www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Авто-мото новини  (Прочетена 52818 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #90 -: Декември 08, 2013, 07:56:34 am »

Peugeot 308 избран за Автомобил на годината 2014 в Швейцария



Новият Peugeot 308 бе отличен с наградата Автомобил на 2014 година в Швейцария, при това само месец и половина след лансирането си на швейцарския пазар.

Най-големият швейцарски седмичник “Schweizer Illustrierte”, заедно с още четири седмични издания, организираха за трета поредна година конкурса Автомобил на годината в Швейцария.

Журито, съставено от 14 журналисти, специалисти и състезателни пилоти, трябваше да избира измежду 37 нови модела, продавани в Швейцария през последните 12 месеца като за база разчиташе на широк набор от критерии. В края на статичната проверка и тест-драйв на всички кандидати на затворена писта, новият Peugeot 308 грабна отличието за 2014, изпреварвайки BMW i3 и Tesla Model S.

Журито аплодира особено много ефикасността на модела, постигната чрез намаляване на теглото и оптимизиране на аеродинамиката, както и от водещите динамични характеристики.

Дизайнерите и инженерите на новия Peugeot 308 създадоха хечбек, който е дързък, интуитивен и модерен, с чист и елегантен дизайн.

Новата модулна платформа EMP2 (Efficient Modular Platform 2) му осигурява компактност (4,25 м дължина) и намалено тегло ( - 140 кг), гарантирайки ново изживяване зад волана и особено ниски CO2 eмисии (от 82 г/км и 3,1 л/100 км от пролетта на 2014).

С изчистен и технологичен интериор, с иновативно и интуитивно място на водача – Peugeot i-Cockpit, автомобилът предлага нови усещания при шофиране. Илюстрирайки пазарното изкачване на марката, високото ниво на качеството, резултат от особено взискателна спецификация за автомобила, нарежда автомобила сред най-добрите.

Произвеждан във Франция в завода в Сошо и лансиран през септември, най-новият модел на бранда вече се предлага в цялата континентална част на Европа. Дори преди разширяване на гамата с различни каросерии, двигатели и трансмисии, планувано за пролетта на 2014, успехът, едновременно количествен и качествен, е постигнат: в края на ноември, регистрираните в Европа 26 000 поръчки са малко над и така амбициозната цел, поставена за тази дата. Над 54% от тези поръчки са за горните нива на оборудване на модела. Пазарното разгръщане на модела ще продължи и през следващата година, като първо ще се появи във Великобритания и Ирландия, няколко държави от средиземноморския регион, африканския и южноамериканския пазари, а на по-късен етап ще започнат продажби на различни азиатски пазари, Австралия и Нова Зеландия.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #91 -: Декември 18, 2013, 05:59:35 am »

Шкода Октавия бе избрана за Кола на годината у нас





Новата Шкода Октавия бе избрана за автомобил на 2014 г. у нас от автомобилните журналисти, обединени в Прес Авто Клуб България. Представители на 40 медии, занимаващи се с автомобилната тема, гласуваха по групи критерии за всеки от моделите и при автомобилите Шкода-та надделя с малко над новата Мазда и Пежо 308. Чешката кола спечели 137 точки срещу 115,5 за японската и 109,5 за френския лъв. В петицата място намериха още BMW 4 и Опел Адам.

В категорията ван разликата между победителя Дачия Докер и новото поколение Ситроен C4 Пикасо бе само 4 точки – 144 на 140 точки. На трето място остана авангардния ФИАT 500L.

При автомобилите 4х4 най-много точки събра Рейндж Роувър Спорт – 142 пред BMW X5 със 130,5. На трето място остана новият Форд Куга 87,5, пред Опел Мока 77,0 и Сузуки SX4 – 43,0. В различните категории тежестта на критериите бе различна, като при автомобилите най-много точки традиционно се дадат за предлагате цена, при вановете за функционалност и експлоатационни разходи, докато при SUV моделите цената за клиенти и жури няма така приоритетно значение.

Автомобилните журналисти присъдиха и традиционната награда за PR на годината, като този път приза споделиха Белла Стоянова и Волен Чинков от Мото-Пфое, които отговарят за марките Форд, Волво, Ягуар и Ленд Ровър.

Традиционно бяха обявени и множество други награди, свързани с автомобилния бранш:

- За „Лизингова компания на годината” бе обявена Sogelease;

- „Застрахователи на годината” са Allianz и BNP Paribas Cardif;

- „Бензиностанция на годината” спечели OMV;

- Globul бе удостоен с приз като "Най-голям корпоративен собственик на електрически автомобили";

- Сервиз „Супер дизел” бе избран за "Инвеститор на годината".

Наградите бяха връчени на бляскава церемония в столичния хотел „Шератон София хотел Балкан”.

Водещите Екатерина Дончева и Станчо Шукеров, които също са членове на журито на конкурса, бяха облечени с изключително стилните облекла на Модна къща Романтика Фешън и Парушев.

Спонсори на Конкурса Кола на годината 2014 са Робърт Бош България, Сожелиз България и Глобул. Събитието стана възможно и благодарение на Chivas и Лазурит 94.

Медийни партньори са Труд, 24 часа, Авто Труд, Bulgaria on Air.

Специална „автомобилна” торта с логата на номинираните автомобили бе изработил Шеф Ради Стамболов.

                                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 25.0 Firefox 25.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #92 -: Декември 24, 2013, 06:03:21 pm »

Maserati празнува 100 години от основаването си



Maserati официално навлезе в стотната година от историята си от началото на декември 2013 г. От компанията отбелязаха случая с коментара, че век след създаването си фирмата е в изключително здраве и регистрира безпрецедентен растеж. Повече от 23 000 поръчки в световен мащаб изпращат бранда в ново измерение. Днес Maserati е една от най-бързо разрастващите се марки в САЩ и присъства на 70 пазара в цял свят.

Maserati се развива непрекъснато и наскоро представи чисто новия си вид и маркетингова кампания на автомобилния салон в Лос Анджелис. Те са вдъхновени от концепцията „The Absolute Opposite of Ordinary” (от англ. – абсолютно обратно на обикновеното). Марката представи и специално лого за стотната си годишнина.

Компанията Maserati е основана в Болоня (Италия) на 1 декември 1914 г., а официално започва да работи на 14 декември 1914 г. Ядрото на фирмата са трима братя Мазерати – Алфиери, Еторе и Ернесто. Всички те се интересуват от техника и обичат скоростта. Занимават се с компанията, но и се състезават. Четвърти брат – Биндо – се присъединява към фирмата след смъртта на Алфиери през 1932-ра, а за пети – Марио – се смята, че е автор на прочутата емблема, вдъхновена от фонтана на Нептун в историческия център на Болоня.

Първата кола Maserati е произведена през 1926 г. – състезателен автомобил Tipo 26. Тя дебютира с триумф в Тарга Флорио същата година – първи от поредица успехи, включително два в Индианаполис 500, 9 победи във Формула 1 и световната титла в Гран при през 1957 г. Първият пътнически автомобил на Maserati е A6 Grand Tourer (1947 г.), а с първото поколение на Quattroporte през 1963 г. е създаден първи по рода си модел.

В настоящата гама изцяло новото Quattroporte и Ghibli черпят с пълни шепи от дългогодишните традиции на компания, пренаписала историята на италианската автомобилна индустрия при спортните коли.

Maserati има освен това поредица събития, с които да отбележи стотната си годишнина. Кулминацията ще е официалното събиране от 19 до 21 септември 2014 г. Около 250 модела ще акостират в Модена от цял свят, а тридневната програма включва покриването на специални маршрути, преминаващи през различни точки, имащи значение за историята на бранда. В Museo Casa Enzo Ferrari пък ще бъдат изложени някои от най-известните модели на марката.

                                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #93 -: Януари 12, 2014, 08:14:41 am »

Фолксваген продали рекорден брой коли през 2013 г.

Въпреки световната икономическа криза от германския концерн отчитат ръст на продажбите от над 5% спрямо предната година



Най-големият в Европа автомобилостроителен концерн Фолксваген (Volkswagen) е продал през 2013 г. за първи път в историята си над 9,7 млн. автомобила в света, съобщават от концерна.

Отчетеният резултат превишава с 5% показателя за 2012 г., когато бяха продадени 9,3 млн. превозни средства.

По думите на представителя на концерна Кристиан Клингер "с отчитане на трудните пазарни условия в целия свят" Фолксваген е показал "много добър резултат". Той отбеляза, че през тази година на компанията ѝ предстои да отговори на същите предизвикателства като през 2013 г.

Например, в последно време нещата в Южна Америка не се развиват особено добре. Само в Бразилия, която е един от най-важните пазари за германския концерн, през 2013 г. е отчетен спад на продажбите с 12,6%.

Понижение се наблюдава и в Русия. През миналата година там са продадени 303 200 автомобила – с 4,6% под равнището от 2012 г.

Двигател на растежа на групата си остава Китай, където през 2013 г. са били продадени 3,27 млн. коли или с 16% повече спрямо 2012 г.

Фолксваген груп има 48 предприятия по цял свят. Всеки ден от конвейерите му слизат около 26 000 автомобила. Подразделения на концерна са Фолксваген, Ауди (Audi), Шкода (Skoda), Бентли (Bentley), Бугати (Bugatti), Ламборгини (Lamborghini), Порше (Porsche), Сеат (Seat).

Само Ауди също отчете за 2013 г. рекордни продажби – 1,575 млн. коли, както и конкурентът му (Mercedes-Benz), подразделение на Даймлер (Daimler) – 1,462 млн. автомобила.

                                                                                                                                                 vesti.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #94 -: Февруари 20, 2014, 06:38:08 am »

BMW добави агресия и технологии в X5









BMW X5 се превърна в последните години в един от най-популярните и високо оценявани SUV-ове в света. Моделът се появи през 1999 г., след като съперниците от Мерцедес вече продаваха отлично своите М-класи.

X5 обаче бързо навакса с продажбите. През 2006-та на пазара излезе втората му генерация, а когато преди в края на 2013 г. на пазара стартира третата, Х5 бе лидер в сегмента си с над 1,3 млн. реализирани автомобила.

Новата генерация не се отличава драматично от предходното поколение като дизайн, но това е търсен ефект след успеха на импозантния модел досега.

Все пак, ако човек се вгледа по-внимателно, ще открие доста разлики, като най-общо казано формите са просто по-агресивни, но в същото време са по-ефективни от гледна точка на аеродинамика и консумация на гориво.

За пръв път например в BMW X модел се използват Air Curtains под пода за понижаване на аеродинамичното съпротивление. Атрактивните вертикални отвори зад предните калници играят по-скоро важна роля в аеродинамиката отколкото в дизайна. Те се наричат Air Breather и чистят потока въздух около калниците, а общият коефициент на челно съпротивление е понижен до рекордните за класа 0,31 при популярния вариант X5 xDrive 30d.

За тест в ClubS1 взимаме още по-малката версия X5 xDrive 25d. Тя е с дизеловия турбо двигател 1995 куб. см с 218 к.с., като едно от първите впечатления от модела е, че те всъщност нямат никакъв проблем да движат с лекота колата със 170 км/ч по магистралата за Пловдив, а в купето няма почти никаква промяна в нивото на шума от въздуха около каросерията!

Дизайнът и на интериора не изглежда драматично нов, но впечатлява оборудването. Нашият тест автомобил е с много фин кожен салон в цвят слонова кост и камера за обратно виждане, за които към много впечатляващата базова цена от 109 950 лв. се прибавят съответно 5119 и 850 лв., но това са сякаш задължителни елементи от едно BMWX5. Колата ни за тест е и с пакет адаптивно окачване Comfort, за което се доплащат други 1992 лв. При тази система обаче се осигурява допълнителен комфорт благодарение на въздушното окачване отзад и динамичния контрол на амортисьорите, а с натискането на бутоните върху панела до скоростния лост режимите на работа се сменят осезателно от динамично поведение в спорт или спорт+, до нормал и комфорт по планинските пътища в Родопите. Има и Еко режим, при който може да се достигне впечатляващо нисък разход на гориво, средно под 6 литра на 100 км, но ние не достигаме до него. Колата има много по-големи off-road възможности, отколкото мнозина очакват, но неочаквана изненада се оказва изскачането на едно от гумените уплътнения между задната и предната врата, което не би трябвало да се допуска при подобен автомобил!

Макар и с най-малкия двигател (вариантите стигат до мощности от 450 к.с.) X5 e силен и динамичен автомобил и с нова 8-степенна скоростна кутия изтегля (с възможност и за ръчно управление с планки зад волана) с лекота и в стръмните участъци и при изпреварване, а колата тежи над 2 тона.

В същото време благодарение на технологиите BMW EfficientDynamics разходът наистина не е висок за толкова добре обзаведен автомобил, с електрически предни седалки с памет. Серийно моделът е и със сгъваема в съотношение 40:20:40 облегалка на задната седалка, вместимост на багажника от 650 до 1870 литра и опционален трети ред седалки с две допълнителни места.

X5 е спокоен на пътя, а модерните му електронни системи за контрол наистина осезателно помагат при владеенето му, предвид сериозните инерционни сили, които генерира, плюс високия център на тежестта.

Управлението е сравнително директно, а воланът е особено чувствителен в спортните режими – очевидно ефекти, търсени винаги при едно BMW дори и SUV модел.

                                                                                                                                           clubs1.bg
« Последна редакция: Февруари 20, 2014, 06:48:32 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #95 -: Февруари 20, 2014, 06:39:40 am »

Opel ще покаже супеспортната Astra OPC EXTREME в Женева



Opel ще разкрие една наистина суперспортна кола на 84-ото автомобилно изложение в Женева (6 – 16 март).

Студията следва традицията на концепцията Astra OPC X-treme, показана през 2002 г. Тогава, както и сега, една истинска състезателна кола излезе от пистата и тръгна по обществените пътища. Докато червеният OPC X-treme преди 12 години остана единствен екземпляр, новият EXTREME в типичните цветове на спортните автомобили на Opel ще бъде основата за ограничено по количество производство. Tози OPC EXTREME ще бъде най-бързата разрешена за движение по пътищата Astra за всички времена. Тя е вярна на мотото на Opel Performance Center: „OPC. Истинската страст”.

Opel Astra OPC EXTREME произхожда пряко от състезателната Astra OPC Cup от шампионата за издръжливост на Нюрбургринг (Nurburgring Endurance Championship – VLN) и е разрешена за движение по пътищата! Висококачествени карбонови компоненти намаляват теглото й в сравнение с Astra OPC с 280 к.с., лансирана през 2012 г. Вградената структура за сигурност, състезателните седалки и шестточковите предпазни колани са предназначени за състезателната писта.

Спортното купе OPC EXTREME се характеризира с безкомпромисна технология както за пистата, така и за обществените пътища, включително и за обиколки по страховитата Северна дъга на Нюрбургринг. Ето как се е родила идеята за Astra OPC EXTREME, в Opel Performance Center, който се намира точно до легендарната писта. Дали ще е Corsa OPC, Astra OPC или Insignia OPC, всички спортни звезди на Opel трябва да са покрили успешно разширените тестове при шофиране с пълна скорост и една изтощителна 10 000-километрова програма за издръжливост при най-тежките условия на Северната дъга.

                                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #96 -: Февруари 21, 2014, 06:55:32 am »

Новият Mercedes-Benz CLA 45 AMG оборудван с Dunlop



Dunlop, един от водещите световни производители на високоскоростни и свръхвисокоскоростни гуми, съобщи, че гумата Sport Maxx RT, създадена с технологии заимствани от гумите в автомобилни състезанията, е избрана от Mercedes-AMG да бъде монтирана на новия модел CLA 45 AMG.

Новият CLA 45 AMG ще бъде оборудван с Dunlop Sport Maxx RT с размер 235/35ZR19 91Y XL MO, който е специално изработен за спортното купе. С пикова мощност от 265 кВт (360 к.с.) и максимален въртящ момент от 450 Нютон метра, неговият турбо двигател е най-мощният четирицилиндров двигателен блок в серийно производство в световен мащаб. Гумата Sport MAXX RT е проектирана така, че да удовлетворява нуждите и на най-страстните любители на шофирането, които искат да изпита усещането, че контролират автомобил със значителна мощност. Тя се отличава с високо ниво на сцепление на сухи и мокри настилки, съчетано с отлично поведение на пътя и блестящи спирачни възможности.

Гумата е основана на технологии, разработени на база 125-годишната история на Dunlop в емблематични състезания като Льо Ман, Нюрбургринг и Силвърстоун. Всички гуми на Dunlop са разработени на база състезателни технологии, които инженерите са внедрили в тях независимо дали става дума за съединение или за опита от стотиците хиляди състезателни часове на пистата.

Вграждането на Dunlop Sport Maxx RT се извършва едновременно с вграждането и на друга гума – Sport Maxx Race – на автомобили на Mercedes-AMG. Това включва C63 AMG Coupé Black Series, A45 AMG, SLS AMG GT и новият модел CLA 45 AMG.

- Монтирането на тези гуми на новия CLA 45 AMG е още един пример за възможността ни да предоставяме нови нива на съвършенство за отлично шофиране – сподели Джулиам Карли, маркетинг мениджър на Dunlop EMEA. – Нашата Sport MAXX RT гума осигурява отлично представяне, позволявайки на огромната мощ, генерирана от CLA 45 AMG, да бъде предадена на пътя по оптимален начин.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #97 -: Февруари 21, 2014, 07:01:13 am »

Opel ADAM ROCKS прави световна премиера в Женева







Opel ADAM ROCKS е най-новото попълнение в гамата на интересния градски модел на марката ADAM. Той ще направи световната си премиера на автомобилното изложение в Женева в началото на март.

Присъединявайки се към версиите ADAM JAM, ADAM GLAM и ADAM SLAM, автомобилът ще разшири допълнително почти безграничните възможности за индивидуално оформление на ADAM и ще заздрави още повече позициите му на шампион по индивидуализация в автомобилната област. Представен под формата на концептуална студия в Женева само преди 12 месеца, ADAM ROCKS получи толкова ентусиазирани отзиви, че новият ръководен екип на компанията бързо взе решението за превръщането му в реалност и обявяване на старта на серийното му производство в рамките на тазгодишния автосалон. ADAM ROCKS ще се появи на пазара още през това лято.

Най-новият представител на семейството градски лайфстайл модели на марката Opel е автомобил с дължина от едва 3.74 метра, но с огромна жажда за живот – както по градските улици, така и далеч отвъд тях. Със своя включен в серийното оборудване сгъваем мек покрив Swing Top с електрически механизъм, с емблематичните си защитни панели и с увеличения с 15 мм клиренс на каросерията, ADAM ROCKS разкрива нова пазарна ниша, превръщайки се в първия градски кросоувър модел с три врати в "джобен" формат с обща дължина под 4.00 метра. С цел да придадат допълнителна индивидуалност на вътрешното пространство, дизайнерите на Opel са разработили и нови стилистични елементи, декоративни възможности и материали за тапицериите и облицовките, които са уникални за ADAM ROCKS. В допълнение към множеството новаторски решения, които спомагат за повишаване на безопасността и комфорта на ADAM - като автоматичната система за паркиране Park Assist например – версията ROCKS се отличава и с последното поколение инфоразвлекателни системи IntelliLink на Opel, което позволява лесна интеграция на функциите на смартфоните с операционна система ANDROID и Apple iOS в автомобила и превръща новия модел в най-добрия по отношение на свързаността с околния свят и глобалната мрежа представител на малкия автомобилен клас – при това на изключително достъпна цена.

ROCKS допълва гамата на ADAM не само само с нова, мускулеста външност, но и с ново поколение технологии за задвижване. Моделът ще разполага с изцяло новия 1.0-литров трицилиндров турбодвигател с директно впръскване ECOTEC Direct Injection Turbo на Opel – високотехнологичен компактен агрегат, който вдига още по-високо летвата по отношение на съвършенството на работните характеристики при трицилиндровите мотори и съчетава максималната мощност от 115 к.с. с впечатляващ максимум на въртящия момент от 166 Нм при много ниски обороти. Едновременно с това двигателят се отличава и с много нисък разход на гориво от 4.3 л/100 км (съгласно тестова процедура NEDC; предварителни данни). Агрегатът 1.0 ECOTЕC Direct Injection Turbo е съчетан с изцяло новата, високоефективна компактна шестстепенна механична трансмисия, която впечатлява с изключителна мекота, плавност и бързина при смяна на предавките.

- Версията ROCKS разкрива пред ADAM изцяло нови територии – споделя главният изпълнителен директор на Opel/Vauxhall д-р Карл-Tомас Нойман. – Тя предлага уникално съчетание от здравината на кросоувър-моделите и страхотното удоволствие от шофирането под открито небе. Както и всички останали версии на Opel ADAM, ROCKS е истински шампион по отношение на възможностите за индивидуално оформление и почти всеки екземпляр от ROCKS ще бъде наистина уникален по рода си. Едновременно с това ROCKS вариантът на ADAM си остава най-добре свързаният представител на малкия автомобилен клас с множество нововъведения в областта на инфоразвлекателните системи. И не на последно място - своята премиера в новия модел ще отбележат нови поколения двигател и трансмисия на върхово технологично равнище. Затова ние сме изключително горди с постижението на нашите екипи от специалисти, които успяха в рамките само на дванайсет месеца да превърнат ADAM ROCKS в един от големите акценти на автомобилното изложение в Женева през 2014 г..

                                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #98 -: Февруари 22, 2014, 07:47:45 am »

Audi S3 Cabriolet – нова звезда в гамата на Audi







Audi има нова звезда в гамата на A3 – S3 Cabriolet, който ще дебютира на автомобилния салон в Женева в началото на март. Това е първият S-кабриолет на Audi в премиум компактния клас.

Audi S3 Cabriolet е атлет и това си личи още от пръв поглед. Дължината му е 4,43 метра, има база 2,6 м, ширина – 1,79 м и височина – 1,39 м. Пропорциите са внимателно преценени и създават елегантен, стегнат външен вид, в който „мускулите” са ясно отличими.

Покривът ще може да се поръчва в три различни цвята. Той се отваря или затваря в рамките на 18 секунди при каране със скорост до 50 км/ч. Теглото му е минимално благодарение използването на иновативни материали. Специален слой пяна пък намалява нивата на шум в купето.

Множество детайли в дизайна намекват за потенциала на открития четириместен автомобил. Десетте варианта на цвят пък включват ексклузивния Panther Black с кристален ефект.

Колата е с 2.0 TFSI двигател с 300 к.с. С S троник трансмисия ускорението до 100 км/ч става за 5,4 сек. Максималната скорост е 250 км/ч (електронно ограничена). Audi S3 Cabriolet тежи само 1620 кг (без шофьор).

Постоянното quattro задвижване пък е основна характеристика на всеки S модел на Audi и S3 Cabriolet не е изключение. То е перфектната предпоставка за динамично поведение на пътя при всякакви условия. Единствено Audi пък предлага постоянно задвижване и на четирите колела в премиум компактния сегмент.

                                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #99 -: Февруари 22, 2014, 07:49:25 am »

Mazda показва динамичната си концепция HAZUMI в Женева



Mazda ще покаже новата си динамична си концепция HAZUMI на автосалона в Женева, който започва в началото на март. Студията е визията на марката за субкомпактен модел и е индикация за пътя на развитието й.

В Женева ще е и премиерата на малкия SKYACTIV дизел 1.5 на компанията.

Mazda HAZUMI е концепция от следващо поколение. Името означава „предел” или „растеж” на японски. То е особено подходящо за малък автомобил, тъй като буквално излъчва енергия.

Автомобилът е създаден спрямо инженерните принципи на Mazda и идеално изразява виждането на бранда за следващото му поколение субкомпактен модел.

Mazda ще покаже и SKYAKTIV-D 1.5 – новоразработен малък дизелов двигател. По случай 25-ата годишнина на иконичната Mazda MX-5 пък на щанда ще има представители на моделното семейство, представящи един от бестселърите на марката.

                                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #100 -: Февруари 24, 2014, 10:13:13 am »

Форд представи новия Фокус

Две седмици преди да го покаже за първи път пред публиката, Форд показа пред представители на пресата новия Фокус. Тържеството се състоя в Конгресния център в Ханау, недалеч от Франкфурт и моделът бе посрещнат с аплодисменти.

Фокус е един от символите на успех за концерна през последните години. От появата на първото поколение през 1998 г. вече са продадени над 12 000 000 броя в 140 държави по света, като в Европа моделът е лидер в своя сегмент и дори през миналата година последната генерация от 2010 г. отбеляза ръст в продажбите от 12%.

Представяйки новия модел, част от създателите му специално отбелязаха, че той е наследил всички положителни качества от своите предци, но ги е развил още.

Пътното поведение на Фокус, което е определяно почти единодушно като най-доброто в класа, би трябвало да е станало още по-добро с допълнителното втвърдяване на предната ос, подмяната на амортисьорите, а управлението трябва да е още по-директно с новата кормилна уредба и стабилизиращи системи.

В същото време двигателите са по-екологични и икономични, като средно нивата на вредни въглеродни емисии при дизеловите агрегати са намалени с 8%, а при бензиновите мотори - с 5,5%.

Самата гама от агрегати включва модерни разработки като 1,5 литра бензин  и дизел с мощности от 95, 150, 180 к.с.

Ще се предлагат, разбира се и 3-цилиндровите топдвигатели 1,0 литър EcoBoost със 100 и 125 к.с., които получиха две награди "Двигател на годината".

Новият Фокус е развит във всяко едно отношение, като дизайнът е станал по-фин, с по-чисти линии на фаровете и нова решетка, обясни Щефан Лам, който е бил начело на екипа в тази област.

В интериора също са направени промени. Материалите са с подобрено качество, уредите са по-фини и удобни за водача, а гордост за създателите на новия Фокус е вграждането за първи път в този модел на ново поколение мултимедийна система SYNC 2, която е с гласово управление на 9 езика. Само с говор човек може да избере желана музика и да зададе на навигационната система какво да търси и къде да го заведе, като дори ресторантите на Мишлен са в базата данни и могат да бъдат предложени, ако водачът каже, че е гладен.

Всичко може да се свърже много лесно с външни електронни устройства и смартфони, като изводите са съвсем удобни пред скоростния лост.

В същото време моделът за първи път се предлага и с планки зад волана за ръчно управление на предавките във варианта автоматик.

Повече от дузина нови и развити системи могат да подпомагат водачите на новия модел, като за първи път сензори например ще предупреждават при излизане назад при перпендикулярно паркиране дали не идва кола, която не се вижда от кабината. Нови камери ще следят и ограничителните знаци - неща, които бяха приоритет само в луксозния клас.

Моделът ще се появи на пазара по-късно през годината, като още днес бе представен във версии хечбек и комби.

                                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #101 -: Февруари 25, 2014, 11:14:45 am »

Peugeot със световна премиера на два автомобила и два двигателя в Женева





Peugeot ще направи световна премиера на два автомобила и два двигателя на автомобилното изложение в Женева.

Марката ще демонстрира новите 108 и 308 SW, PureTech 1,2-литров 3-цилиндров бензинов двигател, както и новите BlueHDi дизелови двигатели (изключителна Euro 6 дизелова технология). На щанда ще са още HYbrid4 Diesel хибридната гама и концепцията 2008 HYbrid Air, потвърждаващи технологичните и екологични постижения на марката. С RCZ R, 308 R Concept и 208 T 16 Pikes Peak, Peugeot също така дава ясно да се разбере, че автомобилната емоция винаги ще бъде в основата на ангажимента, поет от автомобилната марка с над 125 годишна история. Общо автомобилите и концепции на щанда на бранда ще са 28.

След пълното обновяване на гамата си в сегменти В и С, Peugeot представя новия си градски автомобил в Женева, вкарвайки глътка свеж въздух в динамичния А сегмент, който в момента обхваща близо 10% от европейския пазар. Компактен (дължина от 3,47 метра), лек (от 840 кг), предназначен за града, Peugeot 108 се предлага във версии с три или пет врати или със сгъваем покрив – 108 TOP!.

Шикозният и елегантен дизайн с прецизни линии, технологични фарове и намалени до минимум надвеси акцентират върху динамиката. Всеки пък може да има свой собствен 108: клиентите могат да избират между осем цвята на купето, два от които се предлагат изключително за модела, три цвята на покрива за 108 TOP!, няколко двуцветни комбинации за 3-вратия хечбек, както и седем дизайнерски теми за интериора.

Клиентите на новия Peugeot 108 ще могат да избират между четири двигателя, базирани на два 3-цилиндрови бензинови мотора (1,0-литров VTi 68 и PureTech 1,2-литров VTi 82), с нисък разход на гориво и емисии СО2 от 88 г/км. За използване в градски условия, електроусилвател на волана с променливо усилие и качеството на окачването му дават сигурно, живо и ефикасно поведение при всякакви обстоятелства.

Новият Peugeot 308 заема своето място в сърцето на пазара в стратегическия C сегмент. С повече от 46 000 поръчки до момента (към края на януари 2014), над 40% от които са за горните нива на оборудване, лансираният през есента на 2013 г. хечбек вече отговори на поставените му амбициозни цели.

От април гамата на новия 308 ще бъде разширена с нов силует.

Комбинирано с оптимизираната аеродинамика (Сх: 0.28, Sсх: 0.64) и намаленото тегло, двата турбо бензинови двигателя с работен обем 1,2- и 1,6 литра, генериращи съответно 130 и 155 к.с., и четирите 1,6- и 2,0-литрови HDi дизелови двигатели с мощност между 92 и 150 к.с., някои от които вече отговарят на новия Евро 6 еко стандарт, осигуряват на новия Peugeot 308 SW много добри нива на емисии: изключителният 3-цилиндров, 1,2-литров турбо бензинов PureTech е-THP двигател със 130 к.с. отделя 109 г/км, докато новата BlueHDi 1,6-литрова версия със 120 к.с., оборудван с 6-степенна механична скоростна кутия, изразходва само 3,2 л/100 км в комбиниран цикъл, а CO2 емисиите от 85 г/км поставят рекорд в сегмента.

В Женева Peugeot представя своята нова BlueHDi Diesel технология, с която вече са оборудвани няколко версии на PEUGEOT 308, 308SW и 508. Обединяваща по изключителен начин SCR (Selective Catalytic Reduction) и FAP (филтър за твърди частици с добавка), тя позволява емисиите NOx от е-HDi двигателите да бъдат намалени с до 90%, емисиите CO2 и разходът на гориво да бъдат оптимизирани, и едновременно с това осигурявайки неутрализирането на  99,9% от отделяните частици. Технологията BlueHDi вече спокойно отговаря на еко стандарта Euro 6 за дизелови двигатели и постепенно ще бъде въведена във всички дизелови модели на марката. Използвана за първи път в 508 BlueHDi 2.0 180, новата AISIN 6-степенна автоматична скоростна кутия от трето поколение са предлага и за 308 SW, куплирана с двигателя BlueHDi 2.0 литра 150.

Друга ясна илюстрация за напредъка по отношение опазването на околната среда и препозиционирането към по-луксозния клас автомобили е хибридната HYbrid4 Diesel технология, чиято световна премиера бе през 2012 в 3008 HYbrid4, след това внедрена в 508 RXH и 508 HYbrid4. Със задвижването HYbrid4 Peugeot има предложение, което е ненадминато по отношение на екологичните показатели и усещанията при шофиране. Трите модела HYbrid4 вече са привлекли повече от 36 000 клиенти.

На щанда на Peugeot в Женева посетителите ще могат да се възхитят на друга илюстрация на опита на марката по отношение на дизайна и изживяванията по време на шофиране. Изключителният RCZ R, подсилената версия на емблематичното спортно купе RCZ, което вече привлече повече от 57 000 ентусиасти, се превърна в най-мощния сериен сериен автомобил в историята на марката. Неговият нов 1,6-литров двигател с 270 к.с. - рекорд за специфична мощност в категорията - отговаря на еко стандарта Euro 6 и отделя емисии CO2 от само 145 г/км, поставяйки RCZ R на нечувано до момента ниво за динамика и ефективност.

308 R Concept, ултраспортен концептуален автомобил, радикализира чистотата и стилистичната самоличност на серийния автомобил. Той е с двигателя от RCZ R: 1,6-литров, 4-цилиндров мотор, от който инженерите на Peugeot Sport са извлекли 270 к.с., което е рекорд за специфична мощност в категорията от близо 170 к.с. на литър.

Няма съмнение, че публиката ще се тълпи около 208 T16 Pikes Peak: 25 години след първата победа на Ари Ватанен в известното планинско изкачване с 405 T16, зад волана на вече легендарния 208 T16 Pikes Peak, върховната версия на 208 (3,2-литров, V6 битурбо, 875 к.с. на 875 кг, 0 до 100 км/ч за 1,8 секунди ) седна деветркратния WRC шампион Себастиен Льоб, който разби рекорда на 20-километровото изкачване, записвайки време от 8:13.878 минути.

                                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #102 -: Февруари 25, 2014, 11:16:38 am »

Audi ще покаже третото поколение TT в Женева





Новото TT купе на Audi ще се появи на автомобилния салон в Женева. Моделът е освежен. Дизайнът му е станал по-ъгловат, който да го доближи като визия до R8.

Предната част е претърпяла сериозно преработване. От Audi обясниха, че дизайнерите имат нова, по-динамична интерпретация голяма част от идеите, вложени в първото поколение ТТ от 1998 г., променило много тенденции в класа при появата си.

Последното Audi TT се предлага с новата технология Matrix LED на бранда. При нея контролируеми индивидуални диоди генерират основния лъч.

Компанията от Инголщадт демонстрира и част от интериорните детайли за модела, част от които е 12,3-инчовата инфотейнтмънт система. Целта е създаване на чисто спортно усещане за характера на автомобила. Формите на отделните елементи са подобни за по-плавно възприятие. Погледнато отгоре, приборното табло напомня крило на самолет.

Новото Audi TT купе ще влезе в продажба към края на годината. Версия роудстър вероятно ще бъде показана на изложението в Париж през октомври. От компанията намекнаха също така, че в семейството може да бъде добавена и кросоувър вариант до салона в Детройт догодина.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #103 -: Март 02, 2014, 09:41:53 am »

Louis Vuitton с колекция аксесоари за пътуване специално за новото BMW i8

           

           

           

Шофирането на изключителен автомобил изисква и изключителен стил по отношение на транспортирането на багаж. Louis Vuitton – марката, превърнала пътуването в изкуство – създаде специална колекция, аксесоари за транспортиране на багаж за най-прогресивния спортен автомобил - BMW i8.

Иновативната колекция включва два пътнически сака, бизнес куфар и чанта за костюм, съобразени по форма и размери с багажното пространство на революционния спортен автомобил.

- BMW и Louis Vuitton споделят дълбокото уважение към традицията и стремежът за постоянно усъвършенстване и развитие – коментира Айдриан ван Хойдонк, вицепрезидент на BMW Group Design. – Използването на CFRP в конструкцията на такъв революционен спортен автомобил, като BMW i8 е емблематично за интегрирането на философията за олекотени материали в индустриалния дизайн. С настоящата колекция, създадена специално и единствено за BMW i8, Louis Vuitton демонстрира сходно отношение към иновациите и естетиката на леките материали.

Естественият, семпъл черен цвят на въглерода подхожда на цветовете на BMW i8. Свидетелство за изискания произход е отличителния шахматен десен Damier и лазерно гравиран подпис Louis Vuitton. Черното и синьото, цветовете на BMW i8, са избрани за микрофибърните кантове, а дръжките са изработени от боядисана в черно натурална кожа, подчертаваща високото качество характерно за Louis Vuitton. Всички чанти, освен тази за костюм са снабдени с изработени от кожа name tags и превърналата се в икона ключалка Louis Vuitton.

- Сътрудничеството с BMW i отразява нашите споделени ценности – креативност, технологични иновации и стил. Нашите служители ценят предизвикателството в този много специален проект , използвайки своята находчивост и внимание към всеки детайл, за да се създадат колекция, която е олицетворение на лукс и стил от бъдещето. Това е чист израз на изкуството на пътуването – заяви Патрик-Луи Вюитон, директор „Специални поръчки” в Louis Vuitton и правнук на основателя на къщата.

Аксесоарите от специалната колекция на Louis Vuitton са направени от материала, от който е изградена пътническата клетка на BMW i8 – карбонов композит CFRP. Този изключително лек и особено здрав високотехнологичен материал е използван от Louis Vuitton, за да се създаде специален текстил, който осигурява голяма здравина и издръжливост, необходими за тежки условия при пътуване – независимо от това колко продължително или екстремно е то.

Ексклузивните аксесоари Louis Vuitton прилягат плътно в i8 BMW. Сакът GM i8 с дръжки за ръка и рамо, е с точните размери за багажника, а чантата за костюм i8is пасва на кората зад задните седалки. Бизнес куфарът i8 е идеален за лаптоп, като с твърдата си обвивка, защитава напълно техниката, а с формата си приляга точно на задните седалки, най-малкият сак PM i8 се поставя върху него.

Специалната серия Louis Vuitton ще се предлага по предварителна заявка в избрани магазини Louis Vuitton в целия свят (Мюнхен, Милано, Лондон, Париж, Москва, Дубай, Ню Йорк, Лос Анджелис) от 1 април 2014 г.

BMW i8, втори модел от подмарката BMW i, е най-прогресивният спортен автомобил и е първият plug-in хибрид на BMW Group. Той разполага с 2 +2 места и се отличава с визионерски дизайн и интелигентна олекотена конструкция. Като plug-in хибрид BMW i8 обединява предимствата на иновативно електрическо задвижване и най-модерен двигател с вътрешно горене. Крайният резултат е изключително изживяване при шофиране, което съчетава динамиката на спортен автомобил (0-100 км/ час за 4,4 сек.), заедно с икономия на гориво и емисии CO2 от малък градски автомобил (комбиниран разход на гориво 2,1 л/100км/ CO2 49 г/км).

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Авто-мото новини
« Отговор #104 -: Март 26, 2014, 02:35:32 pm »

Peugeot 308 с рекорд за разход на гориво с новия бензинов турбодвигател PureTech



Peugeot 308, избран наскоро за Автомобил на година за 2014 в Европа, допълва гамата си с новия бензинов турбодвигател PureTech със 130 к.с. и постави рекорд за разход на гориво от 2,85 л/100 км и 1810 км пробег с един резервоар. Постижението бе осъществено на пистата в Алмерия (Испания) под контрола на френската сертификационна организация UTAC (Технически съюз на автомобилите, мотоциклетите и велосипедите).

Един сериен Peugeot 308, оборудван с новия трицилиндров бензинов турбодвигател PureTech и 6-степенна механична скоростна кутия, за повече от 32 часа в движение изразходи 51,4 литра. Този автомобил постави нов рекорд за разход на гориво и пробег с един резервоар. За да се получи този резултат, няколко пилоти се смениха зад волана му по време на изпитанието.

Постижението бе реализирано със сериен модел и позволява на Peugeot 308 1,2l e-THP 130 да стане еталон за разход на гориво за масов автомобил, оборудван с бензинов двигател. Едновременно компактен и мощен, този турбо двигател е изключително ефикасен и високотехнологичен. Той е истинско технологично постижение, със своята система за директно впръскване с високо налягане (200 бара) и високоефективно турбо от ново поколение (развиващо 240 000 об/мин). Поставен на най-компактния и лек автомобил в своя сегмент, този двигател може да развие напълно своята динамика и нисък разход на гориво.

Peugeot 308, който вече е еталон за дизелов автомобил в своя сегмент с версията си BlueHDi 120 к.с. със среден разход на гориво за смесени условия от 3,1 л/100 км и емисии на CO2 ограничени на 82 г/км, отново показа своите качества. PEUGEOT 308 1,2l e-THP 130 е хомологиран за разход на гориво от 4,6 л/100 км и емисии на CO2 от 107 г/км и предстои да бъде пуснат на пазара в края на март. Той се присъединява към предлаганите вече в гамата на 308 версии с три бензинови двигатели (от 85 до 155 к.с.) и четири дизелови двигатели (от 92 до 150 к.с.). А бензиновият турбо двигател PureTech ще бъде предлаган в близките седмици на моделите 208 и 2008 във версия със 110 к.с.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен