за завършека на тоалета.






Lifestyle.bg
Активен