www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Авто-мото новини  (Прочетена 55109 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #75 -: Октомври 21, 2013, 07:45:16 pm »

"Ламборгини Венено роудстър" ще струва 3.3 млн. евро



Девет хиперавтомобила с цена 3.3 млн. евро всеки - това ще предложи на колекционерите и феновете на суперспортните модели "Ламборгини" за своя 50-ти юбилей. "Венено Роудстър" е двуместен открит болид, при който акцентът е върху бързината, аеродинамиката и стабилността в завой.

Автомобилът има всички нужни сертификати, за да се кара по публичните пътища, но определено може да разкрие целия си потенциал само на писта. Колата разполага с дванадесетцилиндров мотор с мощност 750 к.с., който осигурява ускорение до 100 км/ч за 2.9 секунди и достигане на максимална скорост от 355 км/ч. Задвижването е на четирите колела, а скоростната кутия е автоматична с пет режима на работа.

Купето на "Венено роудстър" е направено от новия материал CFRP - подсилена с въглеродни влакна пластмаса. Вътрешността на салона изпълнена основно с карбон. В резултат колата тежи едва 1490 кг, като има съотношение 1.99 кг/конска сила.

                                                                                                                                dnevnik.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #76 -: Октомври 23, 2013, 09:02:49 pm »

Автомобилите Volvo са най-сигурни според ново проучване



Volvo произвежда най-сигурните автомобили на планетата според застрахователната компания Folksam. Последните проучвания показват, че моделите S60, V60 и S80 са с 12% по-сигурни от втория бранд в класирането и с 60% по-безопасни от средния в класацията. Всички останали модели на компанията също печелят златните медали в съответните им сегменти, като показателите показват, че шведската марка е с поне 40% по-безопасна от всяка една стандартна кола.

Изключително доволен от положителните резултати остана Томас Броберг, старши съветник по сигурността във Volvo Car Group. Той изтъкна, че изследванията на Folksam се базират на изцяло реални ситуации на пътя. Затова не е изненада признанието, че Volvo произвежда най-сигурните автомобили, защото инженерите на компанията от десетилетия симулират най-новите системи за сигурност в реална пътна обстановка. Нещо повече, шведският бранд разполага от цели 40 години с екип, който се занимава изцяло с изледванията на катастрофи и последствията от тях върху човешкия организъм. През 2000 година компанията откри и най-авангардния и технологичен краш център в света на стойност 81 милиона долара. Важно е да се отбележи, че всеки Volvo автомобил е стандартно оборудван с животоспасяващи технологии като DSTC (Система за контрол на приплъзването и пробуксуването), WHIPS (Система за защита при камшичен удар) и City Safety (Система за предотвратяване на нискоскоростни сблъсъци).

Цифрите и фактите показват, че през годините броят на сериозно наранените в автомобили Volvo намалява драстично и последователно. С всяка нова иновация шведският бранд се доближава все повече до голямата си цел – край на катастрофите и убийствата на пътя до 2020 г. Според Томас Броберг това е напълно реалистична цел, като той за пореден път потвърди, че след само 7 години Volvo автомобилите ще бъдат толкова „умни“, че сами ще „мислят“ за протекцията на човешкия живот, което ще е абсолютен приоритет за колата.

Интересно е да се отбележи, че изследванията на Folksam се базират на 238 модела, които участват в 158 000 пътни инцидента, докладвани в шведската полиция в периода 1994 – 2013 г. Проучванията на застрахователната компания се допълват от медицинските картони на всичките 38 000 пострадали в страната през последните 10 години.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #77 -: Октомври 23, 2013, 09:05:51 pm »

Chevrolet с 12-то поред рекордно тримесечие по продажби



Марката Chevrolet достигна рекорден обем на продажбите в размер на 1.25 милиона нови автомобила в световен мащаб през третото тримесечие на 2013 година – това е увеличение от 0.6 процента в сравнение със същия период от 2012 година и 12-то поред рекордно по отношение увеличението на продажбите тримесечие на годишна база.

Като цяло компанията General Motors Co. регистрира продажби от близо 2.4 милиона автомобила през третото тримесечие на 2013 година, което е ръст от 5.5 процента в сравнение със същия период на 2012 година.

- Марката Chevrolet е концентрирана в своята цел да предоставя във всеки от автомобилите си технологии, характеристики и удобства, които добавят потребителска стойност и повишават задоволството на клиентите при експлоатацията на нашите продукти – отбеляза Алън Бейти, старши вицепрезидент на Global Chevrolet. – През третото тримесечие успяхме да привлечем по-голям брой клиенти към продуктите на марката благодарение на преди всичко на няколко нови модела, сред които Corvette, Silverado и Spark EV.

                                                                                                                със съкращения от clubs1.bg
                             
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #78 -: Октомври 23, 2013, 09:07:17 pm »

Opel/Vauxhall засилва позициите си в Русия



Дейностите на General Motors (GM) в Русия ще бъдат част от GM Europe – европейската група на GM, като това ще стане от 1 януари 2014 г.

Досега бизнесът в Русия се управляваше от GM International Operations (GMIO) със седалище Шанхай. Тази промяна е важна стъпка за засилването на позициите на Opel на руския пазар.

- Това е правилното решение в точния момент. Русия е важна част от европейския пазар, а за Opel тя е третият по големина пазар в Европа – заяви Карл-Томас Нойман, председател на Opel/Vauxhall и президент на GM Europe. – Всички прогнози показват, че Русия ще стане най-големият пазар в Европа през следващите години. Opel се радва на висока репутация в Русия. С нашето силно продуктово портфолио ние имаме намерение да увеличим пазарния си дял.

Марките на GM в Русия са Opel, Chevrolet и Cadillac.

Анди Дънстан, досега изпълнителен директор отговорен за продажбите на Централна и Източна Европа и международните операции ще поеме управлението на дейностите в Русия от 1 ноември 2013 г. Дънстан, който има ценен опит в областите на продуктовото планиране, маркетинга, бизнес развитието и продажбите ще се отчита на д-р Нойман. Дънстан наследява на новата си позиция Джим Бовензи, който заминава за Детройт в качеството си на изпълнителен директор, отговорен за глобалната локализационна стратегия.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #79 -: Октомври 23, 2013, 09:08:29 pm »

Mazda ще покаже Mazda3 с различни двигатели в Токио



Mazda ще покаже наскоро представената Mazda3 с няколко различни двигателя по време на автомобилното изложение в Токио в края на ноември.

Последният модел в гамата на компанията се предлага като „мулти-решение” за различни нужди и горива. Освен вече показания SKYACTIV хибрид (за Япония) и дизелови вариант, автомобилният производител ще демонстрира за първи път Mazda3 SKYACTIV-CNG Concept с природен газ.

Заедно с последното поколение коли Mazda ще изложи и най-новите си разработки, сочещи посоката на развитие за бъдещи модели.

Mazda3 е ключов модел за японската компания с повече от 30% дял в глобалните продажби на фирмата. Това е третият автомобил от новото поколение модели на марката, който ще бъде променен. Моделът дава възможност за използване на различни горива. Независимо от типа двигател пък всички Mazda3 ще са с технологията SKYACTIV.

SKYACTIV-хибридните модели (в продажба само в Япония) са с електрически мотор и специално конструиран 2-литров SKYACTIV-G двигател. Тази система запазва удоволствието от шофирането, като води и до изключителна икономия на гориво.

В Токио ще може да бъде видяна и новата Mazda Atenza (Mazda6), която е оборудвана с футуристични системи за безопасност. Едно от тях е новост в световен мащаб и дава възможност за комуникация с други превозни средства благодарение на вграден автономен сензор. По този начин ще се предотвратяват инцидент и ще се осигурява плавен трафик.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #80 -: Октомври 23, 2013, 09:10:10 pm »

BMW Individual 760Li Sterling – уникат дори в луксозния клас



BMW Individual Manufaktur е един специален департамент на BMW, в който се създават не само уникати, но и специални серии автомобили за определени пазари, както и модели в сътрудничество с подходящи партньори. Проектът започва в началото на 90-те години на ХХ век с изработеното съвместно с модния дизайнер Карл Лагерфелд BMW 750Li, а днес е пример за индивидуализиране на най-високо ниво. Най-високата точка в това развитие досега е BMW Individual 760Li Sterling inspired by ROBBE & BERKING.

ROBBE & BERKING е един от производителите на сребърни изделия с най-богати традиции. Всеки от техните продукти е израз на най-високо занаятчийско майсторство, целта на което е да доставя удоволствие – и то не само в продължение на един живот, а за поколения напред.

- BMW и ROBBE & BERKING споделят не само любовта към елегантните класически яхти. Ние имаме еднакви изисквания към нашите продукти: освен чисто техническата функция на преден план винаги стои и радостта на клиента. В същото време тези продукти са олицетворение на идеята за манифактурата – стремежа към занаятчийско съвършенство, непреходна елегантност и любов към всеки детайл. А BMW Individual 760 Li Sterling inspired by ROBBE & BERKING е великолепен пример за това – обяснява Оливер Беркинг, собственик и управител на ROBBE & BERKING от пето поколение

Адриан ван Хойдонк, главен дизайнер на BMW Group, казва:

- При нашето първо посещение в ROBBE & BERKING особено силно впечатление ми направи традиционния висок дял на ръчната изработка и постоянния стремеж към оптималното решение. И тази страст е характерна и за резултата на съвместната ни работа.

Общото разбиране за естетика, лукс и елегантност достига до необичайни висоти при BMW Individual 760 Li Sterling inspired by ROBBE & BERKING. BМW Серия 7 е олицетворение на уникалното усещане при шофиране, стилно присъствие и спортна елегантност. Флагманът на BMW се отличава с изискани технологии на задвижването и луксозен комфорт, с което поставя оптималната база за едно особено сътрудничество: съчетанието между ексклузивната занаятчийска изработка и динамичните автомобили от луксозния сегмент на високия клас.

- BMW Individual 760 Li Sterling впечатлява с топлината и душата на занаятчийското изкуство. Оформените на ръка, изразителни повърхности н екстериора и интериора, както и висококачествената изработка на кожените детайли на BMW се съчетават с перфектно изработените на ръка сребърни повърхности на ROBBE & BERKING до уникално ексклузивна визия – коментира Карим Хабиб, главен дизайнер на BMW.

Изисканото сребро придава на интериора и екстериора на BMW Individual 760 Li Sterling неподражаем блясък и го превръща в най-ценния уникат, който е бил създаван от BMW Individual Manufaktur. При това то съвсем не е най-впечатляващо на външен вид, дори напротив: в духа на сдържаното разбиране за лукс и ексклузивност на двата партньора BMW Individual 760 Li Sterling разкрива своите качества едва на втори поглед. Оливер Беркинг обяснява разликата между среброто и другите блестящи материали:

- Това е неговият топъл блясък, по който познавачите веднага познават, че това е сребро, а не хром или полиран алуминий.

При BMW Individual 760 Li Sterling типичните за BMW елементи в екстериора са изработени от сребро. Така например бъбрековидната решетка на BMW, страничния декоративен елемент за мощния V12-двигател, както и декоративната лайстна отзад, означението на модела и накрайниците на ауспуховите тръби са с типичното за ROBBE & BERKING масивно сребърно покритие. Емблемите на BMW на предния и задния капак дори са изработени от масивно сребро 925 Sterling Silver. Особен акцент е логото на BMW, което старателно е емайлирано на ръка в бял и син цвят от експертите на ROBBE & BERKING. Дискретният надпис ROBBE & BERKING на задната колона, както и надписите „ ROBBE & BERKING Sterling “ и „ BMW Individual “ на посребрената декоративна лайстна отзад са другите елементи, които подсказват за сътрудничеството. Дълбокият, топъл цвят на каросерията „ Singapur Gray “ е в красив контраст със сребърните елементи и в същото време е сдържан и въпреки това представителен.

Първия сигнал за изживяването в интериора дават старателно изработените дръжки на вратите. Сребристите елементи, изработени с техниката Martel e, украсяват всичките четини дръжки на вратите. След отваряне на вратата погледът първо се плъзга по посребрените лайстни на праговете с надпис ROBBE & BERKING . В интериора пред вас се открива уникална гледка: всички декоративни лайстни са изработени от масивно сребро 925 Sterling и за обработени по техниката Martel e. Тя е известна и като Hammerschlag и е една от най-старите и в същото време сложни техники при коването на сребро. Образуваните от удара с чука вдлъбнатини пречупват светлината многократно, придават органично движение на металната повърхност и в същото време я украсяват. При тази техника полираната до блясък сребърна повърхност се обработва със специален сребърен чук. Важното е ударите никога да не попадат два пъти на едно и също място и въпреки това цялата повърхност да е покрита с удари от чук с еднаква сила. И точно в това се крие предизвикателството: един грешен удар и целият детайл вече не може да се използва. Единствено опитните ръце на ковачите на сребро могат да оформят меките вдлъбнатини, които придават особен блясък на интериора на BMW Individual 760 Li Sterling. Всички Martel e повърхности са изработени от масивно сребро 925 Sterling, което се вижда и от майсторския печат на ROBBE & BERKING и щемпелът с полумесец и корона, който се поставя единствено върху продукти от чисто сребро. В съответствие с това всички декоративни повърхности на BMW Individual 760 Li Sterling са обозначени с щемпела с полумесеца, международният знак за среброто, и короната, символът на Германия, както и от майсторския печат на манифактурата. Полумесецът и короната се виждат и в оформлението на подглавниците, които са изработени на ръка от специалистите по изработка на кожени детайли на BMW Individual. Пълното кожено оборудване BMW Individual Merino с фина структура и цвят Amaro Brown е най-ексклузивната кожена тапицерия, която може да бъде поръчана за едно BMW. На седалките тя е допълнена с контрастни кантове в Opal White. Допълнителните кожени елементи по страничните части на седалката, предната и средната колона, сенниците и областта на вратата подчертават високото качество на интериора. Изживяването в интериора се допълва от тавана от Alcantara, който също е в цвят Amaro Brown. Така BMW Individual 760 Li Sterling предлага най-изисканата комбинация от материали, която може да очаквате от автомобил от луксозния клас. Оборудването на интериора е допълнено от малък знак на почит към близо 140-годишната история на ROBBE & BERKING при производството на сребърни изделия. Над средния тунел отзад са разположени две сребърни чаши и сребърна гарафа, които са изработени ексклузивно за този специален модел.

                                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #81 -: Октомври 27, 2013, 06:16:45 am »

Honda обяви моделите, които ще представи в Токио



Honda Motor Co. обяви серийните и концептуалните модели (сред тях автомобили, мотоциклети, агрегати, силови продукти и други новости), които ще представи на 43-ото автомобилно изложение в Токио. Салонът започва в края на ноември.

Най-голямата новост на щанда на Honda ще е Honda S660 CONCEPT. Това е малък градски спортен кабриолет и наподобява концепцията EV-STER от 2011 г. Моделът ще се задвижва от 3-цилиндров двигател с обем от 660 куб. см и турбокомпресор, генериращ максимална мощност от 64 к.с., комбиниран със 7-степенна CVT трансмисия. Теглото на S660 няма да надхвърля 900 кг. Производствена версия на концепцията ще се появи през 2015 г., като първоначално ще се продава в Япония.



Други две новости са производственият модел на URBAN SUV CONCEPT и японската премиера на следващата генерация на суперспортния модел NSX CONCEPT. Освен това Honda ще изложи изцяло новият UNI-CUB– устройство за персонална мобилност, разработено в рамките на темата „Хармония за хората“. Световна премиера ще направи N-WGN– 4-ия модел от минипревозните средства на N-серията. Други интересни премиери са изцяло новия Accord Plug-in Hybrid и Fit (известен в Европа като Jazz) по новата Earth Dreams Technology.

При мотоциклетите Honda ще има няколко производствени модела. Сред тях е DUNK– 50-кубиков скутер с нов стил, който ще се прави за японския пазар, който е с изцяло нов двигател с течно охлаждане.



Посетителите ще могат да видят и други серийни модели: CB1300 Super BOL D OR, CB400 Super BOL D OR, CB400 Super Four, CBR250R, концепциите при къстъмите DUNK Custom Concept и Cross Cub Custom Concept.Ще има и много състезателни модели – RC142 (първият мотоциклет на Honda, който се състезава на ТТ на остров Ман през 1959 г.), RC213V, с който марката участва в MotoGP, CRF450 RALLY за рали Дакар 2014, CBR250R и др.

Ще бъдат изложени и други интересни експонати като RA271 например –първият болид на Honda за Формула 1 от 1964 г. Sports 360 пък е първият автомобил на марката, показан през 1962 г.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #82 -: Октомври 27, 2013, 06:22:19 am »

Ford Focus е най-продаваният модел в света за първите 6 месеца на 2013 г.



Ford Focus, най-продаваният модел в света през 2012 г., запазва титлата си и през първата половина на 2013 г.

Ford Fiesta пък е четвъртият най-продаван автомобил, превръщайки Ford в единствената марка с два модела сред световните бестселъри според глобалните данни за регистрациите на Polk.

Продажбите на Ford Focus нараснаха с 20% през първото полугодие на 2013 г. в сравнение със същия период на миналата година, достигайки 589 709 регистрирани автомобила – резултат основно на растящото търсене от клиентите в Китай и други азиатски държави. Продажбите на Focus, с ръст от 137% спрямо 2012 г. или общо 202 380 автомобила, превърнаха Китай в най-големия пазар в света с 1/3 от продажбите на Focus.

- Новият Focus е високотехнологичен и отговаря на естетическите ми изисквания. Значително се е променил спрямо предходния модел. Управлението на автомобила е страхотно. По време на тестовото пътуване, новият Focus завиваше плавно. Като цяло, е най-добрата комбинация от външен вид, пътно поведение, стойност и икономичност – споделя Ксиао Бинг, който 31-годишен мениджър продажби в IT фирма в Пекин и е нов клиент на Focus.

Клиентите реагират ентусиазирано на Focus и в други азиатски страни. През септември според данните на Ford продажбите на Focus са с ръст от 193% в Индонезия, 72% във Филипините и Виетнам и 42% в Тайланд.

Ford Fiesta се нарежда до Focus като един от 5-те най-продавани автомобила по света и заема първото място като най-продавания малък автомобил глобално, с 356 434 регистрации през първата половина на 2013 г.

- Fiesta има фантастичен прием, а Focus се представя все по-добре – особено в Китай – заяви Джим Фарли, вицепрезидент глобален маркетинг, продажби и услуги за Ford и Lincoln. – Това е стратегията One Ford в най-доброто й проявление: страхотно изглеждащи автомобили с чудесна икономичност, водещи качество и технологии, и ненадминато удоволствие от управлението.

Световните регистрации на двата модела на Ford – Fiesta и Focus – възлизат на общо 946 143 автомобила за първите 6 месеца на тази година, представляващи 8% ръст.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #83 -: Ноември 06, 2013, 08:36:10 pm »

Ford Fiesta е най-продаваният малък автомобил в Европа





Ford Fiesta е най-продаваният малък автомобил в Европа през септември и за първите 9 месеца на 2013 г. според последните данни на JATO Dynamics.

Ford е продал в Европа 33 561 автомобила Fiesta през септември и общо 222 184 – за първите 9 месеца на годината, превръщайки я във втория най-продаван автомобил на Стария континент за септември и от началото на годината. Великобритания е най-силният пазар за Fiesta през първите 9 месеца на 2013 г. с над 96 000 реализирани коли, следвана от Германия, Италия, Франция и Испания. Fiesta наскоро бе обявена и за най-продавания малък автомобил в света с 356 434 регистрирани автомобила за първата половина на 2013 г. според данните на Polk за глобалните регистрации.

Гамата на Fiesta се състои от 7 двигателя, които са с СО2 емисии под 100 г/км и включва 1-литровия EcoBoost – Световен двигател на 2012 и 2013 г. Ford вече предлага модерната 6-степенна автоматична трансмисия PowerShift с двоен съединител за версията със 100 к.с. на 1-литровия EcoBoost двигател. За първи път Ford комбинира двете технологии с СО2 емисии от 114 г/км и разход на гориво от 4.9 л/100 км.

- Последните данни доказват, че икономичната нова Fiesta с вълнуващия си дизайн и технологии наистина е завладяласъзнанието на европейските ни клиенти. Комбинирането за първи път на наградения 1-литров EcoBoost двигател с автоматичната скоростна кутия PowerShift с двоен съединител е огромна стъпка напред в този клас и ще привлече много нови клиенти – особено тези, които търсят най-модерните технологии – заяви Ролант де Ваард, вицепрезидент маркетинг, продажби и услуги във Ford Европа.

1-литровият EcoBoost двигател е с директно впръскване на горивото, турбокомпресор и променливи фази на газоразпределение и комбинира мощността на по-голям двигател с икономичността на по-малък –всичко това от 3-цилиндров блок, достатъчно малък, за да се побере в ръчния багаж за самолет.

Новата Fiesta е с динамичен екстериор и стилен интериор с високо качество на изработката и ергономия и предлага технологията Active City Stop, помагаща на водачите да избягват сблъсъци с ниска скорост. Fiesta е оборудвана и с гласово управляваната система SYNC.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #84 -: Ноември 08, 2013, 06:33:10 pm »

Volvo започна производството на S60L в китайския завод в Ченгду



Volvo Car Group (Volvo Cars) официално започна тази седмица производството Volvo S60L в завода в Ченгду (Китай). Това е важен момент от установяването на компанията в страната и превръщането й във втори домашен пазар за бранда.

Първата кола, слязла от поточната линия, бе S60L в перлен цвят. Моделът е дългата версия на Volvo S60, предназначена специално за китайския пазар. Официалният му дебют ще е в края на ноември по време на автомобилното изложение в Гуанджоу.

Volvo бележи сериозен прогрес в Китай от представянето през 2011 г. на плана си за разрастване точно в тази страна. Началото на серийното производство в Ченгду е само поредната стъпка в увеличаващото се присъствие на марката там. Увеличаването на бизнеса и установяването на китайския пазар като втори домашен за бранда са важни елементи от дългосрочната стратегия на Volvo Cars. Компанията ще се опита и посредством тях да достигне продажби от 800 000 коли годишно в глобален мащаб.

Продажбите в Китай до момента са нараснали с 40% спрямо същия период на 2012 г. Основните модели, допринасящи за това, са XC60, S60 и V60, като потребителите посрещнаха радушно и V40. Понастоящем в страната има над 150 дилърства, като само преди две години те бяха с една трета по-малко.

Междувременно тази есен заработи и заводът за двигатели в Жангякоу. Именно от там идват агрегатите за произвежданите в Ченгду автомобили. Volvo Cars има общо над 2000 служители в Китай, като повече от половината от тях работят в централата в Шанхай.

- Официалният старт на производството в Ченгду е само поредната стъпка по пътя, по който вървим през последните години. Разполагаме със силна гама и компанията ни е твърдо решена да постигне още успехи. Бъдещето на Volvo Cars в Китай изглежда наистина ярко – коментира старши вицепрезидентът на Volvo Cars China Operations Ларс Даниелсон.

                                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #85 -: Ноември 08, 2013, 06:34:39 pm »

Ford ще представи 17 модела за 24 месеца, за да ускори растежа в Близкия изток и Африка



Ford Motor Company планира да представи 17 нови и рестилизирани модели на Ford и Lincoln през следващите 24 месеца, за да ускори растежа в Близкия изток и Африка. Новината бе съобщена по време на международното автомобилно изложение в Дубай. След колите са седанът Ford Fusion и малкият SUV EcoSport, дебютирали на салона.

- Близкият изток и Африка са на път да станат един от бързо разрастващите се пазари за автомобили и ние искаме да присъстваме там с нашите модели и пикапи – заяви президентът на Ford Европа, Близък изток и Африка Стивън Одел. – Продажбите на Ford и Lincoln в Близкия изток се покачиха с 60% през последните четири години, а очакваме ръстът за целия гореспоменат регион да е близо 40% до 5,5 милиона реализирани коли до 2020 г.

Ford EcoSport, който направи дебют в Дубай, е част от тази програма. Това е малък SUV, базиран на глобалната платформа на марката за В-сегмента и комбинира удобствата и достъпността на семеен автомобил с възможностите на Sport utility vehicle. Изцяло новият Ford Fusion пък предоставя на клиентите безпрецедентен брой технологии за този клас автомобили – сред тях Lane Keeping Assist, Blind Spot Information System, Active Park Assist, and Adaptive Cruise Control. Външният му вид е с чертите от новия дизайн на Ford. В Дубай се появи и Ford Atlas Concept, който досега бе видян само в Северна Америка.

Ford има стабилни позиции в Близкия изток, където работи вече повече от шест десетилетия. За първите три тримесечия на настоящата година продажбите на марката там бележат близо 20% ръст в сравнение със същия период на 2012 г.. В района има открити над 60 нови представителства и сервизи на Ford и Lincoln.

                                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #86 -: Ноември 08, 2013, 06:36:01 pm »

Новата Mazda3 ще заеме водещи позиции в сегмента си



Новата Mazda3 ще заеме водещи позиции в сегмента си, смятат експерти от автомобилната индустрия. Автомобилът привлича с дизайна, ниските въглеродни емисии, отличен разход на гориво и много конкурентна цена.

Mazda поканиха експерти на международния автомобилен салон във Франкфурт, за да направят проучване за колата и перспективите й. Резултатите от него са повече от положителни.

Mazda3 ще се предлага в два варианта, като и двата ще са с най-дългата база за Ъ-сегмента. Моделът е създаден така, че да е подходящ както за частни клиенти, така и за служебен автомобил. Той е третият в гамата на марката – след CX-5 и новата Mazda6 – с изключителната SKYACTIV технология.

- Новата Mazda6, която бе представена по-рано тази година, е отлична кола и изцяло новата Mazda3 обещава да е също толкова добра – коментира Анди Кътлър от автомобилтия гайд Glass. – Mazda3 е просторна кола, представянето й е силно, външният вид – привлекателен, а качеството на изпълнение и различните спецификации са добри. Входящото ниво е с алуминиеви джанти, климатик, сгъващи се огледала с подгряване, кожен волан, пътен компютър, аудиосистема за радио/CD с шест високоговорителя, 7-инчов TFT цветен тъчскрийн, възможност за USB/iPod свързване, Bluetooth хендсфри система. Всичко това я прави още по-привлекателна и с изключително излъчване.

Пазарният сегмент, в който ще се продава Mazda3, по принцип по-трудно приема модели с четири врати. Според Кътлър обаче моделът ще пробие благодарение на факта, че понастоящем се търсят по-малки коли, а размерите на Mazda3 са такива, че тя е „голям автомобил в С-сегмента”.

- Сигурен към, че моделът ще впечатли потребителите и ще върви по стъпките на СХ-5 и Mazda6 – допълни той.

Друг анализатор – Марк Джоуси от KeeResources – отбелязва страхотния външен вид на колата. В Mazda3 е вложен дизайнерският език от последните модели на марката KODO („Душата на движението”).

- Ако приемем, че основният фактор, мотивиращ хората в шоурумите, е начинът, по който изглежда една кола, то тогава Mazda има огромни възможности с Mazda3. Този нов автомобил е страхотно изглеждащ продукт. Той е по-голям от повечето си конкуренти. Гамата двигатели е разумна и може да удовлетвори както частни, така и корпоративни клиенти. Забележителният 2,2-литров агрегат със 150 к.с. например е само със 104 г/км отработени газове. Mazda се намира в сектора между масовите и премиум марките, като предлага чудесно качество на конкурентна цена – значително по-добра от тези на традиционните премиум брандове – обясни още Джоуси.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #87 -: Ноември 08, 2013, 06:38:32 pm »

Новият Nissan Qashqai – преоткриване на оригиналния кросоувър









Nissan Qashqai се утвърди като лидер в кросоувър сегмента с повече от 2 милиона произведени автомобила от 2007 г. насам. Той привлича както водачите от C-сегмента, търсещи допълнителен стил, технология и вълнение, така и купувачите на по-малки по размер автомобили, търсещи по-голяма ефективност. Изцяло новият Qashqai е готов да подсили водещата позиция на Nissan в сегмента на кросоувърите, когато влезе в продажба на избрани световни пазари от януари 2014.

Премиум технологии, второ поколение кросоувър дизайн и подобрена динамика са комбинирани, за да оформят гръбнака на новия Nissan Qashqai. Той е 49 мм по-дълъг от настоящия модел и незначително по-нисък и по-широк, което му придава елегантно, балансирано излъчване, като се запазва кросоувъра стилът, компактните размери и повдигнатата шофьорска позиция. Отличителни белези в предния капак дават премиум излъчване, запазвайки силната визуална ДНК на Qashqai.

Както при всеки нов Nissan, Qashqai е оборудван с много иновативни технологии. Той предлага на шофьорите цялостен пакет от технологични функции, подобряващи всеки аспект на шофирането. Safety Shield технологиите на Nissan сега включват Autonomous Emergency Braking, Driver Attention Support и Traffic Sign Recognition заедно с няколко други жизненоважни асистиращи водача системи, докато IntelligentParkAssist премахва стреса от маневрирането в града. Новият Qashqai е предназначен да направи премиум технологиите по-достъпни от всякога.

Иновацията продължава с новата двигателна гама на Qashqai, която е по-ефективна от всякога. Всеки двигател използва турбокомпресор, за да се намалят работният обем, вредните емисии и разходът на гориво, като едновременно с това запазва отлична динамика с водещи в класа отработени емисии от само 99 г/км. Ефективността се подобрява още повече от обширната програма за намаляване на теглото, довела до премахване на 40 кг при някои модели, въпреки добавянето на много ново оборудване.

На версиите с предно задвижване ще се падне основна част от продажбите на повечето пазари, но ще се предлагат и модели ALL-MODE 4x4-i със задвижване на четирите колела.Също така ще се отговори и на възможността за избор между 6-степенна механична или напълно новата Xtronic трансмисия.

Вътре в автомобила качеството на материалите и дизайна е драстично увеличено. Универсалността също остава основен кросоувър атрибут. Новият Qashqai ще бъде първият модел в продажба, базиран на новата CMF (Common Module Family) платформа на Renault-Nissan Alliance, предлагаща на потребителя изключителна инженерна ефективност.

Проектиран и конструиран в Европа и за Европа, новият Qashqai е създаден от експертите на Nissan в Nissan Design Europe (в Лондон, Великобритания) и Nissan Technical Centre Europe (Кранфийлд, Великобритания и Барселона, Испания) и ще се произвежда в Съндерланд (Великобритания). Съществен принос са дали и дизайнерите и инженерите на Nissan в Ацуги (Япония).

Двигателната гама при лансирането на модела се състои от четири агрегата: два бензинови и два дизелови с възможност за избор между две или четири задвижващи колела. Клиентите могат да избират между механична или напълно новата Xtronic автоматична трансмисии.

Агрегатите са 1,2 DIG-T, 115 к.с. (85kW), 1,6 DIG-T, 150 к.с. (110kW), 1,5 dCi, 110 к.с. (81kW) и 1,6 dCi, 130 к.с. (96kW). Новата трансмисия Xtronic пък е разработена специално за второто поколение Qashqai и се предлага с двигател 1,6 dCi. Тя се основава на принципа на безстепенната трансмисия с постоянно променливи предавателни числа, но е проектирана да доставя по-плавно и по-естествено усещане при шофиране.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #88 -: Ноември 13, 2013, 08:06:09 am »

"Ролс-Ройс" показа в Дубай автомобил, инкрустиран с 446 диаманта









"Ролс-Ройс" показа на изложението в Дубай специална версия на модела си "Фантом", в интериора на който са инкрустирани 446 диаманта. Celestial Phantom е нещо наистина специално, коментира главният изпълнителен директор на компанията Торстен Мюлер-Отвос. Със специалния автомобил марката отбелязва факта, че Близкият изток е нейният най-голям пазар в световен мащаб. По-голямата част от диамантите са инкрустирани в тавана на колата, за да имитират нощно небе.

"Ройлс-Ройс Celestial Phantom" се отличава също по специалната кожа в салона. Всеки автомобил върви в комплект със стилен сет за пикник с порцеланови чинии от Nymphenburg. В тон с политиката на фирмата цената на бижуто на колела не се съобщава.

                                                                                                                             dnevnik.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #89 -: Ноември 23, 2013, 11:15:36 pm »

Кои са претендентите за приза „Кола на годината 2014“



Известни са претендентите, които ще се състезават за най- престижната награда "Кола на годината 2014". За 17-та поредна година българските журналисти, които са членове на Сдружение "Прес Авто Клуб България”, ще избират най-добрите автомобили в три категории.

Колите се оценяват по няколко групи от критерии, всеки от които има различна точкова стойтоност: дизайн (интериор и екстериор), задвижване (двигатели, трансмисии), функционалност, удобство, пътно поведение и динамичност, безопасност и цена/предлагане.

На специално организиран тест на 28 и 29 ноември, който тази година ще бъде базиран в хотел „Дипломат Плаза“ в Луковит, автомобилните журналисти ще имат възможност да сравнят качествата на претендентите.

На 12 декември по време на бляскава церемония с червен килим в столичния хотел Шератон, в присъствието на целия автомобилен елит, представители на финансови институции и медии, ще станат известни и самите призьори.

Седем са претендентите за статуетката при леките коли, 6 при джиповете и три при вановете:

Автомобили
1. Mazda6
2. Mazda3
3. Opel ADAM
4. Skoda Octavia
5. Maserati Ghibli
6. BMW серия 4
7. Peugeot 308

ВАН
1. Dacia Dokker
2. Citroen C4 Picasso / Grand C4 Picasso
3. Fiat 500

4x4
1. Opel Mokka
2. Fiat New Panda 4x4
3. Range Rover Sport
4. Ford Kuga
5. BMW X5
6. Suzuki S4 S-Cross

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен