www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: СЕЗОН 2008 НОВИНИ  (Прочетена 29738 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Ферари заплаши да напусне Формула 1
« Отговор #30 -: Октомври 28, 2008, 01:15:49 pm »
Ферари заплаши да напусне Формула 1


Ферари заплаши, че ще напусне Формула 1, ако моторите на болидите бъдат стандартизирани. Това съобщи късно снощи в декларация италианският отбор, публикувана след заседание на административния съвет на Ферари. Повод за заплахата е идеята на ФИА и Макс Мозли всички тимове, състезаващи се във Формула 1, да използват едни и същи двигатели.
     
"Това би лишило Формула 1 от едно от главните направления в шампионата - надпреварата в развитието на технологиите. Ние сме във Формула 1 от 1950 година и подобен ход е в разрез с разбиранията на спорта", се подчертава в декларацията на Ферари.

Както е известно, Тойота също вече заплаши, че ще се оттегли от Формула 1. Радикалната идея за стандартни двигатели вече срещна огромен отпор и от останалите автомобилни концерни и тяхната асоциация ФОТА. Във ФОТА членуват всички автомобилни марки, състезаващи се във Формула 1 -  Ферари, Мерцедес, Хонда, Тойота, БМВ и Рено.     


sportal.bg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Бразилският пилот на Ферари Фелипе Маса грабна пол-позишъна в днешната квалификация преди утрешното последно и решаващо в борбата за титлата състезание за Гран при на Бразилия. Пред пълните трибуни на пистата "Интерлагос" Маса завъртя най-бързата си обиколка в третата част на квалификацията за време 1:12,268 минути и по този начин си осигури първото място на стартовата решетка в утрешната надпревара. Втори изненадващо се нареди пилотът на Тойота Ярно Трули, а трети остана съотборникът на Маса Кими Райконен. Лидерът в класирането при пилотите Люис Хамилтън ще стартира от четвърта позиция.

ХАМИЛТЪН ИЛИ МАСА ЩЕ Е ШАМПИОН В БРАЗИЛИЯ АКО...

Маса поведе класирането в първата част от квалификацията още в началото, но това не продължи дълго, защото основният му конкурент Хамилтън мина пред него още с първия си бърз тур. Във втората част и двамата ограничиха участието си до една бърза обиколка. Отново по-бърз бе британецът, който победи бразилеца с едва 0.019 сек. Изненадата дойде от Хейки Ковалайнен, който с много добър опит оглави класирането, следван от Себастиан Фетел. По този начин двамата водачи останаха трети и четвърти.



Третата част започна с надмощие на Фелипе, който още след излизането си на пистата записа резултат с половин секунда по-добър от преследвачите му. Хамилтън допусна няколко грешки и остана едва шести. Британецът направи втори опит, но отново не успя да се доближи до бразилеца, който постигна време от 1:12.368 мин.

Днешната квалификация отново завърши по драматичен начин, като пилотът на Тойота Ярно Трули шокира всички с втората си стартова позиция, на която изскочи в последната обиколка от сесията. Това не позволи на Кими Райконен да окупира първа редица за отбора на Ферари. Така Хамилтън ще стартира утре от четвърта позиция. Хейки Ковалайнен даде всичко от себе си, за да помогне на съотборника си с пето време, а шести остана двукратният световен шампион Фернандо Алонсо (Рено).



Пилотът на Торо Росо Себастиан Фетел зае седма позиция, а съотборникът му Бурде девети. Осми ще стартира утре Ник Хайдфелд, като съотборникът му в БМВ-Заубер Роберт Кубица за втори пореден път не успя да влезе във финалната фаза на квалификацията. Тимо Глок (Тойота) завърши класирането в топ десет.

Пилотът на Рено Нелсон Пикет-младши отново пропусна да влезе в третата фаза, като този път не му стигнаха за десетото място едва 0.03 сек. 12-и остана Марк Уебър (Ред Бул), 13-и Роберт Кубица (БМВ-Заубер), 14-и Рубенс Барикело (Хонда), 15-и остана Дейвид Култард (Ред Бул), 16-и Казуки Накаджима (Уилямс), 17-и Дженсън Бътън (Хонда), 18-и Нико Розберг (Уилямс), пед двамата пилоти на Форс Индия Джанкарло Фисикела и Адриан Сутил.

Преди решителния за титлата старт в неделя от 19,00 часа Хамилтън води със 7 точки пред Маса. На британеца му е нужно само 5-о място, за да спечели трофея и то при положение, че Фелипе победи.


sportal.bg
« Последна редакция: Ноември 02, 2008, 07:53:32 am от reni999 »
Активен

kitkat

  • V.I.P.
  • Карма: +233/-20
  • Неактивен Неактивен
  • :Юни 11, 2007, 07:24:32 pm
  • Публикации: 915
  • Торент Клиент: µTorrent
Re: СЕЗОН 2008 НОВИНИ
« Отговор #32 -: Ноември 02, 2008, 08:55:33 pm »
За всички, които гледат в момента, инфарктна ситуация, остава 1 обиколка, дали Ферари ще стане шампион, убедена съм в това! Стискам палци, ако не получа инфаркт през това време!

п.п.****......направо умирам....е нямам думи просто  :'(  :'(  :'(
« Последна редакция: Ноември 02, 2008, 08:57:15 pm от kitkat »
Активен
Животът не се мери с броя вдишвания, а с моментите, които спират дъха ни.
                                                                                                            Джордж Гарлин

az_

  • SuperUploader
  • Карма: +167/-18
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Април 20, 2007, 10:11:23 pm
  • Публикации: 350
  • Торент Клиент: uTorrent
  • Профил в bpoke.com: az_
    • WWW
Re: СЕЗОН 2008 НОВИНИ
« Отговор #33 -: Ноември 02, 2008, 09:16:54 pm »
Аз пък съм на върха на щастието. Жалко само, че МАКЛАРЪН не спечелиха двойна победа, за да вземат и конструкторския шампионат.
Активен

danigod

  • SuperUploader
  • Карма: +12/-12
  • Неактивен Неактивен
  • :Юли 15, 2008, 01:44:47 am
  • Публикации: 89
Re: СЕЗОН 2008 НОВИНИ
« Отговор #34 -: Ноември 02, 2008, 11:43:16 pm »
Ужас, ужас - не можа ли тоя Глок малко да се стегне - 2 завоя само още...
Ама там на последните завои се бяха скупчили поне 10 пилота, все едно топли банички раздаваха... Не можаха ли малко да се изпречат на Хам-стера...
Нямам думи просто  ???
Активен

baitoz

  • V.I.P.
  • Карма: +1/-0
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 25, 2007, 09:01:24 am
  • Публикации: 33
Re: СЕЗОН 2008 НОВИНИ
« Отговор #35 -: Ноември 04, 2008, 12:57:57 pm »
Ужас, ужас - не можа ли тоя Глок малко да се стегне - 2 завоя само още...
Ама там на последните завои се бяха скупчили поне 10 пилота, все едно топли банички раздаваха... Не можаха ли малко да се изпречат на Хам-стера...
Нямам думи просто  ???
Каква е тази злоба? Хамилтън показа най-стабилно каране през сезона - и не случайно титлата е негова за разлика от Маса дето първите 2-3 състезания не можеше да държи пътя.
Абе то не бяха черни котки, фланелки на Васко да Гама и др. такива и какво стана...
Въобще ми е чудно как феновете на Ферари се надяват Маса да стане шампион - посредствен пилот вечно в сянката на Михаел Шумахер. Бъдещето на Маса е като на другата сянка на Шуми - Барикело - в някое по-скромно отборче(ако Хонда може да се нарече така) на доизживяване.
« Последна редакция: Ноември 04, 2008, 12:59:09 pm от baitoz »
Активен

M.Schumacher

  • SuperUploader
  • Карма: +1016/-355
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юни 03, 2005, 11:17:37 am
  • Публикации: 926
  • Торент Клиент: uTorrent
  • Профил в bpoke.com: http://MSchumacher.bpoke.com
Re: СЕЗОН 2008 НОВИНИ
« Отговор #36 -: Ноември 10, 2008, 11:05:26 am »
Ужас, ужас - не можа ли тоя Глок малко да се стегне - 2 завоя само още...
Ама там на последните завои се бяха скупчили поне 10 пилота, все едно топли банички раздаваха... Не можаха ли малко да се изпречат на Хам-стера...
Нямам думи просто  ???
Каква е тази злоба? Хамилтън показа най-стабилно каране през сезона - и не случайно титлата е негова за разлика от Маса дето първите 2-3 състезания не можеше да държи пътя.
Абе то не бяха черни котки, фланелки на Васко да Гама и др. такива и какво стана...
Въобще ми е чудно как феновете на Ферари се надяват Маса да стане шампион - посредствен пилот вечно в сянката на Михаел Шумахер. Бъдещето на Маса е като на другата сянка на Шуми - Барикело - в някое по-скромно отборче(ако Хонда може да се нарече така) на доизживяване.
хахахаха. стабилен пилот изпреварен от 20 годишния Фетел с "малкото ферари". Ша ма извиняваш, но Маса показа превъзходно каране през целия сезон. Бешв в сянката на шампиона, но сега успя да засенчи друг "шампион". Можем да се оправдаваме с откъснатия маркуч или с гръмналия двигател, но е факт, че разликата в точките е само една. Факт е че ферари са по добрия отбор и двайсетината точки в тяхна полза го показват. Факт е че Фелипе е млад и има договор с Ферари. Тъй че ще ви се наложи да го гледате как доизживава кариерата си във Ферари отнемайки победите от любимите ви отбори.
А неуспорим факт е броя на победите 6 срещу 5.
А когато фактите говорят феновете на Макларън стоят и мълчат!!!!!
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Първите изпитания за сезон 2009 във Формула 1 стартираха днес в Барселона


Днес официално стартира работата за сезон 2009 в Барселона с първите изпитания на новите аеродинамични пакети на отборите от Формула 1. В първия ден от тестовете в Испания се видя ясно, че от отбора на БМВ изглеждат най-подготвени за предстоящите промени на правилата.

Баварците са оборудвали шасито си от сезон 2008 с новия преден нос и с изчистено от спомагателни детайли по-широко предно крило и новото, по-високо и тясно задно крило. Кутиите за радиаторите също са с нов дизайн и форма на отворите за охлаждане на радиаторите.

През сезон 2009, заради промяната в правилата за аеродинамиката на болидите, предните крила ще бъдат изчистени от допълнителните елементи, като ще станат по-ниски и широки. Пилотите ще имат на разположение и възможности за настройка на ъгъла на предното крило директно от кокпита. Задните крила пък стават по-високи и тесни.

Промените ще засегнат още задните дифузьори, ще дебютира системата за кинетично регенериране на енергията "KERS", а гладките гуми тип "слик" отново ще бъдат върнати в употреба.
Целта на всички тези промени по колите от следващия сезон е да се върне атрактивността на Формула 1, като се даде възможност на пилотите да се движат плътно един до друг в бързи завои и така да има възможности за изпреварвания, които през последните години са изключителна рядкост в Гран при.

sportal.bg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Китай се отказва от състезанието си след 2010 година?
« Отговор #38 -: Ноември 17, 2008, 04:03:56 pm »
Китай се отказва от състезанието си след 2010 година?


Китайски представители обявиха, че не са сигурни дали ще подновят договора си за домакин на състезанието в Шанхай след 2010 година. Китайското правителство построи невероятната писта "Шанхай" за 365 млн. долара, като първото състезание там беше през 2004 година, но явно продажбата на билети и интереса към събитието не е толкова голям, колкото се е очаквало. Ки Уей Чанг, заместник директор на шанхайската администрация по спорта заяви, че решение ще се вземе догодина: "В момента правим проучване и статистика. Догодина ще можем да ви съобщим резултатите от тях"

Чанг явно не е въодушевен от идеята на Бърни Екълстоун за повече нощни състезания като това в Сингапур, макар, че признава шоуто на "Марина Бей" за интересно. "Сами ще решим, на база моментното ни положение, как ще привлечем феновете", завърши Чанг.

sportal.bg
Активен

reni999

  • V.I.P.
  • Карма: +85/-39
  • Неактивен Неактивен
  • :Септември 29, 2007, 04:40:06 pm
  • Публикации: 720
Кой ще кара в Торо Росо? Трима пилоти за две места
« Отговор #39 -: Ноември 22, 2008, 12:19:47 pm »
Кой ще кара в Торо Росо?
Трима пилоти за две места



На този етап кандидатите за място в тима на Торо Росо са трима – Такума Сато, Себастиан Буеми и Себастиен Бурде. Лошото за тях е, че пилотите са трима, а местата са две. И тримата караха на пистата Каталуня по време на тазседмичните тестове и показаха силни резултати.

Такума Сато например каза, че титулярното място в Торо Росо би било като сбъдната мечта за него. Японецът тотално надмина потенциалните кандидати за място в тима по време на тестовете в Барселона. Бившият пилот на Хонда и Супер Агури бе най-бърз от всички в понеделник, а във вторник остана втори зад Себастиан Фетел с Ред Бул. Япоенцът казва, че бързината на болида и приятната атмосфера в Торо Росо правят отбора толкова привлекателна дестинация. Покрай спекулациите, че Торо Росо желаят от своя бъдещ пилот да привлече допълнителни финансови средства, Сато признава, че е готов да намери допълнителни лични спонсори.

Себастиан Буеми пък каза, че очаква скоро да чуе решение дали е получил мястото в тима на Торо Росо, като според него отборът ще иска да ползва пилотите си за 2009 година през оставащите зимни тестове.

„Очакваме скоро решение” – каза Буеми. „За тима е наистина важно да направи решение и да се опита да тества преди Коледа с бъдещите пилоти. Засега не знам нищо. Просто ще се опитам да дам най-доброто от себе си. Това се иска от мен. В момента просто се опитвам да се концентрирам върху работата си, тъй като това е най-важното. Ако се справя добре, това съответно ще е добре за мен.”

Каквото и да е решението на Торо Росо, Буеми счита, че е много е помогнал за адаптирането на тима към правилата за 2009 година.

Мениджърът на Себастиен Бурде пък призна, че има някои опасения по отношение на бъдещето на французина във Формула 1. Никола Тод, който също така работи и с Фелипе Маса, коментира, че въпреки силния край на сезона за Бурде, 29-годишният пилот все още няма договор с Торо Росо за следващата година.

„Това е един доста неприятен период” – казва Тод, син на бившия шеф на Ферари – Жан Тод. Мениджърът допълва, че ситуацията е доста тежка за шампиона от Формула 3000 и Чемпкар, „чиито постижения предизвикват завист в много пилоти”.

„Няма съмнение, че е неприятно да е ноември и да не знаеш какво ще правиш догодина. Затова и нашата цел, независимо дали ще остане във Формула 1 или не, е да се изясни ситуацията” – обяснява Тод. „В момента съм концентриран върху Формула 1. После... ще видим.”

„При всички положения обаче не съм разтревожен. Каквото и да се случи, бъдещето на Себастиен на върха на моторните спортове е гарантирано. Друг въпрос е дали това ще бъде Формула 1 или друг спорт” – завършва Тод.
Активен