www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508782 пъти)

0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #165 -: Април 12, 2013, 08:11:59 pm »


Алонсо: Нищо не е над Ферари
"Това е най-добрият отбор на света"

Фернандо Алонсо заяви, че няма отбор над Ферари и ще остане със Скудерията до края на Ф1 кариерата си. Испанският пилот е в надпреварата за титлата и в трите си сезона с Ферари, a договорът му с отбора е до края на 2016. В интервю Алонсо признава, че не може да си представи да се състезава за друг Ф1 отбор. На въпроса дали Ферари ще е последният отбор, за който ще кара, Фернандо отговаря категорично: "Да, това ще е. Ферари е най-добрият отбор в света и няма нищо над него".

Пилотът не знае дали след като се оттегли от Формула 1, ще се състезава някъде другаде. "Това е нещо, което все още не съм решил. Зависи как се чувствам тогава и в каква ситуация се намирам. Единственото, в което мога да съм сигурен е, че ако продължа да се състезавам, ще е за удоволствие и нищо друго. Но ще видим, все още има много Ф1 в мен!".
                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #166 -: Април 12, 2013, 08:14:00 pm »


Ситуацията с гумите причина за отборните заповеди - Панис
"Не искам Малайзия да се повтаря"

Най-лошото на гумите на Пирели тази година е, че предизвикват отборни заповеди. Това поне е виждането на бившия пилот Оливие Панис. "Засега в шампионата най-много се говори за гумите, защото Пирели са ги направили екстремно деградиращи. Сега е трудно да се намери добър баланс и сцепление, защото изведнъж темпото ти спада с три секунди само след няколко обиколки. От друга страна, Пирели направиха точно това, което се искаше от тях. Ние малко или много го изискахме в името на шоуто и сега е трудно да ги виним", обяснява Панис.

Някои от пилотите споделиха, че сега се опитват едновременно да се състезават и да пазят гумите, което ги забавя. Панис също изрази неудовлетворението си от тази гледка.

"Според мен, всичко ще е оправи, след като отборите овладеят ситуацията след четири-пет състезания. Но това, което със сигурност не искам да виждам, е Гран при като това в Малайзия. Не искам да виждам как отборите карат пилотите си да намаляват, за да могат да финишират".
                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #167 -: Април 12, 2013, 08:16:02 pm »


Алонсо не би нарушил отборна заповед
Фетел: Бих го направил отново

Фернандо Алонсо заяви, че не би нарушил отборната заповед да задържи позицията си, ако беше на мястото на Себастиан Фетел в Гран при на Малайзия. Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер преди време заяви, че "ако Фернандо Алонсо или Люис Хамилтън бяха в такава позиция, щяха да направят същото (като Фетел)". Алонсо обаче смята, че пилотът би трябвало да е задължен да прави какво отборът му каже. "Не мисля, че някога съм бил в подобна позиция, но предполагам, че бих си запазил позицията. В края на краищата отборът е този, който ти плаща и общо взето трябва да правиш това, което те искат от теб. Всички имаме задължения и трябва да ги уважаваме през цялото време", обяснява Алонсо.

Фелипе Маса, който трябваше да отстъпи победата на Алонсо в Гран при на Германия през 2010, смята, че отборните заповеди могат да са приемливи в правилното време и според обстоятелствата. Самият Маса също е бил облагоделтстван от тях, когато Кими Райконен му помогна за второто място в Гран при на Китай през 2008. "Не съм против отборните заповеди, ако са интелигентни и правилни в момента. Помагал съм на много пилоти, дори на Кими да спечели шампионата и на Фернандо във важни състезания миналата година, когато се бореше за титлата. Когато времето е подходящо за отборна заповед, нямам проблем, но понякога не е правилно и не ми харесват", споделя Маса.

Себастиан Фетел, който предизвика цялата дискусия с постъпката си в Малайзия, заяви, че отново би игнорирал отборна заповед, ако така ще спечели състезание. Фетел се извини на Уебър и екипа на Ред Бул, но не и за това, че е спечелил състезанието. "В този момент, дори да е различно, бих направил същото. Уважавам Марк като пилот, но той никога не ми е помагал".

Трикратният световен шампион заяви, че в първия момент не е разбрал какво точно му се е казвало по радиото, но е сигурен, че отново не би се подчинил. "Не разбрах какво ми се казва по радиото, а трябваше. Затова се извиних - защото с постъпката ми се поставих над отбора. Намерението ми не беше такова, независимо дали ми вярвате или не. Извиних се на отбора, защото последното нещо, което искам като член на отбора, е да не се подчинявам на отборна заповед. Целта ми като състезателен пилот беше да спечеля състезанието и не извинявам за това, че победих", коментира Фетел в интервю.
                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #168 -: Април 12, 2013, 08:17:59 pm »


Доминация на Мерцедес в първата тренировка за ГП на Китай
Нико и Люис далеч пред Ред Бул

Пилотите на Мерцедес AMG започнаха вихрено подготовката за квалификацията и предстоящата в неделя Гран при на Китай. Нико Розберг записа най-добро време, а съотборникът му Люис Хамилтън допълни доброто представяне на тима с второ време.

Пилотите на германския тим оставиха преките си конкуренти от Ред Бул Марк Уебър и Себастиан Фетел на една секунда. Топ пет допълни звездата на Ферари Фернандо Алонсо. Пилотът на Ферари записа време с 1.248 сек. по-бавно от това на Розберг.

Пилотите на Мерцедес се концентрираха в последния половин час над симулация на квалификационни обиколки с малко гориво в болидите. Това обяснява и голямата преднина, с която завършиха тренировката.

Дженсън Бътън се присъедини към лидерите с шесто време. Пилотът на Макларън успя да изпревари в подреждането Фелипе Маса. Бразилецът този път бе по-бавен от съотборника си Алонсо. Осмо време записа пилотът на Форс Индия Адриан Сутил. Топ десет допълниха пилотите на Лотус Ромен Грожан и на Форс Индия Пол ди Реста.
Кими Райконен работи по различна програма с много гориво. По тази причина времето на пилота на Лотус бе с повече от две секунди по-бавно от най-доброто на Нико.

Серхио Перес сложи край на днешната си тренировка по неприятен начин. Пилотът на Макларън остана с 16-о време, след като излетя от пистата и влезе в зоната за сигурност при входа на боксовете. Това припомни на всички изпълнението на Люис Хамилтън в Китай от 2007 година.
                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #169 -: Април 12, 2013, 08:20:30 pm »


Маса повежда във втората тренировка
Втори Райконен, трети Алонсо

Фелипе Маса записа най-добро време във втората свободна тренировка с меките гуми Пирели на пистата "Шанхай". Пилотът на Ферари поведе пред Кими Райконен с 0.152 секунди, а трети остана Фернандо Алонсо. Нико Розберг беше най-бърз в сутрешната тренировъчна сесия с медиум гумите, но във втората се подреди четвърти. Времето на Маса беше 1:35.340 минути.
Марк Уебър първи пробва меките гуми на Пирели, за които това е първо излизане този сезон, и записа 1:36.092 мин. След това Нико Розберг го подобри с 1:35.819 и съответно пое лидерството. Пистата постепенно се подобряваше и Маса избра идеалното време да се впусне в квалификационна симулация. До края на сесията оставаха само 40 минути и бразилецът даде време 1:35.340 мин., повеждайки пред останалите. Така времената на Розберг изпаднаха до четвърта и пета позиция. Дженсън Бътън, който имаше проблеми с предна лява гума в късните етапи, приключи сесията с една секунда изоставане от лидера Маса, но пред бившия си съотборник Люис Хамилтън. Двамата пилоти на Форс Индия влязоха в топ 10, удобно заемайки осма и девета позиция, а лидерът в класирането при пилотите Себастиан Фетел финишира десети. Жул Бианки помогна на Марусия да поведат пред конкурента си Катерам, а съотборникът му Макс Чилтън остана последен само с пет направени обиколки.

Във втората сесия имаше няколко излизания от очертанията на трасето, едното на Серхио Перес на завой номер 7. Меките гуми на Пирели издържаха само по една обиколка и много от пилотите изказаха разочарованието си. До квалификацията остава само още една тренировъчна сесия и всички се надяват да успеят да се справят с проблемите преди състезанието в неделя.
                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #170 -: Април 12, 2013, 08:22:52 pm »


Макларън: Подобренията работят
"Времето ще покаже"

Макларън са доволни от подобренията, които са направили по болида си за Гран при на Китай и смятат, че ще им помогнат да направят крачка напред. След слабия старт на сезона, отборът е по-спокоен, че вече знаят къде е проблемът на новия МР4-28 и могат да го оправят. На "Шанхай" екипът идва с доста нови разработки, включително нова изпускателна система и радиаторни кутии, и спортният директор Сам Майкъл определи напредъка им като окуражителен.

"Засега всичко изглежда положително, но все още ни предстои да анализираме голямо количество информация. От коментарите на пилотите и времената си личи, че нещата са добре", обяснява Майкъл и се надява подобренията за Гран при на Испания да са голямата крачка за Макларън.

"Всичко отнема време. Мисля, че ще ни трябват още две състезания и до Барселона ще сме на следващия етап. Преди това ни предстоят няколко средно големи стъпки, някои планирани, а други реакция на последните състезания. Не отидохме в Мелбърн с намерението да сме девети, но все пак сме позитивни. Факт е, че болидът реагира доста добре на нещата, които се опитваме да оправим. Надяваме се да успеем да покажем, че сме взели правилните решения. Само времето ще покаже".

За Гран при на Китай Макларън ще са и с нов резервен пилот. Миналата година британският отбор подписа с обещаващия 20-годишен Кевин Магнусен. Кевин е син на бившия тест пилот на Макларън Ян Магнусен.
                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #171 -: Април 12, 2013, 08:24:48 pm »


Мерцедес: Рано е да мислим за победа
"Целта ни е атака на подиума"

В отбора на Мерцедес признаха, че на този етап от уикенда в Китай е твърде рано да мислят за победа. Това заяви пилотът на тима Нико Розберг след отличното представяне в днешните свободни тренировки за Гран при на Китай. В първата германецът бе недостижим за конкуренцията, а във втората записа четвърто време.

"Все още е твърде рано да мислим за победа. Чувствам се много комфортно в болида. Сега всичко е въпрос на това да успеем да пренесем скоростта от тренировките в квалификацията", заяви Розберг. "Това никак не е проста задача, защото там става въпрос за една, максимум две решаващи обиколки в точния момент. Важно е да стартираме от предните редици, а целта ни в неделя е атака на подиума", завърши германецът.
                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #172 -: Април 12, 2013, 08:26:57 pm »


Райконен пренебрегва проблемите с гумите
"Нормален петък"

Кими Райконен заяви, че проблемите с меките гуми, от които се оплакаха повечето пилоти след петъчната тренировка в Гран при на Китай, не са нищо ново и няма да променят подхода му за състезанието в неделя. Според Кими, единствената разлика между днешния и други състезателни уикенди, е в по-малките подобрения във времената.

"Явно меките гуми имат повече сцепление и някои отбори се подобриха много, други не толкова. Така беше и цялата минала година - едни коли имаха полза от едни гуми, други коли от други. В състезание натискаш максимално в първата обиколка. Всички все казват "Трябва да си по-спокоен", но в състезание не е така, защото в първата обиколка най-лесно се печелят позиции".

Райконен е доволен от прогреса на Лотус в петък и очаква още в квалификацията. "Времената ни са доста прилични. Научихме много и потвърдихме нещата, за които се колебаехме. Нормален петък. Дори не погледнах какво са направили другите. Със сигурност можем да се подобрим, знаем как, така че сега е такова, каквото е".
                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #173 -: Април 12, 2013, 08:29:12 pm »


Алонсо: Гумите отново ще решат състезанието
"Трябва да бъдем перфектни в избора на стратегия"

Фернандо Алонсо заяви, че е доволен от представянето си в днешните свободни тренировки за Гран при на Китай. Според звездата на Ферари добрата работа с гумите отново ще е решаващият фактор за спечелване на победата.
                                                                                         
В Китай основният доставчик Пирели за първи път дава на отборите меките сликове. След днешните тренировки обаче стана ясно, че те издържат една-две обиколки в квалификационно темпо и след това почват да се разпадат.

"В края на деня общото впечатление от работата с болида е позитивно. Свършихме добра работа, а паралелно с това винаги е забавно да караш на пистата в Шанхай. Тя предлага няколко напълно уникални завоя, особено първи", сподели Фернондо. "Днес едно нещо стана ясно. Отново работата с гумите ще е решаващият фактор за победата в неделя. Нивото на деградация при меките сликове е изключително високо. Трябва да бъдем перфектни в избора на стратегия, ако искаме да се борим за победата", завърши испанецът.
                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #174 -: Април 12, 2013, 08:58:09 pm »
Сутил си поставя висока цел: Подиум в Китай
Force India започна сезона ударно в Австралия, но в Малайзия и двата болида отпаднаха

Завърналият се във Force India Адриан Сутил си е поставил цел да завърши на подиума в Гран при на Китай тази неделя. Индийският отбор изглежда много силен в първите състезания и според някои специалисти дори може да спори с топ отборите. В Австралия Сутил за кратко водеше колоната, а в Малайзия и двата болида се движеха плътно в точките преди да отпаднат заради дефектна гайка на колелата. Германският пилот намира, че колата е сериозно подобрена спрямо всяка друга кола на отбора, която е карал.

„Всичко е възможно, казва Сутил преди състезанието. Имам цели и ще дам всичко от себе си, за да ги изпълня. Разбира се, искаме да сме на върха. Затова сме тук, но ни е необходимо време. Вече показахме, че е възможно да се класираме добре. В Австралия водехме в състезанието, което не е лесно с тази кола. Нико пък водеше в последното състезание миналата година, така че в две Гран при-та поред бяхме начело. Това е показателно на какво е способна тази кола. Целта ми е подиум.“

Адриан Сутил пропусна сезон 2012 и признава, че му е много по-лесно да се върне в шампионата със силна кола. „Не беше много трудно, карах колкото мога по-бързо. Моето мнение е, че колата е много добра. Това е най-добрият болид, който съм карал. Чудесно балансиран е, пести гумите и разполага с добра скорост в състезанията.“

Запитан дали има някакви притеснения в личен план при завръщането си в Китай, Сутил отговори: „Няма притеснения, няма емоции. Миналато си е минало, сега се концентрирам върху бъдещето.“ Сутил получи 18 месечна условна присъда, която изтича през юли 2013, след като беше признат за виновен за нараняване на Ерик Люкс от Genii в нощта след Гран при на Китай 2011. В голяма степен присъдата попречи на Сутил да си намери отбор за сезон 2012.
                                                                                              autobild.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #175 -: Април 12, 2013, 11:05:13 pm »
Шефът на Формула 1 Бърни Екълстоун: Новите двигатели няма да ръмжат



Шефът на Формула 1 Бърни Екълстоун изрази опасения, че 2,4-литровите турбо двигатели V6, които ще влязат в употреба догодина, може да отблъснат производителите и феновете от спорта.

Милиардерът смята, че агрегатите са прекалено скъпи и тихи за кралските гонки.

"Производителите харчат много за двигатели. Ако нещата с новите не потръгнат, те просто ще се оттеглят. Има опасност феновете oа спрат да посещават състезанията. Те искат да чуват рева на моторите, а новите ще са много по-тихи. Но аз не мога да спра V6 турбо. Правилата вече са гласувани и одобрени. Нека поне ги направят да звучат като двигатели", коментира Екълстоун.
                                                                                              sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #176 -: Април 12, 2013, 11:07:44 pm »
Две DRS зони в Китай



ФИА потвърди две зони DRS на трасето в Шанхай този уикенд. Те ще са на старт-финалната права, както и на правата между 13-и и 14-и завой.

Както и преди, системата не може да бъде използвана на цялата права, а само на участък, малко по-голям от половината. ФИА съобщи и измененията по трасето в сравнение с миналата година, като в по-голямата си част те касаят безопасността.

На бордюрите на завоите са поставени заоблени ръбове, които ще намалят увреждането на гумите.

До пет от завоите също така е поставено изкуствено покритие в зелен цвят, като е използвана специална нехлъзгава боя.
                                                                                                 sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #177 -: Април 13, 2013, 05:28:04 pm »
Стартовата решетка за утре изглежда така:

1   Люис Хамилтън   Мерцедес AMG
2  Кими Райконен   Лотус - Рено   
3   Фернандо Алонсо   Ферари   
4   Нико Розберг   Мерцедес AMG   
5   Фелипе Маса   Ферари   
6   Ромен Грожан   Лотус - Рено   
7   Даниел Рикардо   Торо Росо - Ферари   
8   Дженсън Бътън   Макларън - Мерцедес   
9   Себастиан Фетел          Ред Бул - Рено   
10   Нико Хюлкенберг   Заубер - Ферари   
11   Пол ди Реста   Форс Индия - Мерцедес   
12   Серхио Перес   Макларън - Мерцедес   
13   Адриан Сутил   Форс Индия - Мерцедес   
14   Марк Уебър   Ред Бул - Рено   
15   Пастор Малдонадо   Уилямс - Рено   
16   Жан-Ерик Верн   Торо Росо - Ферари   
17   Валтери Ботас   Уилямс - Рено      
18   Естебан Гутиерес   Заубер - Ферари   
19   Жул Бианки   Марусия - Косуърт   
20   Макс Чилтън   Марусия - Косуърт   
21   Шарл Пик   Катерам - Рено   
22   Гиедо ван дер Гарде   Катерам - Рено
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #178 -: Април 13, 2013, 05:31:12 pm »


Кими омаловажи темпото на Лотус

"Бих предпочел да съм първи"

Кими Райконен се пребори за втората позиция на стартовата решетка за Гран при на Китай, но въпреки това заяви, че Е21 няма скорост да е в челото. Обиколката на финландския пилот в третата част от квалификацията беше с много малко по-бавна от тази на лидера Люис Хамилтън, но Кими по принцип си е скептичен.

"Мисля, че разликата между моята обиколка и тази на Люис Хамилтън е доста голяма. Втора позиция е най-доброто, на което можехме да се надяваме. Липсваше ни скорост. Бих предпочел да съм първи, но и второто място не е лошо. В средния сектор нямаме притискане и ще видим как ще се справим утре", обяснява Кими.

Райконен смята, че Лотус не са много далече от нивото, на което бяха в Малайзия, но сега отборът върши по-добра работа и вади повече скорост от колата. "Направихме много малки подобрения, даже бих казал, че е същото като в миналото състезание. Явно работи добре. Имахме някои проблеми, но историята е същата като в Малайзия. Колата работи точно както искам. Настройките не бяха лесни, защото всичко е много чувствително, но сме доволни от постигнатото". В последната част от квалификацията всички изчакаха до последните три минути от сесията, преди да излязат да запишат времената си. Лидерът в класирането Себастиан Фетел и пилотът на Макаларън Дженсън Бътън решиха да не се борят за полпозишъна и да излязат с медиум гумите, с които ще стартират и утре, надявайки се това да е печелившата състезателна тактика.  "Вярваме, че нашата стратегия е една от най-добрите", категоричен е Райконен.
                                                                                     formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #179 -: Април 13, 2013, 05:33:06 pm »
Хамилтън спечели квалификацията в Китай
Уебър отпада без гориво, Фетел остана едва девети



Люис Хамилтън ще потегли от първа стартова позиция в утрешната Гран при на Китай. Пилотът на Мерцедес донесе първи полпозишън за тима тази година, докато неговият съотборник Нико Розберг остана едва четвърти.

Кими Райконен продължава прекрасното си представяне от началото на сезона. Пилотът на Лотус остана втори, но това е най-доброто постижение в квалификация за тима през 2013 г. От трето място ще атакува Фернандо Алонсо. Пилотът на Ферари не позволи на съотборника си Фелипе Маса да запише рекорд като първия съотборник на испанеца, победил го в пет поредни квалификации. Така днес бразилецът остана пети.

Пилотът на Лотус Ромен Грожан отново не можа да се доближи до темпото на съотборника си Райконен и ще стартира шести. Със седмо място ще запомни днешната квалификация пилотът на Торо Росо Даниел Рикардо.

Хамилтън записа най-доброто си време с меките гуми, с които ще трябва да стартира надпреварата утре на пистата в Шанхай. Новите сликове принудиха Люис да заложи само на една бърза обиколка в края, защото не биха издържали на същото темпо втора. Това бе така и за повечето конкуренти зад гърба му, но не и за избралите алтернативна стратегия Дженсън Бътън от Макларън и световния шампион от Ред Бул Себастиан Фетел. 

Двамата дори не записаха бързи обиколки в края на третата част, като запазиха по-твърдите си гуми за старта утре и много по-дългия първи стинт в сравнение с конкурентите пред себе си. Последното място в топ десет зае пилотът на Форс Индия Нико Хюлкенберг. Германецът също реши да запази гумите си и не пробва бърза обиколка.

Най-голямата изненада днес дойде при отпадането на Марк Уебър във втората част на квалификацията. Австралиецът трябваше да паркира своя болид в зоната за сигурност до пистата, след като налягането в горивната му система не бе достатъчно.

Така пилотът на Ред Бул остана с 14-о време, но ако инспекторите на ФИА не успеят да извлекат от резервоара един литър гориво плюс количеството, нужно за прибирането му в бокса, ще получи наказание и ще стартира последен.
                                                                                      formula1.sportal.bg
Активен