www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Авто-мото новини  (Прочетена 52763 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #120 -: Април 18, 2014, 05:14:07 pm »

"Ауди А3" е най-добър автомобил на годината

Тази година на Международния автомобилен салон в Ню Йорк званията най-добър автомобил в различните категории бяха спечелени само от германски концерни.



Германското "Ауди А3" (Audi A3) трето поколение беше признато за най-добър автомобил на годината в света на Международния автомобилен салон в Ню Йорк. На финала той победи конкуренти като "Бе Ем Ве" 4-та серия (BMW 4 Series) и "Мазда 3" (Mazda 3), съобщи ИТАР-ТАСС.

Решението бе взето от авторитетно жури, състоящо се от 69 журналисти, пишещи на автомобилни теми, от 22 държави. Според правилата те избираха само между тези автомобили, които са произведени и продавани през 2013 година най-малко на два континента.

Третото поколение хетчбек "Ауди А3" беше представено за пръв път на автомобилния салон в Женева през 2012 година. За наградата "Световен автомобил на годината" претендираха 28 модела автомобили: 12 европейски, седем японски, пет американски и четири от Република Корея.

Тази година на Международния автомобилен салон в Ню Йорк званията най-добър автомобил в различните категории бяха спечелени само от германски концерни.



За най-добър спортен автомобил на годината бе обявено "Порше 911 Джи-ти-3" (Porsche 911 GT3), изпреварило "Шевролет Корвет Стингрей" (Chevrolet Corvette Stingray) и "Ферари 458 Спечале" (Ferrari 458 Speciale). При избора на автомобилите в тази категория журито оценяваше не само наборът от динамични показатели, но и такива характеристики като комфорт на шофьора и пътниците, удобство на управлението и безопасност. Освен това всеки от производителите, претенденти за това високо отличие, трябва да произвежда най-малко по 500 автомобила на година.

Електромобилът "БМВ Ай-3" (BMW i3) победи в две категории - най-добър екологично чист автомобил и най-добър дизайн.

Тази година на Международния автомобилен салон в Ню Йорк за пръв път бе избран и най-добър автомобил клас лукс. За такъв бе признат "Мерцедес-Бенц Ес-класа" (Mercedes-Benz S-Class). През 2013 година за най-добър автомобил на годината бе обявен "Фолксваген Голф" (Volkswagen Golf) седмо поколение.

Международният автосалон в Ню Йорк ще продължи до 27 април. Той се организира от 1900 г. и сега е 114-ото му издание. Салонът радва не само специалистите и любителите на коли, но той носи и осезателни постъпления за икономиката на мегаполиса. По оценка на експерти приходите от него възлизат на около 200 милиона долара.

Участниците в изложението и неговите гости обикновено са над 1 милион души. По традиция през първите два дни то е отворено само за пресата и за специалисти. Водещите световни автомобилостроители подготвиха над 20 световни премиери.



Едно от главните събития беше представянето на обновената версия на популярния средноразмерен седан "Камри" (Camry) на японския концерн "Тойота" (Toyota). През последните 12 години "Камри" стана най-продаваният автомобил в Съединените щати и си спечели репутацията на надеждна семейна кола. Въпреки това в последно време пазарният й дял започна да се свива, тъй като американците започнаха да обръщат по-голямо внимание на по-стилни и по-спортни конкуренти. Инженерите от "Тойота" не се задоволиха с обичайната промяна на стила, а създадоха за "Камри" практически ново купе.

Седанът модел 2015 година е малко по-голям и изглежда по-малко консервативно. Подобрена е шумоизолацията, а модернизираното окачване увеличава управляемостта на автомобила. Продажбите на обновения "Камри" в САЩ започват през есента. Цената на седана засега не е обявена. Другата най-очаквана премиера на автосалона бе новият високопроходим "Нисан мурано" (Nissan Murano). Колата е с нов съвременен външен вид и с 20 процента по-икономична от предшественичката си.

Германският автомобилостроител Бе Ем Ве (BMW) е докарал в Ню Йорк три нови модела, един от които е компактният кросоувър "Екс4" /X4/. В САЩ моделът ще бъде оборудван с два двигателя с обем 2 литра и 3 литра, както и 8-степенна автоматична скоростна кутия. Продажбите започват още тази есен, а стартовата цена е 45 600 долара.



Компанията "Акура" (Acura) - северноамериканското подразделение на южнокорейския концерн "Хонда" (Honda), специализиращо се в автомобили спортен и представителен клас, показа примиум седана Ти Ел Екс (TLX), който ще замени на пазара моделите Ти Ел (TL) и Ти Ес Екс (TSX). Автомобилът може да бъде оборудван с два типа нови двигатели с обем 3,5 и 2,4 литра. Благодарение на използваната за купето стомана с висока якост, то е с 45 килограма по-леко.

Вниманието на любителите е привлечено и от концепта "Дискавъри вижън" (Discovery Vision), с който британската компания "Ленд роувър" (Land Rover) демонстрира няколко перспективни технологии за своите бъдещи високопроходими коли, както и обновения кросоувър "Кънтримен" (Countryman) на "Мини" (Mini).

По-малко от обичайното на този салон са премиерите на детройтските производители. "Шевролет" (Chevrolet) показва своя най-търсен автомобил "Круз" (Cruze) с нов стил, както и новото поколение на седана "Додж Чарджър" (Dodge Charger) и спортния модел "Додж Челинджър" (Dodge Challenger)

                                                                                                                         vesti.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #121 -: Април 26, 2014, 11:14:55 pm »

3-милионният автомобил от завода в Айзенах е Opel ADAM



Три милиона автомобила от Айзенах – това впечатляващо събитие бе отбелязано в завода на Adam Opel AG в Тюрингия. Множество важни гости, включително премиерът на Тюрингия Кристине Либеркнехт, присъстваха на събитието.

Звездата на деня бе бял Opel ADAM с покрив в цвят Arden Blue, който напусна поточната линия в 11:30 сутринта под звука на аплодисментите. Зад волана бе една жена, която със сигурност знае как се управлява ADAM, тъй като пилотира такъв в състезанията Opel Rally Cup: телевизионната водеща Лина Ван де Марс.

Първият автомобил, слязъл от поточната линия на завода на Opel в Айзенах, бе Opel Vectra, представен малко след обединението на Германия през 1990 г. От началото на производството досега общо 1,2 милиарда евро са инвестирани в съоръжението, като почти 200 милиона евро са отделени само за ADAM.

От представянето на малкия лайфстайл автомобил през миналата година в Европа вече са поръчани над 80 000 броя – важен показател за успеха за завода, тъй като заедно с Corsa ADAM гарантира висока степен на запълване на капацитета и добри перспективи. Според изпълнителния директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман решението за производство на ADAM в завода в Айзенах е абсолютно правилно:
- Много е важно производството на ADAM да бъде на изключително високо ниво по отношение на качеството. Огромните възможности за индивидуализация на този автомобил са същинско предизвикателство от гледна точка на планиране, логистика и производство. Opel е единствената автомобилна компания, която разработи и произвежда малък автомобил в Германия.

Премиерът на Тюрингия Кристине Либеркнехт подчерта важната роля, която Opel играе в региона като работодател и движеща сила за създаването на други индустриални клонове:
- Opel Айзенах е неделима част от Тюрингия! Ние искаме успешната история на завода в Айзенах да продължи. Десетилетията гарантирана надеждност и качество на продуктите на Opel ги превърнаха в истински култ. ADAM също притежава всичко необходимо, за да се превърне в култов автомобил.

От самото си основаване заводът в Айзенах има силно присъствие в автомобилната история. В него е въведена производствена система, която осигурява най-високо качество с кратък цикъл на производство. Заводът установи стандарти – например с ангажираността на служителите, непрекъснатите подобрения и авангардната логистична система. През 1993 г. GM избра завода на Opel в Айзенах за център за обучение за цялата група. Над 16 500 служители от цял свят са били в Тюрингия, за да се запознаят с високотехнологичните производствени процеси. Айзенах посреща и важни гости като канцлера Хелмут Кол (през 1990 и 1992 г) и американския президент Бил Клинтън (1998 г).

Айзенах ще продължи да играе важна роля за Opel и GM. Директорът на завода Елвира Тьолкес отбелязва:
- Ние ще продължим да развиваме нашето качество, ефективност и конкурентоспособност в името на успеха на завода и в бъдеще.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #122 -: Април 26, 2014, 11:17:41 pm »

Lamborghini Urus ще се произвежда в завода на Volkswagen Group в Словакия





Lamborghini Urus ще се прави в завода на Volkswagen Group в Братислава (Словакия), твърдят запознати източници. SUV-моделът на луксозната спортна марка трябва да влезе в производство през 2017 г.. Ултралуксозният модел ще е създаден въз основа модифицирана версия на платформата MLB на Volkswagen Group, която ще споделя и със следващото поколение Porsche Cayenne. Urus ще се произвежда заедно с Volkswagen Touareg, Audi Q7.

Марките Lamborghini, Bentley и Porsche добавят нови SUV модели в гамите си, за да посрещнат търсенето на подобен тип автомобили от заможни клиенти на пазарите в Китай, Русия и Близкия изток. Maserati планира представянето на Levante догодина. Rolls-Royce все още не са взели решение дали също да влязат в сегмента.

Lamborghini представи суперколата Huracan (която ще замести Gallardo) на автомобилното изложение в Женева през март. Директорите на бранда се надяват към него да има достатъчно голям интерес. Най-добрата година на продажби досега за марката е 2008 г., когато бяха реализирани 2430 автомобила. За 2013 г. резултатът бе 2121 продадени коли.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #123 -: Юли 11, 2014, 12:05:17 pm »

Land Rover сключи нов петгодишен договор с Червения кръст



Land Rover отбеляза 60 години партньорство с Червения кръст и сключи нов, петгодишен договор за сътрудничество с организацията.

Всичко започва през далечната 1954 г.. Тогава британската компания предоставя на спасителната организация чисто нов автомобил Land Rover Series 1, който служи като мобилен диспансер в Дубай. От тогава до ден днешен Land Rover дарява над 120 автомобила, с които Червеният кръст помага на повече от 900 000 души в най-труднодостъпните точки на света.

Най-мащабната доставка на нови автомобили Land Rover за Червения кръст е през 2008 г.. Тогава в чест на 60-годишнината на бранда са предоставени 60 нови SUV-та, разпределени по целия свят спрямо нуждите на организацията. Партньорството между двете страни не се основава само на размяна на автомобили. През 2012 г. например Land Rover организира мащабна експедиция с 1-милионния произведен автомобил Discovery. С него за 50 дни бяха изминати повече от 8 000 мили по маршрута Солихъл (Великобритания) – Пекин (Китай). Автомобилът премина през 13 страни, като във всяка от тях набираше средства. След пристигането в Пекин екипажът на Land Rover дари безвъзмездно събраните 1 милион паунда на Червения кръст. Кръстоносците инвестираха сумата за изграждане на пречиствателна водна станция за 45 000 души в един от най-бедните райони на Република Уганда.

Мениджърският екип на Land Rover в лицето на Марк Камерън, директор Global Brand Experience, изрази задоволството си от дългогодишното партньорство с Червения кръст, като обяви, че двете страни са подписали нов 5-годишен договор. В резултат на съвместната им работа до края на 2020 г. се очаква помощ да получат повече от 12 милиона души по света, обитаващи най-труднодостъпните територии на планетата.

Олаг Бергсет, мениджър стратегическо партньорство в Червения кръст, благодари на Land Rover за съвместната работа през годините, като заяви, че британските автомобили са изключително ценни и жизнено важни за региони, където има джунгли, пустини и високопланински възвишения.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #124 -: Юли 11, 2014, 12:11:03 pm »

Skoda с рекордни продажби за първите шест месеца на 2014 г.



Skoda записа рекордни продажби за първите шест месеца на 2014 г.. Чешкият автомобилен производител реализира 522 500 коли в този период, което е ръст от 12,5% в сравнение със същия период на 2013 г.. Само през юни Skoda продаде 94 500 коли. Новата Octavia е сред основните задвижващи сили за успеха – при нея ръстът е 47,4%.

- Skoda е по-силна от всякога през първата половина на годината. За първи път в историята си продадохме повече от половин милион автомобила за тези шест месеца. Това се дължи на фантастична моделна гама и отлично представяне на всички. Резултатът ни кара да сме оптимистично настроени за втората половина от годината – коментира Вернер Айхорн, който отговаря за продажбите и маркетинга в борда на Skoda.

Най-силният пазар на марката е Китай. През юни Skoda постигна продажби от 23 600 там. Това е увеличение с 11,3% спрямо този месец от миналата година. За първите шест месеца на 2014-та реализираните в Китай автомобили са с 8,7% повече в сравнение с същия период през 2013 г..

Skoda има растеж в Западна Европа. За юни той е 9,4%, а от януари до юни включително увеличението на продажбите за района е 17%. Брандът се справя чудесно и в Централна Европа – ръст от 27,6% за първите шест месеца на годината.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #125 -: Юли 11, 2014, 12:13:15 pm »

Продават „истинския” Aston Martin на Джеймс Бонд



Aston Martin DB 2/4 от 1954 г., който е смятан за вдъхновенията за оригиналния Aston Martin на английския супершпионин Джеймс Бонд в романа на Йън Флеминг „Goldfinger”, ще бъде продаден на търг този уикенд. Автомобилът – Aston Martin DB 2/4 Mk I Vantage, номер на шасито LML-819 – е бил собственост на Филип Инграм Кънлиф-Лайстър. Неговият баща лорд Суинтън е близък довереник на Уинстън Чърчил, шеф на MI5 и един от шефовете по сигурността по време на Втората световна война, тоест шеф на Йън Флеминг.

Всички специални характеристики от колата на Бонд са налични и в този DB 2/4.

- Този автомобил може да се окаже една от най-интересните находки в цял свят, тъй като доказва връзката между несъмнено най-прочутия шпионин в историята и една от най-известните спортни автомобилни марки – коментира управляващият партньор на аукционната къща Coys Крис Рътлидж.

Сред останалите коли също има забележителни модели – Jaguar Mk V Drophead Coupe от 1951 г., Bugatti Type 57 Series I Ventoux от 1934-та и др. В честа на 350-ата годишна на кралската военноморска служба ще бъдат предложени редица военни возила. 90 мотоциклета допълват изключително интересна селекция, която ще търси нови собственици в Бленхайм Палас.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 30.0 Firefox 30.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #126 -: Юли 11, 2014, 12:17:03 pm »

BMW с две отличия в конкурса International Engine of the Year Award



BMW Group взе две отличия от престижния конкурс International Engine of the Year Award. Признание получават два агрегата, които съчетават впечатляващи спортни характеристики и висока ефективност.

Трилитровият редови шестцилиндров бензинов двигател с BMW TwinPower Turbo технология – влаган в много актуални BMW модели – се нарежда сред победителите за четвърти път. Наред с това 1.6-литровият четирицилиндров двигател, задвижващ MINI Cooper S Countryman и MINI Cooper S Paceman, както и други модели, заслужи признание за осми пореден път в своята категория.

Отличното представяне на BMW Group в International Engine of the Year Award 2014 за пореден път отдава признание на постиженията на развойната дейност в рамките на програмата Efficient Dynamics, която в продължение на години води до увеличаване на мощността и радостта от шофирането, при намаляване на вредните емисии и разхода на гориво. Конкурсът International Engine of the Year Award е основан през 1999 г. оттогава до днес общо 63 двигатели, разработени за BMW и MINI са победители в своя клас или в цялостното класиране. Победителите за тази година са опредени от специално жури съставено от 74 автомобилни журналисти от 35 страни.

Технологията BMW TwinPower Turbo има основен принос за отличителните за характеристики на шестцилиндровия редови бензинов двигател: светкавична реакция, темпераментен характер, изискана рафинираност и забележителна ефективност. Пакетът технологии, които отличават агрегата с лека конструкция, включва Twin Scroll турбокопресор, прецизно диркетно впръскване на горивото, VALVETRONIC с променливо време за отваряне на клапите и двоен VANOS с променливо управление на разпределителния вал. С това снаряжение трилитровия двигател постига максимална мощност от 225 кВт/306 к.с. и 235 кВт /320 к.с. съответно при BMW Серия 6 и BMW Серия 7.

Тази година в клас обем до 1.4 до 1.8-литра на International Engine of the Year Award победител с голяма преднина е 1.6-литровия турбодвигател разработен за BMW и MINI модели. Агрегатът е оборудван с Twin Scroll турбокомпресор и директно впръскване на горивото, съчетано с променлив контрол на клапите на принципа VALVETRONIC, патентован от BMW Group. В последната си еволюция от лятото на 2014 г. в новото MINI Cooper S Countryman (разход на гориво: 6.0 л/100 км; емисии CO2: 139 г/км) и новото MINI Cooper S Paceman (комбиниран разход на гориво: 6.0 л/100 км; емисии CO2: 139 г/ км) – четирицилиндровият агрегат е с увеличена до 140 кВт/190 к.с. мощност. Спонтанната реакция, спортния характер и отлична ефективност на този двигател за осми пореден го превръщат в еталон за този клас в Конкурса.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #127 -: Декември 12, 2014, 03:13:00 pm »

Skoda Fabia – Кола на годината 2015 г.



Новата Skoda Fabia бе избрана за Кола на годината в България за 2015 г. в традиционния конкурс на Прес Авто Клуб, който обединява над 40 пишещи и говорещи за автомобили журналисти.

Новият Nissan X-Trail бе избран за 4х4 на годината.  Ford Courier спечели титлата Ван и многофункционален автомобил. За луксозен Premium модел на 2015 г. журито избра Audi A7 Sportback. Новото поколение Mini стана градски автомобил на годината. За екоавтомобил бе избран  Volkswagen Golf  TGI.   

Fabia надделя във финалния кръг в общата класация пред Citroen C4 Cactus, Mercedes C-Class, BMW 2 Coupe и Mini Hatch 3/5 врати.

Nissan спечели пък пред BMW X4, Mercedes-Benz GLA, Great Wall H6 и Opel Insignia Country Tourer.

На бляскава церемония в хотел Шератон София журито връчи своите награди, като раздаде и още различни призове за компании, работещи в областта на автомобилния бранш.

Прес Авто Клуб България отличи генералния директор на Автомотор Корпорация  г-н Кирил Сандов с награда за цялостен принос към автомобилния бизнес и неговото развитие в България.

Изцяло новият комплекс на фирма „Лазурит 94" бе определен за инвестиция на годината в бранша.

Традиционно членовете на Прес Авто Клуб България определиха и най-добър PR на годината. С наградата отново може да се похвали Мартина Христова от Рено Нисан България. Мартина е печелила наградата и като PR на София Франс Ауто.

Събитието бе осъществено благодарение на Гудиър – генерален спонсор на конкурса.

С награди от тазгодишното издание на конкурса Кола на годината 2015 на България бяха отличени:
- Алианц България – Застраховател на годината
- Литекс Мотърс – за създаване на три специализирани български версии на Great Wall Steed 5 – Professional,  Hunter, Prеmium.
- ЕКО България – Бензиностанции на годината заради програмата си  „Еко гаранция”, свързана с количеството и качеството на горивата.
- GEFCO – логистична компания на годината
- Уникредит Лизинг – Лизингова компания на годината за постигнатите резултати и положителна репутация, изградена през годините, както и цялостен принос в развитието на лизинговия пазар у нас.
- Total Ins – застрахователен брокер на годината
- Kroon Oil – моторно масло на годината

Конкурсът се провежда вече 18 години и за първи път в него един и същи производител печели два пъти по ред голямата награда. През миналата година, Кола на годината™ в България стана Skoda Octavia, а година по-рано титлата спечели третата серия на BMW.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 34.0 Firefox 34.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #128 -: Декември 21, 2014, 07:43:01 am »

SIN – сбъдната мечта на Росен Даскалов











Името на русенския пилот и бизнесмен Росен Даскалов е познато от нашия шампионат на затворен маршрут или на писта, както си го знаем. Когато преди две години той ми каза, че ще прави състезателен прототип, бях доста недоверчив. Но Росен, явно е много упорит човек и сбъдна мечтата си – направи състезателната кола SIN.

Автомобилът плени специалистите във Великобритания на фестивала на скоростта в Гудууд, добре се представи на състезателната писта, а сега дебютира и в България. Пред много журналисти, гости и автомобилни състезатели, Росен Даскалов представи своите автомобили и екипа си SIN CAR. Имаше и тестове, като зад волана на единия прототип  бе шампиона от планинския шампионат Григор Григоров, а на другия Росен Даскалов. Преподавателят от НСА доц. Владимир Илиев, представи и намеренията, които имат хората от екипа на SIN Cars.

Всичко започва от там, че Росен Даскалов има огромна страст към автомобилите и търси нов автомобил, с който да участва в състезания. Те обаче или не отговарят на изискванията му, или са прекалено скъпи. Той има опит с Radical, BMW и Porsche, но решава да създаде свой автомобил. Среща британският специалист Фил Матс и двамата започват да работят заедно, проектът е на Росен, а Фил помага с хомологацията на шасито за състезания. След като правят няколко прототипа, през 2013 г. е „уцелена ваксата“, колата е според препоръките на британските инженери и стига до пистата Силвърстоун, в състезание от GT CUP, стават 9-и. Тогава идва и фестивала на скоростта в Гудууд. На Донингтън парк когато е последна на старта, а завършва в средата на класирането, като времето на най-добрата обиколка е с 4 сек. по-слабо от заводския МcLaren, победител в състезанието. Така състезателният SIN получава хомологация за участие в шампионата GT4, където се състезават автомобили като BMW, Aston Martin, Porsche. Сериите GT4 е икономически изгоден шампионат, а регламентът изисква колите да имат еднакви тегло, мощност и гуми. По този начин съревнованието на пистата се свежда до възможностите на колата и пилота.

Росен Даскалов и екипът не си поставят непостижими цели за участието в шампионата през 2015 г.. Искат да натрупат опит и името на България да се запише в историята на GT4.

Автор на името на колата е съпругата на Росен. SIN (от английски – Грях). Росен казва, че проектът е грях пред семейството му, тъй като изисква много време и усилия.  SIN R1 е с дължина 4830 мм., ширина 2000 мм. (без огледалата) и височина от 1285 мм.. Междуосието на спортния модел е 2760 мм., а теглото му е само 1150 кг.. Двигателят на R1 е Chevrolet LS3, 6.2-литров, V-образен, 8-цилиндров с максимална мощност 450 к.с. и максимален въртящ момент от 430 Нм.. В комбинация с 6-степенна предавателна кутия, автомобилът е в състояние да се ускори от 0 до 100 км./ч. за 3.5 сек.,  от 0 до 200 км./ч. за 9.7 сек. и има максимална скорост над 300 км./ч.. Средният разход на гориво е 15 л. на 100 км..

Състезателната версия на колата е със 7,0 л LS7 V8 двигател с 610 к. с. и 550 Нм., а предавателната кутия е 6-степенна секвенционална. Прототипът ускорява от 0 до 100 км./ч. за 3.1 сек., до 200 км./ч. за 8.7 сек. и развива над 300 км./ч..

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #129 -: Май 07, 2015, 11:26:18 am »

Ford получи приза „Най-иновативен масов бранд 2015”



Ford Motor Company бе провъзгласен за „Най-иновативен масов бранд 2015“ заради технологиите за безопасност и полуавтоматичните системи в помощ на водача на 10-ите годишни награди за автомобилни иновации. Базираният в Германия център за управление на автомобилната индустрия провъзгласи Ford за победител в категорията след разглеждането на иновациите на 18 глобални автомобилни компании, представляващи 53 марки. Новият Ford Focus спечели също в своя клас, а изцяло новото Mondeo е в топ 3 в сегмента си.

Ford спечели наградите за системите си за безопасност и в помощ на водача, сред които Активния паркинг асистент, който помага на водачите да паркират успоредно и перпендикулярно и Системата за спиране в града, която работи до 50 км/ч..

„Иновациите винаги са били в кръвта на Ford и компанията става все по-жизнена с навлизането на индустрията в период на бърз технологичен напредък“, заяви Джо Бакай, вицепрезидент продуктово развитие във Ford-Европа. „Технологиите, които въвеждаме днес, осигуряват по-безопасно и ефективно пътуване с по-добра свързаност.“

Центърът за управление на автомобилната индустрия е независим институт за автомобилни и мобилни проучвания и стратегическо консултиране към Университета за приложна наука в гр. Бергиш Гладбах, Германия, и определя наградите за автомобилни инженерни иновации. Журито, оглавено от директора на центъра проф. д-р Стефан Брацел, в сътрудничество с PricewaterhouseCoopers, докладва, че системите в помощ на водача са близо 300 от всички заявени иновации.

„Наградите за автомобилни иновации определят бъдещите тенденции в автомобилната индустрия на базата на над 1 200 технически иновации“, каза Брацел. „Наградата на Ford за „Най-иновативен масов производител“ доказва превъзходството на марката в областта на технологичните новости. Mного от иновациите вече се предлагат във Focus и Mondeo“.

Журито отличи Ford и за многократно награждавания 1.0-литров EcoBoost двигател, който миналата година стана първият, провъзгласен за Световен двигател на годината за трети пореден път, и заради системата за електронна стабилност.

Представен миналата година, новият Focus се продава на повече от 140 пазара по света и предлага гласово управляваната технология SYNC 2. Наред с множеството ѝ други полезни функции, благодарение на нея водачът вижда списък с местни ресторанти и получава упътване до тях с навигацията, казвайки само “I’m hungry”, Изцяло новото Mondeo осигурява технологии, сред които надуваеми задни колани, комбиниращи предимствата на въздушните възглавници и предпазните колани, както и новия асистент за превенция на сблъсъци и засичане на пешеходци. Последният засича, както пешеходци пред автомобила, така и тези, които евентуално биха могли да пресекат пътя му – и автоматично задейства спирачките, ако водачът не реагира на предупрежденията.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #130 -: Май 07, 2015, 11:30:20 am »

Peugeot 208 BlueHDi постави рекорд за нисък разход на гориво – 2,0 л./100 км.



Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100 S&S постигна нов рекорд за нисък разход на гориво при пробег на дългo разстояниe, провел се под наблюдението на френската организация UTAC (Технически съюз на автомобилите, мотоциклетите и велосипедите). Бяха изминати 2152 километра с 43 литра дизелово гориво, което представлява среден разход от 2,0 л./100 км.. Tози рекорд потвърждава технологичното превъзходство на Euro 6 BlueHDi дизеловите двигатели и техния принос към намаляването на CO2 eмисиите.

Постижението бе постигнато в края на април на тестовата писта на Peugeot в Белшам (Франция). Сериен автомобил Peugeot 208, оборудван с 1,6-литров BlueHDi 100 S&S двигател и 5-степенна механична скоростна кутия, направи 38-часов пробег, изминавайки 2152 км. и изразходвайки само 43 литра гориво! По време на изпитанието зад волана се смениха няколко шофьори, всеки от които изкара от 3 до 4 часа зад волана.

Тестваното Peugeot 208 бе версия „Very Low Fuel Consumption”, предлагаща се в дилърската мрежа като част от гамата. С официален среден разход на гориво от 3,0 л./100 км. и CO2 eмисии от 79 г./км., Peugeot 208 1,6 BlueHDi 100 S&S заема своето място като световен еталон за сериен модел, задвижван от двигател с вътрешно горене. Tази версия се характеризира с наличието на аеродинамичен заден спойлер и гуми Michelin **SPAMER!*** Saver+ с ултра ниско съпротивление при движение.

Обединявайки по уникален начин селективната каталитична редукция SCR (Selective Catalytic Reduction) и филтър за твърди частици, BlueHDi технологията отново демонстрира, че е сред най-ефикасните системи на пазара за контрол на дизеловите емисии.

Новият Peugeot 208 ще е в продажба у нас от юли. Той се предлага с изключително икономични и ефикасни Euro6 бензинови и дизелови двигатели. По отношение на CO2 eмисиите, гамата бензинови двигатели предлага забележително ниски нива от 97 г./км., докато цялата дизелова BlueHDi гама сега е под 95 г./км..

Peugeot бързо и по осезаем начин намалява CO2 eмисиите на всичките си автомобили. Ускореното въвеждане на 3-цилиндровите PureTech бензинови и BlueHDi дизелови двигатели, както и новите 1,6-литрови THP двигатели и EAT6 автоматична трансмисия, сега постави 20 автомобила Peugeot на върха в съответния им клас по мощност по отношение на CO2 eмисиите (5 PureTech двигателя, 3 1,6 THP двигателя и 12 BlueHDi двигателя).

Tези двигатели отговарят на изискването от марката за развитие, което взима под внимание околната среда, по-специално двигатели, които са най-чистите досега, отделящи по-малко CO2. Екологичните показатели на Peugeot направиха групата PSA PeugeotCitroen лидер в Европа за ниски CO2 емисии през 2014 със средни CO2 eмисии от 110,3 г./км., на европейския пазар, на който средната стойност е 123,7 г./км.. Този резултат е постигнат без никакви промени в микса на сегментите.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #131 -: Май 07, 2015, 11:34:08 am »

GM отбеляза 500 млн. доставени на клиенти автомобила



General Motors отпразнува забележително събитие в производството си: от създаването на компанията през 1908 г. над 500 милиона автомобила са доставени на клиенти от целия свят. Opel, една от марките с най-богати традиции в групировката, играе съществена роля за това: германският автомобилен производител създаде 68 милиона коли, повечето от които в основния завод в Рюселсхайм, където това постижение бе чествано.

Лоялни клиенти бяха поканени на вечеря с управителния съвет на компанията в историческата обстановка на гаража с класически автомобили Opel. Анна Катарина Дионисиус от Рийдщат получи специална изненада по време на посещението си на производствения цех: дългогодишната клиентка на Opel прие директно от производствената линия поръчания от нея наскоро Opel Zafira Tourer. Автомобилът й беше предаден като юбилеен подарък от изпълнителния директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман.

Анна претърпя злополука със своята Astra няколко дни преди събитието. Автомобилът пострада сериозно, а тя получи само незначителни наранявания и след това похвали във Facebook своя “червен герой”, благодарейки на инженерите от Opel за тяхната “чудесна работа”. Zafira Tourer с „шептящия“ двулитров дизелов двигател с максимална мощност 125 кВт/170 к.с., който отговаря на най-строгия емисионен клас Euro 6, е нов на пазара.

“За мен този юбилей е повече от просто едно впечатляващо число, защото 500 милиона автомобила означават 500 милиона клиенти с техните истории и изживявания. Ние сме казали „благодарим ви” 500 милиона пъти на тези клиенти за тяхното доверие и лоялност, защото за нас е привилегия да играем такава важна роля в живота им”, заяви д-р Нойман.

GM отбелязва в цял свят производството на 500 милиона автомобила. Едновременно с празненствата в Рюселсхайм лоялни клиенти бяха поканени в производствените съоръжения на групировката в Северна и Южна Америка, Азия, Африка и Китай. Анна Катарина Дионисиус е един от петимата клиенти, които получиха подарък автомобил в чест на това паметно събитие.

“През 2015 година очакваме да продадем над 1000 нови автомобила на час, 24 часа на ден. Това прави близо 10 милиона автомобила – най-голямата бройка в историята ни. Гледам на този изключителен обем като на 10 милиона възможности да докажем каква компания сме и да благодарим”, каза изпълнителния директор на GM Мери Бара.

Opel стартира производството на автомобили през 1899 г., част е от GM от 1929 година и множество паметни събития проправят пътя на това съвместно пътуване, като например, легендарните модели като Kadett, Rekord, GT, Manta и Kapitän. През цялото това време Opel винаги въвежда технологични иновации, които са предлагали на клиентите висока практична стойност и преимущества. През 1989 г. например производителят от Рюселсхайм е първият, който оборудва стандартно автомобилите си с каталитичен преобразувател. Водещият принцип “Ние правим присъщите само за луксозния клас технологии достъпни за всеки” остава ключов във философията на марката и днес. В духа на тази традиция предстои въвеждането на нещо много съществено: Opel OnStar. Персоналната услуга и мобилен асистент ще започне да се предлага тази година, като ще превърне автомобила в мобилeн интернет хотспот.

“Всяка година Opel продава над един милион автомобила с постоянно нарастваща тенденция, тъй като сме в средата на нашата моделна и двигателна офанзива. Акцентът тази година е представянето на новата Astra. Обещавам ви и от името на нашите 35 000 служители, че тази кола ще развълнува отново клиентите ни и ще спечели множество нови фенове на марката”, допълни д-р Нойман.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #132 -: Май 12, 2015, 07:20:35 am »

КИА с над 250 хил. продадени автомобила през април 2015 г..



КИА Моторс обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за април 2015 г. възлизат на 252 528 броя. С това компанията регистрира ръст от 0.6% за предходния месец. През април автомобилният производител отчита ръст в Корея и Китай съответно с 10.4% (43 050 бр.) и 5.8% (57 436 бр.).

Общо за 4-те месеца на 2015 г. глобалните продажби на КИА са се увеличили с 0.5%, достигайки 943 303 броя. Корея, Северна Америка и Китай заемат дялове в съответните стойности: 7.2% (157 562 броя), 3.8% (216 102 броя) и 3.0% (224 077 броя).

Бестселърът на КИА за април продължава да е представителят в Б-сегмента - КИА Рио (известен под името К2 в Китай) с общо 40 205 продажби. Компактният CUV Спортидж заема втора позиция с реализирани 33 802 броя, следван от КИА Черато (известен още като Форте или К3 на някои пазари) с 31 861 броя. Четвъртото място е отредено за елегантната лимузина Оптима с реализирани 27 885 единици. На 5-та позиция се подрежда новият КИА Соренто с регистрирани 17 668 продажби.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #133 -: Май 15, 2015, 02:02:57 pm »

BMW ще представи BMW 3.0 CSL Hommage на Concorso d’Eleganza Villa d’Este



BMW Group за пръв път ще представи новото BMW 3.0 CSL Hommage на 22 май 2015 г. на Concorso d’Eleganza Villa d’Este. С него дизайнерският екип на BMW интерпретира BMW 3.0 CSL, непреходната, класическата икона на купе на BMW от 70-те години на миналия век. BMW 3.0 CSL Hommage е преклонение пред инженерните постижения на BMW 3.0 CSL по отношение на олекотяването на конструкцията и динамичните възможности. Студията пренася характера на автомобила от онова време в съвремеността с модерни материали и го представя в нова, възхитителна визия.

Дизайнът на BMW 3.0 CSL Hommage излъчва чиста динамика: подчертаните аеродинамични елементи, мощните арки на калниците, както и впечатляващите спойлери на покрива и в задната част сякаш обгръщат каросерията. Издължената странична линия е елегантен контрапункт на подчертано спортната визия на предната и задната част. Нежните, фино моделирани повърхности излъчват динамика и ексклузивност. Разточителните карбонови повърхности под тях подчертават последователно олекотената конструкция и оформят прехода на страничната част към пътя.

В максимално редуцираният интериор на BMW 3.0 CSL Hommage можете не само да видите, но и да усетите олекотената конструкция. Всички елементи в интериора излъчват чиста функционалност, всеки детайл е олицетворение на елегантно оформена структурна или важна за управлението функция. Материалите и решенията на детайлите на този Hommage-Car демонстрират високо качество и формална изтънченост. Също като целия интериор, това подчертава особения характер на BMW 3.0 CSL Hommage: сполучлива комбинация между олекотена конструкция, спортен дух и елегантност.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #134 -: Май 15, 2015, 02:09:00 pm »

Volvo Cars стартира бранд кампания с Авичи




Volvo Cars стартира бранд кампания, наречена „Ново начало”, с шведския изпълнител и продуцент Авичи. В нея е включена преработка на класическата песен „Feeling Good”.

Видеоклипът е сниман в Стокхолм и Йостерлен (южна Швеция). В него са показани места с лична значимост за Авичи и е разказана собствената му история за ново начало след няколко тежки години на турнета. Във филмчето участват още членове на семейството му и близки негови приятели.

„През последните шест години бях на непрекъснато турне, освен през последните девет месеца по време на почивката ми”, разказва Авичи. „Имах по около 325 участия на година плюс пътувания. Не можеше да продължава така. Накрая трябваше да преосмисля ситуацията и да променя начина си на живот. Швеция е важна за мен, тя е мястото, където събирам сили и енергия със семейството и приятелите си. Volvo ме насърчи да визуализирам целия този процес на преосмисляне и обновление в музикалния видеоклип.”

Песента Feeling Good първоначално е избрана като предложение от Volvo Cars. Аранжиментът е продуциран от Авичи с вокалите на Одра Мей.„Страхотно е отново да работя с Одра Мей. Тя има мощен и емоционално зареден глас и е потопена в традициите на фолк и кънтри музиката. Последно работи с мен по албума True, предприемайки първите си стъпки в електронната музика с песента Addicted To You. Одухотвореното изпълнение на Одра вдъхва нов живот на тази класическа песен”, обясни Авичи.

Пускането на музикалния клип, който включва новото XC90, бележи още една стъпка в трансформацията на бранда Volvo Cars и показва новата посока за шведския производител на луксозни автомобили.„За нас беше удоволствие да работим тясно с Авичи по тази кампания, тъй като тя отразява нещо, което се случва и с Авичи, и с бранда Volvo Cars. Навлизаме в нова ера – ново начало, както наричаме кампанията. Преминахме през няколко години на интензивни инвестиции и усъвършенствахме бранда си. В резултат компанията Volvo Cars е нова, по-динамична и бързо посрещаща желанията на клиентите", казва Ален Висер, старши вицепрезидент „Маркетинг, продажби и обслужване на клиенти” във Volvo Car Group.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=tw0OK23DhKs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=tw0OK23DhKs</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=S565hk5T7SA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=S565hk5T7SA</a>

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен